Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

(tegenstanders met Recluse en Mountaintop...dus uit vorige seasons maar nu dus kennelijk nog niet voorbij de 2100)
Ehh, er is geen glory based matchmaking meer. Comp maakt gebruik van Bungie's interne data qua ELO/MMR (match make rating). De MMR is gebasseerd op zowel je in het verleden behaalde resultaten, maar ook naar je speel stijl. Als je een aggressieve speelstijl naleeft, denkt het systeem dat je goed bent (slechte of spelers zonder zelfvertrouwen spelen namelijk veel passiever over het algemeen).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
i feel your pain.
ik zit bijna aan legend, en de voorbije 2 dagen van 5400 naar 4700 en terug naar 51xx gegaan.
als ik verlies is het in 80% van de gevallen vs mountaintoppers of cheesebuilds (looking at you hunters met double arc battery).
gisteren met een team een match of 10 gespeeld, 5 verloren, 5 gewonnen, en eens de gewoontes tussen elkaars playstyle wat beginnen te klikken gaat het wel vlot.
ik heb ook wel mijn ups & downs, gisteren een 5 vs 1 gewonnen toen mijn team een kakmomentje had, en de match daarna raak ik nog geen patat die op mijn riflebarrel staat...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Zarhrezz schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:15:
[...]

Undying moet je toch Legend voor? Da's stukken meer Glory dan Recluse / Luna / Mountaintop...ruim 2x als ik me niet vergis.
Dus jij wilt even zeggen dat ik nu 3 weken voor niets bezig ben :D
Ga zo hoge rank nooit halen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
undying heeft geen legend nodig, da's unbroken.
met fabled heb je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Voor diegene die de clan wilt joinen, er is weer ruimte voor nieuwe leden. Alvast welkom!

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2749134

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
kowlier schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:36:
undying heeft geen legend nodig, da's unbroken.
met fabled heb je genoeg.
Staat 2100 punten nodig.
Vandaag exit stratigy binnen en gambit emblem.
Nu bijna klaar met de strike emblem en edgewise nog 350 kills.
Daarna moet ik mij toch wagen aan de scout kills en glory rank. Hopelijk kom ik daar ver mee voor het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
scout kills zou ik halen in momentum control, headshots met een 150 scout zijn instakill daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
kowlier schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:17:
scout kills zou ik halen in momentum control, headshots met een 150 scout zijn instakill daar.
Je moet wel erg van Crucible houden...vanuit een review begreep ik dat het een 500 kills zijn.

Ik zit richting de 20% maar ik ga me er niet actief op richten. M'n comp Warlock setup heeft Mida naast een auto-rifle voor first contact en soms pak ik met Hunter m'n Rampage / Subsistance Nightwatch, maar om nou te gaan grinden met Scouts....nee dank je.

Ik ga nu eerst eens Vex offensive grinden voor de Triumphs, door IB en Festival is dat wat blijven liggen. En in de kantlijn de Arianna's catalyst quest eens afmaken...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
goh, ik heb randy's nu al even en ik vind hem wel nog de moeite, toch 1 van de topscouts voor pvp.
maar inderdaad, ik speel 70% pvp in destiny :)

gisteren weer een derp dag in survival, weer een 200 tal punten kwijt.
ik vermoed dat er bij sbmm toch ergens een issue is met lag, want ik maakte gisteren shots die gewoon niet kunnen missen, maar toch niet connecten. heb dit al meerdere keren opgemerkt, point blank shotty op iemand zijn rug, maar toch sterf ik. echt ups en downs met connectie soms.

mijn verbinding zelf al genoeg gecontroleerd, maar die blijft stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Klopt... Er zijn gewoon weinig mensen boven de 4000 glory die nog comp spelen. Not Forgotten en Unbroken titel zijn niet genoeg reden voor spelers om door te gaan voor Legend.

Daarnaast vinden de meeste spelers van dat kaliber het leuker om te stacken en dan de boel te verzieken in classic mix, om stats (kd en wins) te farmen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Boven de 2100 zal het al rap afnemen...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow
Vanmorgen kwam ik in Nightfall ordeal en damn ik we waren met zn tweeën.
Maar mijn fireteam maatje was ZO fucking slecht dat ik solo bezig was.
en een run van normaal 10 minuten duurde 25 minuten omdat ik ook bezig was met een quest en hier nog op voorbereid was.
Hij ging steeds dood en dan sta je er alleen voor steeds

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:46
Heeft er iemand pointers voor een goede titan build die wat bruikbaar is in pvp en pve? In wat spec je, en met welke cijfers? Mijn Melee staat nu op 68. En neem je Resilience of recovery? en maakt mobility veel uit?

Ik gebruikte de cynthoceps arms voor extra range, maar nu heb ik de legs unlockt die een overshield geven als je een tijdje sprint, dus daar weet ik ook niet direct wat het beste is.

• Zarhrezz
AntiChrist7 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:13:
Heeft er iemand pointers voor een goede titan build die wat bruikbaar is in pvp en pve? In wat spec je, en met welke cijfers? Mijn Melee staat nu op 68. En neem je Resilience of recovery? en maakt mobility veel uit?
Ik run momenteel met Peregrine Greaves / Monte Carlo / 100 Melee. Voor PvE met Thunder Coil voor echt lompe charge damage, PvP met Arc Battery voor meer cooldown. Peregrine is voor PvP geen top-notch keuze maar mensen uit hun super chargen is gewoon te leuk. M'n Titan gaat ook nooit competitive in en zo hoef ik geen gear te switchen tussen modes :+

Soms run ik 'em ook Solar, voor de boss debuff na charge...dat is vooral als Thunder Coil / Peregrine / magazine uit auto-fire shotgun het niet meer doet.

De Monte Carlo is ook niet verplicht, met een auto-rifle of hand cannon en de artifact mods kun je daarmee ook de melee cooldown snel verminderen.

Resilience / Recovery wil ik eigenlijk minimaal op 3 hebben, liever 4+, Movement is mooi meegenomen...maar met het nieuwe armor systeem is de 100 Melee al lastig genoeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Zarhrezz schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:58:
[...]

Ik run momenteel met Peregrine Greaves / Monte Carlo / 100 Melee. Voor PvE met Thunder Coil voor echt lompe charge damage, PvP met Arc Battery voor meer cooldown. Peregrine is voor PvP geen top-notch keuze maar mensen uit hun super chargen is gewoon te leuk. M'n Titan gaat ook nooit competitive in en zo hoef ik geen gear te switchen tussen modes :+

Soms run ik 'em ook Solar, voor de boss debuff na charge...dat is vooral als Thunder Coil / Peregrine / magazine uit auto-fire shotgun het niet meer doet.

De Monte Carlo is ook niet verplicht, met een auto-rifle of hand cannon en de artifact mods kun je daarmee ook de melee cooldown snel verminderen.

Resilience / Recovery wil ik eigenlijk minimaal op 3 hebben, liever 4+, Movement is mooi meegenomen...maar met het nieuwe armor systeem is de 100 Melee al lastig genoeg.
Ik moet wss idd wat meer de mods checken. Ik gebruik ze niet zo vaak omdat ik denk van "wat als ik een betere armor piece vind ik, dan is het verspilling".

Is Monte Carlo iets van shadowkeep? Heb alleen Forsaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:44:
Maar mijn fireteam maatje was ZO fucking slecht dat ik solo bezig was.
en een run van normaal 10 minuten duurde 25 minuten omdat ik ook bezig was met een quest en hier nog op voorbereid was.
Hij ging steeds dood en dan sta je er alleen voor steeds
Ik had dat maatje ook wel kunnen zijn. De Nightfall : Ordeal strike van deze week ligt mij compleet niet dus ik ga hem niet op Hero proberen, krijg al medelijden met de rest van mijn team.

Net zoals de Shattered Ruins Ascendant Challenge die ik deze week kreeg. Heb hem wel gehaald, maar het springen e.d. ligt me toch niet zo. 7 van de 10 keer maak ik de perfecte sprong. En dan spring ik in een keer meerdere keren als een zak zout en kon ik weer overnieuw beginnen |:(
AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:35:
[...]
Ik moet wss idd wat meer de mods checken. Ik gebruik ze niet zo vaak omdat ik denk van "wat als ik een betere armor piece vind ik, dan is het verspilling".
Het plaatsen van mods kost glimmer (5k als ik het goed heb. Blijkt dus maar 500 te zijn). En als er een ding is wat je in zeer ruime mate tegenkomt is het glimmer wel. Begin deze week alle kisten op de barge op Nesus geopend. En nu zit alles al weer vol. Net zoals mijn Vault :+

Anders een paar keer op de EDZ een 'Heroic' Glimmer extraction doen. Makkelijk solo te triggeren en op het einde lekker knallen >:)

Wel gisteren 2x een 'vreemde' bug.
- Als Warlock een 'Crown Splitter' gedropped krijgen op Mars tijdens een Escalation Protocol (Titan class sword)
- Als een non Shadow Keep speler via Strike Playlist in de Scarlet Keep terecht komen. (Had begrepen dat dat niet mogelijk zou zijn)

Voorlopig vermaak ik me wel. So much to do, so much to explore, so much to read (moet me toch eens wat meer verdiepen in de Lore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:59:
[...]

Het plaatsen van mods kost glimmer (5k als ik het goed heb). En als er een ding is wat je in zeer ruime mate tegenkomt is het glimmer wel. Begin deze week alle kisten op de barge op Nesus geopend. En nu zit alles al weer vol. Net zoals mijn Vault :+

Anders een paar keer op de EDZ een 'Heroic' Glimmer extraction doen. Makkelijk solo te triggeren en op het einde lekker knallen >:)
ben dus nog vrij noob wanneer het tot die dingen komt, ik zit nu nog vooral quests te doen om exotics en zo van die dingen te verdienen

Ik dacht dat het ook nog extra dingen kostte, zoals bijvoorbeeld upgrade modules wanneer je gear naar een hoger level trekt. Maar thnx, ik zal de gear eens uitzoeken en dan ook wat meer modden.

Nog een laatste vraagje: de titan mark (het gearpiece onder je leg armour), wat precies heeft dat voor nut? want buiten level heeft dat geen stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 18:11:
ben dus nog vrij noob wanneer het tot die dingen komt, ik zit nu nog vooral quests te doen om exotics en zo van die dingen te verdienen
Hier hetzelfde hoor, ook ik ben de 'wereld' (opnieuw) aan het verkennen, quests doen, lost sectors, daily / weekly bounties etc. etc.
Af en toe lekker Control of Gambit. Nadeel is wel dat ik alles door elkaar speel. Dus qua verhaallijn is het voor mij niet echt chronologisch meer.

Moet echter wel bekennen dat ook ik veel dingen 'google' die mij niet 100% duidelijk waren (ook qua sommige quests stappen e.d.). Om net dat kleine zetje in de goede richting te krijgen. Daarna weer lekker doen waar ik zin in heb.
Ik dacht dat het ook nog extra dingen kostte, zoals bijvoorbeeld upgrade modules wanneer je gear naar een hoger level trekt. Maar thnx, ik zal de gear eens uitzoeken en dan ook wat meer modden.
Indien je gelijknamige gear gebruikt om te infusen kost dit ook alleen maar glimmer ipv upgrade modules kwam ik laatst achter. Maar gelukkig laat de GUI wel duidelijk zien wat de kosten zijn. Maar ondanks dat doe ik wel altijd check, check, double check voor ik de F toets ingedrukt houd.
Nog een laatste vraagje: de titan mark (het gearpiece onder je leg armour), wat precies heeft dat voor nut? want buiten level heeft dat geen stats?
Hier kun je dus o.a. de mods voor je class in plaatsen (zie bijv. mijn post iets hoger betreffende dynamo / perpetuation)

Maar nogmaals speel het ook pas weer sinds New Light. De meer ervaren spelers zullen vast wel meer gedetailleerdere kennis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:59:
[...]

Ik had dat maatje ook wel kunnen zijn. De Nightfall : Ordeal strike van deze week ligt mij compleet niet dus ik ga hem niet op Hero proberen, krijg al medelijden met de rest van mijn team.

Net zoals de Shattered Ruins Ascendant Challenge die ik deze week kreeg. Heb hem wel gehaald, maar het springen e.d. ligt me toch niet zo. 7 van de 10 keer maak ik de perfecte sprong. En dan spring ik in een keer meerdere keren als een zak zout en kon ik weer overnieuw beginnen |:(

[...]

Het plaatsen van mods kost glimmer (5k als ik het goed heb. Blijkt dus maar 500 te zijn). En als er een ding is wat je in zeer ruime mate tegenkomt is het glimmer wel. Begin deze week alle kisten op de barge op Nesus geopend. En nu zit alles al weer vol. Net zoals mijn Vault :+

Wel gisteren 2x een 'vreemde' bug.
- Als Warlock een 'Crown Splitter' gedropped krijgen op Mars tijdens een Escalation Protocol (Titan class sword)
- Als een non Shadow Keep speler via Strike Playlist in de Scarlet Keep terecht komen. (Had begrepen dat dat niet mogelijk zou zijn)

Voorlopig vermaak ik me wel. So much to do, so much to explore, so much to read (moet me toch eens wat meer verdiepen in de Lore)
Ja moet nog 30% medals voor throing knife scout wapen. Daarna NF ordeal op master zien te halen.

Daarnaast nog 1 ascendant challange op dreaming city voor wayfere title. Maar weet dus niet welke dus iedere week maar uitspelen.

Gisteren de laatste ekelos SMG op mars gehaald.
Edgewise en the recluse.
Vandaag bad juju.
Kan nu kleine destiny pauze nemen. Crucible is in het weekend vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Nu het op sale is, kan iemand aan een new light speler wat shadowkeep deluxe pack toevoegt? is een verschil van €25...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
AntiChrist7 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:32:
Nu het op sale is, kan iemand aan een new light speler wat shadowkeep deluxe pack toevoegt? is een verschil van €25...
wat cosmetische meuk, en de 4 season passes voor komend jaar. Wil je dus blijven spelen dan is die 25,- extra een goede investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
AntiChrist7 schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 23:32:
Je krijgt een premium season pass erbij en dat betekend dat je gratis gear krijgt om makkelijker 950 lightlevel kan halen en diverse boosters voor XP en legendary drops.

Het is 25 euro waard als je veel aan het spelen bent.
Ik heb sinds shadowkeep 140 uur erin zitten en dus was het voor mij zeker het geld waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Dus, toch een Recluse nerf in het nieuwe seizoen:
Changed the effects of Master of Arms:

Removed the precision damage modifier

Recluse will continue to receive a damage bonus from Master of Arms, but damage will not default to precision values when the perk activates

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
UTADDICT schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:53:
Dus, toch een Recluse nerf in het nieuwe seizoen:
En terecht ook...het blijft nog steeds een top-notch damage dealer overigens, want de bonus is nog steeds hoog t.o.v. Rampage / Kill Clip / Multi-kill Clip...je zal alleen nu crit spot moeten gaan raken om de crit damage bonus te krijgen, i.p.v. spray & pray.

De nerf op One-eyed is ook long overdue. Gisteren nog gebruikt voor de laatste 10% Randy's medals i.c.m. SMG; 2 SMG kills in 1 life = medal van ~1% en de mask is full-heal na de eerst, zodat je bijna altijd de 2 kills per life kan maken. Daarna onder de douche gestapt om me weer schoon te voelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Pykow schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:24:
[...]

Je krijgt een premium season pass erbij en dat betekend dat je gratis gear krijgt om makkelijker 950 lightlevel kan halen en diverse boosters voor XP en legendary drops.

Het is 25 euro waard als je veel aan het spelen bent.
Ik heb sinds shadowkeep 140 uur erin zitten en dus was het voor mij zeker het geld waard
Gaat elk season het max light-level weer omhoog?

Hoe kom je overigens nu aan de black armory? Die had ik destijds niet.

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 18-11-2019 17:00 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Zarhrezz schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:43:
[...]De nerf op One-eyed is ook long overdue. Gisteren nog gebruikt voor de laatste 10% Randy's medals i.c.m. SMG; 2 SMG kills in 1 life = medal van ~1% en de mask is full-heal na de eerst, zodat je bijna altijd de 2 kills per life kan maken. Daarna onder de douche gestapt om me weer schoon te voelen.
ik vind dat gebash op OEM toch wat overdreven. Gisteren gevraagd geweest waarom ik hem niet gebruik in survival als titan, maar ik vind synthoceps duizend maal beter dan OEM.
De wallhack is het beste aan OEM, maar de vengeance buff duurt maar 5 seconden, en het overshield is heel situational imo.
ik heb liever een melee met overshield die ik vanaf 5m kan poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

De full heal is totaal niet situational :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 14-09 09:02
sdk1985 schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:59:
[...]

Gaat elk season het max light-level weer omhoog?

Hoe kom je overigens nu aan de black armory? Die had ik destijds niet.
Het is een beetje verwarrend inderdaad, Black armory was indertijd onderdeel van de year 2 anual pass, die bestaat niet meer zover ik weet.

Je krijgt het hem nu standaard bij de Forsaken expansion.
https://www.gamesradar.co...r-2-annual-pass-for-free/

Over die max light-level, het lijkt mij wel logisch ja (gezien dat de trend zou volgen van vorige seizoenen) + er moet wel uitdaging in blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door Turismo op 19-11-2019 11:47 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
kowlier schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 08:19:
ik vind dat gebash op OEM toch wat overdreven. Gisteren gevraagd geweest waarom ik hem niet gebruik in survival als titan, maar ik vind synthoceps duizend maal beter dan OEM.
De wallhack is het beste aan OEM, maar de vengeance buff duurt maar 5 seconden, en het overshield is heel situational imo.
ik heb liever een melee met overshield die ik vanaf 5m kan poppen.
Het beste aan OEM in Survival is dat je geen aangeschoten wild bent als je net aan een 1-on-1 gewonnen hebt. Survival zegt het al: het gaan om niet doodgaan en OEM is wellicht de beste Exotic die er is op dat vlak. Daarnaast gratis wall-hack als je uit een dode hoek geraakt wordt (en het toevallig overleeft) en tijdens firefights is het extra info.

Jij hebt liever iets anders, prima. Er is alleen een hele goede reden dat iemand jou vraagt waarom je 'em niet gebruikt, namelijk dat One Eyed statistisch gezien beter is; iets dat op hogere Glory (3k+) al heel lang onderkend wordt door de PvP-focused community en zichtbaar is in de usage statistics.

Ik heb vanavond als het goed is de 2100 en daarmee Luna / Mountaintop / Recluse en voor mij is dat meer dan zat competitive (hoewel ik rond de 2k nu best wel goed mee kom en het best leuk is). Die Survivals heb ik met Warlock gedaan, maar normaal run ik Titan in Quickplay voor de lol met Peregrine...gewoon omdat je mensen uit hun super kan chargen. Maar als winnen in Comp het doel is, is One Eyed de Exotic of choice.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:17:
[...]

Het beste aan OEM in Survival is dat je geen aangeschoten wild bent als je net aan een 1-on-1 gewonnen hebt. Survival zegt het al: het gaan om niet doodgaan en OEM is wellicht de beste Exotic die er is op dat vlak. Daarnaast gratis wall-hack als je uit een dode hoek geraakt wordt (en het toevallig overleeft) en tijdens firefights is het extra info.

Jij hebt liever iets anders, prima. Er is alleen een hele goede reden dat iemand jou vraagt waarom je 'em niet gebruikt, namelijk dat One Eyed statistisch gezien beter is; iets dat op hogere Glory (3k+) al heel lang onderkend wordt door de PvP-focused community en zichtbaar is in de usage statistics.

Ik heb vanavond als het goed is de 2100 en daarmee Luna / Mountaintop / Recluse en voor mij is dat meer dan zat competitive (hoewel ik rond de 2k nu best wel goed mee kom en het best leuk is). Die Survivals heb ik met Warlock gedaan, maar normaal run ik Titan in Quickplay voor de lol met Peregrine...gewoon omdat je mensen uit hun super kan chargen. Maar als winnen in Comp het doel is, is One Eyed de Exotic of choice.
Ik haalde 2106 punten en gelijk gestopt met comp.
The recluse binnen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:42:
Ik haalde 2106 punten en gelijk gestopt met comp.
The recluse binnen en klaar.
Zo zit ik er ook een beetje in, hoewel ik eigenlijk 3-vs-3 Survival wel een leuke mode vind om te spelen...maar omdat het competitive is, vind ik niet dat ik het voor de gein lekker yolo casual kan spelen omdat ik daarmee anderen benadeel. Het grote voordeel van 3-vs-3 is dat je niet op een over-crouded map speelt...niets irritanter dan spawnen direct in een life-of-fire (I'm looking to you, Momentum Control).

Mochten mensen dus nog aan de 2100 bezig zijn en liever met clannies (zonder Discord) queuen dan Freelancer gaan, feel free to ask.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Turismo schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:44:
[...]

Het is een beetje verwarrend inderdaad, Black armory was indertijd onderdeel van de year 2 anual pass, die bestaat niet meer zover ik weet.

Je krijgt het hem nu standaard bij de Forsaken expansion.
https://www.gamesradar.co...r-2-annual-pass-for-free/

Over die max light-level, het lijkt mij wel logisch ja (gezien dat de trend zou volgen van vorige seizoenen) + er moet wel uitdaging in blijven.
Oké, thanks!

Had pas even ingelogged en alle gear was geupgrade naar 750. Wist niet echt wat te doen want alle story content was ik natuurlijk al lang klaar mee en weer dezelfde +- 10 strikes grinden zag ik eigenlijk ook niet echt zitten. Die content is echt te makkelijk en heb ik al veel te veel gezien.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 12:17:
[...]

mja, daar zeg je het, de statistics geven aan dat het een betere exotic is, maar mijn ervaring leert mij dat ik meer win met synthoceps dan met oem :)

ik heb zelf veel meer issues met wormhusk hunters en contraceps warlocks...
da's pas op shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:34:
[...]

Zo zit ik er ook een beetje in, hoewel ik eigenlijk 3-vs-3 Survival wel een leuke mode vind om te spelen...maar omdat het competitive is, vind ik niet dat ik het voor de gein lekker yolo casual kan spelen omdat ik daarmee anderen benadeel. Het grote voordeel van 3-vs-3 is dat je niet op een over-crouded map speelt...niets irritanter dan spawnen direct in een life-of-fire (I'm looking to you, Momentum Control).

Mochten mensen dus nog aan de 2100 bezig zijn en liever met clannies (zonder Discord) queuen dan Freelancer gaan, feel free to ask.
3-vs-3 matches heb ik niks op tegen.
Ik heb in de jaren veel Clan wars gespeeld met Team Fortress 2 , Battlefield 3, CS:Source,CS 1.6
en dat was meestal 5-vs-5.

Waar ik dan wel een gloedhekel aan heb, is dat Bungie niks aanpast aan de gameplay.
Daarmee bedoel ik te zeggen dat ze Supers eruit moeten halen in comp.
Hoezo verdient een winnende team een super ? Ze staan toch al voor en geef je ze extra voordeel ?
In Battlefield 3, Team fortress 2 is iedere ronde een reset en heb je exact dezelfde abillities of hoe je het wilt noemen als de tegenstander.
in Counter-strike, krijg je na het verliezen van paar potjes toch als verliezende partij extra money om betere wapens te kopen om het weer gelijk te maken qua vuurkracht. (uit mijn hoofd waren dat 3 round lost acht elkaar).

Ook zou het mooi zijn dat iedereen 1 respawn heeft en niet 4 lives over heel het team.
Vaak zat meegemaakt dat ik niet eens kan respawnen de eerste keer.
Of zorg voor 0 respawns voor niemand, heb nu meegemaakt dat ik als laatste overbleef zonder lives.
en dan dat de tegenstander er nog 2 had.
dan is het dus 5 kills maken, terwijl je solo bent. (5 vs 1 in lives)
Dat is mij maar 6 keer gelukt om te winnen in denk ik 60 rondjes dat ik gespeeld heb (15 potjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
5 vs 1 is doenbaar hoor, al een paar keer gedaan.
hangt wel heel sterk af van hoe je speelt en hoe de enemies spelen :)

laatste keer dat ik dat geflikt heb, stond ik achter mijn titanbarrier, en was er maar 1 entrypoint, waar ze 1 voor 1 binnekwamen net in shotgun range. de laatste 2 op het capture point dan maar gemeleed om het helemaal spannend te maken.

maar dat zijn natuurlijk de zeldzame carry momentjes :p

onze tactiek bij enemy supers is vooral ontwijken, of een suppressor nade als de omgeving het toestaat. het grote voordeel van supers is dat je team betere posities kan innemen, en makkelijker kan flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
kowlier schreef op woensdag 20 november 2019 @ 08:37:
5 vs 1 is doenbaar hoor, al een paar keer gedaan.
hangt wel heel sterk af van hoe je speelt en hoe de enemies spelen :)

laatste keer dat ik dat geflikt heb, stond ik achter mijn titanbarrier, en was er maar 1 entrypoint, waar ze 1 voor 1 binnekwamen net in shotgun range. de laatste 2 op het capture point dan maar gemeleed om het helemaal spannend te maken.

maar dat zijn natuurlijk de zeldzame carry momentjes :p

onze tactiek bij enemy supers is vooral ontwijken, of een suppressor nade als de omgeving het toestaat. het grote voordeel van supers is dat je team betere posities kan innemen, en makkelijker kan flanken.
Heb gelukkig de rank gehaald en The recluse binnen ;)
Nu nog 30% kills en medals halen voor de Randy scoutrifle. das ook ongeveer 30 potjes spelen en dus een grind feest.

Daarna nog NF: Ordeal op Master halen en hopen dat onze GoT vriendjes mij willen helpen hierbij haha.
dan heb ik mijn eerste title binnen van destiny 2.

Voor een andere title heb ik een bug dat de ascendant challenge op dreaming city op 5 van de 6 blijft steken. Denk dat de oorzaak is dat ik niet de bountie afgelopen 6 weken heb meegenomen, maar de bounties wel heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:48:
Daarna nog NF: Ordeal op Master halen en hopen dat onze GoT vriendjes mij willen helpen hierbij haha.
Een Master Ordeal heb ik ook nog nodig. Wel een lastige strike deze week met Solar en Arc shields en Unstoppable Ogres in de boss fight op een zeer beperkte arena.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Is er nog ruimte in de tweakers pc clan? Een vriend had me een clan ingesleept, maar dat zijn hoofdzakelijk amerikanen... In tegenstelling tot hem heb ik de luxe niet om tot 2u snachts op te blijven voor raids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
na 3 dagen enkel survival te spelen kan ik eerlijk zeggen dat bungie het helemaal verkloot heeft met naar steam te gaan.
echt 50% van mijn games hebben minstens 1 hacker op dit moment.
teleporting, immortal, full heavy ammo, you name it.
op deze manier geraak ik nooit aan legend.
en de meeste van die fucking losers teabaggen dan ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
AntiChrist7 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:18:
Is er nog ruimte in de tweakers pc clan? Een vriend had me een clan ingesleept, maar dat zijn hoofdzakelijk amerikanen... In tegenstelling tot hem heb ik de luxe niet om tot 2u snachts op te blijven voor raids...
Dat gebeurd bij de got clan ook wel regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Pykow schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 17:24:
[...]

Dat gebeurd bij de got clan ook wel regelmatig
Mijn punt was eerder dat omwille van het tijdsverschil bij Amerikanen dit standaard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Zit er weer helemaal in. Hoop op een mooie Black Friday deal voor Shadowkeep deluxe. Hij zou vandaag op steam in de aanbieding komen, maar hij is nog niet gedaald 😔

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

@SimD (en iedereen die Shadowkeep nog niet heeft)
GreenManGaming heeft momenteel 50% korting op basis en 36% korting op deluxe versie. Ik weet dat ik hem vanavond ga aanschaffen voor die prijs :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• do0b
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 19:00
Ik heb nu op steam een extra 60 uur gelogged. Ik vind het een prachtige game, geweldig om te spelen en zelfs repeating events blijven leuk naar mijn mening.

Een deel waar ze naar mijn mening helemaal de mist zijn ingegaan is met de dreaming city. Niet omwille van de looks en de atmosfeer van de regio, daar kan ik mij wel in vinden. Ik heb mij wel geërgerd aan het feit hoeveel buggy elementen er in zijn.

Ik heb achtereenvolgens een (vermoedelijk) gebugde strike (The Corrupted) en daarna ook een (bevestigde) gebugde patrol (pilgrimage) beide met hetzelfde probleem een marker die niet bereikbaar is. Dit is spijtig over het algemeen omdat het je niet echt aanmoedigt om nog veel tijd daar te spenderen en met een eerdere pijnlijke blik te kijken als je er moet zijn.

Daarbuiten, top spel waar ik vermoedelijk nog talloze uren in steken. :)
Hebben jullie weet van een leuke guild om mij po te geven. Ik zou er namelijk graag een joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
boe2 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:33:
@SimD (en iedereen die Shadowkeep nog niet heeft)
GreenManGaming heeft momenteel 50% korting op basis en 36% korting op deluxe versie. Ik weet dat ik hem vanavond ga aanschaffen voor die prijs :)
Ja ik ga mijn creditcard erbij halen, mooie deal!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
do0b schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:36:
Ik heb nu op steam een extra 60 uur gelogged. Ik vind het een prachtige game, geweldig om te spelen en zelfs repeating events blijven leuk naar mijn mening.

Een deel waar ze naar mijn mening helemaal de mist zijn ingegaan is met de dreaming city. Niet omwille van de looks en de atmosfeer van de regio, daar kan ik mij wel in vinden. Ik heb mij wel geërgerd aan het feit hoeveel buggy elementen er in zijn.

Ik heb achtereenvolgens een (vermoedelijk) gebugde strike (The Corrupted) en daarna ook een (bevestigde) gebugde patrol (pilgrimage) beide met hetzelfde probleem een marker die niet bereikbaar is. Dit is spijtig over het algemeen omdat het je niet echt aanmoedigt om nog veel tijd daar te spenderen en met een eerdere pijnlijke blik te kijken als je er moet zijn.

Daarbuiten, top spel waar ik vermoedelijk nog talloze uren in steken. :)
Hebben jullie weet van een leuke guild om mij po te geven. Ik zou er namelijk graag een joinen.
Ik heb zelf 170 uur gelogged staan in Destiny 2 en repeating events leuk blijven vinden is soms wel eens lastig. Ga maar eens 3 rank resets proberen te halen voor Gambit. Moet er nog steeds 2.
Ben de laatste tijd wel steeds meer bezig gaan houden met PvP en waarbij ik normaal altijd onderaan stond, sta ik nu met regelmatig bovenaan. Ik ben nog steeds niet goed, maar merk dat ik niet meer als een volslagen noob rond ren.

Gisteren alle Iron banners bounties binnen gehaald met mn Warlock.
Nu nog voor de Titan en hopelijk Donderdag The Ordeal op Master voltooien.
Dat is het laatste wat ik moet doen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• do0b
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 19:00
Pykow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:36:
[...]
Ga maar eens 3 rank resets proberen te halen voor Gambit. Moet er nog steeds 2.
Ben de laatste tijd wel steeds meer bezig gaan houden met PvP en waarbij ik normaal altijd onderaan stond, sta ik nu met regelmatig bovenaan.
Gambit vind ik best wel leuk en verrassend tactisch qua aanpak als je het goed wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
do0b schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:26:
[...]

Gambit vind ik best wel leuk en verrassend tactisch qua aanpak als je het goed wil doen.
Helaas begrijpt niet iedereen hoe Gambit werkt ;)
Ze gaan allemaal Solo banken of tot 15 motes verzamelen steeds ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:36:
Helaas begrijpt niet iedereen hoe Gambit werkt ;)
Ze gaan allemaal Solo banken of tot 15 motes verzamelen steeds ;)
Praat me er niet over...ik heb nog maar een paar Triumphs te doen voor Reckoner en gezien de grind die dat is, denk ik dat ik de meeste stupiditeit wel gezien heb in Prime...ongelooflijk soms. Met genoeg carried om Prime te summonen invaden? Waarom niet joh!
Pykow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:36:
...hopelijk Donderdag The Ordeal op Master voltooien.
Ik ben vanavond en morgenavond als het goed is online en beschikbaar om Master Ordeal te proberen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:14:
[...]

Praat me er niet over...ik heb nog maar een paar Triumphs te doen voor Reckoner en gezien de grind die dat is, denk ik dat ik de meeste stupiditeit wel gezien heb in Prime...ongelooflijk soms. Met genoeg carried om Prime te summonen invaden? Waarom niet joh!

[...]

Ik ben vanavond en morgenavond als het goed is online en beschikbaar om Master Ordeal te proberen.
Morgen avond rond 8 uur ben ik zeker online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-09 14:21
Hallo allen. Ik heb de destiny gekregen voor sinterklaas en wil deze vanavond spelen. Wat is het verschil tussen de gratis versie en de betaalde versie? Op de verpakking staan er wel wat extra's zoals een ship variant? 3 leg. Armour en exotic sniper rifle maar Wil wel weten of er nog meer is ik kan het niet vinden.

Ik speel vooral fallout 76 nms en voorheen veel battlefield (moderne tijd), maar ik twijfel nog of dit een blijvertje is. Ik hoop natuurlijk van wel maar wil niet 10 tallen euro's gaan uitgeven aan een spel momenteel.! Loop je met dit soort spellen gelijk achter aangezien er waarschijnlijk een diehard player base is?

Edit nvm zie dat dit pc is ik zit op ps4.

[ Voor 3% gewijzigd door endechaos op 02-12-2019 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Destiny 2 is op dit moment aan het installeren op pc en zoek mede spelers om een beetje wegwijs te geraken.
Ik heb Destiny 1 gespeeld op ps4 dus ben geen totale leek.
Ik heb lang gehoord dat het een teleurstelling was dus wou er mijn tijd niet aan verspillen maar ben nu wel een tijdje op zoek naar een goede shooter.
En als Destiny in 1 ding goed is dan is het wel het schieten.. dat voelt zo lekker aan.

Zijn er nog veel spelers? Of wachten de mensen al op Destiny 3?
Is het nog de moeite dat ik eraan begin?
Ik ben alleszinds begonnen met de gratis versie te installeren, betalen zien we dan wel als het bevalt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
endechaos schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:58:
Hallo allen. Ik heb de destiny gekregen voor sinterklaas en wil deze vanavond spelen. Wat is het verschil tussen de gratis versie en de betaalde versie? Op de verpakking staan er wel wat extra's zoals een ship variant? 3 leg. Armour en exotic sniper rifle maar Wil wel weten of er nog meer is ik kan het niet vinden.

Ik speel vooral fallout 76 nms en voorheen veel battlefield (moderne tijd), maar ik twijfel nog of dit een blijvertje is. Ik hoop natuurlijk van wel maar wil niet 10 tallen euro's gaan uitgeven aan een spel momenteel.! Loop je met dit soort spellen gelijk achter aangezien er waarschijnlijk een diehard player base is?

Edit nvm zie dat dit pc is ik zit op ps4.
PS4 of PC er is cross save aanwezig. dus zelfde characters en unlocks heb je op beide platformen.

Maak je niet druk om de Diehard player base.
Alleen in PvP kan je het verschil merken in de game mode IRON BANNER.
Andere modes maakt het niet uit of iemand nu 100 uur of 50 uur in de game heeft zitten ;)
Ja hoe meer uren hij heeft gemaakt, hoe meer hij begrijpt van de gamemodes, gameplay en inderdaad beter zal zijn, maar daar zal ik mij niet druk maken.
Er zijn Ex tweakers (die in de GoT clan hebben gezeten) die nieuw zijn (of gewoon slecht) en dan switchten naar een andere clan om daar gecarried te worden ;) Huric...... :+ en dan zal je voor je gevoel al lekker mee kunnen gaan.
Valdourian schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:47:
Destiny 2 is op dit moment aan het installeren op pc en zoek mede spelers om een beetje wegwijs te geraken.
Ik heb Destiny 1 gespeeld op ps4 dus ben geen totale leek.
Ik heb lang gehoord dat het een teleurstelling was dus wou er mijn tijd niet aan verspillen maar ben nu wel een tijdje op zoek naar een goede shooter.
En als Destiny in 1 ding goed is dan is het wel het schieten.. dat voelt zo lekker aan.

Zijn er nog veel spelers? Of wachten de mensen al op Destiny 3?
Is het nog de moeite dat ik eraan begin?
Ik ben alleszinds begonnen met de gratis versie te installeren, betalen zien we dan wel als het bevalt.. :)
Kijk eens in de steamchart en lees het laatste nieuws eens ;)
Destiny 2 was afgelopen maand de meest gespeelde Free2Play game op Steam en heeft een grote playerbase op de PC. Meer dan bijvoorbeeld GTA 5 en staat nu op de 5de plaats op steam.
Iedereen is nu wel aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen van 10 december.
Dus niet ideaal om deze week te beginnen ;) niet iedereen zal je kunnen (of misschien willen) helpen. (Tryhards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Pykow schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:35:
[...]

PS4 of PC er is cross save aanwezig. dus zelfde characters en unlocks heb je op beide platformen.

Maak je niet druk om de Diehard player base.
Alleen in PvP kan je het verschil merken in de game mode IRON BANNER.
Andere modes maakt het niet uit of iemand nu 100 uur of 50 uur in de game heeft zitten ;)
Ja hoe meer uren hij heeft gemaakt, hoe meer hij begrijpt van de gamemodes, gameplay en inderdaad beter zal zijn, maar daar zal ik mij niet druk maken.
Er zijn Ex tweakers (die in de GoT clan hebben gezeten) die nieuw zijn (of gewoon slecht) en dan switchten naar een andere clan om daar gecarried te worden ;) Huric...... :+ en dan zal je voor je gevoel al lekker mee kunnen gaan.

[...]

Kijk eens in de steamchart en lees het laatste nieuws eens ;)
Destiny 2 was afgelopen maand de meest gespeelde Free2Play game op Steam en heeft een grote playerbase op de PC. Meer dan bijvoorbeeld GTA 5 en staat nu op de 5de plaats op steam.
Iedereen is nu wel aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen van 10 december.
Dus niet ideaal om deze week te beginnen ;) niet iedereen zal je kunnen (of misschien willen) helpen. (Tryhards)
En wat is het verschil tussen de f2p versie en de betaalde versies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Valdourian schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:05:
[...]
En wat is het verschil tussen de f2p versie en de betaalde versies?
Kort samengevat

Destiny 2 - New Light (Free to play) bevat de volgende campaigns
- Red War (Destiny 2 basis campaign)
- War Mind (was betaalde DLC nu onderdeel van New Light)
- Curse of Osiris (was betaalde DLC nu onderdeel van New Light)

Daarnaast heb je nog 2 (betaalde) DLC's
- Forsaken
- Shadow Keep (de meest recente)

De (betaalde) DLC's geven toegang tot extra campaigns, raids, dungeons. (Extra ability tree per class ?)

De (betaalde) season pass geeft toegang tot bepaalde 'events' en boosters, cosmetische items etc.
Als niet season pass houder krijg je in het begin wat basis materialen en daarna voornamelijk cosmetische items. (Season pass level cap = 100. Daarna krijg je per 5 levels cosmetische items)

Light Level cap is op dit moment 960 (ook voor Free to play)

Heb laatst Forsaken + season pass aangeschaft. Met Black Friday ook maar Shadow Keep gekocht (Deze komt met een season pass voor het huidig seizoen, echter omdat ik al een season pass houder was heb ik dus het aankomend seizoen gekregen).

Maar heb Shadow Keep content eerlijk gezegd nog niet echt aangetast. Nu voornamelijk bezig met de basis en Forsaken.

Er is m.i. genoeg te doen met New Light (de basis Free to Play variant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
o0SmOkE0o schreef op woensdag 4 december 2019 @ 19:23:
[...]

Kort samengevat

Destiny 2 - New Light (Free to play) bevat de volgende campaigns
- Red War (Destiny 2 basis campaign)
- War Mind (was betaalde DLC nu onderdeel van New Light)
- Curse of Osiris (was betaalde DLC nu onderdeel van New Light)

Daarnaast heb je nog 2 (betaalde) DLC's
- Forsaken
- Shadow Keep (de meest recente)

De (betaalde) DLC's geven toegang tot extra campaigns, raids, dungeons. (Extra ability tree per class ?)

De (betaalde) season pass geeft toegang tot bepaalde 'events' en boosters, cosmetische items etc.
Als niet season pass houder krijg je in het begin wat basis materialen en daarna voornamelijk cosmetische items. (Season pass level cap = 100. Daarna krijg je per 5 levels cosmetische items)

Light Level cap is op dit moment 960 (ook voor Free to play)

Heb laatst Forsaken + season pass aangeschaft. Met Black Friday ook maar Shadow Keep gekocht (Deze komt met een season pass voor het huidig seizoen, echter omdat ik al een season pass houder was heb ik dus het aankomend seizoen gekregen).

Maar heb Shadow Keep content eerlijk gezegd nog niet echt aangetast. Nu voornamelijk bezig met de basis en Forsaken.

Er is m.i. genoeg te doen met New Light (de basis Free to Play variant).
Vanaf 10 December begint er een nieuwe seizoen in Destiny 2.
Season of Dawn. https://www.bungie.net/7/en/Seasons/SeasonofDawn
Dat betekend dat je season rank weer op 0 staat volgende week en iedereen weer kan grinden tot level 100.
Ook je artifact zal reset worden en de builds van dit seizoen zullen volgend seizoen komen te vervallen.

Ook een kleine correctie hier boven.
Light level cap is 950 en met bepaalde activities kon je pinicale gear krijgen tot max 960.
Nou heb je misschien veel spelers gezien die rank 970 of hoger zijn (zelfs mensen met 999 bestaan)
maar dat is dus het Lightlevel + artifact level.
Ik was zelf 970.

Het seizoen dat volgende week van start gaat is met 10 lightlevels omhoog gegaan.
Er zijn een hoop spelers die 960 gear hebben en dus hebben ze het nieuwe seizoen nog steeds alleen pinicales nodig om hoger te komen.
Ben je net als ik 953, dan kan je met leganday gear nog 960 worden, maar dat is weer de light level cap.
Meer info:
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48534

Voor de meeste zal het denk ik 1 a 2 weken duren, voordat ze max light zijn geworden en dan is het weer grinden tot 970 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Correct, had het eigenlijk max gear (weapons / armor) level cap moeten noemen.

@Valdourian
Van base 750 -> 950 is 'makkelijk' te halen met de normale (Free to Play) game content. Daarna zul je Strikes met een score hoger dan 100k moeten halen, of je zult bepaalde raids etc. etc. moeten doen in de jacht op Pinnacle Gear.
Of zoals in mijn geval (als puur solo speler) via de Iron Banner (en een 'makkelijke' strike die zelfs op Hero een 100K+ score opleverde).

Ben benieuwd hoe het volgen seizoen zal zijn.
Zelf niet echt specifiek aan het grinden voor 'the best of the best' / 'meta dictactes'. Wel probeer ik zo veel mogelijk quests af te ronden, of gear te verkrijgen die nodig is voor bepaalde rewards (Wish Ender voor de corrupted eggs bijv.).
Maar de toevoeging van Powerful Gear om boven 950 uit te komen is wel welkom (nu alleen nog kijken waar deze als reward 'droppen' <-- zo op het eerste gezicht in ieder geval de vendors in de tower voor de weekly challenges.)

Ook de aanpassing van Escalation Protocol dat je geen key meer nodig hebt lijkt me een goede.
Leuke game mode (goed / makkelijk om 'powerfull' enemies te farmen voor Ada-1) maar de één keer per week een reward (met een key waarvan je de fragmenten ook nog eens moest 'verzamelen' en 'decrypten' door EP te spelen) was wel 'schraal' om het netjes te zeggen, 'frustrerend' dat je na een keer de boss chest te hebben geloot, je weer een week kon wachten |:( :+

[ Voor 3% gewijzigd door o0SmOkE0o op 06-12-2019 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik ga dit seizoen nog 1x gambit reset rank halen en dan heb ik 2 van de 3 resets binnen. Heb alle weekly bounties klaar staan om in te leveren en mn vault opgeruimd. Upgrade modules en cores verzameld. Voorbereiding op warlock solar build.

Gelijk grinden naar 960 vanaf dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Sinds afgelopen week weer aan de Destiny (met 'Shadowkeep'), maar ik zie dat 'The Galactic Dutchman' (clan) dood is? :S Weet iemand nog een leuke, casual clan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ghosts of Tweakers is actief en er is wellicht plek.

Zitten er nog mensen op Pit quest step voor Xenophage? Die wil ik als opvulling tot dinsdag nog wel doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik moet heroric the menagerie nog halen voor inzenagi catalyst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Pykow schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:48:
Is geen gegarandeerde drop hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 17:48:
Die staat ook nog op m'n lijstje...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Convoy schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:04:
[...]

helaas ;)

Maar heb 80 bounties klaar liggen op Warlock en titan samen.
Was begonnen aan de Hunter, maar was er even klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Convoy schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 18:04:
[...]

Volgens mij wel. Je moet een volledig geüpgrade (masterworked) chalice hebben.

We hebben m laatst met 6 man gedaan en kregen allemaal de catalyst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Net geprobeerd, en het werkt!
En ik heb nog steeds geen Monte Carlo :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• AntiChrist7
een 4.30min video voor een uitleg van 30 seconden, ik ben hopelijk niet de enige die zich daaraan ergert?

Ik weet dat het wat vroeg is voor builds, maar niets voor Arc in dat nieuwe artefact? Thunder Coil was vrij handig...

• Zarhrezz
AntiChrist7 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 01:14:
Ik weet dat het wat vroeg is voor builds, maar niets voor Arc in dat nieuwe artefact? Thunder Coil was vrij handig...
Vorig season geen Solar, dit season geen Arc.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:41
Edit verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Henkje.doc op 15-12-2019 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Wat zijn goede handcannons en rolls voor PVE (naast de Ace of Spaces die ik al heb)?

Ik heb een tijdje met de Pribina-D gedaan (autoloading + zen moment), puur gevoelsmatig voelde dat goed.
Nu heb ik mij wat ingelezen en zouden dit de betere keuzes zijn die ik in mijn inventory heb:
Better Devils met Outlaw en Zen moment
Service Revolver met Range finder en Kill clip

Moet zeggen dat de Better Devils nog het meest aanvoelt als de Ace of Spades.
Voor de rest gebruik ik nog wel eens Trust met dragon fly en zen moment in de secondary slot.
Lumina heb ik trouwens ook, maar nog weinig mee gespeeld, voelt niet echt heel speciaal voor de rest.

Dan over de pulse rifles, ik heb na wat onderzoek gedaan begrepen dat de god roll perks voor pulse rifles outlaw met kill clip zijn.

Ik vind het lastig kiezen tussen deze 4 die ik heb:
- Eystein-D met High impact frame outlaw en Kill clip
- Bygones met Adaptive frame, high impact reserves en outlaw
- Go Figure met Aggressive burst, Zen en kill clip
- Blast furnace met Aggressive burst, quick draw en head seeker.

Die Bygones voelt niet echt goed aan dus die valt denk ik wel af, Eystein schijnt niet echt een aanrader te zijn begreep ik.
Ik heb het nu maar bij de laatste gehouden voor nu, maar wellicht hebben jullie nog advies.

[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 24-12-2019 13:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
Op gebied van wapens is het heel veel gevoel en gewenning. Persoonlijk kan ik bv. totaal niet uit de voeten met 110 RPM Hand Cannons. Ik hou wel van 4-burst Pulse Rifles, anderen hebben er een hekel aan. Dus op dat vlak is het vooral kijken wat jou ligt.

Wat betreft god rolls is alles daarover ouder dan van oktober outdated door de aanpassingen aan damage perks. En verder is het een hoop bombarie over veelal minimale verschillen die voor 90%+ van de spelers en activiteiten helemaal niet relevant zijn.

Daarnaast is de vraag ook 'god roll waarvoor'? Voor PvP is dat heel anders dan PvE en in PvE is de vraag nogmaals: waarvoor? Een gun die heerlijk werkt voor 'low intensity' zoals strikes, patrols, story, etc. kan slecht werken in hoge tiers Ordeal en Nightmare hunts.

Outlaw staat hoog aangeschreven omdat het je reload heel snel maakt....mits je headshot kills maakt. Persoonlijk heb ik liever Drop Mag omdat je de snelle reload dan altijd hebt...je moet het alleen niet constant doen tenzij er ammo in overvloed is.

Kill Clip was wellicht de beste damage perk, maar na nerf on-par met bijna alle andere damage perks. Multi-kill Clip is nu de hoogste damage bonus, maar niet eenvoudig op max stack te krijgen en te houden. Rampage is wat dat betreft makkelijker. Nog makkelijker is High Impact reserves en de totale bonus over een clip is aardig hoog. Maar: damage perks zijn niet meer must-have.

Overigens is de damage bonus van Lumina ook relatief hoog nu. Maar goed, moet je wel anderen kunnen buffen. Wat betreft damage staat Thorn nu wel aan de top voor de Hand Cannons.

Advies: Gebruik wat voor jou het best voelt. Pas als je echt flink de end-game content in gaat, wordt het relevant.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Zarhrezz schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:46:
Op gebied van wapens is het heel veel gevoel en gewenning. Persoonlijk kan ik bv. totaal niet uit de voeten met 110 RPM Hand Cannons. Ik hou wel van 4-burst Pulse Rifles, anderen hebben er een hekel aan. Dus op dat vlak is het vooral kijken wat jou ligt.

Wat betreft god rolls is alles daarover ouder dan van oktober outdated door de aanpassingen aan damage perks. En verder is het een hoop bombarie over veelal minimale verschillen die voor 90%+ van de spelers en activiteiten helemaal niet relevant zijn.

Daarnaast is de vraag ook 'god roll waarvoor'? Voor PvP is dat heel anders dan PvE en in PvE is de vraag nogmaals: waarvoor? Een gun die heerlijk werkt voor 'low intensity' zoals strikes, patrols, story, etc. kan slecht werken in hoge tiers Ordeal en Nightmare hunts.

Outlaw staat hoog aangeschreven omdat het je reload heel snel maakt....mits je headshot kills maakt. Persoonlijk heb ik liever Drop Mag omdat je de snelle reload dan altijd hebt...je moet het alleen niet constant doen tenzij er ammo in overvloed is.

Kill Clip was wellicht de beste damage perk, maar na nerf on-par met bijna alle andere damage perks. Multi-kill Clip is nu de hoogste damage bonus, maar niet eenvoudig op max stack te krijgen en te houden. Rampage is wat dat betreft makkelijker. Nog makkelijker is High Impact reserves en de totale bonus over een clip is aardig hoog. Maar: damage perks zijn niet meer must-have.

Overigens is de damage bonus van Lumina ook relatief hoog nu. Maar goed, moet je wel anderen kunnen buffen. Wat betreft damage staat Thorn nu wel aan de top voor de Hand Cannons.

Advies: Gebruik wat voor jou het best voelt. Pas als je echt flink de end-game content in gaat, wordt het relevant.
Bedankt voor het advies, ergens vermoedde ik al dat je moet spelen met wat gevoelsmatig het beste aanvoelt. Ik vind spelen met Ace of Spades icm mijn Trust hand cannon wel goed aanvoelen, in ieder geval goede resultaten ermee.

Ik ga nog wel afwisselend spelen met hand cannons, heb wel gemerkt dat sommige maps zich niet echt goed lenen voor Ace of Spades waardoor ik wel eens afwisselde met de Pribina-D. Thorn heb ik helaas nog niet als 1 van de weinige hand cannons, ga die maar eens unlocken (zat al op 70% met die quest ofzo).

Wel handig om te weten welke rolls ik voor pulse rifle ik ga houden, kan niet mijn inventory maar blijven stacken met van alles en nog wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Turismo schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:21:
Wat zijn goede handcannons en rolls voor PVE (naast de Ace of Spaces die ik al heb)?
Mijn persoonlijke favorieten voor PVE / PVP zijn :

- Crimson (indien precision kills niet noodzakelijk zijn)
- Malfeasance (indien precision kills wel noodzakelijk zijn, voor mijn gevoel is de 'opslag' minimaal)
- Trust (maar dan voornamelijk voor PVE)

Voorkeur ligt dus voornamelijk bij een hoge RPM (180 of hoger) en een groot magazijn (10+) alhoewel ik in het begin de Crimil's Dagger ook vaak meenam.
Ik heb het nu maar bij de laatste gehouden voor nu, maar wellicht hebben jullie nog advies.
Voor mij is er maar een favoriet Graviton Lance _/-\o_ (zeker in PVP) en in PVE werkt Cosmology zo lekker op groepjes vijanden. Maar op dit moment gebruik / test ik een Last Perdition met Full Auto Trigger en gevoelsmatig gaat dit ook best lekker.
Wel handig om te weten welke rolls ik voor pulse rifle ik ga houden, kan niet mijn inventory maar blijven stacken met van alles en nog wat.
Be a hoarder, just like me :X

[ Voor 9% gewijzigd door o0SmOkE0o op 24-12-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
o0SmOkE0o schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:18:
[...]

Mijn persoonlijke favorieten voor PVE / PVP zijn :

- Crimson (indien precision kills niet noodzakelijk zijn)
- Malfeasance (indien precision kills wel noodzakelijk zijn, voor mijn gevoel is de 'opslag' minimaal)
- Trust (maar dan voornamelijk voor PVE)

Voorkeur ligt dus voornamelijk bij een hoge RPM (180 of hoger) en een groot magazijn (10+) alhoewel ik in het begin de Crimil's Dagger ook vaak meenam.

[...]

Voor mij is er maar een favoriet Graviton Lance _/-\o_ (zeker in PVP) en in PVE werkt Cosmology zo lekker op groepjes vijanden. Maar op dit moment gebruik / test ik een Last Perdition met Full Auto Trigger en gevoelsmatig gaat dit ook best lekker.

[...]

Be a hoarder, just like me :X
Haha thanks kan Bungie de inventory size niet vergroten en dat je eigen categerieen kan maken. Graviton Lance heb ik nog niet, ga ik maar eens voor grinden.

Die Last perdition heb ik trouwens ook met firmly planted en rampage, handig voor het secondary slot.
Die vind ik inderdaad ook lekker spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Turismo op 24-12-2019 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Turismo schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:22:
[...]
Haha thanks kan Bungie de inventory size niet vergroten en dat je eigen categerieen kan maken. Graviton Lance heb ik nog niet, ga ik maar eens voor grinden.
Ik gebruik zelf DIM om offline het overzicht te behouden. Kun je ook mooi naar CSV exporteren en in Excel een beetje met de data klooien.

Ik had geluk met de Graviton Lance random world drop. En anders Xur in de gaten houden, kan me herinneren dat hij hem een tijdje geleden in zijn shop had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
o0SmOkE0o schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:29:
[...]

Ik gebruik zelf DIM om offline het overzicht te behouden. Kun je ook mooi naar CSV exporteren en in Excel een beetje met de data klooien.

Ik had geluk met de Graviton Lance random world drop. En anders Xur in de gaten houden, kan me herinneren dat hij hem een tijdje geleden in zijn shop had.
Inderdaad erg geluk zeg, afhankelijk hoe erg de grind is, liever Xur natuurlijk.
Zit nu al 3 dagen Forge ignition bounties te grinden ben er helemaal klaar mee :/ , maar het moet voor de quest in de hoop op een rare bounty van Aida-1.
Zodat ik eindelijk verder kan om Izinagi burden te unlocken

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 24-12-2019 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Turismo schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:32:
Zit nu al 3 dagen Forge ignition bounties te grinden ben er helemaal klaar mee :/ , maar het moet voor de quest in de hoop op een rare bounty van Aida-1.
Zodat ik eindelijk verder kan om Izinagi burden te unlocken
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb geluk gehad, heb redelijk snel een rare bounty gekregen (50 x forge chargen aka 25 completions). Kan me alleen niet herinneren wanneer ik hem precies gekregen heb (na welke actie).
Ben nu bezig met mijn 2e :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik wissel behoorlijk tussen weapon types, bij voorkeur allemaal verschillende op al m'n classes...leuk voor de variatie. Ik heb een zieke Breachlight op m'n Hunter (Multi-kill Clip + Drop Mag + range) maar m'n favoriete Blast Furnace is er eentje met High Impact Reserves / Feeding Frenzy / 68 rounds magazine...dat ding blijft maar gaan. Maar ook m'n Trust met Firefly / Rampage is heerlijk.

En dan is er Xenophage...Titan lompheid ++

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Moet zeggen dat de Steelfeather Repeater + Subsistence het bij mij ook goed doet.

Maar het mooiste (in PVE :+ ) blijf ik toch de bogen vinden (nu een beetje 'cheat' met de Wish Ender) in mid-air een precision kill maken blijft toch een machtig gevoel :9. Daar is mijn favoriet de Subtle Calamity met Dragonfly en Archer's Tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Subsistance / Rampage auto-rifle op een Titan met War Rig is heerlijk, door tot je out of ammo bent. Ik heb ook een Steelfeather met Feeding Frenzy / Rampage, ook prima.

Subsistance / Rampage op een Hand Cannon hoop ik nog op, dan gaat op 2-taps je mag nooit leeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb een Steelfeather Repeater met appended mag, ambitious assassin en multi kill clip. Elke kill voegt 10 kogels na een reload. Bij 5 kills een reload, en daarna heb je 100 kogels in de mag en multikill clip xD

Heb ook nog een Breachlight sidearm met outlaw rampage die ziek is in pvp.

Goeie tip voor pvp trouwens, als je van auto rifles/smgs houdt; Gebruik overload mod op je wapen, en disruptor spike op je chest. Daarmee zorg je ervoor dat een vijandelijke speler minder damage op je doet, en win je vaker een 1v1.

[ Voor 28% gewijzigd door Blisterin_Bull op 25-12-2019 18:36 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ben ik de enige die zich enorm stoort aan de matchmaking (als die er al uberhaupt is)? Speel met een vriend soms gambit voor de challenges, en ok, average zal een goede beschrijving zijn van hoe we spelen. maar dat is blijkbaar voldoende om continu tegen 3/4 stacks in volle gambit gear gematched te worden. Die hebben de primeval neer na 2 envoys als de bank nog niet vol is aan de andere kant

Ik heb er geen probleem mee te verliezen, maar het moet een beetje gelijk opgaan om te beginnen. Spijtig, want het is een goed bedachte gamemode.

[ Voor 43% gewijzigd door AntiChrist7 op 25-12-2019 21:26 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Verkeerde topic, moest in het ps4 topic.

[ Voor 81% gewijzigd door Wackmack op 26-12-2019 11:48 ]

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

AntiChrist7 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 21:11:
Ben ik de enige die zich enorm stoort aan de matchmaking (als die er al uberhaupt is)? Speel met een vriend soms gambit voor de challenges, en ok, average zal een goede beschrijving zijn van hoe we spelen. maar dat is blijkbaar voldoende om continu tegen 3/4 stacks in volle gambit gear gematched te worden. Die hebben de primeval neer na 2 envoys als de bank nog niet vol is aan de andere kant

Ik heb er geen probleem mee te verliezen, maar het moet een beetje gelijk opgaan om te beginnen. Spijtig, want het is een goed bedachte gamemode.
Er is geen "skill based" matchmaking in Gambit. Je wordt simpelweg gematched met de eerste de beste wie beschikbaar is. Je kan trouwens niet verwachten om tegen mensen matched te worden die net als jij niet serieus spelen (challenges/bounties werken vaak averechts als je wilt winnen).

Wil je winnen in Gambit (Prime), moet je ook in een stack spelen, en/of in full gambit gear en je rol spelen. Anders moet je het geluk hebben dat je tegen andere spelers speelt die ook alleen maar bounties doen. Gelijk opgaan om te beginnen bestaat niet in Gambit, omdat het simpelweg heel erg snowbally is. Je wilt altijd een van de twee dingen doen;

Of niet als eerste banken (prime), en eerste invader mollen, daarna iedereen tegelijk banken en invaden. Of als eerste 25 motes banken (eerste wave is ong. 20 motes, dus zal je snel bij de 2e wave 5 motes pakken) en invaden, en dan het vijandelijke team mollen.

[ Voor 14% gewijzigd door Blisterin_Bull op 26-12-2019 15:14 ]

Systeem specs

• AntiChrist7
Blisterin_Bull schreef op donderdag 26 december 2019 @ 15:11:
[...]

Er is geen "skill based" matchmaking in Gambit. Je wordt simpelweg gematched met de eerste de beste wie beschikbaar is. Je kan trouwens niet verwachten om tegen mensen matched te worden die net als jij niet serieus spelen (challenges/bounties werken vaak averechts als je wilt winnen).

Wil je winnen in Gambit (Prime), moet je ook in een stack spelen, en/of in full gambit gear en je rol spelen. Anders moet je het geluk hebben dat je tegen andere spelers speelt die ook alleen maar bounties doen. Gelijk opgaan om te beginnen bestaat niet in Gambit, omdat het simpelweg heel erg snowbally is. Je wilt altijd een van de twee dingen doen;

Of niet als eerste banken (prime), en eerste invader mollen, daarna iedereen tegelijk banken en invaden. Of als eerste 25 motes banken (eerste wave is ong. 20 motes, dus zal je snel bij de 2e wave 5 motes pakken) en invaden, en dan het vijandelijke team mollen.
Niet goed gelezen dan, want ik vraag niet om skillbased matchmaking (ook vrij moeilijk te meten zonder een ranking systeem) of om te kunnen winnen zonder moeite. Ik vraag om wat spannende matchen die beide kanten kunnen uitgaan. Een 4stack zetten tegen een groep van 2+1+1 gaat dat niet helpen

• Zarhrezz
Gambit heeft wel degelijk skill based matching...hoe goed die matchmaking precies is een discussiepunt. Maar stacks tellen wel degelijk zwaarder.

Gambit Prime kantelen kan prima, je hoeft niet als stack en de Gambit armor is zeker niet noodzakelijk (maar kan helpen)...maar dan moet je wel met anderen in een team terechtkomen die weten wat ze doen. Dus invaders direct confronten bij low / no carry, bij inkomende blockers direct clearen, niet hoarden als tegenstander in buurt van invade is, geen heavy ammo / supers op phase 1 van Primeval, etc.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Nog mensen hier die actief spelen? En is er nog een actieve clan die ik kan joinen? De Tweakers clan waar ik in zat is compleet dood helaas.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vraagje. Heb 5 actieve weekly bounties echter zie ik nergens een weekly die ik kan doen?

Zie bij Vanguard de daily staan en losse strikes. Hier zag je voorheen toch de weekly staan?

https://www.reddit.com/r/...content=comments_view_all

Verder ook hier last van, vrij irritant.

https://www.bungie.net/en...t/254195220?sort=0&page=0

Lekker vaag ook.

[ Voor 44% gewijzigd door Wackmack op 28-12-2019 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Partypooper schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:37:
Nog mensen hier die actief spelen? En is er nog een actieve clan die ik kan joinen? De Tweakers clan waar ik in zat is compleet dood helaas.
Ghosts of Tweakers is nog actief.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Wackmack schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 21:33:
Vraagje. Heb 5 actieve weekly bounties echter zie ik nergens een weekly die ik kan doen?

Zie bij Vanguard de daily staan en losse strikes. Hier zag je voorheen toch de weekly staan?

https://www.reddit.com/r/...content=comments_view_all

Verder ook hier last van, vrij irritant.

https://www.bungie.net/en...t/254195220?sort=0&page=0

Lekker vaag ook.
Ik had ook lekkere vage bug te pakken gisteren, op mijn Titan account 2 armor pieces unlocked vanuit de Season pass. Krijg ik het niet, terwijl het wel staat bij de recently discovered items 8)7op mijn Hunter en Warlock wel gekregen.

Ik ga er verder niet moeite voor doen ook, toch maar rare items, als het nou een exotic engram was dan was het een ander verhaal.
Vind het wel een karige bug, heb tenslotte wel betaald voor de season pass, als het vaker gaat voorkomen ga ik wel mijn beklag doen bij Bungie.
Die Tess Everes blijft ook maar bugged bij 1 van mijn chars, die blijft maar doen alsof ik zo'n Engram heb, en dan staat er niks.

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 29-12-2019 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat blinkende Tess icon heeft iedereen sinds ShadowKeep :/

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Turismo schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:12:
[...]

Ik had ook lekkere vage bug te pakken gisteren, op mijn Titan account 2 armor pieces unlocked vanuit de Season pass. Krijg ik het niet, terwijl het wel staat bij de recently discovered items 8)7op mijn Hunter en Warlock wel gekregen.

Ik ga er verder niet moeite voor doen ook, toch maar rare items, als het nou een exotic engram was dan was het een ander verhaal.
Vind het wel een karige bug, heb tenslotte wel betaald voor de season pass, als het vaker gaat voorkomen ga ik wel mijn beklag doen bij Bungie.
Die Tess Everes blijft ook maar bugged bij 1 van mijn chars, die blijft maar doen alsof ik zo'n Engram heb, en dan staat er niks.
Probeer het eens op bungie.net via rewards pagina, daar kun je je items ook claimen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aelendil
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11-2020
Nog een clan actief hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ghosts of Tweakers zitten bijna altijd wel mensen online.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vraagje: heb vorige week Shadowkeeper gekocht als dlc. Zag later dat je ook Shadowkeeper + season pass kon kopen echter te laat.

Wil nu de season pass als nog kopen maar zie hem niet meer in de store.

Kan je de season pass alleen icm Shadowkeeper kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Wackmack schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:04:
Vraagje: heb vorige week Shadowkeeper gekocht als dlc. Zag later dat je ook Shadowkeeper + season pass kon kopen echter te laat.

Ik meen dat season pass niet meer te koop is omdat Season of Dawn begonnen is (de pass geeft toegang tot alle seasons van een jaar, waarvan er nu dus al 1 afgelopen is). Ik neem aan dat je een season nog wel los kan kopen, of wellicht een season pass met een korting omdat er al een season voorbij is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
Leuk avondje met wat clannies, Heroic Sundail ging toch mis de eerste poging, 2e wel gelukt...lekker intens, leuke activity voor een weekly Pinacle!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
Het makkelijkste is om de huidige pass te kopen bij Everest dmv silver. Die kun je kopen met iDeal. Volgens mij 1000 silver (10 euro) en je doet mee met het huidige seizoen.
Wackmack schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:04:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
SimD schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 22:24:
Het makkelijkste is om de huidige pass te kopen bij Everest dmv silver. Die kun je kopen met iDeal. Volgens mij 1000 silver (10 euro) en je doet mee met het huidige seizoen.

[...]
Goede tip, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Wordt er nog een beetje gegamed? Forum is behoorlijk stil de laatste tijd. Ben zelf nog geregeld te vinden in de wereld. Zou tof zijn om af en toe met een mede clan genoot te knallen.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!