Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23:33
Wat ze vorige week in de patch juist gedaan hebben is de increase richting de 600 versnellen door vaker Prime Engrams te laten droppen en ik geloof ook dat Powerful gear een grotere boost kan geven.

Vergeet hierbij ook niet dat de increase van maximum light iets is voor maanden, niet weken. Van 600 naar 650 is voor een season, 3 maanden dus.

Vergeet ook niet dat de end-game van de afgelopen anderhalf jaar helemaal geen 600+ vereist...alleen de gloednieuwe Forges en raid lair zijn 600+ content.

<GOT> Zarhrezz#2885

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23-05 00:33
Wat ziet die dreaming city er vet uit trouwens :).

Issue met het PVE is voor mij vooral dat je bij een MMO gewend bent dat een dungeon een X aantal items dropped en je dan bijvoorbeeld een keer in het weekend 8 uur lang gaat knallen en dan dus ook redelijk op schiet (mits je goed genoeg bent de dungeons te halen). In destiny2 kom je dan van een koude kermis thuis omdat na je daily er eigenlijk bar weinig dropped. Alles 509-511 en dan af en toe een extra item via je XP bar en that's it.

Voor mij dropped de game nu 550 in engrams en zit effectief op 537 dus gaat inderdaad vrij snel momenteel. Maar ik zou het nog steeds leuker vinden als cayde's will niet de enige reden was dat ik 3x een strike doe ;).

edit: Lol! Ook al heb ik de nightfall strike op 520 gehaald, op 537 mag ik guided game nog niet in. Level 540 required :+ . Nog paar drops nodig dus.

sdk1985 wijzigde deze reactie 14-12-2018 00:57 (15%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:31
Zarhrezz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 23:15:
Wat ze vorige week in de patch juist gedaan hebben is de increase richting de 600 versnellen door vaker Prime Engrams te laten droppen en ik geloof ook dat Powerful gear een grotere boost kan geven.

Vergeet hierbij ook niet dat de increase van maximum light iets is voor maanden, niet weken. Van 600 naar 650 is voor een season, 3 maanden dus.

Vergeet ook niet dat de end-game van de afgelopen anderhalf jaar helemaal geen 600+ vereist...alleen de gloednieuwe Forges en raid lair zijn 600+ content.
Ik ben zelf zo'n speler die nog wat lager zit. Gisteren in een uurtje of 4 spelen met een lading bounties (wel veel ook voor powerfull gear) van 531 naar 550 gegaan!

Daarnaast heb ik echt nog gigantisch veel van de content van Forsaken/Osiris/Warmind nog niet afgerond (beetje gevalletje ik zie door de bomen 't bos niet meer, heb zoveel quests lopen...). Dus dat ik die endgame content van de laatste uitbreiding nu nog niet kan spelen is geen enkel probleem en ook niet meer dan logisch m.i. Die nieuwe endgame content is meer gericht op spelers die al tijden lang op 600 zaten.

In de clan waar ik bij zit zijn sinds begin deze week volgens mij de eerste spelers op 650 aangekomen, het merendeel die allemaal redelijk casual spelen zitten ergens rond de 630.

Voor de mensen die moeite hebben met 500->600. Powerfull gear. Focus je op alle activiteiten waar je dat mee krijgt. Als je die elke dag een stuk of 5 doet gaat het echt wel hard en veel ervan zijn super makkelijk (bijv 1 daily gambit/crucible match). Zorg dat je ook goed in de gaten houdt wat je allemaal kan ophalen aan bounties, dat is iets waar ik zelf ook nog handiger in moet worden. Dan ben ik wel gambit aan het spelen maar ben ik vergeten om de bounties te halen bij The Drifter 8)7

• Zarhrezz
sdk1985 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 00:52:
Issue met het PVE is voor mij vooral dat je bij een MMO gewend bent dat een dungeon een X aantal items dropped en je dan bijvoorbeeld een keer in het weekend 8 uur lang gaat knallen en dan dus ook redelijk op schiet (mits je goed genoeg bent de dungeons te halen). In destiny2 kom je dan van een koude kermis thuis omdat na je daily er eigenlijk bar weinig dropped. Alles 509-511 en dan af en toe een extra item via je XP bar en that's it.
Ik denk dat je hier de vinger of de zere plek legt, het heeft te maken met de verwachtingen die je hebt bij het spel.

Bungie's doel / opzet is dat Destiny 2 een hobby is waar je dagelijks een paar uurtjes aan kun besteden, waarbij er elke dag wel wat te doen is (dit is o.a. zichtbaar in hoe de dailies zijn opgezet; ze komen lopende de week beschikbaar en niet allemaal tegelijk).

De opzet is daarmee fundamenteel anders dan de gemiddelde MMO. Als met een grote groep (weekend) sessies van 6-8 uur raids doen je verwachting / wens is, dan is Destiny 2 niet jou game.
edit: Lol! Ook al heb ik de nightfall strike op 520 gehaald, op 537 mag ik guided game nog niet in. Level 540 required :+ . Nog paar drops nodig dus.
In dit soort dingen zie je hoe over de seasons de power level toeneem. "Vroeger" was Nightfall echt een end-game ding...je moest echt wel met 3 man near-max power zijn om 'em uberhaupt te halen binnen de tijd (toen zat er een time limit...out of time = no reward). Een Nightfall met maar 2 man was iets voor streamers, niet voor werkende papa's ( :+ ). Nu zijn 100k Nightfalls een afstreeplijstje voor je Triumphs...iets voor 550+ maar op 600 eigenlijk niet echt een uitdaging.
Thompson schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:48:
Die nieuwe endgame content is meer gericht op spelers die al tijden lang op 600 zaten.
De 600 cap hebben we pas 3 maanden...ik denk dat het overgrote deel van de spelers (ook die Y1 begonnen zijn) die 600 niet gehaald heeft voordat de cap naar 650 gegaan is. Voor mij was het geloof ik pas season 3 dat ik aan het eind van het season alle 3 de classes op max light had...zeg een weekje voordat de nieuwe season / power limit kwam. Het systeem is sinds launch wel flink veranderd en ik moet zeggen dat ze het nu best heel aardig ingericht hebben. Als je je niet blind staart op die power cap en gewoon de weeklies / dailies pakt aangevuld met quests / Triumphs hobbel je zonder overdreven tijdsinvestering gedurende de 3 maanden season wel richting die cap. Je moet alleen niet verwachten dat je met een paar uurtjes per week daar binnen een maandje bent.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Dostar
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 14:54
Ik zit er toch aan te denken een clan op te gaan zoeken, zit nu rond de 550 power, maar loop een beetje vast betreft de 2 extra supers halen, omdat ik nogal een solo player ben. Begrijp dat de 2 nieuwe supers alleen in groepsverband te halen zijn, dus tijd om mijn sociale pak aan te trekken en de Ghosts of Tweakers op te gaan zoeken.
Zou ook graag wat raids mee willen maken, tot nu toe enige sociale dat ik doe is Strikes.
Speel natuurlijk ook Gambit en PVP, maar dat is juist om lekker anti sociaal te zijn naar andere spelers toe. Vooral Gambit heerlijk om te invaden en dan 2 of meer spelers het licht uit te kunnen knallen :P

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22-05 14:45
Voor de nieuwe supers/subclasses heb je helemaal geen groep nodig hoor ;) Eentje krijg je "gratis" dmv een missie. De tweede krijg je via de Blind Well in de Dreaming City middels een T2/T3/Heroic moeilijkheidsgraad. De derde krijg je in de high curse/3e week (volgende week) in de cyclus van Mara Sov als je de blind well bounty klaar hebt.

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• Zarhrezz
Uit de 'This week at Bungie':
Players under 600 Power will begin to receive higher-powered rewards when completing Director Challenges
Developer commentary: This change is being made to build upon changes in Update 2.1.2, where we increased Power rewards from Prime Engrams.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:28
Was me vanmorgen ook opgevallen. Voor het werk even één heroic mission gedaan en kreeg een 540 light rocketlauncher, die een 513 grenade launcher verving. Mijn overall light level schoot daar in een keer mee van 525 naar 528 als ik me niet vergis. Als dat vaker gebeurt dan schiet het wel op :)

Gamertag: Finraziel42

• vonkkie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:30
Stomme vraag misschien maar hoe kan ik me aan melden voor de tweaker clan?

• DarkElement
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10-04 09:37

DarkElement

PSN: darkelement1987

Blisterin_Bull schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:29:
Voor de nieuwe supers/subclasses heb je helemaal geen groep nodig hoor ;) Eentje krijg je "gratis" dmv een missie. De tweede krijg je via de Blind Well in de Dreaming City middels een T2/T3/Heroic moeilijkheidsgraad. De derde krijg je in de high curse/3e week (volgende week) in de cyclus van Mara Sov als je de blind well bounty klaar hebt.
Of uit de eerste raidencounter van Last Wish.

PSN: darkelement1987 | Last.fm | twitch.tv

• Zarhrezz
vonkkie schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 12:49:
Stomme vraag misschien maar hoe kan ik me aan melden voor de tweaker clan?
Kijk even op de start page, link naar Ghosts of Tweakers moet daar wel staan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• vonkkie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:30
top thanks

• Solotov
  • Laatst online: 00:14
Ik vind t nog altijd bizar om te zien dat mensen daadwerkelijk klagen over de LL progress. Ik vind dit juist veel te snel gaan. Ben inmiddels de 650 aardig dicht genaderd (646 atm) en de nieuwste raid nog niet eens gehaald. En dan te bedenken dat dit seizoen net is begonnen.
Helaas wil iedereen tegenwoordig voor 0 effort rewarded worden en binnen 3 weken 650 zijn.

• Finraziel
Shreddaaa schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:35:
Ik vind t nog altijd bizar om te zien dat mensen daadwerkelijk klagen over de LL progress. Ik vind dit juist veel te snel gaan. Ben inmiddels de 650 aardig dicht genaderd (646 atm) en de nieuwste raid nog niet eens gehaald. En dan te bedenken dat dit seizoen net is begonnen.
Helaas wil iedereen tegenwoordig voor 0 effort rewarded worden en binnen 3 weken 650 zijn.
Het is denk ik gewoon een verschil in hoe je de game benadert. Ben je iemand die zich in één game vast bijt en die elke dag speelt voor jaren (even het uiterste als voorbeeld...), dan wil je natuurlijk dat de uitdaging je daar ook lang genoeg voor duurt, dan wordt het saai als je te snel het hoogste bereikt hebt.

Ik speel niet één game, ik speel een heleboel games. Paar dagen geleden nog een lijstje gemaakt van mijn te spelen games en kwam alleen voor de Xbox en PS4 al uit op 20 must plays en 80 maybes. En daar zit de pc (inclusief VR) en Wii u waar ik ook nog wat games zoals oudere Zelda's voor heb liggen nog niet eens bij. En dan zijn er nog veel meer games die ik zou willen spelen maar nog niet gekocht heb juist omdat ik al zo'n grote backlog heb. Ik krijg dan vrij snel het gevoel dat de game mijn tijd aan het verdoen is door verdere content af te schermen tot ik er genoeg tijd in gestoken heb en verlies mijn interesse. Het is geen kwestie van er geen effort in willen steken, het is een kwestie van dat tijd een schaars goed is en deze game er veel van vereist.

Dat is niet echt een kritiek op deze game want het betekent alleen dat ik niet echt de doelgroep ben, maar ik kan het nog wel jammer vinden en een beetje spijt hebben van het kopen van de year 2 pass waar ik zo te zien weinig aan ga hebben (is nog even afwachten wat volgende dlc gaat doen en hoe ver ik ga komen).

Finraziel wijzigde deze reactie 26-12-2018 07:13 (3%)

• Finraziel
-sorry, blijf op mobiel quote en wijzig door elkaar halen-

Finraziel wijzigde deze reactie 26-12-2018 07:12 (95%)

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:16

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik ben ook reeds 646, na overmorgen zal het wel 650 zijn. Ik speel eerst de max LL en dan de questen die ik leuk vind. Raid heb ik nog nooit gespeeld, crucible alleen de daily..

Speel voor de fun in mijn eentje, ongeveer 2 uur per dag. Moet je natuurlijk ook een beetje geluk hebben met de drops.

Gisteren viel voor de 2e keer Le Monarque. Niet een super bow maar wel leuk om mee te spelen.
De black market autorifle is wel goed viel met rampage en dragonfly.

• Zarhrezz
Ik speel wat meer in de breedte (3 classes 600 eind vorig season) bij bijna 37k Triumph score. Ik zie veel 640+ spelers rond de 20-25k....een andere focus dus.

Raiden doe ik niet (headset in de woonkamer wordt niet geaccepteerd) en competitive Crucible hou ik op 3 games per week.

Afgelopen weken grotendeels Hunter gespeeld en afgelopen weekend forge 2 en 3 unlocked / cleared. Light level zit op 632, zou iets hoger kunnen zijn maar om mats te sparen infuse ik slots alleen bij een mininale +10. Andere classes lopen wat achter omdat die alleen de wekelijkse XP bonus opgemaakt hebben de laatste weken (610 en 603). Als Hunter klaar is met forges en max light is wordt dat gat snel gedicht (is mijn ervaring van voorgaande seasons).

Komende week alleen eerst even de 3 Iron Banner armor sets binnenhalen om de Triumphs af te tikken. Nog ruim 300 tokens op voorraad dus 15 packages is zo geregeld. De 5 matches en 50 kills in full IB armor kost ook niet zo veel tijd dus op zich zal IB me deze week niet veel tijd extra kosten.

We zitten nu net niet halverwege het season. De 632 light level vind ik dan wel prima...over een paar weken max light, seasonal quests zijn dan ook wel af en dus nog een paar weekjes slack tot volgende expansie.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Klein wereldje @Zarhrezz ;)

https://imgur.com/a/ABm9hQN
https://imgur.com/a/TWF9FsY

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 31-12-2018 22:19 (19%)

• Ashrah
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23-05 12:34
Shreddaaa schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:35:
An sich ben ik dit wel met je eens, echter ....

Ik speel samen met 2 vrienden die ieder al tegen de 640/650 lopen op hun "main" characters, ga je samen spelen (voor mij eerste character), door meer door te spelen was ik als eerste 50 maar ik blijf hangen op een powerlevel van 515/520 waar zij in een keer van 450-500 naar hoog in de 500 gaan gaan en dus 2 dagen na het halen van de 50 dus alweer op 605 zitten waar ik nu net op 530 kom.

Nu vind ik catch-up mechanics en het makkelijker maken van het levelen van een alt goede ideeën maar het verschil is verschrikkelijk groot. En ja ik snap dat iedereen het op zijn 1e char lastig heeft en meer moet "grinden" maar de fun van "samen spelen" gaat er wel snel af zo.

• Zarhrezz
Ashrah schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 01:15:
Nu vind ik catch-up mechanics en het makkelijker maken van het levelen van een alt goede ideeën maar het verschil is verschrikkelijk groot. En ja ik snap dat iedereen het op zijn 1e char lastig heeft en meer moet "grinden" maar de fun van "samen spelen" gaat er wel snel af zo.
Dat zal in elke gear-based game een issue zijn. Het is of alts traag levelen (frustratie / demotivatie voor ervaren spelers) of niet meekomen voor nieuwe spelers die samen spelen met spelers die max level / gear hebben (frustratie voor nieuwe speler). Dat gezegd hebbende, ga je alsnog sneller dan solo en even snel als spelers die samen spelen met andere nieuwe spelers.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Cens
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 22-05 20:05
Ik ben net weer begonnen. Had het voor Forsaken al eens geprobeerd, maar het wist me toen niet te grijpen. Vermaak me er nu prima mee! De shooting mechanics zijn toch wel erg goed gedaan. Heb me net ook aangemeld voor Ghost of Tweakers. Blijft toch leuker met wat meer mensen :-)

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23-04 13:23

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Speel nu een tijdje samen met mijn broer. Eigen clan van 2 man omdat we dan ook clanbounties kunnen doen en daardoor gear kunnen krijgen als de dailies./weeklies weer eens op zijn :) We willen eigenlijk wel bij een NL clan omdat we geen raids kunnen doen zonder groepje.

Ik heb gisteren EINDELIJK de 600 aangetikt. Mijn broer is iets verder (620) dus kunnen we weer verder met de black armory quest. We zitten op Discord om te kunnen babbelen met elkaar en we schelden elke Nightfall of Strike weer verrot als er alleen maar blauwe items droppen. Nog groter is de ergernis als je een boel engrams krijgt waarvan GEEN ENKELE een upgrade is. Vaak genoeg 2 uur gespeeld en geen reet opgeschoten qua lightlevel. Voor de casual player gaat het wel traag maar misschien is dat maar goed ook, anders ben je zo klaar met dit spel.

Ben zelf erg druk met bounties doen (Spider) voor die cores om daarmee wapens te infusen en te masterworken. Armor probeer ik niet te veel up te graden... je vindt vaak iets wat net hoger is en dat is gewoon te duur. Heb 1 exotic gloves die me na melee dmg auto reload geven, die gaat wel mee met upgraden...

Het is allemaal RNG natuurlijk maar toch bizar dat ik 5 exotics heb bemachtigd tot nu toe en mijn broer 30+. Hij heeft zijn vault vol zitten met die gouden meuk.

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• Casejunky
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14:05
Ben net begonnen met deze game, maar vind het allemaal maar lastig wijs worden over welke npc precies wat doet.
Vind dat je best afhankelijk bent van 3rd party info om bepaalde dingen voor elkaar te krijgen.

Zo was ik in notime lvl 20(max lvl in mijn versie) maar er word dan niet gerept over wat er nog meer te doen is na dat moment.

• Zarhrezz
FloydRaalte schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:54:
Speel nu een tijdje samen met mijn broer. Eigen clan van 2 man omdat we dan ook clanbounties kunnen doen en daardoor gear kunnen krijgen als de dailies./weeklies weer eens op zijn :) We willen eigenlijk wel bij een NL clan omdat we geen raids kunnen doen zonder groepje.
Ik zou zeggen, kom bij Ghost of Tweakers. Er zijn ook steeds meer mensen die gaan raiden, dus kansen genoeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 20:29
Hoe kan ik het beste gear verzamelen?

Ik ben vandaag begonnen met Destiny 2 en heb een Warlock instant naar 30 gebracht. De campaign van Forsaken vraagt echter 330 terwijl ik naar 320 gebracht ben. Ik heb het geprobeerd maar het is niet te doen na verloop van tijd. Ik heb via enkele dailies wel wat gear gehad maar dat gaat erg langzaam op deze manier en met PvP krijg ik paars spul wat ver boven mijn level ligt.
Grinden maakt mij niet uit maar waar kan ik dat het beste doen?

De Tower is niet zichtbaar, ik krijg alleen de Farm. Ik lees dat de Tower na de quest Chosen beschikbaar komt maar is dat een onderdeel van Forsaken? Anders had de Tower toch al zichtbaar moeten zijn bij mij?

Lekker Ventje wijzigde deze reactie 07-01-2019 23:21 (17%)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22-05 16:03

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Lekker Ventje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:13:

Ik ben vandaag begonnen met Destiny 2 en heb een Warlock instant naar 30 gebracht. De campaign van Forsaken vraagt echter 330 terwijl ik naar 320 gebracht ben. Ik heb het geprobeerd maar het is niet te doen na verloop van tijd. Ik heb via enkele dailies wel wat gear gehad maar dat gaat erg langzaam op deze manier en met PvP krijg ik paars spul wat ver boven mijn level ligt.

De Tower is niet zichtbaar, ik krijg alleen de Farm. Ik lees dat de Tower na de quest Chosen beschikbaar komt maar is dat een onderdeel van Forsaken? Anders had de Tower toch al zichtbaar moeten zijn bij mij?
Je wilt te snel en te graag, wanneer je de campaign volgt zal je snel genoeg naar een hoger light level gaan. Ook de Tower zal beschikbaar worden mits je verder gaat met de campaign. Hier heb je geen Forsaken voor nodig. De beste guns/armor verzamelen is voor iedereen anders i.v.m. je speelstijl. Ik speel bijvoorbeeld graag met Hand Cannon en een andere liever met Pulse Rifle of Shotgun.

Naast dit geef je aan dat de paarse gaar uit PVP ver boven je light level ligt... Maar dat wil je toch graag?

• Ashrah
LichtBruisend schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:46:
[...]

Je wilt te snel en te graag, wanneer je de campaign volgt zal je snel genoeg naar een hoger light level gaan. Ook de Tower zal beschikbaar worden mits je verder gaat met de campaign. Hier heb je geen Forsaken voor nodig. De beste guns/armor verzamelen is voor iedereen anders i.v.m. je speelstijl. Ik speel bijvoorbeeld graag met Hand Cannon en een andere liever met Pulse Rifle of Shotgun.

Naast dit geef je aan dat de paarse gaar uit PVP ver boven je light level ligt... Maar dat wil je toch graag?
Hij heeft een character geboost he, dat betekend dat Osiris en Warmind auto gecomplete zijn. Gear loopt wat achter though, heb hetzelfde op mijn 2e char (een huntard).
Lekker Ventje schreef op maandag 7 januari 2019 @ 23:13:

Public events, Lost Sectors, Dailies

Dat je de tower niet kan zien is wel raar, toen ik mijn hunter boostte spawnde ik daar al .....

• Lekker Ventje
LichtBruisend schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:46:
[...]

Wat heb ik aan lvl43 gear als ik level 33 ben?

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Lekker Ventje schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:35:
[...]
Wat heb ik aan lvl43 gear als ik level 33 ben?
Die kan je straks dan wel gebruiken op je karakter of gebruiken om je wapens/armor te verbeteren in level door infusion (Dit pas mogelijk vanaf een bepaald level). Tot dan kan je gebruik maken van je Vault. Eigenlijk is het jammer dat je je karakter hebt geboost hierdoor loop je tegen dit soort punten aan. Als je met een andere karakter gaat beginnen zal je zien dat wanneer je niet geboost bent het leuker is (vindt ik).

Volgens mij is het zo dat je toegang tot de toren hebt wanneer je de storyline (dus niet de uitbreidingen) hebt behaald.

LichtBruisend wijzigde deze reactie 08-01-2019 13:18 (3%)

• Ashrah
LichtBruisend schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:15:
[...]

Die kan je straks dan wel gebruiken op je karakter of gebruiken om je wapens/armor te verbeteren in level door infusion (Dit pas mogelijk vanaf een bepaald level). Tot dan kan je gebruik maken van je Vault. Eigenlijk is het jammer dat je je karakter hebt geboost hierdoor loop je tegen dit soort punten aan. Als je met een andere karakter gaat beginnen zal je zien dat wanneer je niet geboost bent het leuker is (vindt ik).

Volgens mij is het zo dat je toegang tot de toren hebt wanneer je de storyline (dus niet de uitbreidingen) hebt behaald.
Ja idd, maar zoals ik zei, zodra ik mijn boost gebruikte (is wel niet op mijn eerste character misschien maakt dat nog verschil) kreeg ik direct toegang tot de tower en forsaken en waren alle pre-forsaken storylines afgerond voor dat character.

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Ashrah schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:26:
[...]

Ja idd, maar zoals ik zei, zodra ik mijn boost gebruikte (is wel niet op mijn eerste character misschien maakt dat nog verschil) kreeg ik direct toegang tot de tower en forsaken en waren alle pre-forsaken storylines afgerond voor dat character.
Ah oké, het lijkt er op dat je hier dan voor hebt gekozen en misschien @Lekker Ventje niet.
Ik zocht het even op en zag dit voorbij komen.

• Ashrah
Ik heb idd dit gedaan :)

Als ik zijn post lees, heeft hij wel de free boost die bij Forsaken zat gebruikt net als ik .......

@Lekker Ventje bug reportje maken?

Ashrah wijzigde deze reactie 09-01-2019 13:27 (75%)

• Lekker Ventje
Ashrah schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 13:26:
Ik heb idd dit gedaan :)

Als ik zijn post lees, heeft hij wel de free boost die bij Forsaken zat gebruikt net als ik .......

@Lekker Ventje bug reportje maken?
Het is al opgelost. De informatie op de internetpagina die ik bezoch was niet (meer) juist. Daar stond dat de farm vervangen zou worden door de hub maar ik dacht dat dat op de gewone kaart zou zijn en heb dus niet in het heelal gekeken |:(
Heb het nu wel gevonden en ben nu lvl 50. :)

• Ashrah
Hehe ok mooi zo :)

• Zarhrezz
Wow...gisteren net nadat ik naar bed gegaan ben heeft Bungie de Bergusia forge vrijgegeven, zonder dat de puzzel opgelost is. Ze hebben zich echt flink vergist in de moeilijkheidsgraad dan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-05 15:43

neolite

Immer kritisch

Er is wel iets meer mis met deze manier van content dan alleen de moeilijkheidsgraad, welke bungie al meerdere malen naar beneden heeft moeten schroeven(EP en Forge). Dit gaat specifiek om de discussie tussen hardcore en casual fanbase.

Het is prima dat er moeilijke content in de game zit waar je daadwerkelijk moeite voor moet doen. Alleen om een forge achter content te locken die de gewone speler nooit redelijkerwijs zou kunnen doen is natuurlijk absurd.

Streamers en andere spelers met meer vrije tijd dan de gemiddelde persoon in een jaar kunnen helemaal los gaan op zo'n moment als deze en dat levert veel aandacht op, iets waar het blijkbaar om ging, want de forge is handmatig vrijgegeven.

De game was eerst te makkelijk zonder moeilijke content, maar ze slaan nu een beetje door richting de 1%.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het grootste probleem wat ik had met de omstreden content release is dat je moet gaan zoeken hoe het in elkaar zit. Het is regelmatig onduidelijk wat je moet doen om van bepaalde content te kunnen genieten omdat de toegang ver verstopt zit achter tig queststappen. Ik vind dit niet leuk voor betalende content. Ik heb veel van de materie gezien die je nodig had om de vierde forge te unlocken en dat gaat er ver over met de weinig bevredigende grind nodig om de content te unlocken (zoals toegang tot de forges).

Er zit ook weinig consistentie in allerlei aspecten van de game wat story line en questen betreft, soms liep ik verloren met geen idee wat ik moest doen om verder te gaan. En moest ik dus Youtube induiken om te weten wat ik moest doen.

• neolite

neolite

Immer kritisch

Dat is precies wat de community wil. Niet langer voorkauwen wat je stap voor stap moet doen, maar juist wat meer moeite doen. Wat jij nu omschrijft is precies het probleem dat de game heeft. Er is een grote groep die alles voorgekauwd wil hebben en er is ook een grote groep die uitdaging en mysterie wil en dingen wat meer zelf uit wil vinden.

De community is actief op Reddit/Bungie Forum en Discords in het ontdekken van wat je moet doen om iets te halen,.dit was in Destiny 1 ook een erg sterk en goed onderdeel van Destiny. Destiny gaat wat mij betreft nu absoluut de goede kant weer op, alleen moeten ze daar niet te veel in doorslaan, zoals de extreme forge twitch quest.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• sdk1985
@neolite
Er is nog een derde groep en dat is de groep die gewoon uitdagende gameplay wil zien zonder daarvoor eerst een verplichte saaie grind te moeten doen. Ik heb liever content waar je snel in kan maar dan onwijs onderuit kan gaan.

• Steefanus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 20-05 09:28

Steefanus

StefanJ

@sdk1985 zoals die eerste forge? Dat was ook een succes in de community ;)

• neolite

neolite

Immer kritisch

@sdk1985 Verplichte saaie grind?, misschien. Je kunt wel kiezen uit enorm veel activiteiten die je kunt spelen. Gambit/Crucible/Strikes/Daily Missions/Nightfall/Public Events en uiteraard verschillende Raids om je powerfulls te krijgen. Kijk, als je het spelen van de game een saaie grind gaat vinden dan is dit spel misschien niet voor jou.

De content waar je om je eigen woorden te gebruiken, "onwijs onderuit kan gaan" is de natuurlijk de raids. Deze kun je met 6 man spelen en is absoluut end-game activiteit. Je moet vaak verschillende elementen combineren, achter elkaar doen en perfect volbrengen. Een foutje kan het hele team wipen.

@Steefanus Die eerste forge was natuurlijk een bijzondere situatie. De intentie was wel te begrijpen, maar ze hadden de eerste forge uiteraard direct toegankelijk moeten maken. Het ontbreken van een storyline met de daarbij horende lightlevel increase ontbrak en dus moest je eerst bestaande activiteiten spelen voor toegang. De daaropvolgende forges waren qua lightlevel totaal geen probleem meer.

• Finraziel
Wat betreft uitdagende gameplay heb ik ook het idee dat ze (in ieder geval t/m Forsaken want heb niet echt meer verder gespeeld) de balans daar niet zo goed in krijgen.

Toen ik net in de dreaming city kwam deed ik een van die quests die je moet doen om verder te komen en dat was een lekkere uitdaging... tot ik aan het einde in een kamer kwam met een soort van eindbaas en daar deden mijn wapens zo goed als niks tegen terwijl als hij mij raakte ik stunlocked tegen de muur hing (en meestal dood ging). Na een hele tijd er op blijven hameren en heel ontwijkend spelen (wou niet opgeven) en ik hem ongeveer half dood kreeg spawnt er ineens nóg zo'n kreng. Dat ging hem niet worden... Toen ik uiteindelijk dood ging bleek dat ik zo'n 30 light te laag was voor dat gevecht (als je de quest pakte was er geen indicatie van level).

Op andere plekken gaan grinden, kom terug op ongeveer juiste light level en ik blaas zo zonder enige moeite door de quest heen. Het verschil is gewoon te groot, nu was het ineens makkelijk...

• neolite

neolite

Immer kritisch

De campaign van Forsaken geeft wel degelijk bij het selecteren in de map aan wat het vereiste lightlevel is. Daarnaast krijg je dit nog een keer te zien bij de banner van het activeren van de missie. Ik ga er even vanuit dat het om een storyline missie gaat. Ook zijn er visuele indicatoren van een rood zwaardje en een rood doodskopje dat tegenstanders boven je lightlevel zijn en dus veel moeilijker.

Daarnaast bestaat er end-game content in de game die je simpelweg niet kan doen voordat je een bepaald lightlevel hebt. Het verhogen va je lightlevel is een van de belangrijkste onderdelen van het spel en door bepaalde content te gaten achter lightlevel geef je het levelen ook echt een doel.

Maar goed, raids/lairs/nightfall met dikke modifiers en de shattered throne zijn end-game content die altijd pittig blijven. Dus er is voldoende uitdagende gameplay, strikes/heroic missies/PE's etc zijn bewust niet uitdagend.

• sdk1985
neolite schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 11:11:
@sdk1985 Verplichte saaie grind?, misschien. Je kunt wel kiezen uit enorm veel activiteiten die je kunt spelen. Gambit/Crucible/Strikes/Daily Missions/Nightfall/Public Events en uiteraard verschillende Raids om je powerfulls te krijgen. Kijk, als je het spelen van de game een saaie grind gaat vinden dan is dit spel misschien niet voor jou.

De content waar je om je eigen woorden te gebruiken, "onwijs onderuit kan gaan" is de natuurlijk de raids. Deze kun je met 6 man spelen en is absoluut end-game activiteit. Je moet vaak verschillende elementen combineren, achter elkaar doen en perfect volbrengen. Een foutje kan het hele team wipen.

@Steefanus Die eerste forge was natuurlijk een bijzondere situatie. De intentie was wel te begrijpen, maar ze hadden de eerste forge uiteraard direct toegankelijk moeten maken. Het ontbreken van een storyline met de daarbij horende lightlevel increase ontbrak en dus moest je eerst bestaande activiteiten spelen voor toegang. De daaropvolgende forges waren qua lightlevel totaal geen probleem meer.
Mijn statement was, net als die van jou, meer algemeen. In de regel heb ik liever een game met moeilijke content waarmee ik redelijk snel aan de slag kan dan een game met veel content die allemaal niet zo uitdagend is. Wellicht een cultuur verschilletje, ga eens aan de slag met een klassieker als prince of persia. In die tijd hoefde je niet raar op te kijken als je niet voorbij het eerste level kwam in een game zonder 100x opnieuw te moeten starten.

In geval van destiny heb ik tijdens het levelen mijn specifieke beklag hier al gedaan. Ik vond eigenlijk alle activiteiten leuk en wisselde de story af met bijvoorbeeld de public events en de side missies. Ik liep daardoor enorm voor op het geadviseerde light level. Hierdoor werd alles nog makkelijker dan het al was. Neemt niet weg dat bijvoorbeeld de Osiris content onwijs tof was en er super uit zag, maar uitdagend kan ik het niet noemen. Het was eerder gezellig (co-op).

Vervolgens kom je op endgame en dan kom je erachter dat bepaalde content waarvan je hoopt dat die dan wel uitdagend is achter een grind wall zit. Wil je met een beetje vaart daar doorheen dan heb je weinig te kiezen en dan zal je de eerder genoemde dailies allemaal moeten doen (strikes, 3 heroic missies, gambit, crucible).

Extra zuur is dat het geen echte dailies zijn. Als jij vandaag de gambit daily doet dan is hij morgen niet beschikbaar. Als je eenmaal al die 'dailies' hebt gedaan dan reset er elke dag 1tje. Dat is natuurlijk geen daily… Daaruit blijkt wat mij betreft de game een speler die wat sneller wil gaan gewoon actief aan het tegenwerken is. Dat bleek ook toen ik op level 520, 513 en 511 een nightmare strike ging doen. Na 1.5 uur zweten had ik geen enkel nuttig item. Een shortcut is dus letterlijk onmogelijk. Ik zie de toegevoegde waarde niet van iedereen door hetzelfde pad heen forceren zodat het voor iedereen even makkelijk is.

Dat de raids uitdagend zijn neem ik zo van je aan. Alleen een groep daarvoor gaan maken is nog lastiger dan voor een nightmare strike omdat er geen looking for group in de game zit verwerkt. Guided game lijkt stiekem looking for group te zijn, vreemd genoeg krijg je dan echter geen score.

TLDR; wat mij betreft zetten ze de nightmare strikes, raids, forge, enz gewoon open voor iedereen van level 50 en geven ze wie de moeilijkere content vervolgens haalt gewoon een flink beter item (dus niet die +1,+5). Een strike zal dan een minder grote boost moeten geven dan een nightmare strike dan een raid, enz. Natuurlijk krijg je dan het risico dat spelers geboost worden. Echter als je in een 6 man raid 2 man kan boosten dan moet je de moeilijkheidsgraad gewoon verhogen.
neolite schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 12:08:

Maar goed, raids/lairs/nightfall met dikke modifiers en de shattered throne zijn end-game content die altijd pittig blijven. Dus er is voldoende uitdagende gameplay, strikes/heroic missies/PE's etc zijn bewust niet uitdagend.
Maar hoeveel uur en weken (ivm de rem op 'powerfull gear') moeten wij investeren in de game voordat wij bij die uitdagende content kunnen?

Beantwoord die vraag ook eens voor een maat van me die een hekel heeft aan pvp en dus de gambit/crucible 'dailies' en weeklies niet kan mee pakken (4 items per week verschil).

Ik vermoed dat ik nog wel 4 weken 3 dagen in de week moet spelen om bij de 600 in de buurt te komen incl pvp dailies, maar ik ben echt een noob daarom vraag ik het aan jouw.

sdk1985 wijzigde deze reactie 17-01-2019 13:20 (10%)

• neolite

neolite

Immer kritisch

Dat content een bepaald lightlevel vereist is juist een belangrijk onderdeel van Destiny 2. Bungie geeft nieuwe content vrij samen met een lightlevel increase. Daarna is het zo effectief mogelijk levelen om op die manier de raid te kunnen spelen die Bungie vaak 1 tot 2 week later online zet. Dat maakt het ook gelijk zo anders voor diegene die het spel niet spelen om de raid te kunnen doen. De raid is natuurlijk de pinnacle activity en is daarom voor de meeste actieve spelers het einddoel. De grotere groep komt hier vanzelf ook terecht en het grondwerk is dan vaak al gedaan. Denk hierbij aan guides, tactics en beschikbare sherpa's.

En om nu te zeggen dat het een enorme grind is... je kunt elke week +25 powerful rewards per character krijgen als je alle content zou spelen. Dan kun je in een relatief korte periode met 3 characters enorm snel levelen. Dat iemand hier de tijd niet voor heeft of er voor kiest om het rustiger aan te doen dat kan uiteraard, maar dan kun je bepaalde content niet direct spelen.

Specifiek zonder de PVP bounties en voor het gemak ook even exclusief de raids kun je maximaal 17 powerful rewards krijgen. Dat is nog exclusief prime engrams die je tijdens het spelen gegarandeerd ook wel een keer of 3 gaat krijgen. Dit is per character-4 shared clan engrams, dus voor je tweede character zet je de wapens over, en krijg je er in potentie nog weer wat levels bij, geld ook voor je derde character. Dat zou dus beteken dat je in totaal 45+ powerful rewards kunt krijgen. Ik was in 3 week tijd van 600 naar 645+, dat was met het doen van de raid.

Om ongeveer aan te geven wat je kunt doen, deze gebruik ik zelf om alles bij te houden(gewoon in excell),

http://i66.tinypic.com/2rfye4m.jpg

Trouwens, vanuit deze clan, https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134 is er een groep(30+) die raids speelt in een daarvoor speciale discord, https://discord.gg/f2Quaz9 . Bewust voor het doen van end-game content en met name dus raids. We doen regelmatig raids en andere content.

neolite wijzigde deze reactie 17-01-2019 14:12 (26%)

• DAMAGE
  • Laatst online: 01:36

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor vanavond ongeveer 21:00 uur wil ik met wat maatjes Last Wish gaan doen, nu waren er nog een paar anderen die mee zouden gaan maar die hebben afgezegd. Zijn er hier wellicht nog twee die mee willen de Last Wish runnen? :) Hoor het graag! Ben ook al op de Tweakers clan discord bezig te peilen of er nog mensen zijn dus daar kun je mij ook aanschieten. Cheers!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:43

Pykow

Pykow Gaming | BuG

DAMAGE schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:25:
Voor vanavond ongeveer 21:00 uur wil ik met wat maatjes Last Wish gaan doen, nu waren er nog een paar anderen die mee zouden gaan maar die hebben afgezegd. Zijn er hier wellicht nog twee die mee willen de Last Wish runnen? :) Hoor het graag! Ben ook al op de Tweakers clan discord bezig te peilen of er nog mensen zijn dus daar kun je mij ook aanschieten. Cheers!
Was leuk gisteren en lekker doorgegaan tot 02.15. Jammer dat we de laatste niet konden halen en dat ik niet meer kon praten over de mic.
Mn vriendin was goed pissig omdat ik normaal nooit zo laat speel en zij niet kon slapen door mijn stem haha

Volgende keer beter haha.
Het was wel tof en dat was pas mn 2e raid ooit gedaan. Nu wel weer zin om 650 te halen.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pykow ja was lachen man! Lekker geknalt. We hebben uiteindelijk nog iemand mee gekregen die ook geen mic had, hebben we toch nog the vault kunnen halen :) daarna wilden we de eindbaas cheesen maar Steen had helaas die Warlock boots niet waardoor we damage te kort deden. Kwamen wel erg in de buurt moet ik zeggen om m te halen. Heb mij wel vermaakt!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:11

Convoy

g44p

DAMAGE schreef op zondag 20 januari 2019 @ 16:55:
@Pykow ja was lachen man! Lekker geknalt. We hebben uiteindelijk nog iemand mee gekregen die ook geen mic had, hebben we toch nog the vault kunnen halen :) daarna wilden we de eindbaas cheesen maar Steen had helaas die Warlock boots niet waardoor we damage te kort deden. Kwamen wel erg in de buurt moet ik zeggen om m te halen. Heb mij wel vermaakt!
Warlock Lunafaction Boots is zeker geen noodzaak, Tractor Cannon & Titan Banner shield doet ook wonderen :9 ;) >:)

LG OLED55C7V | Xbox One X | NVIDIA Shield TV 2017

• melly
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 21-05 12:33
Ik zit met een vraag.

Wij zijn hard bezig om onze clan te laten groeien ,maar ik bemerk nu dat er een cap op zit van 100 members.
Dit verbaast mij omdat er clans zijn die een paar honderd (of zelfs nog meer) members bevatten.
Hoe weten hun deze cap te omzeilen ?

• Blisterin_Bull
Die verspreiden ze over meerdere sub-clans. Zo heb je bijvoorbeeld Wrath Incarnate EU I, II, III enz...
Technisch gezien zijn het aparte clans, maar ze gebruiken dezelfde naam met een nummertje erachter. Dus als 1 clan hun clan rewards haalt, krijgen de andere clans dat niet.

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 21-01-2019 11:10 (45%)

• melly
Hmmm...ok,dan snap ik het.
Jammer,had gehoopt op een meer clanvriendelijker oplossing. Hier zitten wel erg veel nadelen aan. Members die van elkaar gescheiden zijn,idd de clanrewards die van elkaar gescheiden zijn.etc
Maargoed,dit is het antwoord...thx😉

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Convoy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:17:
[...]

Warlock Lunafaction Boots is zeker geen noodzaak, Tractor Cannon & Titan Banner shield doet ook wonderen :9 ;) >:)
Gister toch nog kunnen halen met de boots :) Zijn inderdaad meerdere wegen naar de cheese gelukkig. Toch blijf ik het altijd wel jammer vinden dat raids gecheesed kunnen worden. Tuurlijk; iedereen gaat op een gegeven moment de beste manier proberen te vinden, maar hier skip je gewoon letterlijk alle mechanics mee. Ach ja. Het is wat het is. Last Wish is iig een erg toffe raid met coole mechanics. Samenspel in die raids is toch altijd wat Destiny voor mij een hele vette game maakt. En de lol die je met elkaar kunt hebben :+

• neolite

neolite

Immer kritisch

melly schreef op maandag 21 januari 2019 @ 12:52:
Hmmm...ok,dan snap ik het.
Jammer,had gehoopt op een meer clanvriendelijker oplossing. Hier zitten wel erg veel nadelen aan. Members die van elkaar gescheiden zijn,idd de clanrewards die van elkaar gescheiden zijn.etc
Maargoed,dit is het antwoord...thx😉
Er zijn maar weinig, echt heel erg weinig clans die 100 actieve spelers hebben die alle raids/end-game content spelen. Er zitten heel vaak mensen in die profiteren van de clan-engrams maar hier verder niet aan bijdragen.

Daarnaast zijn er sites zoals Destiny 2 Checklist om te kijken wie niet langer actief is en dus vervangen kunnen worden voor een actieve speler.

Wij zijn ook begonnen met 3 clans en alle actieve spelers zijn op een gegeven moment in dezelfde clan gaan zitten.

• melly
Bedankt voor je feedback.
En idd..dit bemerken ik ook.
We hebben een mooie discord server draaien en ik probeer met man en macht de members hier naar toe te bewegen. Ze joinen eenmaal en daarna zie je ze zelden of nooit meer terug. Met idd als resultaat dat je een clan hebt met 100 members maar bijna geen players om een Raid te spelen.
Heel frustrerend en ik ben nog steeds bezig om dit opgelost te krijgen.

• neolite

neolite

Immer kritisch

Precies om de reden die jij geeft heb ik dus een tijdje geleden vanuit de Ghosts of Tweakers clan een aparte discord opgezet voor het raiden en overige end-game content. De actieve spelers van de clan zitten hierin en daardoor is het makkelijker om mensen te vinden die raiden. We doen in principe elke week wel een aantal raids.

Voor veel mensen is het een te hoge drempel om raids te gaan spelen. Je moet x wapen(s) hebben, encounters bestaan uit meerdere stappen die je soms tegelijk moet uitvoeren en dat brengt toch een bepaalde druk met zich mee voor "first-timers".

Aan de andere kant van het spectrum heeft de game veel ruimte voor fanatieke raiders die allerlei "triumphs" proberen te halen, zoals een raid met alleen maar warlocks, alleen maar arc class etc.. Dus het loont wel degelijk om de stap te wagen en te gaan raiden.

• sdk1985
Hebben jullie nog een minimum level om mee te doen met de raids? Mijn hoogste item zit nu op iets van 586 maar effectief geeft dat nog 575.

• melly
Vanavond een Raid gedaan met iemand die het voor het eerst deed met een level van 555
Hij deed het prima...
De key zit hem meer in het snappen en uitvoeren van de juiste handelingen
Als je met ons mee wilt raiden laat het maar weten,je bent welkom

• LichtBruisend

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

sdk1985 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:24:
Hebben jullie nog een minimum level om mee te doen met de raids? Mijn hoogste item zit nu op iets van 586 maar effectief geeft dat nog 575.
Het is maar net welke Raid je wilt spelen. Dit is ongeveer wat ze verwachten en aangeven welk level je moet zijn.

Leviathan - 270
Eater of Worlds - 300
Spire of Stars - 370
Last Wish - 550
Scourge Of The Past - 630 (Deze heb ik zelf nog niet gedaan)

Echter is het heel handig om te weten wat je moet doen. Kijk voor je aan een Raid begint eens op youtube daar geven ze ook aan wat je moet doen en een goed team met een beetje ervaring is altijd handig!

• neolite

neolite

Immer kritisch

Het zou kunnen om het op die lightlevels te doen, je komt inderdaad de raid in, je kunt de eerste encounters doen en daarna is het eigenlijk wel klaar. Ik zou zelf de volgende lightlevels aanraden voor een beetje prettige ervaring.

Last Wish - 570+
Scourge Of The Past - 635+

Met name Last Wish is hoger dat wat jij aangeeft omdat je uit moet gaan van de laatste encounter, niet de eerste encounter. Het lightlevel wat nodig is om de encounter een beetje comfortabel te kunnen spelen gaat omhoog gedurende de raid. Met 570+ krijg je 4 powerfull rewards en kan je Riven (Cluster strat) en de Queenswalk (solo rainbow room) comfortabel doen.

Voor Scourge is het mogelijk om de gehele raid te halen met 630+, alleen is voor de laatste encounter toch wel 640+ nodig. Dit omdat je anders met een enkel schot dood gaat, geeft geen leuke ervaring.

Voor het spelen van raids hebben wij overigens een speciale discord vanuit de Ghosts of Tweakers clan,

https://discord.gg/f2Quaz9

We doen regelmatig raids en nemen vaak nieuwe spelers mee.

• Willem078
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 16:28
Hoi allemaal, ik heb net een join request gestuurd voor guardians of tweakers (als Tea42). Begonnen met de free destiny2 op battle.net eind vorig jaar, ondertussen lvl35. Ik ben dus nogal een casual speler :) Vrijdagavond is zo'n beetje mijn game avond, en dan ben ik meestal wel in Destiny2 te vinden. Ik ben dan altijd wel te porren voor wat questjes of wat public events oid. Wellicht strikes ook nog wel, maar raids zijn voorlopig nog wat te tijdrovend voor mij.

Edit: De clan lijkt niet meer actief, ik kijk ff verder.

Willem078 wijzigde deze reactie 03-02-2019 14:07 (6%)

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:55

Yonix

Gamertag: Yonix360

Damn, het duurde even maar ik heb ze 'in the pocket' hoor:

The Breakneck

The Malfeasance

Voorlopig even geen Gambit meer voor mij. :P

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Blisterin_Bull
Mooi, en nu Shattered Throne solo/flawless. :P

• Zarhrezz
Willem078 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 23:44:
Hoi allemaal, ik heb net een join request gestuurd voor guardians of tweakers (als Tea42). Begonnen met de free destiny2 op battle.net eind vorig jaar, ondertussen lvl35. Ik ben dus nogal een casual speler :) Vrijdagavond is zo'n beetje mijn game avond, en dan ben ik meestal wel in Destiny2 te vinden. Ik ben dan altijd wel te porren voor wat questjes of wat public events oid. Wellicht strikes ook nog wel, maar raids zijn voorlopig nog wat te tijdrovend voor mij.

Edit: De clan lijkt niet meer actief, ik kijk ff verder.
Guardians is inderdaad leeg, Ghosts of Tweakers is degene die doorgegaan en actief is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op zondag 3 februari 2019 @ 14:41:
Mooi, en nu Shattered Throne solo/flawless. :P
Dat is toch pas na alle competitive Crucible weapons? Ik dacht altijd dat de Gambit wapens de warming up waren....

<GOT> Zarhrezz#2885

• ActualFantasy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11-04 08:58
Ik ben net begonnen met Destiny 2, ik speel momenteel de basis game en vroeg mij af of het zin heeft om die Exotic helm die je in het begin krijgt te bewaren.

https://www.shacknews.com...lock-armor#eye-of-another

De level van dat ding is 150, en dus lager dan de rest van mijn spullen. Heeft het dan nog zin om hem te bewaren en gebruiken?

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15:39

JerX

Ik scheld niet.

Zarhrezz schreef op zondag 3 februari 2019 @ 18:52:
[...]

Guardians is inderdaad leeg, Ghosts of Tweakers is degene die doorgegaan en actief is.
Dan heb ik ook wel interesse om deze te joinen, ben nu samen met een vriend level 584+.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Zarhrezz
JerX schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:43:
[...]

Dan heb ik ook wel interesse om deze te joinen, ben nu samen met een vriend level 584+.
Gewoon even aanmelden dan...op pagina 1 staat de link denk ik wel.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
ActualFantasy schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:28:
Ik ben net begonnen met Destiny 2, ik speel momenteel de basis game en vroeg mij af of het zin heeft om die Exotic helm die je in het begin krijgt te bewaren.

https://www.shacknews.com...lock-armor#eye-of-another

De level van dat ding is 150, en dus lager dan de rest van mijn spullen. Heeft het dan nog zin om hem te bewaren en gebruiken?
Vroeger was 'stashen' van Exotics nog wel nuttig, nu doorgaans niet meer. Er is nu een Collections scherm waar je reeds gevonden Exotics opnieuw kunt maken. De enige reden om Exotics nog te stashen is dat de perks in de Collections fixed (en vaak niet zo nuttig) zijn, terwijl drops betere perks kunnen rollen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15:39

JerX

Ik scheld niet.

Zarhrezz schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:41:
[...]

Gewoon even aanmelden dan...op pagina 1 staat de link denk ik wel.
Thanks voor de add. Vriend van mij wil ook graag joinen, zijn naam is Ryushi.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Zarhrezz
JerX schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:07:
[...]

Thanks voor de add. Vriend van mij wil ook graag joinen, zijn naam is Ryushi.
Ik heb er verder niets mee te maken hoor =) Gewoon aanmelden via de link op de front page, dan even wachten op een clan admin die 'em kan goedkeuren.

<GOT> Zarhrezz#2885

• neolite

neolite

Immer kritisch

Zarhrezz schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 20:48:
[...]

Ik heb er verder niets mee te maken hoor =) Gewoon aanmelden via de link op de front page, dan even wachten op een clan admin die 'em kan goedkeuren.
Stuur vooral ook even een berichtje in Discord als je in de clan wilt, ik zit niet constant de clanpagina te refreshen.

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22-05 13:36
Bijna 50 dus heb me ook maar even bij de clan van tweakers (ghosts) aangemeld :) Eerst heel forsaken nog maar ff doen ben net klaar met warmind.

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - Asus Strix 970 @ 1478 boost 7800 mem - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:55

Yonix

Gamertag: Yonix360

Took me a while ... :P

Yonix wijzigde deze reactie 26-02-2019 15:28 (13%)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Zarhrezz
Praat me d'r niet over...ik heb gisteravond de clan chat aardig vol gescholden O-) Dit was met grote marge de meest buggy quest die ik meegemaakt heb:
spoiler:
• Ogre kan van rand af donderen...progress blocked dus suicide er maar achteraan
• Area bij Wizards kan afgesloten worden voordat je binnen bent...progress blocked dus teruglopen voor suicide
• Waypoint bij Wizards update niet als je Wizards afmaakt voordat je dicht bij de stone gekomen bent...quest completion impossible, teruglopen voor suicide niet mogelijk dus back to orbit / restart mission.

Vervolgens met het ding een paar rondjes Rumble. Op short range wel goed, maar bijna alles out-ranged je. Na een paar rondes ben ik voor Crucible weer teruggegaan naar Malfeasance (ik ben slecht met Ace of Spades en 110 RPMs). Voor PvE kan het wel een leuk speeltje zijn als je agressief speelt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
De nieuwe pinacle weapons voor Vanguard en Gambit zijn wel echt nice...een Scout rifle met Dragonfly waar een Dragonfly mod in kan en die een perk heeft voor extra Dragonfly damage op previous Dragonfly kills? Kom maar door. En dan een Rapid-Fire Machine gun: 21% Delirium’s unique perk is “Killing Tally: Kills increase this weapon’s damage until it is stowed or reloaded.”. Dat wordt echt grof goed met Rallying Barrier en een Grace Warlock met Lunafaction boots.

De Eververse change is wel volkomen ruk. De matrix gat een goede optie om alle vanity items in een season te halen door simpelweg de goedkope 'acquire once' items met dust te kopen en de facets in te zetten om de dure via de matrix te halen. Nu wordt het vervangen door een real-money 'buy what you want'...thanks but no thanks. Ik betaal al voor de seasonal pass, ik ga niet betalen voor vanity items.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Je krijgt nog steeds bright engrams bij elke level up, en de wekelijkse "well rested" (3X XP voor de eerste 3 levels). Voor de dagelijkse spelers zal het weinig uitmaken... Ik heb al een maand niets meer uit de matrix getrokken. Daarnaast doe ik ook nog steeds elke week de Leviathan raids met die Raid ghost shell. Die geeft je ook nog eens kan op extra bright engrams na elke encounter.

Niet dat ik ook maar een moer om cosmetics geef hoor. Ik dismantle alles van Eververse, en heb ongeveer 90.000 bright dust.

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 04-03-2019 13:51 (14%)

• Runnyeye
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10-04 12:22
Hoi, ik heb me ook aangemeld bij de ghosts clan, samen met 2 vrienden nog. We zijn alle drie casual spelers sinds december en 650 of in de buurt daarvan.

Ik heb alleen nog nooit discord gebruikt dus dat is nog een beetje uitzoeken....

• Joenino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 22-05 13:36
Runnyeye schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 18:21:
Hoi, ik heb me ook aangemeld bij de ghosts clan, samen met 2 vrienden nog. We zijn alle drie casual spelers sinds december en 650 of in de buurt daarvan.

Ik heb alleen nog nooit discord gebruikt dus dat is nog een beetje uitzoeken....
Me zelf ook aangemeld een week geleden maar denk dat de clanpagina niet zo vaak bekeken wordt :) Ik wacht iig geduldig af of ik geaccepteerd wordt. Ben wel toe aan wat raids om me gear beter te krijgen.

Define R5 - Asus Maximus VII Ranger - I7 4790k @ 4,7 GHz/1.275v - 16 GB ram - Asus Strix 970 @ 1478 boost 7800 mem - 250GB Samsung Evo 840 - 3 x Samsung 860 EVO 250 GB

Acties:
  • +2Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

Is gedaan. Ik kreeg geen melding als mensen de clan willen joinen, blijkbaar kun je dat wel via de Destiny 2 companion app doen nadat je het handmatig aangeeft. Dat gaan we nu maar eens proberen.

Edit: Ik heb een aantal mensen uit de clan verwijderd die al geruime tijd inactief waren. Hierdoor is er weer voldoende plek voor nieuwe leden! Join vooral de "Ghosts of Tweakers" clan als je met anderen wilt spelen en gebruik wilt maken van de clan bounties.

Join vooral ook de discord om samen Destiny 2 te spelen!

Destiny 2 PC GOT Discord

Wil je ook raids doen? We hebben hier een speciale discord voor!

Dutch Destiny Raiders Raid Discord

Voor alle nieuwe leden, welkom bij de clan en veel plezier!

neolite wijzigde deze reactie 06-03-2019 10:43 (60%)

• Zarhrezz
Dus, wat zijn jullie doelen voor dit seizoen? Ik ben 'em begonnen met het laatste puntje van vorig season dat nog open stond: de laatste Crucible bounty voor Redrix Broadsword.

De Redrix heb ik direct aan m'n Titan gegeven om eens te zien of de perk werkt met Rally Barrier. De Titan mag dit season de strikes grind gaan doen en daar start ik mee; de Vanguard scout rifle staat bovenaan mijn verlanglijstje.

De Warlock mag dit keer de Gambit grind gaan doen. GeoMag build met Light Reactor zou veel supers op moeten leveren. Ik werk nu met Telesto, maar Loaded Question kan ook wel eens goed werken (geven explosion multikills allemaal super energy van Light Reactor?).

Hunter heeft de laatste seasons Crucible gedaan, maar ik ben niet goed genoeg om Competitive naar Fabled te ranken en de 3 Crucible quests die nog open staan vereisen dat allemaal...misschien toch maar eens de Bergusia grind voor Jottum! gaan doen. Ook weer leuk om te hebben voor de Warlock.

<GOT> Zarhrezz#2885

• GMacD
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 17-05 08:35
.

GMacD wijzigde deze reactie 08-03-2019 10:08 (99%)
Reden: verkeerde topic

• neolite

neolite

Immer kritisch

Zarhrezz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:51:
Dus, wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Zo snel mogelijk doorbeuken naar 700 Light Level, pinnacle weapons binnenhengelen en wekelijks raids doen. Crucible is nog steeds enorm broken. Gambit Prime is leuk voor even, wacht wel totdat je daadwerkelijk de betere gear kunt farmen. Maar met name wacht ik op de volgende DLC met een nieuwe raid.

• Blisterin_Bull
Nog een hele belangrijke tip voor Gambit Prime;

Weet je hoe er drie wizards spawnen die je moet vermoorden om het schild van de Primeval te disablen? Je wilt "normaliter" de eerste twee snel killen, en dan wachten op de invader. Het vijandelijke team krijgt namelijk een gegarandeerde invade na/tijdens de 2e witch spawn/kill. Ga dan niet als poezen in de spawn zitten wachten, maar stop alles wat je aan het doen bent, en vermoord die invader schurk als een team. Vermoord daarna de 3e witch, en start DAN PAS je DPS ronde.

Als je een gecoordineerd/t (lol, d/t) team hebt, met endgame wapens zoals 1000 Voices, of Wardcliff, en een Warlock well, en Melting Point titan, kan je uiteraard de eerste DPS ronde overslaan en snel je 3e witch killen, om sneller tot de 2e ronde te komen.

• Soon.
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-05 15:46
ik moet voor de 3e forge the insight terminus strike doen. Maar je gear is locked en je mag niet dood gaan, iemand hier die mij hierbij wil helpen wellicht?

• Zarhrezz
Soon. schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:43:
ik moet voor de 3e forge the insight terminus strike doen. Maar je gear is locked en je mag niet dood gaan, iemand hier die mij hierbij wil helpen wellicht?
Ik kan vanavond wel helpen, na een uurtje of 8 moet ik wel online zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Soon.
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-05 15:46
Zarhrezz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:52:
[...]

Ik kan vanavond wel helpen, na een uurtje of 8 moet ik wel online zijn.
cool! speel je op ps4 toevallig?
*edit* zie nu welk topic ik zit, excuses!

Soon. wijzigde deze reactie 11-03-2019 13:35 (8%)

• Zarhrezz
Soon. schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:54:
cool! speel je op ps4 toevallig?
*edit* zie nu welk topic ik zit, excuses!
Hehe, nee, PC only hier....helaas!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
Wat zijn de gevoelens bij Gambit Prime / The Reckoning na een eerste weekje? Ik heb zelf nog maar 4 games Prime, 1 Reckoning gedaan dus nog niet echt een duidelijk beeld erbij.

Wel aan het eind van de avond een heel interessante Trust drop: Drop mag / Reload speed masterwork / Dragonfly / Rampage...ik denk dat ik er een Rampage mod in ga zetten (en Dragonfly mod bewaren voor Strikes quest Scout rifle).

Dan vanavond de Thorns quest...ik moet zeggen dat ik de lore entries die nu voorbij komen wel echt goed vind...ze hebben een interessante manier van story-telling in het spel gebracht. Ik verwacht niet dat er direct consequenties gaan zijn voor het bemachtigen / gebruiken van Thorns, maar gezien de lore entries zou ik er bij een single player RPG echt drie keer over nadenken...iets met Praxic Fire enzo.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Zelfde als OG Gambit eigenlijk; Kan keileuk zijn met vrienden/gecoördineerd team. Kan KEI frustrerend zijn als een solo speler zonder echt keigoede gear, of teamgenoten zonder keigoede loadouts VS een gecoördineerd team.

Ik speelde de eerste avond met een gecoördineerde team (1 vaste sentry en invader), ik was collector en reaper, en nog een een manus van alles. Ik had wardcliff, en 3 teammates hadden 1K Voices. In 1 avond zowat 5000 infamy gefarmed, omdat we iedereen dikke pak slaag gaven, en dat is lekker met een winstreak.

Denk dat ik van al m'n solo potjes misschien 1 keer gewonnen heb. Vaak kan je aan loadouts van je team al snel zien of je gaat winnen of verliezen.

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:37:
Denk dat ik van al m'n solo potjes misschien 1 keer gewonnen heb. Vaak kan je aan loadouts van je team al snel zien of je gaat winnen of verliezen.
Dat gevoel had ik in eerste instantie ook, maar toch valt dat wel mee. Gisteren een game waar wij 13 motes hadden toen de tegenstander de 100 dunkte. Dan ben je wel geneigd het op te geven, maar goed, ik had bounties dus maar gewoon door. Toen onze Primal neerging stond die van de tegenstander op 10-15% (yay Triumph binnen). Er zit dus enorm veel meer catch-up ruimte dan in reguliere Gambit.

Dit was wel solo's vs. solo's. Tegen een full stack loopt het vaak anders...maar zeker de eerste weken niet altijd, veel vriendengroepjes die het samen ook eens gaan proberen en die worden wel ingemaakt door een stel solo's die weten wat ze doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22-05 01:15
Heb deze game altijd op de Xbox gespeeld. Kon het toch niet laten om de game ook eens aan te schaffen op de pc.

Wat een wereld van verschil, alleen al vanwege de 60 fps. Grafisch ziet het er ook dikker uit en gezien ik via mijn televisie speel, welke hdr ondersteund, ziet het er echt prachtig uit.

Ik denk dat ik hier de aankomende tijd wel weer even zoet mee ben! :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Zarhrezz
Meld je ook even aan voor Ghosts of Tweakers dan, meteen wat mensen om mee te spelen. Het is wat rustig de laatste tijd (ik gok dat mensen The Division 2 aan het doen zijn) maar meestal wel wat mensen online.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 22-05 01:15
Zarhrezz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:02:
Meld je ook even aan voor Ghosts of Tweakers dan, meteen wat mensen om mee te spelen. Het is wat rustig de laatste tijd (ik gok dat mensen The Division 2 aan het doen zijn) maar meestal wel wat mensen online.
Net een request gestuurd, ingame name: Belsn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Zarhrezz
Alleen Verdant Growth orbs voor precision kills in non-Competitive Crucible voor de Triumph...da's niet grappig zeg. Ben benieuwd of Bungie het aantal komende dinsdag dan wat omlaag schroeft. In Gambit heb je die 200 orbs zo bij elkaar, in Quickplay...not so much.

<GOT> Zarhrezz#2885

• GeforceAA
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17-05 16:03
De NF/Luna nerf is overdreven imo. Het wordt eigenlijk niet veel beter dan Ace.

GeforceAA wijzigde deze reactie 26-04-2019 10:22 (46%)

• Blisterin_Bull
Zarhrezz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 23:54:
Alleen Verdant Growth orbs voor precision kills in non-Competitive Crucible voor de Triumph...da's niet grappig zeg. Ben benieuwd of Bungie het aantal komende dinsdag dan wat omlaag schroeft. In Gambit heb je die 200 orbs zo bij elkaar, in Quickplay...not so much.
Ze veranderen het naar 20 orbs, en de triumphs worden retro-actief unlocked na het event, na de volgende update.

• neolite

neolite

Immer kritisch

GeforceAA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
Valt wel mee. Meta mag af en toe ook wel veranderen toch? Beetje afwisseling en andere wapens gebruiken. Daarnaast was een 2-tap ook wel iets te veel van het goede, gaf hele goede spelers iets te veel voordeel.

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:17:
Ze veranderen het naar 20 orbs, en de triumphs worden retro-actief unlocked na het event, na de volgende update.
Ik las het net. Prima oplossing zo.
GeforceAA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
neolite schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:18:
Valt wel mee. Meta mag af en toe ook wel veranderen toch? Beetje afwisseling en andere wapens gebruiken. Daarnaast was een 2-tap ook wel iets te veel van het goede, gaf hele goede spelers iets te veel voordeel.
Mee eens...zoals het nu is, is het een win-more wapen. Als je het kunt krijgen, zit je al top 1% (waarschijnlijk zelfs 0.1%). Dit soort wapens zijn prima als statussymbool, extra voordeel is niet nodig. Cross-activity voordeel zie ik niet als iets dat de doelgroep / bezitters van dit soort wapens zal aanspreken; als je zoveel tijd in Competitive zit, zal een bonus in Gambit / Strikes / Raid je waarschijnlijk niet veel interesseren.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Denk dat Recluse de plek van Luna's Howl overgenomen heeft. Dat ding is een beest in PVE. Alleen jammer dat melee kills niet tellen als "other weapon kills", want ik ben een titan, en IK ben een wapen :P

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True