Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:50

neolite

Immer kritisch

Zarhrezz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:51:
Dus, wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Zo snel mogelijk doorbeuken naar 700 Light Level, pinnacle weapons binnenhengelen en wekelijks raids doen. Crucible is nog steeds enorm broken. Gambit Prime is leuk voor even, wacht wel totdat je daadwerkelijk de betere gear kunt farmen. Maar met name wacht ik op de volgende DLC met een nieuwe raid.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 25-05 21:14
Nog een hele belangrijke tip voor Gambit Prime;

Weet je hoe er drie wizards spawnen die je moet vermoorden om het schild van de Primeval te disablen? Je wilt "normaliter" de eerste twee snel killen, en dan wachten op de invader. Het vijandelijke team krijgt namelijk een gegarandeerde invade na/tijdens de 2e witch spawn/kill. Ga dan niet als poezen in de spawn zitten wachten, maar stop alles wat je aan het doen bent, en vermoord die invader schurk als een team. Vermoord daarna de 3e witch, en start DAN PAS je DPS ronde.

Als je een gecoordineerd/t (lol, d/t) team hebt, met endgame wapens zoals 1000 Voices, of Wardcliff, en een Warlock well, en Melting Point titan, kan je uiteraard de eerste DPS ronde overslaan en snel je 3e witch killen, om sneller tot de 2e ronde te komen.

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• Soon.
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-05 15:46
ik moet voor de 3e forge the insight terminus strike doen. Maar je gear is locked en je mag niet dood gaan, iemand hier die mij hierbij wil helpen wellicht?

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 21:35
Soon. schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:43:
ik moet voor de 3e forge the insight terminus strike doen. Maar je gear is locked en je mag niet dood gaan, iemand hier die mij hierbij wil helpen wellicht?
Ik kan vanavond wel helpen, na een uurtje of 8 moet ik wel online zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Soon.
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-05 15:46
Zarhrezz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:52:
[...]

Ik kan vanavond wel helpen, na een uurtje of 8 moet ik wel online zijn.
cool! speel je op ps4 toevallig?
*edit* zie nu welk topic ik zit, excuses!

Soon. wijzigde deze reactie 11-03-2019 13:35 (8%)

• Zarhrezz
Soon. schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:54:
cool! speel je op ps4 toevallig?
*edit* zie nu welk topic ik zit, excuses!
Hehe, nee, PC only hier....helaas!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
Wat zijn de gevoelens bij Gambit Prime / The Reckoning na een eerste weekje? Ik heb zelf nog maar 4 games Prime, 1 Reckoning gedaan dus nog niet echt een duidelijk beeld erbij.

Wel aan het eind van de avond een heel interessante Trust drop: Drop mag / Reload speed masterwork / Dragonfly / Rampage...ik denk dat ik er een Rampage mod in ga zetten (en Dragonfly mod bewaren voor Strikes quest Scout rifle).

Dan vanavond de Thorns quest...ik moet zeggen dat ik de lore entries die nu voorbij komen wel echt goed vind...ze hebben een interessante manier van story-telling in het spel gebracht. Ik verwacht niet dat er direct consequenties gaan zijn voor het bemachtigen / gebruiken van Thorns, maar gezien de lore entries zou ik er bij een single player RPG echt drie keer over nadenken...iets met Praxic Fire enzo.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Zelfde als OG Gambit eigenlijk; Kan keileuk zijn met vrienden/gecoördineerd team. Kan KEI frustrerend zijn als een solo speler zonder echt keigoede gear, of teamgenoten zonder keigoede loadouts VS een gecoördineerd team.

Ik speelde de eerste avond met een gecoördineerde team (1 vaste sentry en invader), ik was collector en reaper, en nog een een manus van alles. Ik had wardcliff, en 3 teammates hadden 1K Voices. In 1 avond zowat 5000 infamy gefarmed, omdat we iedereen dikke pak slaag gaven, en dat is lekker met een winstreak.

Denk dat ik van al m'n solo potjes misschien 1 keer gewonnen heb. Vaak kan je aan loadouts van je team al snel zien of je gaat winnen of verliezen.

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:37:
Denk dat ik van al m'n solo potjes misschien 1 keer gewonnen heb. Vaak kan je aan loadouts van je team al snel zien of je gaat winnen of verliezen.
Dat gevoel had ik in eerste instantie ook, maar toch valt dat wel mee. Gisteren een game waar wij 13 motes hadden toen de tegenstander de 100 dunkte. Dan ben je wel geneigd het op te geven, maar goed, ik had bounties dus maar gewoon door. Toen onze Primal neerging stond die van de tegenstander op 10-15% (yay Triumph binnen). Er zit dus enorm veel meer catch-up ruimte dan in reguliere Gambit.

Dit was wel solo's vs. solo's. Tegen een full stack loopt het vaak anders...maar zeker de eerste weken niet altijd, veel vriendengroepjes die het samen ook eens gaan proberen en die worden wel ingemaakt door een stel solo's die weten wat ze doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 25-05 13:51
Heb deze game altijd op de Xbox gespeeld. Kon het toch niet laten om de game ook eens aan te schaffen op de pc.

Wat een wereld van verschil, alleen al vanwege de 60 fps. Grafisch ziet het er ook dikker uit en gezien ik via mijn televisie speel, welke hdr ondersteund, ziet het er echt prachtig uit.

Ik denk dat ik hier de aankomende tijd wel weer even zoet mee ben! :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Zarhrezz
Meld je ook even aan voor Ghosts of Tweakers dan, meteen wat mensen om mee te spelen. Het is wat rustig de laatste tijd (ik gok dat mensen The Division 2 aan het doen zijn) maar meestal wel wat mensen online.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 25-05 13:51
Zarhrezz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:02:
Meld je ook even aan voor Ghosts of Tweakers dan, meteen wat mensen om mee te spelen. Het is wat rustig de laatste tijd (ik gok dat mensen The Division 2 aan het doen zijn) maar meestal wel wat mensen online.
Net een request gestuurd, ingame name: Belsn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Zarhrezz
Alleen Verdant Growth orbs voor precision kills in non-Competitive Crucible voor de Triumph...da's niet grappig zeg. Ben benieuwd of Bungie het aantal komende dinsdag dan wat omlaag schroeft. In Gambit heb je die 200 orbs zo bij elkaar, in Quickplay...not so much.

<GOT> Zarhrezz#2885

• GeforceAA
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17-05 16:03
De NF/Luna nerf is overdreven imo. Het wordt eigenlijk niet veel beter dan Ace.

GeforceAA wijzigde deze reactie 26-04-2019 10:22 (46%)

• Blisterin_Bull
Zarhrezz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 23:54:
Alleen Verdant Growth orbs voor precision kills in non-Competitive Crucible voor de Triumph...da's niet grappig zeg. Ben benieuwd of Bungie het aantal komende dinsdag dan wat omlaag schroeft. In Gambit heb je die 200 orbs zo bij elkaar, in Quickplay...not so much.
Ze veranderen het naar 20 orbs, en de triumphs worden retro-actief unlocked na het event, na de volgende update.

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:50

neolite

Immer kritisch

GeforceAA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
Valt wel mee. Meta mag af en toe ook wel veranderen toch? Beetje afwisseling en andere wapens gebruiken. Daarnaast was een 2-tap ook wel iets te veel van het goede, gaf hele goede spelers iets te veel voordeel.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:17:
Ze veranderen het naar 20 orbs, en de triumphs worden retro-actief unlocked na het event, na de volgende update.
Ik las het net. Prima oplossing zo.
GeforceAA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
neolite schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:18:
Valt wel mee. Meta mag af en toe ook wel veranderen toch? Beetje afwisseling en andere wapens gebruiken. Daarnaast was een 2-tap ook wel iets te veel van het goede, gaf hele goede spelers iets te veel voordeel.
Mee eens...zoals het nu is, is het een win-more wapen. Als je het kunt krijgen, zit je al top 1% (waarschijnlijk zelfs 0.1%). Dit soort wapens zijn prima als statussymbool, extra voordeel is niet nodig. Cross-activity voordeel zie ik niet als iets dat de doelgroep / bezitters van dit soort wapens zal aanspreken; als je zoveel tijd in Competitive zit, zal een bonus in Gambit / Strikes / Raid je waarschijnlijk niet veel interesseren.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Denk dat Recluse de plek van Luna's Howl overgenomen heeft. Dat ding is een beest in PVE. Alleen jammer dat melee kills niet tellen als "other weapon kills", want ik ben een titan, en IK ben een wapen :P

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True