Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
[ Voor 9% gewijzigd door x3rius op 24-10-2017 10:32 ]
volgens mij moet je alleen de eerste missie solo doen en daarna kan je volgens mij alles met meer mensen doen als je zou willen.x3rius schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:32:
Even een vraag qua gameplay; is alle content samen (al dan niet met meer dan 2) te spelen, of zijn er ook verplichtte solo delen (heb D1 nooit gespeeld)?
Op een aantal missies na kan je alle pve missies met 3 man spelen, de raid met 6 man, en pvp met 4 man.x3rius schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:32:
Even een vraag qua gameplay; is alle content samen (al dan niet met meer dan 2) te spelen, of zijn er ook verplichtte solo delen (heb D1 nooit gespeeld)?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Dan is hij wel duurder geworden, geloof ik. Ik was in elk geval goedkoper uit. Ik kocht een voucher wat bij (nVidia GTX Ti) videokaarten geleverd was, was iets van 3 tientjes.m0nk schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:01:
5 tientjes op verschillende key sites.
Ik heb er in elk geval onwijs zin in.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 24-10-2017 10:37 ]
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
volgens mij moet je alleen de eerste missie solo doen en daarna kan je volgens mij alles met meer mensen doen als je zou willen.
ThanksNLRev0lution schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:33:
[...]
Op een aantal missies na kan je alle pve missies met 3 man spelen, de raid met 6 man, en pvp met 4 man.
pvp met 4 is automatisch verplicht.. je wordt gewoon in een groep gegooid met je party. de raid en strikes zijn volgens mij ook gewoon te doen zonder volle party. Of het je dan gaat lukken is een 2ex3rius schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
[...]
ThanksDat moet dan wel goedkomen! Zijn deze aantallen trouwens 'verplicht'? Of kun je ook met minder mensen de gamemode spelen (bij PvP kan ik me indenken dat je wel echt 4 mensen moet hebben)
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 24-10-2017 11:04 ]
Dat verschilt per gamemode:x3rius schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
[...]
ThanksDat moet dan wel goedkomen! Zijn deze aantallen trouwens 'verplicht'? Of kun je ook met minder mensen de gamemode spelen (bij PvP kan ik me indenken dat je wel echt 4 mensen moet hebben)
In de strike playlist en crucible wordt je gematched met andere spelers om een volledig fireteam te maken, als je zelf met minder bent dan het minimum.Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:04:
[...]
pvp met 4 is automatisch verplicht.. je wordt gewoon in een groep gegooid met je party. de raid en strikes zijn volgens mij ook gewoon te doen zonder volle party.
Voor nightfall en raid is er volgens mij geen matchmaking, dus moet je zelf een fireteam samenstellen. Maar ik wist niet dat je ook gewoon met minder kunt starten. Vraag me af of je dan ver komt
Er zijn een aantal mensen die de nightfall (ook prestige) solo gedaan hebben, ik weet niet of ze dit gehaald hebben. De raid is ook al door 2 man geclearedtplgr schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:06:
[...]
Dat verschilt per gamemode:
[...]
In de strike playlist en crucible wordt je gematched met andere spelers om een volledig fireteam te maken, als je zelf met minder bent dan het minimum.
Voor nightfall en raid is er volgens mij geen matchmaking, dus moet je zelf een fireteam samenstellen. Maar ik wist niet dat je ook gewoon met minder kunt starten. Vraag me af of je dan ver komt
https://www.reddit.com/r/...yer_guide_for_pc_players/
Opgesplitst in 5 delen, even doorklikken vanaf de reddit post.
Mezelf ook even aangemeld voor de GoT PC clan, op PS4 al veel lol gehad met wat gasten van hier tijdens m'n eerste nightfall en raid - Hopelijk hier weer
Nog maar 6 plekjes, gaat hard!tplgr schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:16:
Mezelf ook even aangemeld voor de GoT PC clan, op PS4 al veel lol gehad met wat gasten van hier tijdens m'n eerste nightfall en raid - Hopelijk hier weer![]()
Voor de nieuwe mensen in de clan (en van tweakers ook natuurlijk): Join ook discord https://discord.gg/4YMHHYN
Doe mij eens accepteren danNLRev0lution schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:27:
[...]
Nog maar 6 plekjes, gaat hard!
Voor de nieuwe mensen in de clan (en van tweakers ook natuurlijk): Join ook discord https://discord.gg/4YMHHYN
'k zit hier verder echt af te tellen, hoop zo op een soepele launch... (tegen beter weten in...)
Done.Madbee schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:51:
[...]
Doe mij eens accepteren danzit al in discord.
'k zit hier verder echt af te tellen, hoop zo op een soepele launch... (tegen beter weten in...)
Dus mochten er mensen zich geroepen voelen om een tweede Tweakers PC clan op te richten..... go your gang
Bummer! Gisteravond pas de game aangeschaft en nog helemaal niet naar de clan gekeken..8GUS schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:48:
Wow. De eerste Tweakers.net D2 clan zit op dit moment VOL!! Lekker hoor![]()
Dus mochten er mensen zich geroepen voelen om een tweede Tweakers PC clan op te richten..... go your gang
Nu geen tijd, maar vanavond even checken of er al een Tweakers deel 2 is. Anders zelf maar oprichten.
Ik doe met je mee als je een 2e clan opricht. Ben er zelf ook wat te laat bij maar ben behoorlijk hyped voor vanavond. Zal vast geen nette launch worden maar heb toch deze hele week vrij van m'n werk hehe.schaapiej schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:54:
[...]
Bummer! Gisteravond pas de game aangeschaft en nog helemaal niet naar de clan gekeken..
Nu geen tijd, maar vanavond even checken of er al een Tweakers deel 2 is. Anders zelf maar oprichten.
Laat maar weten in dit topic als er een 2e clan is.
blijft het spel leuk endgame of is het een grindfest net als in WOW dat je raids en dungeons moet doen voor gear om max uit je char te halen?
het is geen grindfest meer, het is juist meer casual gericht volgens de console gamers.nemesis2212 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:50:
ondanks dat ik hem niet gepreorderd heb twijfel ik nog steeds of ik hem voor 50-60 euro moet aanschaffen voor de pc.
blijft het spel leuk endgame of is het een grindfest net als in WOW dat je raids en dungeons moet doen voor gear om max uit je char te halen?
Was het maar een grindfestnemesis2212 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:50:
ondanks dat ik hem niet gepreorderd heb twijfel ik nog steeds of ik hem voor 50-60 euro moet aanschaffen voor de pc.
Ik zeg doen als je zulk soort spellen leuk vind.
Dit vraag ik eigenlijk omdat ik dacht dat D2 morgen uit kwam en hem vanavond nog snel wou pre orderen xD.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Weet er niks van, we zullen zien
Lees dat de eerste tweakers clan al vol zit.
Indien er een twwede komt meld ik me wellicht daar bij. Eerst met vrienden spelen.
Clan joinen kan altijd nog, niet.
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Of is het ( net als in bijv WoW ) een must om bij een goede clan te zitten ( zo niet later in het spel )
Je krijgt clan rewards doordat je clanleden bepaalde activiteiten hebben voltooid of als jij bepaalde dingen voor de clan hebt gedaan die kans geven op hoge gear, dus wel een aanrader ja.Lasteraar schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:14:
Zitten er nog specifieke voordelen aan het zitten in een destiny-clan of kun je de game ook gewoon zonder clan spelen en aan public-events ofzo deelnemen?
Of is het ( net als in bijv WoW ) een must om bij een goede clan te zitten ( zo niet later in het spel )
Ik heb vele pc (p) reviews gelezen en gekeken en geen enkele meld dat aim assist werkt als je met muis en tobo speelt, zelfs als je een controller hebt aangesloten. De game kijkt welke input hij krijgt en past daar aim assist op aan.Njegativ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:52:
Jongens(en meisjes?), even een tip.. Sluit een controller aan op je PC (of xim4 o.i.d.) en je hebt gratis -dikke- Aim Assist. Gegarandeerd flawless! Blijft een mooi spel hè
Dus, tenzij je een bron hebt, verspreid geen leugens.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Indien er een tweede clan komt sluit ook ik mij graag aan
Oeff, gevoelig hoor.Phydomir schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:31:
[...]
Ik heb vele pc (p) reviews gelezen en gekeken en geen enkele meld dat aim assist werkt als je met muis en tobo speelt, zelfs als je een controller hebt aangesloten. De game kijkt welke input hij krijgt en past daar aim assist op aan.
Mischien had ik duidelijker moeten wezen. Uiteraard bedoel ik dat mensen die gebruik maken van een controller of xim4 (en dus ook de input veranderen van KB/M naar controller) de aim assist krijgen.
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Don't feed the trolls. We weten helemaal niks van aim assist en of het er nog in zit.Phydomir schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:31:
[...]
Ik heb vele pc (p) reviews gelezen en gekeken en geen enkele meld dat aim assist werkt als je met muis en tobo speelt, zelfs als je een controller hebt aangesloten. De game kijkt welke input hij krijgt en past daar aim assist op aan.
Zit nogal een groot verschil tussen "hang er een controller aan en je hebt aim assist" of "koop een extra apparaat van 160 euro en je hebt aim assist".Njegativ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:50:
[...]
Oeff, gevoelig hoor.
Mischien had ik duidelijker moeten wezen. Uiteraard bedoel ik dat mensen die gebruik maken van een controller of xim4 (en dus ook de input veranderen van KB/M naar controller) de aim assist krijgen.
Ik moet ook nog maar eens zien hoe groot een probleem dat echt gaat zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Even je client restarten dan krijg je een update en gaat de A weg.itons schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:04:
Ik had de beta er nog op staan, volgens de launcher zit ik nu op versie 4104860a, kan ik dan spelen om 19:00 ?
Ik wil het spel aanschaffen om samen met een vriend van me de campaign co-op te spelen. Het gaat ons vooral om het verhaal en samen bezig zijn. We hebben niet echt interesse om met andere mensen te spelen. Is het dan de moeite om het spel aan te schaffen en te spelen? Of gaan we dan tegen bepaalde beperkingen aanlopen, zoals dingen niet kunnen doen omdat je te zwak bent met z'n tweeën?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134
Nice, ik heb een request verstuurdSkizzik0 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:59:
Aangezien de eerste clan vol is heb ik een tweede clan gemaakt:
is de release later dan 19:00 uur?
[ Voor 25% gewijzigd door Dembar op 24-10-2017 19:13 ]
Battletag Vakasha#2284
Toegevoegd in de openingspost.Skizzik0 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:59:
Ik stel voor wat we zolang dezelfde Discord gebruiken (?)
[ Voor 10% gewijzigd door 8GUS op 24-10-2017 19:14 ]
Ben al aan het spelenDembar schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:12:
Request verstuurd..
is de release later dan 19:00 uur?
Bedankt, dan zitten we ook zo vol denk ik.8GUS schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:13:
[...]
Toegevoegd in de openingspost.
Heb me ook aangemeld voor de 2e clan (SoSurreal) op BattleNet.
En ik dacht dat de game pas 27 oktober uit zou komen voor PC ?
[ Voor 19% gewijzigd door So_Surreal op 24-10-2017 19:44 ]
Nee, en niemand snapt waarom.Zironako schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:35:
Is er geen chat-window in het spel voor clans aka guilds in mmo's?
Inmiddels ook een request voor de tweede clan gestuurd en discord gejoined.
Iemand een tip wat ik kan doen?
Had ik ook ff op T drukken dan stond er welkom bij destiny 2beebie121 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:18:
ik heb de hele tijd in mijn rechter onderhoek een soort van chatballonnetje staan. Echter ik zie niks qua chat ofzo.
Iemand een tip wat ik kan doen?
Asus G501
Top!Skizzik0 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:59:
Lijkt mij wel zo handig, toch?8GUS schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:13:
[...]
Toegevoegd in de openingspost.
Nondepie ik vind het echt ontzettend mooi.
Snap er nog niet veel van, maar wat een werelden
Kan iemand vertellen wat je bij dat open veld met dat huis met dat waterrad enzo moet? Waarom kom je daar vaker terecht? Ik zie daar ook allemaal andere spelers ronddwalen die volgens mij net als mij niet weten wat ze daar doen...
Volgens mij gaan ze in Destiny 2 er vanuit dat je 1 hebt gespeeld, right? Dat je alles al snapt ofzo... Nou dát valt dan effe tegen...
Dat is The Farm, de "hub" in het spel. Hier kom je inderdaad andere spelers tegen en kan je ook dingen vinden als vendors, je mail, etc.Atmoz schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 21:33:
Kan iemand vertellen wat je bij dat open veld met dat huis met dat waterrad enzo moet? Waarom kom je daar vaker terecht? Ik zie daar ook allemaal andere spelers ronddwalen die volgens mij net als mij niet weten wat ze daar doen...
Net even een stukje gespeeld totdat je in The Farm terecht komt en iedereen rond ziet huppelen. Draait best lekker hier, ziet er allemaal top uit en vooral de muziek vind ik tot nu toe ook erg vet! Morgen maar eens kijken of er een party te maken is ofzo.
Ben erg benieuwd, al zal ik m'n favoriete shooter Planetside 2 er niet gauw voor uninstallen.
En ziet er top uit blij dat ik hem gekocht heb .
Ik merk ook dat in de wat grotere gebieden met een grote hoeveelheid enemies dat mijn fps van 120 naar 60 in kakt, dat speelt toch wat minder fijn. Verder voelt het kwa input lag wel prima, ook bij 60 fps. GFX omlaag gooien heeft geen effect, dus ik denk dat het of een engine optimalisatie limitering is, of dat mijn oude i7 950 op 4ghz niet meer genoeg is...?FrankoNL schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:29:
performance moet hier en daar beter kunnen denk ik. Er zijn een aantal area's rond de church en op titan waar de FPS een pak slaag krijgt.
edit, Ik draai nv 388.00, de laatste versie idd
[ Voor 4% gewijzigd door kevz op 24-10-2017 23:56 ]
Die kan je in-game aanzetten onder Gameplay.Zarhrezz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:05:
Hoe zien jullie de FPS trouwens? M'n Afterburner geeft een flat 0, alsof het een non-3D applicatie is. Toggle van OSD doet ook helemaal niets binnen D2.
Display drivers zijn geupdate, het is blijkbaar een probleem met alle Phenom processors : https://www.bungie.net/en/Forums/Post/236528772 , en dat terwijl de beta perfect draaideRicmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:55:
heb je de nieuwste driver updates gedaan. ik en 2 vrienden hadden het ook en na die update niet meer
Betreft Destiny. Dit is mijn eerste.. Geen eerdere ervaring dus.
Het speelt erg lekker weg. De guns schieten erg fijn en ik merk dat ik af en toe blijf hangen in een zone puur om even wat extra fallen te doden.
Soundtrack is erg prettig en ik begin het een beetje te overzien. Ben nu lvl 8 en heb net de wereld Titan vrijgespeeld. Eerste indruk is goed. Leuke game.
+ Vette graphics en geluid, mooie werelden
+ Redelijk leuke quests en (public) events
- Monsters zijn veel te makkelijk
- In de Titan wereld liep ik vast. Objective gehaald maar geen einde? Eindeloos zoeken naar een uitgang of doorgang, maar nog niet gevonden.
- PvP lijkt nog helemaal nergens op. Continu ge-1shot worden door lvl 2's (met handgun!) terwijl ik zelf lvl 6 ben. Kan iemand mij dit uitleggen?
Meh... ik ben er nog niet helemaal over uit. Morgen nog maar eens proberen.
levels etc maakt in PVP niet uit. je word voor het grootste deel gescaled.rickuss schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:27:
Eerste ervaring na een paar uurtjes spelen:
- In de Titan wereld liep ik vast. Objective gehaald maar geen einde? Eindeloos zoeken naar een uitgang of doorgang, maar nog niet gevonden.
- PvP lijkt nog helemaal nergens op. Continu ge-1shot worden door lvl 2's (met handgun!) terwijl ik zelf lvl 6 ben. Kan iemand mij dit uitleggen?
Er zijn wel wat flaws momenteel zoals vreemde frame drops enzo maar de launch is echt ontiechelijk smooth gegaan vergeleken met wat ik gewend ben van launches.
Heb super zin in morgen avond
1shot met hand cannon lijkt me sterkrickuss schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:27:
Mee eens. Hier was ik al bang voor. Ze hadden het wel moeilijker mogen maken ten opzichte van de console versie, aimen is gewoon veel makkelijker met een muis. Desnoods gooien ze meer vijanden op je af of vergroten ze de recoil op wapens. Hopelijk is er meer uitdaging in de nightfalls en strikes.rickuss schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:27:
In PVP is er zat uitdaging te vinden, wat speelt dat lekker zeg. Net een potje Supremacy geëindigd in 31-32. Er zal wel weer een wapen zijn die de hele balance verkloot zoals altijd het geval was in D1, maar op dit moment is het erg fijn
Steam/XBL: Avioto
Enemies zijn altijd easy geweest is destiny. Veranderen ook niet.rickuss schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:27:
Eerste ervaring na een paar uurtjes spelen:
En dat je niks meer tegen komt op Titan komt omdat je waarschijnlijk weer naar een nieuwe wereld moet.
En het laatste met PvP. Tja welkom in destiny PvP. Wereld van teamshotten en het "gekilt" worden door 1 shot. Tenminste zo lijkt het soms maar waarschijnlijk hebben 2 man op je geschoten
PSN - M4uSzi // -
Verder uiteraard geweldig! Geluid, beeld en wat speelt het lekker weg! wel wennen aan het " straven..." wat die eigenlijk bijna niet doet als je ook gewoon recht vooruit loopt maar dat duurde maar even
[ Voor 33% gewijzigd door mfneed op 25-10-2017 08:15 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Monsters zijn niet altijd even moeilijk maar bij tijden / op sommige plekken zijn het er behoorlijk veel waardoor het (lekker) chaotisch wordt en dan is het maar goed dat je ze relatief snel neer kan maaien..Avioto schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 01:25:
[...]
1shot met hand cannon lijkt me sterk
[...]
Mee eens. Hier was ik al bang voor. Ze hadden het wel moeilijker mogen maken ten opzichte van de console versie, aimen is gewoon veel makkelijker met een muis. Desnoods gooien ze meer vijanden op je af of vergroten ze de recoil op wapens. Hopelijk is er meer uitdaging in de nightfalls en strikes.
In PVP is er zat uitdaging te vinden, wat speelt dat lekker zeg. Net een potje Supremacy geëindigd in 31-32. Er zal wel weer een wapen zijn die de hele balance verkloot zoals altijd het geval was in D1, maar op dit moment is het erg fijn
Klopt, heb ik gisteravond ook last van gehad op Nessus. Hoop toch wel op een fix...m0nk schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:15:
Ja memory leak, schijnen meer mensen last van te hebben (ik ook overigens). Systeem rebooten en het loopt weer soepel. Ga er vanuit dat dat gefixt wordt..
Daarnaast beetje geschrokken van alle bans die nu uitgedeeld worden en toch grotendeels onterecht lijken vanwege een willekeurige third party overlay die hier voor kan zorgen.
Ook totaal geen reactie op deze gevallen en het enige wat er nu gezegd wordt vanuit bungie is dat alle bans terecht zijn en niet terug te draaien.
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
pluspunten:
* Ziet er geweldig uit
* loopt lekker soepel
* zeer goede launch
minpunten voor mij:
* super chaotisch.
* Geen idee wat ik echt moet doen. Mis een soort van tutorial of verhaal
* Toch het idee dat je D1 had moeten spelen
* Monsters zijn wel makkelijk
Mijn eerste gevoel is toch iets van mwoah. Aangezien dit mn eerste fps-rpg is heb ik het gevoel van, dit is niet mijn soort game ofzo.
Ik ga zeker nog verder spelen en laat me verrassen. Maar heb nu nog niet het idee van Dit ga ik superveel spelen.
Misschien is het veel leuker met anderen hoor.
Dat zag ik ook in deze Reddit-thread:neolite schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:38:
[...]
Daarnaast beetje geschrokken van alle bans die nu uitgedeeld worden en toch grotendeels onterecht lijken vanwege een willekeurige third party overlay die hier voor kan zorgen.
Ook totaal geen reactie op deze gevallen en het enige wat er nu gezegd wordt vanuit bungie is dat alle bans terecht zijn en niet terug te draaien.
https://www.reddit.com/r/...y_banned/?sort=confidence
Zijn er hier mensen die dat al zelf ervaren hebben, of juist genoemde software met overlay gebruiken en (nog) geen ban aan hun broek hebben?
Tab inhouden, en vervolgens E inhouden. Je krijgt dan te zien wat je moet doen om verder te komen. Het kan zijn dat je voor een bepaalde missie een te lage level hebt, dan moet je gewoon die adventure dingen doen tot je wel verder kunt.beebie121 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:38:
* Geen idee wat ik echt moet doen. Mis een soort van tutorial of verhaal
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
begin is inderdaad een beetje onduidelijk. maar daarna gaat het heel snel beter
Ja dit had ik dus ook, Je kan een missie tracken maar niet echt duidelijk aangeven welke kant je op moet.Ricmaniac schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:01:
het is voornamelijk ff wennen om te zien waar je heen moet enzo. Als je de map opent zie je dat er op een bepaalde plek of planeet een ander icoontje staat en dat is dan vaak waar je quest is.
begin is inderdaad een beetje onduidelijk. maar daarna gaat het heel snel beter
Ik volg de rader (pijltjes) maar duidelijk is het niet helemaal.
nickname: Bruzzli
[ Voor 11% gewijzigd door Jelster op 25-10-2017 09:28 ]
Het open wereld gevoel heb ik wat minder ( dat zou dit toch moeten zijn ? ). Mede omdat je via de schip naar verschillende werelden kan reizen en binnen deze werelden toch wel echt een bepaalde lijn moet volgen buiten de public events om.
Het is geen wereld waar je in kan gaan dwalen en vanzelf avonturen oppikt of tegenkomt. Niet echt tenminste.De geweren zijn heel erg gaaf. Klinken goed. Schieten goed. Er zit veel variatie tussen de verschillende soorten guns zodat er voor iedereen wel wat bij zit.
Begonnen als Warlock maar al snel geswitcht naar Hunter. Die speelt voor mij net even wat fijner.
Als je de missie tracker aanzet dan krijg je op de radar 1 pijltje, deze geeft alleen de richting aan.CallmeGod schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Ja dit had ik dus ook, Je kan een missie tracken maar niet echt duidelijk aangeven welke kant je op moet.
Ik volg de rader (pijltjes) maar duidelijk is het niet helemaal.
Het is geen echte open wereld nee. Je moet altijd met je schip naar andere locaties en die zijn dan redelijk afgebakend. Ik noem het voor het gemak altijd maar semi open wereld. Mappen zijn niet echt klein te noemen.Lasteraar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:34:
Ik vind het persoonlijk wel leuk dat je het gewoon lekker zelf mag uitzoeken.
Het open wereld gevoel heb ik wat minder ( dat zou dit toch moeten zijn ? ). Mede omdat je via de schip naar verschillende werelden kan reizen en binnen deze werelden toch wel echt een bepaalde lijn moet volgen buiten de public events om.
Het is geen wereld waar je in kan gaan dwalen en vanzelf avonturen oppikt of tegenkomt. Niet echt tenminste.De geweren zijn heel erg gaaf. Klinken goed. Schieten goed. Er zit veel variatie tussen de verschillende soorten guns zodat er voor iedereen wel wat bij zit.
Begonnen als Warlock maar al snel geswitcht naar Hunter. Die speelt voor mij net even wat fijner.
Van mij had het iets meer 'farcry' achtig mogen zijn qua wereld. Maar goed.. die komt over een tijdje ook uit dus ik zeur nietPhydomir schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:47:
[...]
Het is geen echte open wereld nee. Je moet altijd met je schip naar andere locaties en die zijn dan redelijk afgebakend. Ik noem het voor het gemak altijd maar semi open wereld. Mappen zijn niet echt klein te noemen.
Kost tijd! als je een paar weken/maanden verder bent zijn er weer zo veel secrets uncovered waar je u tegen zegt! in destiny 1 kwam je ook om de haveklap secrets tegen! ook in open wereld:) ben heel erg benieuwd!!Lasteraar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:34:
Ik vind het persoonlijk wel leuk dat je het gewoon lekker zelf mag uitzoeken.
enige wat ik wel hoop... dat ze niet zoals in deel 1 bijna alle gebieden recyclen... doe maar gewoon uitbreidingen met nieuwe gebieden die mergen in de oude of met overlap... DLC als taken king en iron lords
Hoe kan ik trouwens de GOT clan joinen? geen idee hoe ik moet zoeken.
[ Voor 29% gewijzigd door bulefy op 25-10-2017 10:03 ]
check ff de start post. daar staat wel een link in geloof ik om te joinen. de 1e is vol. ik geloof dat er een 2e is.bulefy schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:00:
Iemand aan het spelen op PC? die samen wat wil knallen? @ me op blizzard Matthijs#21114
Hoe kan ik trouwens de GOT clan joinen? geen idee hoe ik moet zoeken.
Zitten er nadelen aan het wisselen van clans?
[ Voor 10% gewijzigd door Steefanus op 25-10-2017 10:44 ]
Ja dat ervaarde ik dus ook. Het speelt zoo veel lekkerder weg.Steefanus schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:40:
Gisteren met een hunter begonnen, nadat ik op de PS4 met een titan was begonnen. Wat een verademing is dit spel, met de uncapped framerate. Het spel voelt gewoon echt anders aan, ook al is de content hetzelfde.
Ik merkte al dat Afterburner OSD niet werkt. Als dat een ban op kan leveren heeft Bungie wel echt een enorm PR-probleem. Een enkel FPS getalletje in beeld is natuurlijk nutteloos, een graph over de laatste minuten is minimaal.Xtuv schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 08:46:
[...]
Dat zag ik ook in deze Reddit-thread:
https://www.reddit.com/r/...y_banned/?sort=confidence
Zijn er hier mensen die dat al zelf ervaren hebben, of juist genoemde software met overlay gebruiken en (nog) geen ban aan hun broek hebben?
Ban op Discord overlay zonder goeie in-game communicatie-opties...daar gaan ze ook punten scoren.
Dat bovenop een nutteloze keymapping geeft mij toch het gevoel van slechte console port...voor een PC game zijn zaken als Discord, Fraps, Afterburner en keymapping gewoon basisfunctionaliteit. Die hier kennelijk allemaal over het hoofd gezien is. Ik heb genoeg Bungie spellen gespeeld, maar ik moet zeggen dat dit de minste ervaring tot nu toe is. Jammer, want ik zie de potentie wel. Maar ja, speelbaarheid is toch echt belangrijker dan graphics en storyline.
In mijn mening zitten er geen nadelen aanSeroczynski schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:07:
Heb mijn maten richting de Ghost of Tweakers clan gestuurdEven kijken hoe de populariteit van de clan is over een week ofzo. Anders moet ik misschien ff switchen.
Zitten er nadelen aan het wisselen van clans?
Misschien wel ff duidelijk op discord zetten zodat mensen elkaar makkelijker vinden?
Ja melee op de C knop.... verschrikkelijkZarhrezz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:13:
[...]
Ik merkte al dat Afterburner OSD niet werkt. Als dat een ban op kan leveren heeft Bungie wel echt een enorm PR-probleem. Een enkel FPS getalletje in beeld is natuurlijk nutteloos, een graph over de laatste minuten is minimaal.
Ban op Discord overlay zonder goeie in-game communicatie-opties...daar gaan ze ook punten scoren.
Dat bovenop een nutteloze keymapping geeft mij toch het gevoel van slechte console port...voor een PC game zijn zaken als Discord, Fraps, Afterburner en keymapping gewoon basisfunctionaliteit. Die hier kennelijk allemaal over het hoofd gezien is. Ik heb genoeg Bungie spellen gespeeld, maar ik moet zeggen dat dit de minste ervaring tot nu toe is. Jammer, want ik zie de potentie wel. Maar ja, speelbaarheid is toch echt belangrijker dan graphics en storyline.
Probleem:
Game loopt soepel bij start. Na ongeveer een half uur spelen geeft de FPS counter nog 100 + fps aan maar het voelt als 30. Ontzettend stroperig. Lijkt een probleem met frame-pacing te zijn en als ik naar de bungie forums kijk ben ik niet de enige die dit ervaart.
Een alpha, een beta en 2 maanden om de game te fixen --> enkel ellende bij release.
Let op: Geen PC VS Console discussie!