Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13
Mede-auteur:
  • Ollievssn
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-05 16:04

Ollievssn

Omdat er een degelijk verschil zit in de PC game en de Console game heb ik hier een apart topic aangemaakt. Gaandeweg zal ik dit topic verder uitbreiden.

Battle.net
Destiny 2 voor PC kun je downloaden en spelen via Battle.net van Blizzard.

Release
Destiny 2 voor PC wordt speelbaar op 24 Oktober 2017

Live Action Trailer (For the Puppies!)

Official Launch Trailer

PC Launch Trailer

Expansion I: Curse of Osiris Reveal Trailer

Klassen

Titan

Sentinel

Striker

Sunbreaker

Hunter

Arcstrider

Gunslinger

Nighstalker

Warlock

Dawnblade

Voidwalker

Stormcaller

Standaard PC Controls

Power Leveling Cheat Sheet

Samen Spelen? Graag!

Discord Server PC
GoT Destiny 2 PC Discord: https://discord.gg/4YMHHYN

Guardians of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupId=2141351

Ghosts of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

Gods of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2829583

8GUS wijzigde deze reactie 06-12-2017 15:08 (49%)

Papa Probeert Gaming

• CorVus
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:27

CorVus

Aka Thumbass

quote:
Standaard PC Controls
Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand een relaxte layout heeft gevonden tijdens de beta uurtjes.
De standaard layout beviel me niet echt en heb wel het één en ander geprobeerd, maar te weinig tijd om er goed aan te wennen.

Vooral de ability knoppen kon ik maar niet op een plek krijgen welke natuurlijk voelde.
Uiteraard is het hoofdprobleem dat ik nog niet voldoende tijd er in heb kunnen stoppen, maar ik heb aardig wat uurtjes met allerlei verschillende shooters staan, maar meestal pas ik eigenlijk niks aan omdat het wel goed voelt, misschien omdat hier toch net even iets meer knoppen nodig zijn dan dan gemiddeld.

Ideeën hoor ik graag!

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Twitch heeft iets cools toegevoegd zeg. (althans denk dat twitch het zelf is) zat een stream te kijken.

en dan als je je muis er op houd zie je rechtsboven onderstaande

Als je er dan op klikt kan je gewoon iemandsc character stats zien. Interactive en alles dat je ook de perks kan bekijken in ze gear enzo. Echt tof gedaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20:42
quote:
Irrival schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:04:
Vanavond 19:00 stipt (mits er geen release problemen zijn) ga ik ook van start!

Class: Warlock (PVE/PVP).

Enkele tips / toevoegingen aan openingspost:
PC Launch calender
https://imgur.com/a/GFj5P

Effective Range chart voor wapens
https://imgur.com/L9ON8Yf

Afbeeldingen lopen te kloten. Krijg ze niet in het bericht 8)7
PC Launch calender

Effective Range chart voor wapens

:)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Destiny 2 gepreload, bier staat koud, ik ben er klaar voor.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Aschtra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:32:
Heb net even gespeeld. Ben nu lvl 4 met 35 attack ofzo. Speel als Hunter en heb mijn eerste subclass al.
Maar hoe kan ik een beetje zien of ik de main story aan het spelen ben?

Kwam toenet in een lost city ofzo maar niet echt duidelijk wat ik nou moest doen. Toen maar een public event gedaan met nog iemand
op de map heeft het zo'n groot logo. dat is je campaign door het hele spel. staat altijd bij de planeet waar je campaign momenteel is en je kan het ook zien als je in de director zit als je op E drukt en je milestones ziet.

• 8GUS
quote:
Radensca schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:10:
[...]

Ik hoop zeer dat er ook wat aan de moeilijkheid word gedaan, desnoods een setting om te kiezen.
Tot nu toe blijft des 1 uitdagender... oh en nieuwe vex o.i.d. please :D
Ik heb er geen last van. Ben geen Destiny 1 speler (geen console) en geen hardcore grinder. Dus voor mij is alles wat nu extra komt ook daadwerkelijk extra en nieuw. Ik hoef (nog) geen nieuwe vijanden of een andere moeilijkheidsgraad.

Bij deze nog eens een Power Leveling Guide. Deze is een van de meest eenvoudige en duidelijke die ik ben tegengekomen.

8GUS wijzigde deze reactie 01-11-2017 12:17 (22%)

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren is me titan echt als een beest gegaan. eind van de ochtend story doorgelopen en savonds ineens alweer 290+

Eind van de avond die laatste missie van Zavala ingeleverd voor die exotic engram toen kwam er nog een mooie 302 Vigilance Wing uit en booste me naar 293. Wapen vind ik nog fijn schieten ook.

Toen even wat kleurtjes gegeven en vind hem nu echt een badass mofo :P

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Op het aller aller laatste moment is me avond toch nog goed gekomen hahaha.

hele avond heroic events farmen en er dropt geen reet. nu kregen een maat en ik perongeluk een event niet heroic. Krijgen we letterlijk allebei een exotic engram, wtf echt.

En ja hoor. Eindelijk de boots die ik al vanaf het begin wil :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jeuj 305 baby! :D #Bragpost

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Biem de laatste nu ook 305 :)

• Poesmij
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-05 12:48

Dit is hoe mijn game eruit ziet na de dlc update, veeeelste bright waar het licht is en veelste donker waar het donker is.
Het mega stomme nog een is; toen ik de dlc uitgespeeld had(trof wat moeite op deze manier), en deze ingeleverd had in de lighthouse. Toen deed het spel het in een keer weer helemaal goed.
Geen last meer van lage fps, en dit gedoe zoals op de foto.
Dus toen dacht ik, ik zet de settings wel weer terug zoals ze horen, want dit ziet er niet uit.
Bam, alles weer naar de klote :+ .

Ben een van de gelukkige die bij elke update wel weer iets nieuws heeft waardoor het spel shit draait :) .

(PS, de foto moest ik maken met men telefoon want met een screenshot kwam er alleen maar puur wit uit :+ )

• 8GUS
quote:
opposite schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:53:
Gisteren de campaign uitgespeeld! Hebben jullie tips wat nu precies te doen?
Ik ben nu maar wat public/heroic events aan het doen en af en toe een strike (heb een Warlock).

Oh ja ook nog een invite gestuurd naar de clan! B.Net = susanoo
Er vanuit gaande dat dit je eerste character is dan is dit een prima guide om mee te starten:

ps. invite gezien en geaccepteerd :)

Papa Probeert Gaming

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 11:11
In de director kan je op E drukken om je objectivelijst tevoorschijn te halen. Waarschijnlijk moet je de missie "Spark" spelen.

Zo, ben klaar met m'n titan (compleet masterworked legendary set).

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 04-08-2018 22:54 (32%)

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:35
quote:
Bhudda schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:06:
[...]
Staat onderin vrijwel in het midden bij Destinations dacht ik. Is beetje onduidelijk. Destinations kom je via de knop M als je bijv. in Orbit zit. Op de PC that is.
:? waarom staat het er bij mij niet bij? :'(

spartacusNLD wijzigde deze reactie 03-09-2018 11:38 (5%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• LichtBruisend
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:44

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Dit wordt er gemeld op de website van Bungie m.b.t. de hotfix van vandaag.

Destiny 2 will undergo maintenance with no expected downtime. During this time, Destiny 2 Hotfix 2.0.2 will become available for download. Please see below for the timeline of the maintenance window.

• Sebazzle
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 06-01 09:14
Voor de mensen die soms nogal wat moeite hebben met je light level te verbeteren: Deze info kan van pas komen :)

https://imgur.com/AT7kv0B

https://imgur.com/AT7kv0B
Zarhrezz schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]

Ghosts of Tweakers is de meeste actieve, niet perse 25+ want er zitten best spelers jonger dan dat, maar 40+ komt in ieder geval ook voor.
Hoe / waar kan ik Applyen voor de clan?

Sebazzle wijzigde deze reactie 01-12-2018 14:15 (66%)
Reden: samengevoegd

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:43

neolite

Immer kritisch

Dat content een bepaald lightlevel vereist is juist een belangrijk onderdeel van Destiny 2. Bungie geeft nieuwe content vrij samen met een lightlevel increase. Daarna is het zo effectief mogelijk levelen om op die manier de raid te kunnen spelen die Bungie vaak 1 tot 2 week later online zet. Dat maakt het ook gelijk zo anders voor diegene die het spel niet spelen om de raid te kunnen doen. De raid is natuurlijk de pinnacle activity en is daarom voor de meeste actieve spelers het einddoel. De grotere groep komt hier vanzelf ook terecht en het grondwerk is dan vaak al gedaan. Denk hierbij aan guides, tactics en beschikbare sherpa's.

En om nu te zeggen dat het een enorme grind is... je kunt elke week +25 powerful rewards per character krijgen als je alle content zou spelen. Dan kun je in een relatief korte periode met 3 characters enorm snel levelen. Dat iemand hier de tijd niet voor heeft of er voor kiest om het rustiger aan te doen dat kan uiteraard, maar dan kun je bepaalde content niet direct spelen.

Specifiek zonder de PVP bounties en voor het gemak ook even exclusief de raids kun je maximaal 17 powerful rewards krijgen. Dat is nog exclusief prime engrams die je tijdens het spelen gegarandeerd ook wel een keer of 3 gaat krijgen. Dit is per character-4 shared clan engrams, dus voor je tweede character zet je de wapens over, en krijg je er in potentie nog weer wat levels bij, geld ook voor je derde character. Dat zou dus beteken dat je in totaal 45+ powerful rewards kunt krijgen. Ik was in 3 week tijd van 600 naar 645+, dat was met het doen van de raid.

Om ongeveer aan te geven wat je kunt doen, deze gebruik ik zelf om alles bij te houden(gewoon in excell),

http://i66.tinypic.com/2rfye4m.jpg

Trouwens, vanuit deze clan, https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134 is er een groep(30+) die raids speelt in een daarvoor speciale discord, https://discord.gg/f2Quaz9 . Bewust voor het doen van end-game content en met name dus raids. We doen regelmatig raids en andere content.

neolite wijzigde deze reactie 17-01-2019 14:12 (26%)

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-05 09:11

Yonix

Gamertag: Yonix360

Damn, het duurde even maar ik heb ze 'in the pocket' hoor:

The Breakneck

The Malfeasance

Voorlopig even geen Gambit meer voor mij. :P

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-05 09:11

Yonix

Gamertag: Yonix360

Took me a while ... :P

Yonix wijzigde deze reactie 26-02-2019 15:28 (13%)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True