de Pre-load is vandaag. (ik vermoed vanaf 19:00 net als de release) dus zou gewoon de beta effe verwijderen en morgen ofzo weer installeren. Tijd zat.Marshalty schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:48:
Ik heb het spel ook gepreordered, iemand enig idee of ik de beta kan updaten als het spel die dinsdag uitkomt ?
In de blizzard app heb je als je destiny 2 selecteerd 2 opties, destiny 2 (not available yet) en destiny 2 beta, hierbij heb je de enige optie om deze te deinstaleren. vanmorgen gedaan en vanavond maar full game downloaden.Marshalty schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:48:
Ik heb het spel ook gepreordered, iemand enig idee of ik de beta kan updaten als het spel die dinsdag uitkomt ?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Goed om te zien dat het al aardig druk is in het [PC] Destiny 2 topic. Ook zie ik dat er veel Discord servers zijn waar mensen kunnen joinen om mee te gamen.
NOOB-inc is opzoek naar actieve Destiny 2 gamers, heb je zin om gezellig met ons een avond Destiny 2 te spelen, of om een gezellig praatje te maken, dan is NOOB-inc echt iets voor jou.
Wij zijn een actieve clan met +/- 20 leden. Een mooi klein clubje om rustig mee te gamen.
Lijkt het je leuk om een kijkje te nemen bij ons, check dan onze Discord.
Discord: https://discord.gg/SuPUd5t
NOOB-inc is opzoek naar actieve Destiny 2 gamers, heb je zin om gezellig met ons een avond Destiny 2 te spelen, of om een gezellig praatje te maken, dan is NOOB-inc echt iets voor jou.
Wij zijn een actieve clan met +/- 20 leden. Een mooi klein clubje om rustig mee te gamen.
Lijkt het je leuk om een kijkje te nemen bij ons, check dan onze Discord.
Discord: https://discord.gg/SuPUd5t
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo
De Pre-Load is live
nu aan het installeren.
Voelt toch weer een stukje dichter bij de release haha
Voelt toch weer een stukje dichter bij de release haha
top! bedankt voor de info allen, dan zet ik vanavond de download aan.
Beste Moderator,Chaoss schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:23:
[modbreak]Aub geen PC VS Console discussie. Discussiëren over de gebreken van de huidige console versie is ook niet gewenst in dit topic.[/modbreak]
Pc vs console dat begijp ik wel, maar je mag dus niet discussiëren over het feit dat er gewoon gebreken zijn in de game?? je weet wel dat de game exact hetzelfde is als op de ps4??? op wat frames etc na..
De gebreken die hier besproken worden zijn gewoon relevant aan de game en ook relevant aan de pc game...
Die mag je in het console topic prima bespreken, hier heeft dat nog weinig nut omdat de game nog niet uit is. Gebreken op technisch vlak zijn op de PC misschien anders.
Discussiëren over gameplay gerelateerde zaken is prima want de gameplay zal in 1:1 gelijk zijn.
Discussiëren over gameplay gerelateerde zaken is prima want de gameplay zal in 1:1 gelijk zijn.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dan maar weer een positieve noot. Heb inmiddels al kaziljoen uren in de PS4 versie van de game gestopt (ik weet niet precies hoeveel). Character op max level, maar geen tweede of derde aangemaakt. Per week speel ik nu nog ongeveer 5 tot 10 uur Destiny. Meestal na de reset en even in het weekend.
Vermaak mij nog steeds, na alles zo een beetje wel verzameld te hebben. Heb de game ook op de PC en kan niet wachten op de release. Ik ga gewoon mijn tweede character op PC levelen. Jammer dat je geen cross-progress achtig iets hebt. Zie er toch wel weer naar uit om het verhaal nogmaals te doorlopen, aangezien je niet zoals in D1 de missies opnieuw kan spelen (ja behalve die drie per week).
Vermaak mij nog steeds, na alles zo een beetje wel verzameld te hebben. Heb de game ook op de PC en kan niet wachten op de release. Ik ga gewoon mijn tweede character op PC levelen. Jammer dat je geen cross-progress achtig iets hebt. Zie er toch wel weer naar uit om het verhaal nogmaals te doorlopen, aangezien je niet zoals in D1 de missies opnieuw kan spelen (ja behalve die drie per week).
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Bij wehkamp met code FASHION 7,50 korting op destiny 2 dus voor 52,49 incl. Verzending.
kneusteun schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:03:
Bij wehkamp met code FASHION 7,50 korting op destiny 2 dus voor 52,49 incl. Verzending.

Dit is zo'n moment waarop ik het jammer vind dat ik 'em al in pre-order heb....'em bij de Wehkamp met FASHION korting kopen zou een achievement met cosmetic reward moeten zijn.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat zou echt epic win zijn...dat je in-game deze Wehkamp outfit aan krijgt...en pet puppy!Cloud schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:37:
@Zarhrezz
Zo had ik het niet eens bekekenMisschien krijg je er wel wat cosmetic items bij?
Ik kon niet wachten uiteindelijk en heb sinds vorige week al 28 uur in destiny zitten op de ps4, (PC versie ga ik ook spelen)
Maar al met al prachtige game , maar iets minder dan ik gehoopt had.
Grootste gemis mijn inziens is een loot systeem zoals bijvoorbeeld Diablo, waarbij Wapen A verschillende stats kan hebben en je dus blijft zoeken naar het Ultieme wapen A.
Sommige vind dat fijn, ik niet hierdoor heb je namelijk op een gegeven moment alles en wacht je op dlc in december.
Zover ben ik nog lang niet maar ken wel anderen die wel op dat punt zitten, en dan bedoel ik die hebben alles van cosmetics tot verschillende sets in de vault tot aan exotics light levels etc
En dat komt puur omdat er dus geen betere variant is van Chest A of Wapen A , want ze zijn allemaal hetzelfde
Grootste gemis mijn inziens is een loot systeem zoals bijvoorbeeld Diablo, waarbij Wapen A verschillende stats kan hebben en je dus blijft zoeken naar het Ultieme wapen A.
Sommige vind dat fijn, ik niet hierdoor heb je namelijk op een gegeven moment alles en wacht je op dlc in december.
Zover ben ik nog lang niet maar ken wel anderen die wel op dat punt zitten, en dan bedoel ik die hebben alles van cosmetics tot verschillende sets in de vault tot aan exotics light levels etc
En dat komt puur omdat er dus geen betere variant is van Chest A of Wapen A , want ze zijn allemaal hetzelfde
Bungie weet dit trouwens en daar hebben ze ook ideen over zoals ze dat zeggen. Welke dat zijn en hoe en wanneer ze geinplementeerd worden weten we nog niet. Maar het is wel iets waar ze zich van bewust zijn. =Lienuks schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:24:
Ik kon niet wachten uiteindelijk en heb sinds vorige week al 28 uur in destiny zitten op de ps4, (PC versie ga ik ook spelen)
Ik ben toch wel benieuwd.
Ooit een demo van D1 gespeeld maar nooit meer dan dat. Stap dus nieuw in D2 op de pc.
Shooters/rpg-achtig is toch leuk? Zoveel alternatieven heb je niet momenteel..
Heb veel overwatch gespeeld het afgelopen jaar. Maar na een jaar hetzelfde spelletje is een keer een nieuw verhaal / game ook wel leuk.
Nu ben ik een casual speler die niet heel veel uren de tijd heeft. Maar wanneer ik dan speel hou ik van een game waar aandacht aan besteed is. Een community heeft. Een game die leeft zeg maar.
De volgende game die ik na Destiny op het oog hebt is Anthem. Maar dat duurt nog even. Eerst Destiny maar eens proberen. Hoop dat ik het leuk vind :-)
Betreft de Angry-review. Die kijk ik meestal ook. Altijd vermakelijk. Maar ik pik er gewoon uit wat ik wil horen en de rest moet je toch gewoon zelf beleven.
Ooit een demo van D1 gespeeld maar nooit meer dan dat. Stap dus nieuw in D2 op de pc.
Shooters/rpg-achtig is toch leuk? Zoveel alternatieven heb je niet momenteel..
Heb veel overwatch gespeeld het afgelopen jaar. Maar na een jaar hetzelfde spelletje is een keer een nieuw verhaal / game ook wel leuk.
Nu ben ik een casual speler die niet heel veel uren de tijd heeft. Maar wanneer ik dan speel hou ik van een game waar aandacht aan besteed is. Een community heeft. Een game die leeft zeg maar.
De volgende game die ik na Destiny op het oog hebt is Anthem. Maar dat duurt nog even. Eerst Destiny maar eens proberen. Hoop dat ik het leuk vind :-)
Betreft de Angry-review. Die kijk ik meestal ook. Altijd vermakelijk. Maar ik pik er gewoon uit wat ik wil horen en de rest moet je toch gewoon zelf beleven.
PC versie zojuist geannuleerd.
Ik heb al 100uur in de PS4 versie zitten maar de endgame is wat mij betreft verpest doordat ze overal een Token systeem doorheen hebben gedrukt.
Dit hebben ze gedaan bij alle vendoren. Ook alle special events (iron banner, trials) en raids.
Daarnaast hebben ze ontzettend veel verbeteringen die van Destiny 1 een goed spel maakten gewoonweg vergeten!!
Speel zelf voornamelijk PVP, en ook dat is fiks slechter geworden. 4vs4 betekend in de praktijk hele slechte gameplay kan ik je vertellen. Of je vind snipen met autorifles/scouts met je team te gek.. maar dat gaat gauw vervelen.
Daarnaast zie je maar een hand vol wapens in de crucible (MIDA, Last Hope, uriel's Gift) waar je ook niet veel vrolijker van wordt.
Check de officiele forums eens mensen...er wordt al sinds release gesmeekt om opheldering of fixes.. maar Bungie laat vooralsnog na 5 weken nog steeds niets weten!
Kop in het zand.. tot na de PC release waarschijnlijk.
Ik stop er geen tijd meer in tot ze dr wat aan hebben gedaan.
Wordt er alleen maar verdrietig van.. had er zo'n zin in.. ben echt zwaar teleurgesteld.
Die PC release wacht maar even..
Ik heb al 100uur in de PS4 versie zitten maar de endgame is wat mij betreft verpest doordat ze overal een Token systeem doorheen hebben gedrukt.
Dit hebben ze gedaan bij alle vendoren. Ook alle special events (iron banner, trials) en raids.
Daarnaast hebben ze ontzettend veel verbeteringen die van Destiny 1 een goed spel maakten gewoonweg vergeten!!
Speel zelf voornamelijk PVP, en ook dat is fiks slechter geworden. 4vs4 betekend in de praktijk hele slechte gameplay kan ik je vertellen. Of je vind snipen met autorifles/scouts met je team te gek.. maar dat gaat gauw vervelen.
Daarnaast zie je maar een hand vol wapens in de crucible (MIDA, Last Hope, uriel's Gift) waar je ook niet veel vrolijker van wordt.
Check de officiele forums eens mensen...er wordt al sinds release gesmeekt om opheldering of fixes.. maar Bungie laat vooralsnog na 5 weken nog steeds niets weten!
Kop in het zand.. tot na de PC release waarschijnlijk.
Ik stop er geen tijd meer in tot ze dr wat aan hebben gedaan.
Wordt er alleen maar verdrietig van.. had er zo'n zin in.. ben echt zwaar teleurgesteld.
Die PC release wacht maar even..
[ Voor 12% gewijzigd door PepieNL op 19-10-2017 16:16 ]
Volledig met je eens, enorm zonde want had er ook heel veel zin in. Ach gelukkig genoeg andere leuke games
Ja? Vertel :-)
Zoveel leuke / goede games zijn er namelijk niet.
Fifa 18, Fortnite, Pubg. .Lasteraar schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:44:
Ja? Vertel :-)
Smaken verschillen gelukkig
Maar even ontopic weer: Wederom denk ik dat de ervaring voor iedereen anders zal zijn. Helemaal als ik hier lees dat iemand na 6 weken er meer dan 1000 uur in heeft zitten. Dan liet ik de PC versie ook liggen ja. De meeste games zijn dan wel gespeeld.
Ik weet dat men nu (nog) geen fatsoenlijk einddoel heeft ingame, maar dat wil niet zeggen dat iedereen er 1000 uur in heeft zitten en dat mensen niks te doen hebben. De vocale minderheid klaagt en zeurt en dat mag. Maar verwacht niet dat iedereen dezelfde ervaring heeft.
Offtopic
[ Voor 86% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2017 12:55 ]
offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2017 12:56 ]
Al die haat, ik denk dat het over 2 dlc’s best weer een goede game is
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
Ik heb een pre order gedaan, alleen het is een fysieke versie, omdat ik fysieke hoesjes nog wel leuk vind . Echter heb ik geen dvd-drive in mijn pc.
Zal er een cd key bij zitten in het hoesje zodat ik hem kan downloaden of zal de dvd in de pc moeten zitten tijdens het spelen?
Zal er een cd key bij zitten in het hoesje zodat ik hem kan downloaden of zal de dvd in de pc moeten zitten tijdens het spelen?
Da's wel standaard ja. Tegenwoordig is het zelfs vaak zo dat er in het doosje alleen nog maar een code zit, geen DVD meer. Dit spel vraagt 68GB available disk space. Een DVD is nog geen 10GB...Sjotty schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:55:
Ik heb een pre order gedaan, alleen het is een fysieke versie, omdat ik fysieke hoesjes nog wel leuk vind . Echter heb ik geen dvd-drive in mijn pc.
Oké laten we het hopenZarhrezz schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 20:07:
[...]
Da's wel standaard ja. Tegenwoordig is het zelfs vaak zo dat er in het doosje alleen nog maar een code zit, geen DVD meer. Dit spel vraagt 68GB available disk space. Een DVD is nog geen 10GB...
Ja zeker, lekker half jaar wachten! Heb toch al vooruitbetaald.Njegativ schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:30:
Al die haat, ik denk dat het over 2 dlc’s best weer een goede game is
er zijn maar 1008 uren in 6 weken8GUS schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:56:
[...]
Helemaal als ik hier lees dat iemand na 6 weken er meer dan 1000 uur in heeft zitten. Dan liet ik de PC versie ook liggen ja.
Nee maar ik ben het met je eens. Hoe veel van ons in dit topic zullen nou echt hardcore zijn ? laten we eerst nu maar gewoon kijken hoe veel er echt snel op power level 305 zitten =p
Misschien onderschat ik het wel maar maakt me gewoon echt zo weinig uit.. ik ga gewoon lekker met een groepje vrienden semi-hardcore, meer casual spelen en gewoon plezier maken met elkaar. Niet zo'n elitist mindset opzetten
Een klein vraagje.
Is destiny 2 ook zonder een stabiele internet verbinding te spelen ?
Soms heb ik dagen dat mn wifi wat keuren heeft en dan wil ik wel kunnen gamen.
Lekker kunnen looten offline is dan wel weer leuk om te doen.
Misschien dat ps4 eigenaren van destiny 2 hier een antwoord op hebben ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
nope de game is always online.Pykow schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:13:
Een klein vraagje.
Als er server onderhoud is bijvoorbeeld kan je ook gewoon niets doen.
Benieuwd naar wat tweakers doen met D2. (overstap naar PC of w/e).. zou tof zijn als jullie de pol eerlijk kunnen invullen
http://www.strawpoll.me/14185987
Verwijderd
Ik zoek nog 18+ hardcore pvp spelers voor pc release. Redelijk wat nederlanders maar wel engels sprekende clan: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2693861
Ah, geen optie voor mensen die nu pas met Destiny beginnen omdat die het niet op de console hebben gespeeldRicmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:56:
Benieuwd naar wat tweakers doen met D2. (overstap naar PC of w/e).. zou tof zijn als jullie de pol eerlijk kunnen invullen
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Beetje flauw toch? En ook nog eens offtopic
[ Voor 118% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2017 12:57 ]
oh die is vergeten lol XDSeroczynski schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 08:43:
[...]
Ah, geen optie voor mensen die nu pas met Destiny beginnen omdat die het niet op de console hebben gespeeldIs misschien ook niet het doel van de poll maar had 'm graag aangetikt voor je.
knip
Nog 4 dagen, heb er echt zin in!
Ik denk dat Bungie inderdaad na de release van de PC versie gaat patchen/fixen. Daarvoor kan dat meestal niet omdat je dan scheef gaat lopen met versies.
D1 was bij launch ook niet perfect, maar zeker vermakelijk! en patch na patch werd het beter. Ze hebben deze keer voor een wat casual friendly kant gekozen. Maar ik denk dat ze de hardcore fans nog wel gaan bedienen.
Ik hoop ook dat ze de raids etc uit D1 weer gaan toevoegen. Lekker op PC VoG doen.
Er is potentie genoeg iig!
Nog 4 dagen, heb er echt zin in!
Ik denk dat Bungie inderdaad na de release van de PC versie gaat patchen/fixen. Daarvoor kan dat meestal niet omdat je dan scheef gaat lopen met versies.
D1 was bij launch ook niet perfect, maar zeker vermakelijk! en patch na patch werd het beter. Ze hebben deze keer voor een wat casual friendly kant gekozen. Maar ik denk dat ze de hardcore fans nog wel gaan bedienen.
Ik hoop ook dat ze de raids etc uit D1 weer gaan toevoegen. Lekker op PC VoG doen.
Er is potentie genoeg iig!
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 20-10-2017 12:53 ]
Volgende week de Deluxe Edition op de kop tikken. Gelijk maar alle DLC's erbij en dan zijn we wel weer een jaar of 2 zoet..
@EdwardK123 Dat is niet alle DLC, alleen de eerste 2 expansions. Bij Destiny 1 was dat 2 kleinere expansions (the dark below en House of wolves) waarna de eerste grote kwam (Year Two) The Taken King en daarna Rise of Iron (Year 3). Deze waren min of meer nodig om nog echt te kunnen spelen.
Deze zijn ook redelijk aan de prijs vond ik zelf
Houd er dus rekening mee dat een jaar of 2 zoet waarschijnlijk niet het geval is zonder extra DLC.
Houd er dus rekening mee dat een jaar of 2 zoet waarschijnlijk niet het geval is zonder extra DLC.
Dank voor de verbetering. Maar eigenlijk wordt er dus wel verwacht dat alle expansions worden aangeschaft, omdat je anders dan niet meer mee kan spelen. Klopt?LOTG schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:58:
@EdwardK123 Dat is niet alle DLC, alleen de eerste 2 expansions. Bij Destiny 1 was dat 2 kleinere expansions (the dark below en House of wolves) waarna de eerste grote kwam (Year Two) The Taken King en daarna Rise of Iron (Year 3). Deze waren min of meer nodig om nog echt te kunnen spelen.
@EdwardK123 Ja en nee. Je kon Destiny nog wel spelen maar de hele focus lag op de nieuwe content. Eigenlijk was missies grinden het enige dat nog echt te doen was, gezien alle andere dingen redelijk door Year 2 waren vervangen.
Dus ja, eigenlijk moet je de expansions kopen wil je Destiny echt blijven spelen.
Dus ja, eigenlijk moet je de expansions kopen wil je Destiny echt blijven spelen.
Vergelijkbaar met Diablo dus...maar wat mij betreft niet echt een probleem. Zat spelen die na een paar maanden wel klaar zijn (Tomb Raider bv.) maar die wat mij betreft hun geld best waard waren. Als ik na 2 jaar nog speel en dan nog eens full price moet neerleggen om mee te blijven doen, is dat helemaal niet zo'n probleem. Zat spelen die minder value-for-money leveren en die toch prima aankopen zijn.
Tip van de dag, koop Destiny 2 niet op de PC launch en wacht tot de game goedkoper wordt.
Persoonlijk heb ik spijt dat ik Destiny 2 op de launchdag van de PS4 gekocht heb, de game valt echt tegen.
Mijn mening wordt gedeeld met veel andere medespelers die hun mening uiten op het Bungie forum of SubReddit.
Ik heb Destiny sinds het begin gespeeld en heb me altijd vermaakt, soms iets meer dan andere keren maar Destiny 2 valt echt tegen.
De prijs van de console versie is al 25% gedaald na 5 weken, ik verwacht dat dit bij de PC versie ook wel zal gebeuren.
Hopelijk kan ik met deze post een mede Tweaker wat geld en teleurstelling besparen.
Persoonlijk heb ik spijt dat ik Destiny 2 op de launchdag van de PS4 gekocht heb, de game valt echt tegen.
Mijn mening wordt gedeeld met veel andere medespelers die hun mening uiten op het Bungie forum of SubReddit.
Ik heb Destiny sinds het begin gespeeld en heb me altijd vermaakt, soms iets meer dan andere keren maar Destiny 2 valt echt tegen.
De prijs van de console versie is al 25% gedaald na 5 weken, ik verwacht dat dit bij de PC versie ook wel zal gebeuren.
Hopelijk kan ik met deze post een mede Tweaker wat geld en teleurstelling besparen.
Opzich is dit een hele duidelijke post (veel leeswerk) van Slayerage. Hij is een bekende Destiny speler en was ook met ze clan world first op de raid.
Opzich laat het zien dat Destiny 2 veel flaws heeft. Maar toch denk ik weer dat dat vooral is voor de hardcore spelers die snel op het einde zitten.
Wel zegt hij onderstaande op het eind en dat is voor mij alweer helemaal voldoende though want voordat ik op zijn punt ben hebben ze vast wel weer een update uitgebracht
No doubt, it was a good purchase for me and I will no doubt keep playing as it goes on (and if Destiny 1 is an example, it will get better as patches and dlcs drop).
p.s. vind het persoonlijk waard om de hele post te lezen. (voor mensen die Destiny al kennen althans anders maakt veel shit misschien geen sense
)
Opzich laat het zien dat Destiny 2 veel flaws heeft. Maar toch denk ik weer dat dat vooral is voor de hardcore spelers die snel op het einde zitten.
Wel zegt hij onderstaande op het eind en dat is voor mij alweer helemaal voldoende though want voordat ik op zijn punt ben hebben ze vast wel weer een update uitgebracht
No doubt, it was a good purchase for me and I will no doubt keep playing as it goes on (and if Destiny 1 is an example, it will get better as patches and dlcs drop).
p.s. vind het persoonlijk waard om de hele post te lezen. (voor mensen die Destiny al kennen althans anders maakt veel shit misschien geen sense
25% op 45 tot 59 euro besparen is op zijn best 15 euro?!?! Dat is nou niet echt waard om nog eens 5 weken te wachten, tenzij je 5 euro zakgeld in de week krijgt ofzo.Efraim.S schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:33:
Tip van de dag, koop Destiny 2 niet op de PC launch en wacht tot de game goedkoper wordt.
Edit: ondertussen is hij aan het downloaden, ook meteen de dlc pack erbij gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door kneusteun op 20-10-2017 19:03 ]
Er is wat mij betreft maar één reden om niet dag 1 te kopen en dat zijn bugs en stabiliteitsproblemen. End-game die niet helemaal balanced is, is voor mij de eerste maanden toch niet relevant, als het al relevant gaat zijn.
Na 3 weken is het relevant.. Of je speelt zo weinig dat je je af moet vragen of het wel zin heeft om te kopen.Zarhrezz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 18:39:
Er is wat mij betreft maar één reden om niet dag 1 te kopen en dat zijn bugs en stabiliteitsproblemen. End-game die niet helemaal balanced is, is voor mij de eerste maanden toch niet relevant, als het al relevant gaat zijn.
I served in a company of heroes.
lol. niet iedereen speelt zoals jij, sommige lvlen rustig 3 chars eerst nog max lvl en gaan dan pas light verzamelen enz. stop eens met die aannames.Vuvuzela schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:36:
[...]
Na 3 weken is het relevant.. Of je speelt zo weinig dat je je af moet vragen of het wel zin heeft om te kopen.
2 mensen voor prestige raid benodigd. Anyone?
Psn: S-Vaio
Psn: S-Vaio
Lol, ik geeft €60-100 uit en ik doet er langer mee dan 3 weken en dan moet ik me afvragen of het wel zin heeft het spel te kopen?Vuvuzela schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 19:36:
[...]
Na 3 weken is het relevant.. Of je speelt zo weinig dat je je af moet vragen of het wel zin heeft om te kopen.
Als je na 3 weken al end-game aan het grinden bent voor minimale upgrades lijkt me die vraag meer op z'n plaats.
Waarom zou je dat doen? Waarom level je dan niet gewoon 1 character en ga je daarmee end game content doen? Pot verwijt de ketel vwb aannames?Madbee schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:31:
[...]
lol. niet iedereen speelt zoals jij, sommige lvlen rustig 3 chars eerst nog max lvl en gaan dan pas light verzamelen enz. stop eens met die aannames.
[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 20-10-2017 21:16 ]
wat? wie zegt dat ik dat doe??NLRev0lution schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:14:
[...]
Waarom zou je dat doen? Waarom level je dan niet gewoon 1 character en ga je daarmee end game content doen? Pot verwijt de ketel vwb aannames?
ik zeg juist dat verschillende mensen verschillend spelen. met als voorbeeld mijn vorige comment.
Lekker belangrijk allemaal. Degene die de game dag 1 koopt die speelt lekker. Degene die 2 weken wacht die speelt dan maar. Als je m goedkoper wil wacht nog langer.
Wat betreft bugs, server issues en weet ik niet wat. Dit blijven speculaties en we weten niet wat de PC versie gaat brengen. Laten we dat nu lekker zo houden en pas klagen als er daadwerkelijk wat te klagen is.
Wat betreft bugs, server issues en weet ik niet wat. Dit blijven speculaties en we weten niet wat de PC versie gaat brengen. Laten we dat nu lekker zo houden en pas klagen als er daadwerkelijk wat te klagen is.
@8GUS Juist! We zullen het allemaal dinsdag wel zien. Denk dat ik een titan ga maken. Al wat gameplay zitten kijken op youtube.
Ik weet inmiddels met welke class ik ga beginnen. Het wordt toch een Warlock. Vooral omdat er in season 2 nogal wat heftige armor sets aan zitten te komen. En qua speelstijl leek me de Warlock toch al tof.
Voor degene die iets van season 2 al willen zien:
Ik denk dat ik er ook uit ben. Ik ga waarschijnlijk toch Hunter8GUS schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:36:
Ik weet inmiddels met welke class ik ga beginnen. Het wordt toch een Warlock. Vooral omdat er in season 2 nogal wat heftige armor sets aan zitten te komen. En qua speelstijl leek me de Warlock toch al tof.
[video]
Same, de gear van de hunter lijkt mij ook super tof. Helemaal als het ook zo is dat je straks een pijl en boog krijgt (tenminste, als de artwork ook echt iets te betekenen heeftRicmaniac schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:14:
[...]
Ik denk dat ik er ook uit ben. Ik ga waarschijnlijk toch Hunterwas ik ook in 1 en vind hun stijl gewoon tof met die cape enzo
Natuurlijk heb je ook nog de sub-classes, en ik heb gezien dat de hunter ook mooie melee wapens heeft. Dus dat gaat hem hoogstwaarschijnlijk wel worden.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Die "pijl en boog" is ook een subclass, net als die "mooie melee wapen"Diigii schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:19:
[...]
Same, de gear van de hunter lijkt mij ook super tof. Helemaal als het ook zo is dat je straks een pijl en boog krijgt (tenminste, als de artwork ook echt iets te betekenen heeft).
Natuurlijk heb je ook nog de sub-classes, en ik heb gezien dat de hunter ook mooie melee wapens heeft. Dus dat gaat hem hoogstwaarschijnlijk wel worden.
ja dat is je ultimate ability en ook een reden waarom ik hunter tof vindDiigii schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:19:
[...]
Same, de gear van de hunter lijkt mij ook super tof. Helemaal als het ook zo is dat je straks een pijl en boog krijgt (tenminste, als de artwork ook echt iets te betekenen heeft).
Als ik op zaterdag met 2 personen naar de bioscoop ga ben ik ook 60,- armer en 2 uurtjes verder. Dus een game die 4 weken speelplezier geeft is z'n 60,- absoluut wel waard. Om over 1 jaar nog maar niet te spreken..Zarhrezz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:58:
[...]
Lol, ik geeft €60-100 uit en ik doet er langer mee dan 3 weken en dan moet ik me afvragen of het wel zin heeft het spel te kopen?
Als je na 3 weken al end-game aan het grinden bent voor minimale upgrades lijkt me die vraag meer op z'n plaats.
Yup, helemaal mee eens. Maar kennelijk zijn er spelers die vinden dat als je na 3 weken nog niet klaar bent, je het niet goed doet en je je geld beter ergens anders aan uit kan geven.Lasteraar schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:10:
Als ik op zaterdag met 2 personen naar de bioscoop ga ben ik ook 60,- armer en 2 uurtjes verder. Dus een game die 4 weken speelplezier geeft is z'n 60,- absoluut wel waard. Om over 1 jaar nog maar niet te spreken..
Dagje Lego world met vrouw en kind + hotelletje = 2 dagen onder de pannen en kostte ruim 2x de pre-order van dit spel. Dus als ik het totaal 24 uur speel is het al meer uurtjes onder de pannen voor het geld. Gaming is zo duur nog niet.
ik reken voor een game meestal een euro per uur. als ik een game van 60 euro koop en speel het 60 uur dan is het worth. en games als dit speel ik bijna altijd veel langer.Zarhrezz schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:02:
[...]
Yup, helemaal mee eens. Maar kennelijk zijn er spelers die vinden dat als je na 3 weken nog niet klaar bent, je het niet goed doet en je je geld beter ergens anders aan uit kan geven.
Dagje Lego world met vrouw en kind + hotelletje = 2 dagen onder de pannen en kostte ruim 2x de pre-order van dit spel. Dus als ik het totaal 24 uur speel is het al meer uurtjes onder de pannen voor het geld. Gaming is zo duur nog niet.
Ik reken voor een game gewoon de prijs die het kost. Sommige speel ik grijs, andere wellicht stukken minder en zijn het wellicht niet waard geweest.
Maar dan kun je je afvragen wat een game per uur waard zou moeten zijn. Als iemand een game te duur vind dan koop je m toch niet.
Maar dan kun je je afvragen wat een game per uur waard zou moeten zijn. Als iemand een game te duur vind dan koop je m toch niet.
is ook wel groot verschil per leeftijd denk ik8GUS schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:55:
Ik reken voor een game gewoon de prijs die het kost. Sommige speel ik grijs, andere wellicht stukken minder en zijn het wellicht niet waard geweest.
Opnieuw toch aan het twijfelen of ik niet gewoon warlock ga haha ik vind het zoo moeilijk wat k wil spelen.
Zal dinsdag gewoon iets kiezen en dan waarschijnlijk me 2e character redelijk gauw er achter aanmaken om te kijken welke class ik nu leuker vind spelen en dan verder gaan met 1 van de 2
Hi,
Zit te twijfelen om Destiny 2 te kopen voor de PC.
Mijn PC is aan vervanging toe maar ik wil liever nog even wachten tot wanneer Cyberpunk 2077 uit komt.
Kan ik Destiny 2 spelen als ik PUBG op low/medium kan spelen?
Specs:
AMD Phenom II 955
8 gb ram
Ati Radeon R9 270x
Volgens mij is deze borderline voor de minimum requirements maar ik vroeg me af of er mensen zijn die de beta hebben gespeeld met soortgelijke specs? Graphics maken me niet zo veel uit maar ik wil wel gewoon dat het speelbaar is.
Thanks!
Mijn PC is aan vervanging toe maar ik wil liever nog even wachten tot wanneer Cyberpunk 2077 uit komt.
Specs:
AMD Phenom II 955
8 gb ram
Ati Radeon R9 270x
Volgens mij is deze borderline voor de minimum requirements maar ik vroeg me af of er mensen zijn die de beta hebben gespeeld met soortgelijke specs? Graphics maken me niet zo veel uit maar ik wil wel gewoon dat het speelbaar is.
Thanks!
Ik heb de beta heel even gespeeld op een vergelijkbare setup (845 x4 ipv 955) en dat ging op zich prima met een framerate tussen de 30 en 60. 720p op wat hogere settings en 1080p op lagere settings.munitqua schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:09:
Hi,
Specs:
AMD Phenom II 955
8 gb ram
Ati Radeon R9 270x
Thanks!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ben wel benieuwd wat de gemiddelde leeftijd hier is.
En de verhouding student vs arbeider.
Vooral ook omdat je zult zien dat die luie studenten straks binnen een week alle content hebben gespeeld
En de verhouding student vs arbeider.
Vooral ook omdat je zult zien dat die luie studenten straks binnen een week alle content hebben gespeeld
*kijkt naar Steam library* Je bedoelt al die summer / winter sale koopjes die je uitindelijk nooit speelt?8GUS schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 23:55:
Thanks, is genoeg voor mijGundogan schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:10:
[...]
Ik heb de beta heel even gespeeld op een vergelijkbare setup (845 x4 ipv 955) en dat ging op zich prima met een framerate tussen de 30 en 60. 720p op wat hogere settings en 1080p op lagere settings.
Ik ga hem nu wel kopen.
Wel jammer dat hij op 24 gereleased wordt ipv de 23ste .. (ma vrij
)
Dan was het oom om 19.00 geweest. Heb je niks aan je vrije maandagLasteraar schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:48:
Wel jammer dat hij op 24 gereleased wordt ipv de 23ste .. (ma vrij)
Game is preloaded, morgenavond maar kijken of de servers stabiel zijn 
En dan on-the-spot maar een class kiezen, want ik heb nog steeds geen idee
En dan on-the-spot maar een class kiezen, want ik heb nog steeds geen idee
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Morgenavond spelen zal er nauwelijks inzitten (wegens training) maar woensdagochtend zit er wat ruimte. Ik ga Warlock omdat de lightning build er zo awesome uitziet. Daarna zien we wel verder.
Ik heb wat interesse om Destiny 2 te gaan spelen, maar zitten hier maandelijkse kosten aan verbonden aangezien het een game van Blizzard die ook World of Warcraft hebben gemaakt, wat ook een mmo is.
Nee, er zitten geen maandelijkse kosten aan verbonden. Echter zal je vrijwel geforceerd worden om de DLC aan te schaffen als je tegen die tijd nog aan het spelen bent, en graag door blijft spelen met je vrienden.Danny091283 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:18:
Ik heb wat interesse om Destiny 2 te gaan spelen, maar zitten hier maandelijkse kosten aan verbonden aangezien het een game van Blizzard die ook World of Warcraft hebben gemaakt, wat ook een mmo is.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
1900 uur gaan we los!Visho schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:08:
Vraagje want de timer op de site werkt bij mij niet... hoe laat is de release morgen?
Ik zag op reddit het volgende:
Opzich wel nice dat we genoeg content krijgen.. maar ook jammer dat je het misschien niet bij kan houden
Week I - Launch
Week II - Leviathan Raid + Trials of the Nine
Week III - Leviathan Raid [Prestige Mode]
Week IV - Faction Rally
Week V - Iron Banner
Week VI - Season II
Week VII - Expansion I - The Curse of Osiris
Opzich wel nice dat we genoeg content krijgen.. maar ook jammer dat je het misschien niet bij kan houden
Week I - Launch
Week IV - Faction Rally
Week V - Iron Banner
Week VI - Season II
Haha dat gaat alleen lukken als ik het ga redden met 3 uur slaap per dag.. Naast mijn fulltime baan, 2 kids en 2 voetbal teams...Ricmaniac schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:02:
Ik zag op reddit het volgende:
Opzich wel nice dat we genoeg content krijgen.. maar ook jammer dat je het misschien niet bij kan houden![]()
Week I - Launch
Week IV - Faction Rally
Week V - Iron Banner
Week VI - Season II
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mja dit zal alleen de eerste paar weken zijn omdat we gelijk moeten gaan lopen met de console versie en we nu dus een week of 7-8 achterstand hebben ofzom0nk schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:06:
[...]
Haha dat gaat alleen lukken als ik het ga redden met 3 uur slaap per dag.. Naast mijn fulltime baan, 2 kids en 2 voetbal teams...
Wa, komt de eerste expansion al uit in Week 7?!
Voor PC week 7, voor console week 13. Maar naar alle verhalen is extra content snel welkom.munitqua schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:47:
Wa, komt de eerste expansion al uit in Week 7?!
Heel veel plezier jongens! Gameplay is goed, maar te casual voor de hardcore gamer denk ik.
PvP gaat waarschijnljk heeeeeel goed voelen op de PC! Fijne launch.
Voor mij persoonlijk, start ik hem pas weer op op de Console, zodra ik hoor dat de game weer echt goed is
!
PvP gaat waarschijnljk heeeeeel goed voelen op de PC! Fijne launch.
Voor mij persoonlijk, start ik hem pas weer op op de Console, zodra ik hoor dat de game weer echt goed is

Heb je ook nog iets aan dat legendary zwaard bij de digital deluxe edition? Of is dat meer voor je e-penis en minder voor je portemonnee?
Hij is wel leuk, maar voornamelijk e-penis gerelateerd.
Dat soort dingen zijn of cosmetich, of stats die waardeloos zijn zodra je 1e drop/reward komt of super overpowered en dus cheat items. In het 1e geval leuk, andere 2 waardeloos.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Nog paar uurtjes werk, en dan gaat het los...
Gisteren aangeschaft via battle.net en gelijk maar de DLC erbij gekocht. Gezien je die gewoon wil/moet hebben als ik het zo lees.
Alles is gedownload.. Vorige week nieuwe gamedesktop aangeschaft.. Alles staat klaar.. ik ben er klaar voor ^_^
Alles is gedownload.. Vorige week nieuwe gamedesktop aangeschaft.. Alles staat klaar.. ik ben er klaar voor ^_^
Mooi systeem? (of mag je dat hier niet vragen?)Lasteraar schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:17:
Gisteren aangeschaft via battle.net en gelijk maar de DLC erbij gekocht. Gezien je die gewoon wil/moet hebben als ik het zo lees.
Ik zoek nog een groep mensen om leuk mee te spelen vooral PvE gerelateerd.
waar vooral fun in het vaandel staat en lekker nightfall/raid erbij.
Join the discordVisho schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:01:
Ik zoek nog een groep mensen om leuk mee te spelen vooral PvE gerelateerd.waar vooral fun in het vaandel staat en lekker nightfall/raid erbij.
Staat denk ik wel bij openingspost ergens.
Meld je gewoon aan bij de clan (en de discord als je wil). Alle info staat in the openingspostVisho schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:01:
Ik zoek nog een groep mensen om leuk mee te spelen vooral PvE gerelateerd.waar vooral fun in het vaandel staat en lekker nightfall/raid erbij.
Zolang er plaats is kan iedereen joinen
'Omen' I7 6gb 1060 of iets dergelijks. Snel zatkneusteun schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:19:
[...]
Mooi systeem? (of mag je dat hier niet vragen?)

Vergeet niet, gister heeft geforce nieuwe drivers uitgebracht. Met de nodige optimalisaties voor Destiny 2.Lasteraar schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:17:
[...]
'Omen' I7 6gb 1060 of iets dergelijks. Snel zat
Even updaten dus voor maximale fps
Het lijkt mij wel een leuk spel dat ik vooral met vrienden wil gaan spelen. Maar pfff, geen enkele site kan het spel voor minder dan 60 euro aanbieden op het moment. Dat is mij persoonlijk wel een beetje te gortig moet ik zeggen...
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
5 tientjes op verschillende key sites.Luuk1983 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:00:
Het lijkt mij wel een leuk spel dat ik vooral met vrienden wil gaan spelen. Maar pfff, geen enkele site kan het spel voor minder dan 60 euro aanbieden op het moment. Dat is mij persoonlijk wel een beetje te gortig moet ik zeggen...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Vanavond 19:00 stipt (mits er geen release problemen zijn) ga ik ook van start!
Class: Warlock (PVE/PVP).
Enkele tips / toevoegingen aan openingspost:
PC Launch calender
https://imgur.com/a/GFj5P
Effective Range chart voor wapens
https://imgur.com/L9ON8Yf
Afbeeldingen lopen te kloten. Krijg ze niet in het bericht
Class: Warlock (PVE/PVP).
Enkele tips / toevoegingen aan openingspost:
PC Launch calender
https://imgur.com/a/GFj5P
Effective Range chart voor wapens