• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:08
Ik ga het morgen allemaal regelen . En de pre order voor de game . Thanks!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:33

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Welke versie van game hebben jullie gehaald? neem aan wel de digital? maar dan.. de normale of deluxe? (met expansions)

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
@Nickrsd De normale versie digitaal, kijken als de game mij goed bevalt. Indien ik de game dan nog vaak speel als de eerste expansion er is dan haal ik hem.

[ Voor 13% gewijzigd door Johnnnygoud op 14-09-2017 06:15 ]

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:54
Met een maat heb ik afgesproken dat we de game ergens na de launch in de wintermaanden gaan halen.. als ik kan wachten tot die tijd ;). We wachten de ontvangst en de eerste paar content patches af, misschien dat er tegen die tijd wel een leuk prijsje is voor de base game + eerste expansion ofzo.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:18
EdwardK123 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:24:
Met een maat heb ik afgesproken dat we de game ergens na de launch in de wintermaanden gaan halen.. als ik kan wachten tot die tijd ;). We wachten de ontvangst en de eerste paar content patches af, misschien dat er tegen die tijd wel een leuk prijsje is voor de base game + eerste expansion ofzo.
Klinkt slim, maar ik betwijfel of er dan al een prijsdrop is ivm de kerstdagen.
Er zal vast een bundel komen met consoles etc. maar ik denk niet dat je goedkoper uitkomt.

Plus dat de je 6 man raid vrij saai wordt omdat alle andere al hogere levels hebben en er doorheen gaan blazen. Dus om die misschien 5 euro te besparen zou ik niet het niet laten. Zelfde gaat op voor strikes etc.

• EdwardK123
kneusteun schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:48:
[...]

Klinkt slim, maar ik betwijfel of er dan al een prijsdrop is ivm de kerstdagen.
Er zal vast een bundel komen met consoles etc. maar ik denk niet dat je goedkoper uitkomt.

Plus dat de je 6 man raid vrij saai wordt omdat alle andere al hogere levels hebben en er doorheen gaan blazen. Dus om die misschien 5 euro te besparen zou ik niet het niet laten. Zelfde gaat op voor strikes etc.
Goed punt van je met de raids en strikes. Maar er zullen zelfs 2-3 maanden na release toch nog wel mensen zijn die met eventueel nieuwe karakters dezelfde dungeons weer doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Roeli schreef op donderdag 14 september 2017 @ 06:13:
@Nickrsd De normale versie digitaal, kijken als de game mij goed bevalt. Indien ik de game dan nog vaak speel als de eerste expansion er is dan haal ik hem.
Zo sta ik er ook in. Ik heb al een paar keer iets met een season pass gehaald (m.a.w. ook zoals hier extra betalen voor toekomstige expansions), maar in mijn geval ontstaat vaak de situatie dat ik betaal voor iets wat ik uiteindelijk niet ga spelen omdat ik er tegen die tijd op uitgekeken ben. Ga ik dus niet meer doen, voor nu dus eerst de normale versie en tegen die tijd zie ik wel weer verder :)

De stap van standaard naar game+expansion bundle vind ik ook nogal een verschil (30 euro). En voor 10 euro meer kun je dan voor jezelf besluiten of je die digital content wil hebben.

Pre-order Bonus:
  • Coldheart Exotic Trace Rifle
  • Kill-Tracker Ghost
  • Salute Emote
Standaard editie: EUR 59,99
  • Alleen spel, zonder extra's
Standaard + bundle: EUR 89.99
  • Spel
  • Expansion Pass (Uitbreiding 1 + 2)
Deluxe: EUR 99,99
  • Spel
  • Expansion Pass (Uitbreiding 1 + 2)
  • Premium Digital Content
    • Legendary Sword
    • Legendary Player Emote
    • Cabal Empire Themed Emblem

[ Voor 38% gewijzigd door Apokk op 14-09-2017 12:16 ]

Blizzard: Apokk#2441

• kneusteun
EdwardK123 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:23:
[...]

Goed punt van je met de raids en strikes. Maar er zullen zelfs 2-3 maanden na release toch nog wel mensen zijn die met eventueel nieuwe karakters dezelfde dungeons weer doen?
Jup, maar bij destiny 1 had ik wat vrienden die er ook een paar maand later bij instapte en die hebben eigenlijk nooit echt mee kunnen spelen.
Raids hadden ze uiteindelijk 1x gedaan met ons maar ze snapte er niks van en het verhaal ging aan ze voorbij omdat wij er OP doorheen gingen.

Dat is dus wel de afweging waard, ik denk dat het hetzelfde is als ik nu met WoW zou beginnen en met iedereen mee zou willen doen.
Die pre-order trace rifle is echt shit btw XD

Ik kreeg hem er bij van die gast waar ik hem van MP had gekocht. was een 205 exotic weapon. letterlijk me eerste exotic engram daarna kreeg ik toevallig dezelde trace rifle met 225 power haha.
Moet zeggen dat op console een trace rifle sowieso shit is omdat je aim tracking veel minder is.

dat zijn echt leuke verkoop trucjes.

Kill tracker ghost daarintegen vind ik dan wel weer geinig gewoon om te zien hoeveel kills je hebt gemaakt.
Alhoewel je dat gedeeltelijk al ziet want je hebt emblems van je class die onder je power dan aangeven hoeveel kills je in een bepaalde spec hebt gemaakt.

Gisteren die raid even zitten kijken op Twitch maar wat ziet dat er donders vet uit man. Veel cooler dan D1 imho. Ik kan echt zo niet wachten tot we dit op PC kunnen ervaren <3

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
EdwardK123 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:23:
[...]

Uit verveling had ik met destiny 1 destijd wat characters verwijderd en opnieuw geleveled :p... dit was wel pas na een jaar of anderhalf. 8)7

Mijn tip, spreekt dit soort games je aan en je hebt de tijd.. koop het. In d1 heb ik 1400 uur gestoken en het was het echt waard!
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:00:

Gisteren die raid even zitten kijken op Twitch maar wat ziet dat er donders vet uit man. Veel cooler dan D1 imho. Ik kan echt zo niet wachten tot we dit op PC kunnen ervaren <3
Vanavond ga ik het mee maken, heb er weinig van gezien.. ben benieuwd :D

[ Voor 36% gewijzigd door NLRev0lution op 14-09-2017 13:23 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Ik probeer dat allemaal nog te vermijden, leukste aan die raids is het uitzoeken.

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
kneusteun schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:34:
Ik probeer dat allemaal nog te vermijden, leukste aan die raids is het uitzoeken.
Aan de ene kant ben ik het hier volledig mee eens. Aan de andere kant heb ik niet zomaar 5 tot 8 uur te besteden om uit te zoeken hoe een raid precies werkt. En hem dan wellicht nog niet halen om later de rest nog uit te zoeken.

Maar ja. Wie dan leeft, wie dan zorgt. ;)

Bricks In Motion

Is vaak lastig om een clan te vinden die dat ook goed vind XD meestal willen ze wel dat je al wat tactics kent enzo

• NLRev0lution
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:15:
Is vaak lastig om een clan te vinden die dat ook goed vind XD meestal willen ze wel dat je al wat tactics kent enzo
Mwua, in d1 heb ik wel zat mensen op sleeptouw genomen (samen met huidige clangenoten op ps4 en andere) kwestie van goed uitleggen wat men verwacht van de newbie.. komt het helemaal goed.

NLRev0lution schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:17:
[...]

Mwua, in d1 heb ik wel zat mensen op sleeptouw genomen (samen met huidige clangenoten op ps4 en andere) kwestie van goed uitleggen wat men verwacht van de newbie.. komt het helemaal goed.
ja maar wat is dus het verschil :P dat jij het van te voren uit legt of dat je het al op internet op zoekt.

• NLRev0lution
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:17:
[...]

ja maar wat is dus het verschil :P dat jij het van te voren uit legt of dat je het al op internet op zoekt.
Alleen maar mooi meegenomen als sherpa ;). Maar het komt nog wel eens voor dat men andere tactieken voor een bepaalde encounter gebruiken.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:17:
[...]

Een combinatie van beide lijkt me niet verkeerd zolang er uiteindelijk een tactiek wordt aangehouden. En dan lijkt het me dat de tactiek van degene die meer ervaren is de doorslag zou moeten geven ipv iets wat je hebt gezien online.

Nou zal ik uiteindelijk niet super veel gaan raiden, maar ik wil zeker enkele keren gaan meedoen. Moet het zelf meer van de (nightfall) strikes hebben en wellicht wat PvP. Beetje het kortere werk zeg maar.

Bricks In Motion

• Acatli40
  • Laatst online: 13-06 20:58
Heb even een kijkje genomen in de discord server. Op dat moment was ie leeg. Denk dat het op 24 oktober aardig vol zal zijn.
Zijn er nog afspraken om eerst mekaar te kennen of iets dergelijks.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Acatli40 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:39:
Heb even een kijkje genomen in de discord server. Op dat moment was ie leeg. Denk dat het op 24 oktober aardig vol zal zijn.
Zijn er nog afspraken om eerst mekaar te kennen of iets dergelijks.
Er zijn (nog) geen afspraken gemaakt. Ik denk dat zodra de game uit is er voldoende mensen op de discord zitten en online zijn. Ik stel voor dat, mocht je dat willen, je enkele mensen uitnodigt om samen te spelen.

Of had je wat anders in gedachte? Een discord-zwets-avondje inplannen voordat 24 oktober aanbreekt? :+

Bricks In Motion

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:15

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

8GUS schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:43:
[...]

Er zijn (nog) geen afspraken gemaakt. Ik denk dat zodra de game uit is er voldoende mensen op de discord zitten en online zijn. Ik stel voor dat, mocht je dat willen, je enkele mensen uitnodigt om samen te spelen.

Of had je wat anders in gedachte? Een discord-zwets-avondje inplannen voordat 24 oktober aanbreekt? :+
Eerst even de kroeg in toch? :+

We zien wel hoe het loopt, zullen vast genoeg mensen zijn op Discord met de release en misschien paar dagen daar voor al, het is nu nog zoooooooo ver weg :'(

SW-1682-5926-5204

• Acatli40
8GUS schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:43:
[...]

Ik denk dat er inderdaad op 24 oktober veel mensen zullen joinen. Vanuit daar maak je wel kennis met iedereen. Het is helaas nog ff 1,5 maand wachten wat laaaaaaangg is ;(

• murky123
8GUS schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:00:
[...]

Heb je een account op battle.net? Dan kun je met dat account jezelf inloggen op bungie.net en je zo aanmelden bij de clan.

In de openingspost staan alle gegevens.
accounts aangemaakt en request is sent.

_/-\o_

ik heb er zin in

bytheway, wat is wijs. preorder on bungie or blizzard ? maakt niet uit toch?

[ Voor 10% gewijzigd door murky123 op 14-09-2017 21:51 ]

• Nickrsd

Nickrsd

welke tijd komt hij 24-10 eigenlijk beschikbaar??? ik zie dat ik die dag vrij ben :)

Twitch heeft iets cools toegevoegd zeg. (althans denk dat twitch het zelf is) zat een stream te kijken.

en dan als je je muis er op houd zie je rechtsboven onderstaande

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/IIlxKpM.jpg

Als je er dan op klikt kan je gewoon iemandsc character stats zien. Interactive en alles dat je ook de perks kan bekijken in ze gear enzo. Echt tof gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/T3R0mKm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
murky123 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:48:
[...]

accounts aangemaakt en request is sent.

_/-\o_

ik heb er zin in

bytheway, wat is wijs. preorder on bungie or blizzard ? maakt niet uit toch?
Top! 👍

Blizzard. Voor PC het makkelijkste vind ik.
Ricmaniac schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:52:
Twitch heeft iets cools toegevoegd zeg. (althans denk dat twitch het zelf is) zat een stream te kijken.

en dan als je je muis er op houd zie je rechtsboven onderstaande

[afbeelding]

Als je er dan op klikt kan je gewoon iemandsc character stats zien. Interactive en alles dat je ook de perks kan bekijken in ze gear enzo. Echt tof gedaan.

[afbeelding]
Dat is een mooie feature. Jammer dat ik niet vaak twitch kijk. Youtube Gaming dan weer wel maar die zijn vaak laat met nieuwe features.

[ Voor 50% gewijzigd door 8GUS op 15-09-2017 08:36 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
8GUS schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:35:
[...]

Top! 👍

Blizzard. Voor PC het makkelijkste vind ik.

[...]

Dat is een mooie feature. Jammer dat ik niet vaak twitch kijk. Youtube Gaming dan weer wel maar die zijn vaak laat met nieuwe features.
Ik ga denk ik via Humble Bundle bestellen, ik heb toch de Humble monthly, en daarmee is de deluxe editie even duur als de game + season pass. Zelfs al bestel ik die niet, dan scheelt het alsnog 6 euro op de normale editie.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Laatst online: 24-05 14:13
GMG heeft anders ook nog steeds een leuke aanbieding:

https://www.greenmangamin...c-digital-deluxe-edition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
39 euro voor de normale versie is toch prima?
Op veel sites wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
kneusteun schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:18:
Mooie prijs voor een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Laatst online: 24-05 14:13
kneusteun schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:18:
Welke sites? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
'Bepaalde' digitale doorverkoop sites. Volgens mij mag je sites van dergelijke strekking hier niet noemen. Een simpel googletje moet al kunnen lukken, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

EdwardK123 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:27:
[...]

'Bepaalde' digitale doorverkoop sites. Volgens mij mag je sites van dergelijke strekking hier niet noemen. Een simpel googletje moet al kunnen lukken, denk ik.
Hoezo zou dat niet mogen? Ik heb toch echt gewoon een legitieme key...

Mocht het op een of andere manier toch niet mogen feel free to DM..

(alleen geen activatie via 3rd party tools)

En ik heb 37 euro betaald voor destiny 2. (Staat al actief in m`n bnet .. met preorder bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Precies dat, het is eenvoudig google werk wat iedereen kan doen ;) ik zet het hier ook niet neer.
Maar je vind ze van 39,- tot 42,- en heb zo veel games gekocht en nooit gezeik gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Of een 1080TI kopen, krijg je hem er voor niets bij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Lienuks schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:43:
[...]

En ik heb 37 euro betaald voor destiny 2. (Staat al actief in m`n bnet .. met preorder bonus)
De sites leveren inderdaad een legitieme key, maar het is op tweakers volgens mij beetje een grijs gebied om die sites te noemen. Gaat dus niet om wat je er koopt, maar om het noemen van de sites zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

EdwardK123 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:59:
[...]

De sites leveren inderdaad een legitieme key, maar het is op tweakers volgens mij beetje een grijs gebied om die sites te noemen. Gaat dus niet om wat je er koopt, maar om het noemen van de sites zelf.
Begrijp ik enigszins wel een beetje , maar aan de andere kant eigenlijk ook helemaal niet.

Ik ben een "domme" particulier open google type destiny 2 cheap en voila..

Maar goed dat is offtopic...

Ontopic ik heb zo ontzettend veel zin in deze game op de pc! duurt veels te lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Het is grijs gebied op tweakers omdat er via deze sites ook "gestolen" games bij zitten.

toelichting bij het gestolen: Scammers betalen games (full price) met gestolen creditcard gegevens en verkopen deze games op deze sites. Vaak wordt er een refund aangevraagd door de eigenaar van de CC en de developer heeft dan geen geld voor die game (voor super grote games/studios is het minder erg. Maar zijn ook kleine studios die hierdoor geen spellen meer kunnen maken etc door geld verlies)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik herinner me toevallig nog een response op een vraag of keys legit waren via bepaalde websites:
https://www.reddit.com/r/...nd_do_i_hurt_the/cmk5j5j/

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
AstralizeR schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:46:
Ik herinner me toevallig nog een response op een vraag of keys legit waren via bepaalde websites:
https://www.reddit.com/r/...nd_do_i_hurt_the/cmk5j5j/
En als je dat leest dan zie je ook dat ze in twijfel trekken of AAA games ook zo terecht komen bij die sites.
Waarschijnlijk zijn het keys die in andere landen voor minder ingekocht worden, daarom ook dat steam regio locks had lijkt me,

Anyway er is geen eenduidig antwoord en als klant kan je nergens zien dat het om een vorm van heling zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ollievssn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:41:
Het is grijs gebied op tweakers omdat er via deze sites ook "gestolen" games bij zitten.

toelichting bij het gestolen: Scammers betalen games (full price) met gestolen creditcard gegevens en verkopen deze games op deze sites. Vaak wordt er een refund aangevraagd door de eigenaar van de CC en de developer heeft dan geen geld voor die game (voor super grote games/studios is het minder erg. Maar zijn ook kleine studios die hierdoor geen spellen meer kunnen maken etc door geld verlies)
Als je met je CC een refund eist gaat dat niet via de dev maar via het CC bedrijf (dus de dev heeft zijn geld).
Ik dacht zelfs dat tot 750 euro of dergelijke dat CC bedrijven niet eens moeite doen voor onderzoek of aangifte etc.
Maar misschien is dat tegenwoordig wel veranderd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik de enige die letterlijk van binnen dood gaat gewoon om het feit dat de PC versie zo donders veel langer duurt? al die raid clears enzo die je al voor console ziet :P Vanmiddag al (die world first groep) een 4 man clear op de raid.

Super tof though dat de raid meer op teamwork focussed ook dan puur damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 17:13:
Ben ik de enige die letterlijk van binnen dood gaat gewoon om het feit dat de PC versie zo donders veel langer duurt? al die raid clears enzo die je al voor console ziet :P Vanmiddag al (die world first groep) een 4 man clear op de raid.

Super tof though dat de raid meer op teamwork focussed ook dan puur damage.
4 man?! Knap werk.

Maar om je vraag te beantwoorden. Ja, ik baal verschrikkelijk. Maar ik heb geen ps4 of xbone dus kan er verder niks aan doen.

Ik kijk gewoon uit naar het spelen op 60 fps

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 19:59:
[...]

4 man?! Knap werk.

Maar om je vraag te beantwoorden. Ja, ik baal verschrikkelijk. Maar ik heb geen ps4 of xbone dus kan er verder niks aan doen.

Ik kijk gewoon uit naar het spelen op 60 fps
Dat sowieso.. ik speel ook niet op console meer maar ik raak gewoon bijna gefrustreerd dat het zo lang duurt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:10:
[...]

Dat sowieso.. ik speel ook niet op console meer maar ik raak gewoon bijna gefrustreerd dat het zo lang duurt haha
Alle tijd voor Bungie om alle rare zaken eruit te halen.

Hoop eigenlijk (stiekem tegen beter weten in) op wat leuke PC only dingetjes ingame oid.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:24:
[...]

Alle tijd voor Bungie om alle rare zaken eruit te halen.

Hoop eigenlijk (stiekem tegen beter weten in) op wat leuke PC only dingetjes ingame oid.
zal niet gebeuren :P volgens mij heeft Playstation nog steeds wat exclusive dealtjes met bungie

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Poh...de trials wapens zien er heel gelikt uit. Dacht dat de raid wapens wel tof waren maar deze zijn nog net een stukje strakker. Kan niet wachten tot we een leuk team kunnen samenstellen om (evt.) flawless te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door 8GUS op 16-09-2017 20:54 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 20:38
Lienuks schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:43:
[...]

heb je een dm gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Even een paar vraagjes van iemand die zich na vele jaren WoW in de wereld van D2 wilt gaan storten en zodanig WoW achter zich laten :D
- Zijn er goede guide/db/news sites, vergelijkbaar met Wowhead, mmo-champion, icy veins?
- Kun je je hele look aanpassen a la WoW (dus weapon, head, shoulder, chest items etc)?
- Als je met elkaar PvP/raid, is het dan vrij standaard dat je ook een soort teamspeak (op discord oid) doet? of volstaat zonder prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-06 08:57

Steefanus

StefanJ

marijnvtg schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:47:
Even een paar vraagjes van iemand die zich na vele jaren WoW in de wereld van D2 wilt gaan storten en zodanig WoW achter zich laten :D
- Zijn er goede guide/db/news sites, vergelijkbaar met Wowhead, mmo-champion, icy veins?
- Kun je je hele look aanpassen a la WoW (dus weapon, head, shoulder, chest items etc)?
- Als je met elkaar PvP/raid, is het dan vrij standaard dat je ook een soort teamspeak (op discord oid) doet? of volstaat zonder prima?
1. Ja. Genoeg sites met heel veel informatie. Ken de sites die jij noemt niet, maar destinywiki staat vol met informatie. http://destiny.wikia.com/wiki/Destiny_Wiki Of het al up-to-date is voor Destiny 2, geen idee.
2. Ja, je armor is verdeeld door middel van : Helmet, Chest, Arms, Legs en een class-item. (Bond voor de Warlock, Mark voor de Titan en een Cloak voor de Hunter).
3. Ja als je moet communiceren dan is het wel vrij normaal om via een chat met elkaar te communiceren. Voor de PC zal dat wel discord en teamspeak worden inderdaad.

Have fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@Steefanus thanks voor de snelle reactie! Zal eens op de site kijken. En dat wordt dan denk ik toch een keer een goede headphone met mic aanschaffen. Altijd een beetje een drempel geweest omdat m'n vrouw ook op haar gemak tv wilt kijken zonder dat ik er doorheen zit te blèren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Laatst online: 20-06 13:27
Toch maar even gejoined.

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
marijnvtg schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:58:
@Steefanus thanks voor de snelle reactie! Zal eens op de site kijken. En dat wordt dan denk ik toch een keer een goede headphone met mic aanschaffen. Altijd een beetje een drempel geweest omdat m'n vrouw ook op haar gemak tv wilt kijken zonder dat ik er doorheen zit te blèren :X
Die ook gewoon een headset geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lienuks

Lienuks

Ik gebruik:

pricewatch: MSI DS501

Goedkoop zit lekker doet wat het moet doen en zit een bult kabaal in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
thanks voor de snelle reactie! Zal eens op de site kijken. En dat wordt dan denk ik toch een keer een goede headphone met mic aanschaffen. Altijd een beetje een drempel geweest omdat m'n vrouw ook op haar gemak tv wilt kijken zonder dat ik er doorheen zit te blèren :X
Voor de Discord en Clan raad ik je aan om even in de startpost te kijken. Alle info kun je daar vinden.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
@kneusteun Hij is fijn :D @Lienuks @8GUS thanks, ik ga het checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Laatst online: 05-06 08:57

Steefanus

StefanJ

Ik heb die van mij gewoon een goede koptelefoon gegeven ;) nergens last van idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Lienuks schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:21:
[...]

Ik gebruik:

pricewatch: MSI DS501

Goedkoop zit lekker doet wat het moet doen en zit een bult kabaal in..
Zou wel voor 5.1 gaan, als je dan toch headset nog moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
Vraagje mbt de clan: in hoeverre zijn jullie veel 'hard-core' raiders, of is er ook ruimte voor mensen die af en toe wekelijks mee spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
EdwardK123 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:02:
of is er ook ruimte voor mensen die af en toe wekelijks mee spelen? ;)
Voor mij wordt het sowieso dit! Iets met fulltime werken, een vrouw en een dochtertje.

Dus no worries. Gewoon lekker aanmelden. d:)b

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Vast wel ruimte voor alle soorten spelers. Zelf ook niet zoveel tijd te besteden (vrouw/kind) en dan vooral alleen 's avonds. Maar ik zou wel gewoon een raid afmaken als we daar laat aan begonnen zijn.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Hier nog 1 met een vrouw en 2 dochters, waarbij er 2 a 8 uur per week gegamed wordt en dan 's avonds :*) . Gisteren overigens bij de clan en discord aangemeld (Rhain / Metho).
Over raids gesproken. Hoeveel tijd neemt een raid ongeveer in beslag? a la WoW ook een paar uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
marijnvtg schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:22:
Hier nog 1 met een vrouw en 2 dochters, waarbij er 2 a 8 uur per week gegamed wordt en dan 's avonds :*) . Gisteren overigens bij de clan en discord aangemeld (Rhain / Metho).
Over raids gesproken. Hoeveel tijd neemt een raid ongeveer in beslag? a la WoW ook een paar uur?
Wat ik ervan gezien en gehoord heb duurt het wel enkele uren ja. Je moet in ieder geval een beetje weten wat je doet anders ben je de hele nacht bezig.

Denk dat ik persoonlijk meer voor de PvP ga. Maar als er eens een raid op m'n pad verschijnt en ik heb de tijd... oOo

[ Voor 10% gewijzigd door 8GUS op 19-09-2017 09:40 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Precies, als je weet wat je doet kan het wel binnen 2 uur. en zelfs met 4 man zag ik :o

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:03
Heb me ook even aangemeld voor de clan, heb ik straks hopelijk wat mensen voor de raid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 06-06 13:13
Op zich lijkt me die raid ook best leuk, dus ik hou me aanbevolen tegen die tijd :)

Ter voorbereiding heb ik een nieuwe grafische kaart besteld in ieder geval, m'n 770 GTX heeft het een lange tijd volgehouden maar het is nu wel tijd om een keer te vernieuwen (ook met het oog op Monster Hunter World). Ik krijg 'm vandaag binnen, dus binnenkort maar in de kast stoppen.

Verder nog geen idee wat ik wil gaan spelen binnen Destiny, ik ga maar eens kijken wat de rollen precies inhouden en misschien (toch maar) wat gameplay ervan bekijken. Natuurlijk zal ik uiteindelijk waarschijnlijk wel 1 van iedere class hebben, maar ook met de subclasses, ik heb nog geen enkel idee... Heb er al wel zin in verder :D

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Classes maken niet heel veel verschil bij deel 1. Dus zal hier ook wel meevallen, het komt waarschijnlijk weer aan op je build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kneusteun schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:05:
Classes maken niet heel veel verschil bij deel 1. Dus zal hier ook wel meevallen, het komt waarschijnlijk weer aan op je build.
Klopt en toch blijf ik twijfelen XD

Heb op de PS4 alle specs van warlock gespeeld en vond het erg leuk. maar nog steeds twijfel ik of ik hunter ga of warlock. De triple jump van hunter is zo fijn en dat mis ik altijd bij andere classes =p

Ik vind echt dat 24 oktober veels te lang na console release is.

Ben wel heel erg benieuwd of die aim assist er nu uit word gehaald of niet. Heb daar niks meer over gehoord na de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
8GUS schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:09:
[...]

Voor mij wordt het sowieso dit! Iets met fulltime werken, een vrouw en een dochtertje.

Dus no worries. Gewoon lekker aanmelden. d:)b
Goeie, dan ga ik me lekker aanmelden deze week.

Ik game trouwens nog steeds op een 1680x1050 monitor (iets met niet gelijk een hele upgrade willen doen) met een GTX 680 / i5 3570 / 16GB Ram.

Zou dit genoeg zijn om Destiny 2 in ieder geval wat medium te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
EdwardK123 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:03:
[...]

Goeie, dan ga ik me lekker aanmelden deze week.

Ik game trouwens nog steeds op een 1680x1050 monitor (iets met niet gelijk een hele upgrade willen doen) met een GTX 680 / i5 3570 / 16GB Ram.

Zou dit genoeg zijn om Destiny 2 in ieder geval wat medium te draaien?
Ik zou er even de specs op na kijken als ik jou was. Moet zeggen dat de low/medium/high settings niet heel veel schelen. Althans niet op beeld. Zie:

Maar wat dat voor een impact op je grafische kaart heeft weet ik niet.

Draai hem zelf 1920x1080 op een GTX790 en dat liep in de beta op redelijk hoge settings zeer prima.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ziet er op low al goed uit, textures, anti-aliasing, en ambient occlusion (op het wapen o.a.) zijn de enige verschillen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

de gameplay is zo snel, dat je volgens mij niet echt doorheb of het nu mwd/high textures is..
miss als je stil staat inde open wereld dat het een verschil geeft..

maar haha als het goed is ben je volop in beweging ;)
ik raak liever vertrouwd met de toetsen die je snel moet kunnen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verschil blijft zo nice met betrekking tot console man. die field of view ophogen en de 60 FPS <3
Moet eigenlijk nog effe een 144hz scherm fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zijn er mensen die 21:9 getest hebben?
@Ricmaniac Zou het spel dusdanig competitief zijn dat 144hz aan te raden is?

Ik zit nog in de luxe positie om scherm te wisselen mocht het niet lekker werken op m'n 34" (3440x1440 5ms IPS) scherm dan kan ik nog overstappen op een 32" HD 1ms VA scherm.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
competitief is het niet echt, pvp is daarvoor niet goed gebalanceerd (tenminste deel1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

AstralizeR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:02:
21:9 werkte perfect tijdens de pc beta. :)

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 19-09-2017 14:39 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 25-06 10:51
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:30:
Het verschil blijft zo nice met betrekking tot console man. die field of view ophogen en de 60 FPS <3
Moet eigenlijk nog effe een 144hz scherm fixen.
Hoe bepaal je eigenlijk een optimale FOV? Ik heb sinds een tijdje een 21:9 scherm en heb totaal geen idee hoe ver ik best ga met die setting. In doom had ik bvb heel snel het gevoel dat ik te veel zag waardoor het beeld gewoon raar / vertekend over komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kneusteun schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:35:
competitief is het niet echt, pvp is daarvoor niet goed gebalanceerd (tenminste deel1).
niet van die rare vooroordelen hier droppen man :P zo schrik je mensen af. In tegenstelling tot deel 1 is 2 veeel beter gebalanceerd.
Maar nee destiny 2 zal imho niet zo zeer competatief zijn omdat het gewoon echt meer focussed is op PvE. maar je merkt gewoon aanzienlijk verschil vind ik altijd en dat speelt gewoon een stuk mooier. ook in PvE content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phaex schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:49:
[...]

Hoe bepaal je eigenlijk een optimale FOV? Ik heb sinds een tijdje een 21:9 scherm en heb totaal geen idee hoe ver ik best ga met die setting. In doom had ik bvb heel snel het gevoel dat ik te veel zag waardoor het beeld gewoon raar / vertekend over komt
er bestaat denk ik niets optimaal. het is puur wat je zelf fijn vind.. volgens mij in de beta vond ik hem het fijnst op 68. helemaal volluit vond ik te misvormt en standaard vond ik te ver "ingezoomd" dus gewoon wat spelen en kijken wat je mooi vind.

Hoe hoger je FoV hoe meer in de breedte je ziet maar tegelijkertijd word het geen wat ver staat ook veel kleiner/moeilijker zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Laatst online: 10-06 19:57
Discord en Clan gejoined (ff wachten op approval :) ), beiden als Znivian.

Heb Destiny 1 wat gespeeld op XBONE. Helaas was de vriend waar ik mee wilde spelen niet veel online en was de liefde voor een shooter op console maar kort. Veel zin in D2. Beta gespeeld, speelde erg lekker (op wat bugs als verspringende vijanden na)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acatli40
Nog maar 5 weekies te gaan.... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mij net aangemeld voor de clan :)
Binnenkort het filmpje zien van het verhaal van D1, nog altijd spijt dat die niet op pc uitgekomen is...

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
spartacusNLD schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:38:
[...]

21:9 werkte perfect tijdens de pc beta. :)
mooi, goed te horen. ik ga ook spelen op 32inch 21:9 freesync met een R9 390 8GB

• NLRev0lution
kneusteun schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:35:
Kan je dat onderbouwen? Ik vind het namelijk een stuk beter ivm D1.. Er is juist meer gelijkheid door niet zo'n wirwar aan perks op wapens, het komt nu veel meer aan op skill ipv een overpowerde shotgun of sniper of name it.

Vermaak me in ieder geval prima met zowel het PVE als het PVP gedeelte.

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
NLRev0lution schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:30:
[...]

Kan je dat onderbouwen? Ik vind het namelijk een stuk beter ivm D1.. Er is juist meer gelijkheid door niet zo'n wirwar aan perks op wapens, het komt nu veel meer aan op skill ipv een overpowerde shotgun of sniper of name it.

Precies. Merkte in de Beta dat PvP echt heel lekker speelt en het meer op skill aankomt dan op welke gun je hebt. Denk dat dat op PC alleen maar meer het geval is aangezien aim assist geen rol speelt. Dan hoef je niet per definitie met een Meta Multitool aan te komen (ik weet dat het Mida is btw :+ )

Heb er in ieder geval veel zin in!

Bricks In Motion

• kneusteun
[...]

Ik had het in dit geval dus ook voornamelijk over deel 1.
Trouwens auto aim op pc versie dus dan kan je eigenlijk het al niet meer serieus nemen?

[ Voor 8% gewijzigd door kneusteun op 20-09-2017 11:51 ]

• Acatli40
[...]

Ga jij het spelen op zowel de PC als op de Console? Of kon je niet wachten :p

• NLRev0lution
Acatli40 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:40:
[...]

Ga jij het spelen op zowel de PC als op de Console? Of kon je niet wachten :p
Beide ;). Als pc release is geweest dan primair pc en beetje end game content doen op beide

• FrankoNL
Kan iemand mij toestemming verlenen om de clan te joinen? Staat nog op pending :P

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
FrankoNL schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:36:
Kan iemand mij toestemming verlenen om de clan te joinen? Staat nog op pending :P
Onder welke naam heb je je aangemeld? Ik zie je niet (meer?) pending staan namelijk.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 180171

Ik zit nog in de luxe positie om scherm te wisselen mocht het niet lekker werken op m'n 34" (3440x1440 5ms IPS) scherm dan kan ik nog overstappen op een 32" HD 1ms VA scherm.
Hij speelt geweldig op 21:9.. 34 inch goodyness :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
8GUS schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:04:
[...]

Onder welke naam heb je je aangemeld? Ik zie je niet (meer?) pending staan namelijk.
Het is idd opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Ik denk dat ik de pre-order toch maar ga halen...Diablo 3 seasons is tegenwoordig maar goed voor een paar weken, Hearthstone vul ik ook geen avonden mee en m'n motivatie voor ME:A Insanity run is eigenlijk ook wel weg.

Als ik het zo lees genoeg uurtjes story om genoeg value-for-money te geven (Tomb Raider ben je doorgaans met een 20 uur ook wel door), alles daarna is dan mooi meegenomen.

Lightning Warlock ziet er erg vet uit en wat ik er van begrijp is Warlock erg goed voor solo...ook bow-spec Hunter zet er cool uit...

Wat ik me wel afvraag: zit er ook in-game tekst-chat? Ik zit in de woonkamer, eventueel met headset (dus ik kan meeluisteren), maar voice-chat zit er 99% van de tijd niet in wegens de rest van het huishouden. In Diablo 3 is dat nooit een issue, zoveel afstemming is niet nodig op semi-casual (voor zover ik multi-player doe). Als het alleen voor raid / nightfall / PvP noodzakelijk is dan kan ik er wel mee leven dat ik dat het grootste deel van de tijd niet kan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 20:38
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:34:

Wat ik me wel afvraag: zit er ook in-game tekst-chat? Ik zit in de woonkamer, eventueel met headset (dus ik kan meeluisteren), maar voice-chat zit er 99% van de tijd niet in wegens de rest van het huishouden. In Diablo 3 is dat nooit een issue, zoveel afstemming is niet nodig op semi-casual (voor zover ik multi-player doe). Als het alleen voor raid / nightfall / PvP noodzakelijk is dan kan ik er wel mee leven dat ik dat het grootste deel van de tijd niet kan.
Jup,

heeft gewoon txt chat. sowieso is luisteren het belangrijkste, tenzij je raidleader bent natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
Madbee schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:46:
Jup,

heeft gewoon txt chat. sowieso is luisteren het belangrijkste, tenzij je raidleader bent natuurlijk.
Ok...met bekenden / clan dus wel te doen zelfs als je niet kan babbelen. Good enough for me...vanavond de pre-order maar eens doen *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

Ik blijf het zo raar vinden eigenlijk die verlate PC release. We zien continue telkens alles al gebeuren :S

Zoals nu die factions in Destiny2 was gewoon leuk geweest als dat zou komen en je dan "verrast" word ofzo maar nu is er echt helemaal niets speciaals aan in principe als je veel kijkt. De game is ongeacht natuurlijk gewoon tof en leuk om te spelen maar het zou toch leuker zijn als het gewoon overal precies gelijk loopt.

Ik ben benieuwd of dat ze de tijdlijn inhalen of dat ze echt zo door blijven gaan... dat je straks met expansions ook weer 2 maanden langer moet wachten :S

===================================================

Hoe zit het trouwens met die factions? moet je een keuze maken of kan je ze gewoon alle 3 helpen/levelen of hoe dat ook werkt.

• NLRev0lution
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:42:
Ik blijf het zo raar vinden eigenlijk die verlate PC release. We zien continue telkens alles al gebeuren :S

Zoals nu die factions in Destiny2 was gewoon leuk geweest als dat zou komen en je dan "verrast" word ofzo maar nu is er echt helemaal niets speciaals aan in principe als je veel kijkt. De game is ongeacht natuurlijk gewoon tof en leuk om te spelen maar het zou toch leuker zijn als het gewoon overal precies gelijk loopt.

Ik ben benieuwd of dat ze de tijdlijn inhalen of dat ze echt zo door blijven gaan... dat je straks met expansions ook weer 2 maanden langer moet wachten :S

===================================================

Hoe zit het trouwens met die factions? moet je een keuze maken of kan je ze gewoon alle 3 helpen/levelen of hoe dat ook werkt.
Die factions hadden er wmb gewoon al in moeten zitten.

Je kan per week van faction wisselen dacht ik. Ik heb op elke char in ieder geval een andere faction gekozen :p

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:42:

Dat was ik me ook aan het afvragen mbt die tijdlijn. Moeten de PC spelers ook wachten op de Raid, Trials en Factions of zit dit er meteen in?

Niet dat ik het geloof, maar wie weet doen ze nog wat bijzonders voor de PC versie.

Feit blijft dat ik er wel veel zin in heb. Nog een kleine maand!

Bricks In Motion

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-06 15:21
PC versie heeft alles wat console versies hebben op moment van release, op de PS4 exclusieve content na. Na release op PC zou de volgende DLC etc. dezelfde release date moeten hebben voor consoles en PC.

Edit: Bron = https://www.polygon.com/2...destiny-2-pc-ps4-xbox-one

[ Voor 19% gewijzigd door Lincor op 27-09-2017 14:48 ]

Lincor schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:48:
PC versie heeft alles wat console versies hebben op moment van release, op de PS4 exclusieve content na. Na release op PC zou de volgende DLC etc. dezelfde release date moeten hebben voor consoles en PC.

Edit: Bron = https://www.polygon.com/2...destiny-2-pc-ps4-xbox-one
dat vind ik best ziek gelijk instant mogelijkheid tot nightfall, raid etc. Dan scheiden ze gelijk de casual en hardcore spelers :/ niet echt goed bedacht van ze denk ik.

• NLRev0lution
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:13:
[...]

dat vind ik best ziek gelijk instant mogelijkheid tot nightfall, raid etc. Dan scheiden ze gelijk de casual en hardcore spelers :/ niet echt goed bedacht van ze denk ik.
Valt wel mee toch? Doen ze het niet dan gaan mensen weer klagen waarom het er niet in zit en dergelijke.
Mij maakt het niet uit dat mensen 24/7 spelen, net als jij speel ik het op mijn eigen snelheid.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!