Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13
Mede-auteur:
  • Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-05 13:15

Ollievssn

Omdat er een degelijk verschil zit in de PC game en de Console game heb ik hier een apart topic aangemaakt. Gaandeweg zal ik dit topic verder uitbreiden.

Battle.net
Destiny 2 voor PC kun je downloaden en spelen via Battle.net van Blizzard.

Release
Destiny 2 voor PC wordt speelbaar op 24 Oktober 2017

Live Action Trailer (For the Puppies!)

Official Launch Trailer

PC Launch Trailer

Expansion I: Curse of Osiris Reveal Trailer

Klassen

Titan

Sentinel

Striker

Sunbreaker

Hunter

Arcstrider

Gunslinger

Nighstalker

Warlock

Dawnblade

Voidwalker

Stormcaller

Standaard PC Controls

Power Leveling Cheat Sheet

Samen Spelen? Graag!

Discord Server PC
GoT Destiny 2 PC Discord: https://discord.gg/4YMHHYN

Guardians of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=2141351

Ghosts of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

Gods of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2829583

8GUS wijzigde deze reactie 06-12-2017 15:08 (49%)

Papa Probeert Gaming

• MaxDlius
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 04-04 14:02

MaxDlius

Buiten De Zone

Alvast een clan opgericht voor Destiny 2 op PC ;)

Wij zijn een Nederlandstalige discord community van ongeveer 200 leden die voornamelijk actief zijn op PUBG, CSGO, BF1 en Payday 2. Een aantal van ons is ook van plan om Destiny 2 te spelen, maar we kunnen zeker en vast een aantal extra enthousiastelingen gebruiken.

Wie interesse heeft kan altijd onze discord server joinen: http://lvlupgaming.be/
De clan zelf is enkel toegankelijk voor mensen die eerst onze discord joinen: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2080465

Hopelijk tot snel! :)

MaxDlius
Admin van LVL UP!

Steam/Battle.net ID: MaxDlius

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 11:14
quote:
8GUS schreef op zondag 3 september 2017 @ 09:19:
[...]

Ja. Het lijkt mij wel handig om voor PC iets aparts op te zetten. Aparte PC tweakers clan lijkt me al helemaal nuttig :)
Ik heb een PC only discord aangemaakt voor Destiny 2: https://discord.gg/kKkph8

Voel je vrij om te joinen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• NLRev0lution
Er is nu een Guardians of Tweakers PC clan: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2141351

• 8GUS
quote:
R0y. schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:20:
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen. Heb de beta heel even gespeeld. De twee intro missies, 1 pvp match ( wat ik wat minder vond ) en zo'n missie met anderen alleen na 10 min viel de verbinding even weg.

Mijn mening tot nu toe:
+ Graphics zagen er goed uit!
+ Speelt lekker weg (1440p op 3570k en r9 290)
+ Monsters zien er stoer uit

- wapens (waar je mee start) waren qua gameplay vrijwel hetzelfde ( behalve de sniper dan)
- maps erg lineair opgebouwd. Voelt aan als SP
- mis uitleg bij het kiezen van een class ( had dit zelf ook kunnen opzoeken natuurlijk maar een kleine moeite om dat er in te stoppen )

Puur mijn mening en natuurlijk gebaseerd op een hele korte speelsessie tijdens beta Jammer genoeg was de open beta alweer over toen ik nogmaals wou spelen.

Ik vond the division erg tof (ook de setting), erg benieuwd of dit dan iets voor mij gaat zijn. Maar even reviews afwachten gok ik zo.
Ik kan je vertellen dat een Hand Canon volledig anders speelt dan een Pulse Rifle. Dus die bezorgdheid begrijp ik niet helemaal. De enige guns die ik ergens wel op elkaar vind lijken qua speelstijl zijn de Pulse Rifles en Scout Rifles.

Qua maps hebben we weinig te kiezen gehad he. De Strike is redelijk lineair ja. Dat is ook een beetje de bedoeling van een Strike. Er is gewoon een (semi) open wereld.

Als D2 een beetje op D1 lijkt dan kun je je subclasses verkrijgen met het spelen van de verhaallijn. Zo wordt je subclass langzaam uitgebreid. In de beta kreeg je meteen een pre-build karakter. Daar moesten we het maa reven mee doen. Dat was ook niet het punt van de beta uiteraard.

Papa Probeert Gaming

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:02

The Chosen One

Zie signature!

27"/144hz/g-sync en dan dus ook met nieuwe panelen ("ultra" TN varianten o.a. en niet de oude en relatief nog erg dure huidige schermen.

En dan is het prob '2k' + hoge FPS i.p.v. 4k en dan ff kijken hoe, wat, wanneer HDR nou precies voor de g-sync schermen komen (nvid is wat strenger met de nits eis?)

Eventjes overkillmode maar ik kan beter een half jaartje met overkill doen dan steeds net niet met een 780TI (wat gewoon een tijdelijke kaart was/s)

Jammer genoeg de beta niet echt kunnen spelen behalve wat gekloot op het eerste stuk. Werk en bug met Bitdefender (active threat control functie zorgt blijkbaar voor muisvertraging van 0.5-1.5 seconden).
Maar zoals ik al zei, gratis Destiny 2 dus de game ga ik wel spelen. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 23:16

prutser001

Origin Silence81

De beta ging bij mij standaard naar 4K (DSR) en had een voor zover ik kon zien een constante FPS van 60.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, GTX1080, 32GB DDR4 3000, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, Be Quiet SB 801

• Drchop
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22-02-2018
quote:
8GUS schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:30:
[...]

Tuurlijk. Die 60fps maakt zeker het verschil. Het is gewoon jammer dat de consoles bijna 2 maanden voorsprong hebben. Eigenlijk net te lang vind ik.
Geen last van heb nog zoveel games te spelen hou ik het wel een maandje of 2 mee uit.. PC gamer he :P teveel games om te spelen.. altijd :P

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-05 08:00
quote:
bram1984 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:26:
@mfneed Heb je een bron die aangeeft dat er wel drops op de console zijn dan? Volgens DF draait de game gewoon stabiel.
O nee daar doelde ik niet op:) Doel meer op het feit dat mijn eigen 4k zonder drops werkt!!:) heb voor vandaag de hype kunnen weerstaan... kijken of dat de komende 2/3weken lukt tot mijn vakantie xD

EDIT: Console pagina maar van de bookmark afgehaald... wil zo min mogelijk spoilers!!:D

mfneed wijzigde deze reactie 06-09-2017 08:05 (9%)

Xbox ID - Neeedsz

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-05 08:00
quote:
Avioto schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:36:
Blijkbaar kan je je oude character importeren en verder mee spelen (alleen uiterlijk). Weten jullie of ik mijn Xbox character van D1 in D2 op PC kan importeren? Bungie site is niet echt duidelijk. Zou wel tof zijn.
Dat zou super vet zijn! alleen hoe doen ze dat? gaat je gear mee? je looks? je glimmer? wat gaat mee... je gear lijkt niet mogelijk...

Nope. Found out the bad news today from the character transfer FAQ.
⋙Can players access their Destiny 2 Emblems for Destiny accomplishments on a different console platform or on the PC platform? Added 6/22/17
No. The Destiny 2 Emblems are tied to a player's PSN ID or Xbox Gamertag and cannot be accessed on other platforms.

Van een Bungie forum, lijkt op een no go dus

mfneed wijzigde deze reactie 06-09-2017 13:03 (29%)

Xbox ID - Neeedsz

• CombatHermit
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 17-05 15:14
quote:
Atmoz schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:50:
[...]

Ik hoopte eigenlijk 60fps te halen in 4K. Ook met een 1080Ti. Weet iemand hier toevallig of dat reëel is?

[...]

Op welk (soort) scherm ben je dan aan het wachten?
Ik heb thuis een 42' monitor die op 4k draait (pricewatch: Philips BDM4350UC Zwart).

Tijdens de beta heb ik hier met de "High" settings op een stabiel 60fps kunnen draaien. Dit was met een GTX 1080 van Asus die lichtjes is overgeklokt. Dus ik denk dat het prima te doen moet zijn. :)

• 8GUS
quote:
mfneed schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:30:
[...]

Heb dan mijn laatste 3 dagen vakantie...:P dus zou mij perfect uitkomen!
Lekker! Ben van 31 oktober tot 7 november op vakantie. Zou dus mooi zijn als ik wat verder ingame zou zijn.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
NLRev0lution schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:59:
Vermaak me prima op de ps4, kan niet wachten op de tot de pc release :D
Mag je ons tzt uitleggen hoe we het beste kunnen levelen. 👍

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-05 11:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat een heerlijke game zeg!

Warlock nu 240power en Hunter aan het levelen. Weet nou niet wat ik echt wil mainen en dat is iets wat ik zeker wil hebben voordat PC versie komt :P Maar wil het ook niet te veel spelen omdat ik misschien dan met de pc versie alweer burned out ben haha.

Vind de story line wel dik. Zijn wel paar key elements die je moet weten om het volledig te begrijpen als je Destiny 1 niet hebt gespeeld vind ik. Zoals de termen: The speaker, traveler, the light"

Campaign is wel redelijk snel uitgespeeld opzich maar dat is helemaal niet erg.
Je kan bijna aan 1 stuk door de campaign doorspelen (met misschien 2-3 misies tussendoor om een level gap te closen maar dan ben je wel level 20 als je klaar bent met de campaign. denk dat het me zo'n 10 uurtjes duurde om er doorheen te gaan.

IS HET AL 24 OKTOBER?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• EdwardK123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-05 08:42
quote:
kneusteun schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:50:
BF1 is de reden dat ik nooit meer een game dubbel koop, die heb ik voor PS4 en PC en ik vind het een waardeloze BF en heb hem max. 3 uur gespeeld op PS4 en PC samen......
Had dan toch Titanfall 2 gekocht.. ;)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
8GUS schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:05:
[...]

Er zijn op dit moment (gelukkig) genoeg games op PC die ik nog wil spelen en dat ook doe. Al blijf ik redelijk vaak bij Overwatch hangen :P

Toch wik ik ook nog The Long Dark story mode spelen. Af en toe een potje BF1 of PUBG. No Man's Sky update 1.3 moet ik nog checken. En zo zullen er nog wel enkele zijn waar ik niet aan heb gedacht.

Mijn geluk is dat ik geen PS4 heb. Zo kom ik ook niet in de verleiding.
Ja dit is mijn probleem dus.. ik heb dat niet. Verveel me met alles op PC momenteel :+ Puur omdat ik de hele tijd destiny 2 wil spelen. Gelukkig al een koper gevonden voor mijn afgelopen vrijdag gekocht ps4 versie haha. in ieder geval blij dat ik het gespeeld heb en nu maar gewoon wachten op de PC versie zodat het wel nog enigzins leuk blijft tegen die tijd :P

• Drchop
quote:
8GUS schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:19:
[...]

We hebben er geen leeftijdsgrens op staan, maar aangezien ondergetekende ook 37 jaren jong is mogen jullie je rustig aanmelden. :)

Plus dat ik mensen van 30+ ken die minder volwassen zijn dan mensen van 18. Hoe dan ook, ik heb niet het gevoel dat er veel van 18- rondlopen. Maar ik kan me zomaar vergissen natuurlijk. Allereerst is het een Tweakers.net clan.
Dat is zeker waar maar ik vraag het maar voor de zekerheid, dit soort shooters blijft ook kiddies aantrekken.

Maar graag joinen we, leuk om een NL clan te hebben :)

• Johnnnygoud
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18:22
@NLRev0lution Ik heb net een invite gestuurd voor de Tweakers Clan, RoeliNL is de naam.
Discord zou ik ook wel even joinen.
Laat het maar gauw eind oktober worden O-)

• 8GUS
quote:
Roeli schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:27:
@NLRev0lution Ik heb net een invite gestuurd voor de Tweakers Clan, RoeliNL is de naam.
Discord zou ik ook wel even joinen.
Laat het maar gauw eind oktober worden O-)
Al toegevoegd 👍

Word al lekker druk zo

Papa Probeert Gaming

• Apokk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 20:36
quote:
Roeli schreef op donderdag 14 september 2017 @ 06:13:
@Nickrsd De normale versie digitaal, kijken als de game mij goed bevalt. Indien ik de game dan nog vaak speel als de eerste expansion er is dan haal ik hem.
Zo sta ik er ook in. Ik heb al een paar keer iets met een season pass gehaald (m.a.w. ook zoals hier extra betalen voor toekomstige expansions), maar in mijn geval ontstaat vaak de situatie dat ik betaal voor iets wat ik uiteindelijk niet ga spelen omdat ik er tegen die tijd op uitgekeken ben. Ga ik dus niet meer doen, voor nu dus eerst de normale versie en tegen die tijd zie ik wel weer verder :)

De stap van standaard naar game+expansion bundle vind ik ook nogal een verschil (30 euro). En voor 10 euro meer kun je dan voor jezelf besluiten of je die digital content wil hebben.

Pre-order Bonus:
  • Coldheart Exotic Trace Rifle
  • Kill-Tracker Ghost
  • Salute Emote
Standaard editie: EUR 59,99
  • Alleen spel, zonder extra's
Standaard + bundle: EUR 89.99
  • Spel
  • Expansion Pass (Uitbreiding 1 + 2)
Deluxe: EUR 99,99
  • Spel
  • Expansion Pass (Uitbreiding 1 + 2)
  • Premium Digital Content
      Legendary Sword
      Legendary Player Emote
      Cabal Empire Themed Emblem

Apokk wijzigde deze reactie 14-09-2017 12:16 (38%)

Blizzard: Apokk#2441

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:03
Ik probeer dat allemaal nog te vermijden, leukste aan die raids is het uitzoeken.

• Lienuks
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-05 10:14

Lienuks

Meet People Get Connected!

quote:
EdwardK123 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:27:
[...]

'Bepaalde' digitale doorverkoop sites. Volgens mij mag je sites van dergelijke strekking hier niet noemen. Een simpel googletje moet al kunnen lukken, denk ik.
Hoezo zou dat niet mogen? Ik heb toch echt gewoon een legitieme key...

Mocht het op een of andere manier toch niet mogen feel free to DM..

(alleen geen activatie via 3rd party tools)

En ik heb 37 euro betaald voor destiny 2. (Staat al actief in m`n bnet .. met preorder bonus)

• kneusteun
quote:
marijnvtg schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:58:
@Steefanus thanks voor de snelle reactie! Zal eens op de site kijken. En dat wordt dan denk ik toch een keer een goede headphone met mic aanschaffen. Altijd een beetje een drempel geweest omdat m'n vrouw ook op haar gemak tv wilt kijken zonder dat ik er doorheen zit te blèren :X
Die ook gewoon een headset geven ;)

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-05 19:47
quote:
AstralizeR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:02:
Zijn er mensen die 21:9 getest hebben?
21:9 werkte perfect tijdens de pc beta. :)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 19-09-2017 14:39 (9%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Phaex schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:49:
[...]

Hoe bepaal je eigenlijk een optimale FOV? Ik heb sinds een tijdje een 21:9 scherm en heb totaal geen idee hoe ver ik best ga met die setting. In doom had ik bvb heel snel het gevoel dat ik te veel zag waardoor het beeld gewoon raar / vertekend over komt
er bestaat denk ik niets optimaal. het is puur wat je zelf fijn vind.. volgens mij in de beta vond ik hem het fijnst op 68. helemaal volluit vond ik te misvormt en standaard vond ik te ver "ingezoomd" dus gewoon wat spelen en kijken wat je mooi vind.

Hoe hoger je FoV hoe meer in de breedte je ziet maar tegelijkertijd word het geen wat ver staat ook veel kleiner/moeilijker zichtbaar.

• Acatli40
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 02-05 22:38
Nog maar 5 weekies te gaan.... :o

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 03-05 09:30

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mij net aangemeld voor de clan :)
Binnenkort het filmpje zien van het verhaal van D1, nog altijd spijt dat die niet op pc uitgekomen is...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Drchop
quote:
AstralizeR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:02:
Zijn er mensen die 21:9 getest hebben?
@Ricmaniac Zou het spel dusdanig competitief zijn dat 144hz aan te raden is?

Ik zit nog in de luxe positie om scherm te wisselen mocht het niet lekker werken op m'n 34" (3440x1440 5ms IPS) scherm dan kan ik nog overstappen op een 32" HD 1ms VA scherm.
Hij speelt geweldig op 21:9.. 34 inch goodyness :)

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15:24
quote:
8GUS schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:04:
[...]

Onder welke naam heb je je aangemeld? Ik zie je niet (meer?) pending staan namelijk.
Het is idd opgelost :)

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 15:57
quote:
Madbee schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:46:
Jup,

heeft gewoon txt chat. sowieso is luisteren het belangrijkste, tenzij je raidleader bent natuurlijk.
Ok...met bekenden / clan dus wel te doen zelfs als je niet kan babbelen. Good enough for me...vanavond de pre-order maar eens doen *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 20:10
Nog 16 dagen...... mijn god wat duurt dit lang. Er is ook geen 1 game op dit moment meer die me kan boeien. BF1 was ik al snel zat. Overwatch is zo toxic dat er een lol meer aan is. PUBG/CSGO ook niet echt leuk meer

Dit weekend dan ff de BF2 beta gedaan, maar van mij mag Destiny snel komen...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Madbee schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:32:
Nog 16 dagen...... mijn god wat duurt dit lang. Er is ook geen 1 game op dit moment meer die me kan boeien. BF1 was ik al snel zat. Overwatch is zo toxic dat er een lol meer aan is. PUBG/CSGO ook niet echt leuk meer

Dit weekend dan ff de BF2 beta gedaan, maar van mij mag Destiny snel komen...
heb echt precies het zelfde. toevallig vrijdag begonnen met Fortnite en moet zeggen dat het voor nu wel heeel erg vermakelijk is samen met wat maten. (gewoon het PvE gedeelte zelfs veel leuker en uitgebreider dan we dachten)

Maar de release tijd tussen console en PC van Destiny 2 is gewoon echt echt echt te lang.

• Zarhrezz
Ik heb de Digital Deluxe via battle.net gekocht, want wie wil en nou geen 'Legendary Player Emote'?

<GOT> Zarhrezz#2885

• scaper
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13-05 22:47

scaper

the leGend

quote:
R0y. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Zit op mijn werk dus kan nu niet kijken vandaar mijn vraag: krijg je direct een key die je kan activeren of pas bij de release?
Ik heb hem elders gekocht en daar krijg ik hem pas bij de release of kort voor de release

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

• Diigii
  • Laatst online: 15:59
quote:
R0y. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Zit op mijn werk dus kan nu niet kijken vandaar mijn vraag: krijg je direct een key die je kan activeren of pas bij de release?
Het ligt er maar net aan wanneer ze de keys ontvangen. Het kan op of voor 24.10.2017 zijn (volgens de website van de verkoper). "Vaak" krijg je game keys wel eerder. Maar het kan ook best zijn dat je vanwege de drukte hem op de 24e krijgt. Op zich maakt het mij niet heel veel uit.

Wil je 100% zekerheid, dan is Battle.net de enige keuze waarvan je weet dat je de game al gelijk hebt.

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• pascal073
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 17-05 13:28
Ik heb ook een key gekocht via V&A ( 30 euro ) en de meneer die hem verkocht wilde hem gerust registreren op zijn kaart en dan op mijn account :) .
Geld overgemaakt daarna met teamviewer ingelogd op zijn pc code ingevoerd en klaar is kees :D !
Nu staat die bij mij te branden op de pc om gespeeld te worden.

• jende
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 20-10-2017
Ik zoek nog mensen voor een hardcore PVP clan... Graag alleen mensen met boven gemiddelde FPS skills en 18+. PVE wordt uiteraard ook frequent gedaan maar meer voor de gear dan voor de lol. We hebben redelijk wat nederlanders/belgen maar het is wel engels sprekende clan : ZeroSkillZ

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2693861

jende wijzigde deze reactie 13-10-2017 11:20 (22%)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
cptbuttlick schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:20:
Ik skipper.
Veel te veel fun met rb6 siege :)
kan het nog relevanter? :+

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 14:46
Ook maar even aangemeld voor de discord, is het al bijna 24 oktober?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• 8GUS
PC Launch Trailer

Hype hype :P

8GUS wijzigde deze reactie 16-10-2017 21:19 (7%)

Papa Probeert Gaming

• Diigii
quote:
Riqy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:01:
Hoorde/las gisteravond laat dat preloaden mogelijk is vanaf de 18e, dacht dat iemand op discord het gevonden had via Bungie/Blizzard
Ik heb het wel kunnen vinden via een andere bron: https://dotesports.com/ge...2-pc-preload-oct-18-18081. Dus het kan inderdaad best kloppen ;). Hopelijk dat ik mijn key dan ook nog eerder krijg, zodat ik hem ook kan pre-loaden.

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• Njegativ
  • Laatst online: 21-03 11:36
Wel met een recolor he, anders gaan mensen nog klagen dat het hetzelfde is

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

• Madbee
quote:
AlexMar schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

De game op consoles is nu 6 weken uit, en de Reddit is 1 grote klaagmuur, na 3 weken heb je 3 poppen op power level 300 en hoger.
Bungie is nooit snel met dingen aanpassen.
Destiny 1 was op reddit ook 1 klaagmuur, heb ik me prima mee vermaakt.

als jij in in 3 weken door alle content heen raast is dat meer jou probleem dan die van bungie.

Ze maken x aantal content, genoeg voor een x aantal uren vermaak. Dan lees je vervolgens op reddit etc de snelste manier om te powerlevelen, hoe je een deel van de content kan skippen enz. tja dan raakt de content snel op.

• 8GUS
quote:
AlexMar schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

De game op consoles is nu 6 weken uit, en de Reddit is 1 grote klaagmuur, na 3 weken heb je 3 poppen op power level 300 en hoger.
Bungie is nooit snel met dingen aanpassen.
Als je reddit als bron gebruikt dan wordt het altijd klagen.

En ik heb na drie weken echt geen 3 characters op powerlevel 300. Wellicht de vocale minderheid wel, maar de meeste casual spelers komen hier bij lange na niet aan.

Als ik het goed begrijp heeft Bungie al het een en ander aangepast deze keer. Dan lijken ze toch de goede richting op te gaan. Ik geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel op dit moment.

Papa Probeert Gaming

• Fruitschaal
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-05 09:54
Heb je even een linkje van goede reviews @Njegativ?

PSN: Fruitschaaltje

• Njegativ
  • Laatst online: 21-03 11:36
quote:
Fruitschaal schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:01:
Heb je even een linkje van goede reviews @Njegativ?
http://www.metacritic.com.../destiny-2/critic-reviews
https://www.gamespace.com/destiny-2/review/
YouTube: Destiny 2 Review
YouTube: Destiny 2 Review
YouTube: Destiny 2 | A Review- One Month In

Schud ik zo even uit m'n mouw, niet eens hoeven zoeken.
Community is (helaas) af en toe zo toxic

Njegativ wijzigde deze reactie 18-10-2017 10:15 (15%)

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

• Fruitschaal
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-05 09:54
quote:
Niet eens hoeven zoeken? Ik vind die trf7ize7 altijd zo lastig om te onthouden van youtube linkjes.. Knap dat jij dat zo uit je mouw schudt.. Is toch weer lange mouwen weer hè..
Maar daar tegenover zijn er ook vast en zeker ook njegatieve reviews zo uit je mouw te schudden.. Die ik even nietbuit mijn hoofd weet..

PSN: Fruitschaaltje

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10:13
Dit is het PC gedeelte van Destiny, mensen die enthousiast wachten op de game.
Waarom zie ik de laatste dagen telkens een paar negatievelingen met een console gamertag in de sig hier zeuren?
Laat ons lekker enthousiast zijn en het zelf beleven..
Er is een apart Destiny 2 console topic, blijf daar lekker klagen en laat ons PC gamers deze week nog even hyped zijn.

Kunnen de mods hier deze week nog even op toe zien aub? -> @psychoclown (ik tag psychoclown, ergens heb ik in mijn hoofd dat hij opperhoofd is van deze sectie, correct me if im wrong)

kleefei wijzigde deze reactie 18-10-2017 11:13 (13%)

• Zarhrezz
Het hele review landschap is gewoon kansloos.

Aan de ene kant hebben we de professionele reviews / gaming websites. Gezien de (commerciële) belangen zie je hier zelden een kritische noot, het is meer een hype-train. Ook zie je hier nog wel eens dat de reviewer gewoon niets met het genre heeft en een titel vervolgens slecht beoordeeld. Gewoon niet professioneel dus (maar ja, het is maar z'n werk hè?).

Metacritic werkt ongeveer zo:
  • professionele sites publiceren (positieve) reviews
  • vocale minderheid die het spel wellicht niet eens gespeeld heeft komen met user review scores van 1 om nietszeggende redenen
  • andere users die het spel / genre / studio / uitgever wel wat vinden geven 10-en omdat al die scores van 1 niet terecht zijn
Resultaat: inflated industrie-scores, zinloze user-scores

Dan hebben we de youtubers / streamers. Een deel gesponsord (dus positief), een deel beroepsmatig bashing omdat dat goed is voor de views. Ook daar dus weer niets om je aankoopbeslissing op te baseren.

Er zijn goede, onafhankelijke youtubers / streamers maar die moet je dan wel weten te vinden. Je zult er zelf tijd in moeten steken om diegenen te vinden die dezelfde interesses hebben in gaming.

Iets als een 'genuanceerde, weloverwogen mening over een nieuw spel' lijkt niet echt te bestaan in review-land.

<GOT> Zarhrezz#2885

• NLRev0lution
Het gaat imho voornamelijk om de D1 spelers die nu uitgekeken zijn op D2 en wat minder positief zijn. Meeste PC gamers spelen Destiny voor het eerst (aanname). Ikzelf kom van de PS4 en heb D1 net als een aantal andere hier 1000+ uur gespeeld, D2 heb ik de eerste 3 a 4 weken ook veel te veel gespeeld en de laatste 2 weken helemaal niet op 1 uurtje iron banner na, toch kijk ik nog steeds uit naar PC versie ondanks de content schaarste.

Vanuit D1 weet ik dat Bungie het spel gaandeweg wel beter weet te maken (met de bijbehorende dipjes :) ), dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met D2. Voor de D1 spelers die nu naar D2 gaan ongeacht welk systeem, speel het wat minder dan D1 en je vermaakt je prima :)

• MokonaNL
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19:08
Reviews, klaagmuren. Allemaal persoonlijk. Heb genoeg negativiteit over games gezien. Soms terecht, soms naar mijn gevoel niet. Iedereen heeft het recht z'n mening uit te spreken natuurlijk.
Heb zelf nul Destiny ervaring en ga negatieve reviews of opmerkingen van console spelers echt niet laten bepalen hoe ik denk over de PC release. Heb al een pre-order dus ik zie vanzelf wel of kritiek terecht is of niet.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

• Eduardboon
  • Laatst online: 29-04 20:07
Ik kijk wel uit naar de game. Want hij speelt goed. Het schieten is leuk, de setting is leuk en het kloten in de wereld is leuk. Dat was in deel 1 zo en zal nu ook zo zijn.

De hele meta veranderd door de jaren heen toch, en dan wordt alles weer opnieuw leuk.

Leuk he.

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:
Aub geen PC VS Console discussie. Discussiëren over de gebreken van de huidige console versie is ook niet gewenst in dit topic.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• nitrodesign
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-05 11:59
Goed om te zien dat het al aardig druk is in het [PC] Destiny 2 topic. Ook zie ik dat er veel Discord servers zijn waar mensen kunnen joinen om mee te gamen.

NOOB-inc is opzoek naar actieve Destiny 2 gamers, heb je zin om gezellig met ons een avond Destiny 2 te spelen, of om een gezellig praatje te maken, dan is NOOB-inc echt iets voor jou.

Wij zijn een actieve clan met +/- 20 leden. Een mooi klein clubje om rustig mee te gamen.
Lijkt het je leuk om een kijkje te nemen bij ons, check dan onze Discord.

Discord: https://discord.gg/SuPUd5t

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Die mag je in het console topic prima bespreken, hier heeft dat nog weinig nut omdat de game nog niet uit is. Gebreken op technisch vlak zijn op de PC misschien anders.

Discussiëren over gameplay gerelateerde zaken is prima want de gameplay zal in 1:1 gelijk zijn.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• Kartale
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 18:26
Dan maar weer een positieve noot. Heb inmiddels al kaziljoen uren in de PS4 versie van de game gestopt (ik weet niet precies hoeveel). Character op max level, maar geen tweede of derde aangemaakt. Per week speel ik nu nog ongeveer 5 tot 10 uur Destiny. Meestal na de reset en even in het weekend.

Vermaak mij nog steeds, na alles zo een beetje wel verzameld te hebben. Heb de game ook op de PC en kan niet wachten op de release. Ik ga gewoon mijn tweede character op PC levelen. Jammer dat je geen cross-progress achtig iets hebt. Zie er toch wel weer naar uit om het verhaal nogmaals te doorlopen, aangezien je niet zoals in D1 de missies opnieuw kan spelen (ja behalve die drie per week).

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• kneusteun
Bij wehkamp met code FASHION 7,50 korting op destiny 2 dus voor 52,49 incl. Verzending.

• Zarhrezz
quote:
kneusteun schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:03:
Bij wehkamp met code FASHION 7,50 korting op destiny 2 dus voor 52,49 incl. Verzending.
_O-

Dit is zo'n moment waarop ik het jammer vind dat ik 'em al in pre-order heb....'em bij de Wehkamp met FASHION korting kopen zou een achievement met cosmetic reward moeten zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
quote:
Cloud schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:37:
@Zarhrezz
Zo had ik het niet eens bekeken :D Misschien krijg je er wel wat cosmetic items bij?
Dat zou echt epic win zijn...dat je in-game deze Wehkamp outfit aan krijgt...en pet puppy!

<GOT> Zarhrezz#2885

• 8GUS
offtopic

Chaoss wijzigde deze reactie 20-10-2017 12:56 (92%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

er zijn maar 1008 uren in 6 weken :+
Heeft ie toch 8 uur geslapen :Y

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Benieuwd naar wat tweakers doen met D2. (overstap naar PC of w/e).. zou tof zijn als jullie de pol eerlijk kunnen invullen

http://www.strawpoll.me/14185987

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-05 18:42
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:56:
Benieuwd naar wat tweakers doen met D2. (overstap naar PC of w/e).. zou tof zijn als jullie de pol eerlijk kunnen invullen

http://www.strawpoll.me/14185987
Ah, geen optie voor mensen die nu pas met Destiny beginnen omdat die het niet op de console hebben gespeeld :) Is misschien ook niet het doel van de poll maar had 'm graag aangetikt voor je.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Madbee
knip

Nog 4 dagen, heb er echt zin in!

Ik denk dat Bungie inderdaad na de release van de PC versie gaat patchen/fixen. Daarvoor kan dat meestal niet omdat je dan scheef gaat lopen met versies.

D1 was bij launch ook niet perfect, maar zeker vermakelijk! en patch na patch werd het beter. Ze hebben deze keer voor een wat casual friendly kant gekozen. Maar ik denk dat ze de hardcore fans nog wel gaan bedienen.

Ik hoop ook dat ze de raids etc uit D1 weer gaan toevoegen. Lekker op PC VoG doen.

Er is potentie genoeg iig!

Chaoss wijzigde deze reactie 20-10-2017 12:53 (20%)

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 16:55
@EdwardK123 Dat is niet alle DLC, alleen de eerste 2 expansions. Bij Destiny 1 was dat 2 kleinere expansions (the dark below en House of wolves) waarna de eerste grote kwam (Year Two) The Taken King en daarna Rise of Iron (Year 3). Deze waren min of meer nodig om nog echt te kunnen spelen.
Deze zijn ook redelijk aan de prijs vond ik zelf

Houd er dus rekening mee dat een jaar of 2 zoet waarschijnlijk niet het geval is zonder extra DLC.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Opzich is dit een hele duidelijke post (veel leeswerk) van Slayerage. Hij is een bekende Destiny speler en was ook met ze clan world first op de raid.

Opzich laat het zien dat Destiny 2 veel flaws heeft. Maar toch denk ik weer dat dat vooral is voor de hardcore spelers die snel op het einde zitten.

Wel zegt hij onderstaande op het eind en dat is voor mij alweer helemaal voldoende though want voordat ik op zijn punt ben hebben ze vast wel weer een update uitgebracht :p

No doubt, it was a good purchase for me and I will no doubt keep playing as it goes on (and if Destiny 1 is an example, it will get better as patches and dlcs drop).

p.s. vind het persoonlijk waard om de hele post te lezen. (voor mensen die Destiny al kennen althans anders maakt veel shit misschien geen sense :P )

• kneusteun
quote:
Efraim.S schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:33:
Tip van de dag, koop Destiny 2 niet op de PC launch en wacht tot de game goedkoper wordt.
Persoonlijk heb ik spijt dat ik Destiny 2 op de launchdag van de PS4 gekocht heb, de game valt echt tegen.
Mijn mening wordt gedeeld met veel andere medespelers die hun mening uiten op het Bungie forum of SubReddit.

Ik heb Destiny sinds het begin gespeeld en heb me altijd vermaakt, soms iets meer dan andere keren maar Destiny 2 valt echt tegen.
De prijs van de console versie is al 25% gedaald na 5 weken, ik verwacht dat dit bij de PC versie ook wel zal gebeuren.
Hopelijk kan ik met deze post een mede Tweaker wat geld en teleurstelling besparen.
25% op 45 tot 59 euro besparen is op zijn best 15 euro?!?! Dat is nou niet echt waard om nog eens 5 weken te wachten, tenzij je 5 euro zakgeld in de week krijgt ofzo.

Edit: ondertussen is hij aan het downloaden, ook meteen de dlc pack erbij gedaan.

kneusteun wijzigde deze reactie 20-10-2017 19:03 (4%)

• Madbee
quote:
Vuvuzela schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Na 3 weken is het relevant.. Of je speelt zo weinig dat je je af moet vragen of het wel zin heeft om te kopen.
lol. niet iedereen speelt zoals jij, sommige lvlen rustig 3 chars eerst nog max lvl en gaan dan pas light verzamelen enz. stop eens met die aannames.

• NLRev0lution
quote:
Madbee schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:31:
[...]

lol. niet iedereen speelt zoals jij, sommige lvlen rustig 3 chars eerst nog max lvl en gaan dan pas light verzamelen enz. stop eens met die aannames.
Waarom zou je dat doen? Waarom level je dan niet gewoon 1 character en ga je daarmee end game content doen? Pot verwijt de ketel vwb aannames?

NLRev0lution wijzigde deze reactie 20-10-2017 21:16 (4%)

• 8GUS
Lekker belangrijk allemaal. Degene die de game dag 1 koopt die speelt lekker. Degene die 2 weken wacht die speelt dan maar. Als je m goedkoper wil wacht nog langer.

Wat betreft bugs, server issues en weet ik niet wat. Dit blijven speculaties en we weten niet wat de PC versie gaat brengen. Laten we dat nu lekker zo houden en pas klagen als er daadwerkelijk wat te klagen is.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Ik weet inmiddels met welke class ik ga beginnen. Het wordt toch een Warlock. Vooral omdat er in season 2 nogal wat heftige armor sets aan zitten te komen. En qua speelstijl leek me de Warlock toch al tof.

Voor degene die iets van season 2 al willen zien:

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
8GUS schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:36:
Ik weet inmiddels met welke class ik ga beginnen. Het wordt toch een Warlock. Vooral omdat er in season 2 nogal wat heftige armor sets aan zitten te komen. En qua speelstijl leek me de Warlock toch al tof.

Voor degene die iets van season 2 al willen zien:

[video]
Ik denk dat ik er ook uit ben. Ik ga waarschijnlijk toch Hunter :) was ik ook in 1 en vind hun stijl gewoon tof met die cape enzo

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Diigii schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:19:
[...]

Same, de gear van de hunter lijkt mij ook super tof. Helemaal als het ook zo is dat je straks een pijl en boog krijgt (tenminste, als de artwork ook echt iets te betekenen heeft :P).

Natuurlijk heb je ook nog de sub-classes, en ik heb gezien dat de hunter ook mooie melee wapens heeft. Dus dat gaat hem hoogstwaarschijnlijk wel worden.
ja dat is je ultimate ability en ook een reden waarom ik hunter tof vind :P de Nightstalker class kan ook heel goed zijn in teamverband. Je hebt ook bepaalde items weet evne niet welke en die zorgen ervoor dat je met je aanval van nightstalker op een vijand veel orbs of light dropt. teamgenoten kunnen die orbs of light dan oppakken om hun ult sneller te chargen. dus je hebt er wel veel aan ook.

• Lasteraar
  • Laatst online: 17-05 11:04
quote:
Zarhrezz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:58:
[...]

Lol, ik geeft €60-100 uit en ik doet er langer mee dan 3 weken en dan moet ik me afvragen of het wel zin heeft het spel te kopen?

Als je na 3 weken al end-game aan het grinden bent voor minimale upgrades lijkt me die vraag meer op z'n plaats.
Als ik op zaterdag met 2 personen naar de bioscoop ga ben ik ook 60,- armer en 2 uurtjes verder. Dus een game die 4 weken speelplezier geeft is z'n 60,- absoluut wel waard. Om over 1 jaar nog maar niet te spreken..

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

quote:
munitqua schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:09:
Hi,

Zit te twijfelen om Destiny 2 te kopen voor de PC.
Mijn PC is aan vervanging toe maar ik wil liever nog even wachten tot wanneer Cyberpunk 2077 uit komt.
Kan ik Destiny 2 spelen als ik PUBG op low/medium kan spelen?

Specs:

AMD Phenom II 955
8 gb ram
Ati Radeon R9 270x

Volgens mij is deze borderline voor de minimum requirements maar ik vroeg me af of er mensen zijn die de beta hebben gespeeld met soortgelijke specs? Graphics maken me niet zo veel uit maar ik wil wel gewoon dat het speelbaar is.

Thanks!
Ik heb de beta heel even gespeeld op een vergelijkbare setup (845 x4 ipv 955) en dat ging op zich prima met een framerate tussen de 30 en 60. 720p op wat hogere settings en 1080p op lagere settings.

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

• 8GUS
quote:
Lasteraar schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:48:
Wel jammer dat hij op 24 gereleased wordt ipv de 23ste .. (ma vrij :) )
Dan was het oom om 19.00 geweest. Heb je niks aan je vrije maandag :P

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog anderhalve dag :D Lets gooo

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13:09
Game is preloaded, morgenavond maar kijken of de servers stabiel zijn :')

En dan on-the-spot maar een class kiezen, want ik heb nog steeds geen idee :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Steefanus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16-05 15:05

Steefanus

StefanJ

Hij is wel leuk, maar voornamelijk e-penis gerelateerd.

• Lasteraar
  • Laatst online: 17-05 11:04
Gisteren aangeschaft via battle.net en gelijk maar de DLC erbij gekocht. Gezien je die gewoon wil/moet hebben als ik het zo lees.
Alles is gedownload.. Vorige week nieuwe gamedesktop aangeschaft.. Alles staat klaar.. ik ben er klaar voor ^_^

• kneusteun
quote:
Visho schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:01:
Ik zoek nog een groep mensen om leuk mee te spelen vooral PvE gerelateerd. :) waar vooral fun in het vaandel staat en lekker nightfall/raid erbij.
Join the discord :)
Staat denk ik wel bij openingspost ergens.

• 8GUS
quote:
Visho schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:01:
Ik zoek nog een groep mensen om leuk mee te spelen vooral PvE gerelateerd. :) waar vooral fun in het vaandel staat en lekker nightfall/raid erbij.
Meld je gewoon aan bij de clan (en de discord als je wil). Alle info staat in the openingspost :)

Zolang er plaats is kan iedereen joinen

Papa Probeert Gaming

• Madbee
quote:
Lasteraar schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:17:
[...]

'Omen' I7 6gb 1060 of iets dergelijks. Snel zat O-)
Vergeet niet, gister heeft geforce nieuwe drivers uitgebracht. Met de nodige optimalisaties voor Destiny 2.

Even updaten dus voor maximale fps ;)

• Irrival
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15-05 11:44

Irrival

"Dispel the Darkness"

Vanavond 19:00 stipt (mits er geen release problemen zijn) ga ik ook van start!

Class: Warlock (PVE/PVP).

Enkele tips / toevoegingen aan openingspost:
PC Launch calender
https://imgur.com/a/GFj5P

Effective Range chart voor wapens
https://imgur.com/L9ON8Yf

Afbeeldingen lopen te kloten. Krijg ze niet in het bericht 8)7

Irrival wijzigde deze reactie 24-10-2017 10:08 (16%)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-05 18:42
quote:
Irrival schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:04:
Vanavond 19:00 stipt (mits er geen release problemen zijn) ga ik ook van start!

Class: Warlock (PVE/PVP).

Enkele tips / toevoegingen aan openingspost:
PC Launch calender
https://imgur.com/a/GFj5P

https://imgur.com/L9ON8Yf

Afbeeldingen lopen te kloten. Krijg ze niet in het bericht 8)7
PC Launch calender

:)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
x3rius schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:32:
Even een vraag qua gameplay; is alle content samen (al dan niet met meer dan 2) te spelen, of zijn er ook verplichtte solo delen (heb D1 nooit gespeeld :))?
volgens mij moet je alleen de eerste missie solo doen en daarna kan je volgens mij alles met meer mensen doen als je zou willen.

• NLRev0lution
quote:
x3rius schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:32:
Even een vraag qua gameplay; is alle content samen (al dan niet met meer dan 2) te spelen, of zijn er ook verplichtte solo delen (heb D1 nooit gespeeld :))?
Op een aantal missies na kan je alle pve missies met 3 man spelen, de raid met 6 man, en pvp met 4 man.

• tplgr
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 01-05 22:27
Ik heb de volgende guide gevonden in de zoutmijnen van Reddit. Zeer uitgebreid, kan hem iedere nieuwe speler aanraden. Wist zelf het meeste al van een paar weken PS4 spelen, maar als je nu blanco binnenkomt is dit een goede plek om te beginnen:

https://www.reddit.com/r/...yer_guide_for_pc_players/

Opgesplitst in 5 delen, even doorklikken vanaf de reddit post.

Mezelf ook even aangemeld voor de GoT PC clan, op PS4 al veel lol gehad met wat gasten van hier tijdens m'n eerste nightfall en raid - Hopelijk hier weer :)

• 8GUS
Wow. De eerste Tweakers.net D2 clan zit op dit moment VOL!! Lekker hoor _/-\o_

Dus mochten er mensen zich geroepen voelen om een tweede Tweakers PC clan op te richten..... go your gang :)

Papa Probeert Gaming

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Destiny 2 gepreload, bier staat koud, ik ben er klaar voor.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

quote:
Lasteraar schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:14:
Zitten er nog specifieke voordelen aan het zitten in een destiny-clan of kun je de game ook gewoon zonder clan spelen en aan public-events ofzo deelnemen?

Of is het ( net als in bijv WoW ) een must om bij een goede clan te zitten ( zo niet later in het spel )
Je krijgt clan rewards doordat je clanleden bepaalde activiteiten hebben voltooid of als jij bepaalde dingen voor de clan hebt gedaan die kans geven op hoge gear, dus wel een aanrader ja.

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-05 19:48
quote:
itons schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:04:
Ik had de beta er nog op staan, volgens de launcher zit ik nu op versie 4104860a, kan ik dan spelen om 19:00 ?
Even je client restarten dan krijg je een update en gaat de A weg.

• Skizzik0
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-05 22:39
Aangezien de eerste clan vol is heb ik een tweede clan gemaakt:
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16:41
Werkt wel weer verslavend dit, muziek is erg vet en de game loopt soepel
En ziet er top uit blij dat ik hem gekocht heb .

Ryzen 1500x 1600 1700x 2600x Vega 56 Vega 64 Vega vii rx480

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja memory leak, schijnen meer mensen last van te hebben (ik ook overigens). Systeem rebooten en het loopt weer soepel. Ga er vanuit dat dat gefixt wordt..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Gisteren met een hunter begonnen, nadat ik op de PS4 met een titan was begonnen. Wat een verademing is dit spel, met de uncapped framerate. Het spel voelt gewoon echt anders aan, ook al is de content hetzelfde.

Steefanus wijzigde deze reactie 25-10-2017 10:44 (10%)

• FrankoNL
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 15:24
Wederom een matige pc release.

Probleem:

Game loopt soepel bij start. Na ongeveer een half uur spelen geeft de FPS counter nog 100 + fps aan maar het voelt als 30. Ontzettend stroperig. Lijkt een probleem met frame-pacing te zijn en als ik naar de bungie forums kijk ben ik niet de enige die dit ervaart.

Een alpha, een beta en 2 maanden om de game te fixen --> enkel ellende bij release.

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10:13
quote:
FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:22:
Wederom een matige pc release.

Probleem:

Game loopt soepel bij start. Na ongeveer een half uur spelen geeft de FPS counter nog 100 + fps aan maar het voelt als 30. Ontzettend stroperig. Lijkt een probleem met frame-pacing te zijn en als ik naar de bungie forums kijk ben ik niet de enige die dit ervaart.

Een alpha, een beta en 2 maanden om de game te fixen --> enkel ellende bij release.
:? :F
Tijd van de maand?
Hoe erg kun je overdrijven.

Gisteren van 19:00 tot 00:30 gespeeld en nergens last van gehad.

• Diigii
Persoonlijke ervaring met Destiny 2 tot voor zover is super. Het spel loopt lekker, het verhaal begint erg goed! Ik heb het hier vaker gelezen, het zou inderdaad niet verkeerd zijn dat je Destiny 1 hebt gespeeld. Daarbij gaat het niet om het hele verhaal, maar misschien wel over de stukken m.b.t. de Traveler.

Toch maar besloten om een Warlock te maken. Ook deze class bevalt me prima. De ultimate is super tof, en qua "snel dood gaan" zit je tussen de Titan en Hunter in.

Het enige waar ik misschien over zou klagen (maar heb dit zelf niet gehad) is het spontaan kunnen disconnecten. Een paar vrienden hebben het tot 2 keer toe gehad dat ze de verbinding hadden verloren met de Destiny servers. Bij 1 iemand gebeurde het aan het einde van een mission, wat best zuur is. Weet iemand of je zomaar weer kan joinen tijdens een mission die in progress is?.

Maar voor een "Blizzard" (Activision) launch mag ik zeker niet klagen.

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11:46
quote:
Diigii schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:33:
Persoonlijke ervaring met Destiny 2 tot voor zover is super. Het spel loopt lekker, het verhaal begint erg goed! Ik heb het hier vaker gelezen, het zou inderdaad niet verkeerd zijn dat je Destiny 1 hebt gespeeld. Daarbij gaat het niet om het hele verhaal, maar misschien wel over de stukken m.b.t. de Traveler.

Toch maar besloten om een Warlock te maken. Ook deze class bevalt me prima. De ultimate is super tof, en qua "snel dood gaan" zit je tussen de Titan en Hunter in.

Het enige waar ik misschien over zou klagen (maar heb dit zelf niet gehad) is het spontaan kunnen disconnecten. Een paar vrienden hebben het tot 2 keer toe gehad dat ze de verbinding hadden verloren met de Destiny servers. Bij 1 iemand gebeurde het aan het einde van een mission, wat best zuur is. Weet iemand of je zomaar weer kan joinen tijdens een mission die in progress is?.

Maar voor een "Blizzard" (Activision) launch mag ik zeker niet klagen.
Als een missie in het laatste deel zit, kan je helaas niet meer joinen.

PSN: GriffX83 | pvp player for rest.

Pagina: 1 2 3 4

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True