• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-05 20:28
Hoeft zekers geen discussie te zijn ;) Gamen doe je voor de fun :P

Helaas lukte het dan niet om wat voor reden dan ook.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 16:23

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Jeroenzer Zeker geen hoge inactiviteit, sterker nog, ik moet enkel mijn Titan nog een chest piece en dan zijn al mijn characters 1580. Het is meer dat je af en toe wel eens wat mist. Ik had je kunnen toevoegen maar heb het niet gezien. Maar goed, geeft niks.

@Smerte Thanks maar we spelen al samen ;) Rijst hiero!

edit: Typo :')

[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 15-09-2022 12:10 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:43
DAMAGE schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:57:
@Jeroenzer Zeker geen hoge inactiviteit, sterker nog, ik moet enkel mijn Titan nog een chest piece en dan zijn al mijn characters 1580. Het is meer dat je af en toe wel eens wat mist. Ik had je kunnen toevoegen maar heb het niet gezien. Maar goed, geeft niks.

@Smerte Thanks maar we spelen al samen ;) Rijst hiero!

edit: Typo :')
Hier ook nog alleen een chest nodig....rng is niet zo rng in Destiny :+

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
Sinds enkele weken Destiny 2 weer opgepakt. Speel eigenlijk alles samen met een online buddy en het lijkt ons leuk om eens een raid te spelen. We zouden graag de Beowulf clan joinen. Wie kan ik hiervoor een pm sturen? :)

Onze PSN IDs zijn S-Vaio en Ninety.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-05 12:45
Als iemand nog een actieve clan zoekt? Beowulf is nogsteeds zeer actief. PM mij als je wilt joinen.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 11:09
SimD schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 12:57:
Als iemand nog een actieve clan zoekt? Beowulf is nogsteeds zeer actief. PM mij als je wilt joinen.
Is dit nog steeds het geval?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
GerGio schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:33:
[...]

Is dit nog steeds het geval?
Absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Jazeker! Wij zijn zeer actief! En zoeken nog leuke Guardians om samen mee te raiden of gewoon gezellig te gamen.

Daarnaast is er in de clan ook ruimte voor andere games. Zo spelen er sommige ook af en toe COD. Stuur maar een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:38
Is er ook plek voor console gamers, PS5 in mijn geval? Ik zou graag een keer een Raid (nooit een Raid gedaan) willen doen. Het meest actief ben ik op de zaterdagavond vanaf tussen 21:00 en 22:00 en de maandagochtend. Verder laat het drukke gezinsleven niet toe om meer actief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
bRuud83 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:05:
Is er ook plek voor console gamers, PS5 in mijn geval? Ik zou graag een keer een Raid (nooit een Raid gedaan) willen doen. Het meest actief ben ik op de zaterdagavond vanaf tussen 21:00 en 22:00 en de maandagochtend. Verder laat het drukke gezinsleven niet toe om meer actief te zijn.
PS5 is geen issue alleen voor Raids etc word wel gevraagd om Discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:38
Ashrah schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:27:
[...]

PS5 is geen issue alleen voor Raids etc word wel gevraagd om Discord.
Discord zou nu ook op de PS5 moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 11:09
SimD schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:44:
Jazeker! Wij zijn zeer actief! En zoeken nog leuke Guardians om samen mee te raiden of gewoon gezellig te gamen.

Daarnaast is er in de clan ook ruimte voor andere games. Zo spelen er sommige ook af en toe COD. Stuur maar een PM.
Ik ga hem er weer op zetten maar ik heb nog wel wat powerranking te doen denk ik zo omdat ik het misschien al een jaar niet meer heb gedaan.

COD zou ook nog kunnen die heb ik ook en daar ben ik wat beter bij

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:08

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Power is best makkelijk te verkrijgen als je Lightfall koopt. Zodra je de campaign op Legendary uitspeelt krijg je gelijk 1770 gear, wat alweer genoeg is voor de raid. Dan ben je nog maar 30 verwijderd van 1800 wat de hard cap is. Daarna is er nog een 10 power level gat naar de pinnacle cap van 1810, maar heeft niet zoveel haast, aangezien de power cap volgend seizoen niet omhoog gaat.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Exact. We zijn een erg sociale groep. Discord is wel belangrijk; want communicatie is echt key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 22:39
Is het nu met die nieuwe expansion weer wat makkelijker inkomen als je de afgelopen expansion bijna niet aangeraakt hebt?

Ik had het weer eens gedownload laatst maar wist gewoon niet meer waar ik moest beginnen joh. Behalve PvP begreep ik nog.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:48:
Power is best makkelijk te verkrijgen als je Lightfall koopt. Zodra je de campaign op Legendary uitspeelt krijg je gelijk 1770 gear, wat alweer genoeg is voor de raid. Dan ben je nog maar 30 verwijderd van 1800 wat de hard cap is. Daarna is er nog een 10 power level gat naar de pinnacle cap van 1810, maar heeft niet zoveel haast, aangezien de power cap volgend seizoen niet omhoog gaat.
Oh lees nu dit pas. oke dus dan is het eigenlijk gewoon de campaign doorspelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:01:
[...]

Oh lees nu dit pas. oke dus dan is het eigenlijk gewoon de campaign doorspelen? :P
Ja inderdaad, wel moet je om die 1770 gear te krijgen de legendary versie van de campaign doen, maar zelfs als je de normal doet vliegt je powerlevel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Op Legend spelen is daarnaast ook "leuker" omdat normal te gemakkelijk is. Naast de 1770 gearset, krijg je ook nog de keuze tussen 2 nieuwe exotics.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:15:
Op Legend spelen is daarnaast ook "leuker" omdat normal te gemakkelijk is. Naast de 1770 gearset, krijg je ook nog de keuze tussen 2 nieuwe exotics.
Precies! Ook leuk om te doen! En als je hulp nodig hebt, vraag je de clan om te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-05 13:36
Voor de mensen die nog een leuk groepje (momenteel 6 man) zoeken om Destiny 2 te spelen (RAIDS, Dungeons etc) we zoeken nog 2 a 3 actieve spelers die 1 keer per week willen raiden minimaal. We zijn een groep met de leeftijd variërend van 30 tot 62 jaar oud. We zijn relaxt en spelen voor fun.

Interesse? Stuur me even een PB.

We spelen op PC en Playstation. We gebruiken Discord voor de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
JWFpeters schreef op zondag 16 juli 2023 @ 20:35:
Voor de mensen die nog een leuk groepje (momenteel 6 man) zoeken om Destiny 2 te spelen (RAIDS, Dungeons etc) we zoeken nog 2 a 3 actieve spelers die 1 keer per week willen raiden minimaal. We zijn een groep met de leeftijd variërend van 30 tot 62 jaar oud. We zijn relaxt en spelen voor fun.

Interesse? Stuur me even een PB.

We spelen op PC en Playstation. We gebruiken Discord voor de chat.
Zie dit bericht nu pas. De meeste zijn actief bij Beowulf, op dit moment een van de grootste. Als jullie interesse hebben om aan te sluiten kan dat altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-05 13:36
Bedankt maar we willen juist klein blijven om het persoonlijk te houden en iedereen aan het spelen te krijgen elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n.knaake
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-04 21:55
Wij zijn de Urban Outlaws, een kleine clan van Nederlandse bodem. Wij bestaan uit 6 man met uiteenlopende leeftijden (30 t/m 60+) en wij focussen ons voornamelijk op het leuk met elkaar samen spelen en daarnaast het doen van dungeons en raids. Wat betreft dungeons en raids proberen wij een no-pressure houding aan te nemen en zullen onszelf dan ook zeker geen hardcore player noemen.

Omdat wij maar met 6 man zijn en ieder van ons ook een eigen leven heeft naast Destiny is het soms moeilijk om iedeer op één dag samen te krijgen voor een raid, dit is dan ook één van de redenen dat we opzoek zijn naar extra clan leden om te komen versterken.

TLDR:
Zoek je een leuke Nederlandse clan waarmee je ook endgame content kan doen maar zonder druk dan zit je bij ons goed.

Mocht je interesse hebben dan -blam!- wij het graag en hopelijk tot snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-04 08:27
Hey,

Ik zou graag terug Destiny beginnen spelen maar heb enkel het gratis basisspel.
Ik zou volledig herbeginnen dus voorlopig is dit wel voldoende maar ik zie nu voor €15 de legacy collectie staan op steam.
Als ik het goed heb zou dit de eerste 3 expansions bevatten? Doen denk ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Valdourian schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:24:
Hey,

Ik zou volledig herbeginnen dus voorlopig is dit wel voldoende maar ik zie nu voor €15 de legacy collectie staan op steam.
Ik heb de editie niet bekeken, maar als het effectief de eerste drie expansies zijn, dan zal daar inhoudelijk qua missies niet meer veel van overschieten aangezien er planeten verdwenen zijn waar die missies op zitten.
Iemand die het spel recent gespeeld heeft kan daar misschien nog wel extra informatie over bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 22:54
Valdourian schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:24:
Hey,

Als we dezelfde zien met Witch Queen, Beyond Light en Shadowkeep, dan zijn dat nog wel speelbare DLCs met verhaal en missies die nog bestaan.

Beyond light heb je Stasis als class unlocks, Witch Queen content is best oke. Shadowkeep kan wat oud aanvoelen maar heb ik me op zich ook redelijk mee vermaakt. Betere 15 euro besteed voor de Legacy editie dan een season pass los kopen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-04 08:27
Xant0r schreef op zondag 4 februari 2024 @ 02:02:
[...]

Als we dezelfde zien met Witch Queen, Beyond Light en Shadowkeep, dan zijn dat nog wel speelbare DLCs met verhaal en missies die nog bestaan.

Beyond light heb je Stasis als class unlocks, Witch Queen content is best oke. Shadowkeep kan wat oud aanvoelen maar heb ik me op zich ook redelijk mee vermaakt. Betere 15 euro besteed voor de Legacy editie dan een season pass los kopen d:)b
Zou ik dan niet beter wachten en The Final Pass kopen? Of kan dat niet? Heb je de vorige dlc ook nodig voordat je de laatste koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Laatst online: 19-01 22:54
Valdourian schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:15:
[...]

Zou ik dan niet beter wachten en The Final Pass kopen? Of kan dat niet? Heb je de vorige dlc ook nodig voordat je de laatste koopt?
Sorry voor de late reactie, maar je kan de DLC individueel kopen zonder problemen. Je kan Final Shape kopen, zonder eerdere DLC te hebben aangeschaft. Uiteraard limiteert het wel een beetje wat je wel en niet kan doen in Destiny 2 als je alleen TFS koopt. Dan zul je alleen de nieuwe content kunnen spelen als het uitkomt in Juni/Juli zoiets en hetgeen wat nu gratis te spelen is.

Ik ben zelf begonnen als free 2 play en vrij laat, met Witch Queen ingestapt. Paar weken later alles aangeschaft nadat ik wel overtuigd was dat dit een leuk spelletje is en de activities die ik kon spelen wel een beetje gezien had. Na het gewoon casual gespeeld te hebben en kennis heb opgedaan ben ik aan de DLCs begonnen.

Voor jezelf denk belangrijkste is wat je met Destiny 2 wilt, is het iets voor af en toe dan zou ik alleen TFS overwegen. Wil je dit als hoofd spel spelen en vaker tijd erin stoppen (D2 is wel een beetje grindy :P) dan is de DLC het wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:30
Ok, hier maar even proberen.

vandaag via humble bundle destiny 2 aangeschaft met alle uitbredingen tot zover.
Nou heb ik vroeger gespeeld, tot de complete overhaul van de game, dus denk leuk, voor een klein prijsje hetgene zien wat ik gemist heb.

Ik zit dus in de game, en kan alleen de laaste uitbreiding doen, genaamd lightfall.

Ik snap er helemaal niks meer van, de game legt niks uit, en is een grote rommel.
Hoezo kan ik niet beginnen met de eerdere uitbreidingen om er weer even in te komen?

Hoe kan het zijn dat destiny 2 de tijdlijn niet even aanwijst? :+ 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Poesmij op 20-02-2024 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Bedoel je dit? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiHbFgIOabmkQlZh51fQxc42Pkk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4E4kLp0sOxf3X9VtkKr7IbQj.png?f=fotoalbum_large

Het is inderdaad wel zo dat als je begint met het spel, zowat alles in één keer in je schoot geworpen krijgt na de tutorial, en niet de DLC missies chronologisch één voor één met de paplepel gevoerd wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door Blisterin_Bull op 21-02-2024 04:35 ]

Systeem specs

• crazyguy
  • Laatst online: 30-05 14:57
Poesmij schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:20:
Ok, hier maar even proberen.

vandaag via humble bundle destiny 2 aangeschaft met alle uitbredingen tot zover.
Nou heb ik vroeger gespeeld, tot de complete overhaul van de game, dus denk leuk, voor een klein prijsje hetgene zien wat ik gemist heb.

Ik zit dus in de game, en kan alleen de laaste uitbreiding doen, genaamd lightfall.

Ik snap er helemaal niks meer van, de game legt niks uit, en is een grote rommel.
Hoezo kan ik niet beginnen met de eerdere uitbreidingen om er weer even in te komen?

Hoe kan het zijn dat destiny 2 de tijdlijn niet even aanwijst? :+ 8)7
Ik ben laatst ook weer terug begonnen met Destiny 2 en het is inderdaad een geweldige rommel op dit moment met alle content die je kan doen als je er een tijdje uit bent geweest. Wat mij helpt is om je te focussen op 1 Quest/Missie/uitbreiding. Ik ben begonnen met de Witch queen en Season of the Witch (witch queen campaign + exotics missions) en Altar etc. En heb me daar een paar weken heerlijk mee vermaakt.
Ik vond witch queen persoonlijk 1 van de beste expansions van Destiny 2.

Nu bezig met Lightfall en merk dat ik veel minder involved ben in het verhaal en het me eigenlijk niet boeit. Het gaat alleen maar om de nieuwe strand subclass en zit weinig tot geen verhaal toevoeging in deze expansion. De nieuwe locatie van Ligthfall, Neomura, vind ik trouwens wel beter dan de Throne world locatie van the Witch queen.

Dus TL;DR focus per sessie die je speelt op 1 van de Quests/Missies en ja kan nog weken plezier hebben van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-05 16:59

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Zijn er nog actieve spelers beschikbaar om mij eens op sleeptouw te nemen bij Crota's End? Ik zou graag op een relaxte manier uitleg willen tijdens het spelen en de mechanics doorkrijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SimD
Beowulf is nogsteeds actief! Iets minder nu, maar verwacht vanaf 9 april genoeg activiteit voor raids. Dus mocht je willen joinen, DM, me

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SimD
Destiny, the Final Shape, de conclusie na 10 jaar Destiny.

4 juni start het einde van de reis, waarbij 7 juni opent de raid.

Zin om erin te springen en de conclusie mee te maken? Maar je denkt: ik heb geen clan en al mijn oude vrienden die hebben er geen zin in…

Wees niet getreurd, Beowulf is er nogsteeds en lekker actief.

Maar.. ik heb al 5 jaar niets gedaan?!

Je kunt sinds een paar weken direct “onlevel” zijn zonder opnieuw te moeten beginnen. Je kies een character, of je boost je oude character direct op 1800, en je kunt aansluiten. Easy!

Dus!

- Zoek je een clan? Beowulf is er!
- Snel op level? 2 minuten werk.

Lets go!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/83hedcGDKeSCbKeBEAPDjkNfwhg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DSwf4es4vAFem7r84w0CPY4v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:01
SimD schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 07:21:
Destiny, the Final Shape, de conclusie na 10 jaar Destiny.

4 juni start het einde van de reis, waarbij 7 juni opent de raid.

Zin om erin te springen en de conclusie mee te maken? Maar je denkt: ik heb geen clan en al mijn oude vrienden die hebben er geen zin in…

Wees niet getreurd, Beowulf is er nogsteeds en lekker actief.

Maar.. ik heb al 5 jaar niets gedaan?!

Je kunt sinds een paar weken direct “onlevel” zijn zonder opnieuw te moeten beginnen. Je kies een character, of je boost je oude character direct op 1800, en je kunt aansluiten. Easy!

Dus!

- Zoek je een clan? Beowulf is er!
- Snel op level? 2 minuten werk.

Lets go!

[Afbeelding]
Yes pre-order.

Toch maar weer oppakken laatste DLC niet gespeeld.
Zag wel dat ze de snelheid van de game hadden aangepakt?

of verbeeld ik mij dit.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Volgens mij is de snelheid hetzelfde. Ik weet niet hoelang je niet meer online bent geweest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:01
SimD schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 23:33:
Volgens mij is de snelheid hetzelfde. Ik weet niet hoelang je niet meer online bent geweest??
Het was inderdaad een tijdje geleden.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:45

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:45
Misschien maar weer eens oppakken na toch zo'n 3500 uur gespeeld te hebben over de afgelopen tien jaar.

Man o man, wat ben ik hier ooit verslingerd aan geweest :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Jack_Mojo schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 17:29:
Misschien maar weer eens oppakken na toch zo'n 3500 uur gespeeld te hebben over de afgelopen tien jaar.

Man o man, wat ben ik hier ooit verslingerd aan geweest :o
Nou… denk dat je weer even een tijdje vooruit kan. Wat is de final shape geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n.knaake
Hoi allemaal,

Dit bericht ook al op de console variant gepost maar, nu de Final Shape eindelijk uit is en er hopelijk ook meer spelers zijn leek het ons tijd om een weer eens poging te doen om nieuwe leden te werven. Wij zijn een kleine clan van zes man en spelen al meerdere jaren samen (sommige zelfs sinds D1), ons doel is voornamelijk om leuk samen te spelen en waar mogelijk alle content te doen.

Nu is het grootste probleem dat we maar zes man hebben en het doen/ plannen van raids niet altijd even makkelijk is, hiervoor zouden we natuurlijk een LFG in kunnen zetten maar we hebben liever één of meerder vaste toevoegingen aan onze clan.

Dus om het kort te houden, zijn er mensen die een kleine maar hechte clan willen joinen waar we:
  • Meerdere keren per week samen te spelen voor algemene activiteiten
  • Proberen minimaal één keer per week in de avond een raid te doen (hier hebben wij jou voor nodig 😉)
  • Niet te min zijn om elkaar te helpen als men ergens op vast loopt
  • Een no-pressure omgeving bieden om alles te leren, dit hebben we zelf ook nodig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Er is nog steeds gewoon crossplay tussen beide toch denk ik ? Of is er verschil in de games? weet anders niet waarom er 2 topics zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n.knaake
Crossplay bestaat zeker nog en weet ook niet helemaal waarom er nog twee topics zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06:47
Door de 'Final Shape' hype ook maar eens begonnen aan Destiny 2. Aantal keer eerder gedaan en altijd getriggerd door de toffe gameplay, maar vaak ook na een paar dagen weer afgehaakt omdat alles te overweldigend (en daardoor onduidelijk) was. Als nieuwe speler vind ik het lastig - ook nu weer, merk ik - te bepalen wat je nu eigenlijk moet doen, waar je je op moet focussen, etc.

Ik volg nu the Guardian Rise en New Light missies, ik begreep dat dat het handigst is. Ik ben vooral op zoek naar een toffe shooter ervaring, gewoon beetje lekker missies spelen en de rest boeit me allemaal niet zo veel. Is het een idee om daarna de campagnes van shadowkeep en beyond light te spelen - aangezien die nu gratis beschikbaar zijn - en daarna eventueel witch queen, lightfall en final shape?

Of zijn er andere dingen waar je beter op kunt focussen?
Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!