Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:10
grun93 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 14:46:
[...]

Bedankt, ik kende die nog niet. Als mijn oplossing niet werkt is het een mooie reserve. :)
Vooraf wel even checken of jouw stuur ondersteund wordt. Er staat een lijstje op de Collective Minds site. Zou zonde zijn als jouw stuur er net niet tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

MisterMichel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Ik lees in het RDR2 topic hier op GOT dat een mogelijke datum is gelekt op een Deense website: 8 juni.
Link naar het GOT topic.

Ik twijfel om 'm te pre-orderen voor die 44 euro wat ik nu voorbij zie komen. De prijs is erg aantrekkelijk. Zeker gezien het feit dat GTA heel erg lang voor 59 euro te koop was vanaf release. GTA heb ik niet, maar de setting in RDR2 spreekt me wel heel erg aan. Wat me tegenhoud is dat ik nu nog niet weet hoeveel focus er ligt op het single-player deel en hoeveel focus op het multi-player deel. MP is nu niet iets waar ik behoefte aan heb.
44 euro vind ik wel goedkoop idd. In vergelijking met de 60 EU fullprice.
Is die 44 voor een hardcopy of digitaal? (Zelf nog niks gechecked.)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
€44,- is indeed een goede prijs. Meestal is YGZ.nl een van de duurdere webshops. Ga misschien toch maar aanschaffen. En dan over enkele maanden betalen (Überweisung)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
grun93 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Meer specifiek heb ik het hier over. Heb zo'n setje besteld maar nog niet ontvangen.

Op het plaatje zie je een tweetal printjes, een usb adapter en een printje met arduino chip en micro usb aansluiting. De eerste sluit je samen met een ps4 controller, het stuurtje (of keyboard en muis) aan op een normale pc. Het tweede printje op de ps4. Op de normale pc draait een stukje opensource software die de vertaling regelt tussen het stuurtje (of keyboard en muis) en de PS4 controller, waarna die vertaalde commando's razendsnel doorgeven worden aan de ps4. De PS4 denkt gewoon dat de commando's afkomstig zijn van de originele controller. Dat is tenminste zoals ik het begrepen heb.

Op youtube staan ook wel een aantal video's over gimx, kijk maar eens.

Als het werkt zou het een leuk en goedkoop alternatief zijn voor een PS4 stuur, want ik heb geen >200 euro liggen voor een echt PS4 stuur. Dan kun je wel aan de gang blijven. :)
Ha dankjewel, ik zal er eens naar kijken. Hoewel ik zelf geen interesse heb in een stuurtje omdat ik nooit race spellen speel. Wel een interessante ontwikkeling om in de gaten te houden :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Bijna alles bij elkaar in NieR.. maar ik ga het hier wel bij laten denk ik. Het upgraden van alle wapens voor de trophy is ronduit saai. Ook al je pods upgraden. Het is gewoon zo lomp grinden dat het niet meer leuk is.. heb heel erg genoten van NieR maar platinum gaat ie niet worden.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 21:32:
€44,- is indeed een goede prijs. Meestal is YGZ.nl een van de duurdere webshops. Ga misschien toch maar aanschaffen. En dan over enkele maanden betalen (Überweisung)
Huh? Meestal juist goedkoop :? :? Haal veel games daar. Komt op budgetgaming vaak als goedkoopste naar voren. En het is gewoon ook een solide webshop...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Scrisissszzz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:08:
Bijna alles bij elkaar in NieR.. maar ik ga het hier wel bij laten denk ik. Het upgraden van alle wapens voor de trophy is ronduit saai. Ook al je pods upgraden. Het is gewoon zo lomp grinden dat het niet meer leuk is.. heb heel erg genoten van NieR maar platinum gaat ie niet worden.
Als je toch nog platinum wilt zonder grinden...In dat refugee dorp staat een npc die de trophies verkoopt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
-SaveMe- schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Huh? Meestal juist goedkoop :? :? Haal veel games daar. Komt op budgetgaming vaak als goedkoopste naar voren. En het is gewoon ook een solide webshop...
Denk dat het aan de games licht. Maar goedkoopste is het niet niet. Voorbeeld CoD: WW2 is daar €70,- 8)7 zo zijn er nog enkele spellen die duurder zijn dan bij andere. Enige wat goedkoper is dat bij andere zijn de verzendkosten. Die laten je €3.80,- betalen geloof ik hier naar Duitsland. En bij andere begint het vanaf €4.50,- en hoger. Dat is gelukkig wel goed. Nedgame vraagt zelfs €10,- voor bubbeltjesenvelop verzending die zijn helemaal loco 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door theduke1989 op 08-01-2018 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:31
Qweridee schreef op maandag 8 januari 2018 @ 02:43:
[...]
Als je toch nog platinum wilt zonder grinden...In dat refugee dorp staat een npc die de trophies verkoopt ;-)
Huh? Met ingame currency of mag je gewoon je creditcard trekken? :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:25:
[...]

Huh? Met ingame currency of mag je gewoon je creditcard trekken? :P
Haha, dat zou wat zijn, het is geen spel van EA;-)

Gewoon met ingame currency. Het is alleen wel te zien op je screenshot dat je hem niet helemaal eerlijk hebt behaald, maar het blijft een Platinum >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:31
Qweridee schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:35:
[...]

Haha, dat zou wat zijn, het is geen spel van EA;-)

Gewoon met ingame currency. Het is alleen wel te zien op je screenshot dat je hem niet helemaal eerlijk hebt behaald, maar het blijft een Platinum >:)
Hahaha, apart dat dit kan. Nog niet eerder gezien :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zondag 7 januari 2018 @ 22:08:
Als je hem kwijt wilt.... O-)

Ik ben nu bezig met Deus Ex (maandelijks game) en ik vind hem leuker (nadat je vrij kan rondlopen) dan ik had verwacht.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
-SaveMe- schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Ik wil hem ook op launch in mijn PS4, maar ik bestel hem pas als de release date zeker is (en de eventuele edities). En ik heb goede ervaringen met webshops. Altijd op of zelfs voor release in huis. Gemak dient de mens :)
Ben ik met je eens. Met Mario voor de Switch ging het hier paar maanden geleden toch weer fout en Fifa via Bol.com ook. Vandaar dat ik deze waarschijnlijk gewoon bij de winkel ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:04
streamnl schreef op maandag 8 januari 2018 @ 07:44:
[...]

Als je hem kwijt wilt.... O-)

Ik ben nu bezig met Deus Ex (maandelijks game) en ik vind hem leuker (nadat je vrij kan rondlopen) dan ik had verwacht.
deus ex is toch niet open world?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:07:
[...]

Er zit een stad in waar je vrij in kan rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Beetje 1st world problem maar na het uitspelen van HZD en de DLC weet ik even niet welke game ik nu zal spelen. In mijn log staan nog BB en DS3 maar op de een of andere manier kan ik mij er niet toe zetten om deze weer op te pakken. Ik zoek eigenlijk wat “luchtigs” om op te pakken naast de diverse rondjes op GTSport. Misschien U4 maar dan lees ik weer dat het beter is om de oude delen ook opnieuw te spelen…

Eigenlijk zoek ik gewoon een simpele platformer die je een uurtje kan spelen en dan met gemak kan wegleggen voor de volgende keer. Ratchet & Clank had ik al maar deze remake had ik wel weer gezien na een tijdje.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
vhal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:00:
Beetje 1st world problem maar na het uitspelen van HZD en de DLC weet ik even niet welke game ik nu zal spelen. In mijn log staan nog BB en DS3 maar op de een of andere manier kan ik mij er niet toe zetten om deze weer op te pakken. Ik zoek eigenlijk wat “luchtigs” om op te pakken naast de diverse rondjes op GTSport. Misschien U4 maar dan lees ik weer dat het beter is om de oude delen ook opnieuw te spelen…

Eigenlijk zoek ik gewoon een simpele platformer die je een uurtje kan spelen en dan met gemak kan wegleggen voor de volgende keer. Ratchet & Clank had ik al maar deze remake had ik wel weer gezien na een tijdje.
Rayman Legends? Staat nog steeds hoog op mijn lijstje, maar mijn backlog is nog steeds te groot om een aanschaf te rechtvaardigen :P

Ik heb zelf ook een hoop plezier gehad aan Broforce trouwens. Is in ieder geval een "luchtige" game :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:01
@vhal Crash Bandicoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
dm-dutchman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 09:07:
[...]

Ik ben inderdaad nog in een stad. En het lijkt nu nog "open".
Ben pas 2 uurtjes bezig.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 14:52
Is er serieus helemaal niks bekend over een opvolger van Just Cause 3? :S

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
lowman83 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:29:
Relaxt. Heb hem ook sinds een paar dagen, maar de wheel stand wordt pas maandag geleverd. Alle zelf gefabriceerde tussenoplossingen werkten tot nu toe niet. Beetje jammer ;) Tot die tijd eerst Nioh maar even uitspelen, daarna weer GT Sport.
Ik heb ondertussen al een paar dagen kunnen spelen en dat bevalt zeer goed! Gisteren ook nog eens de VR helm erbij gebruikt en dat is helemaal een geweldige ervaring. Enige nadeel is dat de VR enkel werkt in de Arcade mode..
Achja, ik ga Driveclub VR ook maar eens testen met de G29 dan, want VR én een stuur smaak naar meer! :D

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 08-01-2018 12:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:33
SToRM666 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Ik heb ondertussen al een paar dagen kunnen spelen en dat bevalt zeer goed! Gisteren ook nog eens de VR helm erbij gebruikt en dat is helemaal een geweldige ervaring. Enige nadeel is dat de VR enkel werkt in de Arcade mode..
Achja, ik ga Driveclub VR ook maar eens testen met de G29 dan, want VR én een stuur smaak naar meer! :D
Haha, en dan een Playseat. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:23:
Is er serieus helemaal niks bekend over een opvolger van Just Cause 3? :S
Niet zo gek toch? Tussen deel 2 en deel 3 zat ook bijna 6 jaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
vhal schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:00:

Oude delen opnieuw spelen van Uncharted? Dus die heb je al gespeeld? Dan lijkt mij sowieso dat je gewoon U4 moet gaan spelen. Topgame!

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

SToRM666 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:26:
[...]

Ik zeg Dirt Rally VR! B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Donstil schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:57:
[...]

Zal nog wel even duren inderdaad. Verwacht ook geen DLC meer. Maar volgens mij had ie het ook iets minder gedaan dan de verwachtingen toch (mede door de performanceproblemen).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Donstil schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:57:
[...]

True true. Was even vergeten dat JC3 pas 2/3 jaar oud is. Maar ik heb mij zo enorm vermaakt met deel 3 dat ik niet kan wachten op deel 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
ljwilliam88 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 07:09:
[...]

Dat heb ik ook wel eens gehad, bij mij lag het aan het feit dat mijn ps4 dwars in het kastje stond. Daardoor kon de controller niet direct goed verbinding maken met de ps4. Ook is het belangrijk dat er geen voorwerpen in de lijn van jouw ps4 en de controller tussen zitten die het signaal van de Bluetooth blokkeren.
Dit klopt niet bij bluetooth maakt hiet niet uit of er iets tussen staat of niet.

Mijn PS4 staat zelfs in een kast die dicht is als ik game en dit is geen enkel probleem.

Controller maakt verbinding zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
daflux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Dit klopt niet bij bluetooth maakt hiet niet uit of er iets tussen staat of niet.

Mijn PS4 staat zelfs in een kast die dicht is als ik game en dit is geen enkel probleem.

Controller maakt verbinding zonder probleem.
Dichte kast!? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ja, zodat ie de ventilator niet hoort blazen 8)7

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
@ Hierboven de kast is aan de achterkant natuurlijk open e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:04
daflux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:11:
@ Hierboven de kast is aan de achterkant natuurlijk open e.
Ik mag hopen dat de voorkant ook een opening heeft om koude lucht aan te zuigen? anders is de kans groot dat je al opgewarmde lucht weer opnieuw door de PS blaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
dm-dutchman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:31:
[...]

Ik mag hopen dat de voorkant ook een opening heeft om koude lucht aan te zuigen? anders is de kans groot dat je al opgewarmde lucht weer opnieuw door de PS blaast.
Tuurlijk is die kast niet hermetisch afgesloten, gans het achterpaneel staat niet op de kast.
Al mijn consoles staan in die kast en met geen enkele ooit een probleem gehad en dus ook niet met de PS4 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 23:57
daflux schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Tuurlijk is die kast niet hermetisch afgesloten, gans het achterpaneel staat niet op de kast.
Al mijn consoles staan in die kast en met geen enkele ooit een probleem gehad en dus ook niet met de PS4 Pro.
Toch zou ik er mee oppassen. Een vriend van me heeft z'n PS4 gesloopt door hem in een kastje te zetten wat maar net paste. Voor en achter wel openingen, maar kennelijk niet voldoende om hem goed te koelen.
Bij mij staat ie ook in een afgesloten TV-kast met het achterpaneel open, en als ik ga gamen zet ik de voordeurtjes altijd open om hem goed te koelen. Mijn zoon heeft die deurtjes in een onbewaakt moment wel eens dichtgezet. Toen ik het doorhad en de deurtjes weer open deed was het een kleine sauna daarbinnen :X

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daflux
Denman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Toch zou ik er mee oppassen. Een vriend van me heeft z'n PS4 gesloopt door hem in een kastje te zetten wat maar net paste. Voor en achter wel openingen, maar kennelijk niet voldoende om hem goed te koelen.
Bij mij staat ie ook in een afgesloten TV-kast met het achterpaneel open, en als ik ga gamen zet ik de voordeurtjes altijd open om hem goed te koelen. Mijn zoon heeft die deurtjes in een onbewaakt moment wel eens dichtgezet. Toen ik het doorhad en de deurtjes weer open deed was het een kleine sauna daarbinnen :X
Het is geen klein kastje ze :D
Ik ben mij heel bewust van de warmte en heb dit in het begin heel goed in het oog gehouden.
Geen enkel probleem en als ik dan eens lang game zet ik inderdaad gewoon het deurtje open.

Maar zelfs na 8u gamen is de PS4 niet echt super warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

MisterMichel schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Ik lees in het RDR2 topic hier op GOT dat een mogelijke datum is gelekt op een Deense website: 8 juni.
Link naar het GOT topic.

Ik twijfel om 'm te pre-orderen voor die 44 euro wat ik nu voorbij zie komen. De prijs is erg aantrekkelijk. Zeker gezien het feit dat GTA heel erg lang voor 59 euro te koop was vanaf release. GTA heb ik niet, maar de setting in RDR2 spreekt me wel heel erg aan. Wat me tegenhoud is dat ik nu nog niet weet hoeveel focus er ligt op het single-player deel en hoeveel focus op het multi-player deel. MP is nu niet iets waar ik behoefte aan heb.
Waar had je hem voor 44 gezien eigenlijk? in de pricewatch staat alles op de 55 eu :)
pricewatch: Red Dead Redemption 2, PlayStation 4

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 12:24
YakuzA schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:56:
[...]

Waar had je hem voor 44 gezien eigenlijk? in de pricewatch staat alles op de 55 eu :)
pricewatch: Red Dead Redemption 2, PlayStation 4
Bij ygz.nl maar deze aanbieding is helaas verlopen.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:49
Denman schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Hier een Ikea Besta kast ( laag model ). Heb achterin 5 grote gaten geboord met een gatenboor waar de PS4 pro zijn warme lucht uit kan blazen. Als ik game zet ik hem open (voordeur) en dat gaat (voor zo kort als ik hem heb) prima. Ik houd mijn hand er wel eens achter om te voelen of het niet te warm voelt maar het valt wel mee.

Als ik thuis ben gaat de PS4 in rustmodes en de kast dicht, ook daar wel eens gevoeld maar dan komt er niets van warmte van de console. Zodra ik voor langere tijd het huis verlaat zet ik hem echt uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb m gewoon open en bloot in t zicht staan.. maar ja, een mooie witte he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:49
poor Leno schreef op maandag 8 januari 2018 @ 17:41:
Ik heb m gewoon open en bloot in t zicht staan.. maar ja, een mooie witte he >:)
Ik had in het begin mijn versterker en de Htpc (Intel nuc) op het meubel staan maar vind in een kast net wat strakker en netter.

Resultaat is dus wel dat heel de achterkant van het meubel 1 grote gatenkaas is :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Veel weetjes over God of War

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
theduke1989 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 06:16:
[...]

Denk dat het aan de games licht. Maar goedkoopste is het niet niet. Voorbeeld CoD: WW2 is daar €70,- 8)7 zo zijn er nog enkele spellen die duurder zijn dan bij andere. Enige wat goedkoper is dat bij andere zijn de verzendkosten. Die laten je €3.80,- betalen geloof ik hier naar Duitsland. En bij andere begint het vanaf €4.50,- en hoger. Dat is gelukkig wel goed. Nedgame vraagt zelfs €10,- voor bubbeltjesenvelop verzending die zijn helemaal loco 8)7
Maar ze hebben COD: WW2 dan ook niet op voorraad, denk ze de prijs dan expres hoog zetten zodat ze niet bij de eerste paar goedkoopste staan. Laten we wel wezen, de adviesverkoopprijs is 69,99, net als in de PSN store, dus 70,99 is net 1 euro duurder...

YGZ, AllYourGames, etc. vechten om de goedkoopste te zijn vaak, de top 4 ofzo van webshops bij games die het goedkoopst zijn, zijn meestal wel hetzelfde, soms wel vaak in andere volgorde, dus nee, ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar wel vaak 1 van de goedkoopste! Kijk altijd bij budgetgaming.nl...

Verder bestel ik liever niet zo ver vooruit bij dat soort kleine webshops, er was er vorig jaar 1 die ineens over de kop was en mensen hadden wel al betaald voor pre-orders...

Paar weekjes van te voren vind ik prima, maar maanden, neuh...

[ Voor 9% gewijzigd door Aenea op 08-01-2018 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ahjoh, ik verwacht straks tijdens de launch van R2D2 wel een mooie aanbiedingsstunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:50
poor Leno schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:36:
Ahjoh, ik verwacht straks tijdens de launch van R2D2 wel een mooie aanbiedingsstunt :)
kan me nog herinneren bij de GTA release, dat er op een bepaald moment geen schijfjes meer te koop waren. In vele landen compleet uitverkocht. Nu zal dat hoogst waarschijnlijk niet snel nog is gebeuren. Maar denk dat het wel een populaire game gaat worden.

Heb hem bij YGZ gekocht voor 41.80 met review kortingscode :P
wilde eigenlijk nog even wachten tot er een releasedatum bekend is, maar voor deze prijs wilde ik hem wel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Daar zit ik nu wel aan te denken ja :)
Die heb ik al liggen ;) Behoorlijk pittig met de controller, dus ik ben erg benieuwd hoe die speelt met een stuur.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

SToRM666 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 22:29:
Die heb ik al liggen ;) Behoorlijk pittig met de controller, dus ik ben erg benieuwd hoe die speelt met een stuur.
Werkt goed met stuurtje. Al blijft het wel een Rally sim. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
psn store acties zijn elke dinsdag toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
R2D2? wat is dat voor game? :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/disney/images/2/2e/R2-D2_Deluxe_Sixth_Scale_Figure_by_Sideshow_Collectibles.jpg/revision/latest?cb=20150223211018

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Er wordt genoeg via V&A verhandeld, het forum is hier niet voor bedoeld

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2018 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De januari sale is nog geldig tot en met de 20ste in de PS Store:

https://store.playstation...TORE-MSF75508-JANSALE18/1

Er zitten leuke game aanbiedingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:35:
De januari sale is nog geldig tot en met de 20ste in de PS Store:

https://store.playstation...TORE-MSF75508-JANSALE18/1

Er zitten leuke game aanbiedingen bij.
zijn er spellen van vandaag toegevoegd ? het lijkt op hetzelfde lijstje van vorige week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Er zijn vandaag (nog) geen spellen toegevoegd inderdaad. Als die nog komen staan ze het eerst op Psprices waarschijnlijk. Die update sneller dan de store meestal. Veel plezier met refreshen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 11:12:
[...]

R2D2? wat is dat voor game? :P
Hahahhahaa dammit! Ik lees t al de hele tijd zo :D

Nu in de haast ook nog geschreven _O-

RDR2 dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Iemand die misschien Outcast heeft op de PS4 is het wat,zie dat die in de aanbieding is voor 25 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-Nexus- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:22:
Iemand die misschien Outcast heeft op de PS4 is het wat,zie dat die in de aanbieding is voor 25 euro.
Ik heb hem uitgespeeld (platinum). Ik vond hem wel leuk, maar om nostalgische redenen. ik heb het origineel vroeger gespeeld. Ik zou hem alleen om die reden aanbevelen. De game en mechanics hebben de tand des tijds niet echt goed doorstaan en de gemiddelde gamer zal het zeer spartaans, houterig, etc ervaren.

Mocht je hem toch willen spelen, mijn exemplaar staat hier op V&A voor 20 inclusief ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
-SaveMe- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:27:
[...]

Ik heb hem uitgespeeld (platinum). Ik vond hem wel leuk, maar om nostalgische redenen. ik heb het origineel vroeger gespeeld. Ik zou hem alleen om die reden aanbevelen. De game en mechanics hebben de tand des tijds niet echt goed doorstaan en de gemiddelde gamer zal het zeer spartaans, houterig, etc ervaren.

Mocht je hem toch willen spelen, mijn exemplaar staat hier op V&A voor 20 inclusief ... :9
Er staat bij de beschrijving 50 uur speelduur,is dat spel echt zo lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-Nexus- schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:38:
[...]

Er staat bij de beschrijving 50 uur speelduur,is dat spel echt zo lang.
Ik denk dat ik er ongeveer 40 uur over heb gedaan. En dan heb ik echt alles gedaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2018 wordt het grote PS4 JRPG jaar

-Nino Kuni 2
-Dragon Quest XI
-Trails of Cold Steel 3
-Valkyria Chronicles 3
-Kingdom Hearts 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In afwachting van de Elex patch (duurt lang!) maar ff over gegaan op Steamworld Dig 2. Erg leuke game moet ik zeggen. Sommige stukjes zijn voor mij wel een beetje te platform die hard, maar dat is in de caves die optioneel zijn, dus dat is meestal niet zo erg. En je krijgt gaandeweg steeds betere gear, dus later terug gaan naar die plekken wil ook nog wel eens helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat is Final Fantasy XII The Zodiac Age toch een fijn spel <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft Destiny 2 geen settings voor de Pro ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:54:
[...]

4K checkerboarding en HDR als het goed is.

Ik weet niet of er supersampling aanwezig is. Het zag er in mijn herinnering gewoon crisp uit op mijn 1080p.
Geen supersampling volgens mij. ik zie wat aliasing artifacts op sommige schijne lijnen. Jammer. Verder geen verschil dus tussen normale en Pro versie? Beetje mager.

Maar op zich ziet het er wel mooi uit en tot nu toe vind ik de singleplayer campaign wel leuk om te spelen. Valt me niet tegen. Ik houd ook wel van dat sci-fi sfeertje. En het voelt wel heel erg bungie aan, that's a good thing :) (Als in de eerste Halo's op de xbox)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
-SaveMe- schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Geen supersampling volgens mij. ik zie wat aliasing artifacts op sommige schijne lijnen. Jammer. Verder geen verschil dus tussen normale en Pro versie? Beetje mager.

Maar op zich ziet het er wel mooi uit en tot nu toe vind ik de singleplayer campaign wel leuk om te spelen. Valt me niet tegen. Ik houd ook wel van dat sci-fi sfeertje. En het voelt wel heel erg bungie aan, that's a good thing :) (Als in de eerste Halo's op de xbox)
Wel supersampling hoor.... En wat andere dingen die anders zijn qua shadows en effects...

Overigens zullen alle games supersampling vanaf nu hebben OF de devs moeten het expliciet uitgezet hebben. Het zit nml. ingebakken in de SDK. Alleen in de eerste paar games die nog met een oudere SDK zijn gemaakt in 2016 moesten devs het juist zelf ondersteunen, met een versie van de SDK die voor de Pro al uitkwam was dat al lang niet meer het geval. Wel konden oudere games nog code bevatten die het of zelf doen of gewoon niet doen wat met een simpele patch door de devs opgelost had kunnen worden...

[ Voor 28% gewijzigd door Aenea op 10-01-2018 19:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:01
Cyberpunk 2077, eerste bericht sinds december 2013 op Twitter.
*beep*, Is it happening? :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Hype!! :P Maar het zal wel niet meer zijn dan een aankondiging dat ze op de E3 iets gaan aankonigen

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:38:
[...]

Wel supersampling hoor.... En wat andere dingen die anders zijn qua shadows en effects...

Overigens zullen alle games supersampling vanaf nu hebben OF de devs moeten het expliciet uitgezet hebben. Het zit nml. ingebakken in de SDK. Alleen in de eerste paar games die nog met een oudere SDK zijn gemaakt in 2016 moesten devs het juist zelf ondersteunen, met een versie van de SDK die voor de Pro al uitkwam was dat al lang niet meer het geval. Wel konden oudere games nog code bevatten die het of zelf doen of gewoon niet doen wat met een simpele patch door de devs opgelost had kunnen worden...
Hmmm, zie soms toch wel wat artifacts, mss omdat de resolutie niet echt hoog is (bijvoorbeeld half 4k). Maar verder ziet het er wel mooi uit.

En ben aangenaam verrast door de game, de activities in de areas zijn leuk, net als de missions. Kwam binnen de eerste keer op EDZ op Earth, midden in een Heroic event. Rewards vielen me even later om de oren :)
Ach, ben ik weer ff bezig in afwachting van de Elex patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat een tof spel die nier automata zeg. Ik speel nu demo. Het is eigenlijk helemaal niet mijn genre. Wordt het spel op een gegeven moment repetitief? Is het zijn geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:05:
Wat een tof spel die nier automata zeg. Ik speel nu demo. Het is eigenlijk helemaal niet mijn genre. Wordt het spel op een gegeven moment repetitief? Is het zijn geld waard?
Zoek even in het topic. Genoeg over gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
lennox-06 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:05:
Op een gegeven moment wordt elk spel repetitief, maar bij deze viel het bij mij wel mee, vond het een bijzondere game.
Ik vond het zijn geld dubbel en dwars waard, voor mij absoluut nummer 1 in 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 07:44

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik weet niet of dit de goede plek is om dit te vragen, maar ik heb een 'probleem' met het gratis Batman spel van deze maand. Ik heb het eerste hoofdstuk gedaan en wil dus nu aan de tweede beginnen. Hij zegt in het spel alleen dat ik die nog moet downloaden, maar wanneer ik daar dan op klik en hij gaat naar de store, staat er in de store dat ik hem al gedownload heb...?! Kom ik terug in het spel, zegt ie weer dat ik hem nog moet downloaden... Ja... en nu?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even in je downloadlijst kijken of ie wel geinstalleerd is?
Bij mij installeerde ie ook slechts 3 van de 5 episodes, de resterende 2 moest ik even op klikken in de downloadlijst en ze werden direct geinstalleerd.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

dvdkiwi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:16:
Even in je downloadlijst kijken of ie wel geinstalleerd is?
Bij mij installeerde ie ook slechts 3 van de 5 episodes, de resterende 2 moest ik even op klikken in de downloadlijst en ze werden direct geinstalleerd.
Had ik nog niet aan gedacht. Ga ik proberen vanavond. Thanks!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Erg benieuwd hoe deze game gaat zijn...Nieuwe trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-10 11:14
-SaveMe- schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:19:
Erg benieuwd hoe deze game gaat zijn...Nieuwe trailer

[video]
Soort Red Dead Redemption maar dan als ridder, tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinFoot schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Soort Red Dead Redemption maar dan als ridder, tof!
Ik hoop alleen dat het niet te SIM-ig wordt en wel als een RPG speelt. Even de reviews afwachten. Maar ziet er echt veel belovend uit ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Introducing the Onyx wireless controller from Hori, available for #PS4 next week:

https://blog.eu.playstati...ilable-for-ps4-next-week/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTQw5pMU0AAmVia.jpg

Voor de mensen die een Xbox controller layout prefereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:04:
PlayStation Europe‏

Introducing the Onyx wireless controller from Hori, available for #PS4 next week:

[afbeelding]

Boooeeehhhh geen paddles op de onderkant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 14:02

s0kkie

Cowabunga

Gregory76 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 11:13:
Ik weet niet of dit de goede plek is om dit te vragen, maar ik heb een 'probleem' met het gratis Batman spel van deze maand. Ik heb het eerste hoofdstuk gedaan en wil dus nu aan de tweede beginnen. Hij zegt in het spel alleen dat ik die nog moet downloaden, maar wanneer ik daar dan op klik en hij gaat naar de store, staat er in de store dat ik hem al gedownload heb...?! Kom ik terug in het spel, zegt ie weer dat ik hem nog moet downloaden... Ja... en nu?
Dit probleem heb ik ook, ik had ze allemaal al geinstalleerd. Gewoon even in de Main Menu zelf naar het volgende hoofdstuk gaan als je klaar bent met de voorgaande :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

TDB

PlayStation Europe‏

[afbeelding]

[persoonlijke smaak]Lelijk zeg[/persoonlijke smaak]

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 02:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Er is een Dark Souls remake aangekondigd voor de Switch, hopelijk ook voor PS4 snel de officiele aankondiging :9

YES *O* *O*

https://kotaku.com/dark-s...-to-the-switch-1821983023

The remastered Dark Souls will add a new coat of paint to the land of Lordran and presumably make the Bell Gargoyle’s flame breath look even cooler. It will also feature an improved framerate and resolution from the original and come with the Artorias of the Abyss DLC.

Dark Souls Remastered will also come to the Playstation 4, Xbox One, and PC. The remaster is currently slated for release on May 25th, 2018.

*O* *O* *O*

[ Voor 70% gewijzigd door BlackEyedAngel op 11-01-2018 15:41 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:50
TDB schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:15:
[...]

[persoonlijke smaak]Lelijk zeg\[/persoonlijke smaak]
Vind de cirkel knop er een beetje......gesmolten uitzien?

Verder heb ik me nooit echt gestoord aan het verschil van de pookjes? Maar ja ik heb de nintendo 64 nog meegemaakt :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 08-10 19:02

Winkiller

De Mopperpot

PlayStation Europe‏

[afbeelding]

Ik heb de bedraade versie, de triggers (om bv. gas te geven bij racespellen) zijn net aan/uit schakelaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:29:
Er is een Dark Souls remake aangekondigd voor de Switch, hopelijk ook voor PS4 snel de officiele aankondiging :9
Haha! 540p op 12 fps zeker ;) :+

EDIT
Komt ook gewoon naar PS4 en ONE, ook in 4K :)

[ Voor 23% gewijzigd door -SaveMe- op 11-01-2018 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76

Gregory76

Sony PlayStation freak

s0kkie schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Dit probleem heb ik ook, ik had ze allemaal al geinstalleerd. Gewoon even in de Main Menu zelf naar het volgende hoofdstuk gaan als je klaar bent met de voorgaande :)
Dat werk dus helaas niet. Dan staat er "downloaden". Terwijl bijv. hoofdstuk 3 en 4 er wel staan en gestart kunnen worden.

Ik ga het vanuit de downloadwachtrij proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 02:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Raar, toen ik Batman had aangedingest bij de PS+ ding van de Store, begonnen alle 5 de dingen te downloaden (geloof ik) :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10 14:02

s0kkie

Cowabunga

Dark Souls Remastered confirmed op 25 mei release :)

https://blog.eu.playstati...-on-25th-may/#sf178920282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gregory76 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Had ik nog niet aan gedacht. Ga ik proberen vanavond. Thanks!
Ik had hetzelfde issue, bij mij bleven ze in het notification center 3 van de 5 chapters als downloaded/not installed staan.
De andere chapters installeerden wel automatisch na het downloaden. Vond het ook al vaag toen ik het zag :)

[ Voor 14% gewijzigd door YakuzA op 11-01-2018 15:58 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Fuck yeah. Eindelijk. Remaster als GOTY 2018 dus. 8)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Nice!! Daar wachtte ik op. Kan ik eindelijk DaS1 > 2 > 3 gaan spelen. Toch wel veel zin in na een overweldigende ervaring met Bloodborne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:43

spaceboy

Op grote hoogte

Super! Nu alleen Demon Souls nog...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PlayStation Europe‏

[afbeelding]

Nais, ik prefereer de Xbox controller zeker.
Althans niet zozeer de normale maar meer de elite, die loopt mijlen voor op de Ps4 controller.

Al ziet deze controller er niet High-end uit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:37:
[...]

Nais, ik prefereer de Xbox controller zeker.
Althans niet zozeer de normale maar meer de elite, die loopt mijlen voor op de Ps4 controller.

Al ziet deze controller er niet High-end uit verder.
En bovendien ook geen paddles op deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
misschien een rare opmerking maar ik vind dat je op een ps4 met een ps4 controller moet spelen en op de xbox met een xbox controller en niet met een xbox-achtige controller op een ps4 en andersom.

hoewel ik de xbox controller perfect vind hoor, maar het doet een beetje afbreuk op de ps4/xbox ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:41:
misschien een rare opmerking maar ik vind dat je op een ps4 met een ps4 controller moet spelen en op de xbox met een xbox controller en niet met een xbox-achtige controller op een ps4 en andersom.

hoewel ik de xbox controller perfect vind hoor, maar doet een beetje afbreuk de ps4/xbox ervaring.
LOL, wtf maakt het nou weer uit wat voor controller je gebruikt. Als iemand dit lekkerder vindt spelen, prima. Afbreuk? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:41:
[...]

LOL, wtf maakt het nou weer uit wat voor controller je gebruikt. Als iemand dit lekkerder vindt spelen, prima. Afbreuk? 8)7
was maar een mening, had al aangegeven dat het raar kon klinken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
lennox-06 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:41:

hoewel ik de xbox controller perfect vind hoor, maar het doet een beetje afbreuk op de ps4/xbox ervaring.
Gelukkig zijn er maar weinig dingen in het leven die echt moeten, de rest staat iedereen vrij :)
bram1984 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:40:
[...]
En bovendien ook geen paddles op deze.
Dat ook idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik zie het als met een Ferrari stuur in een Porsche rijden, oke het doet hetzelfde maar is niet zoals het hoort eigenlijk. (daar gelaten of je het fijn vindt)

alsnog een slimme actie van sony om xbox gebruikers aan te trekken die puur door de controller de ps4 overslaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Farabi op 11-01-2018 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
lennox-06 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 16:45:
ik zie het als met een Ferrari stuur in een Porsche rijden, oke het doet hetzelfde maar is niet zoals het hoort eigenlijk. (daar gelaten of je het fijn vindt)
Ik zie de “Gameconsole” als het gereedschap om een game te kunnen spelen.

Als die ervaring dan beter wordt door beter gereedschap te gebruiken is dat alleen maar mooi meegenomen en zal het mij een spreekwoordelijke worst zijn of Sony/Microsoft het zo bedoeld heeft.

Je moet je in je leven niet te veel aantrekken van “wat hoort” maar lekker je eigen plan trekken. Wordt je een interessanter mens van :)

Pagina: 1 ... 53 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)