Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Zarhrezz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:51:
Dus, wat zijn jullie doelen voor dit seizoen?
Zo snel mogelijk doorbeuken naar 700 Light Level, pinnacle weapons binnenhengelen en wekelijks raids doen. Crucible is nog steeds enorm broken. Gambit Prime is leuk voor even, wacht wel totdat je daadwerkelijk de betere gear kunt farmen. Maar met name wacht ik op de volgende DLC met een nieuwe raid.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nog een hele belangrijke tip voor Gambit Prime;

Weet je hoe er drie wizards spawnen die je moet vermoorden om het schild van de Primeval te disablen? Je wilt "normaliter" de eerste twee snel killen, en dan wachten op de invader. Het vijandelijke team krijgt namelijk een gegarandeerde invade na/tijdens de 2e witch spawn/kill. Ga dan niet als poezen in de spawn zitten wachten, maar stop alles wat je aan het doen bent, en vermoord die invader schurk als een team. Vermoord daarna de 3e witch, en start DAN PAS je DPS ronde.

Als je een gecoordineerd/t (lol, d/t) team hebt, met endgame wapens zoals 1000 Voices, of Wardcliff, en een Warlock well, en Melting Point titan, kan je uiteraard de eerste DPS ronde overslaan en snel je 3e witch killen, om sneller tot de 2e ronde te komen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet voor de 3e forge the insight terminus strike doen. Maar je gear is locked en je mag niet dood gaan, iemand hier die mij hierbij wil helpen wellicht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:43:
ik moet voor de 3e forge the insight terminus strike doen. Maar je gear is locked en je mag niet dood gaan, iemand hier die mij hierbij wil helpen wellicht?
Ik kan vanavond wel helpen, na een uurtje of 8 moet ik wel online zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zarhrezz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:52:
[...]

Ik kan vanavond wel helpen, na een uurtje of 8 moet ik wel online zijn.
cool! speel je op ps4 toevallig?
*edit* zie nu welk topic ik zit, excuses!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2019 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:54:
cool! speel je op ps4 toevallig?
*edit* zie nu welk topic ik zit, excuses!
Hehe, nee, PC only hier....helaas!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Wat zijn de gevoelens bij Gambit Prime / The Reckoning na een eerste weekje? Ik heb zelf nog maar 4 games Prime, 1 Reckoning gedaan dus nog niet echt een duidelijk beeld erbij.

Wel aan het eind van de avond een heel interessante Trust drop: Drop mag / Reload speed masterwork / Dragonfly / Rampage...ik denk dat ik er een Rampage mod in ga zetten (en Dragonfly mod bewaren voor Strikes quest Scout rifle).

Dan vanavond de Thorns quest...ik moet zeggen dat ik de lore entries die nu voorbij komen wel echt goed vind...ze hebben een interessante manier van story-telling in het spel gebracht. Ik verwacht niet dat er direct consequenties gaan zijn voor het bemachtigen / gebruiken van Thorns, maar gezien de lore entries zou ik er bij een single player RPG echt drie keer over nadenken...iets met Praxic Fire enzo.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zelfde als OG Gambit eigenlijk; Kan keileuk zijn met vrienden/gecoördineerd team. Kan KEI frustrerend zijn als een solo speler zonder echt keigoede gear, of teamgenoten zonder keigoede loadouts VS een gecoördineerd team.

Ik speelde de eerste avond met een gecoördineerde team (1 vaste sentry en invader), ik was collector en reaper, en nog een een manus van alles. Ik had wardcliff, en 3 teammates hadden 1K Voices. In 1 avond zowat 5000 infamy gefarmed, omdat we iedereen dikke pak slaag gaven, en dat is lekker met een winstreak.

Denk dat ik van al m'n solo potjes misschien 1 keer gewonnen heb. Vaak kan je aan loadouts van je team al snel zien of je gaat winnen of verliezen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:37:
Denk dat ik van al m'n solo potjes misschien 1 keer gewonnen heb. Vaak kan je aan loadouts van je team al snel zien of je gaat winnen of verliezen.
Dat gevoel had ik in eerste instantie ook, maar toch valt dat wel mee. Gisteren een game waar wij 13 motes hadden toen de tegenstander de 100 dunkte. Dan ben je wel geneigd het op te geven, maar goed, ik had bounties dus maar gewoon door. Toen onze Primal neerging stond die van de tegenstander op 10-15% (yay Triumph binnen). Er zit dus enorm veel meer catch-up ruimte dan in reguliere Gambit.

Dit was wel solo's vs. solo's. Tegen een full stack loopt het vaak anders...maar zeker de eerste weken niet altijd, veel vriendengroepjes die het samen ook eens gaan proberen en die worden wel ingemaakt door een stel solo's die weten wat ze doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Heb deze game altijd op de Xbox gespeeld. Kon het toch niet laten om de game ook eens aan te schaffen op de pc.

Wat een wereld van verschil, alleen al vanwege de 60 fps. Grafisch ziet het er ook dikker uit en gezien ik via mijn televisie speel, welke hdr ondersteund, ziet het er echt prachtig uit.

Ik denk dat ik hier de aankomende tijd wel weer even zoet mee ben! :D

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Meld je ook even aan voor Ghosts of Tweakers dan, meteen wat mensen om mee te spelen. Het is wat rustig de laatste tijd (ik gok dat mensen The Division 2 aan het doen zijn) maar meestal wel wat mensen online.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Zarhrezz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 17:02:
Meld je ook even aan voor Ghosts of Tweakers dan, meteen wat mensen om mee te spelen. Het is wat rustig de laatste tijd (ik gok dat mensen The Division 2 aan het doen zijn) maar meestal wel wat mensen online.
Net een request gestuurd, ingame name: Belsn1ckel

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Alleen Verdant Growth orbs voor precision kills in non-Competitive Crucible voor de Triumph...da's niet grappig zeg. Ben benieuwd of Bungie het aantal komende dinsdag dan wat omlaag schroeft. In Gambit heb je die 200 orbs zo bij elkaar, in Quickplay...not so much.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
De NF/Luna nerf is overdreven imo. Het wordt eigenlijk niet veel beter dan Ace.

[ Voor 46% gewijzigd door GeforceAA op 26-04-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zarhrezz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 23:54:
Alleen Verdant Growth orbs voor precision kills in non-Competitive Crucible voor de Triumph...da's niet grappig zeg. Ben benieuwd of Bungie het aantal komende dinsdag dan wat omlaag schroeft. In Gambit heb je die 200 orbs zo bij elkaar, in Quickplay...not so much.
Ze veranderen het naar 20 orbs, en de triumphs worden retro-actief unlocked na het event, na de volgende update.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

GeforceAA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
Valt wel mee. Meta mag af en toe ook wel veranderen toch? Beetje afwisseling en andere wapens gebruiken. Daarnaast was een 2-tap ook wel iets te veel van het goede, gaf hele goede spelers iets te veel voordeel.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:17:
Ze veranderen het naar 20 orbs, en de triumphs worden retro-actief unlocked na het event, na de volgende update.
Ik las het net. Prima oplossing zo.
GeforceAA schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:22:
neolite schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:18:
Valt wel mee. Meta mag af en toe ook wel veranderen toch? Beetje afwisseling en andere wapens gebruiken. Daarnaast was een 2-tap ook wel iets te veel van het goede, gaf hele goede spelers iets te veel voordeel.
Mee eens...zoals het nu is, is het een win-more wapen. Als je het kunt krijgen, zit je al top 1% (waarschijnlijk zelfs 0.1%). Dit soort wapens zijn prima als statussymbool, extra voordeel is niet nodig. Cross-activity voordeel zie ik niet als iets dat de doelgroep / bezitters van dit soort wapens zal aanspreken; als je zoveel tijd in Competitive zit, zal een bonus in Gambit / Strikes / Raid je waarschijnlijk niet veel interesseren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Denk dat Recluse de plek van Luna's Howl overgenomen heeft. Dat ding is een beest in PVE. Alleen jammer dat melee kills niet tellen als "other weapon kills", want ik ben een titan, en IK ben een wapen :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Iedereen gestopt hier met spelen? Op geen enkele van de 3 clans wordt ik aangenomen (zegt genoeg denk ik haha)

Meer mensen die het nu weer aan het oppakken zijn?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Mother_Goozz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:47:
Iedereen gestopt hier met spelen? Op geen enkele van de 3 clans wordt ik aangenomen (zegt genoeg denk ik haha)

Meer mensen die het nu weer aan het oppakken zijn?
Ik zou het graag weer op willen pakken dus wellicht zouden wij elkaar vast toe kunnen voegen :').

Ik ben alleen een beetje de draad kwijt met hoe nu precies te starten. Ik heb enkel de base game en heb nooit een expansion gekocht. In dat geval is dit de meest logische aanschaf toch (complete collection) ? :

https://eu.shop.battle.ne...aken-legendary-collection

Denk dat ik het zo direct even ga regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ghosts of Tweakers is de clan die je moet hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:19
Die nieuwste content patch met de 'treasure hunt' is daar de season pass voor nodig? (Kreeg een intro filmpje)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Verkeerd topic :o

[ Voor 88% gewijzigd door harryvos op 14-06-2019 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:55
harryvos schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:59:
Ben nog op zoek naar een clan, zat er in 1 maar daar speelde niemand meer destiny2.
Iemand die mij zou willen toevoegen op de ps4?.
User = Goof-74-
Dit is het pc topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torp_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:55
sdk1985 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:35:
Die nieuwste content patch met de 'treasure hunt' is daar de season pass voor nodig? (Kreeg een intro filmpje)
Voor de meeste dingen wel ja er zijn sommigen delen die iedereen kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/47935
Hier ben ik wel echt blij mee...ik vind het toch wel prettig als m'n toons in games geen complete fashion disaster zijn en dit geeft de mate van vrijheid die je bv. in Diablo III ook hebt als het op looks aan komt.

Tot nu toe heb ik altijd alle Eververse armors en alle niet-dubbele exotic shells, ships en sparrows bewaard, dus vanavond maar eens flink dusten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Alleen hoop ik wel dat je het met alle armors kan doen, en niet alleen maar eververse ornaments op andere gear kan.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Blisterin_Bull schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:55:
Alleen hoop ik wel dat je het met alle armors kan doen, en niet alleen maar eververse ornaments op andere gear kan.
"all Eververse armor is being converted into Universal Ornaments. These Universal Ornaments can be applied to all of the Legendary armor sets we’re releasing this Fall.".

Ik denk dat dit dus wel alleen met Eververse armor mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ja, maar dat is in aanvulling op een andere wijziging, namelijk alle ooit vrijgespeelde perks toepassen op een bepaald stuk armor. Het lijkt er dus op dat een willekeurige purple de gewenste perks en gewenste looks kan krijgen straks.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, dat is mooi... want ik kan niet meer zonder "Traction" op m'n boots (controller op pc).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewok
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12-2024
Eindelijk de mooie gear van leviathan om mee rond te lopen. Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe uitbreiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeeel lang niet gespeeld maar heb het weer eens opgestart. Zie dat er inmiddels Clan chat in zit :P dat was echt een gemis in het begin.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Dan heb je inderdaad een behoorlijk tijdje niet gespeeld +)
Sindsdien is er genoeg content bijgekomen om je maanden bezig te houden...en over nog geen 2 maanden komt de volgende major expansion alweer!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zondag 28 juli 2019 @ 16:17:
Dan heb je inderdaad een behoorlijk tijdje niet gespeeld +)
Sindsdien is er genoeg content bijgekomen om je maanden bezig te houden...en over nog geen 2 maanden komt de volgende major expansion alweer!
Ja leek me dus leuk idd om weer op te pakken.
Ik snap niet goed wat die forsaken annual pass is.. Kan ik gewoon die pass kopen of moet ik dan ook die forsaken expansion kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Annual Pass is extra exclusieve content voor Forsaken bezitters. Je moet dus Forsaken al hebben, of Forsaken + Annual Pass kopen.

Als je het spel HEEL ERG casual speelt, en niet een endgame content speler bent (raids, en andere moeilijke content waar je meestal een groep of paar vrienden voor nodig hebt), kan je altijd eerst Forsaken kopen en later alsnog de AP, mocht je nog meer willen.

https://www.bungie.net/pu...map_Season6_16x9_EN_1.jpg

Zonder Annual Pass, heb je geen toegang tot wat nieuwe exotic wapen quests, de Forges, Gambit Prime, Reckoning, Menagerie (kan je zonder AP 1 keer uitproberen) en de nieuwe raids die na Forsaken uitgebracht zijn.

Zelfs in September, als Destiny Free2Play gaat met Shadow Keep/First Light blijven de meeste aspecten van de Annual Pass ontoegankelijk, zoals de 2 nieuwe raids, en nog wat dingetjes.

[ Voor 39% gewijzigd door Blisterin_Bull op 29-07-2019 12:10 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toffe campaign heeft Forsaken! Levelen naar 50 gaat lekker flot! waar ik begin van de avond level 31 was was ik eind van de avond al 44. Veelal door public events op de nieuwe planeet.

Is er nog een actieve clan hier ? de eerste GoT clan heeft nog 69 mensen er in maar k ben telkens de enige online nu :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:32:
Is er nog een actieve clan hier ? de eerste GoT clan heeft nog 69 mensen er in maar k ben telkens de enige online nu :P
Ghosts of Tweakers (niet Guardians of Tweakers) is de actieve(re) clan. Meestal wel mensen online (in de avonden meer dan overdag...iets met werk ofzo) en voor de meeste dingen wel mensen te vinden. Een groepje doet ook regelmatig raids dus alles wel covered.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghosts een application gestuurd.
Die nieuwe gearset is wel fucking dope met die glow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 19:43:
Die nieuwe gearset is wel fucking dope met die glow!
En straks in September nog steeds bruikbaar!

Morgen terug van de camping, dan kan ik ook aan de bak 😉

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 nadeel. al die glows kan je ALLEEN krijgen door ze bij de eververse te kopen. Niet in die soltice packages.
Voor 5k Brightdust per set (3 sets totaal) of 800 silver per set.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/3ohIm5g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Dat is wel een berg meer dust dan ik had verwacht...oei.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Heb gelukkig nog 25k aan dust :) vanavond maar eens aan de grind beginnen voor die setjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb nog wel 70k dust ofzo (Had 100k, maar bij die Tribute Hall veel uitgegeven). Gelukkig geef ik niets om cosmetics, dus ik koop ze niet.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blisterin_Bull schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:57:
Heb nog wel 70k dust ofzo (Had 100k, maar bij die Tribute Hall veel uitgegeven). Gelukkig geef ik niets om cosmetics, dus ik koop ze niet.
70k holy shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik heb een behoorlijke tijd vrijwel alle cosmetics binnengehaald (excl. de silver-only en meeste dat mist is 1-week Eververse event armor) maar met laatste patch ben ik van modus geswitcht. De kosten zijn omhoog en de nieuwe komen niet meer uit engrams dus no way dat je nog alles gaat aftikken zonder silver. Ik heb nog rond de 20k staan en vanaf nu doe ik alleen nog dust purchases op degene die ik echt leuk / mooi vind en ga gebruiken.

Op zich snap ik dat er geld verdiend moet worden, maar ik heb altijd de season-passes pre-ordered dus hoeveel geld is er van mij nog nodig om de game verder te ontwikkelen? Als je van je spelers ook nog silver purchases nodig hebt om rendabel te zijn als ze al jaarlijks betalen, klopt je prijsstelling niet, denk ik dan.

Maar goed, eerst maar zien hoe het straks wordt. Ze experimenteren veel met Eververse, dus wellicht wordt het straks beter te doen met season-pass en best wat uren speeltijd.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
Ricmaniac schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 08:27:
1 nadeel. al die glows kan je ALLEEN krijgen door ze bij de eververse te kopen. Niet in die soltice packages.
Voor 5k Brightdust per set (3 sets totaal) of 800 silver per set.
Vind het eigenlijk wel fijn dat er eindelijk iets is om brightdust aan te besteden (al is het alleen cosmetics), eigenlijk belachelijk dat we vanaf het begin alleen maar opbouwden zonder dat er eigenlijk ook maar iets was om het aan uit te geven (alle eververse items kreeg ik altijd al tijdens het spelen) 5K is om mij een prima prijs, en het gaat gewoon van de grote hoop af (heb geloof ik nog 80K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Vind het eigenlijk wel fijn dat er eindelijk iets is om brightdust aan te besteden (al is het alleen cosmetics), eigenlijk belachelijk dat we vanaf het begin alleen maar opbouwden zonder dat er eigenlijk ook maar iets was om het aan uit te geven (alle eververse items kreeg ik altijd al tijdens het spelen) 5K is om mij een prima prijs, en het gaat gewoon van de grote hoop af (heb geloof ik nog 80K)
wat ik wel heel lame vind is dat het blijkbaar niet blijvend is als ik het goed begrijp. Althans het blijft wel bestaan maar alleen voor die legendary solstice armor.

Straks met de armor 2.0 update zal je het gewoon vervangen. Vind dat wel erg lame aangezien ik er bijv wel geld tegen aan zou gooien omdat k super lang niet gespeeld heb en maar 3k stardust heb (doe ik nu nog niet tot ik meer zekerheid over die items heb :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 31-08 18:45
Ricmaniac schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:31:
[...]

wat ik wel heel lame vind is dat het blijkbaar niet blijvend is als ik het goed begrijp. Althans het blijft wel bestaan maar alleen voor die legendary solstice armor.

Straks met de armor 2.0 update zal je het gewoon vervangen. Vind dat wel erg lame aangezien ik er bijv wel geld tegen aan zou gooien omdat k super lang niet gespeeld heb en maar 3k stardust heb (doe ik nu nog niet tot ik meer zekerheid over die items heb :P )
Ben er met Destiny aan gewend dat met elk nieuw jaar je alle oude zooi wel kunt deleten omdat het waardeloos is geworden :'( Kijk naar het vorige solstice event, alles gemasterworked voor alle drie karakters om het daarna te deleten want je had er niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groningerkoek schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:40:
[...]

Ben er met Destiny aan gewend dat met elk nieuw jaar je alle oude zooi wel kunt deleten omdat het waardeloos is geworden :'( Kijk naar het vorige solstice event, alles gemasterworked voor alle drie karakters om het daarna te deleten want je had er niets meer aan.
Ja maar vind gear wat anders dan Real money items.. en die glow items kan je alleen op de solstice gear gebruiken. Tenzij ze dat gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Was net op Cammycakes z'n livestream (goeie d2 all around pvp speler) en hij heeft 220k bright dust. Er is altijd baas boven baas lol :/

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
Zarhrezz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:37:
[...]

Ghosts of Tweakers (niet Guardians of Tweakers) is de actieve(re) clan. Meestal wel mensen online (in de avonden meer dan overdag...iets met werk ofzo) en voor de meeste dingen wel mensen te vinden. Een groepje doet ook regelmatig raids dus alles wel covered.
Nog veel plek?
Ik ben weer opnieuw begonnen maar mn oude clan is dood.. (zoek plek voor 2)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
looyenss schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:26:
Nog veel plek?
Ik ben weer opnieuw begonnen maar mn oude clan is dood.. (zoek plek voor 2)
https://www.bungie.net/en/ClanV2/Index?groupId=2749134
Zo te zien nog 13 plekken open.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:59
Top, en communicatie? Discord of in game of TS?

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
looyenss schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:40:
Top, en communicatie? Discord of in game of TS?
Er is een Discord (zie post 1 van deze topic) en in-game chat wordt ook gebruikt (ik zit zelf niet op Discord).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Even snel vraagje, kunnen meer mensen vandaag niet inloggen op de destiny server ?
Ik krijg de melding dat de server niet beschikbaar zijn, maar zie wel 2 vrienden van mij spelen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:15:
Even snel vraagje, kunnen meer mensen vandaag niet inloggen op de destiny server ?
Ik krijg de melding dat de server niet beschikbaar zijn, maar zie wel 2 vrienden van mij spelen
De afgelopen paar uur gewoon gespeeld...ff bnet client opnieuw opstarten?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren die groene solstice gear complete en nu begonnen aan blauw. Gelukkig had ik nog 19 bounties complete die ik niet had ingeleverd. Toch een mooi extra sprongetje voor die gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:55

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik gister ook nog de laatste dingetjes gedaan voor de groene gear. Ben ook maar begonnen met sparen van bounties. Heb er nu 10 klaar staan. Moet er straks dus nog 40. Maar dat is opzich wel te doen. Anders nog die eververse bounties mee pakken. Die resetten altijd.

Vanavond even kijken of ik nog 5 potjes crucible kan doen. Gister laat met kleine playerbase kwam ik tegen sweaties. Was wel geinig, helaas had ik bij tijden niet zo'n heel goed team. Ah well. Gelukkig zijn het crucible of gambit completions en geen wins :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Voor die Crucible completions gewoon Runble gaan, die zijn eerder klaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Is er nog plek in een clan? Ben net lvl 50 geworden op de pc. Zodra cross save komt gaat mijn ps4 char naar de pc toe.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

Voor iedereen die zich afvraagt of er nog plek in de clan is, voor alles spelers die naar PC switchen etc... Op dit moment gebruiken we de volgende clan,

Voor discord zijn er op dit moment twee die actief gebruikt worden, de eerste is een algemene die al bestaat sinds er oorspronkelijk 3 clans waren. De tweede discord is voor de meer actievere spelers die ook raids, lees als PVE end-game content willen spelen.

https://discord.gg/QAcgEyQ voor Destiny 2 PC GoT

https://discord.gg/8qkyeuD voor Dutch Destiny Raiders

De clan krijgt regelmatig een schoonmaak op basis van activiteit. Activiteit kun je checken op de volgende website,

https://www.d2checklist.com/clan/2749134

Heb je een aanvraag gedaan om in de clan te mogen zou ik daar in principe een melding van moeten krijgen, dit is niet altijd even betrouwbaar. Doe bij het uitblijven van een acceptatie even een "@neolite" in een van de twee discords.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna klaar met de grind van Solstice gear op de eerste character :) alleen nog EAZ chests en miniboss kills. samen met de EDZ Patrols en de Grenade kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Ricmaniac schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 17:29:
Bijna klaar met de grind van Solstice gear op de eerste character :) alleen nog EAZ chests en miniboss kills. samen met de EDZ Patrols en de Grenade kills
Bijna klaar..... _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Voor EAZ mini-boss kills ff dinsdag patch afwachten. De EAZ is wat op m'n Hunter nog openstaat, vandaag met Titan (3e class) begonnen...nog 3 stories, 10 PEs en 7 Gambit matches tot blue armor. Dinsdag Hunter naar purple en ik verwacht Titan dan donderdag wel rond te hebben. Yay Sparrow!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 23:28:
Voor EAZ mini-boss kills ff dinsdag patch afwachten. De EAZ is wat op m'n Hunter nog openstaat, vandaag met Titan (3e class) begonnen...nog 3 stories, 10 PEs en 7 Gambit matches tot blue armor. Dinsdag Hunter naar purple en ik verwacht Titan dan donderdag wel rond te hebben. Yay Sparrow!
wat doet die patch dan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
De 100 minibosses wordt 50 en de final boss gaat voor 5 tellen.

Zie de 'This week at Bungie' op bungie.net

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 06:50:
[...]

De 100 minibosses wordt 50 en de final boss gaat voor 5 tellen.

Zie de 'This week at Bungie' op bungie.net
Wow dat is wel een heel ziek verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ricmaniac schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:07:
[...]

Wow dat is wel een heel ziek verschil
Het is momenteel ook wel een zieke grind :+ Vorige week een paar uur met 2 clannies de Engineer grind gedaan, man, je voelt je hersencellen gewoon afsterven.

Maar goed, het balanceren van de tasks voor een event als dit is wel lastig. Idealiter ga je de hoofdactiviteiten doen en komen de andere objectives mee als je subclass / weapons matcht met daily element zodat je aan het eind niet nog 1 of 2 taken overhoud. Het zal per speler verschillen in hoeverre dat het geval is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik blijf momenteel de volgende melding houden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hBfYISJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:32:

[Afbeelding]
Destiny closen, bnet closen, opnieuw opstarten....dat doet het doorgaans wel. En anders is er echt iets down.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Interessante look back / look forward:
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48058

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeie video over het hele nieuwe armor systeem. was een live preview.
Meer RPG element. Ben er denk ik wel blij mee. Al is het natuurlijk nog afwachten hoe het uit pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ricmaniac schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:08:
[YouTube: Armor Customization Preview - Wednesday 8/14 @ 10am Pacific]

Goeie video over het hele nieuwe armor systeem. was een live preview.
Meer RPG element. Ben er denk ik wel blij mee. Al is het natuurlijk nog afwachten hoe het uit pakt.
Ziet er goed uit :)

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

Voor wie tijd heeft en zin om te lezen welke richting Destiny 2 op zal gaan vanaf 1 oktober,

DIRECTOR'S CUT - PART I
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48058

DIRECTOR'S CUT - PART II
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48064

DIRECTOR'S CUT - PART III
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48072

Interessant leesvoer en het geeft ook in grote lijnen aan waar het fout gegaan is, dat ze dit zelf tot op een bepaalde hoogte ook erkennen en waar ze willen dat de game naar toe moet gaan.

Daarnaast van mening dat dit wel het moment voor Bungie is om te laten zien wat ze met Destiny 2 willen. New light geeft iedereen naast een hele buslading content ook een gelijke start door 750(whut? Ja!) power level. Dit is toch wel de kans om de game opnieuw in de markt te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18

nFo

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/48069

Pykow schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:32:

[Afbeelding]
Had ik ook last van, toen repair game gedaan.

Ik ga ook verhuizen naar PC,binnenkort de pc is upgraden.
Kan ik de clan alvast joinen ookal speel ik nog op xbox tot 1 oktober.

[ Voor 41% gewijzigd door nFo op 17-08-2019 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

Er is voldoende plek in de clan, deze krijgt met regelmaat een check op activiteit en daardoor is het altijd mogelijk voor actieve spelers om te joinen.

Join de clan vooral op battle.net of straks via Steam!

Er is een vaste kern van spelers die al sinds launch spelen en veelal de in-game clanchat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
neolite schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:13:
Er is een vaste kern van spelers die al sinds launch spelen en veelal de in-game clanchat gebruiken.
Wie? Waar? O-)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb jou nooit online gezien :+
Ik bedoel nooit offline gezien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Volgende keer moet ik toch maar eerder beginnen met grinden.
ik heb nou pas de blauwe gear en event loopt al af (volgens mij over 1,5 week).
als ik zie hoeveel je moet doen, denk ik dat ik het dadelijk net niet ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

Ik ben het met je eens dat het wel voelt als een grind, dat ze het misschien niet zo bedoeld hebben doet daar weinig aan af. Maar het moet ook niet de bedoeling zijn dat je in 3 avond spelen 3 volle armor sets bij elkaar hebt. De EAZ minibosses hebben ze aangepast omdat dit echt te veel van het goede was, maar de overige getallen lijken toch echt een bewuste keuze.

Je kunt nu nog prima voor een character alles behalen als je nu nog zou beginnen, groene armor is blauw te krijgen in een flinke speelsessie en dan heb je in principe nog een hele week om de armor naar legendary te spelen.

Als je de directors cuts leest zie je ook dat ze dit eigenlijk niet willen, ze willen meer seasonal activities waardoor je veel minder 2 jaar oude content moet spelen om iets te unlocken, wat mij betreft een flinke verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het is veel wat je moet doen, maar als je nu nog 1,5 week hebt en je speelt met 1 character dan moet je zeker wel een hele armor set klaar kunnen krijgen. Ik ben vandaag gestart op mijn tweede char, de hunter en heb alle groene gear al klaar. Moet alleen nog 8 potjes PVP doen en dan ga ik al naar blauw. Als je het een beetje slim aanpakt is het allemaal wel te doen. Het kan alleen op het eind van de rit wat meeeeh aanvoelen omdat je voor de zoveelste keer strikes, patrols en weet ik wat aan het doen bent, maar ach. Heb er wel lol mee. Heb een tijdje wat minder Destiny gedaan en vind het dan wel weer leuk om er eens wat meer in te duiken.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 18-08-2019 22:55 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grind voor solstice gear is prima imo. was 2 jaar oid weg geweest van Destiny en mist voorheen de grind.
Gelijkertijd als fresh lvl 50 die gear dus 750 gekregen. Beetje makkelijk zo XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Solstice armors compleet (yay sparrow), tijd voor een korte vakantie :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik heb zelf ook een tijdje geen Destiny 2 gespeeld.
Toen division 2 uitkwam ben ik daarmee begonnen. (helaas na paar updates gestopt met Divison 2, omdat ze builds kapot maakte en de drop rate erg laag was van bepaalde items)

PvP in loot/grind games heb ik nooit leuk gevonden.
iemand kan een wapen hebben met fantastische perks etc. en dan ga je het daarop verliezen.
of iemand heeft weer een armor die in zijn voordeel werkt.
Omdat je geen tot weinig invloed hierop hebt, voelt het soms aan als een oneerlijke modus.
Natuurlijk kan je zeggen, als je genoeg speelt dan krijg je ook wel de juiste gear.

PvP is dus muziek aan en proberen niet te gaan ragen, wanneer je tegenstander weer een betere wapen heeft of zijn super eerder kan gebruiken op jou.
moet nu voor Solstice 75 kills maken, dat moet te halen zijn in 20 potjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dit weekend voor het eerst in vele maanden nog eens Destiny 2 opgestart. Ik heb de forsaken expansion, maar geen season pass.
Meteen aan de armor quest begonnen aangezien mijn gear level er meteen 200 levels mee omhoog gaat. Ben er wel mee akkoord dat het wel erg veel werk is op erg korte tijd. Ik zie hier mensen beweren dat je van groen naar blauwe kwaliteit gaat in 1 speelsessie, maar dat lijkt me toch wel een ERG flinke speelsessie :?. Om simpelweg van waardeloos naar common quality te gaan moest ik al minstens 10 pvp matches en 10 strikes doen. Stel dat je 15 minuten over een enkele activiteit doet, dan ben je 5 uur bezig met enkel deze activiteiten, en dan heb je nog niets van zone-specifeke grinds gedaan. En dat is voor de eerste tier.
Ik zal wel proberen om tot blauw te geraken, maar zullen toch evengoed aardig wat uren in kruipen.

Ik heb wel nog wat vragen over de cross platform saving plannen, is er iemand die hierover duidelijkheid kan brengen? Ik bezit het spel op PC. Betekent dit dat ik binnenkort ook op mijn xbox kan spelen zonder het spel opnieuw te kopen? De season pass is momenteel in korting. Als ik deze op PC koop, kan ik deze dan ook binnenkort op xbox gebruiken?
PvP is dus muziek aan en proberen niet te gaan ragen, wanneer je tegenstander weer een betere wapen heeft of zijn super eerder kan gebruiken op jou.
Dat is het grootste nadeel aan deze armor quest: de verplichte pvp grind. Ik vind er ook absoluut niets aan. De oplossing is eenvoudig: Zodra je je orbs hebt, netflix kijken terwijl de pvp match in de achtergrond loopt. Af en toe alt-tab om te bewegen zodat je niet gekicked wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 19-08-2019 10:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

k zie hier mensen beweren dat je van groen naar blauwe kwaliteit gaat in 1 speelsessie, maar dat lijkt me toch wel een ERG flinke speelsessie
Voor de mensen die nooit gestopt zijn met Destiny2, en dus alle goeie gear en wapens hebben ja. Weten hoe je het beste meerdere objectives kan combineren, zodat je niet alles 1 voor 1 doet, helpt ook he. ;)
Stel dat je 15 minuten over een enkele activiteit doet...
Ik doe een strike in 4-8 minuten.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:44
boe2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:21:
Ik heb wel nog wat vragen over de cross platform saving plannen, is er iemand die hierover duidelijkheid kan brengen? Ik bezit het spel op PC. Betekent dit dat ik binnenkort ook op mijn xbox kan spelen zonder het spel opnieuw te kopen? De season pass is momenteel in korting. Als ik deze op PC koop, kan ik deze dan ook binnenkort op xbox gebruiken?
Nee je moet het spel ook apart kopen voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Blisterin_Bull schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:18:
[...]

Voor de mensen die nooit gestopt zijn met Destiny2, en dus alle goeie gear en wapens hebben ja. Weten hoe je het beste meerdere objectives kan combineren, zodat je niet alles 1 voor 1 doet, helpt ook he. ;)

[...]

Ik doe een strike in 4-8 minuten.
Gisteren avond blauw voor de helft kunnen halen. Van groen naar blauw in ongeveer 5 uurtjes gehaald. Zijn inderdaad lange speelsessies.
Ben benieuwd hoever ik kom.

Strikes doe je binnen 10 minuten en crucible is soms zelfs maar 5 minuten. Je verliest hard of wint snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Met PVP merk je het zeker wanneer mensen godrolls van wapens hebben. Dan leg je het vaak af ja. Maar als je een beetje slim wordt in het spelen van Destiny PVP dan kun je ze echt wel hebben hoor. Vaak is het ook dat je zelf gewoon niet slim genoeg door de map heen beweegt waardoor ze de shots gewoon kunnen hitten. Als een kip zonder kop door de map heen rennen helpt ook niet echt natuurlijk.

Daarnaast zijn er zat wapens die je ook kunt krijgen welke echt wel tegen de god roll wapens op kunnen boksen in PVP. Sterker nog; IEDEREEN kan een van de beste guns in de PVP game gewoon hebben; Cayde's gun. Dat ding ownt zo zwaar. Als het daar niet mee lukt om kills te krijgen moet je eens kritisch kijken naar je eigen speelstijl :+

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 19-08-2019 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tchite
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16-05-2024
Is het de moeite nog om destiny 2 forsaken te kopen, of wacht ik beter tot de uitbreiding binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DAMAGE schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:54:
Met PVP merk je het zeker wanneer mensen godrolls van wapens hebben. Dan leg je het vaak af ja. Maar als je een beetje slim wordt in het spelen van Destiny PVP dan kun je ze echt wel hebben hoor. Vaak is het ook dat je zelf gewoon niet slim genoeg door de map heen beweegt waardoor ze de shots gewoon kunnen hitten. Als een kip zonder kop door de map heen rennen helpt ook niet echt natuurlijk.

Daarnaast zijn er zat wapens die je ook kunt krijgen welke echt wel tegen de god roll wapens op kunnen boksen in PVP. Sterker nog; IEDEREEN kan een van de beste guns in de PVP game gewoon hebben; Cayde's gun. Dat ding ownt zo zwaar. Als het daar niet mee lukt om kills te krijgen moet je eens kritisch kijken naar je eigen speelstijl :+
Zal jouw advies ten harte nemen en vanavond nog eens kijken. Mijn huidige ervaring met destiny pvp is dat ik haast niets doodkrijg, terwijl iedereen me lijkt te 1-shotten. En dat terwijl ik 15 jaar geleden een Quake 3 junkie was. Zijn er zo nog "tricks" qua skills pvp die eigenlijk een must zijn?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Meestal werkt het het beste om gewoon bij je team te blijven. Als je zo snel dood gaat dan word je vaak geteamshot. Dus door meerdere mensen beschoten. Als je bij je team blijft dan hebben de enemies vaak dus ook meerdere targets waar ze op moeten schieten en daarnaast kun je dan zelf juist teamshotten. Misschien niet zo leuk als gewoon solo wat rond rennen en kills maken, maar in Destiny is het gewoon heel belangrijk om samen te blijven. Mensen die alleen rond rennen worden gelijk afgestraft. Dit is denk ik de meeste basis tip die het meeste verschil kan maken.

Voor de rest probeer er gewoon plezier in te hebben. Elke keer ragen (ik zeg niet dat jij dit doet) is heel vermoeiend. Ik heb ook een tijd gehad dat ik dit erg kon doen maar ik heb mij er maar bij neer gelegd. Destiny is geen Counterstrike (wat ik ook graag speel) en ook geen Quake. Het heeft gewoon bepaalde eigenaardigheden (zoals dat het lijkt alsof je geoneshot wordt idd) die er al vanaf Destiny 1 zijn. Ik heb mij daar maar bij neer gelegd en lach er af en toe maar om. Als je met een groepje vrienden speelt en gewoon samen werkt is het best leuk. Speel je solo; ren gewoon achter je teammates aan.

@Tchite Als je NU zin hebt om Destiny te gaan spelen zou ik het zeker kopen. Je kunt ook wachten, maar dan moet je nog wel even tot 1 Oktober. Destiny is voor mij het geld meer dan waard. Er is genoeg te doen in de game en het is tevens de game waar ik vaak naar terug kom na bijv lang CSGO en PUBG te hebben gedaan en daar dan even zat van te zijn. Is gewoon een leuke game die je ook voor de ontspanning kunt spelen. En ja, een moeilijke raid clearen is voor mij pure ontspanning. Ik kan daar echt van genieten. Een van de weinige games waar ik nog echt plezier in heb. De rest is allemaal veel te tryhard om goed in te kunnen zijn :+

[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 19-08-2019 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Tchite schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:13:
Is het de moeite nog om destiny 2 forsaken te kopen, of wacht ik beter tot de uitbreiding binnenkort?
Zeker de moeite waard en je kan ervoor kiezen om het verhaallijn helemaal te spelen of een deel te skippen volgens mij.
Mijn tip is om het verhaal gewoon te spelen, dan heb je uren plezier.
Je kan ook kiezen voor de skip en bij Forsaken te beginnen, maar dan zit je vrij snel in end game en als nieuwkomer is dat misschien niet direct wat je zoekt.

Ik twijfel zelf om Annual pass te kopen, maar volgens mij krijg je niet veel extra's erbij ?
DAMAGE schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:23:
Meestal werkt het het beste om gewoon bij je team te blijven. Als je zo snel dood gaat dan word je vaak geteamshot. Dus door meerdere mensen beschoten. Als je bij je team blijft dan hebben de enemies vaak dus ook meerdere targets waar ze op moeten schieten en daarnaast kun je dan zelf juist teamshotten. Misschien niet zo leuk als gewoon solo wat rond rennen en kills maken, maar in Destiny is het gewoon heel belangrijk om samen te blijven. Mensen die alleen rond rennen worden gelijk afgestraft. Dit is denk ik de meeste basis tip die het meeste verschil kan maken.

Voor de rest probeer er gewoon plezier in te hebben. Elke keer ragen (ik zeg niet dat jij dit doet) is heel vermoeiend. Ik heb ook een tijd gehad dat ik dit erg kon doen maar ik heb mij er maar bij neer gelegd. Destiny is geen Counterstrike (wat ik ook graag speel) en ook geen Quake. Het heeft gewoon bepaalde eigenaardigheden (zoals dat het lijkt alsof je geoneshot wordt idd) die er al vanaf Destiny 1 zijn. Ik heb mij daar maar bij neer gelegd en lach er af en toe maar om. Als je met een groepje vrienden speelt en gewoon samen werkt is het best leuk. Speel je solo; ren gewoon achter je teammates aan.

@Tchite Als je NU zin hebt om Destiny te gaan spelen zou ik het zeker kopen. Je kunt ook wachten, maar dan moet je nog wel even tot 1 Oktober. Destiny is voor mij het geld meer dan waard. Er is genoeg te doen in de game en het is tevens de game waar ik vaak naar terug kom na bijv lang CSGO en PUBG te hebben gedaan en daar dan even zat van te zijn. Is gewoon een leuke game die je ook voor de ontspanning kunt spelen. En ja, een moeilijke raid clearen is voor mij pure ontspanning. Ik kan daar echt van genieten. Een van de weinige games waar ik nog echt plezier in heb. De rest is allemaal veel te tryhard om goed in te kunnen zijn :+
Pfoe raids kunnen pittig zijn, maar was zeker leuk paar maanden terug.
Ruzie met mijn vriendin omdat het 2 uur snachts geworden was en wij vol enthousiast bezig waren met een raid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Pykow was zeker leuk! En over die skip waar je over praat: Mocht hij er voor kiezen om te skippen dan kun je wel wat tijd besparen, maar je mist dan wel de exotic armor/guns die je in het begin krijgt. Dus ik zou dat zeker niet skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Nog 10 minuten en dan kunnen we weer verder.
Momenteel is er onderhoud las ik op twitter @bungiehelp

Btw voor de mensen (include me) die soms een hekel hebben aan crucible.
Dit is de oorzaak

[ Voor 47% gewijzigd door Pykow op 19-08-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[YouTube: Inside Xbox - Live @ gamescom 2019 (S2 Ep5)]

[ Voor 56% gewijzigd door nFo op 19-08-2019 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik geef het op. Ik haal gewoon GEEN kills in crucible. Hierdoor ga ik dit speel (weer) moeten opgeven om dezelfde reden waarom ik het een halfjaar geleden opgaf: verplichte pvp objectieven waar ik totaal niet aan kan voldoen omdat ik veel te slecht ben.
En cayde's gun unlocken: 25 precision kills met hand canon in pvp. lolololol noooooope. In nog geen 100 jaar lukt me dat.

Echt spijtig, want de pve is enorm leuk.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 19-08-2019 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

boe2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:10:
Ik geef het op. Ik haal gewoon GEEN kills in crucible. Hierdoor ga ik dit speel (weer) moeten opgeven om dezelfde reden waarom ik het een halfjaar geleden opgaf: verplichte pvp objectieven waar ik totaal niet aan kan voldoen omdat ik veel te slecht ben.
En cayde's gun unlocken: 25 precision kills met hand canon in pvp. lolololol noooooope. In nog geen 100 jaar lukt me dat.

Echt spijtig, want de pve is enorm leuk.
25 moet wel te doen zijn met een hand cannon met rampage/killclip of outlaw, gewoon meer mee oefenen in PVE eerst.
Midnight coup schiet ook wel lekker.
Of farmen voor de curated roll; kindled orchid met kill clip en rampage.

[ Voor 32% gewijzigd door nFo op 19-08-2019 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@nFo dat of idd een Trust handcanon uit Gambit krijgen oid. Is allemaal wel te doen. Je moet het alleen wel willen. Als je niet bereid bent om van je fouten te leren en een beetje te investeren om beter te worden dan schiet het niet op. Ik snap dat het soms een frustrerende bezigheid kan zijn PVP maar ben er van overtuigd dat iedereen het kan. Destiny is best casual namelijk.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!