lijkt wel een dagboek zoals je schrijftRicmaniac schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 00:51:
Mooi geweest voor het Weekend. Warlock gestopt op 274 en toen een Hunter aangemaakt Zaterdag middag wat ik toch leuker blijk te vinden en is vandaag me main geworden en die heb ik met behulp van legendary mods naar 283 gekregen nu![]()
hopelijk lukt het om de raid te doen aankomende week
Ik vind het echt zo ongelovelijk leuk om te spelen.
Ja het zou misschien nog makkelijker kunnen als ik ook hersenloos zou grinden met public events in de hoop engrams te krijgen maar ik heb gewoon echt plezier in het doen van strikes en wat PvP tussendoor. Nightfall records verbreken met me vriendengroepje onderling enzo![]()
Af en toe zetten we eens een Sparrow vehicle race er tussen haha.. echt het is lang geleden dat wij gezamelijk zo veel fun hadden met deze game.
En raid lukt makkelijk op 283. Als dat je niet lukt moet je iets bij jezelf gaan afvragen. Hehe
PSN - M4uSzi // -
Dit juich ik toe ... dat ze het maar snel in werking brengen. Ik loop echt _te_ vaak alleen rond op een planeet. Zeker met die clanroster die nog niet werkt is het soms moeilijk om groepjes te maken vind ik.Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:46:
Blijkbaar is Bungie ook bezig met een patch waarbij je minder vaak alleen op een planeet word gezet als je gewoon rond rijd enzo. dus niet meer alleen bij Public events enzo.
Dat is wel een welkome bijkomstigheid.
Gisteravond trouwens achtergekomen dat ik een van de beste automatic rifles heb gedismantled (origin story) zonder het te beseffen. Ik dacht dat ik hem in de vault had gestoken voor op een later tijdstip te infusen maar blijkbaar is ie weg

Deel 1 had hier ook last van, vooral bij het hive schip waar je "Court of Oryx" had... als je naar dat deel van de map rende moest die "sneller" laden waardoor je solo op dat deel van de map staat...Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:46:
Blijkbaar is Bungie ook bezig met een patch waarbij je minder vaak alleen op een planeet word gezet als je gewoon rond rijd enzo. dus niet meer alleen bij Public events enzo.
Dat is wel een welkome bijkomstigheid.
als je traag naar de map ging, zonder rennen, had die blijkbaar meer tijd waardoor je altijd bij mensen had op dat deel van de map!
Goed dat ze hier nu aan gaan werken, scheelt wel want ik heb er ook een aantal keer last van gehad!
A, ik heb hier gekozen voor de autorifle... -_- wordt een nieuwe character maken en story rushenPhaex schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:51:
[...]
Dit juich ik toe ... dat ze het maar snel in werking brengen. Ik loop echt _te_ vaak alleen rond op een planeet. Zeker met die clanroster die nog niet werkt is het soms moeilijk om groepjes te maken vind ik.
Gisteravond trouwens achtergekomen dat ik een van de beste automatic rifles heb gedismantled (origin story) zonder het te beseffen. Ik dacht dat ik hem in de vault had gestoken voor op een later tijdstip te infusen maar blijkbaar is ie wegNu heb ik gelukkig nog een scathlocke op 265 als alternatief maar toch pijnlijk
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren waar ik die rifle gekregen had. Maar jij zegt hier story reward dus??mfneed schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
A, ik heb hier gekozen voor de autorifle... -_- wordt een nieuwe character maken en story rushen
Van welke missie ergens kan je deze krijgen? Ik moet sowieso nog een warlock levelen; misschien kan ik het bij hem dan even unlocken en overzetten in de vault?
Net gelezen, van zavala als je de nightfall unlocked volgens mij.Phaex schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:00:
[...]
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren waar ik die rifle gekregen had. Maar jij zegt hier story reward dus??
Van welke missie ergens kan je deze krijgen? Ik moet sowieso nog een warlock levelen; misschien kan ik het bij hem dan even unlocken en overzetten in de vault?
Ben net begonnen maar als ik bij de strikes ben zal ik me op de Discord melden.
Tenminste dat is het deel wat in multiplayer het leukste is toch?
Veder draait het erg soepel bij mij bijna constant meer dan 100FPS met alles op ultra (1070)
Enige wat me opvalt is dat de anti anlalising soms niet goed lijkt te werken.
Voorral bij schaduwen en railingen valt het op. (SMAA 16x heb ik nu)
Is hier wellicht een fix voor.
Externe AA is volgens mij niet toegestaan als ik alles over de bans lees
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Random reward of sure thing?? Ik dacht dat je dan gewoon een engram kreeg waar je potentieel die rifle uit kan krijgen.mfneed schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Net gelezen, van zavala als je de nightfall unlocked volgens mij.
Anders moet ik gewoon strikes farmen voor de vanguard coins en dan engrams openen tot ik hem opnieuw heb?
Ugh

Als je de milestone hebt gedaan waarvoor je 2 strikes moet doen.Phaex schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:06:
[...]
Random reward of sure thing?? Ik dacht dat je dan gewoon een engram kreeg waar je potentieel die rifle uit kan krijgen.
Anders moet ik gewoon strikes farmen voor de vanguard coins en dan engrams openen tot ik hem opnieuw heb?
Ugh![]()
![]()
Maar kan ook uit rank up van Zavala droppen.
Ok dan level ik de warlock gewoon up; dan heb ik hem snel terug! Thanks voor de snelle antwoorden iedereen!AlexMar schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:07:
[...]
Als je de milestone hebt gedaan waarvoor je 2 strikes moet doen.
Maar kan ook uit rank up van Zavala droppen.
Hahaha bedoel meer of ik de groep/tijd vind.M4uSzi schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:47:
[...]
lijkt wel een dagboek zoals je schrijft![]()
En raid lukt makkelijk op 283. Als dat je niet lukt moet je iets bij jezelf gaan afvragen. Hehe
Naja het scheelt je kan hem gewoon nog krijgen hoor via engrams enzo.Phaex schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:51:
[...]
Nu heb ik gelukkig nog een scathlocke op 265 als alternatief maar toch pijnlijk
2e character levelen kan ook en dan kan je bij Zavala hem gewoon weer kiezen
NLRev0lution sleept mensen gratis door de raid heen, gewoon even een dmtje sturen naar die man. 270+Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:17:
[...]
Hahaha bedoel meer of ik de groep/tijd vind.
[...]
Naja het scheelt je kan hem gewoon nog krijgen hoor via engrams enzo.
2e character levelen kan ook en dan kan je bij Zavala hem gewoon weer kiezen
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Met alle content stapsgewijs te clearen en de powerful engrams te saven tot ik quasi capped was op rare/legendary ben ik uiteindelijk tot 'slechts' 268 light geraakt. Nu zou ik wel nog +5 mods kunnen plaatsen maar ik heb er niet veel en wou ze saven tot later.
Je wordt niet meteen aan het handje gehouden dus lekker zelf het een en ander uitzoeken. De game draait lekker (memory leaks buiten beschouwing gelaten) en ziet er prachtig uit. Als PvP-er is de gungame echt fantastisch. Helemaal op PC. Uiteraard is teamshot een ding, maar daar kun je je tegen wapenen.
Ik ben op dit moment 241 na de eerste week. Daarin had ik wat meer tijd om te grinden dus de rest van de progress (en het maken van meerdere guardians) gaat langer duren. Dus voor de wat minder hardcore gamer zie ik geen probleem met de progressie. Helemaal als je bekijkt dat er snel al wat meer content aankomt.
Vooralsnog ben ik nog lang niet uitgespeeld.
Verwijderd
Ah mooi, das goed nieuws.[b]NLRev0lution schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:40:
(Lijstje met aankomend spul)
Ik zat die nieuwspagina van bungie.net maar bookmarken dan, samen met dit thread voor meer updates. Dank je wel!
Ondertussen maar es doorgearen.
Ik hoorde hier in een IGN YouTube filmpje ook iets over maar wat wordt daar precies mee bedoeld? Ik heb wat PVP gedaan en vond het een verademing dat teamplay echt beloond wordt en dat mensen ook vrij snel door lijken te hebben dat je beter als team bij elkaar kunt blijven dan als loner gaan spelen.8GUS schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:28:
Uiteraard is teamshot een ding, maar daar kun je je tegen wapenen.
Ging me gisteren ook vrij goed af in PVP. Denk dat ik me daar wel een tijdje zoet mee kan houden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wat ik heb gedaan is inderdaad geleveld tot 265. toen heb ik stuk voor stuk de luminous engrams geaccepteerd en dan equiped en op naar de volgende zodat je telkens hoger was.Phaex schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:25:
Ik lees hier overigens dat een aantal mensen tussen de 270-280 light level hangen. Hoe hebben jullie dat klaargespeeld?
Met alle content stapsgewijs te clearen en de powerful engrams te saven tot ik quasi capped was op rare/legendary ben ik uiteindelijk tot 'slechts' 268 light geraakt. Nu zou ik wel nog +5 mods kunnen plaatsen maar ik heb er niet veel en wou ze saven tot later.
Toen een paar quests gedaan zoals de Mida Mini tool en Mida multi tool die krijg je dan ook weer als best hoge wapens. Zodra je 280 bent kan je bij de Gunsmith al die blauwe mods omruilen voor epic mods als je er genoeg hebt die dus +5 geven in armor en wapens.
Zo moet je een beetje spelen met de gear en met behulp van die mods nog omhoog werken.
Als je eenmaal de softcap van 265 voorbij bent rond de 270 (wat af en toe best lastig is om naar toe te gaan zonder engrams die droppen, of die luminous) dan gaat het weer redelijk snel tot 280 ongeveer maar vanaf daar is het gewoon een grind wat erg langzaam zal gaan en ook wat luck bij komt kijken door engram drops.
oja p.s. Het heeft wel heel erg geholpen voor mij persoonlijk dat ik gewisseld was van class. ben naar hunter gewisseld dus kon ik me hoge wapens van rond de 275 overzetten naar me hunter die ik daardoor al 220 was zodra die level 20 was. Toen de campaign afgemaakt vanaf planet titan tot het einde toen was ik 245 ofzo en dan die end game missies allemaal doen die goeie rewards geven dus toen was ik VOOR die powerfull engrams al 269. Dan kan je die engrams nog allemaal doen en was ik echt op het randje van 280
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 30-10-2017 10:46 ]
Dat is precies wat ermee wordt bedoeld ja. Teamplay wordt beloond en daarom moet je met je team of met groepjes samenwerken.Phydomir schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:35:
[...]
Ik hoorde hier in een IGN YouTube filmpje ook iets over maar wat wordt daar precies mee bedoeld? Ik heb wat PVP gedaan en vond het een verademing dat teamplay echt beloond wordt en dat mensen ook vrij snel door lijken te hebben dat je beter als team bij elkaar kunt blijven dan als loner gaan spelen.
Ging me gisteren ook vrij goed af in PVP. Denk dat ik me daar wel een tijdje zoet mee kan houden.
Als je echt mad skills hebt kom je bij de meeste shooters nog wel eens weg met 1 tegen 3, maar bij D2 lukt je dat gewoon niet met een normale gun.
Haha ja dat helpt welRicmaniac schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:43:
[...]
PRAISE RNJESUS
oja p.s. Het heeft wel heel erg geholpen voor mij persoonlijk dat ik gewisseld was van class. ben naar hunter gewisseld dus kon ik me hoge wapens van rond de 275 overzetten naar me hunter die ik daardoor al 220 was zodra die level 20 was. Toen de campaign afgemaakt vanaf planet titan tot het einde toen was ik 245 ofzo en dan die end game missies allemaal doen die goeie rewards geven dus toen was ik VOOR die powerfull engrams al 269. Dan kan je die engrams nog allemaal doen en was ik echt op het randje van 280
Nu al bij al maakt het nog niet zo veel uit denk ik, als de quests resetten en de raid open gaat zullen we weer een snelle sprong vooruit kunnen maken. Waarschijnlijk ben je na 3-4 weken gewoon capped op 305 toch?
Mogguhmfneed schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:22:
[...]
Met een gsync scherm kun je vsync uitzetten;) doet het scherm al voor je namelijk:) zelf een 1080ti met 1440p 144hz gsync... nog meer eyecandyop de usa servers geen stutters.
We zijn nog niet wakker...
Ik heb m'n 144hz gsync scherm weggedaan en er een 100hz ultrawide gsync voor in de plaats gezet. Die extra breedte voegt meer eyecandy toe dan 44 extra FPS
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Volgens mij zet bungie de lat op 240. Dus vanaf dat lvl zal het pittig, maar mogelijk zijn.Seroczynski schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:01:
Wat is de 'vereiste' PL voor Leviathan raid? Ik ben nu 272 en het lijkt me leuk om deze met de clan te gaan completen. Speel voornamelijk samen met drie anderen (270, 279 en 282) dus we moeten al een heel eind kunnen komen
vanaf 270 moet het echt wel lukken.
ik heb het gevoel dat de PVE content vooral op consoles gescaled is, want tot nu toe is alles op PC heel makkelijk. Zelfs de nightfall (1e poging) op 230lvl was een eitje.
Ben dus ook bang dat de raid weinig voorstelt.
Ik houd me aanbevolen als 4e! 271 zit ik nu opSeroczynski schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:01:
Wat is de 'vereiste' PL voor Leviathan raid? Ik ben nu 272 en het lijkt me leuk om deze met de clan te gaan completen. Speel voornamelijk samen met drie anderen (270, 279 en 282) dus we moeten al een heel eind kunnen komen
EDIT: heb je een request gestuurd op battle.net:)
[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 30-10-2017 12:04 ]
Ik doe veel de nightfall op normal met een maat van mij. Dit is makkelijk haalbaar echter krijgen we daar alleen vanguard tokens, deze wissel ik vaak in maar krijg nooit hoger dan blauwe items van lvl 262 en legendary (Paarse items) van 265.
Iemand een tip of idee om hoger te komen?
1 woord: milestones.valermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:19:
Momenteel ben ik Light Lvl 268, dien ik nu MODS te gebruiken voor een hogere light lvl dat ik daardoor rare items op hoger light lvl krijg of wat dien ik nu precies te doen om boven de 270 uit te komen?
Ik doe veel de nightfall op normal met een maat van mij. Dit is makkelijk haalbaar echter krijgen we daar alleen vanguard tokens, deze wissel ik vaak in maar krijg nooit hoger dan blauwe items van lvl 262 en legendary (Paarse items) van 265.
Ja dit is het punt waar ik ook vast zat tijdelijk.valermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:19:
Momenteel ben ik Light Lvl 268, dien ik nu MODS te gebruiken voor een hogere light lvl dat ik daardoor rare items op hoger light lvl krijg of wat dien ik nu precies te doen om boven de 270 uit te komen?
Heb je alle milestones al complete? heb je de exotic weapon quests al gedaan etc?
Daar zitten namelijk rewards tussen die een flinke boost kunnen geven. Als je namelijk voorbij 270 bent zul je weer hogere gear krijgen. ook blauw dropt dan weer wat hoger.
De Milestones bij destinations als ik daar op E druk heb ik er nog 1 staan voor reputation.
Als ik dit gedaan heb wat dan?
Dan ga je met een andere guardian class spelen of wacht je op de reset op Dinsdagvalermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
De Milestones bij destinations als ik daar op E druk heb ik er nog 1 staan voor reputation.
Je kan natuurlijk blijven spelen en exotics proberen te farmen d.m.v. public events, strikes, etc.
heb je alle quests al afgemaakt na de campaign ? die blauwe quests van Cayde, Zavala en Ikora? die unlocken nog veel meer milestones daarna hevalermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
wat Ricmaniac zegt, blauwe quests allemaal gedaan? MIDA multitool al binnen?valermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
daarnaast nightfall al gedaan? dan rest slechts public events/lootcaves farmen.
Zou me niet te druk maken om LL, is eigenlijk alleen 'van belang' voor de raid. Dus tenzij je voor WF gaat, doe het lekker rustig aan anders zet je hem net als 80% van de console spelers na 2 weken weer uit ;-)valermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
Morgen resetten al die milestones weer dus kan je weer volop van de content genieten
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Yes ook deze heb ik gedaan, heb de Mida Multitool ook al binnen.Nightfall haal ik samen met een duo. en dan nog 4 minuten over haha.en anders inderdaad wachten tot dinsdag, dan maar even PE en LC's doen.Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:36:
[...]
heb je alle quests al afgemaakt na de campaign ? die blauwe quests van Cayde, Zavala en Ikora? die unlocken nog veel meer milestones daarna he
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2742252
Daarbij kunnen jullie me ook zo toevoegen voor een nightfall of dergelijke
Mcfriemel073#2985
hmm dan heb je ben ik bang al die rewards gewoon iets te vroeg opgehaald zeg maar. nu moet je gewoon geluk hebben met exotic engrams denk ik en die dan infusen. Maar morgen ochtend resetten de milestones weer en kan je die engrams halen. Dat is wekelijks namelijk.valermos schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:55:
[...]
Yes ook deze heb ik gedaan, heb de Mida Multitool ook al binnen.Nightfall haal ik samen met een duo. en dan nog 4 minuten over haha.en anders inderdaad wachten tot dinsdag, dan maar even PE en LC's doen.
Nee pas als je 20 bent en de campaign doorlopen hebtpirke schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:15:
Welke milestones resetten? Ik ben pas level 12 en midden in de campaign, merk ik daar iets van?
Ik heb me tot dus ver prima vermaakt met destiny 2 ik heb nu een Hunter van level 20 en power level 250.
Gisteren de Hard Light gevonden als exotic. Dus die heb ik meteen gebombardeerd tot mijn favo auto rifle. Jammer dat je zo snel door je ammo heen bent. Leuk spel waarin je lekker met een met meerdere man kunt spelen. We hebben met vrienden een clan genaamt House van Zero to Here. Een kijken of ik mijn hunter helemaal naar mijn zin ga krijgen.
Nickname KasPlantje.
Dat merkte ik ook, ff tijdelijk uit de Tweakers clan stappen en het hele stuttering en memory leak probleem is gelijk verdwenen. Hopelijk fixen ze dit snel. Er schijnt vandaag een patch te komen, ik kreeg er iig bericht van toen ik het spel opstartte.Mother_Goozz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:09:
De clan even uit en ik merk direct betere performance. Eerder na 10 minuten onspeelbaar, net driekwartier prima kunnen spelen. Erg slecht dit, hopelijk snel een Fix voor.
ja niet bekend of dat dit probleem oplost though. Was een hotfix in principe voor de SSC3 processorRolfski schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:38:
[...]
Dat merkte ik ook, ff tijdelijk uit de Tweakers clan stappen en het hele stuttering en memory leak probleem is gelijk verdwenen. Hopelijk fixen ze dit snel. Er schijnt vandaag een patch te komen, ik kreeg er iig bericht van toen ik het spel opstartte.
Door te switchen naar US servers is het probleem voor mij opgelost en ik zit in de clan, vijanden warpen wat meer maar geen Ping problemen, helemaal vloeiendRolfski schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:38:
[...]
Dat merkte ik ook, ff tijdelijk uit de Tweakers clan stappen en het hele stuttering en memory leak probleem is gelijk verdwenen. Hopelijk fixen ze dit snel. Er schijnt vandaag een patch te komen, ik kreeg er iig bericht van toen ik het spel opstartte.
Niet heel erg onder de indruk, maar meer content en gear is altijd welkom natuurlijk! Kijk wel enorm uit naar de dlc waarop verder gegaan wordt in het laatste filmpje wanneer je die gaul verslagen hebt, dan zie je die schepen “wakker worden” wanneer “The Light” erlangs trekt.
Edit: nu maar hopen dat pc niet ook weer 6 weken extra moet wachten op DLC releases...
[ Voor 35% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 30-10-2017 18:31 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Vond het juist wel vet die trailer.Mother_Goozz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:25:
[...]
Door te switchen naar US servers is het probleem voor mij opgelost en ik zit in de clan, vijanden warpen wat meer maar geen Ping problemen, helemaal vloeiend
[...]
Niet heel erg onder de indruk, maar meer content en gear is altijd welkom natuurlijk! Kijk wel enorm uit naar de dlc waarop verder gegaan wordt in het laatste filmpje wanneer je die gaul verslagen hebt, dan zie je die schepen “wakker worden” wanneer “The Light” erlangs trekt.
Edit: nu maar hopen dat pc niet ook weer 6 weken extra moet wachten op DLC releases...
Vind de Vex nu wel een beetje uitgemolken genoeg, had eigenlijk wat originelers willen zien
Als zou het wel gaaf zijn als ze eens wat meer verhaal en inhoud in de “geschiedenis” ervan dat zou ik wel mooi vinden. Vex blijft natuurlijk 1 grote mysterie xD
Publics en lost sectors zijn een goeie manier om sneller te levelen. Btw als je alle lost sectors op een van de planeten doet, krijg je sowieso een Legendary Engram. Dit per planeet behalve Titan voor zover ik weet.cherrycoke schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:35:
ben nog noob ook net level 20. 223 gear, nu gear farmen denk ik door vanguard te doen
[ Voor 11% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 30-10-2017 18:49 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Voor een PC speler als ik zijn al die vijanden een nysterie. Errug matig uitgelicht in de campagne moet ik zeggen. Hive, Fallen, Vex, Taken, Cabal, Red Legion: Geen of nauwelijks idee waar ze vandaan komen en wat ze hier te zoeken hebben, behalve dat ze tegen de Traveler en schijnbaar ook tegen elkaar zijn.Mother_Goozz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:42:
Als zou het wel gaaf zijn als ze eens wat meer verhaal en inhoud in de “geschiedenis” ervan dat zou ik wel mooi vinden. Vex blijft natuurlijk 1 grote mysterie xD
Ik vind de hele achtergrond setting van deze game behoorlijk vaag moet ik zeggen, ook al speelt het fantastisch. Ik weet niet of dit bij Destiny 1 ook al zo'n probleem was, behalve dan bij launch.
[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 30-10-2017 20:06 ]
Ben bijna al een week solo aan het spelen, en dat voor een co-op. Toch een gemis.
D2 is zo ongeveer de meest eenzame multiplayer game die ik ooit gespeeld heb.Astratuner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:10:
Vind ik ook een nadeel. Geen clan chat, weining volk op Discord.
Ben bijna al een week solo aan het spelen, en dat voor een co-op. Toch een gemis.
Hoe kom in godsnaam in contact met andere spelers zonder tools buiten de game om?
Verwijderd
Ben 34 jaar getrouwd en kids, ben je zelf ook rond die leeftijd en heb je kids dan is dat misschien makkelijker omdat we in het zelfde schuitje zitten. Is natuurlijk geen must.
Ben benieuwd en tot snel.
Groetjes Rogier
Join de Discord van ons tweakers voor Destiny 2Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:29:
Beste gamers ik ben op zoek naar gezellige vrienden om Destiny 2 en andere coop games mee te spelen. Vind het lastig om een community op te bouwen en daarom dit bericht. Ik ben pas geswitcht van de ps4 naar pc. Dus heb je hetzelfde probleem, game je veel tot regelmatig en ben je postief fanatiek in de games die je speelt en relaxed in omgang dan hoor ik je reactie graag.
Ben 34 jaar getrouwd en kids, ben je zelf ook rond die leeftijd en heb je kids dan is dat misschien makkelijker omdat we in het zelfde schuitje zitten. Is natuurlijk geen must.
Groetjes Rogier
Daar zijn genoeg spelers waarmee je samen kan spelen
Dus iemand zegt mij dat ik de Flashpoint Milestone moet cashen omdat hij weekelijks reset en anders ik mijn Powerfull gear kwijt ben.
Maar ik las in een guide dat ik deze NIET moet cashen omdat hij na de reset terug komt en dan mee scaled in level.
Dus wat moet ik nu al of niet doen met die reward van Cayde-6 ?
Pakken of niet?
Heb het even aangepast voor mezelfVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:29:
Beste gamers ik ben op zoek naar gezellige vrienden om Destiny 2 en andere coop games mee te spelen. Vind het lastig om een community op te bouwen en daarom dit bericht. Ik ben pas geswitcht van de ps4 naar pc. Dus heb je hetzelfde probleem, game je veel tot regelmatig en ben je postief fanatiek in de games die je speelt en relaxed in omgang dan hoor ik je reactie graag.
Ben 32 jaar, ben je zelf ook rond die leeftijd.
Groetjes kneusteun
Voeg me maar toe, kneusteun op alle platformen (#2736 erachter bij battlenet)
Flash point milestone is 1x per week, dus altijd voor reset cashen. Het enige argument om niet te cashen is om het zo laat mogelijk voor reset te doen (maar ook dit is een beetje onzin, tenzij je echt zo efficiënt mogelijk naar max level wilt)Astratuner schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:02:
Mmm oké,
Dus iemand zegt mij dat ik de Flashpoint Milestone moet cashen omdat hij weekelijks reset en anders ik mijn Powerfull gear kwijt ben.
Maar ik las in een guide dat ik deze NIET moet cashen omdat hij na de reset terug komt en dan mee scaled in level.
Dus wat moet ik nu al of niet doen met die reward van Cayde-6 ?
Pakken of niet?
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Je hebt pmVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:29:
Groetjes Rogier
Heb op zich een redelijke week gehad. Gisteren nog snel even de Nightfall kunnen doen. Uiteindelijk nog wat patrol missions kunnen doen, en op de PvP challenge na heb ik 3 challenges kunnen completen. Heb nu iets van 263+ gear. Hopelijk dat ik in de komende dagen 270+ gear kan halen zodat ik kan beginnen met de raids.
Heb wel gemerkt dat het overdag best lastig is om bepaalde missies te doen, omdat niet veel spelers online lijken te zijn in de map. Ben even de naam vergeten, maar je hebt van die beacons die dan na iets van 3 minuten activeren, en dan begint de event. Deze kan je dan vervolgens upgraden naar een Heroic event. Het komt vaak voor dat er gewoon niemand is, wat natuurlijk als je op dat moment alleen speelt het erg lastig maakt. Ik ben benieuwd of er dan daadwerkelijk niemand speelt, of dat de instances niet helemaal lekker werken. Als ze dit zouden fixen, dan is het doen van deze events wel een stuk makkelijker.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Gisteren binnen 5 minuten een russische dame en zweedse man gevonden om de nightfall mee te doen... was hartstikke leuk.. en ook wat nieuwe mensen leren kennen niks mis mee!
Ik merk inderdaad dat alle engrams die via reputation vendors komen cappen op 260 (blue) en 265 (purple). Maar als je dus zelf 270+ bent verdwijnen deze caps, of hoe moet ik dit zien?
gaat langzaam omhoog, gister hele avond op ergens 272-275 gezeten... toen 1 powerfullgear gepakt op 280 (was een +1 in powerlvl) kwam op 276 uit, daar krijg ik allemaal 269 engrams... -_-, dus lijkt dat powergear de enige weg is op dat stuk, daarna zullen ze wel weer hoger worden gok ik, en anders exotics en legendary shards grinden voor de kans op legendary mods te krijgen die je +5 dmg/armor geven.x3rius schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:40:
Zit nu op 269, maar alleen als ik de Rat King equip, niet mijn favoriet tho..Heb helaas de milestone te vroeg gedaan de eerste week, dus geen powerful engram
Ik merk inderdaad dat alle engrams die via reputation vendors komen cappen op 260 (blue) en 265 (purple). Maar als je dus zelf 270+ bent verdwijnen deze caps, of hoe moet ik dit zien?
https://imgur.com/a/h3uPL
Wel veel last van die memory leak, na 20 min zakt men fps om de 10 min verder in tot op den duur naar 20 in totaal of zo...
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
moet je op US spelen. In de battlenet launcher kan je de server europe veranderen naar America. Dan zijn de problemen van die haperingen weg.BlaSfem0n schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:41:
Zonder teveel nagelezen te hebben, en dus wellicht niet "optimaal" gespeeld te hebben, toch al gear lvl 266-267 gehaald, best trots.
Wel veel last van die memory leak, na 20 min zakt men fps om de 10 min verder in tot op den duur naar 20 in totaal of zo...
Je progress is gewoon hetzelfde als op EU dus zodra die problemen zijn gefixt op EU wissel ik ook pas weer terug
Verwijderd
Is een tip van flip.
Groetjes
kan niet meer met dezelfde class. hebben ze gefixt. Als je nu een 2e char aanmaakt van dezelfde class kan je inderdaad de milestones doen maar krijg je geen betere gear.Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:13:
Beste om te lvlen en het snelste is een 2de of zelfde karakter aan te maken en dan alles overzetten naar je 2de karakter en dan equipen en de milstones doen
Is een tip van flip.
Groetjes
Als 280 een powerfull engram openen van dezelfde class gaf 269.
Werkt wel gewoon nog met een andere class en dan alleen je wapens overzetten.
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2017 14:29 ]
Voor mij als Destiny newbie is het begin ook wel handig.x3rius schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:06:
Na dit gelezen te hebben ben ik al een stuk wijzervooral het stukje bij punt 7.
zoals scout rifles niet scrappen, en tokens niet inleveren.
Wat ik nu beide wel al gedaan heb

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Is natuurlijk dubbel. Als je ze wel inlevert krijg je voor andere dingen weer hogere gear, zolang je nog niet aan de softcap van 265 zit.BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:44:
[...]
Voor mij als Destiny newbie is het begin ook wel handig.
zoals scout rifles niet scrappen, en tokens niet inleveren.
Wat ik nu beide wel al gedaan heb
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Bij het lezen van al deze insider tips en tricks vraag ik me toch af: Kan je de allerhoogste levels ook prima halen door de game "gewoon" te spelen, dus zonder kunstmatige truukjes als Heroic events triggeren en tokens opsparen en inleveren in bundels van 10? Iemand hier al ervaring mee? Of is de grind gewoonweg veel te lang dan?x3rius schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:06:
Na dit gelezen te hebben ben ik al een stuk wijzervooral het stukje bij punt 7.
Ja dat kan zeker. de items die er voor zorgen dat je echt omhoog gaat met power levels zijn elke week makkelijk te halen. je zal er wel wat later terecht komen natuurlijk dan de hardcore gamer maar het kan 100% zeker weten.Rolfski schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:16:
[...]
Bij het lezen van al deze insider tips en tricks vraag ik me toch af: Kan je de allerhoogste levels ook prima halen door de game "gewoon" te spelen, dus zonder kunstmatige truukjes als Heroic events triggeren en tokens opsparen en inleveren in bundels van 10? Iemand hier al ervaring mee? Of is de grind gewoonweg veel te lang dan?
De exotic was een Sweet business van 284. die had ik sws nog niet dus opzich prima.
Kan alleen echt niet wachten op de Orpheus Rigs boots man. Volgens mij speelt dat zo ontzettend tof met me nightstalker ult. We gaan het zien.. ik voel hem er aan komen deze week
Je hebt al die tips echt niet nodig.Rolfski schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:16:
[...]
Bij het lezen van al deze insider tips en tricks vraag ik me toch af: Kan je de allerhoogste levels ook prima halen door de game "gewoon" te spelen, dus zonder kunstmatige truukjes als Heroic events triggeren en tokens opsparen en inleveren in bundels van 10? Iemand hier al ervaring mee? Of is de grind gewoonweg veel te lang dan?
Het spel is naar mijn mening echt veel te gemakkelijk gemaakt.
ik heb niet eens echt opgelet op al die dingen. ik had wat gelezen dat de pulse rifle exotic die je kan krijgen uit de story line poep is, dus die heb ik niet gekozen. maar als ik nu kijk maakt het niet echt uit. je krijgt genoeg exotic items.
ik was al power level 260 toen ik een keer ben gaan googlen hoe je sommige events heroic krijgt. Vaak zijn er andere mensen die mee doen met een event die het weten en dan krijg je het snel genoeg zelf ook al wel door. maar sommige waren wat vreemder
ik ben nu power level 270 door gewoon redelijk casual te spelen. ik vind het wel een heel erg leuk spel dus zitten al wel de nodige uurtjes in, maar nou echt moeilijk? nee.
veel van de tips kom je zelf ook wel achter als je aan het spelen bent (wat natuurlijk veel leuker is)
paar dingen waar ik achter ben gekomen wat mij hielp snel gear te krijgen:
- Ieder public event doen tot je er zat van wordt.
- bij iedere zone een ghost shell gebruiken die lootboxen weer geeft of de scout report kopen van clyde
- en eerst je engrams die je hebt opgepakt decrypten voor je tokens/gunsmith mats gaat inleveren.
(de engrams hebben een vaste power level, de rewards van de tokens hangen af van het power level dat je op dat moment hebt, dus beter eerst loot krijgen en daardoor een hoger powerlevel, en dan pas de tokens pakken)
Ik heb nu in iedere slot 265 zitten en 2 exotics aan. het aantal exotics wat je krijgt is ook absurd.
Een exotic heeft in destiny niet de zelfde waarde als een legendary in WoW bijvoorbeeld.
ik heb er al 1 dubbel gehad, en ik heb er 3 of 4 voor een subclass die ik niet leuk vind dus ook niet speel.
laatst uit een powerfull gear engram ook een exotic gekregen, en mijn enige reactie was: Kut, die kan ik niet aan trekken. hier heb ik dus niets aan.
Ik hoop dat het spel nu wat meer uitdaging gaat krijgen, want zo ver was het meer easy peasy gear grinden dan echt moeite doen.
ik heb orpheus rigs gekregen van 263. best aardig met multi arrow nightstalker specRicmaniac schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:23:
Toenstraks gewoon uit 1 Public Event kist tegelijkertijd een Exotic en Legendary Engram gekregen. Dat heb ik nog nooit gezien.
De exotic was een Sweet business van 284. die had ik sws nog niet dus opzich prima.
Kan alleen echt niet wachten op de Orpheus Rigs boots man. Volgens mij speelt dat zo ontzettend tof met me nightstalker ult. We gaan het zien.. ik voel hem er aan komen deze week
Orpheus Rig is leuk maar jammer dat Nightstalker snoeihard generfed isRicmaniac schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:23:
Toenstraks gewoon uit 1 Public Event kist tegelijkertijd een Exotic en Legendary Engram gekregen. Dat heb ik nog nooit gezien.
wat is er generfed dan ?riick schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:48:
[...]
Orpheus Rig is leuk maar jammer dat Nightstalker snoeihard generfed is
Tether werkt niet meer i.c.m. power weapons waardoor het dus eigenlijk useless is geworden voor DPS op bosses.
Verwijderd
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2853174
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Die staan ook boven aan mijn verlanglijstjeRicmaniac schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:22:
Omg wilde naar bed gaan maar stond naast een public event dus dacht pak deze nog ff mee. Hoppa exotic engram. Helaas geen Orpheus Rigsdie boots wacht ik echt zwaar op dan voel ik me pas een compleet huntertje.
Nickname KasPlantje.
Je zou ook de 3e tweakers clan kunnen joinen.. zit al rond de 40 man in: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2829583Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:49:
Ik heb net een EU clan opgezet wegens inactiviteit van de leiders in mijn vorige clan. Zijn er mensen geïnteresseerd om samen de clan wat groter te maken? Momenteel speel ik met 5 anderen (nog in een andere clan), maar we willen toch liefst gestructureerd verder en wekelijks vaste dagen raiden. We zouden liefst met 15-20 man zijn.
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2853174
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dat de powerweapons niet meer werken tot daar aan toe, vind toch dat tether icm een goed geplaatste nade (die overtime dmg nade) aardig door de bosses heen smeltriick schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:19:
[...]
Tether werkt niet meer i.c.m. power weapons waardoor het dus eigenlijk useless is geworden voor DPS op bosses.

True, het is alleen niet meer wat het wasmfneed schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:33:
[...]
Dat de powerweapons niet meer werken tot daar aan toe, vind toch dat tether icm een goed geplaatste nade (die overtime dmg nade) aardig door de bosses heen smelt
Toegevoegd in openingspost. Ben heel benieuwd wat er bij gaat komen. Zie in ieder geval hier en daar al wat armor dat ik graag zou willen hebben.
Ik hoop zeer dat er ook wat aan de moeilijkheid word gedaan, desnoods een setting om te kiezen.8GUS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:02:
[...]
Toegevoegd in openingspost. Ben heel benieuwd wat er bij gaat komen. Zie in ieder geval hier en daar al wat armor dat ik graag zou willen hebben.
Tot nu toe blijft des 1 uitdagender... oh en nieuwe vex o.i.d. please
Ik heb er geen last van. Ben geen Destiny 1 speler (geen console) en geen hardcore grinder. Dus voor mij is alles wat nu extra komt ook daadwerkelijk extra en nieuw. Ik hoef (nog) geen nieuwe vijanden of een andere moeilijkheidsgraad.Radensca schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
[...]
Ik hoop zeer dat er ook wat aan de moeilijkheid word gedaan, desnoods een setting om te kiezen.
Tot nu toe blijft des 1 uitdagender... oh en nieuwe vex o.i.d. please
Bij deze nog eens een Power Leveling Guide. Deze is een van de meest eenvoudige en duidelijke die ik ben tegengekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door 8GUS op 01-11-2017 12:17 ]
Ik bedoel, ik betaal een premium prijs (€59,99) voor een premium game. Ik had na 2 a 3 dagen de campaign al uitgespeeld (zonder te rushen) en dat is bijzonder weinig content. Natuurlijk zijn er nog genoeg andere dingen te doen: betere gear verzamelen, PvP, nightfall en raids. Daar kijk ik dan ook naar uit. En toegegeven; de game ziet er awesome uit, het draait soepel, het geluid en soundtracks is fantastisch, zelfs de launch ging vlekkenloos, etc.
Maar al na 2 maanden nieuwe content uitbrengen, dan had dat toch al in de oorspronkelijke game moeten zitten? Ik lees hier dat console spelers al echt door alle content zijn, dus daar is de behoefte aan die DLC nog groter.
Vragen waar ik mee zit:
- wat gaat die DLC kosten? €10? €20? nog meer?
- wat gebeurd er als je de DLC niet koopt? Loop je dan zo ver achter op de rest dat je in PvP bij wijze van spreken kansloos bent? Met andere woorden: is het dan nog fair tegenover mensen zonder DLC?
Het enige wat ik kan doen afwachten, maar ik ben toch echt bang dat ik die DLC niet ga kopen en daarmee de game links laat liggen. Je kon bij de launch al kiezen voor de game + DLC's, dus ik wist dat ze gingen komen, maar er stond geen datum o.i.d. bij. Naar mijn mening is 2 maanden echt veel te snel. Wat vinden jullie?
Om mee te beginnen was dit al lang bekend. Met een beetje research had je dit kunnen weten. Zo werkte het (schijnbaar) ook in D1. Op basis hiervan heb ik toch de game toch gekocht in ieder geval.rickuss schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:33:
Ben ik de enige die zich genaaid voelt door de DLC aankondiging van gister?
Ik bedoel, ik betaal een premium prijs (€59,99) voor een premium game. Ik had na 2 a 3 dagen de campaign al uitgespeeld (zonder te rushen) en dat is bijzonder weinig content. Natuurlijk zijn er nog genoeg andere dingen te doen: betere gear verzamelen, PvP, nightfall en raids. Daar kijk ik dan ook naar uit. En toegegeven; de game ziet er awesome uit, het draait soepel, het geluid en soundtracks is fantastisch, zelfs de launch ging vlekkenloos, etc.
Maar al na 2 maanden nieuwe content uitbrengen, dan had dat toch al in de oorspronkelijke game moeten zitten? Ik lees hier dat console spelers al echt door alle content zijn, dus daar is de behoefte aan die DLC nog groter.
Vragen waar ik mee zit:
- wat gaat die DLC kosten? €10? €20? nog meer?
- wat gebeurd er als je de DLC niet koopt? Loop je dan zo ver achter op de rest dat je in PvP bij wijze van spreken kansloos bent? Met andere woorden: is het dan nog fair tegenover mensen zonder DLC?
Het enige wat ik kan doen afwachten, maar ik ben toch echt bang dat ik die DLC niet ga kopen en daarmee de game links laat liggen. Je kon bij de launch al kiezen voor de game + DLC's, dus ik wist dat ze gingen komen, maar er stond geen datum o.i.d. bij. Naar mijn mening is 2 maanden echt veel te snel. Wat vinden jullie?
Ik vind het altijd zo makkelijk dat mensen klagen over bepaalde content en/of DLC terwijl dit al lang en breed bekend was. Mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt.
Om antwoord te geven op je vragen:
- Wat de DLC gaat kosten is niet bekend. Ik heb de game plus expansions al gekocht en naar de prijs gekeken gok ik op 10 a 15 euro. Maar zeker weten doe ik dat niet.
- In PvP ben je nooit kansloos aangezien guns allemaal schalen en iedereen gelijke kansen heeft. Wel zijn er sommige guns geschikter voor PvP dan andere, maar die zitten ook in de base game. No worries dus. Verder mis je gewoon content, gear, guns, shaders etc. Dat dan weer wel.
Welkom in 2017. Helaas gaat dit tegenwoordig met alle games zo. Nu is dit twee maanden maar er zijn games die al DLC bij launch. Het is helaas niet anders.DLC verhaal
Destiny 2 voelt wel als beperkt qua content en hoe snel je er doorheen bent dus ik kan je gevoel wel begrijpen. Maar tenzij iedere game gaat zeggen "nu is het genoeg!" en de DLC niet meer kopen ben ik bang dat dit niet meer gaat veranderen.
[ Voor 9% gewijzigd door Phydomir op 01-11-2017 13:04 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Waarschijnlijk 20 each, zo was dat ook met 1 geloof ik.Seroczynski schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:07:
De season pass staat voor €30 in de Blizzard Store, weet niet hoe veel 't individueel kosten gaat.
Klopt niet helaas niet helemaal, je hebt ook powerbased pvp events genaamd Iron banner, hier doet je powerlvl er toe (welke na dlc omhoog gaat), daarnaast (lijkt er op) gaat je normale lvl ook omhoog. dus een behoorlijke disadvantage als je er uberhaubt al in mag8GUS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:58:
[...]
- In PvP ben je nooit kansloos aangezien guns allemaal schalen en iedereen gelijke kansen heeft. Wel zijn er sommige guns geschikter voor PvP dan andere, maar die zitten ook in de base game. No worries dus. Verder mis je gewoon content, gear, guns, shaders etc. Dat dan weer wel.
Dat gaat nooit gebeuren. Dat lijkt me duidelijk. Kijk naar de hoeveelheid premium tanks die in de "gratis"world of tanks game zitten. Mensen kopen dit soort dingen gewoon. Ik heb ook gewoon een game gekocht met season pass.Phydomir schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:03:
[...]
Welkom in 2017. Helaas gaat dit tegenwoordig met alle games zo. Nu is dit twee maanden maar er zijn games die al DLC bij launch. Het is helaas niet anders.
Destiny 2 voelt wel als beperkt qua content en hoe snel je er doorheen bent dus ik kan je gevoel wel begrijpen. Maar tenzij iedere game gaat zeggen "nu is het genoeg!" en de DLC niet meer kopen ben ik bang dat dit niet meer gaat veranderen.
Voor mij doet het af als een hele goede game. Ik kan lekker met vrienden spelen en ik heb nog lang niet het idee dat het klaar is en dan heb ik nog geen eens PvP gespeeld iets wat me altijd wel bevalt. Ik heb geen enkel moment gehad dat ik de game te kort vind of vond..
Nickname KasPlantje.
Dat is dus niet waar. Ik heb gezien dat dit in D1 zo was, maar in D2 doet powerlevel en normaal er niet of op z'n minst nauwelijks meer toe.mfneed schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:11:
[...]
Klopt niet helaas niet helemaal, je hebt ook powerbased pvp events genaamd Iron banner, hier doet je powerlvl er toe (welke na dlc omhoog gaat), daarnaast (lijkt er op) gaat je normale lvl ook omhoog. dus een behoorlijke disadvantage als je er uberhaubt al in mag
Hebben ze Iron Banner aangepast? If so, neem ik het inderdaad terug en kun je mij stukje vergeten! Dacht namelijk dat Iron Banner event ook altijd naar je light/powerlvl kijkt.8GUS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:15:
[...]
Dat is dus niet waar. Ik heb gezien dat dit in D1 zo was, maar in D2 doet powerlevel en normaal er niet of op z'n minst nauwelijks meer toe.
Er komen veel guides voorbij met als onderwerp hoe zo snel als mogelijk tot maximaal level X te komen, ze worden massaal gedeeld/getweaked en dan tegelijkertijd klaagt men dat je er zo snel door bent? En stel het was veel te moeilijk om binnen afzienbare tijd tot het maximale level te komen, dan gaan we integraal klagen over wat voor enorme saaie grind het is en hoe onmogelijk het wordt gemaakt voor de casual gamer. Ik snap dat soort sentiment niet zo, wat willen we nu in een game? Maar misschien is dat naïef van mij en moet ik meer verwachten/eisen van games of zo en de multiplayer (PvP in dit geval) niet meerekenen in wat ik ontvang.
Ik heb D1 nooit gespeeld maar gewoon de previews gelezen en de beta gedaan; ik wist precies wat ik kocht en heb er nog geen moment spijt van. Na de campaign ga ik gewoon lekker afwisselen tussen wat events doen voor gear en een zeer fijne PvP spelen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Zou leuk zijn maar ze hebben dit inderdaad blijkbaar aangepast. Op dit moment doet powerlevel en normaal level niks. Het zorgt er alleen voor dat je bepaalde spel elementen unlocked.mfneed schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:16:
[...]
Hebben ze Iron Banner aangepast? If so, neem ik het inderdaad terug en kun je mij stukje vergeten! Dacht namelijk dat Iron Banner event ook altijd naar je light/powerlvl kijkt.
Wat dat betreft inderdaad wel jammer.
Was het ook al bekend dat de eerste DLC al na 2 maanden zou komen? Als dat zo is, dan heb ik mijzelf niet goed ingelezen. Op het laatste moment ben ik door vrienden overgehaald om de game te kopen, was het eigenlijk helemaal niet van plan, dus je kan best gelijk hebben8GUS schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:58:
[...]
Ik vind het altijd zo makkelijk dat mensen klagen over bepaalde content en/of DLC terwijl dit al lang en breed bekend was. Mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt.
Ik heb geen guides gebruikt en ben zeker niet door de content heen gerushed / dingen geskipped. Ik vond de hoeveelheid content gewoon heel mager (nog even los van het feit dat het ook veel te makkelijk was). Iemand hier had een hele missie met alleen melee gehaald, need I say more?Cloud schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:23:
Er komen veel guides voorbij met als onderwerp hoe zo snel als mogelijk tot maximaal level X te komen, ze worden massaal gedeeld/getweaked en dan tegelijkertijd klaagt men dat je er zo snel door bent?
Nog even mijn standpunt verduidelijken: ik vind D2 een top game en ik blijf het voorlopig ook gewoon spelen. Maar ik ben niet van plan al na 2 maanden geld uit te geven voor meer content. Zeker niet als dat voordeel geeft t.o.v. spelers die geen DLC kopen. Als "DLC na 2 maanden" de trend is, prima, maar ik doe er niet aan mee. Dan heb ik €60 geinvesteerd en 2 maanden lol gehad. Ik denk trouwens wel dat er meer mensen zullen zijn die niet koste wat kost achteraf een aankoop willen goedpraten (voor zichzelf). Dus wat je dan krijgt is dat een deel van de player base afhaakt en dat is zonde voor de spelers die overblijven, maar ook niet in het belang van de uitgever, toch?
Daarnaast, het kan altijd nog erger.
Activision heeft de DLC van COD: WW2 al laten zien voordat de game uit is.
[ Voor 14% gewijzigd door FrankoNL op 01-11-2017 14:03 ]
Let op: Geen PC VS Console discussie!