Ook als beginnende speler (steekt hand op) kunnen mods het e.e.a. wel makkelijker maken voor je.
Los van de Finishers mods zijn er een aantal interessante algemene mods.
Als je class armor Void energy als eigenschap heeft is er een mod :
- Dynamo (Reduces Super Cooldown while using your class ability)
deze heb ik gecombineerd met :
- Perpetuation (Reduces class ability cooldown when using your class ability)
Als ik het goed begrepen heb kan ik zo dus sneller gebruik maken van mijn Healing Rift + dat door gebruik te maken van mijn Healing Rift ik mijn Super sneller kan gebruiken.
Healing Rift gebruik /spam

ik zodra deze (weer) beschikbaar is aangezien deze ook Arc Souls geeft

Niets mooiers om midden in een groepje spelers (Blind Well, Escalation Protocol, Altars of Sorrow) mijn Rift te spammen.
Mijn favoriet op dit moment is de Riskrunner. Met Arc Conductor is het lekker spray and pray.
En niet zo ingewikkeld om te verkrijgen aangezien het een Quest Exotic is. (Ook mooi om te zien hoe de New Light intro missie verweven is met deze quest)
Zit helaas wel een beetje vast omdat je voor bepaalde quests de Leviathan moet doen en dat gaat niet zo makkelijk solo. (En ik ben geen ster in het spring / glide mechanisme <- dat zijn mijn toetsenbord ram momentjes

)
Nu mijn first world problem
Na meerdere keren een grondige schoonmaak van mijn Vault (alles blauw onder de 950 dismantled + max 5 blauw van 950 van elke 'class' voor upgrade doeleinden) zit deze weer vol

.
Er zit nu niets anders op dan paars te gaan dismantlen. Echter zit hier wat meer denkwerk achter i.v.m. de verschillende combinaties van perks. Heb alle echte dubbele (dus identiek qua perks op Light level na) al dismantled. En de Masterworks met een lage light level geupgrade met de non Masterwork met de hoge Light level (kost ook geen Upgrade module kwam ik achter)
Hoe pakken jullie dit aan ? Zijn er bepaalde perk combinaties die er tussenuit springen die ik zeker niet moet wegdoen. Of ben ik gewoon een 'hoarder' en kan ik alle items onder een bepaalde light level gewoon wegdoen.