Hoeft zekers geen discussie te zijn
Gamen doe je voor de fun 
Helaas lukte het dan niet om wat voor reden dan ook.
Helaas lukte het dan niet om wat voor reden dan ook.
[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 15-09-2022 12:10 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hier ook nog alleen een chest nodig....rng is niet zo rng in DestinyDAMAGE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:57:
@Jeroenzer Zeker geen hoge inactiviteit, sterker nog, ik moet enkel mijn Titan nog een chest piece en dan zijn al mijn characters 1580. Het is meer dat je af en toe wel eens wat mist. Ik had je kunnen toevoegen maar heb het niet gezien. Maar goed, geeft niks.
@Smerte Thanks maar we spelen al samenRijst hiero!
edit: Typo
Hop,hop,hop!
AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5
Is dit nog steeds het geval?SimD schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:57:
Als iemand nog een actieve clan zoekt? Beowulf is nogsteeds zeer actief. PM mij als je wilt joinen.
Nickname KasPlantje.
PS5 is geen issue alleen voor Raids etc word wel gevraagd om Discord.bRuud83 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:05:
Is er ook plek voor console gamers, PS5 in mijn geval? Ik zou graag een keer een Raid (nooit een Raid gedaan) willen doen. Het meest actief ben ik op de zaterdagavond vanaf tussen 21:00 en 22:00 en de maandagochtend. Verder laat het drukke gezinsleven niet toe om meer actief te zijn.
Discord zou nu ook op de PS5 moeten werken.Ashrah schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:27:
[...]
PS5 is geen issue alleen voor Raids etc word wel gevraagd om Discord.
Ik ga hem er weer op zetten maar ik heb nog wel wat powerranking te doen denk ik zo omdat ik het misschien al een jaar niet meer heb gedaan.SimD schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:44:
Jazeker! Wij zijn zeer actief! En zoeken nog leuke Guardians om samen mee te raiden of gewoon gezellig te gamen.
Daarnaast is er in de clan ook ruimte voor andere games. Zo spelen er sommige ook af en toe COD. Stuur maar een PM.
Nickname KasPlantje.
Oh lees nu dit pas. oke dus dan is het eigenlijk gewoon de campaign doorspelen?Blisterin_Bull schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:48:
Power is best makkelijk te verkrijgen als je Lightfall koopt. Zodra je de campaign op Legendary uitspeelt krijg je gelijk 1770 gear, wat alweer genoeg is voor de raid. Dan ben je nog maar 30 verwijderd van 1800 wat de hard cap is. Daarna is er nog een 10 power level gat naar de pinnacle cap van 1810, maar heeft niet zoveel haast, aangezien de power cap volgend seizoen niet omhoog gaat.
Ja inderdaad, wel moet je om die 1770 gear te krijgen de legendary versie van de campaign doen, maar zelfs als je de normal doet vliegt je powerlevel omhoog.Ricmaniac schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:01:
[...]
Oh lees nu dit pas. oke dus dan is het eigenlijk gewoon de campaign doorspelen?
Precies! Ook leuk om te doen! En als je hulp nodig hebt, vraag je de clan om te helpenBlisterin_Bull schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:15:
Op Legend spelen is daarnaast ook "leuker" omdat normal te gemakkelijk is. Naast de 1770 gearset, krijg je ook nog de keuze tussen 2 nieuwe exotics.
Zie dit bericht nu pas. De meeste zijn actief bij Beowulf, op dit moment een van de grootste. Als jullie interesse hebben om aan te sluiten kan dat altijd!JWFpeters schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:35:
Voor de mensen die nog een leuk groepje (momenteel 6 man) zoeken om Destiny 2 te spelen (RAIDS, Dungeons etc) we zoeken nog 2 a 3 actieve spelers die 1 keer per week willen raiden minimaal. We zijn een groep met de leeftijd variërend van 30 tot 62 jaar oud. We zijn relaxt en spelen voor fun.
Interesse? Stuur me even een PB.
We spelen op PC en Playstation. We gebruiken Discord voor de chat.
Ik heb de editie niet bekeken, maar als het effectief de eerste drie expansies zijn, dan zal daar inhoudelijk qua missies niet meer veel van overschieten aangezien er planeten verdwenen zijn waar die missies op zitten.Valdourian schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:24:
Hey,
Ik zou graag terug Destiny beginnen spelen maar heb enkel het gratis basisspel.
Ik zou volledig herbeginnen dus voorlopig is dit wel voldoende maar ik zie nu voor €15 de legacy collectie staan op steam.
Als ik het goed heb zou dit de eerste 3 expansions bevatten? Doen denk ik dan?
Als we dezelfde zien met Witch Queen, Beyond Light en Shadowkeep, dan zijn dat nog wel speelbare DLCs met verhaal en missies die nog bestaan.Valdourian schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:24:
Hey,
Ik zou graag terug Destiny beginnen spelen maar heb enkel het gratis basisspel.
Ik zou volledig herbeginnen dus voorlopig is dit wel voldoende maar ik zie nu voor €15 de legacy collectie staan op steam.
Als ik het goed heb zou dit de eerste 3 expansions bevatten? Doen denk ik dan?
Zou ik dan niet beter wachten en The Final Pass kopen? Of kan dat niet? Heb je de vorige dlc ook nodig voordat je de laatste koopt?Xant0r schreef op zondag 4 februari 2024 @ 02:02:
[...]
Als we dezelfde zien met Witch Queen, Beyond Light en Shadowkeep, dan zijn dat nog wel speelbare DLCs met verhaal en missies die nog bestaan.
Beyond light heb je Stasis als class unlocks, Witch Queen content is best oke. Shadowkeep kan wat oud aanvoelen maar heb ik me op zich ook redelijk mee vermaakt. Betere 15 euro besteed voor de Legacy editie dan een season pass los kopen
Sorry voor de late reactie, maar je kan de DLC individueel kopen zonder problemen. Je kan Final Shape kopen, zonder eerdere DLC te hebben aangeschaft. Uiteraard limiteert het wel een beetje wat je wel en niet kan doen in Destiny 2 als je alleen TFS koopt. Dan zul je alleen de nieuwe content kunnen spelen als het uitkomt in Juni/Juli zoiets en hetgeen wat nu gratis te spelen is.Valdourian schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:15:
[...]
Zou ik dan niet beter wachten en The Final Pass kopen? Of kan dat niet? Heb je de vorige dlc ook nodig voordat je de laatste koopt?
[ Voor 7% gewijzigd door Poesmij op 20-02-2024 16:53 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Blisterin_Bull op 21-02-2024 04:35 ]
Ik ben laatst ook weer terug begonnen met Destiny 2 en het is inderdaad een geweldige rommel op dit moment met alle content die je kan doen als je er een tijdje uit bent geweest. Wat mij helpt is om je te focussen op 1 Quest/Missie/uitbreiding. Ik ben begonnen met de Witch queen en Season of the Witch (witch queen campaign + exotics missions) en Altar etc. En heb me daar een paar weken heerlijk mee vermaakt.Poesmij schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:20:
Ok, hier maar even proberen.
vandaag via humble bundle destiny 2 aangeschaft met alle uitbredingen tot zover.
Nou heb ik vroeger gespeeld, tot de complete overhaul van de game, dus denk leuk, voor een klein prijsje hetgene zien wat ik gemist heb.
Ik zit dus in de game, en kan alleen de laaste uitbreiding doen, genaamd lightfall.
Ik snap er helemaal niks meer van, de game legt niks uit, en is een grote rommel.
Hoezo kan ik niet beginnen met de eerdere uitbreidingen om er weer even in te komen?
Hoe kan het zijn dat destiny 2 de tijdlijn niet even aanwijst?![]()
Yes pre-order.SimD schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:21:
Destiny, the Final Shape, de conclusie na 10 jaar Destiny.
4 juni start het einde van de reis, waarbij 7 juni opent de raid.
Zin om erin te springen en de conclusie mee te maken? Maar je denkt: ik heb geen clan en al mijn oude vrienden die hebben er geen zin in…
Wees niet getreurd, Beowulf is er nogsteeds en lekker actief.
Maar.. ik heb al 5 jaar niets gedaan?!
Je kunt sinds een paar weken direct “onlevel” zijn zonder opnieuw te moeten beginnen. Je kies een character, of je boost je oude character direct op 1800, en je kunt aansluiten. Easy!
Dus!
- Zoek je een clan? Beowulf is er!
- Snel op level? 2 minuten werk.
Lets go!
[Afbeelding]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Het was inderdaad een tijdje geleden.SimD schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:33:
Volgens mij is de snelheid hetzelfde. Ik weet niet hoelang je niet meer online bent geweest??
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Nou… denk dat je weer even een tijdje vooruit kan. Wat is de final shape geweldig!Jack_Mojo schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 17:29:
Misschien maar weer eens oppakken na toch zo'n 3500 uur gespeeld te hebben over de afgelopen tien jaar.
Man o man, wat ben ik hier ooit verslingerd aan geweest
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq