iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Hoop dit weekend wat meer uurtjes te kunnen klokken maar casual dat ik ben, zal ik nog wel een aardige tijd bezig zijn. En dat is niet erg, ik heb geen haast
Hoeveel tijd kost het doorlopen van de campaign/story content ongeveer?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Welke grafische kaart gebruik je?Cloud schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:05:
Ik heb gisteravond maar erg kort kunnen spelen helaas, ik zit zelfs nog in de intro. Erg vet hoorSpeelt lekker weg al waren de default settings ineens wel wat laag gezet voor mijn gevoel. Dat was tijdens de beta anders. Misschien overdreven voorzichtig gekozen vanwege de hogere resolutie (3440x1440).
Hoop dit weekend wat meer uurtjes te kunnen klokken maar casual dat ik ben, zal ik nog wel een aardige tijd bezig zijn. En dat is niet erg, ik heb geen haast
Ik speel trouwens ook op diezelfde resolutie van ultrawidescreen 3440x1440 en ik weet niet goed welke FOV ik moet instellen. Standaard staat hij op 85 (denk ik?) maar daar staat hij voor iedereen op, ook mensen met een gewoon breedbeeld scherm. Op wat speel jij?
GranatenM4uSzi schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:12:
[...]
enige verschil tussen de classes zijn: De jumps, Warlock healingrift, Titan damageshield, hunter heeft een koprolletje. En de supers verder is er weinig verschillend
Hoi! je mag best onze clan joinen hoor. Kunnen we je wel verder helpen en we zijn erg casual! Dus verwacht geen verhitte discussie`s maar meer lolCallmeGod schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:16:
Helemaal nieuw met Destiny , ik begrijp niet dat er random people meedoen als ik een quest ga starten.
Nu heb ik helaas geen vrienden die Destiny hebben voor de pc dus sta er alleen voor.
Nu level 6 en heb alle quest alleen gedaan, terwijl ik gewoon public sta.
Moet je echt vrienden toevoegen en dan samen de quest/campaign doen of kan dit ook random ?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Lijkt me leuk.MetalPool schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Hoi! je mag best onze clan joinen hoor. Kunnen we je wel verder helpen en we zijn erg casual! Dus verwacht geen verhitte discussie`s maar meer lol
Hoe join ik?
Wat is je battle.net account? En anders zoek je ons op United Destiny Dorks
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ligt eraan. Ik vind m vrij kort. Heb hem in een uur of 11 uitgespeeld en ik heb vaker wat public events en dergelijke tussendoor gespeeld. Plus item management tussendoor.Cloud schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:05:
Ik heb gisteravond maar erg kort kunnen spelen helaas, ik zit zelfs nog in de intro. Erg vet hoorSpeelt lekker weg al waren de default settings ineens wel wat laag gezet voor mijn gevoel. Dat was tijdens de beta anders. Misschien overdreven voorzichtig gekozen vanwege de hogere resolutie (3440x1440).
Welkom bij Destiny, welke pas ge-re-leased had moeten worden qua content wanneer er minimaal 3 DLC's bij zijn uitgekomen... D1 met The Dark Below - House of Wolves - Taken King was pas daarna ook goed voorzien met content zoals die eigenlijk uit had horen te komen...8GUS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:03:
[...]
Ligt eraan. Ik vind m vrij kort. Heb hem in een uur of 11 uitgespeeld en ik heb vaker wat public events en dergelijke tussendoor gespeeld. Plus item management tussendoor.
Altijd IO al een K** planeet gevonden, maar mijn pc is hier helemaal mee eens. Iedere keer op IO krijg ik na een paar minuten framedrops van 60fps naar 10 of minder. Rest van de game loopt redelijk soepel. Eerste avond perfect kunnen spelen, gisteren 5x crash, vandaag alleen maar slechte FPS. Nou heb ik een MSI R290 (nooit ati kopen!) maar het liep goed tot vandaag, niks aan de instellingen gedaan. Videokaart draait niet eens met volle kracht

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Steam/XBL: Avioto
Nightfall is inmiddels down, aardig te doen ( 5 min over ).Zethiel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:49:
Ik ben opzoek naar een 3e persoon voor de nightfall, iemand die mee wil?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Oh dat zou zo maar eens kunnen, had nergens last van tot ik vandaag de tweakers clan joinde en heb ineens een enorme lag, bijna niet te doenAvioto schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 21:12:
De memory leak problemen lijken te komen door clans. Als je je clan verlaat is er niks aan de hand. Hopelijk komt er snel een patch. Ik kan maar half uurtje spelen voordat ik rond de 30 fps zit.
Bij 205 kom je pas net kijken in de endgame. Powerlevelcap komt steeds hoger te liggen. Daar halen Destiny spelers hun lol uit. Steeds maar hoger willen worden..Bighugmug schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:35:
8/9 uur campaing uit, level 20 en powerlevel 205, en toen... ? waar halen destiny 1 spelers hun lol uit om het dagen door te spelen, multi of powerlevel hoger krijgen?
Ben zelf inmiddels level 12 en ik geniet er vol van. Ben voor de voidwalker warlock gegaan, speelt gruwelijkfijn.
max power level is 305. Nightfall strikes (hardmode van normale strikes in principe) hebben als minimum power level 230 als het goed is.. dan komt de raid waar je wel 265+ sws voor wilt hebben. meeste mensen vragen 290+ van je voor je mee kan met de raid. Ook komen er events aan etc.Bighugmug schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:35:
8/9 uur campaing uit, level 20 en powerlevel 205, en toen... ? waar halen destiny 1 spelers hun lol uit om het dagen door te spelen, multi of powerlevel hoger krijgen?
Vanavond dus op fullscreen gezet en inderdaad zonder stutter kunnen spelenChester schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:59:
[...]
Speel je toevallig op borderless fullscreen? Sinds ik het op echt fullscreen heb, heb ik nergens meer last van. Constant 60fps voor uren achter elkaar
=============================================================
Vandaag de campaign afgemaakt en de milestones gedaan tot de powerfull engram variant.
Nu een mooie tijd om naar bed te gaan
BIJNA WEEKEND
Hier vanochtend dezelfde problemen. Gister (en de rest van de week) helemaal geen problemen gehad, zat toen ook al in de clan. Merkte vooral tijdens/na de public events dat de game een slideshow werd!Rolfski schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:01:
Vandaag voor het eerst framerate dips en stuttering meegemaakt. Dat gebeurde net nadat ik lid werd van de Tweakers clan (misschien daar ff tijdelijk uitstappen). En na een tijdje spelen in drukke gevechten (wellicht een memory leak). Opnieuw opstarten was iig noodzakelijk.
Al die menu's, die map, dat Farm gedoe, al die icoontjes waar je op "lock/unlock" en "track/untrack" kunt klikken... Waarom wordt dat nergens uitgelegd? Wat moet ik met al die kisten met loot erin, die paarse en groene "lampjes" wat omhoog schijnen? Hoe kan ik verder met de multiplayer? Ik zit nu of in de Farm, of op de ZEER moeilijke Crusible waar ze me de oren van de romp schieten

Met andere woorden: wat moet ik? Ik smul echt van de muziek en de graphics, maar als ik niet verder kan, of echt perse de Crusible moet halen, dan kom ik er niet....
What to do?
Ik heb een RX480 OC 8GB maar verder ook wel aardige specs (check m'n inventaris) dus dat helpt denk ik wel.Phaex schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:09:
[...]
Welke grafische kaart gebruik je?
Ik speel trouwens ook op diezelfde resolutie van ultrawidescreen 3440x1440 en ik weet niet goed welke FOV ik moet instellen. Standaard staat hij op 85 (denk ik?) maar daar staat hij voor iedereen op, ook mensen met een gewoon breedbeeld scherm. Op wat speel jij?
FOV zou je volgens mij zo hoog moeten gaan als mogelijk, heb van de UW reddit meegekregen dat 110 ongeveer optimaal is voor deze beeldscherm verhouding. In de meeste games betekent dat zo hoog mogelijk gaan, voor D2 is dat 105. En dat is echt een verademing ten opzichte van de default!
Ik heb gister lopen spelen met de video settings en speel nu met (uit m'n hoofd):
- FXAA
- HDOA (of wat die eerste ambient occlusion optie ook maar is)
- Texture quality highest
- Verder alles High / On
- Behalve DOF, die heb ik nog op Low
Iemand anders ook opgevallen dat zodra je een in-game cutscene hebt welke niet een filmpje is, dat je FPS ineens capped op 30? Ik heb Vsync uit staan omdat deze hooguit op 60 gezet kan worden. Maar daardoor heb ik dan last van tearing doordat 30 lager is dan m'n Freesync range. Nog niet heel veel gezien maar is wel beetje storend.
MetalPool schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:01:
Ik heb er nu zo`n 9 uur inzitten. Ben bijna level 20 en redelijk op het einde van de campaign
Ah oke dus tussen de 9 en 11 uur speeltijd. Weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Ben nu net op de Farm aangekomen en heb de eerste missie daarna gedaan (Shard).8GUS schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:03:
Ligt eraan. Ik vind m vrij kort. Heb hem in een uur of 11 uitgespeeld en ik heb vaker wat public events en dergelijke tussendoor gespeeld. Plus item management tussendoor.
Moet zeggen, ik ben echt wel onder de indruk. Ik ben een tijdje niet echt met games bezig geweest, laat staan FPS/RPG met dikke campaigns maar dat hele stuk voor de farm; mooi gedaan
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dan doe je toch echt iets niet goed. Crucible is niet verplicht, en als je daarin wordt afgemaakt ligt dat aan skill, niet aan de game of de uitleg daarvan.Atmoz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:44:
Ik vind het nog steeds een érg mooi (waanzinnig vet getekend hier) spel. Maar ik snap d'r eigenlijk maar heel weinig c.q. niets van. Oke, het schieten enzo snap ik wel
Maar alles er omheen krijg ik maar niet gehandeld.
Al die menu's, die map, dat Farm gedoe, al die icoontjes waar je op "lock/unlock" en "track/untrack" kunt klikken... Waarom wordt dat nergens uitgelegd? Wat moet ik met al die kisten met loot erin, die paarse en groene "lampjes" wat omhoog schijnen? Hoe kan ik verder met de multiplayer? Ik zit nu of in de Farm, of op de ZEER moeilijke Crusible waar ze me de oren van de romp schieten(is volgens mij PvP toch?, dus misschien zijn jullie dat wel
)
Met andere woorden: wat moet ik? Ik smul echt van de muziek en de graphics, maar als ik niet verder kan, of echt perse de Crusible moet halen, dan kom ik er niet....
What to do?
Wat betreft cases, events, tracking etc. dit wordt allemaal keurig uitgelegd in de game zelf.
Dus opnieuw beginnen en alle uitleg goed doorlezen voordat je verdergaat?
de UI laat misschien iets te wensen over, maar als je op M drukt krijg je een map. bovenin kan je vervolgens op destinations klikken. Dan zie je alle planeten die je tot dan toe unlocked hebt en "the farm"Atmoz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 07:44:
Ik vind het nog steeds een érg mooi (waanzinnig vet getekend hier) spel. Maar ik snap d'r eigenlijk maar heel weinig c.q. niets van. Oke, het schieten enzo snap ik wel
Maar alles er omheen krijg ik maar niet gehandeld.
Al die menu's, die map, dat Farm gedoe, al die icoontjes waar je op "lock/unlock" en "track/untrack" kunt klikken... Waarom wordt dat nergens uitgelegd? Wat moet ik met al die kisten met loot erin, die paarse en groene "lampjes" wat omhoog schijnen? Hoe kan ik verder met de multiplayer? Ik zit nu of in de Farm, of op de ZEER moeilijke Crusible waar ze me de oren van de romp schieten(is volgens mij PvP toch?, dus misschien zijn jullie dat wel
)
What to do?
The farm is een sociale hub, daar pik je quests op / lever je gear & tokens in / gooi je items in je vault enz.
Vervolgens krijg je in de story precies te horen waar je volgende missie is, ik zou dus adviseren om gewoon goed op te letten tijdens het spelen.
Maargoed, "the red war" is je main story. Deze kan je op één van de planeten terugvinden. Vlieg naar die planeet, druk op M, track de quest en je ziet in je HUD een marker waar je heen moet. Loop erheen. Activeer de quest en speel hem.
rinse and repeat tot je hem uitgespeeld heb
Heeft iemand andere ideeën naast de workarounds van de beta? Die werken helaas ook niet...
Win 10, standaard mouse accel op 6 (markc mouse fix niet gebruikt op deze installatie) en geen controller aangesloten. Alleen logitech programma voor kb/mouse profielen geïnstalleerd.FIX:
Set your scaling to 100% by going to Display settings
OR
**Go to your Destiny 2 directory, right click destiny2.exe, click properties, compatibility tab, tick "Override high DPI scaling behavior" and set it to Application
https://www.bungie.net/en/Forums/Post/230294003
Sli al aan en uit gezet, fullscreen/windowed 1080p maakt ook niks uit.
Probleem bleek dus in de draytek router te zitten zie ik aan het testen ben voor mn werk. Ertussenuit gehaald en lekker kunnen knallen.
Zit nu ergens rond lvl 11/12 met m'n Titan op Titan

Ow en is er ook een Tweakers clan Destiny 2 discord groep?
[ Voor 20% gewijzigd door Macsylver op 20-11-2017 02:32 ]
The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears
Kan jij mij, als Destiny virgin zijnde, uitleggen wat er zo speciaal is aan die Xur. Heb ik vaker voorbij zien komen namelijk.
Xur is een vendor die van origine alleen op Vrijdag aanwezig was en verkocht speciale exotic items.Shreddaaa schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:28:
[...]
Kan jij mij, als Destiny virgin zijnde, uitleggen wat er zo speciaal is aan die Xur. Heb ik vaker voorbij zien komen namelijk.
die verkoopt die nu nog steeds maar nu staat die elke week op een willekeurige plek van vrijdag tot zondag met verschillende items elke week die je kan kopen met Legendary shards
Xur was altijd al van vrijdagochtend t/m zondagochtendRicmaniac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:42:
[...]
Xur is een vendor die van origine alleen op Vrijdag aanwezig was en verkocht speciale exotic items.
die verkoopt die nu nog steeds maar nu staat die elke week op een willekeurige plek van vrijdag tot zondag met verschillende items elke week die je kan kopen met Legendary shards
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik ben net begonnen (lvl7), maar als er ergens ruimte is in een clan, dan houd ik me aanbevolen. Mijn Battletag is Cens#2517
hmm raar. weet 99.9 % zeker dat dat niet zo was. althans ik praat echt over Destiny 1 release tijd. heb vanaf de tweede dlc al niet meer gespeeld.Low_Profile schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:05:
[...]
Xur was altijd al van vrijdagochtend t/m zondagochtend
Ik speelde vanaf release, weet 100% zeker dat iig vanaf week 3 (eerste keer dat ik hem een bezoekje gaf) hij tot zondagochtend bleef. Weet dat omdat ik voor die betreffende keer 2 strange coins tekort kwam, die ik als een malle bij elkaar moest farmen voor zondag.Ricmaniac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:14:
[...]
hmm raar. weet 99.9 % zeker dat dat niet zo was. althans ik praat echt over Destiny 1 release tijd. heb vanaf de tweede dlc al niet meer gespeeld.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Glacie#21590 Zie post hierboven 235 light atm.Zethiel schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:35:
Ik ben weer opzoek naar een 3e persoon voor Nightfall(s), iemand interesse?
Leuk dat je doorspeeltBighugmug schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:22:
Na de vraag van gister over wat te doen na campaingn. doorgespeeld, en ja wat lekker inderdaad heel veel mini quest met leuke beloningen. Nu mijn 3rde subclass op Titan unlocked, en 245 level. Alleen nightfall wordt ik steeds solo gematched....
Nightfall moet je volgens mij met een premade groep doen inderdaad anders ga je er gewoon solo in of met ze 2e bijvoorbeeld als je met 1 vriend gaat ofzo.
Ik heb bij Ghosts of Tweakers een membershipje aangevraagd. Geen idee of ik dat hier ook nog moet melden maar better safe than sorry. Username Tyoi.
Hallo iedereen! o/
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
aah okey vandaar. en moet mulitplayer zelfs nog opstartenRicmaniac schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:36:
[...]
Leuk dat je doorspeelten het dan ook nog leuk vind
![]()
Nightfall moet je volgens mij met een premade groep doen inderdaad anders ga je er gewoon solo in of met ze 2e bijvoorbeeld als je met 1 vriend gaat ofzo.
Ga dit weekend ook maar eens een Hunter levelen denk ik (nu warlock) denk dat me dat ook erg bevalt.

Volgens mij ben ik nu lvl 10 en missie 4 ofzo, en ik zie alleen maar mensen met lvl 200+ ?!?!
Mijn gear dropt maar niet hoger dan 242

Lost sectors en Public Events grinden, samen met een maat, of twee matenMother_Goozz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:09:
Mijn gear dropt maar niet hoger dan 242lekker dan...
[ Voor 50% gewijzigd door Blisterin_Bull op 28-10-2017 12:18 ]
Maar hoe kan ik een beetje zien of ik de main story aan het spelen ben?
Kwam toenet in een lost city ofzo maar niet echt duidelijk wat ik nou moest doen. Toen maar een public event gedaan met nog iemand
op de map heeft het zo'n groot logo. dat is je campaign door het hele spel. staat altijd bij de planeet waar je campaign momenteel is en je kan het ook zien als je in de director zit als je op E drukt en je milestones ziet.Aschtra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:32:
Heb net even gespeeld. Ben nu lvl 4 met 35 attack ofzo. Speel als Hunter en heb mijn eerste subclass al.
Maar hoe kan ik een beetje zien of ik de main story aan het spelen ben?
Kwam toenet in een lost city ofzo maar niet echt duidelijk wat ik nou moest doen. Toen maar een public event gedaan met nog iemand

Vind sowieso de laadtijden vrij lang. Veel nut om op een SSD te zetten?
Het laden bij mij is super wisselvallig. Soms zit ik 2 minuten te staren naar het laadscherm, andere keren 10 sec max. Vraag me af of dat meer met de P2P verbindingen te maken heeft dat je net een slechte host treft ofzo. Maar ja allemaal gissen...Aschtra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:53:
Ah, ga ik daar even op letten. Klopt het trouwens dat als je in dat schip zit dat het best lang duurt?
ik denk het wel dan want ik heb het op me ssd en amper laad tijden. alleen de farm kan af en toe lang duren.. heb het idee dat die dan een instance zoekt met plek ofzo =pAschtra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:53:
Ah, ga ik daar even op letten. Klopt het trouwens dat als je in dat schip zit dat het best lang duurt?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Alle 3 tegelijk is beetje zonde nietBlisterin_Bull schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:16:
Ben nu 272 en moet alleen nog de Nightfall doen op m'n titan. Voeg me maar toe als je er klaar voor bent en de Nightfall wilt doen; StrykerNL#2705
[...]
Lost sectors en Public Events grinden, samen met een maat, of twee matenAlle drie een fireteam medaillon activeren.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Volgens mij maar 2x in een fireteam??Ricmaniac schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:34:
Stacken die medalions dan ?
Alle lost sectors op aarde gedaan, en ook publics en welgeteld 8 levels hoger in 2 uur...

de main clan wel maar er is een 2e clan : Ghosts of Tweakerspirke schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:53:
Zojuist de game ook gekocht (pc), maar de tweakers clan zit al vol?
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2749134
moet je eerst de campaign hebben uitgespeeld.Aschtra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:18:
Bij mijn fysieke copy van het spel zit ook een code voor een exotic weapon. Een coldheart. Ik heb de code ingevuld op de battlenet site. Alleen waar kan ik mijn wapen halen?
Moet wel zeggen dat ik het een hele verbetering tegenover Destiny 1 vind en zeker ook wel de moeite waard. Hoop vandaag nog even level 20 aan te kunnnen tikken.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
had nog sneller gekund als ik alleen op public events focusde
Ja. De main campaign gedaan tot en met de eerste quest van titan en toen zo goed als alleen maar Heroic PE gefarmt ja. Wel die medallion geactiveerd voor bonus xp van PE etc. Zo'n 4500-6000 xp per PE.Astratuner schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:05:
Je hebt dus alleen maar PE gedaan bijna om naar 20 te dingen ?
Nu de campaign afmaken
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 28-10-2017 21:55 ]
(kan iemand die op de start post zetten?)
[ Voor 79% gewijzigd door pirke op 28-10-2017 22:12 ]
Dat is een good thing if you ask me. als ze maar wel zouden aan passen dat je dan strikes en nightfall moet doen enzo voor betere. want dat vind ik gewoon echt leuk om te doen maar veel mensen willen het niet omdat PE sneller geared.Mother_Goozz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:46:
Extreem weinig drops uit publics, of andere dingen (met de munt aan) Op de ps4 ging dit toch 100x sneller en veel betere drops...
Done! Succespirke schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:59:
Aangezien beide clans vol zitten, hier is de derde tweakers clan: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2829583
(kan iemand die op de start post zetten?)
Ik stel voor dat jullie ook dezelfde discord aanhouden? Hoe meer mensen daar hoe beter.
[ Voor 13% gewijzigd door 8GUS op 28-10-2017 22:45 ]
Tuurlijk. Ik zal de clan pagina updaten, [GOT] is [GOT] toch? Wel zo gezellig als je samen kan kletsen en spelen.8GUS schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:25:
[...]
Done! Succes
Ik stel voor dat jullie ook dezelfde discord aanhouden? Hoe meer mensen daar hoe beter.
Draait bij mij regelematig nog als poepMother_Goozz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:46:
vandaag zeldzaam lang kunnen gamen ongeveer 5 uurtjes en ben van 242 naar 262 gegaan. Extreem weinig drops uit publics, of andere dingen (met de munt aan) Op de ps4 ging dit toch 100x sneller en veel betere drops... Hopelijk snel een fix en terug de clan in. Hij draait nu na uren gamen perfect zonder clan.

Linkje: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=2746007
Switchen naar US, da's de fix.
Wij spelen nu regelmatig PVP en PVE in een Fireteam zonder stutter of lag.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Heb het eerste deel niet gespeeld, dus geen idee hoe of wat. Is het al bekend wanneer de level cap etc omhoog gaat, wat gaat er dan vervolgens nog toegevoegd worden?
Ik zie dat je strikes kan doen, nog niet gedaan, maar zo te zien zijn dat er ook maar 2, mis ik iets of is er nog niet super veel content atm?
Ik heb wel nog een stuk of 8 missies staan van veel lager level die ik kan doen, maar 't voelt gewoon alsof het allemaal niet op elkaar aan sluit. Levelen ging behoorlijk snel tot ongeveer 200, en dan kakt het in omdat die content er niet is. PvP is zo nu en dan wel vermakelijk, dus 't is niet alsof er helemaal niks te doen is
[ Voor 32% gewijzigd door kevz op 29-10-2017 15:03 ]
Na de main story unlock je veel dingen en hebben de NPC;s in de stad allemaal opdrachten voor je.co2301 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:23:
Nou ik ben redelijk bezig, bijna main story klaar, planeten zoals earth, nessus en titan helemaal gecleared. Vraag me nu alleen af wat er na de main story nog te doen is. Ben al level 20, power zit rond de 240.
Heb het eerste deel niet gespeeld, dus geen idee hoe of wat. Is het al bekend wanneer de level cap etc omhoog gaat, wat gaat er dan vervolgens nog toegevoegd worden?
Ik zie dat je strikes kan doen, nog niet gedaan, maar zo te zien zijn dat er ook maar 2, mis ik iets of is er nog niet super veel content atm?
Er zijn weapon quests. nightfall dungeon.. raid volgende week. zijn erg veel dingen nog te doen.
Maar de game draait om het increasen van je power level in principe ja
Nog niet bekend wanneer de levels omhoog gaan
Ik kan mijn vrienden niet vinden via de US servers....Seroczynski schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:05:
[...]
Switchen naar US, da's de fix.
Wij spelen nu regelmatig PVP en PVE in een Fireteam zonder stutter of lag.
Je battle.net vrienden syncen inderdaad niet naar de US servers, dat is het grootste nadeel. Als je iemand in-game tegenkomt kan je 'm wel in-game toevoegen als vriend (vervolgens werkt dit wel) en je kan clanmaten ook toevoegen aan je fireteam.Poesmij schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:27:
[...]
Ik kan mijn vrienden niet vinden via de US servers....
Als je in dezelfde clan zit heb je dit probleem nietPoesmij schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:27:
[...]
Ik kan mijn vrienden niet vinden via de US servers....
Vanaf 200 ben ik Adventures, Public (Heroic) Events en Lost Sectors gaan doen terwijl ik d.m.v. Scout Reports de Region Chests en normale Chests ben gaan looten. Zo ben ik tot 250 doorgegaan, vanaf wanneer ik mijn Reputation Tokens heb ingeleverd. Met die rewards ben ik tot 265 gekomen en dan begint de echte grind. Voor nu heb ik nog enkele Quests en Milestones die ik kan doen, maar ik verwacht niet snel boven de 280 uit te komen.kevz schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:59:
Ik mis ook veel content na ~220. Een flink gat zit er tot 260-265. Dat lijkt als je het aan mij vraagt gewoon als tijd te kort om content toe te voegen. Sure je kan 'grinden', maar 't spel geeft je niet echt een reden om dat te doen, echt uitdagend is 't niet bepaald. Ik start D2 nog wel op hoor, maar een stuk minder nadat de Campaign voltooid is.
Ik heb wel nog een stuk of 8 missies staan van veel lager level die ik kan doen, maar 't voelt gewoon alsof het allemaal niet op elkaar aan sluit. Levelen ging behoorlijk snel tot ongeveer 200, en dan kakt het in omdat die content er niet is. PvP is zo nu en dan wel vermakelijk, dus 't is niet alsof er helemaal niks te doen is
Ik merk dat in general allemaal lvl 20 is en het lijkt nu onmogelijk om een fireteam te maken voor lagere levels.
Heb veel lol in de game, maar merk nu hoe lastig het is om een fireteam te maken, en dat is wel erg jammer.
Verwijderd
Ik zit inmiddels op 261 power (?), heb een leuke set met armor en wapens waar ik me comfortabel bij voel. Alles lijkt harstikke voor elkaar, behalve dat ik wellicht een clan oid moet zoeken voor die Nightfall's. In tegenstelling tot strikes wordt ik daar telkens in mn uppie in gezet, maar volgens mij zijn de tegenstanders gewoon taaier en doen meer damage dus ik verwacht hier niet meer van dan een opgeschaalde strike.
Dus ik speel wat strikes voor die medaillions. Als ik genoeg heb loop ik naar die knakker waar ik ze kan inleveren. Meestal krijg ik hier gear uit die ik weer dismantle. Dan doe een keer mn ronde over de EDZ omdat ik daar de chests van kan spotten met zon ghost. Hiermee verzamel ik gear om ook te dismantlen, tokens voor gear die ik waarschijnlijk ook weer ga dismantlen. Op dit punt heb ik waarschijnlijk ook een paar engrams opgepikt die ik kan inleveren, en deze breng ik samen met mijn bult aan gunsmith materials weg voor een paar slingers aan de RNG loot machine. Meestal komen hier weer items uit die ik... je raad het al.. dismantle!
Dus het wordt een beetje eentonig zo. Het is allemaal wat te makkelijk gemaakt in deze game, ik mis de uitdaging. Mis ik hier nou iets, of is de endgame van Destiny 2 een beetje meh?
De game is gewoon aan content erg mager, waarschijnlijk als je 2/3 DLC verder bent is het leuk, dit was mijn ervaring met D1 in ieder geval.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Dus het wordt een beetje eentonig zo. Het is allemaal wat te makkelijk gemaakt in deze game, ik mis de uitdaging. Mis ik hier nou iets, of is de endgame van Destiny 2 een beetje meh?
Welkom op reddit, 3 weken geleden!Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Iedereen die ook maar een klein beetje grind/hardcore speelt klaagt daar al sinds begin deze maand (3 weken na release ongeveer) over.
Anyway, ik wil morgen toch de prestige nightfall proberen (ben zelf 285 ofzo).
[ Voor 7% gewijzigd door Blisterin_Bull op 29-10-2017 22:12 ]
hopelijk lukt het om de raid te doen aankomende week
Ik vind het echt zo ongelovelijk leuk om te spelen.
Ja het zou misschien nog makkelijker kunnen als ik ook hersenloos zou grinden met public events in de hoop engrams te krijgen maar ik heb gewoon echt plezier in het doen van strikes en wat PvP tussendoor. Nightfall records verbreken met me vriendengroepje onderling enzo
Af en toe zetten we eens een Sparrow vehicle race er tussen haha.. echt het is lang geleden dat wij gezamelijk zo veel fun hadden met deze game.
Ik merk zelf dat alle levels goed samen kunnen spelen, zowel PvE als PvP.kneusteun schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:58:
Is het misschien handig om lobby's te maken per lvl? 0-5 5-10 10-15 en 15-20?
Ik merk dat in general allemaal lvl 20 is en het lijkt nu onmogelijk om een fireteam te maken voor lagere levels.
Heb veel lol in de game, maar merk nu hoe lastig het is om een fireteam te maken, en dat is wel erg jammer.
Klopt, en zoals hier ook al aangegeven is was dat ook het geval met D1. Men is er in ieder geval mee bezig:Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 20:36:
Hey allemaal,
Ik zit inmiddels op 261 power (?), heb een leuke set met armor en wapens waar ik me comfortabel bij voel. Alles lijkt harstikke voor elkaar, behalve dat ik wellicht een clan oid moet zoeken voor die Nightfall's. In tegenstelling tot strikes wordt ik daar telkens in mn uppie in gezet, maar volgens mij zijn de tegenstanders gewoon taaier en doen meer damage dus ik verwacht hier niet meer van dan een opgeschaalde strike.
Dus ik speel wat strikes voor die medaillions. Als ik genoeg heb loop ik naar die knakker waar ik ze kan inleveren. Meestal krijg ik hier gear uit die ik weer dismantle. Dan doe een keer mn ronde over de EDZ omdat ik daar de chests van kan spotten met zon ghost. Hiermee verzamel ik gear om ook te dismantlen, tokens voor gear die ik waarschijnlijk ook weer ga dismantlen. Op dit punt heb ik waarschijnlijk ook een paar engrams opgepikt die ik kan inleveren, en deze breng ik samen met mijn bult aan gunsmith materials weg voor een paar slingers aan de RNG loot machine. Meestal komen hier weer items uit die ik... je raad het al.. dismantle!
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46427
- New systems and rewards to give our most engaged players additional, optional pursuits.
- Better incentives for players who complete challenging Prestige activities.
- Better rewards and replay value for strikes, adventures, and Lost Sectors.
- Private matches for the competitive community (we are targeting early 2018).
- Crucible tuning like adjusted Supremacy scoring and better spawning rules.
- Better incentives for completing Crucible matches (and penalties for quitting competitive games).
- Continued improvements to Iron Banner and Faction Rallies, including uniqueness of rewards.
- Changes to make the mod economy more interesting and impactful.
- Ongoing improvements to Exotics, including adjustments to reduce instances of duplication.
- New ways to spend surplus currency and materials (looking at you Legendary Shards).
- An emote interface that allows players to equip Salty, Spicy Ramen, Six Shooter, and Flip Out all at the same time.
Na D1 had D2 al flink verbeterd moeten zijn qua content maar ik snap ook wel dat met D2 (wat eigenlijk D1 had moeten zijn) Bungie een nieuw en groter publiek aan wil trekken (PC, waarbij ook veel console gamers de overstap naar PC gemaakt hebben) en dus nog iets terughoudend is met de hoeveelheid content. Nieuwe DLC staat voor de deur dus blijf hoop houden
[ Voor 24% gewijzigd door NLRev0lution op 30-10-2017 08:43 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Met een gsync scherm kun je vsync uitzetten;) doet het scherm al voor je namelijk:) zelf een 1080ti met 1440p 144hz gsync... nog meer eyecandypirke schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:04:
Met een factory overclocked 1080 draai ik 100fps op 3440x1440 met de recommended GeForce experience settings. Alleen vsync heb ik handmatig uitgezet (100hz gsync scherm). Dit is echt eye candy
We zijn nog niet wakker...
[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 30-10-2017 09:43 ]
je quote letterlijk het stukje waar hij zegt vsync uit te zetten?mfneed schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Met een gsync scherm kun je vsync uitzetten;) doet het scherm al voor je namelijk:) zelf een 1080ti met 1440p 144hz gsync... nog meer eyecandyop de usa servers geen stutters.
Ik ben inmiddels 270 lightlvl en heb de combo mida multitool/ mida minitool. Hoe OP is dat zeg. Vooral in PVP blijft letterlijk niemand overeind.
ik voel wel een nerf aankomen.
Rofl, gelijk heb je xD het is nog vroegMadbee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
je quote letterlijk het stukje waar hij zegt vsync uit te zetten?
Ik ben inmiddels 270 lightlvl en heb de combo mida multitool/ mida minitool. Hoe OP is dat zeg. Vooral in PVP blijft letterlijk niemand overeind.

leuke combo. Maar met urielsgift nog beter.Madbee schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:37:
[...]
je quote letterlijk het stukje waar hij zegt vsync uit te zetten?
PSN - M4uSzi // -
Let op: Geen PC VS Console discussie!