Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Destiny 2 is zeker leuk om te spelen! Heb me ook aangemeld bij de Clan om eens naar de Nightfalls/Raids te kunnen kijken :) Waarschijnlijk gaat een maatje van me zich ook aanmelden :)

Voorlopig ook nog veel bezig met Crucible/Gambit en uiteraard de Vex/Moon missions. LL914 and counting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Leuk! Gisteren weer begonnen met spelen na een HELE lange pauze (gestopt vlak na D2 launch). Fijn om het 'gevoel' weer te hebben. Download duurde eeuwen dus maar 1 missie op de maan gedaan, maar die was vet.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Bij mij was het een en ander wel wat onduidelijk na ook langere tijd afwezig te zijn geweest, maar onderstaande video's hebben mij wel wat op weg weten te helpen.

Ik heb alleen de eerste raid gedaan, dus die andere wil ik nu zeker gaan proberen. Volgens mij is mijn level nu ook wel hoog genoeg om met een fireteam van 3 man door die oudere raids heen te knallen. Geeft niet alleen een leuke game ervaring, maar misschien ook mooie loot. 6 man voor de raids vond ik altijd net wat te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
SimD schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:36:
Lijkt mij wel weer tof om te gaan spelen! Mooie verbeteringen zie ik. Is er nog een andere clan waar ik kan joinen? Ghosts of Tweakers zit vol.
Neo heeft gisteren opgeruimd...ik zou nog eens aanvragen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nol_NL schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:08:
Ik heb alleen de eerste raid gedaan, dus die andere wil ik nu zeker gaan proberen. Volgens mij is mijn level nu ook wel hoog genoeg om met een fireteam van 3 man door die oudere raids heen te knallen. Geeft niet alleen een leuke game ervaring, maar misschien ook mooie loot. 6 man voor de raids vond ik altijd net wat te veel.
Ja, eh... zo werkt power niet. Power scaling werkt maar tot 20 of 30 levels boven een recommended activity. Dus je kan niet met twee maten op 910 power, met z'n drieen door een oude raid van 750 heen knallen ;)
Ik heb genoeg spelers boven 900 power gezien, die door 3 enemies op 750 werden gedood in een Prestige Raid. Enemies zijn dan aggressiever en schieten je alsnog in 3-5 hits dood.

Zowieso kan het niet, zelfs als power scaling wel werkte zoals jij denkt, want voor veel encounters heb je meerdere mensen nodig, anders start de encounter niet eens (badhuis in Leviathan heb je minimaal vijf spelers nodig om het te starten).

Daarnaast zal het je zowieso niet eens lukken als het wel kon in alle ideale omstandigheden, want alleen de beste, meest ervaren spelers kunnen raids met z'n drieën of duo doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Blisterin_Bull op 10-10-2019 12:50 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Oh ? Hahahaha. Ik dacht dat het een beetje werkte zoals de missies van RedWar, daar ga ik nu haast blind door de missies heen. Raid is dus toch weer net anders dan. Helaas...

[ Voor 24% gewijzigd door Nol_NL op 10-10-2019 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:52
Mother_Goozz schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:49:
[...]

ik krijg de melding dat Destiny 2 aan capacity zit en dat ik moet wachten voordat ik kan joinen
Leuk als je moet wachten voor iets waarvoor je betaald heb :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nol_NL schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 13:10:
Oh ? Hahahaha. Ik dacht dat het een beetje werkte zoals de missies van RedWar, daar ga ik nu haast blind door de missies heen. Raid is dus toch weer net anders dan. Helaas...
De campaigns zijn met opzet makkelijk, voor mensen die chill een story willen spelen, en is zeker geen indicatie voor de endgame content. Dat youtube filmpje heeft ook drie van de beste Destiny spelers, en is ook geen indicatie voor de gemiddelde raid groep ;)

Gisteren joinde ik een raid groep van 5 gasten die nog nooit een raid hadden gedaan, en waren al 3 uren bezig voordat ik joinde... Daarna binnen 20 minuten klaar ;)

Een indicatie van echte endgame (980 nightfall, waar de speler 20 onder level zijn ofzo);
YouTube: 980 Scarlet Keep | Nightfall Ordeal

[ Voor 11% gewijzigd door Blisterin_Bull op 11-10-2019 00:05 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
The Legend Himself 8)7 Echt heel slecht hoor, maar goed... De indicatie is duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oracle_1984
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-12-2020
Nol_NL schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 11:34:
Jawel, stond hier eerder al volgens mij. In de Tower naar Amanda, daar zou ik dan met Red War gaan beginnen. Zeg maar de storyline van Destiny 2, daarna kan je de uitbreidingen spelen. Alleen Forsaken zit er niet bij. Mocht de game je goed bevallen, dan is Forsaken zeker wel een aanrader, eigenlijk beter dan Destiny 2 zelf.

https://respawnfirst.com/destiny-2-new-light-campaign/
Dus dat betekent, dat als ik op de PS4 nu alle uitbreidingen heb (dus inclusief Forsaken en Shadowkeep) en ik wil overstappen naar PC met dus ook alles aan uitbreidingen, ik het volgende dien te doen?

1. Sowieso eerst cross- save aanzetten (als ik die vraag al eerder heb gekregen op de PS4 en toen heb geskipt, is dit dan nog wel te doen?)

2. Dan eerst Destiny: New Light "gratis kopen" via steam en installeren op de PC

3. Dan Destiny Forsaken kopen en installeren op de pc

4. Dan als laatste Destiny Shadowkeep kopen en installeren op de pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Dat klopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Dat Forsaken en ShadowKeep apart verkopen is wel een dingetje hoor. Het lijkt mij dat mensen Forsaken hierdoor gaan skippen, terwijl dat volgens mij de betere content is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Oracle_1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:00:
[...]

Dus dat betekent, dat als ik op de PS4 nu alle uitbreidingen heb (dus inclusief Forsaken en Shadowkeep) en ik wil overstappen naar PC met dus ook alles aan uitbreidingen, ik het volgende dien te doen?

1. Sowieso eerst cross- save aanzetten (als ik die vraag al eerder heb gekregen op de PS4 en toen heb geskipt, is dit dan nog wel te doen?)

2. Dan eerst Destiny: New Light "gratis kopen" via steam en installeren op de PC

3. Dan Destiny Forsaken kopen en installeren op de pc

4. Dan als laatste Destiny Shadowkeep kopen en installeren op de pc
In principe download je met New Light ook het complete spel inclusief de DLC. Alleen koop je met Forsaken en Shadowkeep de unlocks. Met Forsaken krijg je automatisch de y2 season pass, en met Shadowkeep komt "gratis" het eerste seizoen (Season of Undying).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Waarom duurt het accepteren van clan request zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
xamirz schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:05:
Waarom duurt het accepteren van clan request zo lang?
Ik zie dagelijks accepts langskomen in de app...hoe lang gelden heb je aangevraagd?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Zarhrezz schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:18:
[...]

Ik zie dagelijks accepts langskomen in de app...hoe lang gelden heb je aangevraagd?
3 a 4 dagen denk ik wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Mc0fPAa.jpeg

Useless persoonlijk goal gehaald. 100.000 PVE kills *O*

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Hoi, ik was ook voormalig member van Ghosts of Tweakers, maar ben gekicked door inactivity. Nu weer volop bezig met Destiny en zou graag weer willen joinen :) Invite gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ricmaniac schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:33:
[Afbeelding]

Useless persoonlijk goal gehaald. 100.000 PVE kills *O*
Hmm...echt nooit opgevallen dat die aantallen bij je ghost staan...toch eens kijken hoe erg het bij mij is... :X

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:31
Zijn de raids in destiny een beetje te doen met random mensen? Nu ik een dagje ouder wordt heb ik niet meer zon gevulde friendlist als vroeger en zeker 5 man voor destiny heb ik niet haha.
Maar lijkt me toch wel leuk om te doen nu ik opnieuw ben begonnen met new Light.

Best bizar hoeveel content je gratis krijgt, maar ben zeker van plan om forsaken en shadowkeep te gaan aanschaffen zodra ik de new light content gedaan heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 13-10-2019 19:08 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het ligt eraan niet of je het met random mensen doet, of met bekenden, maar of je met eental spelers bent die weten wat er moet gebeuren. Je kan niet met vijf anderen die nog nooit geraid hebt, een raid ingaan, en hopen dat het goed komt... Tenzij je bereid bent met de hele groep urenlang aan te klooien ;)

Dat eindigt altijd/meestal in teleurstelling waar mensen elkaar de schuld gaan geven, dat ze elke keer dood gaan, of iets niet goed doen, terwijl eigenlijk niemand een notie heeft van wat er eigenlijk moet gebeuren.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:02
Stylze schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 19:07:
Zijn de raids in destiny een beetje te doen met random mensen? Nu ik een dagje ouder wordt heb ik niet meer zon gevulde friendlist als vroeger en zeker 5 man voor destiny heb ik niet haha.
Maar lijkt me toch wel leuk om te doen nu ik opnieuw ben begonnen met new Light.

Best bizar hoeveel content je gratis krijgt, maar ben zeker van plan om forsaken en shadowkeep te gaan aanschaffen zodra ik de new light content gedaan heb.
Same here. Heb wel twee vrienden waarmee ik de campaign door wil (maar 1 ervan heeft het vrij druk, dus zorgt voor vertraging), maar hebben verder niemand echt om ons wat rond te leiden en op handige dingen te wijzen. Ik ga wel wat dingen opzoeken enzo, maar zal toch wel even duren voor ik wijs raak uit alle en echt kan helpen met raids enzo in de clan

heb division 2 gespeeld en vond het daar iets beter uitgelegd, maar zal nog wel komen. looter shooters zijn leuk, dus shadowkeep komt er op termijn ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Zie dat al mijn gear nu op level 750 is gezet. Is er nog iets te doen op level 750 zonder shadowkeep te kopen?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, in principe alles.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

Ok, Survival: Freelance is echt de beste competitive aanpassing ooit. Eindelijk op een leuke manier naar Recluse toewerken.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

UTADDICT schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:25:
Ok, Survival: Freelance is echt de beste competitive aanpassing ooit. Eindelijk op een leuke manier naar Recluse toewerken.
Nog niet gespeeld eigenlijk ? Hoop dat het leuker is dan Gambit iig. Ben zo blij als ik die weekly gehad heb en weer Crucible kan doen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Eens, de move om matching skill based te maken maakt het zoveel leuker en spannender. Ik ben zonder meer geen goeie Crucible speler, maar nu zit ik gewoon tussen de andere kneusjes en wordt het een wedstrijdje waar iedereen z'n best moet doen.

Ik kan me ook voorstellen dat het voor de Legend spelers ook leuker wordt omdat ze nu 3 tegen 3 met goede spelers gaan in plaats dat ze game in game uit carries aan het doen zijn (of ze het nou willen of niet).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Dangit, clan is vol. Ik speel D2 ook weer sinds shadowkeep. Ik zoek eigenlijk een clan om eens met Raids mee te gaan of wat pvp te doen. Zeker de raids heb ik nooit eerder kunnen doen helaas.

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:31
Goed om te weten. Recluse staat ook nog op de wensenlijst...

Ben een paar weken voordat Shadowkeep uitkwam begonnen met D2. Na D1 had ik het de afgelopen paar jaar wel ff gezien maar zit er inmiddels weer helemaal in.

Inmiddels een titan en warlock op +- 920 light en een paar leuke exotics verzameld. Hunter moet ooit nog een keer aan beginnen.

Ik kwam er gisteren wel achter dat je niet meer zo makkelijk high lvl gear van een andere class (bv titan) in je gear van je andere character kan infusen :+ . Was ooit wel zo in D1 volgens mij. Achja we blijven maar lekker grinden.

Vanavond Iron banner! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Nyazzin schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:40:
Ik kwam er gisteren wel achter dat je niet meer zo makkelijk high lvl gear van een andere class (bv titan) in je gear van je andere character kan infusen :+ . Was ooit wel zo in D1 volgens mij. Achja we blijven maar lekker grinden.
Cross-class armor kan niet. Wapens overzetten is niet meer nodig als het op drops aankomt; de drops kijken account-wide naar de hoogst mogelijke equipable in een slot en gebaseerd op die 'maximaal haalbare light level' worden de engram levels bepaald.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:31
Zarhrezz schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:13:
[...]

Cross-class armor kan niet. Wapens overzetten is niet meer nodig als het op drops aankomt; de drops kijken account-wide naar de hoogst mogelijke equipable in een slot en gebaseerd op die 'maximaal haalbare light level' worden de engram levels bepaald.
Goed om te weten! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben dit weekend richting de 4k glory gekomen met Survival, maar ik heb al een paar keer vreemde shit mee gemaakt met die solo Q. Ik vraag mij dan ook af of er meer mensen zijn die er last van hebben. Het lijkt namelijk alsof er mensen zijn die hiermee een nieuwe manier van account boosting hebben gevonden. Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik een game in kom en dan al in of na de eerste ronde zonder teammates zit. Ze disconnecten gewoon.

Gister zelfs een potje dat we de eerste ronde verliezen, vervolgens de tweede ronde in gaan, enemy schiet niet op de twee lui die disconnecten en vervolgens zit ik dan in mijn eentje tegen een team. Wat wel grappig was; ik won de pot ook nog bijna. Het werd uiteindelijk 3-4. Ik rek dus in mijn eentje spelers die op 4k ELO zitten ongeveer. Dat klopt toch niet?

Omdat ik het nu al een paar keer mee gemaakt heb lijkt mij dit een nieuwe vorm van account boosting: Met een groepje van 5 vrienden ga je lekker op teamspeak/discord zitten. Vervolgens gooi je met z'n 5en de Q tegelijk aan. Grote kans dat je dan bij elkaar in de game komt. Vervolgens disconnecten twee mensen die bij de random in het team komen te zitten en hoppa gratis glory puntjes voor 3 mensen die tegen die ene persoon komt te spelen.

Ik heb dit nu al een aantal keer mee gemaakt met die solo Q playlist. Enige manier om hier wat aan te doen is door gewoon met vrienden te spelen. Maar wel sneu als blijkt dat dit de nieuwe manier is om easy glory te farmen en op die manier makkelijk aan wapens te komen die ze eigenlijk niet zouden moeten hebben.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mjah, de servers zijn nou niet echt super betrouwbaar sinds de nieuwe DLC. Ik had een paar dagen geleden in comp. een teammate die ragequit nadat hij "gecolatteraled" werd (1 sniper shot van enemy die 2 teammates van mij killed). Volgende ronde was hij weg, ik krijg een error code "bat", zwart scherm en bam "you have been disconnected, negative experience for team bla bla" waarschuwing.

Het spel heeft trouwens een "verborgen MMR" voor elke speler. Als het spel denkt dat je goed bent (gebasseerd op Bungie's algoritmes, niet inzichtbaar voor spelers), wordt je snel geboost. Dus het hoeft niet een workaround door spelers te zijn.

Voorbeeld: https://destinytracker.co...1686018467643653/overview

Dat zijn mijn stats; wat op papier niet indrukwekkend is, zo begon ik een aantal dagen geleden een speelsessie op 900 glory ofzo. Daarna speelde ik 6 potjes, waarvan 4 wins, en 2 losses... Ik eindigde op 1700 glory. :D

Omdat ik waarschijnlijk twee seizoenen geleden ooit 2500 glory gehaald hebt, vind het spel dat ik zsm daarnaartoe geboost moet worden, voordat ik normale gains en losses ondervindt.
DAMAGE schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:28:Omdat ik het nu al een paar keer mee gemaakt heb lijkt mij dit een nieuwe vorm van account boosting: Met een groepje van 5 vrienden ga je lekker op teamspeak/discord zitten. Vervolgens gooi je met z'n 5en de Q tegelijk aan. Grote kans dat je dan bij elkaar in de game komt. Vervolgens disconnecten twee mensen die bij de random in het team komen te zitten en hoppa gratis glory puntjes voor 3 mensen die tegen die ene persoon komt te spelen.
Dit is al een ding sinds voor Forsaken, toen mensen toentertijd Redrix's Claymore boosten. Ze werden toentertijd eenmalig geband, of het wapen werd gelocked. Maar sinds Forsaken en zelfs in y1, boosten mensen altijd al in Trials en comp.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/byVQIJ8.png

[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 15-10-2019 18:49 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Blisterin_Bull Jup, ik weet het. Maar toen moesten ze tenminste nog echt spelen. Nu verneuken ze gewoon met een groepje de ervaring voor 1 speler. Omdat er twee uit gaan en de random die dan overblijft eigenlijk gewoon een gratis loss heeft. En uiteindelijk dus ook voor andere spelers omdat je tegen dat soort complete noobs komt op hogere glory ranks. Heel sneu allemaal. Ben bang dat je er ook vrij weinig tegen kunt doen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik vraag me af hoe vaak zo'n groepje dat kan doen voordat ze een ban happen. Uiteindelijk kiezen er 2 immers voor om een Comp game te disconnecten en dat zou consequenties moeten hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Laatste quest van Iron banner is bugged.
Granade kills tellen niet. je moet granade damage doen en dan binnen 1 seconde de persoon neerhalen met een andere wapen.
Helaas mij ook niet gelukt, maar de quest is dus niet wat het moet zijn.
wachten op een patch dus

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Pykow schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 06:42:
Laatste quest van Iron banner is bugged.
Granade kills tellen niet. je moet granade damage doen en dan binnen 1 seconde de persoon neerhalen met een andere wapen.
Helaas mij ook niet gelukt, maar de quest is dus niet wat het moet zijn.
wachten op een patch dus
Volgens mij heb ik ook een bug. Ik heb een Iron Banner quest om (ik dacht control zones capturen en games te voltooien) en pulse rifle kills te maken. Die heb ik voltooid maar nu heb ik een nieuwe quest gekregen, waarbij de eerste twee criteria al meteen zijn vervuld, waarbij in de tekst staat dat ik nu super kills moet maken maar in de progress bar staat dat ik pulse rifle kills moet maken.... Ik heb beide geprobeerd maar zowel super als pulse rifle kills vullen niet de progress bar. Zal ongetwijfeld snel gepatched worden.

Gisteravond wel lekker wat progress kunnen maken voor mn Recluse. Eerdere dagen had ik best wat moeite in solo queue om Crucible games te winnen maar gisteravond zat ik wat beter in 'the flow' denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Shrimp Tabasco schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 07:26:
Volgens mij heb ik ook een bug. Ik heb een Iron Banner quest om (ik dacht control zones capturen en games te voltooien) en pulse rifle kills te maken. Die heb ik voltooid maar nu heb ik een nieuwe quest gekregen, waarbij de eerste twee criteria al meteen zijn vervuld, waarbij in de tekst staat dat ik nu super kills moet maken maar in de progress bar staat dat ik pulse rifle kills moet maken.... Ik heb beide geprobeerd maar zowel super als pulse rifle kills vullen niet de progress bar. Zal ongetwijfeld snel gepatched worden.
Ik moest eerst 3 super kills (naast zones en matches), toen werd supers Pulse rifle kills terwijl de quest nog super kills zegt. Progress is wel gewoon met Pulse rifles....als je de tekst niet leest, klopt het allemaal =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
@Zarhrezz Zijn de quests class afhankelijk? Ik heb bij de tweede step zowel pulse rifle kills als super kills geprobeerd maar beide vullen de bar niet.

@Pykow Kijk hier eens naar: https://www.bungie.net/en/Forums/Post/253978701

Blijkbaar zouden het SMG kills moeten zijn in jouw geval. Misschien nog even het proberen waard.

[ Voor 38% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 16-10-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
de quest is voor iedereen hetzelfde :
1) super kills
2) pulse rifle kills
3) fusion rifle kills
4) SMG kills
5) grenade launcher, maar is bugged, SMG kills tellen ook

de quest is toch een pak vlotter dan die van vorig seizoen, ben er in 2 uurtjes doorgegaan, en nog een 22 k/d kill game erbij ook :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
De description op de quest is wat onduidelijk, maar klopt toch wel:
Land <insert weapon type> final blows in the Iron Banner.

At any time during Season 8, complete matches, defeat opponents, capture zones, and land Super final blows to earn progress.
Alleen de eerste step heeft geen weapon, in plaats daarvan Super kills (3 stuks).

Daarna is het altijd 2 van de 4 dingen in het 'At any time during Season 8' deel en elke step wat meer, naast het gegeven wapen.

Het gaat inderdaad wel rap...net step 4 afgemaakt met een 2-3 uur spelen sinds reset.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rx101
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2024
Is er nog een plaats in een clan ergens?
Zoek zoals meerdere hier een voor een raid.
Ben een noob in een pvp XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Mea Culpa... Ik heb gewoon niet goed gelezen denk ik eergisteren. Gisteravond heb ik de quest bekeken en er stond inderdaad gewoon Fusion Rifle kills.. Doh!

Inmiddels heb ik hem ook behaald en alle armor pieces binnen.

Ik heb me aangemeld voor de clan Gods of tweakers.. Nu vraag ik me af is dit de juiste? Ik ben gisteren de Discord gejoined en van daaruit werd ik na registratie doorverwezen naar Ghosts of Tweakers.. en die zit vol.

Ik speel op pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Shrimp Tabasco schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:36:
Mea Culpa... Ik heb gewoon niet goed gelezen denk ik eergisteren. Gisteravond heb ik de quest bekeken en er stond inderdaad gewoon Fusion Rifle kills.. Doh!

Inmiddels heb ik hem ook behaald en alle armor pieces binnen.

Ik heb me aangemeld voor de clan Gods of tweakers.. Nu vraag ik me af is dit de juiste? Ik ben gisteren de Discord gejoined en van daaruit werd ik na registratie doorverwezen naar Ghosts of Tweakers.. en die zit vol.

Ik speel op pc.
Ghosts of tweakers is eigenlijk nog de enige GOT clan die actief is voor zover ik weet. Gods of tweakers zat ik in en die was compleet leeg....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Is / was er een Gods of Tweakers? =) Toen de game net uit was waren Ghosts of Tweakers en Guardians of Tweakers de twee GoT clans en die waren toen beide zo goed als vol. Na verloop van tijd werd het rustiger en is iedereen naar Ghosts of Tweakers gegaan om iedereen bij elkaar te hebben. Geen idee of Guardians of Tweakers nog actief is...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Guadians, Ghosts, Gods... Ik denk dat de actieve spelers uit elke clan uiteindelijk in Ghosts geassimileerd zijn. Als je enigszins serieus in het spel bezig bent, is er altijd wel een plekje te vinden in de clan. Ben je het type dat elke keer inactief wordt en later terug wilt komen, ben je meestal de eerste die verwijderd/opgeschoond wordt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Kent iemand Nederlandstalige PC D2 clans die een inschrijfsysteem hanteren voor raids? Dus met wekelijkse rosters en officers die de teams samenstellen et cetera.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Een NL clan die dat doet bestaat niet voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Kan iemand aub mijn verzoek accepteren?
Ik heb invite gestuurd naar GODS OF TWEAKERS [GOT].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Ghosts of Tweakers is op dit moment de actieve clan, de overige 2 clans stammen nog uit het de release periode van Destiny 2. In de periode dat Destiny 2 beperkt content bevatte is het overgrote deel van de drie clans die nog actief waren in 1 clan gestapt, Ghosts of Tweakers.

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2749134 is de juiste clan waar iedereen zich aan kan melden.

Inactieve leden worden verwijderd op het moment dat er plek gemaakt dient te worden voor nieuwe leden. Concreet betekent dit dat je tijdens een release periode sneller verwijderd zult worden als je inactief bent. Ga je een periode weg of kun je een tijdje niet spelen maar wil je wel in de clan blijven? Geef dit dan even door zodat je niet onnodig uit de clan gaat.

Communicatie tussen clanleden gaat met name via de in-game clanchat en anders via discord,

https://discord.gg/TNH66Jr

Kortom, in discord krijg je vrijwel altijd wel een reactie en voor de juiste clan moet je Ghosts of Tweakers hebben.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Arrahant schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:27:
Kent iemand Nederlandstalige PC D2 clans die een inschrijfsysteem hanteren voor raids? Dus met wekelijkse rosters en officers die de teams samenstellen et cetera.
In discord is het mogelijk om via een bot een LFG aan te maken. Hier kunnen vervolgens spelers aangeven of ze mee willen doen. Je kunt de raid selecteren, het tijdstip en de vereisten. De playerbase op PC is veel kleiner dan die op de consoles, hierdoor ben je vaak aangewezen op de grootste Destiny discord server,

https://discord.gg/uBSR3ZP

Dit is een Engelstalige LFG server waar je vrijwel altijd direct een raidgroup kunt joinen om te spelen.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
neolite schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:28:
Ghosts of Tweakers is op dit moment de actieve clan, de overige 2 clans stammen nog uit het de release periode van Destiny 2. In de periode dat Destiny 2 beperkt content bevatte is het overgrote deel van de drie clans die nog actief waren in 1 clan gestapt, Ghosts of Tweakers.

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2749134 is de juiste clan waar iedereen zich aan kan melden.

Inactieve leden worden verwijderd op het moment dat er plek gemaakt dient te worden voor nieuwe leden. Concreet betekent dit dat je tijdens een release periode sneller verwijderd zult worden als je inactief bent. Ga je een periode weg of kun je een tijdje niet spelen maar wil je wel in de clan blijven? Geef dit dan even door zodat je niet onnodig uit de clan gaat.

Communicatie tussen clanleden gaat met name via de in-game clanchat en anders via discord,

https://discord.gg/TNH66Jr

Kortom, in discord krijg je vrijwel altijd wel een reactie en voor de juiste clan moet je Ghosts of Tweakers hebben.
Ik was ooit bang dat ik eruit geschopt werdt omdat ik 2 a 3 maanden niet gespeeld had. Speelde division 2 en fifa 19 eventjes.
Nu weer vrijwel elke dag destiny 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik speel de game nu een weekje en ik ben echt onwijs fan. Speel het afwisselend op de Xbox en PC, maar wel het meest op de PC (Shooters en Xbox gaan bij mij niet goed samen). Heb bovenstaande Discord gejoind, in-game clan zit helaas al vol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Moet zeggen dat het even duurde voordat ik het Destiny gevoel weer helemaal te pakken had. Met name na een tijdje Forsaken te hebben gespeeld was ik er aardig klaar mee.

Waar Forsaken een gaaf verhaal had, maar een wat matige 'endgame' (mijn mening, niet de algemene mening volgens mij), is het met Shadowkeep juist andersom. Verhaal kent een prima opbouw, lijkt ergens heen te gaan, maar komt vervolgens nooit echt lekker op gang.

Nu keihard bezig met die powerlevels, laat dit maar de eerste Destiny worden waarin ik ook daadwerkelijk de raid gecleard krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door iron banner redelijk kunnen klimmen in powrlevel. Ondanks dat ik die pinnacle engrams gewaste had omdat k die quest nog niet complete had en dus geen armor kon krijgen >_<

zit nu op 956

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb nooit Raids gedaan en zou dat graag willen doen. Ik zag alleen pas later dat Raids geen matchmaking hebben. Hoe kan ik fireteams vinden of zoeken? Of is er vanuit dit topic daar wat voor? Ik speel op PC en heb het nooit gedaan en ik wil bijvoorbeeld de Leviathan raid doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Laatst online: 13-09 17:43
Phntm schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:42:
Ik heb nooit Raids gedaan en zou dat graag willen doen. Ik zag alleen pas later dat Raids geen matchmaking hebben. Hoe kan ik fireteams vinden of zoeken? Of is er vanuit dit topic daar wat voor? Ik speel op PC en heb het nooit gedaan en ik wil bijvoorbeeld de Leviathan raid doen.
Als je enigzins moeite had gedaan, had je t antwoord al gehad. Neolite noemt het namelijk enkele posts geleden.
Graag eerst in dit topic zoeken alvorens je zulke vragen stelt, want dergelijke vragen zijn al veelvuldig beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Solotov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:35:
[...]

Als je enigzins moeite had gedaan, had je t antwoord al gehad. Neolite noemt het namelijk enkele posts geleden.
Graag eerst in dit topic zoeken alvorens je zulke vragen stelt, want dergelijke vragen zijn al veelvuldig beantwoord.
Het is niet dat ik niet had kunnen zoeken, maar meer een vraag die in me opkwam terwijl ik op werk ben. Ik zit lang genoeg op tweakers om te weten wat ik moet doen, maar het is niet dat elke post zo gearticuleerd is dat er altijd gelijke termen gebruikt worden. Maar goed, ik zie nu de post die je bedoelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
EpicDnS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:27:
Moet zeggen dat het even duurde voordat ik het Destiny gevoel weer helemaal te pakken had. Met name na een tijdje Forsaken te hebben gespeeld was ik er aardig klaar mee.

Waar Forsaken een gaaf verhaal had, maar een wat matige 'endgame' (mijn mening, niet de algemene mening volgens mij), is het met Shadowkeep juist andersom. Verhaal kent een prima opbouw, lijkt ergens heen te gaan, maar komt vervolgens nooit echt lekker op gang.

Nu keihard bezig met die powerlevels, laat dit maar de eerste Destiny worden waarin ik ook daadwerkelijk de raid gecleard krijg :)
Bijna 400 uur in Destiny 2. 1x raid gedaan tot de laatste encounter en toen moest ik helaas stoppen om 3 uur snachts haha.

Wil inderdaad ook eens 1tje clearen. Maarbde meeste beginnen pas 10 uur in de avond en zn raid duurt gewoon paar uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Als het normaal gaat tussen de 30 en 60 minuten afhankelijk van de raid ^^, is het een volledig nieuwe groep dan wel iets langer, maar uren .... dat is lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicDnS
Pykow schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:03:
[...]

Bijna 400 uur in Destiny 2. 1x raid gedaan tot de laatste encounter en toen moest ik helaas stoppen om 3 uur snachts haha.

Wil inderdaad ook eens 1tje clearen. Maarbde meeste beginnen pas 10 uur in de avond en zn raid duurt gewoon paar uurtjes.
Ik zit niet in een clan, dus meestal op een vrije dag van werk ofzo zoek ik op enig moment een groep en kijk ik wel hoe ver ik kom. Zit nu in de overstap van Xbox naar PC (leve de crosssave), dus nu eerst dat platform maar eens goed onder de knie krijgen.

Leviathan raid was met name zo lastig te clearen zonder clan, vanwege een aantal mechanics waarbij je simpelweg moet weten wat je doet. Wat daar helaas opviel (net als een groot deel van WoW looking for raid publiek) is dat mensen zich onvoldoende verdiepen in wat ze moeten doen. Daarna gaat het mis en daarna leaved de helft. Dat haalde het spelplezier destijds wel omlaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ashrah schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:04:
Als het normaal gaat tussen de 30 en 60 minuten afhankelijk van de raid ^^, is het een volledig nieuwe groep dan wel iets langer, maar uren .... dat is lang geleden.
Ik had ooit 3 uur gedaan over een raid. waren 2 die het kennen en de rest nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicDnS
Ik zie dat de PC-clan momenteel vol is. Wordt op deze pagina een update gegeven als er weer plaatsen vrij zijn na een opschoning?

Is het mogelijk c.q. toegestaan de Discord omgeving te joinen zonder clanlid te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
EpicDnS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:43:
Ik zie dat de PC-clan momenteel vol is. Wordt op deze pagina een update gegeven als er weer plaatsen vrij zijn na een opschoning?

Is het mogelijk c.q. toegestaan de Discord omgeving te joinen zonder clanlid te zijn?
Van mij part komt iedereen op de discord kanaal.

Ben benieuwd hoe moeilijk de undying vex gaat worden. Heb de komende 2 dagen denk ik all trhiumps binnen voor de title.
Nog 5 public events en void abillity kills en dan uiteindelijk 3x undying vex killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Even een weekendje weg, dus morgenavond nog even proberen wat weeklies te doen voordat we dinsdag met de patch aan de gang mogen...nieuwe quest voor de 4-round machine gun (rail gun?), ik ben erg benieuwd. Ook de nieuwe dungeon heb ik zin in, een tweede Shattered Throne?

Daarnaast Festival of the Lost, altijd wel grappig en wat afwisseling...naast een paar extra tier-x drops als het mee zit.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Vex offensive gedaan en 40 seconde te langzaam voor de 10 min complete triumph.
Nu half 1 en morgen weer werken.
Helaas niet verder kunnen komen.

Wel alles gehaald van de undying title.
Nog 1 te gaan zodra undying beschikbaar is

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 28-10-2019 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Zarhrezz schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 16:22:
Even een weekendje weg, dus morgenavond nog even proberen wat weeklies te doen voordat we dinsdag met de patch aan de gang mogen...nieuwe quest voor de 4-round machine gun (rail gun?), ik ben erg benieuwd. Ook de nieuwe dungeon heb ik zin in, een tweede Shattered Throne?

Daarnaast Festival of the Lost, altijd wel grappig en wat afwisseling...naast een paar extra tier-x drops als het mee zit.
Ik hoop op wat meer / diverse activiteiten die pinnacle engrams gaan geven. Mijn light level zit nu op 960 (+10 vanwege artifact) en ik kan dus alleen nog maar met pinnacle engrams betere gear krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Shrimp Tabasco schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:30:
Ik hoop op wat meer / diverse activiteiten die pinnacle engrams gaan geven. Mijn light level zit nu op 960 (+10 vanwege artifact) en ik kan dus alleen nog maar met pinnacle engrams betere gear krijgen.
Daar zou ik niet op reken. We zitten nu 6 weken vanaf einde season...zeg halverwege. Als je nu al 950 drops krijgt zit je waarschijnlijk in de top 5-10% van de player base. De kans dat er meer opties bijkomen om de absolute cap van 960 (sneller) te bereiken zal geen plek hebben op het prio-lijstje van Bungie.

Ik vind dat ik zelf best veel speel (wel aardig casual) en ik zit nu op 48 van de seasonal track, ook zo'n beetje halverwege dus. Ik heb nog geen 950 drops (komt wel dichtbij, pieces tussen de 941 en 946) en Hunter en Titan zitten flink lager. Voor mij is het vasthouden van de IB pinacles dus nog wel interessant, maar ik vermoed dat dat voor het overgrote deel van de player base niet zo zal zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
@Zarhrezz Ik denk dat je gelijk hebt. Aan de andere kant, tijdens IB dropte ook gewoon pinnacle (wat ik dus niet vastgehouden heb, had gewoon niet verwacht dat mijn light level zo snel zou gaan). Ik zou me daarom heel goed voor kunnen stellen dat ze tijdens dit event ook wat pinnacle weg geven :).

Ik ben ook zeker geen hardcore speler, simpelweg omdat de tijd daar niet voor is. Ik level niet veel chars, alleen mijn warlock.

[ Voor 18% gewijzigd door Shrimp Tabasco op 28-10-2019 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
heb de expansie gehaald nu ie direct in sale stond. Ik neem aan dat fireteam members die ook moeten hebben voor die content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
AntiChrist7 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:37:
heb de expansie gehaald nu ie direct in sale stond. Ik neem aan dat fireteam members die ook moeten hebben voor die content?
Ja anders kan je een activity niet starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:22:
[...]

Ja anders kan je een activity niet starten.
Dit inderdaad.

Hetzelfde geldt bv. ook voor bepaalde quest content; als niet iedereen in een Fireteam de betreffende quest step beschikbaar heeft of al voltooid heeft, kan je zo'n activiteit niet als Fireteam starten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:13:
[...]

Dit inderdaad.

Hetzelfde geldt bv. ook voor bepaalde quest content; als niet iedereen in een Fireteam de betreffende quest step beschikbaar heeft of al voltooid heeft, kan je zo'n activiteit niet als Fireteam starten.
Gisteren wel met een Raid meegedaan, terwijl ik deze nog nooit had gedaan en de final boss verslagen.
Had alleen de Quest verwijderd, omdat ik nooit leviathan raid zou voltooien. helaas nu dus wel 1x gedaan.
want alleen de eindbaas verslaan was voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Range op Hand Cannons doet nauwelijks iets meer. Rangefinder is de moeite, afhankelijk van arch-type is een (1) range perk (barrel / mag / masterwork) wenselijk, maar niet meer dan dat. Een Spare Rations met range masterwork en leuke reload / damage perks is nu wel echt top of the line wegens de aim assist.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
1 uur en 47 minuten gedaan over de nieuwe dungeon. Met hulp via stream van wat er gedaan moest worden. Ook de exotic machinegun gehaald met de boys.

Nu wachten op vex undying mind voor de undying title/seal van dit seizoen.

Zondag weer verder grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Dit is wss een domme vraag, maar wat is het nut van een finisher? Het is gebonden aan een lastige knop (ok, kan je nog rebinden), maar het neemt meer tijd dan gewoon melee of schieten.

Is het enkel voor daily bounties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
AntiChrist7 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 10:36:
Dit is wss een domme vraag, maar wat is het nut van een finisher? Het is gebonden aan een lastige knop (ok, kan je nog rebinden), maar het neemt meer tijd dan gewoon melee of schieten.

Is het enkel voor daily bounties?
Met een mod kan je met een finisher bijvoorbeeld special ammo droppen voor heel je fireteam. Kan handig zijn voor snipers, shotguns, fusion rifles, granade launchers.

Vanmorgen had ik echt mazzel.
Ik kwam op mars en gelijk EP op level 7.
Boss gekilled en gelijk de sniper rifle gedropt. Jeujjj. Alleen de SMG nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Pykow schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:03:
[...]

Met een mod kan je met een finisher bijvoorbeeld special ammo droppen voor heel je fireteam. Kan handig zijn voor snipers, shotguns, fusion rifles, granade launchers.
ok thnx. Als new light player ben ik bijlange nog niet in de fase waar ik mijn build perfectioneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 09:02
phew, what is Destiny 2 weer cool zeg als returning player, er is zoveel meer te doen.

Na een goeie 2 jaar eruit te zijn geweest, ik had direct na launch gespeeld op de xbox one en non-stop aan 1 stuk door, max level bereikt ook op mijn items op een hunter en titan class en daarna sloeg de verveling toe, er zat voor mijn gevoel te weinig variatie in de game zoals die toen was.

Nu het op Steam is uitgekomen, en de Forsaken uitbreiding wel erg goedkoop was in de sale(+lovende reviews), mooie kans om het weer eens te proberen. Ik was direct overweldigend eigenlijk aan alle mogelijkheden en opties, ik had mijn 2 characters geimporteerd maar ik wist werkelijk waar niet meer wat wat was en hoe dingen werkten.

Zoveel mannetjes ook in de tower, ik wist niet meer wat mote of light was, hoe de engrams werkte, al die verschillende challenges die je kon oppikken, ik zat maar at random in mijn build dingen te doen, random naar planeetjes gaan ik verzwom gewoon in alle opties die er waren.

Maar besloten wat videos te gaan kijken en guides te lezen, conclusie voor mij was dat het beste was om met een nieuwe character van voor af aan te beginnen,zo gezegd zo gedaan en ik heb nu redelijk door hoe alles weer werkt :), na een week spelen zit ik nu op level 905 met mijn char., dus meer klaar voor de volgende stap en wat meer met de raids beginnen.
Ik heb mij al aangesloten bij de Ghost of Tweakers clan en hoop hier gelijkgestemden te kunnen vinden om raids en nightfall mee te spelen :) (ik wil ook niet het 5e wiel zijn bij zeer ervaren spelers waardoor ik deadweight ben, wil wel enigzins wat kunnen toevoegen en mij niet enkel laten carryen)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren mij nog eens aan survival gezet via lfg, en een schitterend paar teammates opgepikt. 9 wins in a row, van 4k naar 5k. vanavond eens legend proberen te bereiken.
viel wel op, bijna geen enkele game waar we tegen OEM, MT, recluse spammers speelden. allemaal teams met diverse loadouts, wat alles veel aangenamer maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Turismo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:33:
phew, what is Destiny 2 weer cool zeg als returning player, er is zoveel meer te doen.

Na een goeie 2 jaar eruit te zijn geweest
Hier hetzelde.

Het spel 'geclaimed' toen Bungie het basis spel weggaf in nov. 2018.
Daarna de Red War campaign uitgespeeld en mijn Titan tot max light gelevelled, hierna sloeg de verveling snel toe. De max light cap (zonder de DLC's) zorgde ervoor dat bepaalde elementen van het spel niet efficient gedaan konden worden. Ook dat de ontsnapte gevangen uit de 'Prison of Elders' in de open wereld je konden one-shotten schoot ook niet echt op.
Wel een warlock character begonnen, maar verder niets meer mee gedaan.

Nu met New Light weer eens begonnen en het heeft me niet meer los kunnen laten.
Om eerst een beetje feeling met het spel te krijgen met mijn Warlock de Red War Campaign gedaan (want waar ging het verhaal ook alweer over).
Daarna bij Amanda in de hangar ook de Curse of Osiris en Warmind campaign geclaimed en uitgespeeld.

Door de Light boost naar 750 is het spel een stuk beter speelbaar (ik kan me het begin nog herinneren dat je zeer spaarzaam met je leven en je ammo moest zijn om bepaalde missies te doen) nu hoef ik me daar minder druk om te maken.

Ook het levellen van wapens / armor is een m.i. een stuk overzichtelijker gemaakt. Ik kan me herinneren dat ik daar vele vraagtekens bij plaatste in het basisspel.

Met de Steam Sale Forsaken voor €15,- aangeschaft en afgelopen week ook maar de Season Pass erbij.

Zit momenteel op 960 Light (949 en 11 bonus van de artifact). Vrije wereld drops zitten rond de 947+ - 950. En de rewards engrams op 950. Gisteren de Nightfall Strike op Hero op 102k gezet (met een stel randoms). Eerste drop van 952. Haunted forest naar Branch 9 is toch een stuk pittiger.

Maar de hoeveelheid Exotic open wereld drops die ik gekregen heb in de afgelopen tijd :9 is niet normaal.

Op dit moment mijn grootste ergenis : Inventory management, 500 slots is gewoon niet genoeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Ja het is echt weer erg leuk om te spelen! Ben weer elke dag zoet. Voor mijn gevoel is het spel echt veel beter geworden; complimenten voor de ontwikkelaars.

Ik probeer me ook aan te sluiten, maar mijn request wordt maar niet opgepakt. Hopelijk zijn de admins wat actiever komende de tijd, zodat ik mijn steentje kan bijdragen.

Hopelijk zijn de admins de komende tijd wat actiever.
Turismo schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:33:

Na een goeie 2 jaar eruit te zijn geweest, ik had direct na launch gespeeld op de xbox one en non-stop aan 1 stuk door, max level bereikt ook op mijn items op een hunter en titan class en daarna sloeg de verveling toe, er zat voor mijn gevoel te weinig variatie in de game zoals die toen was.

Nu het op Steam is uitgekomen, en de Forsaken uitbreiding wel erg goedkoop was in de sale(+lovende reviews), mooie kans om het weer eens te proberen. Ik was direct overweldigend eigenlijk aan alle mogelijkheden en opties, ik had mijn 2 characters geimporteerd maar ik wist werkelijk waar niet meer wat wat was en hoe dingen werkten.

Zoveel mannetjes ook in de tower, ik wist niet meer wat mote of light was, hoe de engrams werkte, al die verschillende challenges die je kon oppikken, ik zat maar at random in mijn build dingen te doen, random naar planeetjes gaan ik verzwom gewoon in alle opties die er waren.

Maar besloten wat videos te gaan kijken en guides te lezen, conclusie voor mij was dat het beste was om met een nieuwe character van voor af aan te beginnen,zo gezegd zo gedaan en ik heb nu redelijk door hoe alles weer werkt :), na een week spelen zit ik nu op level 905 met mijn char., dus meer klaar voor de volgende stap en wat meer met de raids beginnen.
Ik heb mij al aangesloten bij de Ghost of Tweakers clan en hoop hier gelijkgestemden te kunnen vinden om raids en nightfall mee te spelen :) (ik wil ook niet het 5e wiel zijn bij zeer ervaren spelers waardoor ik deadweight ben, wil wel enigzins wat kunnen toevoegen en mij niet enkel laten carryen)

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
Had wat moeite om erin te komen, en van het verhaal snap ik de ballen, maar er is idd wel veel te doen om je lang mee bezig te houden. Divsion 2 daarentegen lijkt wel dood ermee vergeleken, heb het maanden niet meer aangezet.

Wat ik wel niet snap is dat je geen loadouts kan creeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
kowlier schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:11:
gisteren mij nog eens aan survival gezet via lfg, en een schitterend paar teammates opgepikt. 9 wins in a row, van 4k naar 5k. vanavond eens legend proberen te bereiken.
viel wel op, bijna geen enkele game waar we tegen OEM, MT, recluse spammers speelden. allemaal teams met diverse loadouts, wat alles veel aangenamer maakt.
Gisteren heb ik uit frustratie op mn toetsenbord geslagen. Nog net niet mn muis tegen het plafond gegooid door survival.
Titan melees die je niet kunt counteren, spelers AFK en 4 potjes.
Na 8 potjes het spel afgesloten en wat anders gedaan.
8 potjes , 0 wins en denk ik 3 rounds gewonnen doordat ik last man standig was. Ga het doordeweeks nog eens proberen, dan zijn er baak wat betere teammaats hoop ik.
Anders ga ik never the recluse halen.
Iron banner of de andere modes gaan mij vaak beter af en heb ik iets meer plezier mee.
Krijg je tenminste ook punten als je verliest, maar wel kills maakt.

Gelukkig nog veel te doen in PVE.
Speel het iedere dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golderado
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 14:50
Pykow schreef op zondag 10 november 2019 @ 07:02:
[...]

Gisteren heb ik uit frustratie op mn toetsenbord geslagen. Nog net niet mn muis tegen het plafond gegooid door survival.
Titan melees die je niet kunt counteren, spelers AFK en 4 potjes.
Na 8 potjes het spel afgesloten en wat anders gedaan.
8 potjes , 0 wins en denk ik 3 rounds gewonnen doordat ik last man standig was. Ga het doordeweeks nog eens proberen, dan zijn er baak wat betere teammaats hoop ik.
Anders ga ik never the recluse halen.
Iron banner of de andere modes gaan mij vaak beter af en heb ik iets meer plezier mee.
Krijg je tenminste ook punten als je verliest, maar wel kills maakt.

Gelukkig nog veel te doen in PVE.
Speel het iedere dag
Dat gevoel ken ik. Vind survival ook vreselijk, heb het gedaan tot de 2500+ glory voor de recluse en de rest van de triumph afgelopen weekend afgemaakt met Iron Banner (zou iets van 34 wins in survival nodig hebben voor de 100%, terwijl een iron banner win 5% geeft, veel beter te doen dus en nog leuker ook).

Het is echter wel een stuk makkelijker te doen dan voorheen, een win levert je behoorlijk wat punten op dit seizoen en een verlies gaf mij -8 punten o.i.d., niet te vergelijken met de 200+ per win. Dus is meer geluk hebben met wat goede teams en dan haal je vanzelf wat wins.
Moet wel zeggen, de recluse is echt ontzettend goed, heb hem nog niet echt in pvp gebruikt maar in pve is het niet te vergelijken met een andere smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:38:
ok thnx. Als new light player ben ik bijlange nog niet in de fase waar ik mijn build perfectioneer
Ook als beginnende speler (steekt hand op) kunnen mods het e.e.a. wel makkelijker maken voor je.
Los van de Finishers mods zijn er een aantal interessante algemene mods.
Als je class armor Void energy als eigenschap heeft is er een mod :
- Dynamo (Reduces Super Cooldown while using your class ability)
deze heb ik gecombineerd met :
- Perpetuation (Reduces class ability cooldown when using your class ability)

Als ik het goed begrepen heb kan ik zo dus sneller gebruik maken van mijn Healing Rift + dat door gebruik te maken van mijn Healing Rift ik mijn Super sneller kan gebruiken.
Healing Rift gebruik /spam :P ik zodra deze (weer) beschikbaar is aangezien deze ook Arc Souls geeft :o Niets mooiers om midden in een groepje spelers (Blind Well, Escalation Protocol, Altars of Sorrow) mijn Rift te spammen.
Golderado schreef op maandag 11 november 2019 @ 07:47:
Moet wel zeggen, de recluse is echt ontzettend goed, heb hem nog niet echt in pvp gebruikt maar in pve is het niet te vergelijken met een andere smg.
Mijn favoriet op dit moment is de Riskrunner. Met Arc Conductor is het lekker spray and pray.
En niet zo ingewikkeld om te verkrijgen aangezien het een Quest Exotic is. (Ook mooi om te zien hoe de New Light intro missie verweven is met deze quest)

Zit helaas wel een beetje vast omdat je voor bepaalde quests de Leviathan moet doen en dat gaat niet zo makkelijk solo. (En ik ben geen ster in het spring / glide mechanisme <- dat zijn mijn toetsenbord ram momentjes :+ )

Nu mijn first world problem :D

Na meerdere keren een grondige schoonmaak van mijn Vault (alles blauw onder de 950 dismantled + max 5 blauw van 950 van elke 'class' voor upgrade doeleinden) zit deze weer vol |:( .

Er zit nu niets anders op dan paars te gaan dismantlen. Echter zit hier wat meer denkwerk achter i.v.m. de verschillende combinaties van perks. Heb alle echte dubbele (dus identiek qua perks op Light level na) al dismantled. En de Masterworks met een lage light level geupgrade met de non Masterwork met de hoge Light level (kost ook geen Upgrade module kwam ik achter)

Hoe pakken jullie dit aan ? Zijn er bepaalde perk combinaties die er tussenuit springen die ik zeker niet moet wegdoen. Of ben ik gewoon een 'hoarder' en kan ik alle items onder een bepaalde light level gewoon wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik delete alles wat ik niet gebruik, of waarvan ik denk dat ik het niet binnenkort ga gebruiken. Als je alles/iets bewaart met de gedachte dat het "ooit wel goed zal worden", ben je in mijn ogen al een hoarder, haha...

Zo hou ik mijn vault altijd onder de 200 items, zelfs met 2 characters;

https://imgur.com/TMoIWaL

Let wel, dynamo en perpetuation werken alleen als je een class ability gebruikt in de buurt van vijanden, niet zomaar ergens op veilige afstand.

[ Voor 12% gewijzigd door Blisterin_Bull op 11-11-2019 15:42 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:39:
Ik delete alles wat ik niet gebruik, of waarvan ik denk dat ik het niet binnenkort ga gebruiken. Als je alles/iets bewaart met de gedachte dat het "ooit wel goed zal worden", ben je in mijn ogen al een hoarder, haha...
Dan geef ik toe, ik ben een hoarder :+ Voornaamste reden is toch wel dat door de random perks ik niet weet welke combinaties must-haves zijn en welke niet. Dan zal ik eerst maar eens beginnen met het dismantlen van de meeste Hand-Cannons / Sidearms / Grenadelaunchers. Degene die ik het minste gebruik en die ik het meeste krijg.
Zo hou ik mijn vault altijd onder de 200 items, zelfs met 2 characters
Dat ziet er een stuk overzichtelijker uit ja.
Let wel, dynamo en perpetuation werken alleen als je een class ability gebruikt in de buurt van vijanden, niet zomaar ergens op veilige afstand.
Ik spam hem vaak wanneer de (random) groep bij elkaar staat aan het begin van een 'wave' ivm de arc-souls.
Maar gebruik hem ook vaak als area-clear wanneer er iemand gerevived moet worden + als extra damage absorber aangezien dat toch vaak de plek is waar de aggro tijdelijk geconcentreerd is.

Maar die kleine nuance was mij niet bekend. Kan ik hem nog efficienter inzetten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Van grenade launchers wil je meestal de agressive frames bewaren (150rpm), en dan met name die met Spike Grenades. Field Prep is een bonus, en 3e perk maakt eigenlijk niet veel uit. Full Court schijnt in te zijn, maar die krijg je alleen op de Reckoning en van de maan Grenade Launcher (Love and Death).

Sidearms zijn goed met zen moment of tap the trigger en Rampage/Kill Clip, en ook full auto, maar ze varen eigenlijk in hetzelfde vaarwater als SMG's, waar The Recluse, Risk Runner vaak de voorkeur krijgen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Bij Grenade Launchers had de sticky grenade in ieder geval al mijn voorkeur. Had er laatst ook een gekregen met spike grenades. Dus die versies zal ik in ieder geval blijven hoarden >:)

Bij de Sidearms / Hand-Cannon moet ik ook maar eens het kaf van het koren gaan scheiden. Maar gebruik nu voornamelijk de Crimson / Eriana's Vow / Rose. De laatste 2 voornamelijk om de Quests te doen.

In ieder geval nog genoeg te doen. Nu in de Iron Banner nog 4 kills met een Fusion Rifle (en dat is toch een wapen waar ik niet mee overweg kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
o0SmOkE0o schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:24:
[...]

Ook als beginnende speler (steekt hand op) kunnen mods het e.e.a. wel makkelijker maken voor je.
Los van de Finishers mods zijn er een aantal interessante algemene mods.
Als je class armor Void energy als eigenschap heeft is er een mod :
- Dynamo (Reduces Super Cooldown while using your class ability)
deze heb ik gecombineerd met :
- Perpetuation (Reduces class ability cooldown when using your class ability)

Als ik het goed begrepen heb kan ik zo dus sneller gebruik maken van mijn Healing Rift + dat door gebruik te maken van mijn Healing Rift ik mijn Super sneller kan gebruiken.
Healing Rift gebruik /spam :P ik zodra deze (weer) beschikbaar is aangezien deze ook Arc Souls geeft :o Niets mooiers om midden in een groepje spelers (Blind Well, Escalation Protocol, Altars of Sorrow) mijn Rift te spammen.

[...]

Mijn favoriet op dit moment is de Riskrunner. Met Arc Conductor is het lekker spray and pray.
En niet zo ingewikkeld om te verkrijgen aangezien het een Quest Exotic is. (Ook mooi om te zien hoe de New Light intro missie verweven is met deze quest)

Zit helaas wel een beetje vast omdat je voor bepaalde quests de Leviathan moet doen en dat gaat niet zo makkelijk solo. (En ik ben geen ster in het spring / glide mechanisme <- dat zijn mijn toetsenbord ram momentjes :+ )

Nu mijn first world problem :D

Na meerdere keren een grondige schoonmaak van mijn Vault (alles blauw onder de 950 dismantled + max 5 blauw van 950 van elke 'class' voor upgrade doeleinden) zit deze weer vol |:( .

Er zit nu niets anders op dan paars te gaan dismantlen. Echter zit hier wat meer denkwerk achter i.v.m. de verschillende combinaties van perks. Heb alle echte dubbele (dus identiek qua perks op Light level na) al dismantled. En de Masterworks met een lage light level geupgrade met de non Masterwork met de hoge Light level (kost ook geen Upgrade module kwam ik achter)

Hoe pakken jullie dit aan ? Zijn er bepaalde perk combinaties die er tussenuit springen die ik zeker niet moet wegdoen. Of ben ik gewoon een 'hoarder' en kan ik alle items onder een bepaalde light level gewoon wegdoen.
Mijn vault zit niet altijd vol, maar ik gooi vaak teveel weg.
Sidearms gaan bij mij altijd de prullebak in. SMG's zijn fijner.
Ook ik ben zelf nog aan het leren van wat de beste setup kan zijn en wat de leukste perks zijn.

The Huckleberry is momenteel mijn favourite in PVE.
Optative Void Handcannon zoek ik nog met de perk Demolitionist. dan heb je om de 3 kills je granaat terug ;) lekker voor Warlock Devour build.

The Recluse moet ik nog halen, dus daarom maar andere void wapens die het prima doen.
The mountaintop heb ik ook nog niet en is ook een hele lange grind. In plaatst daarvan heb ik OreWing's Maul met Proximity, Threat detector en DEmolitionist. Als er veel bij elkaar zitten in PVE is het heerlijk.
met 1 hit kill je zo 4 red bars en heb je ook je granaat terug omdat het Void is.

Heb hem ook met Spike granade, maar is minder effectief om gelijk meerdere beestjes mee neer te halen.

Ben ook wel blij met mijn hammerhead perks.
RAmpage en Dynamic Sway reduction. DAt houdt dus in. Gewoon de knop inhouden op de Boss en je schiet steeds gerichter en dus vrijwel heel het magazijn is dan een critical hit en dat in combinatie met rampage. Heerlijk.

Maar het is zeker een gepuzzel om alles goed bij te houden en weten welke perks je nodig hebt ;)
Ik weet zeker dat ik vaak zat een Godroll weapon heb weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 11 november 2019 @ 17:38:
[...]
Maar het is zeker een gepuzzel om alles goed bij te houden en weten welke perks je nodig hebt ;)
Ik weet zeker dat ik vaak zat een Godroll weapon heb weggegooid.
Be like me, be a hoarder ! :+ Maar dezelfde 'angst' zit er bij mij ook in.

Betreffende armor. Heb ik het goed begrepen als ik zeg dat de varianten waarvan :
- het totaal aantal punten laag is (< 50)
- het max aantal punten bij een bepaalde perk laag is (<20)

De minste voorkeur genieten en in principe weg kunnen ?

In ieder geval de 20 fusion rifle kills kunnen doen, nu terug naar SMG's daar ben ik een stuk handiger mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
o0SmOkE0o schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:28:
[...]

Be like me, be a hoarder ! :+ Maar dezelfde 'angst' zit er bij mij ook in.

Betreffende armor. Heb ik het goed begrepen als ik zeg dat de varianten waarvan :
- het totaal aantal punten laag is (< 50)
- het max aantal punten bij een bepaalde perk laag is (<20)

De minste voorkeur genieten en in principe weg kunnen ?

In ieder geval de 20 fusion rifle kills kunnen doen, nu terug naar SMG's daar ben ik een stuk handiger mee.
50 is laag ja. Maar kijk wat voor build je wilt maken. Ik heb veel op dicipline en strength zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Proximity Grenades zijn voornamelijk wenselijk voor PVP, en Spikes voor Single target Boss DPS (met boss spec mod dus). Een Grenade Launcher gebruik je in het algemeen niet voor add clear, ook al kill je er een groep van 4 enemies mee.

55+ stats op gear kom je over het algemeen vaker tegen op endgame gear, dus raid gear en pinnacle gear zoals van iron banner (niet pinnacle gear van de dungeon apart genoeg, omdat het van dezelfde loot pool komt als de maan). Ook van oude raids krijg je hoge stat roll gear. Zo heb ik al vaak genoeg 60+ gear gekregen van Leviathan en Last Wish.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Blisterin_Bull schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:31:
Proximity Grenades zijn voornamelijk wenselijk voor PVP, en Spikes voor Single target Boss DPS (met boss spec mod dus). Een Grenade Launcher gebruik je in het algemeen niet voor add clear, ook al kill je er een groep van 4 enemies mee.

55+ stats op gear kom je over het algemeen vaker tegen op endgame gear, dus raid gear en pinnacle gear zoals van iron banner (niet pinnacle gear van de dungeon apart genoeg, omdat het van dezelfde loot pool komt als de maan). Ook van oude raids krijg je hoge stat roll gear. Zo heb ik al vaak genoeg 60+ gear gekregen van Leviathan en Last Wish.
Hoe kom je daarbij ? heb je al eens Orewing's Maul gebruikt tegen adds in EP, Sorrow of VO ?
Gewoon ziek hoe snel je veel adds kunt killen.

Spikes granade heb ik inderdaad het liefst op mn Heavy granade launcher . Maar op mn Energy is een proximity ook wel nice om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ach ja, dat kan... Als je niet Recluse gebruikt en Mountain Top/Izanagi's Burden. Als je een daadwerkelijke special weapon in je energy slot gebruikt, is er niet echt een top primary wapen in je kinetic slot.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:02:
Ach ja, dat kan... Als je niet Recluse gebruikt en Mountain Top/Izanagi's Burden. Als je een daadwerkelijke special weapon in je energy slot gebruikt, is er niet echt een top primary wapen in je kinetic slot.
The Recluse moet ik nog halen, maar in Comp verlies ik momenteel alles (heb 8 potjes gespeeld en steeds dik ingemaakt), moet gewoon 2 mensen meenemen die mij carryen :+
heb de glory rank nodig voor The Recluse en throwing knife :'(
Ik ben zo dichtbij om de undying title te halen, maar denk dat ik echt vastloop bij Glory rank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
glory is nochtans zo moeilijk niet :) met al mijn vrienden vlotjes naar 21xx gegaan op een avond of 2.
gewoon wat verstandig spelen, en als je al 1 iemand meehebt die wat degelijk van niveau is zou het peace of cake moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:41:
Ik ben zo dichtbij om de undying title te halen, maar denk dat ik echt vastloop bij Glory rank
Undying moet je toch Legend voor? Da's stukken meer Glory dan Recluse / Luna / Mountaintop...ruim 2x als ik me niet vergis.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
kowlier schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:52:
glory is nochtans zo moeilijk niet :) met al mijn vrienden vlotjes naar 21xx gegaan op een avond of 2.
gewoon wat verstandig spelen, en als je al 1 iemand meehebt die wat degelijk van niveau is zou het peace of cake moeten zijn.
Het wil nog wel eens alle kanten op gaan...begin deze week zat ik ~160 van de 2100 af. Partij 1 afgedroogd (0-4), partij 2 met 3-4 verloren waarbij ik met 24 kills het meest van allemaal had, partij 3 weer 0-4 eraf (tegenstanders met Recluse en Mountaintop...dus uit vorige seasons maar nu dus kennelijk nog niet voorbij de 2100) en daarna een win met 20 kills (weer het meest van allemaal). Maar goed, aan het eind van de avond dus ~250 van de 2100 af. Solo queue is wel enorm verbetert in matching, maar zelfs nu op 2/3e van seasons zitten er nog sweaties onder de 2100. Je vraagt je dan een beetje af of ze dat niet expres doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 22 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!