Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-09 13:39
Mede-auteur:
  • Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:10

Ollievssn

Omdat er een degelijk verschil zit in de PC game en de Console game heb ik hier een apart topic aangemaakt. Gaandeweg zal ik dit topic verder uitbreiden.

Battle.net
Destiny 2 voor PC kun je downloaden en spelen via Battle.net van Blizzard.

Release
Destiny 2 voor PC wordt speelbaar op 24 Oktober 2017

Live Action Trailer (For the Puppies!)

Official Launch Trailer

PC Launch Trailer

Expansion I: Curse of Osiris Reveal Trailer

Klassen

Titan

Sentinel

Striker

Sunbreaker

Hunter

Arcstrider

Gunslinger

Nighstalker

Warlock

Dawnblade

Voidwalker

Stormcaller

Standaard PC Controls

Power Leveling Cheat Sheet

Samen Spelen? Graag!

Discord Server PC
GoT Destiny 2 PC Discord: https://discord.gg/4YMHHYN

Guardians of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=2141351

Ghosts of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

Gods of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2829583

8GUS wijzigde deze reactie 06-12-2017 15:08 (49%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
NLRev0lution schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 22:23:
Nice, ga je ook een pc discord opzetten of gewoon door in de huidige? (Destiny 2 GoT)
Ja. Het lijkt mij wel handig om voor PC iets aparts op te zetten. Aparte PC tweakers clan lijkt me al helemaal nuttig :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
R0y. schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:20:
Ik ben nog heel erg aan het twijfelen. Heb de beta heel even gespeeld. De twee intro missies, 1 pvp match ( wat ik wat minder vond ) en zo'n missie met anderen alleen na 10 min viel de verbinding even weg.

Mijn mening tot nu toe:
+ Graphics zagen er goed uit!
+ Speelt lekker weg (1440p op 3570k en r9 290)
+ Monsters zien er stoer uit

- wapens (waar je mee start) waren qua gameplay vrijwel hetzelfde ( behalve de sniper dan)
- maps erg lineair opgebouwd. Voelt aan als SP
- mis uitleg bij het kiezen van een class ( had dit zelf ook kunnen opzoeken natuurlijk maar een kleine moeite om dat er in te stoppen )

Puur mijn mening en natuurlijk gebaseerd op een hele korte speelsessie tijdens beta Jammer genoeg was de open beta alweer over toen ik nogmaals wou spelen.

Ik vond the division erg tof (ook de setting), erg benieuwd of dit dan iets voor mij gaat zijn. Maar even reviews afwachten gok ik zo.
Ik kan je vertellen dat een Hand Canon volledig anders speelt dan een Pulse Rifle. Dus die bezorgdheid begrijp ik niet helemaal. De enige guns die ik ergens wel op elkaar vind lijken qua speelstijl zijn de Pulse Rifles en Scout Rifles.

Qua maps hebben we weinig te kiezen gehad he. De Strike is redelijk lineair ja. Dat is ook een beetje de bedoeling van een Strike. Er is gewoon een (semi) open wereld.

Als D2 een beetje op D1 lijkt dan kun je je subclasses verkrijgen met het spelen van de verhaallijn. Zo wordt je subclass langzaam uitgebreid. In de beta kreeg je meteen een pre-build karakter. Daar moesten we het maa reven mee doen. Dat was ook niet het punt van de beta uiteraard.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Heeft iedereen het er hier ook zo moeilijk mee? :-(

8GUS wijzigde deze reactie 05-09-2017 16:38 (5%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Drchop schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 17:00:
[...]

Dat je langer moet wachten? Ik niet 60 fps maakt dat het zo waard.. verschil met de console is zo groot.. dus als ik dan eventjes moet wachten meh.. zat andere games nog :)
Tuurlijk. Die 60fps maakt zeker het verschil. Het is gewoon jammer dat de consoles bijna 2 maanden voorsprong hebben. Eigenlijk net te lang vind ik.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:32:
Kan iemand mij vertellen wat voor soor game het is? Is het een soort World of Warcraft maar dan met guns? Quests? Raids? Leuk in je eentje?
Kort gezegd: Looter Shooter.

Destiny 1 is alleen op consoles uitgebracht. D2 is nu op console uit en 24 oktober op PC. Maar zoals al gemeld werd. Zoek wat videos op youtube over D1. Of wellicht D2 als je je niet kunt inhouden :P

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:50:
Ik heb filmpjes gekeken, ook de review van IGN. Het is me nog niet helemaal duidelijk in hoeverre de game leunt op endgame, of je het in je eentje kan spelen, of het 1 verhaal is wat je door speelt veder pvp/raids doet, of je het ook casual kan spelen.
De grind is met bijna alle games de engame (of andersom :+ ) Denk niet alleen aan gear, maar ook aan shaders, gun ornaments, sparrows(voertuigen) etc. Genoeg zooi om te verzamelen. Dat maakt het naar mijn mening zo leuk.

Buiten het feit dat je PvE en PvP vrij casual kunt doen als je dat wil. Zal ik ook moeten aangezien ik met een fulltime baan, een dochter en een vrouw druk genoeg ben :)
quote:
AstralizeR schreef op woensdag 6 september 2017 @ 09:22:
Ik twijfel enorm om de game aan te schaffen, het lijkt me wel tof om (zoals Borderlands?) met anderen online te spelen en loot te bemachtigen, echter heb ik alleen 's avonds tijd (af en toe) en dan meestal v.a. 21.00/22.00 uur... Weet dus niet of het verstandig is om me aan te melden voor de Tweakers clan, jullie zitten straks allemaal op Discord?
Gewoon aanmelden joh. Clan en Discord. Maakt niet uit of je veel speelt, voor de clan achievements baten alle beetjes lijkt me.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
AstralizeR schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:45:
Ook aangemeld, alleen de Discord invite werkt niet meer :P
Zou moeten werken. Heb even een nieuwe link aangemaakt die niet zou moeten blijven werken: https://discord.gg/4YMHHYN

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Avioto schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:36:
Blijkbaar kan je je oude character importeren en verder mee spelen (alleen uiterlijk). Weten jullie of ik mijn Xbox character van D1 in D2 op PC kan importeren? Bungie site is niet echt duidelijk. Zou wel tof zijn.
Je kun je oude karakter inderdaad alleen mee nemen op hetzelfde systeem. PS naar PS en Xbox naar Xbox. Je krijgt wel iets van Veteran rewards als je dit zo doet. Maar dat zal ook niet iets significants zijn.

De PC versie is voor iedereen gelijk. Vanaf nul beginnen met een nieuw karakter.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
[Hier gaat wat mis :P ]

8GUS wijzigde deze reactie 06-09-2017 14:53 (91%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
CorVus schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:17:
[...]

Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand een relaxte layout heeft gevonden tijdens de beta uurtjes.
De standaard layout beviel me niet echt en heb wel het één en ander geprobeerd, maar te weinig tijd om er goed aan te wennen.

Vooral de ability knoppen kon ik maar niet op een plek krijgen welke natuurlijk voelde.
Uiteraard is het hoofdprobleem dat ik nog niet voldoende tijd er in heb kunnen stoppen, maar ik heb aardig wat uurtjes met allerlei verschillende shooters staan, maar meestal pas ik eigenlijk niks aan omdat het wel goed voelt, misschien omdat hier toch net even iets meer knoppen nodig zijn dan dan gemiddeld.

Ideeën hoor ik graag!
Ik heb interact, grenade, super en melee veranderd en dat werkte best prima.

Melee had ik op middle mouse staan. Super was Q (Overwatch heeft daar ult staan), grenade op E en interact op F.

En op mn warlock die een mid-air dash had. Daar heb ik die dash op een side mouse button gezet.

Enige waar ik echt aan moest wennen was V voor dr class ability. Maar dat zat er snel genoeg in.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
CorVus schreef op woensdag 6 september 2017 @ 14:59:
Super op Q was inderdaad ook één van mijn eerste wijzigingen vanwege het vele Overwatch het afgelopen jaar.
Zowel Melee en Grenade op me muis geprobeerd, maar kon ik niet echt aan wennen, waarschijnlijk ook omdat ik zoveel bleef proberen.
Ook Interact van E afgehaald omdat je niet heel veel hoeft te interacten, maar ook daar
Nu heb ik vooral Hunter gespeeld, maar de Dodge ability kreeg ik maar niet in me automatisme, daar moest ik echt veel te bewust bij nadenken constant waardoor het nut een beetje beperkt bleef.
Dodge is een class ability voor Hunter ja. Dan staat die op V. Bij de Warlock zijn dat de rifts en hoef je iets minder twitch controls voor te hebben.

Het is even zoeken dus :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
De class ability is wat je gaat nekken ja. Vooral als je Hunter speelt. Dan heb je je Dodge in een oogwenk nodig.

Voor de Warlock en Titan is dat de Rift en de Shield. Dat is wat minder twitch gevoelig.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
mfneed schreef op donderdag 7 september 2017 @ 08:47:
Hou toch nog stiekem mn fingers crossed dat Bungie zegt, hier gasten... begin maar een week eerder:D
Haha! Zou leuk zijn. Dan hoop ik wel dat ze dat vooraf even aankondigen. Kan ik me nog een dag vrij nemen :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
mfneed schreef op donderdag 7 september 2017 @ 09:30:
[...]

Heb dan mijn laatste 3 dagen vakantie...:P dus zou mij perfect uitkomen!
Lekker! Ben van 31 oktober tot 7 november op vakantie. Zou dus mooi zijn als ik wat verder ingame zou zijn.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
NLRev0lution schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:59:
Vermaak me prima op de ps4, kan niet wachten op de tot de pc release :D
Mag je ons tzt uitleggen hoe we het beste kunnen levelen. 👍

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:12:
Wat een heerlijke game zeg!

Warlock nu 240power en Hunter aan het levelen. Weet nou niet wat ik echt wil mainen en dat is iets wat ik zeker wil hebben voordat PC versie komt :P Maar wil het ook niet te veel spelen omdat ik misschien dan met de pc versie alweer burned out ben haha.

Vind de story line wel dik. Zijn wel paar key elements die je moet weten om het volledig te begrijpen als je Destiny 1 niet hebt gespeeld vind ik. Zoals de termen: The speaker, traveler, the light"

Campaign is wel redelijk snel uitgespeeld opzich maar dat is helemaal niet erg.
Je kan bijna aan 1 stuk door de campaign doorspelen (met misschien 2-3 misies tussendoor om een level gap te closen maar dan ben je wel level 20 als je klaar bent met de campaign. denk dat het me zo'n 10 uurtjes duurde om er doorheen te gaan.

IS HET AL 24 OKTOBER?
Het "The speaker, traveler, the light" gedeelte wordt wel in meerdere videos goed uitgelegd. Dus ik denk dat de meeste die zich een beetje interesseren voor de game en geen D1 hebben gespeeld er wel uitkomen.

Maar heul fijn dat de game zo vermakelijk is. Ik ga er op deze manier gewoon vanuit dat de PC versie meer gepolished is en dat er al enkele vervelende bugs en exploits eruit hebben gehaald.

edit: Haha! Eerste en enige op de Destiny 2 karmalijst. En ik kan het nog niet eens spelen. #kleinschouderklopje :+

8GUS wijzigde deze reactie 11-09-2017 10:30 (4%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Lienuks schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:45:
[...]

Ik zou in potentie ook D2 op mijn ps4 kunnen spelen maar ik wil dit niet vanwege mijn pc pre-order...
Het is nu een tweestrijd met mezelf :) Ik wil het heeeeel graag spelen en weet dat dat in principe gelijk zou kunnen.. anderzijds wil ik eigenlijk de masterrace versie spelen...

Ik dacht dat ik geen spagaat kon maken... blijkbaar wel :+
Er zijn op dit moment (gelukkig) genoeg games op PC die ik nog wil spelen en dat ook doe. Al blijf ik redelijk vaak bij Overwatch hangen :P

Toch wik ik ook nog The Long Dark story mode spelen. Af en toe een potje BF1 of PUBG. No Man's Sky update 1.3 moet ik nog checken. En zo zullen er nog wel enkele zijn waar ik niet aan heb gedacht.

Mijn geluk is dat ik geen PS4 heb. Zo kom ik ook niet in de verleiding.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Nickrsd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:55:
ik wil destiny 2 gaan spelen op de PC. vooral het PVE gedeelte wil ik gaan doen.. PVP wil ik links laten liggen..

kan ik hiermee wel een clan joinen, het liefste hier op tweakers..

PS heb een request naar de clan gestuurd.. naam is NickoNL
Geen enkel probleem! Destiny 2 kun je ook prima PvE Co-op spelen. Wat jij wil.

Je zit inmiddels al in de clan oOo

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Drchop schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:09:
Ik en mijn broertje zoeken ook nog een clan (35 en 30 jaar), Zit er een leefstijds grens op de NL clan van tweakers? aka 18 jaar en ouder?
We hebben er geen leeftijdsgrens op staan, maar aangezien ondergetekende ook 37 jaren jong is mogen jullie je rustig aanmelden. :)

Plus dat ik mensen van 30+ ken die minder volwassen zijn dan mensen van 18. Hoe dan ook, ik heb niet het gevoel dat er veel van 18- rondlopen. Maar ik kan me zomaar vergissen natuurlijk. Allereerst is het een Tweakers.net clan.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Roeli schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:27:
@NLRev0lution Ik heb net een invite gestuurd voor de Tweakers Clan, RoeliNL is de naam.
Discord zou ik ook wel even joinen.
Laat het maar gauw eind oktober worden O-)
Al toegevoegd 👍

Word al lekker druk zo

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
NLRev0lution schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:02:
[...]

Jij hebt je notificaties in de app aan staan zeker? :p
Nog wel ja ;)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
murky123 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:43:
[...]

excuses voor mijn onozele vraag, maar hoe doe ik dat?

ik wil dit spel straks ook graag spelen met een leuke groep tweakers incl discord.

alleen is maar alleen
Heb je een account op battle.net? Dan kun je met dat account jezelf inloggen op bungie.net en je zo aanmelden bij de clan.

In de openingspost staan alle gegevens.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
kneusteun schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:34:
Ik probeer dat allemaal nog te vermijden, leukste aan die raids is het uitzoeken.
Aan de ene kant ben ik het hier volledig mee eens. Aan de andere kant heb ik niet zomaar 5 tot 8 uur te besteden om uit te zoeken hoe een raid precies werkt. En hem dan wellicht nog niet halen om later de rest nog uit te zoeken.

Maar ja. Wie dan leeft, wie dan zorgt. ;)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:17:
[...]

ja maar wat is dus het verschil :P dat jij het van te voren uit legt of dat je het al op internet op zoekt.
Een combinatie van beide lijkt me niet verkeerd zolang er uiteindelijk een tactiek wordt aangehouden. En dan lijkt het me dat de tactiek van degene die meer ervaren is de doorslag zou moeten geven ipv iets wat je hebt gezien online.

Nou zal ik uiteindelijk niet super veel gaan raiden, maar ik wil zeker enkele keren gaan meedoen. Moet het zelf meer van de (nightfall) strikes hebben en wellicht wat PvP. Beetje het kortere werk zeg maar.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Acatli40 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:39:
Heb even een kijkje genomen in de discord server. Op dat moment was ie leeg. Denk dat het op 24 oktober aardig vol zal zijn.
Zijn er nog afspraken om eerst mekaar te kennen of iets dergelijks.
Er zijn (nog) geen afspraken gemaakt. Ik denk dat zodra de game uit is er voldoende mensen op de discord zitten en online zijn. Ik stel voor dat, mocht je dat willen, je enkele mensen uitnodigt om samen te spelen.

Of had je wat anders in gedachte? Een discord-zwets-avondje inplannen voordat 24 oktober aanbreekt? :+

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
murky123 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:48:
[...]

accounts aangemaakt en request is sent.

_/-\o_

ik heb er zin in

bytheway, wat is wijs. preorder on bungie or blizzard ? maakt niet uit toch?
Top! 👍

Blizzard. Voor PC het makkelijkste vind ik.
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:52:
Twitch heeft iets cools toegevoegd zeg. (althans denk dat twitch het zelf is) zat een stream te kijken.

en dan als je je muis er op houd zie je rechtsboven onderstaande

[afbeelding]

Als je er dan op klikt kan je gewoon iemandsc character stats zien. Interactive en alles dat je ook de perks kan bekijken in ze gear enzo. Echt tof gedaan.

[afbeelding]
Dat is een mooie feature. Jammer dat ik niet vaak twitch kijk. Youtube Gaming dan weer wel maar die zijn vaak laat met nieuwe features.

8GUS wijzigde deze reactie 15-09-2017 08:36 (50%)

Papa Probeert Gaming

• Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 10:10
Het is grijs gebied op tweakers omdat er via deze sites ook "gestolen" games bij zitten.

toelichting bij het gestolen: Scammers betalen games (full price) met gestolen creditcard gegevens en verkopen deze games op deze sites. Vaak wordt er een refund aangevraagd door de eigenaar van de CC en de developer heeft dan geen geld voor die game (voor super grote games/studios is het minder erg. Maar zijn ook kleine studios die hierdoor geen spellen meer kunnen maken etc door geld verlies)

Steam | Masteroverwatch

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:13:
Ben ik de enige die letterlijk van binnen dood gaat gewoon om het feit dat de PC versie zo donders veel langer duurt? al die raid clears enzo die je al voor console ziet :P Vanmiddag al (die world first groep) een 4 man clear op de raid.

Super tof though dat de raid meer op teamwork focussed ook dan puur damage.
4 man?! Knap werk.

Maar om je vraag te beantwoorden. Ja, ik baal verschrikkelijk. Maar ik heb geen ps4 of xbone dus kan er verder niks aan doen.

Ik kijk gewoon uit naar het spelen op 60 fps

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:10:
[...]

Dat sowieso.. ik speel ook niet op console meer maar ik raak gewoon bijna gefrustreerd dat het zo lang duurt haha
Alle tijd voor Bungie om alle rare zaken eruit te halen.

Hoop eigenlijk (stiekem tegen beter weten in) op wat leuke PC only dingetjes ingame oid.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Poh...de trials wapens zien er heel gelikt uit. Dacht dat de raid wapens wel tof waren maar deze zijn nog net een stukje strakker. Kan niet wachten tot we een leuk team kunnen samenstellen om (evt.) flawless te gaan.

8GUS wijzigde deze reactie 16-09-2017 20:54 (18%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
marijnvtg schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:58:
thanks voor de snelle reactie! Zal eens op de site kijken. En dat wordt dan denk ik toch een keer een goede headphone met mic aanschaffen. Altijd een beetje een drempel geweest omdat m'n vrouw ook op haar gemak tv wilt kijken zonder dat ik er doorheen zit te blèren :X
Voor de Discord en Clan raad ik je aan om even in de startpost te kijken. Alle info kun je daar vinden.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
EdwardK123 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:02:
of is er ook ruimte voor mensen die af en toe wekelijks mee spelen? ;)
Voor mij wordt het sowieso dit! Iets met fulltime werken, een vrouw en een dochtertje.

Dus no worries. Gewoon lekker aanmelden. d:)b

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
marijnvtg schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:22:
Hier nog 1 met een vrouw en 2 dochters, waarbij er 2 a 8 uur per week gegamed wordt en dan 's avonds :*) . Gisteren overigens bij de clan en discord aangemeld (Rhain / Metho).
Over raids gesproken. Hoeveel tijd neemt een raid ongeveer in beslag? a la WoW ook een paar uur?
Wat ik ervan gezien en gehoord heb duurt het wel enkele uren ja. Je moet in ieder geval een beetje weten wat je doet anders ben je de hele nacht bezig.

Denk dat ik persoonlijk meer voor de PvP ga. Maar als er eens een raid op m'n pad verschijnt en ik heb de tijd... oOo

8GUS wijzigde deze reactie 19-09-2017 09:40 (10%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
EdwardK123 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:03:
[...]

Goeie, dan ga ik me lekker aanmelden deze week.

Ik game trouwens nog steeds op een 1680x1050 monitor (iets met niet gelijk een hele upgrade willen doen) met een GTX 680 / i5 3570 / 16GB Ram.

Zou dit genoeg zijn om Destiny 2 in ieder geval wat medium te draaien?
Ik zou er even de specs op na kijken als ik jou was. Moet zeggen dat de low/medium/high settings niet heel veel schelen. Althans niet op beeld. Zie:

Maar wat dat voor een impact op je grafische kaart heeft weet ik niet.

Draai hem zelf 1920x1080 op een GTX790 en dat liep in de beta op redelijk hoge settings zeer prima.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
NLRev0lution schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:30:
[...]

Kan je dat onderbouwen? Ik vind het namelijk een stuk beter ivm D1.. Er is juist meer gelijkheid door niet zo'n wirwar aan perks op wapens, het komt nu veel meer aan op skill ipv een overpowerde shotgun of sniper of name it.

Vermaak me in ieder geval prima met zowel het PVE als het PVP gedeelte.
Precies. Merkte in de Beta dat PvP echt heel lekker speelt en het meer op skill aankomt dan op welke gun je hebt. Denk dat dat op PC alleen maar meer het geval is aangezien aim assist geen rol speelt. Dan hoef je niet per definitie met een Meta Multitool aan te komen (ik weet dat het Mida is btw :+ )

Heb er in ieder geval veel zin in!

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
FrankoNL schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:36:
Kan iemand mij toestemming verlenen om de clan te joinen? Staat nog op pending :P
Onder welke naam heb je je aangemeld? Ik zie je niet (meer?) pending staan namelijk.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:42:
Ik blijf het zo raar vinden eigenlijk die verlate PC release. We zien continue telkens alles al gebeuren :S

Zoals nu die factions in Destiny2 was gewoon leuk geweest als dat zou komen en je dan "verrast" word ofzo maar nu is er echt helemaal niets speciaals aan in principe als je veel kijkt. De game is ongeacht natuurlijk gewoon tof en leuk om te spelen maar het zou toch leuker zijn als het gewoon overal precies gelijk loopt.

Ik ben benieuwd of dat ze de tijdlijn inhalen of dat ze echt zo door blijven gaan... dat je straks met expansions ook weer 2 maanden langer moet wachten :S
Dat was ik me ook aan het afvragen mbt die tijdlijn. Moeten de PC spelers ook wachten op de Raid, Trials en Factions of zit dit er meteen in?

Niet dat ik het geloof, maar wie weet doen ze nog wat bijzonders voor de PC versie.

Feit blijft dat ik er wel veel zin in heb. Nog een kleine maand!

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Lincor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:48:
PC versie heeft alles wat console versies hebben op moment van release, op de PS4 exclusieve content na. Na release op PC zou de volgende DLC etc. dezelfde release date moeten hebben voor consoles en PC.

Edit: Bron = https://www.polygon.com/2...destiny-2-pc-ps4-xbox-one
Ik kan in het artikel alleen maar vinden dat de DLC gelijktijdig uitkomt. Ik zie nergens de melding dat de PC release alles heeft wat de consoles hebben. Uiteindelijk wel uiteraard, maar ook bij release?

Wellicht dat ik ernaast lees trouwens :+

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Done en welkom! Het is al oktober. Werd tijd.☺

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:28:
Is voice chat verplicht voor clan of kan het ook zonder? Anders wellicht een tweakers no-chat-in-the-living-room-clan erbij maken met optional chat :+
Wat mij betreft is er niets verplicht. Als je echt fanatiek wil raiden of crucible wil doen dan lijkt het me wel handig en join je de discord. Maar verplichten vind ik te ver gaan.

Er is ook ingame text chat dus dat zou ook nog altijd een optie kunnen zijn.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Ja, dat snap ik...maar voorlopig zal ik toch niet op dat niveau zitten. Iets met werk en gezin enzo. Niet iedereen is het weekend na release aan de end-game toe :o
Gelukkig niet nee. Ik zie dit veel te veel in het ander Destiny topic en bij verschillende youtubers. Eerst grinden totdat je erbij neervalt en dan klagen dat er niet genoeg te doen is (beetje gechargeerd, ik weet het).

Maar goed, ik heb het idee dat we op de PC met best wel wat spelers zijn die ook met hun familie rekening moeten houden. En dat vind ik best prima :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
kleefei schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Wat jij hier zegt zou natuurlijk een geweldig zijn.
Ik heb dat niet meer meegemaakt sinds WOTLK in WoW. Maar daar was ik 1 van de scholieren die de oudere casuals uit de guild mee nam.

Hopelijk krijgen we een gezellige gemixte groep.
Natuurlijk snap ik best dat het lastig te begrijpen is voor een hardcore raider dat 1 van de spelers even een huilend kind weer terug naar bed moet krijgen en dat de raid dan even een "rook" pauze moet inlassen. :+
Ik heb eigenlijk geen idee van de samenstelling van de huidige guild. Ik accepteer op dit moment gewoon iedereen die interesse heeft. Wellicht leuk om eens te peilen.

Ik ben wel benieuwd wat je met "rook" pauze bedoeld >:)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Lekker jongens. We zijn inmiddels half vol :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
EdwardK123 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:02:
Via welk platform hebben jullie je Destiny 2 gekocht? Digitaal via Blizzard of via Bol.com/Coolblue ofzo? En dan de uitgebreide editie met ook de Season Pass erbij of voorlopig nog alleen D2 zelf?
Ik heb hem via Blizzard (Battle.net) gekocht inclusief season passes. Heb op deze manier ook de Open Beta kunnen spelen. Battle.net werkt altijd erg goed moet ik zeggen :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:46:
Is nou de Launch time eigenlijk al bekend? ik kan het niet vinden dus vermoed het niet maar kan ook aan mij liggen.
https://www.timeanddate.c...C&iso=20171024T10&p1=5154

19.00 uur idd. Ik ga dus woensdag behinnen _/-\o_

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
PC Launch Trailer

Hype hype :P

8GUS wijzigde deze reactie 16-10-2017 21:19 (7%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Ik kan me niet voorstellen dat ik klaag vanwege de kortheid. Vooral niet als ik drie karakters ga levelen.

Het enige jammere op dit moment is dat powerlevel totaal niks uitmaakt. Ook niet in Iron Banner. Maar inmiddels is de game een stuk verder (op console) dus ik neem aan dat er binnenkort wel het een en ander aan gedaan wordt.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
AlexMar schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

De game op consoles is nu 6 weken uit, en de Reddit is 1 grote klaagmuur, na 3 weken heb je 3 poppen op power level 300 en hoger.
Bungie is nooit snel met dingen aanpassen.
Als je reddit als bron gebruikt dan wordt het altijd klagen.

En ik heb na drie weken echt geen 3 characters op powerlevel 300. Wellicht de vocale minderheid wel, maar de meeste casual spelers komen hier bij lange na niet aan.

Als ik het goed begrijp heeft Bungie al het een en ander aangepast deze keer. Dan lijken ze toch de goede richting op te gaan. Ik geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel op dit moment.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Van de grote websites zoals Gamespot en IGN vraag ik me wel af of ze niet pro Destiny zijn zolang ze er maar goed voor betaald worden.

Hoe dan ook. Reviews zijn altijd gevaarlijk aangezien dit een mening van iemand is en niet altijd waar hoeft te zijn. *kuch*AngryJoe*kuch*

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Lienuks schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:24:
Ik kon niet wachten uiteindelijk en heb sinds vorige week al 28 uur in destiny zitten op de ps4, (PC versie ga ik ook spelen)

Maar al met al prachtige game , maar iets minder dan ik gehoopt had.

Grootste gemis mijn inziens is een loot systeem zoals bijvoorbeeld Diablo, waarbij Wapen A verschillende stats kan hebben en je dus blijft zoeken naar het Ultieme wapen A.

Sommige vind dat fijn, ik niet hierdoor heb je namelijk op een gegeven moment alles en wacht je op dlc in december.
Bungie weet dit trouwens en daar hebben ze ook ideen over zoals ze dat zeggen. Welke dat zijn en hoe en wanneer ze geinplementeerd worden weten we nog niet. Maar het is wel iets waar ze zich van bewust zijn. =

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Smaken verschillen gelukkig :P

Maar even ontopic weer: Wederom denk ik dat de ervaring voor iedereen anders zal zijn. Helemaal als ik hier lees dat iemand na 6 weken er meer dan 1000 uur in heeft zitten. Dan liet ik de PC versie ook liggen ja. De meeste games zijn dan wel gespeeld.

Ik weet dat men nu (nog) geen fatsoenlijk einddoel heeft ingame, maar dat wil niet zeggen dat iedereen er 1000 uur in heeft zitten en dat mensen niks te doen hebben. De vocale minderheid klaagt en zeurt en dat mag. Maar verwacht niet dat iedereen dezelfde ervaring heeft.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
offtopic

Chaoss wijzigde deze reactie 20-10-2017 12:56 (92%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:50:
[...]

er zijn maar 1008 uren in 6 weken :+
Heeft ie toch 8 uur geslapen :Y

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Lekker belangrijk allemaal. Degene die de game dag 1 koopt die speelt lekker. Degene die 2 weken wacht die speelt dan maar. Als je m goedkoper wil wacht nog langer.

Wat betreft bugs, server issues en weet ik niet wat. Dit blijven speculaties en we weten niet wat de PC versie gaat brengen. Laten we dat nu lekker zo houden en pas klagen als er daadwerkelijk wat te klagen is.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Ik weet inmiddels met welke class ik ga beginnen. Het wordt toch een Warlock. Vooral omdat er in season 2 nogal wat heftige armor sets aan zitten te komen. En qua speelstijl leek me de Warlock toch al tof.

Voor degene die iets van season 2 al willen zien:

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Ik reken voor een game gewoon de prijs die het kost. Sommige speel ik grijs, andere wellicht stukken minder en zijn het wellicht niet waard geweest.

Maar dan kun je je afvragen wat een game per uur waard zou moeten zijn. Als iemand een game te duur vind dan koop je m toch niet.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Lasteraar schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:48:
Wel jammer dat hij op 24 gereleased wordt ipv de 23ste .. (ma vrij :) )
Dan was het oom om 19.00 geweest. Heb je niks aan je vrije maandag :P

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Visho schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:01:
Ik zoek nog een groep mensen om leuk mee te spelen vooral PvE gerelateerd. :) waar vooral fun in het vaandel staat en lekker nightfall/raid erbij.
Meld je gewoon aan bij de clan (en de discord als je wil). Alle info staat in the openingspost :)

Zolang er plaats is kan iedereen joinen

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Wow. De eerste Tweakers.net D2 clan zit op dit moment VOL!! Lekker hoor _/-\o_

Dus mochten er mensen zich geroepen voelen om een tweede Tweakers PC clan op te richten..... go your gang :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Phydomir schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Ik heb vele pc (p) reviews gelezen en gekeken en geen enkele meld dat aim assist werkt als je met muis en tobo speelt, zelfs als je een controller hebt aangesloten. De game kijkt welke input hij krijgt en past daar aim assist op aan.

Dus, tenzij je een bron hebt, verspreid geen leugens.
Don't feed the trolls. We weten helemaal niks van aim assist en of het er nog in zit. ;)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Skizzik0 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:59:
Aangezien de eerste clan vol is heb ik een tweede clan gemaakt:
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134
Toegevoegd in de openingspost.

Ik stel voor wat we zolang dezelfde Discord gebruiken (?)

8GUS wijzigde deze reactie 24-10-2017 19:14 (10%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Xtuv schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:46:
[...]

Dat zag ik ook in deze Reddit-thread:
https://www.reddit.com/r/...y_banned/?sort=confidence

Zijn er hier mensen die dat al zelf ervaren hebben, of juist genoemde software met overlay gebruiken en (nog) geen ban aan hun broek hebben?
Wat betreft alle bans...niets van waar. Althans niet om de reden die gemeld wordt:
https://twitter.com/DestinLegarie/status/923250754806194176

Mensen worden niet gebanned door het gebruiken van obs, discord of dat soort zaken. Zelf vandaag een uurtje of 7 gestreamed via obs en dat ging prima.

8GUS wijzigde deze reactie 25-10-2017 22:02 (3%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Cloud schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:05:
Ik heb gisteravond maar erg kort kunnen spelen helaas, ik zit zelfs nog in de intro. Erg vet hoor :) Speelt lekker weg al waren de default settings ineens wel wat laag gezet voor mijn gevoel. Dat was tijdens de beta anders. Misschien overdreven voorzichtig gekozen vanwege de hogere resolutie (3440x1440).

Hoop dit weekend wat meer uurtjes te kunnen klokken maar casual dat ik ben, zal ik nog wel een aardige tijd bezig zijn. En dat is niet erg, ik heb geen haast :)

Hoeveel tijd kost het doorlopen van de campaign/story content ongeveer?
Ligt eraan. Ik vind m vrij kort. Heb hem in een uur of 11 uitgespeeld en ik heb vaker wat public events en dergelijke tussendoor gespeeld. Plus item management tussendoor.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Xur is vandaag op PC ook al gewoon aanwezig! _/-\o_

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
pirke schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:59:
Aangezien beide clans vol zitten, hier is de derde tweakers clan: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2829583

(kan iemand die op de start post zetten?)
Done! Succes :*)

Ik stel voor dat jullie ook dezelfde discord aanhouden? Hoe meer mensen daar hoe beter.

8GUS wijzigde deze reactie 28-10-2017 22:45 (13%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Ik moet zeggen dat ik me prima amuseer met Destiny 2. De main quest is een mooie opmaat naar de (wellicht wat casual) grind, maar voor iemand die niet altijd alle tijd van de wereld heeft is dit prima.

Je wordt niet meteen aan het handje gehouden dus lekker zelf het een en ander uitzoeken. De game draait lekker (memory leaks buiten beschouwing gelaten) en ziet er prachtig uit. Als PvP-er is de gungame echt fantastisch. Helemaal op PC. Uiteraard is teamshot een ding, maar daar kun je je tegen wapenen.

Ik ben op dit moment 241 na de eerste week. Daarin had ik wat meer tijd om te grinden dus de rest van de progress (en het maken van meerdere guardians) gaat langer duren. Dus voor de wat minder hardcore gamer zie ik geen probleem met de progressie. Helemaal als je bekijkt dat er snel al wat meer content aankomt.

Vooralsnog ben ik nog lang niet uitgespeeld.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Phydomir schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Ik hoorde hier in een IGN YouTube filmpje ook iets over maar wat wordt daar precies mee bedoeld? Ik heb wat PVP gedaan en vond het een verademing dat teamplay echt beloond wordt en dat mensen ook vrij snel door lijken te hebben dat je beter als team bij elkaar kunt blijven dan als loner gaan spelen.

Ging me gisteren ook vrij goed af in PVP. Denk dat ik me daar wel een tijdje zoet mee kan houden.
Dat is precies wat ermee wordt bedoeld ja. Teamplay wordt beloond en daarom moet je met je team of met groepjes samenwerken.

Als je echt mad skills hebt kom je bij de meeste shooters nog wel eens weg met 1 tegen 3, maar bij D2 lukt je dat gewoon niet met een normale gun.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Toegevoegd in openingspost. Ben heel benieuwd wat er bij gaat komen. Zie in ieder geval hier en daar al wat armor dat ik graag zou willen hebben. _/-\o_

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Radensca schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
[...]

Ik hoop zeer dat er ook wat aan de moeilijkheid word gedaan, desnoods een setting om te kiezen.
Tot nu toe blijft des 1 uitdagender... oh en nieuwe vex o.i.d. please :D
Ik heb er geen last van. Ben geen Destiny 1 speler (geen console) en geen hardcore grinder. Dus voor mij is alles wat nu extra komt ook daadwerkelijk extra en nieuw. Ik hoef (nog) geen nieuwe vijanden of een andere moeilijkheidsgraad.

Bij deze nog eens een Power Leveling Guide. Deze is een van de meest eenvoudige en duidelijke die ik ben tegengekomen.

8GUS wijzigde deze reactie 01-11-2017 12:17 (22%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
rickuss schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:33:
Ben ik de enige die zich genaaid voelt door de DLC aankondiging van gister?

Ik bedoel, ik betaal een premium prijs (€59,99) voor een premium game. Ik had na 2 a 3 dagen de campaign al uitgespeeld (zonder te rushen) en dat is bijzonder weinig content. Natuurlijk zijn er nog genoeg andere dingen te doen: betere gear verzamelen, PvP, nightfall en raids. Daar kijk ik dan ook naar uit. En toegegeven; de game ziet er awesome uit, het draait soepel, het geluid en soundtracks is fantastisch, zelfs de launch ging vlekkenloos, etc.

Maar al na 2 maanden nieuwe content uitbrengen, dan had dat toch al in de oorspronkelijke game moeten zitten? Ik lees hier dat console spelers al echt door alle content zijn, dus daar is de behoefte aan die DLC nog groter.

Vragen waar ik mee zit:
- wat gaat die DLC kosten? €10? €20? nog meer?
- wat gebeurd er als je de DLC niet koopt? Loop je dan zo ver achter op de rest dat je in PvP bij wijze van spreken kansloos bent? Met andere woorden: is het dan nog fair tegenover mensen zonder DLC?

Het enige wat ik kan doen afwachten, maar ik ben toch echt bang dat ik die DLC niet ga kopen en daarmee de game links laat liggen. Je kon bij de launch al kiezen voor de game + DLC's, dus ik wist dat ze gingen komen, maar er stond geen datum o.i.d. bij. Naar mijn mening is 2 maanden echt veel te snel. Wat vinden jullie?
Om mee te beginnen was dit al lang bekend. Met een beetje research had je dit kunnen weten. Zo werkte het (schijnbaar) ook in D1. Op basis hiervan heb ik toch de game toch gekocht in ieder geval.

Ik vind het altijd zo makkelijk dat mensen klagen over bepaalde content en/of DLC terwijl dit al lang en breed bekend was. Mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt.

Om antwoord te geven op je vragen:
- Wat de DLC gaat kosten is niet bekend. Ik heb de game plus expansions al gekocht en naar de prijs gekeken gok ik op 10 a 15 euro. Maar zeker weten doe ik dat niet.
- In PvP ben je nooit kansloos aangezien guns allemaal schalen en iedereen gelijke kansen heeft. Wel zijn er sommige guns geschikter voor PvP dan andere, maar die zitten ook in de base game. No worries dus. Verder mis je gewoon content, gear, guns, shaders etc. Dat dan weer wel.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
mfneed schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:11:
[...]

Klopt niet helaas niet helemaal, je hebt ook powerbased pvp events genaamd Iron banner, hier doet je powerlvl er toe (welke na dlc omhoog gaat), daarnaast (lijkt er op) gaat je normale lvl ook omhoog. dus een behoorlijke disadvantage als je er uberhaubt al in mag :)
Dat is dus niet waar. Ik heb gezien dat dit in D1 zo was, maar in D2 doet powerlevel en normaal er niet of op z'n minst nauwelijks meer toe.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
mfneed schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:16:
[...]

Hebben ze Iron Banner aangepast? If so, neem ik het inderdaad terug en kun je mij stukje vergeten! Dacht namelijk dat Iron Banner event ook altijd naar je light/powerlvl kijkt.
Zou leuk zijn maar ze hebben dit inderdaad blijkbaar aangepast. Op dit moment doet powerlevel en normaal level niks. Het zorgt er alleen voor dat je bepaalde spel elementen unlocked.

Wat dat betreft inderdaad wel jammer.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Wat ik wel interessant vind om te zien is dat degene die "klagen" over de DLC of content in het algemeen vaak degene zijn met de meeste tijd en het minste geld (voor studenten neem ik aan).

Degene die "klagen" over deze "klagers" (bij gebrek aan betere verwoording. Sorry) zijn vaak mensen met voldoende centen en veel minder tijd. (Types als mezelf. Vaste baan, niet veel tijd, vaak ook kinderen).

Zo blijf je altijd een bepaalde tweedeling houden die. naar mijn mening, voor iedere developer/uitgever interessant is en blijft. De grinders kopen de DLC omdat de base game tof en maar voor hun iet wat kort zodat ze door kunnen grinden. De casual koop de DLC omdat dit de single player uitbreidt en daarbij de lichtere vorm van grinden ook weer uitdiept.

Dit is hoe het game landschap er op dit moment uitziet. Niks aan te doen aangezien de niet-vocale minderheid de zaken toch wel kopen. Of het nou om DLC gaat of om lootboxes/consumables.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
JacobsT schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:56:
Enige dat ik nog kan doen is de Leviathan raid.
Vanaf morgen kan Trials of the Nine ook gedaan worden. Als je een PvP-er bent....en de fix op de memory leak doet wat hij moet doen :)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Seroczynski schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:37:
[...]

Die wordt toch pas deployed tussen 16:00 en 20:00? :P
Die patch is vandaag. Trials is morgen. Lijkt me een goede volgorede :)

Al kan ik nergens terugvinden dat die memory leak/stutter issue gefixed wordt. heeft daar iemand een link van?

Kom niet verder dan dit:
quote:
Destiny 2 Update 1.0.6 Patch Notes Preview

General

Fixed an issue with collision detection on the Bureaucratic Walk emote
Fixed an issue causing players to encounter empty public spaces too often in free roam
Crucible

Updated Mercy Rule settings to allow Mercy to activate slightly later in the match, allowing a wider range of scores to trigger it.

Clash
Reduced score limit to 50 (was 75)
Control
Reduced score limit to 90 (was 100)
Reduced influence that enemy-controlled zones exert over the spawning system
Survival
Reduced round time limit to 2 minutes (down from 3)
Reduced life count to 6 (down from 8)
Supremacy
Increased score-to-win to 70 (up from 50)
We now grant one point for defeating an enemy Guardian
Adjusted the influence that enemy crests have on the spawning system

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Phydomir schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:51:
Clan list werkt en hier geen stutters.
Check! Same here. Werkt zoals bedoeld voor mij

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:11:
Op het aller aller laatste moment is me avond toch nog goed gekomen hahaha.

hele avond heroic events farmen en er dropt geen reet. nu kregen een maat en ik perongeluk een event niet heroic. Krijgen we letterlijk allebei een exotic engram, wtf echt.

En ja hoor. Eindelijk de boots die ik al vanaf het begin wil :D

[afbeelding]
Haha! Lekker hoor. Wel jammer van dat ene level :+

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
In eerste instantie hebben we iedere clan eerst gevuld en is er daarna een volgende tweakers clan opgericht. Wat er nu gebeurd is een logisch gevolg. Wellicht kunnen we er over na gaan denken om de mensen die graag vaak raiden bij elkaar te gooien en de mensen die wat meer casual spelen in een andere clan samenvoegen.

Wat ik dan wel jammer vind is dat de meeste engrams mislopen. Ik krijg de clan raid engram ook, maar ik raid of nauwelijks. PvP daarentegen speel ik wel veel en ik draag ook mijn clan xp bij. Degenen die veel raiden komen dan wellicht een ander engram te kort.

Het is en blijft een lastig verhaal, maar we kunnen het er altijd over hebben

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Shreddaaa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:51:
[...]

En een hoop puisten en een licht allergie? :+

Just kiddin! Hoe doen jullie dat toch? Ik zit nu met m. Hunter op 270, Titan op 260 en mn Warlock wil ik t niet eens over hebben ;w
Ik level tot op heden alleen m'n Warlock. Zit op 283 nu. Heb twee dagen terug een Titan aangemaakt. Die gaat straks ook omhoog aangezien m'n Warlock nu in grindmodus zit en ik dat niet de hele avond kan doen. Powerfull gear, legendary mods en af en toe een verdwaalde Exotic moet het gaan worden dan maar.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:44:
2 Characters naar 300+ geleveled, vrijwel alle exotics in bezit, wat is er nu eigenlijk nog te doen in de game?
Ik doe op dinsdag de weekly milestones, en wat nu?
Crucible is weinig aan, voor PvP heb ik wel betere games.
Straks weer 30 euro dokken bovenop de 60 van aanschaf om je level wat omhoog te gooien, en een paar dagen later ben je weer door alle content heen.
Elke keer de zelfde raid of 5 strikes/nightfall doen word ook snel saai, en belangrijker: Waarvoor zou ik het doen? Ik heb geen enkel doel meer.

Wat doen jullie eigenlijk nog verder in de game? Want ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen.
Mja, ik denk dat je wel zo'n beetje klaar bent om eerlijk te zijn. Hier is mede in dit topic al veel over gesproken. De endgame voor hardcore grinders (zoals jij zo te zien) is vele malen minder interessant in D2 dan in D1. Daar kon je nog door grinden voor die wapen god-rolls. Dat zit er nu (nog?) niet in.

Verder heeft het ook in D1 wel even geduurd voordat de game meer "compleet" was. Ook daar moest men wachten op extra content. Maar ik begrijp dat dit je wellicht niet waard is. Al denk ik niet dat het je 30,- gaat kosten trouwens.

Hoe dan ook, als ik een keer niet aan het grinden ben (voor zover ik dat al doe) dan speel ik graag PvP. Vind dat een van de leukere onderdelen van D2. Ieder het zijne natuurlijk :)

Ik denk dat je dit in ieder geval voor jezelf moet besluiten.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:25:
[...]
De content aanwezig in de game is minimaal en binnen 2 weken volledig uitgespeeld.
Dit ligt er natuurlijk aan wie je het vraagt. Ik ben het niet met je eens in ieder geval. Ben namelijk nog lang niet zover.

Dat wil overigens niet zeggen dat er meer mensen (met meer tijd) over klagen. Zoals al eerder gemeld heeft Bungie (wellicht te veel) nadruk gelegd op de casual spelers. Waardoor het verkrijgen van Armor en Wapens sneller gaat en ook versimpeld is. Dat gaat ten koste van de hardcore spelers.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:31:
[...]

Ik ben ook niet zozeer een hardcore speler, ik speel veel andere games en heb nog een fulltime job.
Kun je ergens zien hoeveel uur je D2 gespeeld heb? Ik denk niet dat het meer dan 100h is.

edit, gevonden: https://www.wastedondestiny.com/search/dlux%241534
85 uur dus. Dat is nog altijd meer dan mijn 27. Fulltime baan en familie helpt ook niet mee natuurlijk. Dus voor mijn doen grind je behoorlijk. Plus dat je BF1 tracker ook behoorlijk wat uren (dagen :+ ) aangeeft. Zegt wel wat natuurlijk.

Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik het niet ergens met je eens ben of dat er meer van dezelfde geluiden opgaan. Voor mij is de pace prima en Bungie gaat op sommige fronten ook aanpassingen maken. Maar welke dat zijn en wanneer ze komen weten we niet.

Wat ik wel altijd opvallend vind is dat Destiny spelers het altijd over de exotics hebben terwijl ze al hun legendary armor veelal ook wapens dismantelen. Wellicht nog iets om op te jagen? Anders ben ik er bang voor dat je even moet wachten...

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
jessejanssen schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:00:
Aangezien alle 3 de clans vol zitten heb ik een nieuwe aangemaakt omdat er vrienden wouden joinen, als je erin wilt; https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2908502
Toegevoegd aan openingspost.

In Guardians of Tweakers hebben we laatst alle leden die nog geen enkel character hadden aangemaakt verwijderd. Dat is op dit moment zo'n beetje de enige manier om activiteit te checken helaas.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Heeft iemand Stream 2 van Curse of Osiris meegekregen?

Even een linkje naar Mesa aangezien Bungie de video nog niet heeft gepost:

Het grinden naar materialen voor nieuwe guns is een stap in de goede richting moet ik zeggen. Zoals in de video ook al aangegeven hoop ik dat Bungie dit voor alle areas implementeert. Dan wordt de uitbreiding wel echt een must-have hoor.

Al zullen er enkelen zijn die dit hekelen (enigszins begrijpelijk).

Hoe dan ook. Ben zeer benieuwd!

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
PepieNL schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:27:
De beloofde QoL/Balance patch is er nog steeds niet na 2,5 maand..
.. maar of we wel ff onze portemonnee willen trekken voor een DLC pakket.
Met een beetje mazzel wordt deze update de QoL. En wat ik al zei, er zijn altijd mensen die dit op deze manier niet vinden kunnen. Wellicht terecht.

Maar dat de DLC nu zou komen en dat er er geld voor moet neerleggen als je hem nog niet had dat was al lang en breed duidelijk. Daar doe je niks aan nu.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Steefanus schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:46:
Ben benieuwd of je de sandbox update ook krijgt als je de DLC niet hebt aangeschaft. Wat ik me nog kan herinneren van het "hype-traject" vanaf ongeveer mei t/m augustus was dat Bungie sneller en meer kleine patches zouden gaan uitbrengen voor bugfixes, balancing, QoL updates en andere dingen. Nu patchen ze inderdaad vrij rap de bugs, maar verder moet ik zeggen is het erg teleurstellend in hoeverre ze dingen aanpassen. Verder hebben ze ook de plank volledig misgeslagen met de fixed weapon rolls. Nu doen ze qua grind een hele kleine stap in de goede richting, maar ik ben erg benieuwd wat ze aanstaande woensdag te melden hebben over deze weapon rolls. Het is natuurlijk niet eens nodig om een wapen volledig random te maken qua roll, maar desnoods doe je 1 perk op een wapen die random kan rollen. Met Destiny 1 kon je uren en uren crucible spelen (waarbij je zelf je gamemode kon kiezen jeej) om maar die ene handcannon te krijgen met die heerlijke roll. Soms kreeg je niet de perfecte roll, maar wel een wapen met een specifieke roll die echt het gevoel gaf dat het jouw wapen was, die niemand anders had. Dat mis ik enorm. Iedereen loopt nu rond met de Better Devils met exact dezelfde perks erop (en terecht, wat een wapen is dat).

Dat dus. Fix plz Bungo.
Bungie gaat dit niet direct fixen denk ik. Verder blijven we terug komen op deze discussie. En hoewel ik het gedeeltelijk met je eens ben is D2 gemaakt voor de meer casual gamer. Dat is iets wat de hardcore grinders helaas for the time being moeten accepteren.

Ik denk wel dat Bungie de QoL op een andere manier gaat aanpakken om ook de grinders meer tegemoet te komen. En wellicht is de Curse of Osiris daar een voorbode op. Zolang we niets zeker weten is het lastig discussieren iig.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
GerGio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:25:
Gisteren nog wat iron banner gedaan maar dat armour is toch best wel lastig te krijgen. Ik heb tot dus ver alleen 3 wapens gehad van de iron banner.

Vanavond maar weer met goede hoop proberen.
Hier nog een. Gisteren m'n eerste twee Iron Banner packages verdiend en wat krijg ik..... (buiten shaders een emblem en mods) twee keer The Wizened Rebuke! :X Buiten het feit dat het twee keer hetzelfde wapen is, is het ook nog eens een power weapon.

Hopelijk heb ik dit weekend meer mazzel :+

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
GerGio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:25:
[...]

Ik ben al even bezig de Gensym knight armour te krijgen van OI voor mijn hunter en tot dus ver heb ik alleen de Helm, Gauntlets en cloak. Ik hoop niet dat deze Iron banner hetzelfde liedje gaat worden dat zou jammer zijn.
Ach, dan kan ook niemand zeggen dat de endgame grind is verdwenen :+ 8)7

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:47:
[...]

Nee, daar gaat het niet om. De hele engrams interesseren mij geen biet, het gaat mij om de manier waarop Bungie werkt.
Vooral het niet even melden dat er wat met de XP is gedaan is natuurlijk niet slim van Bungie. Mensen komen er toch wel achter. Maar het feit dat dit over de Bright Engrams gaat maakt het wel minder erg.

Het is echter natuurlijk niet heel positief aangezien Bungie dit wellicht ook met belangrijker zaken kan gaan doen. Laten we van het positieve uit gaan en hopen dat ze ervan leren.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:00:
Bungie denkt dat de consument dom is en niet door heeft wat ze allemaal proberen uit te vreten.
Hoe goed je ook je best doet om iets te verbergen, gamers komen er echt wel achter.
Knappe aanname. Dat kan natuurlijk, maar bedenk ook dan Bungie gewoon een bedrijf is waar veel mensen werken en dat er wel eens wat onder de radar blijft wat eigenlijk bekend had moeten worden.

Het is maar of je het zaakje vertrouwd of welke insteek je wilt gebruiken. Nou ben ik zelf vrij positief ingesteld en weet (werkende in een groot bedrijf) dat niet altijd alles met opzet gedaan wordt.

In dit geval zou je natuurlijk kunnen zeggen dat je minder XP krijgt en dus minder snel een bright engram verdiend en Bungie zo probeert de verkoop van silver op een ietwat slinkse wijze op te schroeven. Wellicht waar, wellicht niet. Dat is gewoon lastig te bepalen.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:09:
[...]

Sorry, dat gaat er bij mij echt niet in.
Je gaat mij niet vertellen dat je "per ongeluk" een systeem ontwikkelt waardoor de speler steeds minder XP krijgt naar mate hij meer speelt.
En als je dan daarop betrapt word dat je het snel uitschakelt, maar dan "per ongeluk" wel even de XP verdubbelt die benodigd is.

Het is simpelweg naief om zo goed van vertrouwen te zijn, mensen die zoiets geloven zijn diezelfde mensen die in overduidelijke oplichting trappen.
Dat had ik anders moeten zeggen. Ik bedoelde dat het niet met opzet niet verteld wordt. Iets dergelijks ontwikkel en implementeer je niet zomaar uiteraard.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
https://twitter.com/Bungie/status/935612476758007808

Geen stream morgen. Interessant hoor. Zou dat ook uitstel van de dlc betekenen? QoL update eerst misschien?

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:14:
Neuh, denk eerder dat ze gewoon de QoL updates plannen voor de Dawning event met kerst. Of halverwege januari omdat Bungie altijd 3 weken vrij neemt rond de kerst tijd.
Maar dan vraag ik me af wat er wel verteld gaat worden. Ben wel zeer benieuwd

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:48:
[...]

Niets doen is een sterke move tegenwoordig 8)7
Alles negatief zien is ook een kunst.

Waarom neem je meteen aan dat er niets gedaan wordt? Neem aan dat ze niet voor niets een andere aankondiging doen dan die laatste stream.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Shad0w1 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:48:
[...]

Lol want reddit is een goeie source van informatie. Reddit is de grootste bullshit zoutpot van het internet.
Ik speel het spel nogsteeds bijna elke dag. sowieso elk weekend trials. En een beetje crucible er tussendoor.

Dat de staat van de game slecht is ben ik het met je eens. Maar buiten de endgame en dat rare xp gebeuren is er erg weinig mis met het spel. Crucible speels fantastisch.
Precies dit!

Ik ben een casual speler en geen grinder. Ik heb daar ook geen tijd voor. Dus min/maxen zit er voor mij gewoon niet in. De game is gewoon gemaakt voor de meer casual speler.

Ik heb al eerder gezegd dat ik niet weet of dit een goede zaak is of niet. Ik heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar velen die van D1 kwamen die zijn met D2 snel klaar.

Toch denk ik dat de "klagende" mensen de vocale minderheid zijn. Dat is vaak zo namelijk. Heb je wat te negatiefs te melden dan wordt dat eerder gezegd dan als je positief over iets bent. Zo werk het met alles.

Nogmaals. Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Als ik me de geluiden van toen goed herinner was D1 in het begin ook niet best.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:56:
[...]

Zo lang je niet verder komt dan zulke oneliners ben je niet serieus te nemen.
quote:
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:48:
[...]

Niets doen is een sterke move tegenwoordig 8)7
Oneliner :+

Zullen we het nu weer inhoudelijk over de game gaan hebben?

8GUS wijzigde deze reactie 29-11-2017 13:58 (7%)

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:02:
[...]

Je vergist kritiek met janken.
Mag er alleen gediscusseerd worden over wat er goed aan de game is? Dan zijn we vrij snel uitgepraat. :)
Nee hoor. Ga vooral gerust je gang om je punt te maken. Vind ik prima.

Waar ik me aan stoor is dat je schijnbaar pissig bent omdat de game niet is wat het volgens jou zou moeten zijn. Daarna begint te zeuren over mensen die met één zin je een tegenwoord bieden terwijl jezelf niet anders doet.

Helaas hebben we de discussie over wat er schort aan de game (voor grinders en casuals) al lang en breed bediscussieerd, maar jij vind het nodig om dit nog eens dunnetjes over te doen bij de melding dat Bungie een aankondiging gaat doen over het verloop van de ontwikkeling (waarschijnlijk).

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
Daar is hij dan!

THE STATE OF DESTINY 2

Veel fixes en QoL updates in de DLC maar ook verder de komende maanden. Op 5 december de DLC update en onder andere de Legendary Masterworks en Armor Ornaments update.

Op 12 december nog een grote patch met onder andere een Chest en Resource node fix waarbij er sneller gefarmed kan worden en waarbij de chests in ieder geval niet leeg zullen zijn. Ook een Xur update (Fated Engrams en Three of Coins.

Papa Probeert Gaming

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:19:
LETS GOOOO, Er zitten wel echt een paar hele vette schepen en sparrows tussen zeg
Verdorie. Kan vandaag pas een beetje spelen.

Zin in wel :)

Papa Probeert Gaming

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True