Maar dus niet gelijk een ban ontvangen?Zarhrezz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:
[...]
Ik merkte al dat Afterburner OSD niet werkt. Als dat een ban op kan leveren heeft Bungie wel echt een enorm PR-probleem. Een enkel FPS getalletje in beeld is natuurlijk nutteloos, een graph over de laatste minuten is minimaal.
FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:22:
Wederom een matige pc release.
Probleem:
Game loopt soepel bij start. Na ongeveer een half uur spelen geeft de FPS counter nog 100 + fps aan maar het voelt als 30. Ontzettend stroperig. Lijkt een probleem met frame-pacing te zijn en als ik naar de bungie forums kijk ben ik niet de enige die dit ervaart.
Een alpha, een beta en 2 maanden om de game te fixen --> enkel ellende bij release.

Tijd van de maand?
Hoe erg kun je overdrijven.
Gisteren van 19:00 tot 00:30 gespeeld en nergens last van gehad.
ik heb nergens problemen mee. heeft mogelijk met je pc spec te maken of anders nieuwe drivers dl?FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:22:
Probleem:
Game loopt soepel bij start. Na ongeveer een half uur spelen geeft de FPS counter nog 100 + fps aan maar het voelt als 30. Ontzettend stroperig. Lijkt een probleem met frame-pacing te zijn en als ik naar de bungie forums kijk ben ik niet de enige die dit ervaart.
Een alpha, een beta en 2 maanden om de game te fixen --> enkel ellende bij release.
Persoonlijke ervaring met Destiny 2 tot voor zover is super. Het spel loopt lekker, het verhaal begint erg goed! Ik heb het hier vaker gelezen, het zou inderdaad niet verkeerd zijn dat je Destiny 1 hebt gespeeld. Daarbij gaat het niet om het hele verhaal, maar misschien wel over de stukken m.b.t. de Traveler.
Toch maar besloten om een Warlock te maken. Ook deze class bevalt me prima. De ultimate is super tof, en qua "snel dood gaan" zit je tussen de Titan en Hunter in.
Het enige waar ik misschien over zou klagen (maar heb dit zelf niet gehad) is het spontaan kunnen disconnecten. Een paar vrienden hebben het tot 2 keer toe gehad dat ze de verbinding hadden verloren met de Destiny servers. Bij 1 iemand gebeurde het aan het einde van een mission, wat best zuur is. Weet iemand of je zomaar weer kan joinen tijdens een mission die in progress is?.
Maar voor een "Blizzard" (Activision) launch mag ik zeker niet klagen.
Toch maar besloten om een Warlock te maken. Ook deze class bevalt me prima. De ultimate is super tof, en qua "snel dood gaan" zit je tussen de Titan en Hunter in.
Het enige waar ik misschien over zou klagen (maar heb dit zelf niet gehad) is het spontaan kunnen disconnecten. Een paar vrienden hebben het tot 2 keer toe gehad dat ze de verbinding hadden verloren met de Destiny servers. Bij 1 iemand gebeurde het aan het einde van een mission, wat best zuur is. Weet iemand of je zomaar weer kan joinen tijdens een mission die in progress is?.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Als een missie in het laatste deel zit, kan je helaas niet meer joinen.Diigii schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:33:
Persoonlijke ervaring met Destiny 2 tot voor zover is super. Het spel loopt lekker, het verhaal begint erg goed! Ik heb het hier vaker gelezen, het zou inderdaad niet verkeerd zijn dat je Destiny 1 hebt gespeeld. Daarbij gaat het niet om het hele verhaal, maar misschien wel over de stukken m.b.t. de Traveler.
Het voelt mij wel aan als een best goede release. Gezien de queues en disconnects waar ik vroeger mee zat bij WoW en recentelijk nog bij FFXIV, was de release van gisteren een verademing. Ik was zelfs om 19:00 nog buiten met de hond aan het lopen, omdat ik toch al met de mindset liep van, de eerste dag / avond zijn de servers toch brak. Gelukkig niet dus.
De disconnects hoorde ik wel anderen over, maar ook zelf niet ervaren. Helaas wel de framedrops/framepacing die hier beschreven staan. Eigenlijk geen problemen ermee gehad totdat ik een vriend joinde. Ik dacht dat het m'n CPU / memory was, en aangezien ik lees dat het mogelijk een memory leak is, kan dat het wel verklaren.
Ik ben zelf met Hunter begonnen, wel een geinige class so far. Vanavond maar eens naar het volgende gebied
De disconnects hoorde ik wel anderen over, maar ook zelf niet ervaren. Helaas wel de framedrops/framepacing die hier beschreven staan. Eigenlijk geen problemen ermee gehad totdat ik een vriend joinde. Ik dacht dat het m'n CPU / memory was, en aangezien ik lees dat het mogelijk een memory leak is, kan dat het wel verklaren.
Ik ben zelf met Hunter begonnen, wel een geinige class so far. Vanavond maar eens naar het volgende gebied
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Niet dat ik weet, maar goed, nog geen 2 uur gespeeld wegens de issues waar ik tegenaan liep.Xtuv schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Maar dus niet gelijk een ban ontvangen?Dan zou het toch een soort willekeur zijn...
Ja, dus toch! Ik dacht al, word ik nou gek? De performance ging echt zwaar achteruit na een 2-uurs sessie. Restarten van de game en hij draait weer soepel.FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:22:
Probleem:
De ingame FPS teller geeft dan 180 aan maar het voelt als 40. Ook wanneer ik vsync aanzet blijft hij schommelen tussen 45-55 ipv dat hij hem vast zet op 60 (of desnoods op 30). Iets zit hier totaal niet lekker.
Ik heb de standard editie gekocht en niet de digital deluxe. Mis ik nu content of zijn die expansion pass 1 & 2 voor toekomstige expansions?
Gisteren begonnen met spelen rond 21.00 uur. Ik kreeg al vrij snel een foutmelding. Maar dit was snel opgelost door de nieuwste drivers te installeren. Daarna heerlijk een paar uur gespeeld.
De speel stijl was wel weer even wennen. Ik heb de laatste tijd vooral Warframe gespeeld en heb daardoor ook de neiging om Destiny op dezelfde manier te spelen.
Ook heb ik het idee dat de key mapping anders is dan die in de beta. Tijdens de beta speelde ik met de standaard key mapping en daar had ik geen probleem mee. Maar nu vond ik het toch wel lastig om wapens te wisselen. Dit maar snel veranderd. En waarschijnlijk is dit niet de laatste wijziging.
Vanavond weer een paar uurtjes spelen!!
De speel stijl was wel weer even wennen. Ik heb de laatste tijd vooral Warframe gespeeld en heb daardoor ook de neiging om Destiny op dezelfde manier te spelen.
Ook heb ik het idee dat de key mapping anders is dan die in de beta. Tijdens de beta speelde ik met de standaard key mapping en daar had ik geen probleem mee. Maar nu vond ik het toch wel lastig om wapens te wisselen. Dit maar snel veranderd. En waarschijnlijk is dit niet de laatste wijziging.
Vanavond weer een paar uurtjes spelen!!
Niet zo denigrerend op de persoon, nergens voor nodig. Het is echt niet zo dat ik overdrijf. Omdat jij geen problemen hebt betekent niet dat ze niet bestaan. Reddit, nu deze thread en de Bungie threads stromen vol met performance problemen waarbij het stroperig aanvoelen van de game ondanks hoge frames steeds terugkomt.kleefei schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:31:
[...]
![]()
![]()
Tijd van de maand?
Hoe erg kun je overdrijven.
Gisteren van 19:00 tot 00:30 gespeeld en nergens last van gehad.
Het is gewoon kwalijk dat je een alpha en een beta released om vervolgens 2 maanden later nog steeds dit soort basale problemen te hebben. Het is niet zo dat het hier gaat om een bug of glitch die zich in zeer uitzonderlijke gevallen voordoet. Nee het gaat om performance problemen die voorkomen bij een redelijk percentage van de spelers.
Daar zijn een Alpha en Beta voor, om problemen met de games te onderkennen en op te lossen. Dat is hier dus niet gebeurd, en dat is kwalijk.
[ Voor 40% gewijzigd door FrankoNL op 25-10-2017 12:31 ]
wat voor secrets zouden er nog ontdekt moeten wordenmfneed schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
Kost tijd! als je een paar weken/maanden verder bent zijn er weer zo veel secrets uncovered waar je u tegen zegt! in destiny 1 kwam je ook om de haveklap secrets tegen! ook in open wereld:) ben heel erg benieuwd!!
enige wat ik wel hoop... dat ze niet zoals in deel 1 bijna alle gebieden recyclen... doe maar gewoon uitbreidingen met nieuwe gebieden die mergen in de oude of met overlap... DLC als taken king en iron lords
PSN - M4uSzi // -
bijv: bepaalde handelingen om events te triggeren, info door bepaalde objecten te scannen. voorbeeld van deel 1 (wel in een quest) binnen bepaalde tijd (zonder dood tegaan op een pittig niveau) op een punt zijn waar een deur open is. Ga je dood of ben je te laat is die dicht! Alles daarachter clearen om een bepaalde excotic te krijgen.M4uSzi schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:38:
[...]
wat voor secrets zouden er nog ontdekt moeten worden
De conclusie van je eerdere post, waar ik op reageerde. "Enkel ellende bij de release" raakt kant nog wal.FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:27:
[...]
Niet zo denigrerend op de persoon, nergens voor nodig. Het is echt niet zo dat ik overdrijf. Omdat jij geen problemen hebt betekent niet dat ze niet bestaan. Reddit, nu deze thread en de Bungie threads stromen vol met performance problemen waarbij het stroperig aanvoelen van de game ondanks hoge frames steeds terugkomt.
Het is gewoon kwalijk dat je een alpha en een beta released om vervolgens 2 maanden later nog steeds dit soort basale problemen te hebben. Het is niet zo dat het hier gaat om een bug of glitch die zich in zeer uitzonderlijke gevallen voordoet. Nee het gaat om performance problemen die voorkomen bij een redelijk percentage van de spelers.
Daar zijn een Alpha en Beta voor, om problemen met de games te onderkennen en op te lossen. Dat is hier dus niet gebeurd, en dat is kwalijk. -> Waren deze problemen bij de beta's bekend?
Ja, er zijn spelers die issue's hebben. Maar dit was voor mij persoonlijk 1 van de beste releases die ik heb ervaren. Geen server issue's gelijk spelen om 19:00.
Hierom vind ik je reactie erg overtrokken en overdrijf je dus wel. (nogmaals, met de opmerking "enkel ellende bij de release")
Ik vind het jammer dat jij een minder goede ervaring hebt, maar laten we aub reeel blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door kleefei op 25-10-2017 13:06 ]
Duizenden bans, nogmaals duizenden mensen die crashes hebben, niet kunnen inloggen of naar een slide-show zitten te kijken. Nee .. echt een wereld releasekleefei schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:05:
[...]
De conclusie van je eerdere post, waar ik op reageerde. "Enkel ellende bij de release" raakt kant nog wal.
Ja, er zijn spelers die issue's hebben. Maar dit was voor mij persoonlijk 1 van de beste releases die ik heb ervaren. Geen server issue's gelijk spelen om 19:00.
Hierom vind ik je reactie erg overtrokken en overdrijf je dus wel. (nogmaals, met de opmerking "enkel ellende bij de release")
Ik vind het jammer dat jij een minder goede ervaring hebt, maar laten we aub reeel blijven.

Ze hebben 1 ding goed gedaan en dat is voldoende servers neergezet. Verder is het kommer en kwel voor het overgrote deel van de gebruikers.
Om dan "enkel" eruit te lichten en dit letterlijk te nemen, beetje flauw.
[ Voor 7% gewijzigd door FrankoNL op 25-10-2017 13:09 ]
Ga vlug iets anders spelenFrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Duizenden bans, nogmaals duizenden mensen die crashes hebben, niet kunnen inloggen of naar een slide-show zitten te kijken. Nee .. echt een wereld release![]()
Ze hebben 1 ding goed gedaan en dat is voldoende servers neergezet. Verder is het kommer en kwel voor het overgrote deel van de gebruikers.
Weet niet of het al gezegd is, maar ik merkte dit gisteren ook op en een herstart van de game zelf doet wonderen. Denk dat het iets te maken heeft met Alt-Tabben uit de game, daar reageert het niet goed op.dutchminator schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:58:
[...]
Ja, dus toch! Ik dacht al, word ik nou gek? De performance ging echt zwaar achteruit na een 2-uurs sessie. Restarten van de game en hij draait weer soepel.
De ingame FPS teller geeft dan 180 aan maar het voelt als 40. Ook wanneer ik vsync aanzet blijft hij schommelen tussen 45-55 ipv dat hij hem vast zet op 60 (of desnoods op 30). Iets zit hier totaal niet lekker.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Ik ben gisteren rustig aan in m'n eentje begonnen met Destiny 2, en moet zeggen dat het voor mij erg wennen is.
Wat ik een beetje merkte in de beta en wat ik nu ook tegenkom is dat het speel tempo erg laag ligt, en dat de 'uitdaging' vooral wordt gezocht in het dood krijgen van bullet sponges met veel hitpoints. Mobility is ook erg beperkt, en ik speel nu met Warlock, en de 'double jump' teleport e.a. opties voelen een beetje magertjes aan.
Als ervaren warframe speler (toch zo meer dan 1000 uurtjes geklokt) is dit toch wel een flinke aanpassing in tempo. Persoonlijk ervaar ik het gebruik van 'cooldown' skills toch als vrij vervelend, en had ik liever een centrale repository van energie gezien zodat ik het gebruik van skills op een wat andere manier kan managen. Huidige implementatie voelt meer als het beperken van een speler in het doen waar een class voor bedoelt is en dus ook als het beperken van 'fun', dan dat het nou echt plezier in spelen van een class bevorderd.
Vandaag zat ik nog wat verder hierover na te denken, en bedacht me dat het misschien beter is om het spel te vergelijken met een spel als Borderlands. Waar de focus en gameplay ook meer ligt op 'wapens' en niet echt op de powers die alleen maar een beetje 'flair' toevoegen aan het verhaal.. maar niet echt een core plek innemen.
Tot nu toe heb ik nog geen problemen gezien en kijk ik erg uit naar de rest van de verhaallijn, want de cutscenes en de level design tot nu toe (ben nog maar net level 2) ben ik op zich wel erg tevreden over. Ben nieuwsgierig hoe anderen het gebruik van powers e.d. ervaren.
Wat ik een beetje merkte in de beta en wat ik nu ook tegenkom is dat het speel tempo erg laag ligt, en dat de 'uitdaging' vooral wordt gezocht in het dood krijgen van bullet sponges met veel hitpoints. Mobility is ook erg beperkt, en ik speel nu met Warlock, en de 'double jump' teleport e.a. opties voelen een beetje magertjes aan.
Als ervaren warframe speler (toch zo meer dan 1000 uurtjes geklokt) is dit toch wel een flinke aanpassing in tempo. Persoonlijk ervaar ik het gebruik van 'cooldown' skills toch als vrij vervelend, en had ik liever een centrale repository van energie gezien zodat ik het gebruik van skills op een wat andere manier kan managen. Huidige implementatie voelt meer als het beperken van een speler in het doen waar een class voor bedoelt is en dus ook als het beperken van 'fun', dan dat het nou echt plezier in spelen van een class bevorderd.
Vandaag zat ik nog wat verder hierover na te denken, en bedacht me dat het misschien beter is om het spel te vergelijken met een spel als Borderlands. Waar de focus en gameplay ook meer ligt op 'wapens' en niet echt op de powers die alleen maar een beetje 'flair' toevoegen aan het verhaal.. maar niet echt een core plek innemen.
Tot nu toe heb ik nog geen problemen gezien en kijk ik erg uit naar de rest van de verhaallijn, want de cutscenes en de level design tot nu toe (ben nog maar net level 2) ben ik op zich wel erg tevreden over. Ben nieuwsgierig hoe anderen het gebruik van powers e.d. ervaren.
Als we het over domme reacties hebben, gaat u door voor de koelkast.
60 euro betaald voor die game, dan mag ik verwachten dat het product voldoet. En dat doet het niet.
Als jij een magnetron koopt, zeg je dan ook "ga vlug een andere halen" wanneer blijkt dat er grootschalige problemen mee zijn?
Lees de reacties even terug zou ik zeggen, al 3 mensen buiten mijzelf die framepacing problemen hebben. En dat is dan enkel op deze pagina.
[ Voor 14% gewijzigd door FrankoNL op 25-10-2017 13:26 ]
Ben ik de enige die gisteren lekker heeft kunnen gamen? Wat een hoop negatieve posts joh. Ik heb 1x een crash ervaren maar na een snelle restart van de game heb ik nergens meer last van gehad en een prima avondje achter de rug. Na alle ervaringen met game releases over de afgelopen jaren zijn mijn verwachtingen niet hoog en kan ik doorgaans wel accepteren dat het in de eerste dagen wat moeizaam verloopt. Het is immers niet alsof dat nieuw is..
Nope, prima kunnen spelen zonder enige issues, geen framedrops etc. Ben nu level 10. Moest helaas om half 1 afsluiten omdat ik toch nog iets met werk moest doen de volgende dag enzo... Vanavond weer!Nipje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:26:
Ben ik de enige die gisteren lekker heeft kunnen gamen? Wat een hoop negatieve posts joh. Ik heb 1x een crash ervaren maar na een snelle restart van de game heb ik nergens meer last van gehad en een prima avondje achter de rug. Na alle ervaringen met game releases over de afgelopen jaren zijn mijn verwachtingen niet hoog en kan ik doorgaans wel accepteren dat het in de eerste dagen wat moeizaam verloopt. Het is immers niet alsof dat nieuw is..

Dit kan goed de reden zijn waardoor ik er tegen aan liep... (Vlak) voordat ik de performance issues kreeg heb ik inderdaad een alt-tab gedaan om een vriend bij Battle.net toe te voegen. Terug in de game en ik begon haperingen te krijgen. Aangezien ik toen zijn Fireteam gejoined was had ik het daar maar op gelegd, dat daar iets niet lekker liep. Maar het kan heel goed de alt-tab geweest zijn dan.Bullettooth schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Weet niet of het al gezegd is, maar ik merkte dit gisteren ook op en een herstart van de game zelf doet wonderen. Denk dat het iets te maken heeft met Alt-Tabben uit de game, daar reageert het niet goed op.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Ik heb hier geen last van slowdowns.. dik 4 uur gespeeld en strak 100fps constant (g-synced).. speel wel fullscreen borderless en kon alt tabben wat ik wou...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 13:34 ]
Heb zowel getest met als zonder alt-tab, bij mij kwam het beide keren helaas.Grumpmeister schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:33:
[...]
Dit kan goed de reden zijn waardoor ik er tegen aan liep... (Vlak) voordat ik de performance issues kreeg heb ik inderdaad een alt-tab gedaan om een vriend bij Battle.net toe te voegen. Terug in de game en ik begon haperingen te krijgen. Aangezien ik toen zijn Fireteam gejoined was had ik het daar maar op gelegd, dat daar iets niet lekker liep. Maar het kan heel goed de alt-tab geweest zijn dan.
Heb werkelijk geen enkel probleem ervaren gister. Ik moest nog even wachten tot m'n medespeler online was rond 20:00 om los te gaan, maar vanaf 19:00 was de game al gewoon in te loggen en speelbaar. Heb alles op maximum gegooid in de settings, paar tweaks gedaan voor mouse sensitivity en daarna vanaf 20:30 tot 0:30 non-stop gespeeld zonder problemen.Nipje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:26:
De game draait buttery smooth (heb nieuwste Nvidia drivers vooraf nog geïnstalleerd) en voelt erg gepolijst aan qua movement, gunplay enz. Voor mij de eerste Destiny die ik speel, maar ben in die eerste sessie erg enthousiast geraakt!
Ik wil je dag niet verpesten, maar deze zijn er nietmfneed schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:50:
[...]
bijv: bepaalde handelingen om events te triggeren, info door bepaalde objecten te scannen. voorbeeld van deel 1 (wel in een quest) binnen bepaalde tijd (zonder dood tegaan op een pittig niveau) op een punt zijn waar een deur open is. Ga je dood of ben je te laat is die dicht! Alles daarachter clearen om een bepaalde excotic te krijgen.
Aangezien de game al een maand uit is op de console, alles wat bekend is is al gevonden
Niet alles wat op Rahools Zout Vlakte (Reddit) staat gelijk voor waar aan nemen, die duizenden bans vallen reuze mee.FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:07:
[...]
Duizenden bans, nogmaals duizenden mensen die crashes hebben, niet kunnen inloggen of naar een slide-show zitten te kijken. Nee .. echt een wereld release![]()
Bungie heeft maanden lang verkondigd wat wel qua code in de game mocht en wat niet, dat men dat dan als nog doet, dan verdien je een ban
Ik ben het met de rest eens dat het overgrote deel geen issues had met de release, en dat zijn nou juist niet de mensen die je op Reddit zal vinden
[ Voor 42% gewijzigd door Griffx op 25-10-2017 13:39 ]
Overgrote meerderheid heeft kunnen gamen zonder problemen,Nipje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:26:
Iedereen hier buiten FrankoNL, die is blijkbaar blijven steken in de saltmine.
Tuurlijk knul, lees nog ff terug. Ben echt niet de enige.beve schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:37:
[...]
Overgrote meerderheid heeft kunnen gamen zonder problemen,
Iedereen hier buiten FrankoNL, die is blijkbaar blijven steken in de saltmine.
Al dat Fan-boy gedoe moet ook eens klaar zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door FrankoNL op 25-10-2017 13:41 ]
Dus als je MSI afterburner draait op de achtergrond om wat meer performance uit je kaart te krijgen verdien je een ban omdat het anti-cheat mechanisme aanslaat?Griffx schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:36:
[...]
Ik wil je dag niet verpesten, maar deze zijn er niet
Aangezien de game al een maand uit is op de console, alles wat bekend is is al gevonden
[...]
Niet alles wat op Rahools Zout Vlakte (Reddit) staat gelijk voor waar aan nemen, die duizenden bans vallen reuze mee.
Bungie heeft maanden lang verkondigd wat wel qua code in de game mocht en wat niet, dat men dat dan als nog doet, dan verdien je een ban![]()
Ik ben het met de rest eens dat het overgrote deel geen issues had met de release, en dat zijn nou juist niet de mensen die je op Reddit zal vinden
Waanzin.
Overigens doe ik niks met Reddit. Heb het hier over de Bungie forums.
[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 25-10-2017 13:44 ]
We gaan het zien! zijn ook secrets die langer dan een maand nodig hadden! je verpest mn dag niet, want ga er niet van uit, net zo als bij deel 1:) maar deel 1 heeft me ook een aantal keer weten te verbasen:)Griffx schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:36:
[...]
Ik wil je dag niet verpesten, maar deze zijn er niet
[...]
Eens, die blackspindle kwam ook voor iedereen onverwacht in deel 1mfneed schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:44:
[...]
We gaan het zien! zijn ook secrets die langer dan een maand nodig hadden! je verpest mn dag niet, want ga er niet van uit, net zo als bij deel 1:) maar deel 1 heeft me ook een aantal keer weten te verbasen:)
Je snapt dat alleen de mensen die problemen hebben dit melden op fora? Iedereen die zonder problemen kan spelen is aan het spelen?FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:41:
Tuurlijk knul, lees nog ff terug. Ben echt niet de enige.
Al dat Fan-boy gedoe moet ook eens klaar zijn.
Nogal kort door de bocht om dan te zeggen: "Duizenden bans, nogmaals duizenden mensen die crashes hebben, niet kunnen inloggen of naar een slide-show zitten te kijken. Nee .. echt een wereld release"
Je verwacht wel van andere de nuance als ze zeggen dat het allemaal wel mee valt maar andersom kan je niet die zelfde nuance opbrengen.
Het is een PC release. Dit moet werken op ontelbaar verschillende combinaties van hardware. Dat is niet iets wat je in een beta getest krijgt. Dat zijn nou echt dingen die naar boven zullen komen als de echte massa het gaan spelen. Er zullen vast problemen zijn en ik heb al wel vaker posts gelezen van mensen die een memory leak lijken te hebben in Destiny 2. Dat is heel vervelend voor de mensen die er last van hebben maar reken een ontwikkelaar af op hoe ze dit gaan aanpakken en oplossen.
Vooralsnog is een restart van de game een work around. Niet ideal maar het is iets.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Laat de fanboys maar, er zijn gewoon framerate issues en andere problemen. De spelers die ik ken erkennen het probleem, en kunnen wel lekker spelen. De massa "omg er zijn geen problemen! je moet gewoon iets anders gaan spelen" kan je negerenFrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:24:
[...]
Als we het over domme reacties hebben, gaat u door voor de koelkast.
60 euro betaald voor die game, dan mag ik verwachten dat het product voldoet. En dat doet het niet.
Als jij een magnetron koopt, zeg je dan ook "ga vlug een andere halen" wanneer blijkt dat er grootschalige problemen mee zijn?
Lees de reacties even terug zou ik zeggen, al 3 mensen buiten mijzelf die framepacing problemen hebben. En dat is dan enkel op deze pagina.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jammer, ik zal het op m'n desktop ook eens testen vanavond. Als er een restart nodig is op het te verhelpen, dan is dat wel jammer, maar (gelukkig) relatief vlug te doen.FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:34:
[...]
Heb zowel getest met als zonder alt-tab, bij mij kwam het beide keren helaas.
Verder natuurlijk wel hopen dat ze het vlug patchen, want het haalt je wel uit het spel / de ervaring.
Wat mij betreft praten we weer lekker verder over leuke ervaringen in-game of over oplossingen voor problemen waar bepaalde spelers last van hebben. Blijven klagen maakt dit topic enkel zuur en zout
.
Ik ben inmiddels level 6 en pak het vanavond weer verder op. Iemand van een gelijk level zin om aan te sluiten?
Ik ben inmiddels level 6 en pak het vanavond weer verder op. Iemand van een gelijk level zin om aan te sluiten?
Dit schijnt te helpen in het kader van de stuttering maar zit nu op werk, mocht iemand dit kunnen bevestigen dan graag:Grumpmeister schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:57:
[...]
Jammer, ik zal het op m'n desktop ook eens testen vanavond. Als er een restart nodig is op het te verhelpen, dan is dat wel jammer, maar (gelukkig) relatief vlug te doen.
Verder natuurlijk wel hopen dat ze het vlug patchen, want het haalt je wel uit het spel / de ervaring.
1.Go to your game folder
2.Open properties of Destiny.exe
3.Go to compatibility
4.Check DPI-scaling via application
Dat was ivm time-gated content. Het kon niet eerder gevonden worden omdat die challenge verbonden was aan de Daily modifier. Hetzelfde liedje ging op voor Sleeper Simulant en die gare namaak Stranger's RifleGriffx schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:45:
[...]
Eens, die blackspindle kwam ook voor iedereen onverwacht in deel 1
Aangepast! toevallig een teamviewer sessie aan staan:) vanavond maar eens even in de gaten houden! Thanks voor de tip:)FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Dit schijnt te helpen in het kader van de stuttering maar zit nu op werk, mocht iemand dit kunnen bevestigen dan graag:
1.Go to your game folder
3.Go to compatibility
Goede tip, ik zal dit vanavond ook eens proberenFrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
Dit schijnt te helpen in het kader van de stuttering maar zit nu op werk, mocht iemand dit kunnen bevestigen dan graag:
1.Go to your game folder
3.Go to compatibility
Heb dit aangezet en het lijkt nu smoother te zijn dan gisteravond. De frame rate jumpt niet meer all over the place en het voelt ook soepeler.FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
1.Go to your game folder
3.Go to compatibility
Allemaal anecdotisch bewijs, your mileage may vary. Zal ook even kijken of het op de lange termijn blijft werken.
[ Voor 5% gewijzigd door tplgr op 25-10-2017 14:08 ]
Verwijderd
waarschijnlijk word je gebanned als je dat doetFrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
1.Go to your game folder
3.Go to compatibility
Bungie zegt dat de bans niet door het gebruik van third party apps komen. Waardoor dan wel lijken ze zelf ook niet te weten.Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:09:
[...]
waarschijnlijk word je gebanned als je dat doet![]()
![]()
![]()
Ik had gisteren dezelfde problemen, maar de DPI-scaling stond al aan. Bij mij heeft uitzetten van de 'Nvidia Geforce Experience'-ingame overlay voor wat stabiliteit gezorgd. Misschien werkt dit ook voor jullieFrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:59:
[...]
1.Go to your game folder
3.Go to compatibility
Geforce Experience heb ik niet geinstalleerd staansdr81 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:23:
[...]
Ik had gisteren dezelfde problemen, maar de DPI-scaling stond al aan. Bij mij heeft uitzetten van de 'Nvidia Geforce Experience'-ingame overlay voor wat stabiliteit gezorgd. Misschien werkt dit ook voor jullie
Dat helpt zeker!FrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:25:
[...]
Geforce Experience heb ik niet geinstalleerd staan
Iedere overlay lijkt wat raar te doen met het spel. Zelfs Discord.

Even een vraagje. Kan je dit spel ook solo spelen? Of moet je altijd bepaalde missies in teamverband doen bijvoorbeeld? Op zicht niet heel erg.
Ga me even verdiepen in destiny denk ik. Ziet er wel vet uit maar weet niet of het mijn type spel is
Ga me even verdiepen in destiny denk ik. Ziet er wel vet uit maar weet niet of het mijn type spel is
Eeeen de stuttering is weer terugtplgr schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:08:
[...]
Heb dit aangezet en het lijkt nu smoother te zijn dan gisteravond. De frame rate jumpt niet meer all over the place en het voelt ook soepeler.
Allemaal anecdotisch bewijs, your mileage may vary. Zal ook even kijken of het op de lange termijn blijft werken.
Grote delen van dit spel kan je solo doen.Aschtra schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:41:
Even een vraagje. Kan je dit spel ook solo spelen? Of moet je altijd bepaalde missies in teamverband doen bijvoorbeeld? Op zicht niet heel erg.
De story line, quests, strikes en en pvp kan solo.
Verwijderd
Vind het spel heel vet maar dat is toch wel major faalFrankoNL schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:19:
[...]
Bungie zegt dat de bans niet door het gebruik van third party apps komen. Waardoor dan wel lijken ze zelf ook niet te weten.
In de Beta had ik het problem, dat als ik WASD liep, mijn wapens stwweds veranderden.
Gister ff paar uurtjes gespeeld, nergens last van.
Net weer opgestart en ja hoor, is weer terug.
Het is UNPLAYABLE like this, met zo'n beetje elke beweging verandert mijn wapen
Edit > wel de 2e Clan gejoined
[ Voor 5% gewijzigd door kihon op 25-10-2017 15:00 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Heb je wellicht specifieke software voor je keyboard dat roet in het eten gooit? Je bent de eerste ik dit probleem zie melden, dus ik zou me afvragen of het wel aan de game ligt.kihon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:56:
In de Beta had ik het problem, dat als ik WASD liep, mijn wapens stwweds veranderden.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik ben zojuist de PC clan gejoined, battle.net tag is spijk860
MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,
Hmm ik ben nog aan het twijfelen welke class ik zal aanmaken vanavond, ik denk warlock
Gister nergens last van.Seroczynski schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Heb je wellicht specifieke software voor je keyboard dat roet in het eten gooit? Je bent de eerste ik dit probleem zie melden, dus ik zou me afvragen of het wel aan de game ligt.
Niks verandert oid.
Alleen 3 anderen met zelfde problem > https://www.bungie.net/en...t/230356702?sort=0&page=0
Als je bv W ingedrukt hebt en dan D doet of A (dus beiden) gebeurt het, als je 1 van de WASD drukt, nergens last van, maar meerdere snel achter elkaar en wapen switched
Edit 2 > snap er niks van, na een shutdown cycle (restart werkte niet) en plug uit/in van peripherals doet hij het weer goed

[ Voor 24% gewijzigd door kihon op 25-10-2017 15:30 ]
Ben je toevallig niet iets van keybindings/hotkeys aan het intypen door die toetsencombinaties ?kihon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:10:
[...]
Gister nergens last van.
Niks verandert oid.
Alleen 3 anderen met zelfde problem > https://www.bungie.net/en...t/230356702?sort=0&page=0
Als je bv W ingedrukt hebt en dan D doet of A (dus beiden) gebeurt het, als je 1 van de WASD drukt, nergens last van, maar meerdere snel achter elkaar en wapen switched
Edit 2 > snap er niks van, na een shutdown cycle (restart werkte niet) en plug uit/in van peripherals doet hij het weer goed
Ik heb zojuist een complete campaign missie gedaan met alleen de melee stomp, pittig spel..

Bij mij gaat ie in PVP om de paar seconden de team voice channel in, krijg je elke keer zo'n melding op het scherm.kihon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:56:
Steam/XBL: Avioto
Heb je dit opgenomen toevallig?unfor schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:57:
Ik heb zojuist een complete campaign missie gedaan met alleen de melee stomp, pittig spel..
Lijkt mij wel leuk om te zien, ik heb best moeite met sommige missies..
Ja, ik zou hem zojuist uploaden maar helaas corrupte footage.kleefei schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:00:
[...]
Heb je dit opgenomen toevallig?![]()
Lijkt mij wel leuk om te zien, ik heb best moeite met sommige missies..
Shadowplay werkt nog niet echt lekker in D2.
Maar het is makkelijker dan schieten, je krijgt op de class die ik speel health per melee kill.
[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 25-10-2017 16:03 ]
Ben echt trotsunfor schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:57:
automation fanboy
Vuile void devour warlock 
Ga je lachen wanneer je de Winter's Guile gauntlets krijgt voor warlock. Die verdubbelen je melee damage na elke melee kill, wat 5x stackt.
Gisteravond begonnen, zonet campaign klaar en alweer level 20, light 210... Nu maar weer adventures, lost sectors en voornamelijk public events grinden tot 265. Daarna pas exotic quests doen.
Ga je lachen wanneer je de Winter's Guile gauntlets krijgt voor warlock. Die verdubbelen je melee damage na elke melee kill, wat 5x stackt.
Gisteravond begonnen, zonet campaign klaar en alweer level 20, light 210... Nu maar weer adventures, lost sectors en voornamelijk public events grinden tot 265. Daarna pas exotic quests doen.
[ Voor 36% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-10-2017 16:19 ]
tering hey... aardig tempo. zo ben je wel binnen 2 weken door alle content heen ja.Blisterin_Bull schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:17:
misschien in volgende Dlc's denk niet dat er nu nog dingen ontdekt gaan worden.mfneed schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:50:
[...]
bijv: bepaalde handelingen om events te triggeren, info door bepaalde objecten te scannen. voorbeeld van deel 1 (wel in een quest) binnen bepaalde tijd (zonder dood tegaan op een pittig niveau) op een punt zijn waar een deur open is. Ga je dood of ben je te laat is die dicht! Alles daarachter clearen om een bepaalde excotic te krijgen.
Dat is ondertussen voor 99% denk ik al wel gebeurt.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
lol zonde van je game zegBlisterin_Bull schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:17:
Ja, heb ook al 3 poppetjes op 305 met 17 raid completions en een lege map (alle sectors cleared) @ ps4 
Meeste klachten gaan over replayability van endgame content, en hoe verwaterd gear in feite is (geen armor set bonus, geen bonus perks op raid gear/wapens).
Meeste klachten gaan over replayability van endgame content, en hoe verwaterd gear in feite is (geen armor set bonus, geen bonus perks op raid gear/wapens).
Zo, net een clan request gestuurd. Hopelijk zijn er meer mensen die zin in de raid hebben!
Hoe is het eigenlijk in Destiny 2 als je met iemand speelt die bv MAX level is en jij begint net?
Schaalt dit goed? of kan je dan helemaal niks zelf (ala Borderlands of Division gecarried worden)
Schaalt dit goed? of kan je dan helemaal niks zelf (ala Borderlands of Division gecarried worden)
Hoe kan je zien of je nu die quest hebt gekregen voor je 2e soultree?
Zozo op level 6 al exotic gekregen
(level 4 AC/DC iets)
Die kan je toch ook upgraden ofzo? De power level
Die kan je toch ook upgraden ofzo? De power level
Green Man Gaming lijkt nog wat digitale preorder keys voor PC te verkopen.
Zo niet dan heb je wellicht geen Coldheart, maar in ieder geval wel een mooie korting van 15 euro t.o.v. de prijs van de Deluxe Edition bij Blizzard zelf.
Zo niet dan heb je wellicht geen Coldheart, maar in ieder geval wel een mooie korting van 15 euro t.o.v. de prijs van de Deluxe Edition bij Blizzard zelf.
[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 25-10-2017 20:12 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
is goed te doen. Enemies worden niet sterker. Alleen de hogere persoon heeft her wat makkelijker ivm betere soort wapens. Die lekker schieten verder weinig verschil.kihon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:49:
Hoe is het eigenlijk in Destiny 2 als je met iemand speelt die bv MAX level is en jij begint net?
PSN - M4uSzi // -
https://www.bungie.net/en/News/Article/46426
We have seen lots of questions about bans being issued in the PC version of Destiny 2. To provide some information, we would like to share some facts.
The following is true:
- Destiny 2 cannot automatically ban you, only Bungie can ban a player after a manual investigation
- Yesterday, we banned approximately 400 players on PC
- Bans were applied to players who were using tools that pose a threat to the shared ecosystem of the game
- We did not (and will not) issue any bans for the use of overlays or performance tools, including Discord, Xsplit, OBS, RTSS, etc.
- Information on using third-party applications can be found here: https://www.bungie.net/en/Help/Article/46101
- We are overturning 4 of the bans that were issued during the PC Beta
We are committed to providing an experience that is fun and fair for the millions of players who have joined us in this community.
We have seen lots of questions about bans being issued in the PC version of Destiny 2. To provide some information, we would like to share some facts.
The following is true:
- Destiny 2 cannot automatically ban you, only Bungie can ban a player after a manual investigation
- Yesterday, we banned approximately 400 players on PC
- Bans were applied to players who were using tools that pose a threat to the shared ecosystem of the game
- We did not (and will not) issue any bans for the use of overlays or performance tools, including Discord, Xsplit, OBS, RTSS, etc.
- Information on using third-party applications can be found here: https://www.bungie.net/en/Help/Article/46101
- We are overturning 4 of the bans that were issued during the PC Beta
We are committed to providing an experience that is fun and fair for the millions of players who have joined us in this community.
Wat betreft alle bans...niets van waar. Althans niet om de reden die gemeld wordt:Xtuv schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:46:
[...]
Dat zag ik ook in deze Reddit-thread:
https://www.reddit.com/r/...y_banned/?sort=confidence
Zijn er hier mensen die dat al zelf ervaren hebben, of juist genoemde software met overlay gebruiken en (nog) geen ban aan hun broek hebben?
https://twitter.com/DestinLegarie/status/923250754806194176
Mensen worden niet gebanned door het gebruiken van obs, discord of dat soort zaken. Zelf vandaag een uurtje of 7 gestreamed via obs en dat ging prima.
[ Voor 3% gewijzigd door 8GUS op 25-10-2017 22:02 ]
Heeft er nog iemand het probleem dat de clan roster altijd leeg is?
Mijn friends list is volledig beschikbaar en de clan roster is leeg terwijl ik wel in de tweakers zit sinds voor de launch. Vreemd?!
Mijn friends list is volledig beschikbaar en de clan roster is leeg terwijl ik wel in de tweakers zit sinds voor de launch. Vreemd?!
was met de console release ook zo, na enkele dagen/kleine week werkte het danPhaex schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:31:
Heeft er nog iemand het probleem dat de clan roster altijd leeg is?
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
Niet om je ongelijk te geven ofzo, maar waarom denken mensen vaak omdat het bij hun goed gaat, dat het bij iedereen automatisch goed gaat? Voor 't zelfde geld lult Bungie wat onzin om hun fout te redden, en misschien hebben mensen wel bepaalde hooks draaien waardoor ze een ban gekregen hebben. Nobody knows but Bungie...8GUS schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:00:
[...]
Wat betreft alle bans...niets van waar. Althans niet om de reden die gemeld wordt:
https://twitter.com/DestinLegarie/status/923250754806194176
Mensen worden niet gebanned door het gebruiken van obs, discord of dat soort zaken. Zelf vandaag een uurtje of 7 gestreamed via obs en dat ging prima.
Nog steeds een leuk spel trouwens, ondanks de ietwat wisselende performance. Als ik een solo missie doet loopt het allemaal prachtig 120fps, maar met andere mensen erbij is de fps een stuk wisselvalliger en voel ik toch (zelfs boven de 100fps) wat microstutter her en der. Misschien zit er wel waarheid achter dat er een memoryleak ergens roet in het eten gooit.
Maar D2 is net pas uit, wie weet loopt het bij de eerstvolgende patch allemaal weer een beetje beter (of nieuwere drivers ofzo) Game on!
Helemaal nieuw met Destiny , ik begrijp niet dat er random people meedoen als ik een quest ga starten.
Nu heb ik helaas geen vrienden die Destiny hebben voor de pc dus sta er alleen voor.
Nu level 6 en heb alle quest alleen gedaan, terwijl ik gewoon public sta.
Moet je echt vrienden toevoegen en dan samen de quest/campaign doen of kan dit ook random ?
Nu heb ik helaas geen vrienden die Destiny hebben voor de pc dus sta er alleen voor.
Moet je echt vrienden toevoegen en dan samen de quest/campaign doen of kan dit ook random ?
Net gekapt voor de avond! Lvl 20 / 255 gear.
Indien er wat mensen de speciale raids willen doen zoals nightstalker event deze week, geef even een seintje. Heb niet echt veel vrienden die het spelen
Indien er wat mensen de speciale raids willen doen zoals nightstalker event deze week, geef even een seintje. Heb niet echt veel vrienden die het spelen
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Ja als je missies start moet je mensen uitnodigen voor je groep en dan de missie gaan doen zeg maar.CallmeGod schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 00:16:
Helemaal nieuw met Destiny , ik begrijp niet dat er random people meedoen als ik een quest ga starten.
Dan doe je met het team de missie in plaats van alleen. De mensen die je rond ziet lopen zijn eigenlijk gewoon hun eigen ding aan het doen. Wel heb je op alle planeten zogeheette public events en daar kan iedereen random aan mee doen als ze er lopen en dat doe je dan samen zeg maar.
Maar alsnog zit je dan niet met elkaar in een groep.
weet niet of je er bij zit maar join anders de tweakers discord.
Daar kan je vast wel spelers onder ons vinden die je willen helpen of om mee te spelen
Vanavond weer een mooie avond. Ondanks de 3 keer moeten restarten vanwegen die stutter issies erg veel voor elkaar gekregen. doorgegaan met main campaign tot level 15 en toen deden we een paar public events om een beetje xp erbij te krijgen voor we verder konden en toen zagen we ineens hoe tering veel xp we kregen voor een heroic public event.
Toen even dit lijstje er bij gepakt om te zien hoe je die public events heroic maakt en dat gaan farmen. binnen anderhalf/2 uur van 15-20. Alle unlocks op lvl 20 even uitgepakt enzo nu al een mooie exotic emote, schip en sparrow in me bezig
Morgen de campaign maar even afronden en kan de power level grind beginnen
En ook me 3e subclass maar eens unlocken.. moet nog 8% van die artifact vullen voor ik die kan doen.
Ondanks die paar issues van de hapers enzo vermaak ik me echt super erg met deze game.
Speelt zo lekker weg op de PC
Toen even dit lijstje er bij gepakt om te zien hoe je die public events heroic maakt en dat gaan farmen. binnen anderhalf/2 uur van 15-20. Alle unlocks op lvl 20 even uitgepakt enzo nu al een mooie exotic emote, schip en sparrow in me bezig
Morgen de campaign maar even afronden en kan de power level grind beginnen
En ook me 3e subclass maar eens unlocken.. moet nog 8% van die artifact vullen voor ik die kan doen.
Ondanks die paar issues van de hapers enzo vermaak ik me echt super erg met deze game.
Speelt zo lekker weg op de PC
Eigenlijk hoef je maar tot level 17 te "grinden." Zodra je de story finished maakt het spel je automatisch level 20
Top, nu snap ik het..Morgen maar even joinen.Ricmaniac schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:11:
[...]
Ja als je missies start moet je mensen uitnodigen voor je groep en dan de missie gaan doen zeg maar.
Dan doe je met het team de missie in plaats van alleen. De mensen die je rond ziet lopen zijn eigenlijk gewoon hun eigen ding aan het doen. Wel heb je op alle planeten zogeheette public events en daar kan iedereen random aan mee doen als ze er lopen en dat doe je dan samen zeg maar.
Maar alsnog zit je dan niet met elkaar in een groep.
weet niet of je er bij zit maar join anders de tweakers discord.
Daar kan je vast wel spelers onder ons vinden die je willen helpen of om mee te spelen
Want heel de game alleen spelen is nooit zo leuk met meerdere Destiny gamers.
Gister eens opnieuw begonnen en nu met een warlock ipv Titan.
Ik begin het al wat beter te snappen. En de chaos werd al wat minder.
ben nu lvl 6.
Vind warlock leuk maar dat vond ik Titan ook.
Vind nog niet dat er heel veel verschil zit tussen de 2 classes. Maar wellicht komt dat nog.
Het enige wat ik nu kan bedenken is de super power is iets anders, Warlock heeft een healing shield en TItan een damage shield en dat was het wel zo'n beetje.
Ik hoop dat het wel meer gaat verschillen zeg maar.
Verder vind ik het nu wel leuker dan mn 1e avond moet ik zeggen.
We gaan rustig verder spelen.
ben nu lvl 6.
Vind nog niet dat er heel veel verschil zit tussen de 2 classes. Maar wellicht komt dat nog.
Het enige wat ik nu kan bedenken is de super power is iets anders, Warlock heeft een healing shield en TItan een damage shield en dat was het wel zo'n beetje.
Nee, alle classes spelen fundamenteel hetzelfde. Het is een shooter met hier en daar wat rpg/mmo elementen light.
enige verschil tussen de classes zijn: De jumps, Warlock healingrift, Titan damageshield, hunter heeft een koprolletje. En de supers verder is er weinig verschillendbeebie121 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:35:
ben nu lvl 6.
PSN - M4uSzi // -
Ben zelf ook heel blij met mijn Warlock. Vooral de ultimate ability is super tof. Het vette is ook als je door de lucht zweeft, en je activeert je ultimate, dan blijf je in de lucht hangen terwijl je iedereen op de grond verpletterdbeebie121 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:35:
ben nu lvl 6.
En dat klopt, de classes zullen ongetwijfeld op elkaar lijken. Dit heeft er mede mee te maken dat je allemaal dezelfde wapens kan dragen. Het is niet zo dat een sniper voornamelijk sniper guns draagt, dat kan een Titan net zo goed. Ik meende dat ik ergens nog iets had gelezen dat je aan de einde van de story wel een class specific wapen krijgt, en dat dit één van de weinig wapens is die class specific zijn.
Daarnaast zijn de armors natuurlijk wel iets verschillend, waar ik opzich wel blij mee ben
Mijn 2e dag Destiny 2 spelen ging ook weer lekker. Alleen heb ik niet heel veel kunnen speciaal. Super tof armor gekregen op level 10 (soort zwart me goud armor met kleine vleugels/wings). Daarnaast bij de "Farm" area nog enkele buffs gekregen, wat best grappig is. Je kan zien dat Destiny 2 je goed beloont door te exploreren. Je krijgt namelijk in de Farm area een permanente speed buff. Deze krijg je automatisch als je op een gegeven moment moeilijke bereikbare stukjes in de kaart explored.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
ook net aangemeld bij de 2e clan.. ik heb zin in..
Gisteren lvl 20 gehaald en bij heel veel missies zie je random opbjecten die je kan "inspecten" weet iemand of dit nog nut heeft?
Niet echt. In Destiny 1 had je lore cards die je kon verzamelen. De lore cards gaven je informatie over de wereld, de geschiedenis over hoe de wereld in deze situatie beland is en informatie over de vijanden die je aan het bevechten was.Madbee schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:27:
Gisteren lvl 20 gehaald en bij heel veel missies zie je random opbjecten die je kan "inspecten" weet iemand of dit nog nut heeft?
Die lore cards zitten niet meer in Destiny 2 maar zijn nu verspreid over random objecten in de wereld en de verhaaltjes die je bij Exotic weapons kunt lezen. Vooral de lore fanaten zijn hier niet heel blij mee, maar ik vind het eigenlijk wel vermakelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Mohius op 26-10-2017 10:41 ]
Speel je toevallig op borderless fullscreen? Sinds ik het op echt fullscreen heb, heb ik nergens meer last van. Constant 60fps voor uren achter elkaarRicmaniac schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:17:
Vanavond weer een mooie avond. Ondanks de 3 keer moeten restarten vanwegen die stutter issies erg veel voor elkaar gekregen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik speel inderdaad op windowed fullscreen ja. zal het vanavond wel is proberen.. maar vind fullscreen normaal zo kut XDChester schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:59:
[...]
Speel je toevallig op borderless fullscreen? Sinds ik het op echt fullscreen heb, heb ik nergens meer last van. Constant 60fps voor uren achter elkaar
True. Maar ik heb toch liever fullscreen dan die framedrops/stroperigheid.Ricmaniac schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
Ik speel inderdaad op windowed fullscreen ja. zal het vanavond wel is proberen.. maar vind fullscreen normaal zo kut XD
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Op fullscreen is er ook een soort stutter, zelfs op een G-Sync scherm, lijkt hem gewoon in de game te zitten. Moet zo nu en dan ook even de game afsluiten en opnieuw starten om de framerate weer op pijl te krijgen (van 110 naar 60 zakken is me wat te gortigChester schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
True. Maar ik heb toch liever fullscreen dan die framedrops/stroperigheid.
Hmm maat van me heeft wel fullscreen en heeft het ook.Chester schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
True. Maar ik heb toch liever fullscreen dan die framedrops/stroperigheid.
Maar persoonlijk denk ik dat ik liever elk anderhalf uur herstart dan dat ik fullscreen speel XD
Hebben meerdere mensen het probleem: "You've been returned to orbit" ??
Tijdens de BETA heb ik bijvoorbeeld geen enkele problemen gehad.
Met m'n Titan ben ik voorbij de start quest en bij de eerste missie heb ik dit zodra ik op de map kom.
Snel te herkennen aan geen enkele enemy om me heen.
Vanochtend ff snel een hunter aangemaakt en hier had ik het probleem direct na het punt waar je die 3 waves moet verslaan met Zavala. Loop door de deur om verder te gaan maar dan is alles leeg.
Tijdens de BETA heb ik bijvoorbeeld geen enkele problemen gehad.
Met m'n Titan ben ik voorbij de start quest en bij de eerste missie heb ik dit zodra ik op de map kom.
Snel te herkennen aan geen enkele enemy om me heen.
Vanochtend ff snel een hunter aangemaakt en hier had ik het probleem direct na het punt waar je die 3 waves moet verslaan met Zavala. Loop door de deur om verder te gaan maar dan is alles leeg.
Argh ik heb sinds de launch nog maar een paar uurtjes kunnen spelen (lvl 6). Nu zit ik hier op het werk met een brandend verlangen om verder te spelen. Ik heb bewust héél weinig gelezen over de game/story en ik wil graag verder
Dit weekend ga ik me gewoon opsluiten ^^
Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!
Let op: Geen PC VS Console discussie!