Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
SimD schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:49:
Wordt er nog een beetje gegamed? Forum is behoorlijk stil de laatste tijd. Ben zelf nog geregeld te vinden in de wereld. Zou tof zijn om af en toe met een mede clan genoot te knallen.
Ik zat toevallig deze week in het buitenland, maar ik verwacht dat afgelopen week rustig was omdat het een beetje een tussen-weekje was; geen special events of new quests op de kalender (hoewel we dus wel een nieuwe marathon kregen...).

Volgende week weer Iron Banner, wat 4x Pinacle drop per character is, dus het zal wat drukker zijn. De week erop Bastion quest...even de vraag hoe involved die is, maar ook dat zal mensen aantrekken. Dan gaan we richting einde van het season; de laatste items voor Badge komen dan beschikbaar en dat zal ook meer mensen online betekenen. Dat wordt weer Heroic Sundial, dus er zullen volle fireteams nodig zijn...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Zojuist ook aangemeld voor de Tweakers discord en de Ghosts of Tweakers clan!

Speel het sinds een weekje echt actief (vroeger wel wat gespeeld ook). Nog niet echt een idee waar ik op moet focussen met mijn gear/wapens en ook niet qua quests en strikes/gambits/etc.. Heeft het echt nut om op 1 van de bonussen op het armor te gaan focussen? Ik ben een Gunslinger en PVE staat mij persoonlijk het meeste aan, alhoewel ik nog weinig pvp gedaan heb. (Alleen 1 Gambit, waar na de eerste ronde die ik won het spel crashte..)

Ik heb nu Power 915, is het waard om bepaalde gear/wapens te houden en deze telkens te upgraden of kan ik daar beter mee wachten totdat ik hogere Power levels heb?

Ik heb nu bijvoorbeeld al een Masterworks Legendary en een Exotic wapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Louw Post schreef op zondag 19 januari 2020 @ 22:31:
Zojuist ook aangemeld voor de Tweakers discord en de Ghosts of Tweakers clan!

Speel het sinds een weekje echt actief (vroeger wel wat gespeeld ook). Nog niet echt een idee waar ik op moet focussen met mijn gear/wapens en ook niet qua quests en strikes/gambits/etc.. Heeft het echt nut om op 1 van de bonussen op het armor te gaan focussen? Ik ben een Gunslinger en PVE staat mij persoonlijk het meeste aan, alhoewel ik nog weinig pvp gedaan heb. (Alleen 1 Gambit, waar na de eerste ronde die ik won het spel crashte..)

Ik heb nu Power 915, is het waard om bepaalde gear/wapens te houden en deze telkens te upgraden of kan ik daar beter mee wachten totdat ik hogere Power levels heb?

Ik heb nu bijvoorbeeld al een Masterworks Legendary en een Exotic wapen.
Exotics uiteraard altijd houden, die zijn uniek en kan je gewoon levelen, maar eigenlijk is dat pas waard als je max light level (960) bent gezien je er upgrade items voor moet inzetten. Opzich kan je wel dismantlen hoor als je denkt dat je toch niet gaat gebruiken, tegen weinig kosten kan je ze weer recoveren uit je collection.

Kwa legendary armor ga je uiteindelijk echt houden wat veel energy heeft, en boven de 55 zit. Ik persoonlijk hou armor enkel met veel recovery als basestat, resilience doet niet zoveel (zeker niet in PVE).
Mobility en strenght zijn ook wel fijne perks, voornamelijk in PVE, PVP gebruik ik eigenlijk dezelfde stats heb niet echt het gevoel dat dat veel uitmaakt (af en toe meer in intellect en discipline gooien voor vaker grenades en supers).
Het hangt dus veel van je speelstijl af en persoonlijke voorkeur af, als je veel melee'd dan is strength wel fijn maar wellicht vind je mobility en health regen in notime wel fijn.

Hier goed voorbeeld van goede rolls.
YouTube: What are The Highest Stat Rolls In Destiny 2 Shadowkeep? And How You...

Het meeste XP en makkelijkst te krijgen engrams zijn bounties, dus pak zoveel mogelijk van de vanguard bounties van Zavala, elke week reset de weekly bounty voor Vanguard strikes die geeft een powerful gear engram (+3), na level 960 kan je nog verder levelen met je artifact en items maar enkel nog met pinnacle engrams en die komt met de wat zwaardere raids zoals Nightfall 100k.

En als de Iron Banner er weer is (tijdelijk PVP event), dat speelt de clan veel, ik dan zelf nog niet :P. Schijnt dat die de meeste goede pinnacle drops te geven en unieke item drops die enkel in Iron Banner zit.

Voor nu ik zou gewoon elke week de Vanguard bounties doen tesamen met de gunsmith bounties van Banshee 44, en als je Saint 14 hebt unlocked ook zijn bounties oppakken. Ze zijn vaak nagenoeg gelijk dat je 3 bounties in 1 klap kan doen. Nightfall 950 100k kan je wel even een pingetje in de clan chat gooien, ik ben er wel altijd voor in (Hakuma ingame), en vast nog wel anderen.

Als je echt veel tijd hebt moet je gewoon alles spelen bij wekelijkse reset, dus Vanguard, Crucible, Gambit, Ignition Forge, Sundial, Heroic mission, Nightfall etc. het komt er namelijk op neer dat alles wat je doet XP geeft en zolang je bounties hebt of rewards krijgt ervoor is het altijd wel waard tot aan level 960.

Hier een goed overzicht, welke engrams je wil najagen om te levelen naar lvl 960 en welke daarna om hoger te komen:
https://www.reddit.com/r/...ul_pinnacle_rewards_list/

De masterworked die kan je zowiezo wel houden, als je die zo gedropped hebt gekregen zijn het meestal wel goede wapens (bungie is niet helemaal scumbag om je een masterworked te geven op een ruk wapen :P).
Zo vaak droppen ze ook niet, de vraag is echter of je masterworked op de juiste perk hebt maar dat kan je wel opzoeken, shotguns wil je bijvoorbeeld met range en niet met stability.

Wat ik je echt kan aanraden is om een Item manager te gebruiken om orde in de chaos te scheppen en als je ook zo'n hoarder bent als ik, DIM is een goede https://destinyitemmanager.com/ er zit een prima filter in is:wishlist, die laat je de zogenaamde godroll perks zien van wapens, die items zowiezo houden ongeacht de level. Had ik dit maar van dag 1 geweten met spelen, kan echt niet meer zonder, heb waarschijnlijk wel wat god rolls indertijd gedismantled.

Daarnaast https://www.reddit.com/r/sharditkeepit/ kijken wat waard is om te houden bij twijfel.

Lol zit nu zelf die video te kijken over die armor stats, had me er nooit superveel in verdiept behalve de wetenschap om alles boven 55 base stats te houden, maar zie nu dat ik redelijke rolls in mijn inventory heb die ik maar eens moet masterworken. Wellicht toevallig dat het allebei Righteous armor pieces zijn of dat de kans hoger is dat die met hogere basestats droppen, ze komen uit de season pass wellicht dat het daarom goede rolls zijn.

Base 66
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Mx1I30N.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tccJAc8.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Turismo op 20-01-2020 15:37 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Dat zijn drops uit je seasons pass gok ik. Die krijg je met hoge stats inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Steefanus schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:01:
Dat zijn drops uit je seasons pass gok ik. Die krijg je met hoge stats inderdaad.
Ah dat vermoeden had ik dus zelf ook al, maar dan komt het daardoor.
Die season pass heeft al dubbel en dwars zijn waarde uitbetaald, ook al gaat het om virtuele items :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
De Bastion exotic fusion wapen is trouwens sinds eergisteren te verkrijgen ipv de origineel geplande 28 Januari.

Hij is dit keer een stuk lastiger te unlocken dan de vorige exotic Devil's Ruin.

Je moet de Corridors of time eerst doorlopen in een specifieke volgorde van deuren, wat werkelijk waar een doolhof is. De 1e keer had ik ook een fout gemaakt en moest ik m nogmaals doen |:( .

Ik raad aan om mobility boots zoals Stomp-EE5, en void class voor invisible, en een zwaard in je heavy dan is je fov breder en zie je makkelijker de signs + net wat meer afstand bij jumps.

YouTube: FAST & EASY BASTION Exotic Quest Guide! (Destiny 2)

Moet zeggen het is een interessant wapen in je kinetic slot, kan potentieel goed zijn tegen al die shotguns in PVP, hij kan net als shotguns oneshotten, maar heeft net iets meer range. maar natuurlijk als nadeel de chargetime, wat overkombaar is als je ze op je af ziet rennen.

Ik ga m zeker in PVP proberen, sinds ik nog steeds wat onhandig ben met shotguns.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik vind vooral de community involvement weer super hiermee...werkelijk duizenden stukjes van de puzzel zijn in nog geen week samengebracht, hoe vet is dat?

Ik ga vanavond, voordat ik IB in ga de Bastion zeker halen. De rest van de corridors heb ik met bottom tree Voidlock gedaan; gewoon rennen (sidearm for speed!) en pop de nade als je een keer heavy fire hapt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:36
Gisteren Fabel Glory geworden. In het begin ging het niet heel erg lekker, maar toen ik een meer agressieve speelstijl ging aanhouden ging het heel snel. Ongeveer binnen 3 uur (zonder teammates) The Recluse ontvangen! Wat een wapen is dat zeg!

Zag dat the Mountain Top echt een bizarre Quest is om te behalen. Denk dat ik daar wel wat langer over doe. Iemand hier tips voor?

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wachten op Momentum Control en dan met fighting lion iedereen one-shotten. Anders moet je de heavy campen en zo GL kills halen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:26:
Anders moet je de heavy campen en zo GL kills halen.
Wat op zich in IB prima gaat :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Vandaag is de targeting adjuster mod te koop bij Banshee. Tip voor wie m nog niet heeft haal m nu, deze mod is echt een must in PVP voor handcannons en snipers.

Het kan wel weer even duren voordat die weer in de shop staat, speel je nog geen PVP, dan heb je m alvast mocht het er ooit wel van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Inderdaad een mod die je sowieso wel wil hebben...prima neutral gameplay optie en voor bepaalde toepassingen bovengemiddeld goed. Ook voor shotguns, fusions en linear fusions is de extra magnetism goed...hoewel voor fusions soms recoil control beter is (als de base rightvor left is en je door de mod vertical gaat).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik heb het inderdaad even getest op een muurtje :P
Fusion rifle is wat beter te controleren met een counter balance mod, alsook met submachine guns lijkt een counter balance mod beter te handlen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
Turismo schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 12:29:
Ik heb het inderdaad even getest op een muurtje :P
Fusion rifle is wat beter te controleren met een counter balance mod, alsook met submachine guns lijkt een counter balance mod beter te handlen.
Dat hangt van de betreffende gun af. Er is een hidden stat "Recoil Direction" die de 'gemiddelde' richting van de recoil bepaald en hoe consistent deze afwijking van de horizontaal is. Belangrijkste in dit nummer is eigenlijk het laatste cijfer: hoe dichter bij 5, hoe beter (want meer verticaal).

De Counter Balance mod verhoogt deze stat met 15. Op een wapen dat bv. een 50 Recoil Direction heeft is dat heel erg goed, de recoil gaat van sterk variabel naar links naar consistenter recht omhoog. Bij een wapen als Blast Furnace (Recoil Direction 65) is een Counter Balance mod niet zo goed...de shatter wordt minder, maar gaat wel van 'recht omhoog' naar 'naar links'. Voor bursts erg slecht, de kans dat de latere shots in de burst naast het hoofd gaan wordt groter.

Dit wordt overigens minder belangrijk bij hogere waardes van Stability; als er nauwelijks 'kick' is, maakt de consistentie en richting daarvan ook weinig uit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Goedendag.
Sind kort weer terug bij Destiny 2.. Gaat best lekker, powerlevel 973 en lekker bezig met wat questjes. Wat alleen minder lekker gaat is de clan waar ik nu in zit. Hebben een mooi Discord kanaal, maar zelden iemand online.. Volle clan.. Maar zelden iemand ingame om mee te spelen.
Dussss.. Iemand die een actieve clan weet, zowel als op Discord als ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ghosts of Tweakers is wat rustig op het moment, ook de Discord...morgen zal het weer wat drukker worden verwacht ik zo (laatste content voor title live). Na die piek zal het tot start van het volgende season weer wat rustiger worden...beetje de normale cycle eigenlijk =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Het lastige is alleen dan mijn cycle lastig matched met de normale cycle 😉
Elke keer alleen of met random spelen begin ik wat beu te worden. Raid, 100k strike, etc is hierdoor voor mij niet haalbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Voor 100k zijn er doorgaans wel genoeg mensen te vinden bij Ghosts...als ik online ben, ben ik er doorgaans wel voor te porren ondanks dat ik er niet echt zelf achteraan ga. De pinacle drops zijn op zich leuk, maar als je alles op 960+ hebt zitten, heb je wel erg veel pinacles nodig voor die +1 overall en dat vind ik persoonlijk niet de moeite...maar 100k is wel leuk voor wat uitdaging en dan is de drop mooi meegenomen =)

Raids is lastiger, ik raid zelf niet om dat ik vaak het uur niet ongestoord heb (15-20 voor Ordeal is wel haalbaar) en daarnaast de groep lastiger bij elkaar te krijgen is. Ooit moet ik er eens aan gaan beginnen voor die paar missende Exotics en wapens die nodig zijn voor Triumphs...maar ach, zoveel andere dingen te doen...

Gisteravond wel weer een leuke stap gemaakt richting Reckoner...de Triumphant Reaper staat nu op 25/50 High value targets en 5/10 Massacre medals...er vielen er zomaar 4 op een avond. Het lijkt erop dat de 20 Locksmith medals voor Triumphant Sentry de laatste horde wordt...zoveel games waar je gewoon niet eens een kans hebt op die medal, erg irritant.

Edit:
Het leek er op dat de laatste Massacre die ik nog nodig heb niet meer ging vallen in de laatste 8 High Value Target games...en dat was ook zo :X Toch nog een laatste game voor de avond gedaan en toen viel die zomaar, buiten m'n Super om. Triumphant Reaper down....11 Locksmith medals to go voor Reckoner seal.

En klaar...Reckoner title is binnen...voorlopig geen Gambit meer voor mij :o

[ Voor 14% gewijzigd door Zarhrezz op 07-02-2020 23:46 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
De D2 community is wel echt dedicated...stage 4 van de Restoration is complete, next goal: 3.000.000.000 fractaline. Ik denk niet dat Bungie had verwacht dat binnen de eerste week de teller al op 4/7 zou staan.

Vanavond met een Fireteam via de Companion app de Heroic Inotam gedaan...via de app een Fireteam regelen gaat tegenwoordig wel makkelijk (ok, in-game de player code voor de /join typen is wat veel cijfertjes, maar geen geklooi meer met eerste moeten frienden enzo).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mwoh, ze houden die laatste paar milestones voor zichzelf zodat het event nooit gefaald kan worden. Daarnaast houden de grote jongens nog een week hun Fractaline in hun zakken. Zo is mijn resonance op het moment 50.000, en dat gaat nog een keer in de obelisks. Ik ga pas vanaf volgende week investeren in de Foundation.

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 11:02:
Mwoh, ze houden die laatste paar milestones voor zichzelf zodat het event nooit gefaald kan worden. Daarnaast houden de grote jongens nog een week hun Fractaline in hun zakken. Zo is mijn resonance op het moment 50.000, en dat gaat nog een keer in de obelisks. Ik ga pas vanaf volgende week investeren in de Foundation.
Ja, het zal komende week wat dippen omdat degenen die zich erin verdiepen alles in een Obelisk stoppen voor max. fractaline de laatste 2 weken en degenen die zich er niet zo mee bezig houden (het overgrote deel van de community denk ik) hun stashes er doorheen gedraaid hebben en de komende week alleen de fractaline van de redraw erin stoppen.

En inderdaad, de event zal nooit te falen zijn, mede omdat de gedoneerde aantallen niet te checken zijn door de player base. Zou ook een flinke shitstorm opleveren, niemand een badge omdat een community goal niet gehaald is...en daarnaast zou het story-wise een probleem opleveren voor Bungie.

Maar toch vind ik het wel een leuk idee, je ziet Bungie dingen proberen. Een 'donate 400' knop zou wel zeer welkom zijn...en in de laatste week een 'donate all' :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

Zarhrezz schreef op maandag 10 februari 2020 @ 22:40:

Vanavond met een Fireteam via de Companion app de Heroic Inotam gedaan...via de app een Fireteam regelen gaat tegenwoordig wel makkelijk (ok, in-game de player code voor de /join typen is wat veel cijfertjes, maar geen geklooi meer met eerste moeten frienden enzo).
Ik ren wel mee (prim3rs) ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Convoy op 11-02-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
En hoe kijken de meeste tegen de aankomende wijzigingen aan? Worden er al flink verhitte discussies op Discord uitgevochten of zal het e.e.a. wel meevallen ?

Los van het bovenstaande.
Als een "casual" speler die gewoon de mind / skillset mist om goed met een sniper overweg te kunnen, sinds gisteren de 'trotse' bezitter van de Revoker :)

Char geswitched van Warlock naar Hunter (dank u account wide quests). Dankzij Xur een Knucklehead Radar helm gekregen via een engram (precies ook degene waarvan ik hoopte dat die zou droppen _/-\o_ ).
En dat speelt toch wel heel lekker (en imho wel een beetje OP Exotic).

In eerste instantie huiverig om aan de quest te beginnen omdat ik er wel tegenop zag.
Maar ik kan met overtuiging zeggen dat ik me super vermaakt heb.
Al mijn final blows met de Bite of the Fox gedaan in de huidge Iron Banner (gelukkig tellen ze dan wel dubbel).
Met als 'backup' de Right Side of Wrong (mijn favoriete pulse rifle op dit moment)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
o0SmOkE0o schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:00:
En hoe kijken de meeste tegen de aankomende wijzigingen aan? Worden er al flink verhitte discussies op Discord uitgevochten of zal het e.e.a. wel meevallen ?
Izanagi change is in veel gevallen een buff; Outlaw triggert op kill, maar die proc je met Izan bijna nooit omdat het burst DPS in damage phase is.

De 20% overall decrease van PvE damage op snipers zal Izanagi waarschijnlijk wel de DPS crown kosten, maar dat is wat mij betreft prima, af en toe een re-shuffle is wel zo leuk. Grenade launchers ook een damage nerf tegen bosses, dus Line in the Sand is wellicht de nieuwe Boss DPS koning.

Shotgun en Fusion Rifle changes zijn lastig in te schatten, Lord of Wolves change is wel goed want er was inderdaad geen reden de normal mode te gebruiken. Last Word nerf is niet echt nodig...dat ding is niet echt dominant / meta, maar ok. Auto-rifle boost is wel fijn, die hebben altijd al in een verdomhoekje gezeten, wellicht helpt dit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melly
Het is akelig rustig hier, maar ik ga toch een poging wagen om nog wat actieve spelers bij elkaar te harken. 😉

We zijn een startende clan (Can Dutch This) actief in pve en pvp.. Relaxte en een wat meer volwassen sfeer.. Hulpvaardig en competitief..
Spreekt dit je aan en lijkt het je leuk om te joinen, kom dan eens langs op onze discord server

https://discord.gg/XRGDbt3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
melly schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:12:
Het is akelig rustig hier, maar ik ga toch een poging wagen om nog wat actieve spelers bij elkaar te harken. 😉

We zijn een startende clan (Can Dutch This) actief in pve en pvp.. Relaxte en een wat meer volwassen sfeer.. Hulpvaardig en competitief..
Spreekt dit je aan en lijkt het je leuk om te joinen, kom dan eens langs op onze discord server

https://discord.gg/XRGDbt3
Laaste weekjes van season is altijd rustig.

Restauration is complete, Trials of Osiris komt 13 maart....nog 2.5 weekjes rustig dus.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik speel sinds anderhalve week ook Destiny 2 en ik vind het tot nu toe erg tof.

Ik moet wel zeggen dat de hoeveelheid dingen die je kan ondernemen nogal overweldigend is, en een aantal zaken zijn me echt totaal niet duidelijk.

Ik zit de laatste pagina's van dit topic door te lezen en ik moet een hele hoop termen door google jassen om te snappen wat er gezegd wordt. :P

Beetje standaard denk ik met dit soort games. :+

Hoe dan ook, hoop dat ik het allemaal ga snappen. Ik wil niet voor eeuwig light leven 901 blijven. :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Hehe, ja, de content is nu een paar jaar opgebouwd en als je daar fris in springt, is het nogal veel ineens. Dat is ook waar ze bij Bungie naar kijken / over nadenken (www.bungie.net wekelijks checken is wel handig voor updates / dev insights). Totdat je 960 bent kun je het best kijken naar wat je 'tier-x' rewards geeft en daar elke week zoveel mogelijk van doen...da's doorgaans meer dan zat om je bezig te houden en als je wat minder tijd hebt, kies je gewoon die activities die je het leukste vind.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Soooooo....power overwhelming for our friend Rasputin: https://www.bungie.net/7/en/Seasons/SeasonOfTheWorthy

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vraagje, hoe en waar open ik de caches van de Weekly nu? Zie meerdere bounties met caches openen maar zie niet zo snel hoe ik ze verzamel en open.

Wat zijn verder de eerste indrukken van Season 10??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Wackmack schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:48:
Vraagje, hoe en waar open ik de caches van de Weekly nu? Zie meerdere bounties met caches openen maar zie niet zo snel hoe ik ze verzamel en open.
Zijn dat Seraphim caches? Zo ja dan even Googlen denk ik want dan is het nieuw.
Ik heb nog bijna niet kunnen spelen...dinsdagavond even tijd gehad voor de intro etc. maar gistermiddag sinds een uur of 4 onbruikbaar internet (Telfort / KPN) |:(

Ik wil graag aan de gang met Tommy op een Warlock, er zijn wat interessante combinaties mogelijk. Voor Titan een Arc close-combat build met de collectie Breachlights (puur DPS, Demolitionist versies) en / of de 'Curse of Osiris' energy sidearm met Surrounded + spec. Hunter ben ik nog niet uit...Sharpshooter is daar toch wel m'n favoriete subclass en Luna's Howl is nu te speccen met de artifact...

Verder lijkt zo op first glance de Seal / title redelijk makkelijk dit season...en dan bedoel ik niet de Trials Seal :+ Trials moeten we gaan zien. Hopelijk beter dan de teamshot-fest dat Trials of the Nine was, maar ik heb m'n bedenkingen. Ik heb vrijdagavond training, zaterdagavond game-groep, dus tja, niet echt veel tijd ervoor en dan zal het met pre-made team moeten...en voice comms is geen gegeven, da's echt max 2 uur per weekend. Best kans dat ik gewoon niet de doelgroep ben en dat het bij een keertje proberen blijft.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wackmack schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 18:48:

De ene bounty is voor de extra chest na een succesvolle Seraph Towers event (moet je volgens mij twee of drie keer doen). De andere bounty na drie of vier succesvolle Legendary Lost sector runs met alle Champions verslagen (1000 power level).

Legendary lost sectors is aan te raden om met 2/3 mensen te doen vanaf 980 en mods unlocked. Onder 980, en zeker met z'n 2en of solo is zeer pittig als je geen goeie wapens gebruikt en/of de artifact mods nog niet gebruikt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:58:
[...]

De ene bounty is voor de extra chest na een succesvolle Seraph Towers event (moet je volgens mij twee of drie keer doen). De andere bounty na drie of vier succesvolle Legendary Lost sector runs met alle Champions verslagen (1000 power level).

Legendary lost sectors is aan te raden om met 2/3 mensen te doen vanaf 980 en mods unlocked. Onder 980, en zeker met z'n 2en of solo is zeer pittig als je geen goeie wapens gebruikt en/of de artifact mods nog niet gebruikt.
Helemaal mee eens. Ben 953 en veels te moeilijk. De daily runs is soms al vrij pittig. Heb echt mijn super nodig om een boss te killen.

Verder prima begin van S10. Nu lekker farmen. Net lvl 1 geworden bij de nieuwe quest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

En de grind continues. Alles steeds hetzelfde alleen in een ander jasje, zelfde saaie wapens in een andere skin, ik snap wel dat er weinig playerbase meer over blijft... Vorig seizoen lekker mee gedaan en de teller staat weer op 0 en je kan weer opnieuw beginnen. Ken weinig games waar je je tijd zo zinloos in aan het verdoen bent. Leuk dat het meer gericht is op team play dit seizoen, maar alleen is er werkelijk geen zak aan.

Misschien over 3 jaar nog eens leuk om erbij te pakken, voor nu wat een onzin zeg... ;w

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, ze hebben geluisterd naar feedback; namelijk dat het spel te gemakkelijk was. Iedereen solo'de bijna 90% van de content. Er waren hele sterke combo wapens en gear perks. Daarnaast gebruikte iedereen simpelweg de gouden "outlaw of feeding frenzy en rampage/kill clip" wapens.

Nu hebben ze alles ingetogen, minder "OP" nieuwe perk combo wapens en armor (je kan nog steeds sterke builds maken, maar het is minder "hersenloos").

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Mother_Goozz schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 20:37:
En de grind continues. Alles steeds hetzelfde alleen in een ander jasje, zelfde saaie wapens in een andere skin, ik snap wel dat er weinig playerbase meer over blijft... Vorig seizoen lekker mee gedaan en de teller staat weer op 0 en je kan weer opnieuw beginnen. Ken weinig games waar je je tijd zo zinloos in aan het verdoen bent. Leuk dat het meer gericht is op team play dit seizoen, maar alleen is er werkelijk geen zak aan.

Misschien over 3 jaar nog eens leuk om erbij te pakken, voor nu wat een onzin zeg... ;w
Snap wat je bedoelt. Maar toch heb ik het enorm naar mijn zin in de game. Vind toch dat ze goed luisteren naar de community. Er komen nog 2 bunkers bij en daar kunnen ze natuurlijk ook iets anders mee gaan doen. Ze hebben al gehoor gegeven aan de feedback dat de content tegen valt. Ben benieuwd. Misschien komen ze weer met een pittige community puzzel.

Al met al: ik ben nogsteeds erg aan het genieten van de game. Maar dat zal zeker niet voor iedereen zijn idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
De verwachtingen zijn ook best onrealistisch vind ik zelf. Voor een paar euro per maand verwachten mensen kennelijk elke season meer en meer content, vernieuwing op vernieuwing. Ik weet niet hoor, maar dit is gewoon een loot shooter. 'The grind continues'....well yeah, what did you expect? De teller weer op 0...logisch, de enige manier om power creep op power creep te voorkomen. En als je deze game zinloos tijd verdoen vind, doe jezelf een lol en stop. Gaming is voor mij in ieder geval een hobby, iets dat ik doe voor m'n ontspanning. Als ik een spel niet leuk en zinloos vind, stop ik er gewoon mee en ga iets anders spelen.

Als ik Destiny 2 vergelijk met andere looter die ik de laatste ~25 jaar gespeeld heb, doen ze echt een hoop goed. Alleen Diablo II en III heb ik langer gespeeld en die waren, terugkijkend, een stuk meer herhaling voor minder reward / upgrade / veranderende speelstijl.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Zarhrezz schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:05:
De verwachtingen zijn ook best onrealistisch vind ik zelf. Voor een paar euro per maand verwachten mensen kennelijk elke season meer en meer content, vernieuwing op vernieuwing. Ik weet niet hoor, maar dit is gewoon een loot shooter. 'The grind continues'....well yeah, what did you expect? De teller weer op 0...logisch, de enige manier om power creep op power creep te voorkomen. En als je deze game zinloos tijd verdoen vind, doe jezelf een lol en stop. Gaming is voor mij in ieder geval een hobby, iets dat ik doe voor m'n ontspanning. Als ik een spel niet leuk en zinloos vind, stop ik er gewoon mee en ga iets anders spelen.

Als ik Destiny 2 vergelijk met andere looter die ik de laatste ~25 jaar gespeeld heb, doen ze echt een hoop goed. Alleen Diablo II en III heb ik langer gespeeld en die waren, terugkijkend, een stuk meer herhaling voor minder reward / upgrade / veranderende speelstijl.
Iedere 3 maanden €10, ja dan verwacht ik meer dan dezelfde 100 level grinds, ipv sundile nu die bunker grind (ik vond vorig season leuker btw) Daarnaast vond ik de tijd ontzettend leuk om echt voor exotics te “sparen” omdat die echt impact maken destijds, wat nu totaal niet meer het geval is. Heb je zoals ik met weinig tijd een leuke build gemaakt is het compleet zinloos het volgende seizoen.

Ik ben geen gamer die uren de tijd heeft om dit te spelen, naast het feit dat ik niemand heb om mee te spelen en via Discord of bungie geen fatsoenlijke groep kan vinden omdat iedereen een Attitude heeft dat alleen de hardcores mee kunnen doen die alles op hun duimpje kennen en geen noobs? mee willen nemen. Je houd een hardcore groep over (ook te zien aan je reactie ;) )

Ik heb heel veel tijd in Destiny zitten en vond het echt een geweldige game. Maar als je niemand kan vinden om raids/nightfall ect mee te doen en nu nog meer op teamwork aankomt (met de huidige ervaringen) is het wel een beetje klaar.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Mother_Goozz schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 18:35:
Iedere 3 maanden €10, ja dan verwacht ik meer dan dezelfde 100 level grinds, ipv sundile nu die bunker grind (ik vond vorig season leuker btw) Daarnaast vond ik de tijd ontzettend leuk om echt voor exotics te “sparen” omdat die echt impact maken destijds, wat nu totaal niet meer het geval is. Heb je zoals ik met weinig tijd een leuke build gemaakt is het compleet zinloos het volgende seizoen.

Ik ben geen gamer die uren de tijd heeft om dit te spelen, naast het feit dat ik niemand heb om mee te spelen en via Discord of bungie geen fatsoenlijke groep kan vinden omdat iedereen een Attitude heeft dat alleen de hardcores mee kunnen doen die alles op hun duimpje kennen en geen noobs? mee willen nemen. Je houd een hardcore groep over (ook te zien aan je reactie ;) )

Ik heb heel veel tijd in Destiny zitten en vond het echt een geweldige game. Maar als je niemand kan vinden om raids/nightfall ect mee te doen en nu nog meer op teamwork aankomt (met de huidige ervaringen) is het wel een beetje klaar.
Wat ik een beetje proef in je verhaal is dat je, ondanks dat je de tijd niet meer hebt om te gearen voor end-game content, verwacht mee te kunnen met end-game content. Als je Destiny geweldig vond, was dat wellicht wegens die end-game content, waar je toen wel de benodigde tijd in kon steken. Wellicht is je verwachting gewoon niet realistisch.

Ik heb zelf relatief veel tijd (voor een werkende met gezin), maar vrijwel nooit de mogelijkheid tot voice-chat. Ik heb dus ook nog nooit een raid gedaan en de nieuw geïntroduceerde Ordeal tier zal ook niet voor mij zijn. Trials of Osiris al helemaal niet; in Competative tot Fabled ranken lukt me wel, maar daarboven kom ik gewoon niet meer mee. Die Legend zie ik dus ook niet gebeuren. En in Trials zul je tegen 3-stacks van Legend-level spelers staan doe goed op elkaar ingespeeld zijn. Daar heb ik dus gewoon niets te zoeken...waar bij komt dat Trials tijdens het weekend is, terwijl mijn game-uurtjes in de avonden door de week zitten.

Ik heb ook vrienden die wel de season pass hebben, maar niet genoeg spelen om die 100 levels vol te maken. Zij vinden heb wel best, het geld maakt voor hun niet uit en ze krijgen extraatjes tijdens het spelen als ze wel tijd hebben. Maar ook voor season pass geldt: die 100 levels is geen casual target. Als je maar een paar uurtjes per week hebt, zou ik die ook niet kopen want dan zit je gewoon niet in de doelgroep van de content van de seasonal pass.

Het zoeken van groepen kan ik niet echt beoordelen...dat heb ik laatst eens gedaan om een groepje voor Heroic Sundial te vinden en dat was zo geregeld. Verder speel ik doorgaans solo, af en toe met clannies (bv. voor Shattered Throne en Pit) maar dus geen raids en andere weekly pinacles en dat vind ik prima.

Er is zat content voor iemand met zoveel beschikbare uren als ik, er is ook content waarvoor meer nodig is. Realistisch zijn in je verwachting over wat je wel en niet zal kunnen in de game gegeven je beschikbare game tijd zorgt ervoor dat je niet teleurgesteld wordt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Is er nog een actieve clan beschikbaar? GoT is zo goed als dood.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Intelcorei7 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 00:04:
Is er nog een actieve clan beschikbaar? GoT is zo goed als dood.
Ik ben inderdaad weg gegaan uit de GoT clan. Het is erg stil geworden daar. Zit nu in een Nederlandse clan die lekker actief is met gezellige gasten zonder “gezeik”.

Doe maar een pm als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ben nu aan Comps aan het grinden omdat ik heel graag the recluse wil.

Maar het gaat nog niet soepel. De games verlopen heel random en er is 0 communicatie tussen team maatjes. :X

Zijn er hier mensen die PvP geen probleem vinden en me dit weekend willen helpen met de benodigde wins binnen te harken? _/-\o_

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
SimD schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 10:54:
[...]

Ik ben inderdaad weg gegaan uit de GoT clan. Het is erg stil geworden daar. Zit nu in een Nederlandse clan die lekker actief is met gezellige gasten zonder “gezeik”.

Doe maar een pm als je interesse hebt.
ik heb je een pm gestuurd.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Je kan mij ook toevoegen. Ik ben geen ster-speler in Crucible, maar solo de laatste 2 seasons wel Fabled gehaald en tegenwoordig win ik in Rumble met enige regelmaat een potje. Ik kan je niet carry-en, maar ik loop niet te erg in de weg ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
Ik kan je eventueel ook wel helpen met de grind mocht t nog nodig zijn. Fabled geraak ik altijd vrij snel in, maar ik blijf altijd hangen tussen Fabled II en III
Voeg me maar toe (zit in de GoT clan onder Hakuma) https://www.bungie.net/en/Profile/254/23608317/Hakuma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Toch onwijs gaaf. Gisteren voor het eerst met 2 man comp. crucible gespeeld. Wat gaat dat toch onwijs lekker. 1tje wat niet zo heel goed en werd door de ander en mijzelf mee getrokken. Maar, het speelt echt lekkerder, communicatie doet echt heel veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Iemand anders die nog wil joinen bij een zeer actieve Nederlandse clan? Merk zelf dat het erg stil is. Maar wij raiden gemiddeld 2x per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfieNL
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-05-2021
Goedemiddag, na Destiny 2 altijd op de console te hebben gespeeld (t/m forsaken) ben ik overgestapt op PC gamen. Bij shadowkeep ben ik overigens afgehaakt.

Nu wil ik op de PC toch weer beginnen met Destiny aangezien er een hoop nieuwe content is bijgevoegd.
Helaas aangezien ik ben overgestapt ben ik al mijn vorige (PS4) aangeschafte DLC kwijt.
Momenteel zijn er zo veel versie dat ik niet meer weet welke ik momenteel moet aanschaffen.

- Destiny 2 upgrade edition
- Destiny 2 shadowkeep

Nu zie ik dat bij de upgrade edition dat forsaken is inbegrepen, maar bij shadowkeep niet. Wilt dit zeggen dat je geen toegang hebt tot de tangled shore en the dreaming city?

Oftewel, welke versie is aan te raden nu aan te schaffen?
Op de PS4 heb ik overigens T/M forsaken alles gespeeld en behaald, dus hoef ik niet perse opnieuw te doen.
Alleen destiny kennende, als je niet de juiste versie hebt kan je sommige raids,strike en missies niet spelen.

Kan iemand mij hier advies in geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Je kan niks overzetten vanaf de ps4 naar de pc zeker he?
Twijfel ook om dit op de pc op te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfieNL
ja, je save game kan je over zetten, maar niet je DLC helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
wolfieNL schreef op donderdag 23 april 2020 @ 14:05:
Nu zie ik dat bij de upgrade edition dat forsaken is inbegrepen, maar bij shadowkeep niet. Wilt dit zeggen dat je geen toegang hebt tot de tangled shore en the dreaming city?
Als 'New Light' heb je toegang tot alle locaties, dus ook Tangled Shore, Dreaming City, Moon.

Alleen de exotic quests zitten achter de DLC. Maar zover ik me kan herinneren zijn Blind Well en Sorrow's Harbor gewoon te doen met de base game.

[ Voor 4% gewijzigd door o0SmOkE0o op 24-04-2020 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfieNL
SimD schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:10:
Iemand anders die nog wil joinen bij een zeer actieve Nederlandse clan? Merk zelf dat het erg stil is. Maar wij raiden gemiddeld 2x per week.
Ik zou er graag bij willen. Kan ik je toevoegen of wil je mij toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
wolfieNL schreef op woensdag 29 april 2020 @ 23:42:
[...]

Ik zou er graag bij willen. Kan ik je toevoegen of wil je mij toevoegen?
Jazeker, ik heb je een DM gestuurd. We doen nu dinsdag en vrijdag standaard een raid met onze sherpa. Maar we groeien hard en het lijkt erop nu elke dat wel een raid te kunnen doen.

Erg gezellig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buikpluis
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-06 10:19
SimD schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:35:
[...]

Jazeker, ik heb je een DM gestuurd. We doen nu dinsdag en vrijdag standaard een raid met onze sherpa. Maar we groeien hard en het lijkt erop nu elke dat wel een raid te kunnen doen.

Erg gezellig!
Is er ook nog een plekje voor mij? Ik zoek nog een groep gasten om mee te raiden en overige PvE/PvP content te doen op PC. Heb aardig wat content gedaan echter een break gehad van een jaartje en nu net weer begonnen. Ik zal je ook nog wel een DM sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Hoe wordt hier uitgekeken naar het volgend seizoen? En naar year 4?
Ben zelf behoorlijk hyped door de leaks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik heb (bewust) nog niet naar de leaks gekeken. Ik hoop dat volgend season een leuke afsluiter van Y3 wordt, maar de story van Y4 is wel waar ik naar uitkijk...ben benieuwd hoe Bungie de grote confrontatie laat verlopen en welke oude bekenden er allemaal een (grote) rol in gaan spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
veel leaks zijn er toch nog niet?
enkel 2 teaser filmpjes dacht ik?
ik hou van destiny, maar niet meer van de gamplay. bounty's farmen als enige doel / means of progression heeft de fun er helemaal uitgehaald bij mij. PVP is een hackfest, en 80% van de content is de moeite niet omdat er geen actuele drops uit te krijgen zijn.
season 11 zal waarschijnlijk geen grote verandering ivm de vorige seizoenen zijn, dus ik ga enkel terug de story spelen en dan zien we wel.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:47

Dazzler2120

FP ProMod
Spelen hier nog veel mensen? De Discord van tweakers.net ziet er een beetje dood uit de laatste tijd :')

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja hoor. Er spelen nog genoeg mensen, ook al wordt er weinig gekletst. Meer bezig met season prepping;

https://cdn.discordapp.co...157126/benerklaarvoor.png

https://cdn.discordapp.co...538794248175626/inven.png

Systeem specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zarhrezz
Vanavond 19:00 gaat vriend Rasputin los op de Almighty.....pewpewpew cinematics!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Bij ons in de clan is iedereen nog redelijk actief. We wachten natuurlijk in spanning af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:47

Dazzler2120

FP ProMod
Hmm okay, als iemand nog mensen zoekt voor hun clan - ik houd me warm aanbevolen, ik ben een beetje zoekende naar een actieve community om bepaalde group content te doen.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Shadowkeep niet gehaald maar beyond light lijk me dan wel weer interessant op de ps5

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Dazzler2120 schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 09:03:
Hmm okay, als iemand nog mensen zoekt voor hun clan - ik houd me warm aanbevolen, ik ben een beetje zoekende naar een actieve community om bepaalde group content te doen.
Heb je een pm gestuurd. Lijkt me leuk als je ons komt versterken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Typo

[ Voor 86% gewijzigd door SimD op 10-06-2020 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmlk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-07 23:21
We gaan maar eens beginnen om ook een inhaalsprong te maken om alles klaar te zetten voor Beyond Light. Dus als er nog actieve clans zijn die zoeken naar oude veteranen, laat maar weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurreV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Ik ben sinds een paar weken weer begonnen, dus ben ook opzoek naar een actieve clan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ghosts of Tweakers is wat rustig tegenwoordig. Geen idee of er nog NL clans zijn waar er wel dagelijks 5+ online zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Ik zat ook eerst op Ghosts. Maar die doet nu echt zijn naam eer aan ;)

Je kunt bij ons nogsteeds joinen. Gisteren 2 raids tegelijkertijd uitgevoerd. Erg leuk! Nederlandse clan +- 30 jaar, vrouwen en mannen. Gezellige en ontspannen sfeer. Geen geschreeuw en gevloek. Dagelijks zeker meer dan 5 man online.

Stuur me maar een DM als je interesse hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door SimD op 01-07-2020 23:30 ]

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:46
Wou deze spel ook eens proberen nu het free to play is op steam maar helaas. Krijg meteen bij het starten een black screen hoor wel geluid van destiny 2. Heb de game een keer opnieuw geïnstalleerd ook geen succes. HDR in windows uitgeschakeld en ja hoor krijg beeld! Resolutie op 1440p gezet en dag weer black screen spel boot weer niet. Is hier iemand bekend mee? Zou graag gewoon hdr aan laten staan en in 1440p gamen. Mijn gpu is asus strix 5700 xt en cpu 3800x. Drivers 20.4.2. Bij alle andere spellen werkt het gewoon allemaal goed zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
bij mijn weten was er een issue met destiny 2 en de amd cpu's waarvoor je een bios update moest doen.
ik weet wel niet of dit nog het geval is.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Geen idee, ik zit op 1440p@144Hz HDR, hoewel ik wel in-game een FPS cap op 120Hz gezet heb omdat ik uncapped (144Hz) af en toe crash to desktop waarbij de crash log duidde op een GPU de-sync. Geen AMD processor, dus geen idee of daar specifieke issues mee zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dubbele NF: Ordeal loot deze week trouwens, en het is Lake of Shadows week. Ideaal als je de inventory en de postmaster op al je characters wilt volproppen met Ascendant Prisms en Shards... of simpelweg exotics wilt farmen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
SimD schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 23:29:
Ik zat ook eerst op Ghosts. Maar die doet nu echt zijn naam eer aan ;)

Je kunt bij ons nogsteeds joinen. Gisteren 2 raids tegelijkertijd uitgevoerd. Erg leuk! Nederlandse clan +- 30 jaar, vrouwen en mannen. Gezellige en ontspannen sfeer. Geen geschreeuw en gevloek. Dagelijks zeker meer dan 5 man online.

Stuur me maar een DM als je interesse hebt.
Onze notificaties zijn niet doorgekomen, wordt nu opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Ik wil hiermee weer gaan beginnen echter is samen farmen/raiden/ontdekken natuurlijk samen leuker.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
Jeroenzer schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:48:
Ik wil hiermee weer gaan beginnen echter is samen farmen/raiden/ontdekken natuurlijk samen leuker.
https://www.clan-beowulf.nl is waar een aardig aantal van dit forum / tweakers nu zitten. Er is nog plek!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Zarhrezz schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 23:04:
[...]

https://www.clan-beowulf.nl is waar een aardig aantal van dit forum / tweakers nu zitten. Er is nog plek!
Leuk man! Vanavond als ik thuis ben ga ik kijken.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Zo te zien zijn ze bij bungie de CE's aan het shippen, krijg net mijn PostNL melding binnen!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Verderf schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 00:25:
Zo te zien zijn ze bij bungie de CE's aan het shippen, krijg net mijn PostNL melding binnen!
Ik kreeg vannacht (0:00) de mail vanuit Bungie dat tie verstuurd was....ben benieuwd!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNoy1RSPyVIey6iwyd42wz2GjkA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZZHEm9xztMHL3nhCJGnaYwHi.jpg?f=fotoalbum_large
Hij is binnen hoor, die splinter is een stuk toffer dan ik had verwacht!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ja, hij is wel echt vet...money well spend =)

Code van de ansichtkaart inmiddels redeemed, verder tot release afwachten wat de shard 'code' nou precies gaat doen...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Hi all,

Als oud (destiny 1) gediende en een maandje of 2 in D2, ben ik nu weer voornemens het spel op te pakken. Dit keer wel op PC. Zijn er nog actieve discord servers waar ik kan joinen?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Henkie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:07:
Hi all,

Als oud (destiny 1) gediende en een maandje of 2 in D2, ben ik nu weer voornemens het spel op te pakken. Dit keer wel op PC. Zijn er nog actieve discord servers waar ik kan joinen?
Zie 7 8 posts hierboven. De clan heeft een Discord en een hoop activiteit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Zarhrezz schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 22:23:
[...]

Zie 7 8 posts hierboven. De clan heeft een Discord en een hoop activiteit.
Thanks! Request sent!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Wel wat Spoilers!

SEASON OF THE HUNT

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/49675

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g6i-R51WiuRC-IvvlcCBRURmnGg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SSpGdZwgFaX2QjrsqWi0tpe2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door nFo op 27-10-2020 22:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
yes,

Shut up and take my money:

YouTube: Destiny 2: Beyond Light - Launch Trailer

Lets go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
De CE box kwam vorige week binnen....mijn money hebben ze al maanden ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
is er al iets bekend over het season finale event?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nope, als er iets gebeurt zal dat vandaag bij reset of morgen moeten gebeuren lijkt me, met de komts van Xur.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:29:
Nope, als er iets gebeurt zal dat vandaag bij reset of morgen moeten gebeuren lijkt me, met de komts van Xur.
De "CHOOSE" site telt af tot de reset van vanavond...dus ff inloggen maar =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 14:19
hehe verassend, servers unreachable

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smerte
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-03-2024
Ondanks enkele disconnects midden in quests best een smooth ervaring voor zo'n update met servers die jammed werden.

Viel me op dat het levelen van gear erg snel ging. Ik heb tot en met de strike gespeeld en ben al rond de 1140 qua gearscore nu. Daarmee was de strike best een uitdaging. Natuurlijk ook omdat je gear totaal random is en je equipt alles wat maar hoger is.

Witherhoard snel geupgrade met een random drop en die gebruikt als bossslayer / safety measurement tegen grotere groepen mobs. Toen ging het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
@Smerte Die strike was idd lekker pittig (nog wel) was voor ons gisteren wel het hoogtepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo, season pass 100. :D

[ Voor 45% gewijzigd door Blisterin_Bull op 15-11-2020 16:38 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gister avond de nieuwe raid gecomplete. Weer een hele vette ervaring en leuke mechanics! Het was wel een boel grinden de afgelopen dagen maar denk dat we hier weer een boel plezier aan gaan beleven. De muziek is wederom weer fantastisch! Benieuwd wat de rest van de content gaat zijn.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Speel inmiddels ook al een maand of twee na vorig jaar een paar weken te hebben gespeeld.
Ben vooral bezig met die Variks missies. Zijn bij jullie twee van de tier 3 van de sabotage missies ook nog een vraagteken?

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nope, heb ze allemaal al klaar. Je moet zo behalve op volgorde unlocken, ook nog twee andere quests doen. Eentje om de Braytech Simulations te unlocken, en de andere voor Exo Stranger, meen ik. Die van Braytech heet iets van Old blabla, New blabla.

Systeem specs

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Update: inmiddels gelukt :)
Ik zoek trouwens nog een clan, wil wel eens zien wat zo'n raid inhoudt :)

Ik heb even een screenshot gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4H2LhOe6bZ3kQdUVbhM3jA0qrQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dAMg91wmsBZjbqB4wJ3ymT7I.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door ravenger op 26-11-2020 19:00 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!