Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-09 20:57

neolite

Immer kritisch

@boe2 Ik snap niet zo goed waarom ze je allemaal aan de handcannon willen hebben... Voor een speler die moeite heeft met crucible is een pulse rifle zoals Blast Furnace(Forges) of Go Figure(world drop) een veel veiligere keuze. Pulse rifles vergeven wat meer dat je bijv. het eerste schot mist van de 4. Ik weet niet wat voor wapens je gebruikt, maar vaak wil daar het probleem nog wel een liggen.

Outlaw/kill clip of Outlaw/Rampage is een fantastische rol voor een dergelijke pulse rifle. Probeer vooral geen handcannons als je er moeite me hebt. Mis je het eerste schot dan kan het gelijk al klaar zijn.

neolite wijzigde deze reactie 20-08-2019 11:10 (20%)

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14-09 15:28

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@neolite Hij hoeft niet persee aan de handcanon, maar ik zag wat klachten over dat enemies vaak betere wapens hebben. Tsja. Dat hebben ze vaak ja. Maar een van de aller beste wapens voor PVP kun je vrij makkelijk krijgen. Dat is Ace of Spades. Gewoon een van de beste wapens nog steeds voor PVP die sowieso on par is met de meeste godroll wapens welke enemies kunnen hebben. Zeker als je een kill maakt en daarna reload en memento mori krijgt. Plus de range op dat ding is echt heel erg goed en als je er goed mee over weg kunt win je de meeste vuurgevechten wel. Zo moeilijk is het nou ook weer niet om er kills mee te maken. Dus dat hoeft geen excuus te zijn waarom je geen kills maakt in PVP. Iedereen kan een van de beste guns in PVP gewoon krijgen door wat tijd te investeren. That's all. Zo kwam ik op die HC ;)

Inaugural Address is ook een erg goede pulse rifle maar dan moet je Leviathan gaan spelen en hopen dat je hem als drop krijgt. En tsja, voor Pulse rifles als je daar een shot mee mist ben je ook vrij rap dood (vooral de Go Figure met zijn 4 round burst waar je al snel een kogeltje van mist waardoor je TTK enorm omhoog gaat en je dus al behoorlijk in het nadeel bent) als je tegen god roll wapens komt die een TTK hebben van 0.6 seconden of zo. Het ligt ook meer aan de mindset waarmee je zo'n PVP game in gaat. Je moet het allemaal ook niet te serieus nemen. Destiny is van nature erg casual (qua vergevingsgezindheid van het schieten van de wapens. Dat is ook de reden waarom het zo lekker wegschiet, dus is zeker geen negatief iets!) en er zit genoeg crap in waardoor je in eens dood bent. Als je je daar te veel over opwindt dan is PVP misschien niets voor diegene. Met frustratie spelen werkt ook niet echt mee. Je moet nog wel een beetje helder na kunnen denken over je positionering in de map. Anders ga je er tegen die tryhards (die er vaak in zitten) gewoon keihard af.

Doordat Destiny vrij casual is van opzet zou iedereen er toch redelijk goed in moeten zijn. Meeste wapens zijn behoorlijk vergevingsgezind. Ook qua hitbox etc. Er zitten wel veel tryhards in PVP. Dat klopt. Maar als je je kop koel houdt en je werkt aan je positionering in de map en zorgt dat je jezelf niet over exposed + dat je ook nog eens mee loopt met je team dan moet iedereen wel een aardig potje neer kunnen zetten. Misschien sta je niet bovenaan, maar een paar kills moet je toch wel kunnen maken.

DAMAGE wijzigde deze reactie 20-08-2019 15:12 (30%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Groningerkoek
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 02:16
boe2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:10:
Ik geef het op. Ik haal gewoon GEEN kills in crucible. Hierdoor ga ik dit speel (weer) moeten opgeven om dezelfde reden waarom ik het een halfjaar geleden opgaf: verplichte pvp objectieven waar ik totaal niet aan kan voldoen omdat ik veel te slecht ben.
En cayde's gun unlocken: 25 precision kills met hand canon in pvp. lolololol noooooope. In nog geen 100 jaar lukt me dat.

Echt spijtig, want de pve is enorm leuk.
Soms is het ook even beter om je moment af te wachten, tijdens de eerste Iron Banner dagen van een seizoen zitten zo goed als alle geweldige players daar te grinden en is de normale modus redelijk relaxed, en zo zijn er meer van die momenten (Ga bijvoorbeeld nooit comp in tenzij je echt goed bent als er net een nieuwe Quest is waarvoor men 100 precision kills in comp moet krijgen, dat is een slagveld de eerste dagen)

Ook helpt het als je met een team bent, dan maar ene potje verliezen maar als zij steeds de enemies net niet doodmaken kun jij van achter hen je precision shot aanleggen en ze opruimen op het goed moment van hun health bar.

• Groningerkoek
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 02:16
neolite schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 11:00:
@boe2 Ik snap niet zo goed waarom ze je allemaal aan de handcannon willen hebben... Voor een speler die moeite heeft met crucible is een pulse rifle zoals Blast Furnace(Forges) of Go Figure(world drop) een veel veiligere keuze. Pulse rifles vergeven wat meer dat je bijv. het eerste schot mist van de 4. Ik weet niet wat voor wapens je gebruikt, maar vaak wil daar het probleem nog wel een liggen.

Outlaw/kill clip of Outlaw/Rampage is een fantastische rol voor een dergelijke pulse rifle. Probeer vooral geen handcannons als je er moeite me hebt. Mis je het eerste schot dan kan het gelijk al klaar zijn.
Inaugural address, zo vergevend, zoveel plezier en ook zeer fijn in PVE (en relatief gemakkelijk te krijgen)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vandaag ging Cross Save eindelijk live, best wel vet hoor. Gelijk mijn account geactiveerd. Had al 3 characters op de PS4, maar ondertussen ook 3 op de PC (ja ik ben zo gek om alles daar nog een keer door te spelen) en ondertussen was de PC al een stuk verder dan de PS4. Kon vanavond gewoon netjes met mijn PC characters op de PS4 inloggen en daar even door de toren gewandeld. Wel grappig; alle settings die je op de PC instelt gelden ook voor de PS4. Dat werkt echt verdomd goed! Ben blij dat ze dit gedaan hebben. Speel eigenlijk voornamelijk nog op de PC maar soms is het denk ik toch nog wel geinig om ook met de vrienden die ik vanaf D1 al ken op de PS4 nog wat potjes te doen. Een van die vrienden heeft vandaag ook Cross Save op de PC geactiveerd en kon zo doende nog wat potjes gambit mee doen met zijn PS4 character op de PC vanavond. Leuke toevoeging dit!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-09 00:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DAMAGE schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 03:21:
Vandaag ging Cross Save eindelijk live, best wel vet hoor. Gelijk mijn account geactiveerd. Had al 3 characters op de PS4, maar ondertussen ook 3 op de PC (ja ik ben zo gek om alles daar nog een keer door te spelen) en ondertussen was de PC al een stuk verder dan de PS4. Kon vanavond gewoon netjes met mijn PC characters op de PS4 inloggen en daar even door de toren gewandeld. Wel grappig; alle settings die je op de PC instelt gelden ook voor de PS4. Dat werkt echt verdomd goed! Ben blij dat ze dit gedaan hebben. Speel eigenlijk voornamelijk nog op de PC maar soms is het denk ik toch nog wel geinig om ook met de vrienden die ik vanaf D1 al ken op de PS4 nog wat potjes te doen. Een van die vrienden heeft vandaag ook Cross Save op de PC geactiveerd en kon zo doende nog wat potjes gambit mee doen met zijn PS4 character op de PC vanavond. Leuke toevoeging dit!
Is dit iets wat continue gesynced word? of bijv eenmalig?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:13
Continu, zodra je bij het ene platform uitlogt. Een 750 prime engram behaald op PC werd trouwens een 380 item op ps4, omdat daar geen Forsaken heb.

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 22-08-2019 10:14 (51%)

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit is inderdaad continu. Zie het zo: je kunt nu gewoon met je PS4 bij je PC characters komen en er mee spelen. Zelfs de instellingen zijn hetzelfde. Dat is echt top. En omgekeerd natuurlijk als je van PS4 naar PC gaat.

Deze functie had er gelijk al wel in mogen zitten van mij :') Ik heb eerst 3 chars op de PS4 gegrind en later over gestapt naar de PC omdat ik de FPS op de PS4 beu was. Dus daar nu ook 2 chars vol op gegrind en met de 3e bezig. Ik twijfel of ik daar nog een booster voor zal kopen. Kost wel 20 euro (eigenlijk 30 euro maar heb nog silver op mijn acc staan waar ik anders toch niks mee doe). Maar bespaart mij wel voor een 6e keer de hele game door spelen. De exotics die ik dan mis loop om de campagne niet te doen kunnen mij gestolen worden eigenlijk.

Ik heb voor mijn Hunter en Titan de solstice armor sets op majestic gekregen. Eigenlijk wil ik dit ook nog gaan doen voor mijn Warlock maar de tijd begint nu wel te dringen. Helemaal gezien ik die nog helemaal door moet spelen. Twijfel nu om dat nog te doen. Misschien vanavond maar een booster halen dan toch en dan zien we wel hoever we komen. Dit weekend ook niet mega veel tijd. Eventueel zondag de hele dag spelen, dan zou het nog kunnen.

Eigenlijk ben ik ook gek dat ik het uberhaupt ga proberen 8)7 Kan misschien gewoon beter toch die hele campagne gewoon zelf door spelen en dat armor setje maar laten varen.

DAMAGE wijzigde deze reactie 23-08-2019 16:23 (17%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vrijdag TOCH maar na het avondeten de booster gehaald voor mijn Warlock. Kon mij er niet toe zetten om voor een 6e keer de story door te spelen. Char kwam op level 30 uit en daar toen direct mee aan de slag gegaan. Dezelfde dag het char naar level 50 gespeeld en groene armor naar blauw gespeeld. Gisteren rond 15.00 uur verder gegaan met blauw en deze gister nacht gecomplete. Lekker relaxed zitten spelen en alles klaar nu. Warlock ook 750 light nu en Majestic armor set! Alle drie de armors nu klaar en heb dus ook de sparrow. Was mij de grind wel maar zoals je merkt als je het een beetje slim aan pakt kun je het eigenlijk vrij snel klaar spelen.

Lekker bezig Rice, mooi dat het gelukt is.

Vanaf morgenavond hebben we weer de optie om voor masterwork de Shattered Throne te gaan doen...wellicht dat er vanavond 3 man te vinden zijn om als opwarmertje daarvoor The Corrupted Nightfall te doen met 50k als doel? })

<GOT> Zarhrezz#2885

• Oracle_1984
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 26-08 19:42
Even een vraagje:

Jaren de PS4 - versie gespeeld en flink wat uurtjes inzitten.
Nou lees ik dat Cross Save live is dus wil ik hem ook op de pc halen.

Is het dan een kwestie van gewoon deze kopen: https://us.shop.battle.ne...saken-complete-collection

Dan inloggen met bungie account ofzo (aangezien ps4 account niet zal gaan vermoed ik).

Of toch deze kopen (maar dan wachten tot de release?): https://store.steampowered.com/app/1085660/Destiny_2/

Maar hiervoor heb ik de vanilla / basis game nodig toch?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oracle als je alles wilt kunnen spelen op de PC zul je alles moeten kopen. Dus ik zou dan ook voor het complete pakket gaan. Wachten heeft geen zin. Uiteindelijk zul je alles moeten kopen. Wel denk ik dat ze tegen oktober een full package deal gaan aanbieden voor een mooie prijs. Dat is vaak zo. Wellicht is die deal er nu zelfs al!

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-09 00:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net voor het einde van het solstice event (echt anderhalf uur ofzo) me titan gelukkig nog af kunnen maken :D
Gewoon leuk voor de heb :)

Wat een grind was dat zeg!

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 08:13
Voor degene die niet discord shy zijn en aankomende weekend een raid willen doen/leren;

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 04-09-2019 14:05 (4%)

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

https://www.forbes.com/si...mars-community-challenge/

Als het goed is gaat Bungie updates over de progress geven op o.a. twitter.

Edit:
De meeste objectives zitten over de helft.

Zarhrezz wijzigde deze reactie 05-09-2019 23:25 (24%)

<GOT> Zarhrezz#2885

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:50
Alle wijziging in Shadowkeep, ziet er goed uit;
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48124

Mars update...Norkis NF nadert de 66%, Xol NF en Hive killed over de 75%.

Edit:
Mars challenge complete!
Mocht je de Mars NF voor de emblem nog niet gedaan hebben, dat zou tot reset dinsdag moeten kunnen.

Zarhrezz wijzigde deze reactie 07-09-2019 21:46 (41%)

<GOT> Zarhrezz#2885

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dit weekend behoorlijk veel kunnen farmen in Menagerie. Zo veel dat ik inmiddels alles wel kan dromen en er blind doorheen kan rennen. Dit alles om een god roll Austringer en Beloved te verkrijgen. Met de HC niet zo veel geluk; ik krijg maar weinig Desire runes. En deze worden uiteraard door mijn bonussen ook niet refunded :')

Beloved heb ik nu eentje met full bore, accurized rounds, snapshot en HAHAHAHA ambitious assasin + Range MW. Die laatste perk moet nog quickdraw worden en dan ben ik tevreden. Maar behoorlijk onmogelijk om te krijgen. Kreeg gister wel twee snipers met Quickdraw + Snapshots combo maar helaas niet de juiste barrel perks. Heb ze wel in de kluis gemikt om er ooit eens mee te spelen. Maar ik ga alleen voor de god roll. En waarom geen handling MW dan? Omdat er toch in PVP op sommige mappen range is waarbij je target geen 1 HS kill is als je range te kort komt. Komt dit dan veel voor? Nee zeker niet. Maar omdat ik al voor de snapshot + quickdraw combo ga heb ik de handling MW niet nodig. Die heeft namelijk dan 0 effect meer. Kan ik net zo goed voor de range gaan dus zodat ik ook altijd de ultieme kill afstand heb.

Ik merk dat deze Beloved die ik nu heb al erg lekker is. Aangezien je met snipers altijd als een gek geflinched wordt heb je veel aan snapshot sights: pas inzoomen als je wilt gaan schieten en dan direct schieten om de kans dat je geflinched kunt worden minimaal te houden. Toch mis ik wel de quickdraw. Ik merkte dat ik al 3 x een situatie heb gehad waarin ik mijn snipe raak (maar geen headshot) naar mijn andere gun wil en dan de kill niet krijg omdat ik nog niet kan schieten. Quickdraw moet daarbij gaan helpen. Mocht ik overigens in de laatste column moving target krijgen ipv quickdraw dan ben ik opzich ook wel blij. Dan heb ik iig een betere dan nu, is de useless perk gevuld :+

Vanavond nog maar ff goed voor gaan zitten en dan komende week Reckoning farmen voor een goede Spare Rations.

DAMAGE wijzigde deze reactie 09-09-2019 16:42 (21%)

Komende dinsdag weer een patch....negative modifers gaan uit Reckoning verwijderd worden. Easy mode++! Go farm!

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True