Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-05 18:13
quote:
Lincor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:48:
PC versie heeft alles wat console versies hebben op moment van release, op de PS4 exclusieve content na. Na release op PC zou de volgende DLC etc. dezelfde release date moeten hebben voor consoles en PC.

Edit: Bron = https://www.polygon.com/2...destiny-2-pc-ps4-xbox-one
Ik kan in het artikel alleen maar vinden dat de DLC gelijktijdig uitkomt. Ik zie nergens de melding dat de PC release alles heeft wat de consoles hebben. Uiteindelijk wel uiteraard, maar ook bij release?

Wellicht dat ik ernaast lees trouwens :+

Papa Probeert Gaming

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 10:41
Hoi! Ik ben enorm blij dat de game ditmaal ook naar de PC komt en zit echt te wachten op 24 oktober. Heb de game al pre-ordered en enkele van mijn vrienden doen ook mee.

Bij deze doe ik even een tag in dit thread zodat ik ook alles meelezen kan :D

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Freekl
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13-05 23:23
Hoi allemaal. Ik het me in afwachting van 24 oktober alvast aangemeld voor de Tweakers clan. Wil iemand mij toestemming geven om te joinen? Username is Frake.

• 8GUS
Done en welkom! Het is al oktober. Werd tijd.☺

Papa Probeert Gaming

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 12:05
Is voice chat verplicht voor clan of kan het ook zonder? Anders wellicht een tweakers no-chat-in-the-living-room-clan erbij maken met optional chat :+

<GOT> Zarhrezz#2885

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:28:
Is voice chat verplicht voor clan of kan het ook zonder? Anders wellicht een tweakers no-chat-in-the-living-room-clan erbij maken met optional chat :+
Wat mij betreft is er niets verplicht. Als je echt fanatiek wil raiden of crucible wil doen dan lijkt het me wel handig en join je de discord. Maar verplichten vind ik te ver gaan.

Er is ook ingame text chat dus dat zou ook nog altijd een optie kunnen zijn.

Papa Probeert Gaming

• Zarhrezz
Ok, net ook een join request gestuurd...ik kan wel meeluisteren met chat, babbelen doorgaans niet. We zien wel hoe het in de praktijk uitpakt. Vooralsnog richt ik me niet op end-game...eerst het spelletje maar eens doorkrijgen.

Ik meen dat clans in Destiny 2 ook niet zo groot zijn als in Diablo 3 en voor D3 hadden we, toen het nog echt druk was, iets van 3-4 clans vol zitten. Ik kan zomaar zien dat voor dit spel er ook meerdere tweakers clan komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-05 09:38
quote:
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:34:
Ik denk dat ik de pre-order toch maar ga halen...Diablo 3 seasons is tegenwoordig maar goed voor een paar weken, Hearthstone vul ik ook geen avonden mee en m'n motivatie voor ME:A Insanity run is eigenlijk ook wel weg.

Als ik het zo lees genoeg uurtjes story om genoeg value-for-money te geven (Tomb Raider ben je doorgaans met een 20 uur ook wel door), alles daarna is dan mooi meegenomen.

Lightning Warlock ziet er erg vet uit en wat ik er van begrijp is Warlock erg goed voor solo...ook bow-spec Hunter zet er cool uit...

Wat ik me wel afvraag: zit er ook in-game tekst-chat? Ik zit in de woonkamer, eventueel met headset (dus ik kan meeluisteren), maar voice-chat zit er 99% van de tijd niet in wegens de rest van het huishouden. In Diablo 3 is dat nooit een issue, zoveel afstemming is niet nodig op semi-casual (voor zover ik multi-player doe). Als het alleen voor raid / nightfall / PvP noodzakelijk is dan kan ik er wel mee leven dat ik dat het grootste deel van de tijd niet kan.
Vooral bij de raid is communicatie wel echt noodzakelijk anders ben je een blok aan het been... Just so you know :)

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• Zarhrezz
quote:
MrMistral schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:57:
[...]

Vooral bij de raid is communicatie wel echt noodzakelijk anders ben je een blok aan het been... Just so you know :)
Ja, dat snap ik...maar voorlopig zal ik toch niet op dat niveau zitten. Iets met werk en gezin enzo. Niet iedereen is het weekend na release aan de end-game toe :o

<GOT> Zarhrezz#2885

• MrMistral
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-05 09:38
quote:
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Ja, dat snap ik...maar voorlopig zal ik toch niet op dat niveau zitten. Iets met werk en gezin enzo. Niet iedereen is het weekend na release aan de end-game toe :o
Ik denk heel weinig zelfs ;)

Geef het even aan zodat je weet wat je kan verwachten.

PSN: MrMistral RSC: MrMistral FIFA Proclubs: TweakStars

• 8GUS
quote:
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:10:
[...]

Gelukkig niet nee. Ik zie dit veel te veel in het ander Destiny topic en bij verschillende youtubers. Eerst grinden totdat je erbij neervalt en dan klagen dat er niet genoeg te doen is (beetje gechargeerd, ik weet het).

Maar goed, ik heb het idee dat we op de PC met best wel wat spelers zijn die ook met hun familie rekening moeten houden. En dat vind ik best prima :)

Papa Probeert Gaming

• Zarhrezz
quote:
8GUS schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:24:
Maar goed, ik heb het idee dat we op de PC met best wel wat spelers zijn die ook met hun familie rekening moeten houden. En dat vind ik best prima :)
Het zal niet anders zijn dan bij D3 schat ik zo...deel scholieren / studenten met aardig wat tijd, deel ouders met huisje, boompje, baan(tje) en (flink) wat minder tijd. Dat kan prima naast elkaar, als het gaat wringen door de wat beperkte clangrootte bij Destiny 2 dan is het altijd nog op te splitsen.

Over het algemeen is het juist wel leuk een mix te hebben...degene met meer uren kunnen degene met minder tijd wat op sleeptouw nemen en zodoende iets anders doen dan rinse-repeat van de end-game areas, degenen met minder tijd komen toch nog een beetje ergens in de beperkte tijd die ze hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Seroczynski
Ik heb speciaal donderdag en vrijdag na de release vrijgenomen en wil zo snel mogelijk 20 300 zijn. Als hier hardcore spelers zij die mij op sleeptouw willen nemen en mij de game gaandeweg willen leren (eigen input geen probleem) dan grijp ik dat graag aan.

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-05 23:05
quote:
Zarhrezz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:51:
[...]

Over het algemeen is het juist wel leuk een mix te hebben...degene met meer uren kunnen degene met minder tijd wat op sleeptouw nemen en zodoende iets anders doen dan rinse-repeat van de end-game areas, degenen met minder tijd komen toch nog een beetje ergens in de beperkte tijd die ze hebben.
Wat jij hier zegt zou natuurlijk een geweldig zijn.
Ik heb dat niet meer meegemaakt sinds WOTLK in WoW. Maar daar was ik 1 van de scholieren die de oudere casuals uit de guild mee nam.

Hopelijk krijgen we een gezellige gemixte groep.
Natuurlijk snap ik best dat het lastig te begrijpen is voor een hardcore raider dat 1 van de spelers even een huilend kind weer terug naar bed moet krijgen en dat de raid dan even een "rook" pauze moet inlassen. :+

• 8GUS
quote:
kleefei schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:10:
[...]

Wat jij hier zegt zou natuurlijk een geweldig zijn.
Ik heb dat niet meer meegemaakt sinds WOTLK in WoW. Maar daar was ik 1 van de scholieren die de oudere casuals uit de guild mee nam.

Hopelijk krijgen we een gezellige gemixte groep.
Natuurlijk snap ik best dat het lastig te begrijpen is voor een hardcore raider dat 1 van de spelers even een huilend kind weer terug naar bed moet krijgen en dat de raid dan even een "rook" pauze moet inlassen. :+
Ik heb eigenlijk geen idee van de samenstelling van de huidige guild. Ik accepteer op dit moment gewoon iedereen die interesse heeft. Wellicht leuk om eens te peilen.

Ik ben wel benieuwd wat je met "rook" pauze bedoeld >:)

Papa Probeert Gaming

• Zarhrezz
quote:
8GUS schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:14:
Ik heb eigenlijk geen idee van de samenstelling van de huidige guild. Ik accepteer op dit moment gewoon iedereen die interesse heeft. Wellicht leuk om eens te peilen.
Prima aanpak voor het begin...zolang de clan niet vol zit, schiet iedereen meer op met meer leden dan met allerlei randvoorwaarden voor lidmaatschap. Alle beetjes helpen, zeg maar.

Gewoon al het feit dat de clan vanuit dit forum komt, geeft al een hoop common ground (technische interesse, Nederlandstalig, zelfde tijdzone).
quote:
Ik ben wel benieuwd wat je met "rook" pauze bedoeld >:)
De ene gaat babybilletje poederen, de ander een peuk roken en de volgende kijken of er nog bier in de koelkast zit...zo ging het bij mij een paar jaar terug met D3 ook :D

<GOT> Zarhrezz#2885

• kleefei
Haha dat dus.
We noemden het een rookpauze. Dan begrijpt iedereen dat je een minuut of 5 even wat anders kan doen, weg van de pc.

• Znivian
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 09:36
Toevallig valt mn werkrooster zo uit dat ik bijna niet hoef te werken in de week van de release :D
M'n vrouw keek me een beetje meewarig aan toen ik dit zei >.<

Battletag: Znivian#2316

• GekkeR
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22-05 10:47

GekkeR

key = key

Ook maar even join gedaan :)
Ben benieuwd.
(Naam: Maf)

GekkeR wijzigde deze reactie 03-10-2017 22:36 (13%)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08:56

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik en wat maten hebben ons ook aangemeld nu voor de pc clan. Nog maar 3 weken boyz! Tijd kan niet hard genoeg gaan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Seroczynski
Goed om te zien dat de guild al lekker aan het groeien is. Ik zal eens kijken of ik mijn non-Tweaker (bezoeker) vrienden ook zo ver kan krijgen ;)

• 8GUS
Lekker jongens. We zijn inmiddels half vol :)

Papa Probeert Gaming

• EdwardK123
  • Laatst online: 18-05 08:42
Ga me vanavond ook aanmelden :).

Wordt mijn eerste Destiny ervaring en ben overtuigd om het gelijk vanaf het begin op te pakken. Casual gamer, kan zeker 1-2 avonden in de week missen. Mic erbij, knallen maar.

• NLRev0lution
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10:58
Vergeet ook niet allemaal discord te joinen: https://discord.gg/4YMHHYN

Maakt het plannen en communicatie gedeelte een stuk eenvoudiger :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution | twitch.tv/nlrev0lution

• rkwinkel
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-05 16:21
Ik zal me ook even aanmelden. Wordt wel lastig naast BF1

rkwinkel

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:50

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Im mijn geval heb ik sinds ik werk (+10 jaar ondertussen) net veel meer tijd om te gamen, ik deed vroeger veel meer "sociale" dingen zoals uitgaan en langs vrienden etc..
Maar in WoW vroeger was het ook best leuk als iemand ff wegmoest tijdens de Karazhan run met men hunter een MD/feign te doen op die speler :P.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• EdwardK123
Onder de noemer EdwardK100 heb ik me aangemeld voor de Tweakers clan, en ook al aangemeld voor de Discord server onder EdwardK100

Ik besef me nét dat twee verschillende namen niet heel handig is.. ;)

Edit: fixed both into EdwardK100

EdwardK123 wijzigde deze reactie 05-10-2017 22:10 (12%)

• HouseQ
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 07:46
Ik heb me onder mijn tweakers naam aangemeld op de clan :)

• Cloud
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-05 14:40

Cloud

Moderator FM / T.net PowerMod

Go Hawks!

Ik heb me aangemeld voor de clan, ook als casual papa gamer :) Discord zal ik ook joinen maar waarschijnlijk voornamelijk alleen luisteren.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

• Nightspark
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12:06
Ik heb me dan ook maar aangemeld: Mavors.

Eveneens een casual papa gamer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 20:10
Nog 16 dagen...... mijn god wat duurt dit lang. Er is ook geen 1 game op dit moment meer die me kan boeien. BF1 was ik al snel zat. Overwatch is zo toxic dat er een lol meer aan is. PUBG/CSGO ook niet echt leuk meer

Dit weekend dan ff de BF2 beta gedaan, maar van mij mag Destiny snel komen...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Madbee schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:32:
Nog 16 dagen...... mijn god wat duurt dit lang. Er is ook geen 1 game op dit moment meer die me kan boeien. BF1 was ik al snel zat. Overwatch is zo toxic dat er een lol meer aan is. PUBG/CSGO ook niet echt leuk meer

Dit weekend dan ff de BF2 beta gedaan, maar van mij mag Destiny snel komen...
heb echt precies het zelfde. toevallig vrijdag begonnen met Fortnite en moet zeggen dat het voor nu wel heeel erg vermakelijk is samen met wat maten. (gewoon het PvE gedeelte zelfs veel leuker en uitgebreider dan we dachten)

Maar de release tijd tussen console en PC van Destiny 2 is gewoon echt echt echt te lang.

• EdwardK123
Via welk platform hebben jullie je Destiny 2 gekocht? Digitaal via Blizzard of via Bol.com/Coolblue ofzo? En dan de uitgebreide editie met ook de Season Pass erbij of voorlopig nog alleen D2 zelf?

• Apokk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 20:36
Ik ben afgestapt van de season passes bij spellen. Ik heb ze nog wel eens gekocht, maar tegen de tijd dat dan de expansion uitkwam ben ik uitgekeken op het spel. Tegenwoordig koop ik die dus niet meer en zie het wel tegen de tijd de expansions daadwerkelijk uitkomen. Voor mij dus de normale editie (op PC) en via blizzard gekocht.

Blizzard: Apokk#2441

• 8GUS
quote:
EdwardK123 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:02:
Via welk platform hebben jullie je Destiny 2 gekocht? Digitaal via Blizzard of via Bol.com/Coolblue ofzo? En dan de uitgebreide editie met ook de Season Pass erbij of voorlopig nog alleen D2 zelf?
Ik heb hem via Blizzard (Battle.net) gekocht inclusief season passes. Heb op deze manier ook de Open Beta kunnen spelen. Battle.net werkt altijd erg goed moet ik zeggen :)

Papa Probeert Gaming

• Seroczynski
Ik heb hem via een gray market site gekocht, zonder season pass. Ik beoordeel liever bij de release van DLC of ik het waard vindt (sowieso is het hele DLC gebeuren mij een doorn in het oog).

• beebie121
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 08:39
Ook aangemeld in de clan.
Heb nog nooit een Destiny gespeeld. Dus ben heel benieuwd hoe dat is.

Heb hem gekregen bij mn videokaart. ben wel heel benieuwd en nieuwsgierig hoor

I7 6700K | Asus Republic Of Gamers Z170 Maximus VIII Hero | GTX 1080TI | Fractal Design Define R5 | Asus RoG Swift PG278Q | Noctua DH15 | Astro A50 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 Proteus Core

• Zarhrezz
Ik heb de Digital Deluxe via battle.net gekocht, want wie wil en nou geen 'Legendary Player Emote'?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
ik heb die 100€ versie gekocht bij battlenet zelf. Had het misschien beter via een site kunnen doen maarja blizzard is vertrouwt :P en weet 100% zeker dat ik het kneiter veel ga spelen dus vind ik het niet erg om af en toe eens wat meer geld uit te geven.

• Zarhrezz
quote:
Ricmaniac schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:28:
ik heb die 100€ versie gekocht bij battlenet zelf. Had het misschien beter via een site kunnen doen maarja blizzard is vertrouwt :P en weet 100% zeker dat ik het kneiter veel ga spelen dus vind ik het niet erg om af en toe eens wat meer geld uit te geven.
Ik kies ook liever voor het overduidelijk legale en betrouwbare platform...dat beetje wat ik zou kunnen besparen zijn mij het risico niet waard.

Wat betreft €100 voor m'n entertainment...zelfs als ik het maar 10 uur zou spelen (en niet, zeg, een paar 100) zou het nog steeds maar een 10-tje per uur zijn. Daarvoor ga je al nauwelijks meer naar de bioscoop en als je uit eten gaan naar een uurprijs terug rekent, ga je ook wel over de €10 / uur. In die zin kan ik het nauwelijk "eens wat meer geld uit (te) geven" noemen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Diigii
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-05 21:08
quote:
Ik heb de game gekocht via https://uk.gamesplanet.com/. Via deze website kan je €10 - €15 besparen (verschillende besparingen op basis van welke versie je neemt). Ik heb zelf de Digital Deluxe gekocht, en hier was ik uiteindelijk iets van €88,- kwijt.

Deze site is 100% legaal. Als je naar https://www.destinythegame.com/buy gaat dan kan je hier je platform en region selecteren, als je dus voor "PC" en "Nederland" kiest, dan krijg je 3 retailers te zien:

- Battle.Net
- Gamesplanet
- Humblebundle

Dus wil je op een "legale" manier nog wat geld besparen, dan kan dit nu :).

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• EdwardK123
quote:
Diigii schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

Ik heb de game gekocht via https://uk.gamesplanet.com/. Via deze website kan je €10 - €15 besparen (verschillende besparingen op basis van welke versie je neemt). Ik heb zelf de Digital Deluxe gekocht, en hier was ik uiteindelijk iets van €88,- kwijt.

Deze site is 100% legaal. Als je naar https://www.destinythegame.com/buy gaat dan kan je hier je platform en region selecteren, als je dus voor "PC" en "Nederland" kiest, dan krijg je 3 retailers te zien:

- Battle.Net
- Gamesplanet
- Humblebundle

Super manier! Dank.

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 07:45
quote:
Diigii schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:09:
[...]

- Battle.Net
- Gamesplanet
- Humblebundle

Zit op mijn werk dus kan nu niet kijken vandaar mijn vraag: krijg je direct een key die je kan activeren of pas bij de release?

• scaper
  • Laatst online: 13-05 22:47

scaper

the leGend

quote:
R0y. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Zit op mijn werk dus kan nu niet kijken vandaar mijn vraag: krijg je direct een key die je kan activeren of pas bij de release?
Ik heb hem elders gekocht en daar krijg ik hem pas bij de release of kort voor de release

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

• Diigii
quote:
R0y. schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Het ligt er maar net aan wanneer ze de keys ontvangen. Het kan op of voor 24.10.2017 zijn (volgens de website van de verkoper). "Vaak" krijg je game keys wel eerder. Maar het kan ook best zijn dat je vanwege de drukte hem op de 24e krijgt. Op zich maakt het mij niet heel veel uit.

Wil je 100% zekerheid, dan is Battle.net de enige keuze waarvan je weet dat je de game al gelijk hebt.

i7 9700K | RTX 2080 | 32GB RAM | 2TB SSD | Asus ROG Swift PG278Q | Twitch.tv/Diigii

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-05 18:59
Ik heb voor 22,50 een 1080 destiny key via vraag en aanbod gekocht tot nu toe de goedkoopste optie als je een 1080/ti hebt.

En van mij mag het snel de 24ste zijn.

• Seroczynski
quote:
TRAXION schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:39:
Ik heb voor 22,50 een 1080 destiny key via vraag en aanbod gekocht tot nu toe de goedkoopste optie als je een 1080/ti hebt.

Jammer dat ze die sinds een tijdje echt aan de GPU hebben verbonden, anders had ik die ook wel gehaald met mijn RX480 :P

Nog twee weekjes!

• Acatli40
  • Laatst online: 02-05 22:38
quote:
TRAXION schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:39:

Ik wilde ook zo'n key kopen, omdat ik zelf ook een 1080 heb. Zelf heb ik het niet via de shop gekocht die een code weggaven van destiny. Ik heb de voorwaarden gelezen en durfde niet echt om een code te kopen bij V&A

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23-05 18:59
quote:
Acatli40 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Ik wilde ook zo'n key kopen, omdat ik zelf ook een 1080 heb. Zelf heb ik het niet via de shop gekocht die een code weggaven van destiny. Ik heb de voorwaarden gelezen en durfde niet echt om een code te kopen bij V&A
Niemand die daar ooit nog naar om kijkt.

En het was ook de enige game die ik geclaimed heb via Nvidia.

• pascal073
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23-05 13:00
Ik heb ook een key gekocht via V&A ( 30 euro ) en de meneer die hem verkocht wilde hem gerust registreren op zijn kaart en dan op mijn account :) .
Geld overgemaakt daarna met teamviewer ingelogd op zijn pc code ingevoerd en klaar is kees :D !
Nu staat die bij mij te branden op de pc om gespeeld te worden.

• corset
  • Laatst online: 08:38
Ik zou dit heel graag willen spelen, maar ik zou dan wel een clan willen. Vooral een clan die niet bang is om een wat nieuwere speler in het team te hebben :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Seroczynski
quote:
corset schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 10:15:
Ik zou dit heel graag willen spelen, maar ik zou dan wel een clan willen. Vooral een clan die niet bang is om een wat nieuwere speler in het team te hebben :D
Geloof dat dit in de laatste twee pagina's toch vaak genoeg aan het woord is gekomen. Hup, joinen die GoT clan!

• EdwardK123
En inmiddels volgens mij genoeg mensen in de clan :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is nou de Launch time eigenlijk al bekend? ik kan het niet vinden dus vermoed het niet maar kan ook aan mij liggen.

• jende
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 20-10-2017
Ik zoek nog mensen voor een hardcore PVP clan... Graag alleen mensen met boven gemiddelde FPS skills en 18+. PVE wordt uiteraard ook frequent gedaan maar meer voor de gear dan voor de lol. We hebben redelijk wat nederlanders/belgen maar het is wel engels sprekende clan : ZeroSkillZ

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2693861

jende wijzigde deze reactie 13-10-2017 11:20 (22%)

• Apokk
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 20:36
quote:
jende schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:13:
PVP wordt uiteraard ook frequent gedaan maar meer voor de gear dan voor de lol.
je bedoelt hier PVE lijkt mij ;)

Blizzard: Apokk#2441

• x3rius
  • Laatst online: 20-05 13:57
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:46:
Is nou de Launch time eigenlijk al bekend? ik kan het niet vinden dus vermoed het niet maar kan ook aan mij liggen.
24 oktober om 19:00, zie
https://gamer.nl/artikele...tum-voor-destiny-2-op-pc/

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
lol das toevallig 11 uur geleden :P
Maar oke, dan kunnen we dus gewoon een dagje nog rustig aan het werk en dan Knallen!! :D nog maar anderhalve week. het schiet aardig op

• x3rius
Gelukkig een avond-release inderdaad. Ben ik ook net terug van werk, meteen beginnen :D

• 8GUS
quote:
Ricmaniac schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:46:
https://www.timeanddate.c...C&iso=20171024T10&p1=5154

19.00 uur idd. Ik ga dus woensdag behinnen _/-\o_

Papa Probeert Gaming

• NLRev0lution
quote:
jende schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:13:
Ik zoek nog mensen voor een hardcore PVP clan... Graag alleen mensen met boven gemiddelde FPS skills en 18+. PVE wordt uiteraard ook frequent gedaan maar meer voor de gear dan voor de lol. We hebben redelijk wat nederlanders/belgen maar het is wel engels sprekende clan : ZeroSkillZ

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2693861
Je kan natuurlijk ook gewoon de clan van GoT joinen.. ondertussen al zo'n 60 members en ongetwijfeld ook aardig wat pvp spelers.. :)

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupid=2141351

Voor de nieuwe members, join ook discord: https://discord.gg/4YMHHYN

• soppie11
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15-05 11:19
Heb zojuist ook die link gebruikt om de GOT-pc clan te joinen onder de naam Dodge

soppie11 wijzigde deze reactie 14-10-2017 18:13 (31%)

• x3rius
Heeft het trouwens nog zin om te beta geinstalleerd te laten staan? Of kom ik de game sowieso opnieuw aan het downloaden?

• Madbee
quote:
x3rius schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:12:
Heeft het trouwens nog zin om te beta geinstalleerd te laten staan? Of kom ik de game sowieso opnieuw aan het downloaden?
verwijderen die zooi! zal denk ik niet meer gebruikt worden.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik had hem ook gewoon verwijderd. maar vermoed dat je misschien gewoon kan updaten

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23-05 23:24

cptbuttlick

i7 6700K ,Zotac Gtx1080Ti Mini

Ik skipper.
Veel te veel fun met rb6 siege :)

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
cptbuttlick schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:20:
Ik skipper.
Veel te veel fun met rb6 siege :)
kan het nog relevanter? :+

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23-05 18:36
Ook maar even aangemeld voor de discord, is het al bijna 24 oktober?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Riqy schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:16:
Ook maar even aangemeld voor de discord, is het al bijna 24 oktober?
Nee :'(

• Acatli40
  • Laatst online: 02-05 22:38
Spelers aanwezig die het spel al kunnen preloaden ? Ik heb geen preload button.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
Acatli40 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:40:
Spelers aanwezig die het spel al kunnen preloaden ? Ik heb geen preload button.
nee kan ook niet.

• 8GUS
PC Launch Trailer

Hype hype :P

8GUS wijzigde deze reactie 16-10-2017 21:19 (7%)

Papa Probeert Gaming

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zoooo veel mooier dan console gewoon door die uncapped framerate.
Ik kan niet wachten verdomme :P nog maar 1 week. zou graag een weekje winterslaap hebben nu.

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23-05 18:36
Hoorde/las gisteravond laat dat preloaden mogelijk is vanaf de 18e, dacht dat iemand op discord het gevonden had via Bungie/Blizzard

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• Diigii
quote:
Riqy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:01:
Hoorde/las gisteravond laat dat preloaden mogelijk is vanaf de 18e, dacht dat iemand op discord het gevonden had via Bungie/Blizzard
Ik heb het wel kunnen vinden via een andere bron: https://dotesports.com/ge...2-pc-preload-oct-18-18081. Dus het kan inderdaad best kloppen ;). Hopelijk dat ik mijn key dan ook nog eerder krijg, zodat ik hem ook kan pre-loaden.

• Lasteraar
  • Laatst online: 23-05 11:50
Nooit Destiny gespeeld maar ga de game wel kopen.
Ben wel weer toe aan een wat grootse goed geregelde game.

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:49
quote:
Griffx schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:46:
[...]

imho was Destiny 1 beter geregeld dan D2, maar dat kan persoonlijk zijn.
Zijn heel heel veel glitches en bugs momenteel.
Dat was bij deel 1 ook wel, maar dat was een kwestie van patches.Er zaten best veel loopholes in raids bijvoorbeeld.

Maar dan nog vond ik het prima geregeld.

• kneusteun
Ben benieuwd.

• Griffx
  • Registratie: juli 2002
quote:
Njegativ schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:23:
[...]

HYPE! ik kan niet wachten tot DLC nummertje 3
Cabal/Vex/Fallen DLC bedoel je :+

PSN: GriffX83 | pvp player for rest.

• Njegativ
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-03 11:36
Wel met een recolor he, anders gaan mensen nog klagen dat het hetzelfde is

DT: WhipIashh PSN: WhipIashh

• kneusteun
kan je nu alleen digitaal met expansion kopen?
Of zijn er nog andere edities fysiek te koop?

Lijkt alsof die alleen voor ps4 zijn.

• 8GUS
Ik kan me niet voorstellen dat ik klaag vanwege de kortheid. Vooral niet als ik drie karakters ga levelen.

Het enige jammere op dit moment is dat powerlevel totaal niks uitmaakt. Ook niet in Iron Banner. Maar inmiddels is de game een stuk verder (op console) dus ik neem aan dat er binnenkort wel het een en ander aan gedaan wordt.

Papa Probeert Gaming

• Madbee
quote:
AlexMar schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

De game op consoles is nu 6 weken uit, en de Reddit is 1 grote klaagmuur, na 3 weken heb je 3 poppen op power level 300 en hoger.
Bungie is nooit snel met dingen aanpassen.
Destiny 1 was op reddit ook 1 klaagmuur, heb ik me prima mee vermaakt.

als jij in in 3 weken door alle content heen raast is dat meer jou probleem dan die van bungie.

Ze maken x aantal content, genoeg voor een x aantal uren vermaak. Dan lees je vervolgens op reddit etc de snelste manier om te powerlevelen, hoe je een deel van de content kan skippen enz. tja dan raakt de content snel op.

• 8GUS
quote:
AlexMar schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

De game op consoles is nu 6 weken uit, en de Reddit is 1 grote klaagmuur, na 3 weken heb je 3 poppen op power level 300 en hoger.
Bungie is nooit snel met dingen aanpassen.
Als je reddit als bron gebruikt dan wordt het altijd klagen.

En ik heb na drie weken echt geen 3 characters op powerlevel 300. Wellicht de vocale minderheid wel, maar de meeste casual spelers komen hier bij lange na niet aan.

Als ik het goed begrijp heeft Bungie al het een en ander aangepast deze keer. Dan lijken ze toch de goede richting op te gaan. Ik geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel op dit moment.

Papa Probeert Gaming

• Njegativ
quote:
8GUS schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:19:
[...]

Als je reddit als bron gebruikt dan wordt het altijd klagen.
Precies, ik ga liever van de goede reviews op Youtube uit, en hun eigen forum niet te vergeten.
quote:
8GUS schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:19:
[...]
Als ik het goed begrijp heeft Bungie al het een en ander aangepast deze keer. Dan lijken ze toch de goede richting op te gaan. Ik geef ze in ieder geval het voordeel van de twijfel op dit moment.
Ja hier moet ik wel even nadenken.. Wat hebben ze aangepast? :?

• Fruitschaal
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-05 09:54
Heb je even een linkje van goede reviews @Njegativ?

PSN: Fruitschaaltje

• Njegativ
quote:
Fruitschaal schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:01:
Heb je even een linkje van goede reviews @Njegativ?
http://www.metacritic.com.../destiny-2/critic-reviews
https://www.gamespace.com/destiny-2/review/
YouTube: Destiny 2 Review
YouTube: Destiny 2 Review
YouTube: Destiny 2 | A Review- One Month In

Schud ik zo even uit m'n mouw, niet eens hoeven zoeken.
Community is (helaas) af en toe zo toxic

Njegativ wijzigde deze reactie 18-10-2017 10:15 (15%)

• 8GUS
quote:
Van de grote websites zoals Gamespot en IGN vraag ik me wel af of ze niet pro Destiny zijn zolang ze er maar goed voor betaald worden.

Hoe dan ook. Reviews zijn altijd gevaarlijk aangezien dit een mening van iemand is en niet altijd waar hoeft te zijn. *kuch*AngryJoe*kuch*

Papa Probeert Gaming

• Fruitschaal
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-05 09:54
quote:
Niet eens hoeven zoeken? Ik vind die trf7ize7 altijd zo lastig om te onthouden van youtube linkjes.. Knap dat jij dat zo uit je mouw schudt.. Is toch weer lange mouwen weer hè..
Maar daar tegenover zijn er ook vast en zeker ook njegatieve reviews zo uit je mouw te schudden.. Die ik even nietbuit mijn hoofd weet..

PSN: Fruitschaaltje

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

quote:
8GUS schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:20:
[...]

Hoe dan ook. Reviews zijn altijd gevaarlijk aangezien dit een mening van iemand is en niet altijd waar hoeft te zijn. *kuch*AngryJoe*kuch*
Ik kan altijd erg lachen om zijn filmpjes. maar moet zeggen dat ik ze ook echt totaal niet serieus neem. Aangezien ik de console versie ook gedeeltelijk heb gespeeld weet ik gewoon voor een fact dat ik het niet met hem eens ben qua story enzo.

• kleefei
Dit is het PC gedeelte van Destiny, mensen die enthousiast wachten op de game.
Waarom zie ik de laatste dagen telkens een paar negatievelingen met een console gamertag in de sig hier zeuren?
Laat ons lekker enthousiast zijn en het zelf beleven..
Er is een apart Destiny 2 console topic, blijf daar lekker klagen en laat ons PC gamers deze week nog even hyped zijn.

Kunnen de mods hier deze week nog even op toe zien aub? -> @psychoclown (ik tag psychoclown, ergens heb ik in mijn hoofd dat hij opperhoofd is van deze sectie, correct me if im wrong)

kleefei wijzigde deze reactie 18-10-2017 11:13 (13%)

• AlexMar
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-11-2018

AlexMar

Psn : Lexzorz.

quote:
Madbee schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:46:
[...]

Destiny 1 was op reddit ook 1 klaagmuur, heb ik me prima mee vermaakt.

als jij in in 3 weken door alle content heen raast is dat meer jou probleem dan die van bungie.

Ze maken x aantal content, genoeg voor een x aantal uren vermaak. Dan lees je vervolgens op reddit etc de snelste manier om te powerlevelen, hoe je een deel van de content kan skippen enz. tja dan raakt de content snel op.
Als mensen stoppen, minder DLC's worden verkocht is toch ook een probleem van Bungie. Weliswaar heb ik er wel vertrouwen dat er genoeg verbeteringen plaats gaat vinden.

• Zarhrezz
Het hele review landschap is gewoon kansloos.

Aan de ene kant hebben we de professionele reviews / gaming websites. Gezien de (commerciële) belangen zie je hier zelden een kritische noot, het is meer een hype-train. Ook zie je hier nog wel eens dat de reviewer gewoon niets met het genre heeft en een titel vervolgens slecht beoordeeld. Gewoon niet professioneel dus (maar ja, het is maar z'n werk hè?).

Metacritic werkt ongeveer zo:
  • professionele sites publiceren (positieve) reviews
  • vocale minderheid die het spel wellicht niet eens gespeeld heeft komen met user review scores van 1 om nietszeggende redenen
  • andere users die het spel / genre / studio / uitgever wel wat vinden geven 10-en omdat al die scores van 1 niet terecht zijn
Resultaat: inflated industrie-scores, zinloze user-scores

Dan hebben we de youtubers / streamers. Een deel gesponsord (dus positief), een deel beroepsmatig bashing omdat dat goed is voor de views. Ook daar dus weer niets om je aankoopbeslissing op te baseren.

Er zijn goede, onafhankelijke youtubers / streamers maar die moet je dan wel weten te vinden. Je zult er zelf tijd in moeten steken om diegenen te vinden die dezelfde interesses hebben in gaming.

Iets als een 'genuanceerde, weloverwogen mening over een nieuw spel' lijkt niet echt te bestaan in review-land.

<GOT> Zarhrezz#2885

• NLRev0lution
Het gaat imho voornamelijk om de D1 spelers die nu uitgekeken zijn op D2 en wat minder positief zijn. Meeste PC gamers spelen Destiny voor het eerst (aanname). Ikzelf kom van de PS4 en heb D1 net als een aantal andere hier 1000+ uur gespeeld, D2 heb ik de eerste 3 a 4 weken ook veel te veel gespeeld en de laatste 2 weken helemaal niet op 1 uurtje iron banner na, toch kijk ik nog steeds uit naar PC versie ondanks de content schaarste.

Vanuit D1 weet ik dat Bungie het spel gaandeweg wel beter weet te maken (met de bijbehorende dipjes :) ), dus heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen met D2. Voor de D1 spelers die nu naar D2 gaan ongeacht welk systeem, speel het wat minder dan D1 en je vermaakt je prima :)

• kneusteun
quote:
baronruud schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:40:
[...]

Jij succes met de autoaim, wallhack, godmode, unlimited supers etc in de crucible :o
Vooral in 60fps 4K zal het helemaal genieten zijn ;)
Fuck crucible, dat heb ik in deel 1 ook snel vaarwel gezegd.
En die 60fps is natuurlijk onzin, gaat gewoon hoger draaien :)

kneusteun wijzigde deze reactie 18-10-2017 11:50 (8%)

• MokonaNL
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 00:15
Reviews, klaagmuren. Allemaal persoonlijk. Heb genoeg negativiteit over games gezien. Soms terecht, soms naar mijn gevoel niet. Iedereen heeft het recht z'n mening uit te spreken natuurlijk.
Heb zelf nul Destiny ervaring en ga negatieve reviews of opmerkingen van console spelers echt niet laten bepalen hoe ik denk over de PC release. Heb al een pre-order dus ik zie vanzelf wel of kritiek terecht is of niet.

FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968

• Eduardboon
  • Laatst online: 29-04 20:07
Ik kijk wel uit naar de game. Want hij speelt goed. Het schieten is leuk, de setting is leuk en het kloten in de wereld is leuk. Dat was in deel 1 zo en zal nu ook zo zijn.

De hele meta veranderd door de jaren heen toch, en dan wordt alles weer opnieuw leuk.

Leuk he.

• Marshalty
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 11:23
Ik heb het spel ook gepreordered, iemand enig idee of ik de beta kan updaten als het spel die dinsdag uitkomt ?

• Madbee
quote:
Marshalty schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:48:
Ik heb het spel ook gepreordered, iemand enig idee of ik de beta kan updaten als het spel die dinsdag uitkomt ?
Als het goed is kan je hem vanaf vandaag ergens preloaden, ik zou die beta lekker weggooien.

• kleefei
quote:
Griffx schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:23:
[...]

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je niet alle mensen met PSN de toegang tot dit topic kan verbieden.
Aangezien er ook genoeg bij zitten die console en PC draaien.
Dat heb ik toch ook niet gezegd?
Ik baal er gewoon van dat er mensen met een PSN nickname nu in het PC topic de enthousiaste mensen die het spel nog niet hebben kunnen spelen zitten te demotiveren.
"ik spreek je over 2 weken" " wacht maar tot.. " enz enz.

Kijk gewoon even naar de posts vlak boven mijn post.

Ontopic;
Ik heb de beta ook nog open staan. Ik zal even kijken of ik het makkelijk kan verwijderen, anders download ik er gewoon overheen.
na al die jaren WoW via deze launcher heb ik er wel een goed gevoel bij.
Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True