Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:34
Shreddaaa schreef op maandag 12 november 2018 @ 00:08:
[...]

Daarmee impliceer ik dat jij probeert te oordelen na een uur of 10 in de game. Meerdere van ons hebben 300+ uur. Eerst alle content spelen en dan pas oordelen over inhoud, snelheid qua levelen etc.
Aangezien ik de levelcap heb gehaald van de basegame lijkt mij dat ik prima kan oordelen over de snelheid van het levelen aldaar... De game geeft letterlijk aan voor welk power level de content bedoeld is. Vervolgens stel ik vast dat dit onwijs scheef loopt aangezien ik 80% van de adventures heb overgeslagen en er toch dik overheen zit. Veel van de public events heb ik ook nog niet mogen mee maken. Ik loop nu letterlijk 11 levels voor op waar ik ben gebleven qua story. Power level 325 ipv de aangeraden +- 200 voor de Osiris campaign. IMO gaat dat veel te snel. Ik had die adventures best willen doen, graphics zijn top en story telling is best boeiend. Maar als ik die ga spelen dan ga ik nog verder voorlopen. Voor die mening hoef ik niet 300 uur in de endgame te zitten.

Het zit er overigens dik in dat dit post-DLC is aangepast met patches. Mijn ervaring nu zal dus ongetwijfeld anders zijn dan jouw ervaring bij launch...

Om het concreet te maken; ik geloof dat ik op mijn tweede character in 40 minuten op titan zat en dan kun je vanaf daar met de story eigenlijk in 1 keer door (3x titan, 2x nesus, 2x io). Check net even mijn warlock en die is level 9 bij missie 'looped on Nesus' met power level 86 terwijl recommended 80 is. Die heeft dus nog geen adventures en public events etc gedaan. Het gaat echt heel hard. Het verbaasd mij niets als jij gaat zeggen dat dit vorig jaar heel anders in elkaar zat en dat je die adventures en events wel nodig had om verder te komen.

Lijkt er uberhaupt op of de spelers van de basegame een beetje vergeten zijn (tenzij ik iets mis geen raids, power level 300 strikes immune vijanden met 200 gear, vrijwel niets om glimmer aan te besten).

sdk1985 wijzigde deze reactie 12-11-2018 01:33 (41%)

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 01:03
sdk1985 schreef op maandag 12 november 2018 @ 00:47:
[...]

Aangezien ik de levelcap heb gehaald van de basegame lijkt mij dat ik prima kan oordelen over de snelheid van het levelen aldaar... De game geeft letterlijk aan voor welk power level de content bedoeld is. Vervolgens stel ik vast dat dit onwijs scheef loopt aangezien ik 80% van de adventures heb overgeslagen en er toch dik overheen zit. Veel van de public events heb ik ook nog niet mogen mee maken. Ik loop nu letterlijk 11 levels voor op waar ik ben gebleven qua story. Power level 325 ipv de aangeraden +- 200 voor de Osiris campaign. IMO gaat dat veel te snel. Ik had die adventures best willen doen, graphics zijn top en story telling is best boeiend. Maar als ik die ga spelen dan ga ik nog verder voorlopen. Voor die mening hoef ik niet 300 uur in de endgame te zitten.

Het zit er overigens dik in dat dit post-DLC is aangepast met patches. Mijn ervaring nu zal dus ongetwijfeld anders zijn dan jouw ervaring bij launch...

Om het concreet te maken; ik geloof dat ik op mijn tweede character in 40 minuten op titan zat en dan kun je vanaf daar met de story eigenlijk in 1 keer door (3x titan, 2x nesus, 2x io). Check net even mijn warlock en die is level 9 bij missie 'looped on Nesus' met power level 86 terwijl recommended 80 is. Die heeft dus nog geen adventures en public events etc gedaan. Het gaat echt heel hard. Het verbaasd mij niets als jij gaat zeggen dat dit vorig jaar heel anders in elkaar zat en dat je die adventures en events wel nodig had om verder te komen.

Lijkt er uberhaupt op of de spelers van de basegame een beetje vergeten zijn (tenzij ik iets mis geen raids, power level 300 strikes immune vijanden met 200 gear, vrijwel niets om glimmer aan te besten).
Dat komt doordat iedere DLC de softcap heeft opgeschroefd.
Waar wij in t begin max level 20 en light level 300 hadden met een softcap van 240~ start jij de game met max level 50 en softcap van 510~.

Voor jou wordt t dus pas later moeilijk, hier doe je niks aan.

• Steefanus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15-02 13:23

Steefanus

StefanJ

sdk1985 schreef op maandag 12 november 2018 @ 00:47:
[...]

Public Events zijn vooral bedoeld om de Flashpoint milestone te doen of om veel XP te levelen als je nog geen level 20/30/50 bent (ik weet niet welke uitbreidingen je allemaal hebt). Adventures zijn vooral bedoeld als content om een deel van het verhaallijn en de lore uit te breiden. Het levelen doe je voornamelijk om end-game content te kunnen spelen, niet om de verhaallijn uit te spelen. Je moet niet het idee hebben dat je straks na het verhaal klaar bent. Vooral niet als je Forsaken ook hebt. Strikes worden als je alle DLC's hebt opgeschroefd naar 500 light level en de Nightfall naar 540 light level.

Je bent echt niet vergeten als speler van de basegame, maar het spel was gewoon in een heel slechte staat op het moment dat het werd uitgebracht. Dat gevoel wat jij nu hier neerlegt is het gevoel dat iedereen had na het spelen van de basegame. De DLC's en met name Forsaken heeft eindelijk diepte toegevoegd aan het spel en met de Black Armory uitbreiding alweer in het zicht ben ik elke dag aan het spelen en vermaak ik me al sinds release van Forsaken.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

The GUI schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:56:
Had vorige week donderdag 1 november (ja, één dag voordat hij gratis werd) de Destiny 2: Forsaken Legendary Collection gekocht. Gelukkig ga ik maar voor €6 de mist in :'( Heb Destiny destijds een maand lang gespeeld en er erg veel plezier aan beleefd. Zelfs nog voor alle DLC.
Waar heb je hem voor 6 euro gevonden? Nu ik hem gratis gekregen heb, heb ik ook destiny 2 uitgespeeld. Het was leuk, maar het duurde minder dan 10 uur om uit te spelen, waarbij ik na de eerste 5 uur level 20 was. Ervan uitgaande dat de expansion even groot is, is die mij -absoluut- geen 50 euro waard. Voor 6 euro wil ik het misschien wel een kans geven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11:55

The GUI

Sorry computer says no...

boe2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:19:
[...]

Waar heb je hem voor 6 euro gevonden? Nu ik hem gratis gekregen heb, heb ik ook destiny 2 uitgespeeld. Het was leuk, maar het duurde minder dan 10 uur om uit te spelen, waarbij ik na de eerste 5 uur level 20 was. Ervan uitgaande dat de expansion even groot is, is die mij -absoluut- geen 50 euro waard. Voor 6 euro wil ik het misschien wel een kans geven :)
Ik heb de key voor €46 aangeschaft een dag voordat de base game gratis werd aangeboden. Aangezien Forsaken los €40 kost heb ik maar €6 meer moeten betalen.

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,4 Ghz | 16GB DDR3-2133 | GTX 1070 | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Zarhrezz
  • Laatst online: 14:23
boe2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 09:19:
Nu ik hem gratis gekregen heb, heb ik ook destiny 2 uitgespeeld. Het was leuk, maar het duurde minder dan 10 uur om uit te spelen, waarbij ik na de eerste 5 uur level 20 was. Ervan uitgaande dat de expansion even groot is, is die mij -absoluut- geen 50 euro waard. Voor 6 euro wil ik het misschien wel een kans geven :)
Je hebt het over het 'uitspelen' van een MMO-achtige game. WoW heb je ook niet 'uitgespeeld' als je de level cap hebt bereikt (geen idee of WoW een storyline quest heeft eigenlijk). Diablo I / II / III kun je ook binnen 10 uur door de story heen, maar dan heb je de meeste content ook nog niet gezien.

Zie de story maar als een uitgebreide tutorial. Bij level 50 begint het spel pas serieus. Na 10 uur ben je echt nog niet in de buurt van de end-game content en run-and-gun is echt geen viable strategy meer voor een zeer groot deel van de content.

Ik zit op ruim 660 uur sinds release. Ik ben redelijk casual in m'n speelstijl dus pas 1 van de 3 classes max power level (de anderen wel in de buurt). Gisteren met 2 clannies (die wat beter weten wat ze aan het doen zijn :+ ) voor het eerst door de end-game dungeon Shattered Throne gegaan. Dat is dus 3 man max power level. Ik heb de deaths niet geteld, maar er is een Triumph om die dungeon solo te doen...zonder deaths. Ik kan je wel verklappen dat dat niet gaat lukken met run-and-gun. Het gaat het overgrote deel van de spelers sowieso niet lukken, is mijn inschatting.

Ook genoeg quests die in principe solo te doen zijn, maar waar de gemiddelde speler toch echt een fireteam voor nodig gaat hebben (ja, ik zoek nog 2 man voor Malfeasance quest step The Corrupted @580). Hetzelfde geldt voor bv. Nightfall strikes...het kan solo, maar dan ben je waarschijnlijk wel top 1% van de 'skilled player' populatie.

Als je Destiny 2 op de storyline beoordeelt, vel je een oordeel over waarschijnlijk minder dan 5% van de content. Dat je daarvoor €50 teveel vindt, dat kan. Je bent Destiny 2 dan als bv. Tomb Raider aan het spelen (daar ben je met 20 uur ook wel door de story heen, incl. een hoop collectables). Spellen als Tomb Raider zijn dan echter wel klaar. Spellen als Destiny 2 beginnen dan pas. Of dat jou aanspreekt, of dat jou manier van spellen spelen is, da's een andere vraag.

<GOT> Zarhrezz#2885

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat mag je wel beweren, maar ik heb werkelijk alle quests gedaan die in mijn inventory staan, op de gele "unlock zoveel van deze dingen" quests na. Ik heb letterlijk niets meer te doen. Als ik hiervoor betaald had, zou ik ENORM pissed geweest zijn.

boe2 wijzigde deze reactie 12-11-2018 11:33 (14%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:08
Je noemt de strikes en raids bewust niet? En de public events?

• Zarhrezz
boe2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 11:32:
Dat mag je wel beweren, maar ik heb werkelijk alle quests gedaan die in mijn inventory staan, op de gele "unlock zoveel van deze dingen" quests na. Ik heb letterlijk niets meer te doen. Als ik hiervoor betaald had, zou ik ENORM pissed geweest zijn.
Hier vind je een overzicht van de 190 quests die met Forsaken in het spel zitten:
https://db.destinytracker.com/d2/en/quests?page=1
Hoeveel daarvan er in de base game zitten en hoeveel in de expansies toegevoegd zijn durf ik niet te zeggen, maar dat er niets meer in je inventory zit zegt niet dat er niet meer is; een hoop quests starten met het vinden van een random drop item of het bezoeken van een bepaalde locatie.

Daarnaast zijn er meer dan genoeg Exotic armors en weapons te verzamelen en voor de wapens kun je dan weer de catalysts proberen te vinden, waarna je de objectives om het wapen masterwork te maken weer kan gaan doen, etc.

Verder zijn er honderden cosmetics / Triumphs te verzamelen waar zaken bij zitten die sowieso tientallen uren gaan kosten.

"Ik heb letterlijk niets meer te doen." neem ik daarom met een flinke korrel zout. Ik lees het als "Ik heb nog dingen in m'n list maar daar heb ik geen zin in en ik ga ook niet de moeite nemen om te kijken wat er zoal nog meer te doen is".
Upbeat78 schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:14:
Niet heel bewust niet...er stond al genoeg om een paar honderd uur mee te vullen :D Omdat ik geen Discord heb doe ik zelf geen raids, maar ja, daar kun je ook weer tientallen uren mee zoet zijn. Strikes en Public Events zijn onderdeel van de weekly challenges die een paar uur per week kosten om af te tikken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

een hoop quests starten met het vinden van een random drop item of het bezoeken van een bepaalde locatie.
Dus de "extra content" is gewoon willekeurig wat rondlopen en hopen dat er iets gebeurt?
"Ik heb letterlijk niets meer te doen." neem ik daarom met een flinke korrel zout. Ik lees het als "Ik heb nog dingen in m'n list maar daar heb ik geen zin in
Ho maar, als de quest vraagt om 5 exotic dinges te unlocken dan kan ik dat niet zomaar doen. Tenzij ik echt geld uitgeef uiteraard, sorry dat ik zo lui ben dat ik dat niet wil doen.

Ik zal vanavond een screenshot nemen van mijn quests. Ik heb he-le-maal niets te doen, en willekeurig wat rondlopen in de hoop dat een monstertje een exotic item dropt beschouw ik niet als goede gameplay.
Ok, je hebt multiplayer missies...die gewoon een herhaling zijn van de missies die ik eerder al gedaan heb. Dat boeit natuurlijk ook niet echt.

boe2 wijzigde deze reactie 12-11-2018 13:27 (8%)

• sdk1985
Upbeat78 schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:14:
Raids zijn er helaas niet (meer). Die zitten op level 500+ en het hoogst haalbare lijkt iets richting de 270-300 te zijn met de basegame.

Strikes gaan haal raar. In eerste instantie zat ik een keer in een strike met een level 14 en toen kon ik net damage doen. Later nog eens gedaan en toen kon ik niet lager instarten dan recommended power level 300. Toen was alles immune. Dus wat dat nou die eerst keer geweest is... De vendor gear in de zones lijkt te cappen op 200 dus zonder de eerste DLC kom je als basegame ook niet echt makkelijk in de strikes.

Bungie zal iedereen nu graag naar Forsaken willen hebben, logisch daar vangen ze wel geld voor.
boe2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 13:25:
[...]

Dus de "extra content" is gewoon willekeurig wat rondlopen en hopen dat er iets gebeurt?

[...]

Ho maar, als de quest vraagt om 5 exotic dinges te unlocken dan kan ik dat niet zomaar doen. Tenzij ik echt geld uitgeef uiteraard, sorry dat ik zo lui ben dat ik dat niet wil doen.

Ik zal vanavond een screenshot nemen van mijn quests. Ik heb he-le-maal niets te doen, en willekeurig wat rondlopen in de hoop dat een monstertje een exotic item dropt beschouw ik niet als goede gameplay.
Ok, je hebt multiplayer missies...die gewoon een herhaling zijn van de missies die ik eerder al gedaan heb. Dat boeit natuurlijk ook niet echt.
Na missie Fury kun je op de farm praten met ?Zavala? en dan krijg je toegang tot de Vanguard Strikes. Echter dat kan dus problematisch zijn zie bovenstaande.

edit: Kijk dit dus:
Three different types of Strike playlists exist:
Vanguard Strikes: Available immediately after talking to Zavala once the Vanguard is reunited, this playlist contains all available standard Strikes from the base game. A Power Level of 140 or higher is recommended, and the playlist is supported by matchmaking services.
Heroic Strikes: Available to those which own the Curse of Osiris expansion, this playlist contains all available standard Strikes, both from the base game and from the Curse of Osiris expansion. A Power level of 270 or higher is recommended, and the playlist is supported by matchmaking services.
The Heroic Strikes Weekly Milestone offers Powerful Gear to those who complete three Strikes in the Heroic Strikes playlist each week.
Nightfall Strikes: Available upon reaching 260 Power and talking to Zavala, this playlist contains a single Nightfall Strike, a more difficult version of a base game Strike which has two Modifiers and a mission timer in effect (the Strike and Modifiers change every weekly reset). 270 Power or higher is recommended for the Normal version, and 330 Power or higher is recommended for the Prestige version (requires Curse of Osiris expansion). Regardless of which version is played, the Nightfall Strikes playlist is not supported by matchmaking services, so players should assemble their fireteam before starting this playlist.
Vroeger kon je dus heel snel je vermaken met de strikes, zijn er een stuk of 5 (sterker nog The Inverted Spire heb ik in de beta gedaan). Daarna kon je door naar de moeilijkere content in de raids. Nu staat er level 300 bij de Vanguard, geen 140. Dus je mist als nieuwe basegame speler vrijwel de volledige endgame ervaring.

De vergelijking met 50 euro en de huidige content is niet op zijn plaats, maar tegelijk is Forsaken toch wel onmisbaar. De basegame is nu meer een gerekte tutorial geworden.

sdk1985 wijzigde deze reactie 12-11-2018 13:39 (66%)

• Solotov
[...]

[...]

Er valt overduidelijk uit jouw antwoorden op te maken dat je deze game en zijn content niet snapt. Is niet erg. Ik zou Red Dead Redemption 2 gaan spelen, ook erg leuk.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

@sdk1985 Dat vermoeden had ik al, maar volgens verschillende personen hier ligt het probleem wel degelijk bij mij. Nu weet ik dus niet of ik met Forsaken tegen dezelfde muur zou aanlopen, aangezien het blijkbaar helemaal geen muur is.
Shreddaaa schreef op maandag 12 november 2018 @ 14:06:
[...]
Er valt overduidelijk uit jouw antwoorden op te maken dat je deze game en zijn content niet snapt. Is niet erg. Ik zou Red Dead Redemption 2 gaan spelen, ook erg leuk.
Misschien wel. Bedankt voor het advies.

• Upbeat78
Ik had alleen de base game en sinds gisteren de expansie aangeschaft.
In de base game begon op lvl 20 mijn gear score boven de 200 te raken. Drops uit is rond lopen en public events.

Waar ik het wel mee eens ben is dat je makkelijk levert, misschien iets te. In hetzelfde gebied kom je vanzelf aan de lvl 20. Heb het spel nog maar een week en zit nu op lvl 21. Ik speel niet heel veel, heb de tijd (helaas) niet. Ik had wel verwacht dat in de oude zones het levellen trager zou gaan, maar dat is niet zo.
Maar om te stellen dat je niets te doen hebt... Ik kwam in EZD bijv dingen tegen die nieuwe (doe dat, doe dat) missies starten. Waren items in de grond. Die had ik eerst niet. Je hebt ook nog daily doelen die je kunt halen.
Ik heb de story mode nog niet uit btw. Heb net Clayde bevrijd. En vermaak me kostelijk. Ik verwacht met de endgame content nog wel even bezig te zijn.

Denk wel dat je niet moet verwachten dat je met de base game klaar was. Het is een voorproefje van het spel. Net als met de demo's vroeger. Zodat het je beeld geeft of het je geld waard is om het hele spel te kopen.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 14:41
Het gaat in Destiny 2 niet om player level, maar op power/light level.Alleen tijdens de vanilla/base game campaign heb je te maken met level requirements van de player. Met de base game is het max. te behalen light level 300 als ik het me goed herinner, en de enige waardige endgame is de Leviathan raid (toegankelijk vanuit de Nessus planeet directory).

Als het je enigszins interesseert, is het enige doel dus de oude exotics bemachtigen, en de raid doen, waar je minimaal 290 light voor moet zijn.

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• sdk1985
Blisterin_Bull schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:16:
Het gaat in Destiny 2 niet om player level, maar op power/light level.Alleen tijdens de vanilla/base game campaign heb je te maken met level requirements van de player. Met de base game is het max. te behalen light level 300 als ik het me goed herinner, en de enige waardige endgame is de Leviathan raid (toegankelijk vanuit de Nessus planeet directory).

Als het je enigszins interesseert, is het enige doel dus de oude exotics bemachtigen, en de raid doen, waar je minimaal 290 light voor moet zijn.
Die raid is er toch helemaal niet meer? Hoe zou je die moeten kunnen instarten? Nightfall begint bij 500.

• Blisterin_Bull
De raid is er nog wel. Kies vanuit de directory de planeet Nessus. In de linker onderhoek zie je de Leviathan schip, en vanuit daar kan je de raid starten. Moet je wel een groepje voor hebben uiteraard.

• JVOOD
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14-12-2018
Ik probeer de clan Ghost of Tweakers te vinden op bungie.net maar ik kan hem niet vinden. Kan iemand mij hiermee helpen. Ik zit op battle.net

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:06

Convoy

g44p

[...]

Ik zal vanavond een screenshot nemen van mijn quests. Ik heb he-le-maal niets te doen
Heel erg benieuwd naar je screenshot, volgens mij snap je de game niet helemaal.....

LG OLED55C7V | Xbox One X | NVIDIA Shield TV 2017

• Zarhrezz
JVOOD schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:28:
Ik probeer de clan Ghost of Tweakers te vinden op bungie.net maar ik kan hem niet vinden. Kan iemand mij hiermee helpen. Ik zit op battle.net
Hier: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

<GOT> Zarhrezz#2885

• milenko79
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10-02 15:23
Ik heb me net ook aangemeld voor ghosts of tweakers.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:49
Ik zat al een tijdje te kijken naar de game omdat een Diablo streamer die ik vaak kijk ook regelmatig Destiny 2 speelt, maar de hoge kosten hielden me nog tegen. Met de giveaway met Blizzcon uiteraard geclaimt en gaan spelen, en met de 25% korting dit weekend maar gelijk voor forsaken + de year 2 season pass gegaan :)

Ik moet zeggen het speelt echt heel lekker weg, vooral de boog is erg leuk (al heb ik er maar eentje want volgens mij moet ik eigenlijk een bepaalde quest in Forsaken doen om hem te unlocken maar kreeg er een van de gunsmith).

Ik herken mij eigenlijk helemaal niet in de kritiek dat je te snel zou levelen. Ben nu een level 32 warlock maar zoals gezegd doet je level niet zoveel geloof ik. Mijn powerlevel was aan het eind van Osiris geloof ik 262 en daarmee lukte het me niet om de baas in de eerste missie van warmind om te leggen. Toch heb ik ook 13 public events gedaan en 36/67 activities cleared (volgens https://destinystatus.com/pc/finraziel%232164). Ik ben echt even terug moeten gaan om wat betere gear te grinden.
Wat wellicht daar wel in mee speelt is dat ik in eerste instantie niet door had hoe belangrijk het is om altijd je hoogste light level gear te gebruiken. Ik had nog regelmatig iets lagere gear met een hogere rarity aan en ben ook vrij lang de boog blijven gebruiken omdat ik die gewoon zo briljant vind spelen. Na wat googlen zag ik dat je als je betere gear wil vinden beter je huidige light level zo hoog mogelijk kunt houden en toen zat ik redelijk vlot rond de 300.

Ik zal als ik thuis ben ook eens kijken of ik ghost of tweakers kan vinden en een request sturen, toch altijd leuk om eens met een groepje te spelen of wat advies te vragen :)
Ben in ieder geval blij dat ik de stap genomen heb nu het wat betaalbaarder was (al is het met 52,50 nog steeds een van de games waar ik het meeste geld aan besteed heb, ik koop bijna exclusief uit de budgetbak). Denk dat ik hier echt wel een aardig deel van mijn leven aan kwijt ben voorlopig :+

Gamertag: Finraziel42

• Thompson
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:47
Finraziel schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:16:

Wat wellicht daar wel in mee speelt is dat ik in eerste instantie niet door had hoe belangrijk het is om altijd je hoogste light level gear te gebruiken. Ik had nog regelmatig iets lagere gear met een hogere rarity aan en ben ook vrij lang de boog blijven gebruiken omdat ik die gewoon zo briljant vind spelen. Na wat googlen zag ik dat je als je betere gear wil vinden beter je huidige light level zo hoog mogelijk kunt houden en toen zat ik redelijk vlot rond de 300.
Ik zit in ongeveer dezelfde situatie (maar dan pas lvl 24), maar bovenstaand klopt volgens mij niet. Wat ik er van heb begrepen zijn de drops gebaseerd op je "basic light" oid en daarin worden gewoon de hoogste items in je bezit (dus zelfs die je niet gebruikt of in de vault) meegerekend. Die drops zouden dus altijd hoger uit moeten vallen.

Ik heb zelf net gelezen hoe dat infusen werkt, klinkt goed want heb een Sunshot handcannon die ik echt gaaf vind om mee te spelen maar die loopt achter qua light level. Nou vraag ik me af of er nog belangrijke do's/don't zijn m.b.t. infusen? Pas vanaf een bepaald level, bepaalde items wel/niet vernietigen of infusen?

• Finraziel
Thompson schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:51:
[...]

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie (maar dan pas lvl 24), maar bovenstaand klopt volgens mij niet. Wat ik er van heb begrepen zijn de drops gebaseerd op je "basic light" oid en daarin worden gewoon de hoogste items in je bezit (dus zelfs die je niet gebruikt of in de vault) meegerekend. Die drops zouden dus altijd hoger uit moeten vallen.

Ik heb zelf net gelezen hoe dat infusen werkt, klinkt goed want heb een Sunshot handcannon die ik echt gaaf vind om mee te spelen maar die loopt achter qua light level. Nou vraag ik me af of er nog belangrijke do's/don't zijn m.b.t. infusen? Pas vanaf een bepaald level, bepaalde items wel/niet vernietigen of infusen?
Hmm, ik zal het straks anders eens testen... Heb nog wat gele/gouden items bewaard juist ook voor het geval ik ze nog zou kunnen infusen, dus kan die eens aantrekken en met mijn bow een activity doen om te zien welk level item ik krijg. (edit: Zahrezz zegt het hierna ook al, maar heb het zelf met testen ook gemerkt dat het niet uitmaakt welk item je werkelijk draagt... Heb mijn light level zo'n 100 omlaag gebracht maar bleef toch gewoon upgrades krijgen)

Dat infusen denk ik dat je het sowieso pas meer richting end game kunt doen. Je hebt er bepaald spul voor nodig waar ik nog nul of bijna nul van gevonden heb, dus het lijkt me niet iets wat je tussendoor doet als je nog vrij snel omhoog gaat in light level.

Finraziel wijzigde deze reactie 13-11-2018 16:17 (7%)

• Zarhrezz
Ik weet niet of je voor level 50 al kan infusen, maar als het kan, raad ik het af. Je hebt er Enhancement Cores voor nodig en die zijn niet in overvloed beschikbaar. Als je dus nog constant upgrade items vanuit drops etc. krijgt, is het gewoon niet zinvol om te doen. Pas als je de soft-cap voor upgrades hebt bereikt (al je items 520+) zou ik er over na gaan denken.

Natuurlijk is het ook weer geen halszaak als je je favoriete item voor die tijd al infused, maar ja, als de volgende drop op dat slot +5 ofzo is, is dat toch jammer.

Wat betreft drops is het zo dat de 'Powerful engrams' minimaal op je 'average power / light' +1 droppen, waarbij niet gedragen / stashed items die je zou kunnen dragen inderdaad meetellen. Let wel: dit is average, dus die +1 boven average kan nog steeds geen upgrade zijn als die voor een slot is waar al een item zit dat boven je average is.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thompson
Zarhrezz schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:00:
Ik weet niet of je voor level 50 al kan infusen, maar als het kan, raad ik het af. Je hebt er Enhancement Cores voor nodig en die zijn niet in overvloed beschikbaar. Als je dus nog constant upgrade items vanuit drops etc. krijgt, is het gewoon niet zinvol om te doen. Pas als je de soft-cap voor upgrades hebt bereikt (al je items 520+) zou ik er over na gaan denken.

Natuurlijk is het ook weer geen halszaak als je je favoriete item voor die tijd al infused, maar ja, als de volgende drop op dat slot +5 ofzo is, is dat toch jammer.

Wat betreft drops is het zo dat de 'Powerful engrams' minimaal op je 'average power / light' +1 droppen, waarbij niet gedragen / stashed items die je zou kunnen dragen inderdaad meetellen. Let wel: dit is average, dus die +1 boven average kan nog steeds geen upgrade zijn als die voor een slot is waar al een item zit dat boven je average is.
Top, dank voor de toelichting! :)

Voorlopig dus nog even geduld hebben met infusen. Ik kan wel mijn Sunshot t.z.t. van 150 naar 560+ infusen? Of moet dat in stappen? Want dan zou ik die stappen wel alvast kunnen doen.

• Zarhrezz
Thompson schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:20:
Top, dank voor de toelichting! :)

Voorlopig dus nog even geduld hebben met infusen. Ik kan wel mijn Sunshot t.z.t. van 150 naar 560+ infusen? Of moet dat in stappen? Want dan zou ik die stappen wel alvast kunnen doen.
150 naar 560+ is prima en kan in één keer. De grootte van de stap is niet relevant. Er is bv. Eververse armor (cosmetic sets, zeg maar) die op power level 10 droppen / gekocht worden (met bright dust). Die kun je direct naar 600 infusen als je dat zou willen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja, infusen wanneer je niet op hoog niveau zit is duur, als je met elke stijging het wil upgraden, maar als je het stapsgewijs doet, bijvoorbeeld met een light power van 150 of zo (ik zeg even wat) per keer wordt het al veel goedkoper.

Zo heb ik ook een aantal wapens nar 600 gewerkt en werkte voor mij perfect.
Ik moet zeggen het speelt echt heel lekker weg, vooral de boog is erg leuk (al heb ik er maar eentje want volgens mij moet ik eigenlijk een bepaalde quest in Forsaken doen om hem te unlocken maar kreeg er een van de gunsmith).
Eentje krijg je sowieso. Wish-Ender (een exotic bow) heeft een quest, de anderen zijn (random) drops.

CH4OS wijzigde deze reactie 13-11-2018 16:45 (42%)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• sdk1985
Ondertussen Osiris uitgespeeld. Nu level 37 (power level 350). Daarmee ook twee strikes met power level 200 vrijgespeeld. Vermoed dat basegame owners helaas niet mee kunnen doen.
Finraziel schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 13:58:
[...]

Hmm, ik zal het straks anders eens testen... Heb nog wat gele/gouden items bewaard juist ook voor het geval ik ze nog zou kunnen infusen, dus kan die eens aantrekken en met mijn bow een activity doen om te zien welk level item ik krijg. (edit: Zahrezz zegt het hierna ook al, maar heb het zelf met testen ook gemerkt dat het niet uitmaakt welk item je werkelijk draagt... Heb mijn light level zo'n 100 omlaag gebracht maar bleef toch gewoon upgrades krijgen)

Dat infusen denk ik dat je het sowieso pas meer richting end game kunt doen. Je hebt er bepaald spul voor nodig waar ik nog nul of bijna nul van gevonden heb, dus het lijkt me niet iets wat je tussendoor doet als je nog vrij snel omhoog gaat in light level.
Ik kwam dat tegen voor destiny 1 terwijl er voor destiny 2 werd aangegeven dat de game rekening houdt met hetgeen in je inventory zit én dat het afhankelijk van je level is.

Die gouden items kun je overigens terug kopen bij de collection pagina.

Ik herken mij eigenlijk helemaal niet in de kritiek dat je te snel zou levelen. Ben nu een level 32 warlock maar zoals gezegd doet je level niet zoveel geloof ik. Mijn powerlevel was aan het eind van Osiris geloof ik 262 en daarmee lukte het me niet om de baas in de eerste missie van warmind om te leggen. Toch heb ik ook 13 public events gedaan en 36/67 activities cleared (volgens https://destinystatus.com/pc/finraziel%232164). Ik ben echt even terug moeten gaan om wat betere gear te grinden.
Urm de levelcap van curse of osiris was van origine 25, dus daar zit je nu al 7 levels overheen. Warming nog niet aan begonnen, zie dat die een recommended level van 310 heeft. Dus ook daar loop ik tot heden nog ruim op voor.

Geinige stats pagina overigens. Mijn active time zit blijkbaar op 21 uur.

sdk1985 wijzigde deze reactie 13-11-2018 22:08 (26%)

• Finraziel
sdk1985 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 21:59:
Ondertussen Osiris uitgespeeld. Nu level 37 (power level 350). Daarmee ook twee strikes met power level 200 vrijgespeeld. Vermoed dat basegame owners helaas niet mee kunnen doen.

[...]

Ik kwam dat tegen voor destiny 1 terwijl er voor destiny 2 werd aangegeven dat de game rekening houdt met hetgeen in je inventory zit én dat het afhankelijk van je level is.

Die gouden items kun je overigens terug kopen bij de collection pagina.

[...]

Urm de levelcap van curse of osiris was van origine 25, dus daar zit je nu al 7 levels overheen. Warming nog niet aan begonnen, zie dat die een recommended level van 310 heeft. Dus ook daar loop ik tot heden nog ruim op voor.

Geinige stats pagina overigens. Mijn active time zit blijkbaar op 21 uur.
Ja, maar sowieso was ik dus al aan warmind begonnen, en het gaat veel meer om je light level dan je character level. En mijn light level was echt niet voldoende om meteen door te kunnen naar warmind dus.

Vandaag warmind overigens uitgespeeld en kon wel gelijk door naar forsaken en daar gaat het pas hard met je light level zeg, zit ondertussen op 400. Niet dat ik klaag :)

Als je graag wat meer uitdaging wil staat het je uiteraard ook vrij om je gear gewoon wat langzamer te upgraden (al kost dat wel wat discipline die mijn inner power gamer niet op kan brengen, maar ik vind het dan ook niet erg om overpowered te zijn meestal).

• sdk1985
Finraziel schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:30:
[...]

Ja, maar sowieso was ik dus al aan warmind begonnen, en het gaat veel meer om je light level dan je character level. En mijn light level was echt niet voldoende om meteen door te kunnen naar warmind dus.

Vandaag warmind overigens uitgespeeld en kon wel gelijk door naar forsaken en daar gaat het pas hard met je light level zeg, zit ondertussen op 400. Niet dat ik klaag :)

Als je graag wat meer uitdaging wil staat het je uiteraard ook vrij om je gear gewoon wat langzamer te upgraden (al kost dat wel wat discipline die mijn inner power gamer niet op kan brengen, maar ik vind het dan ook niet erg om overpowered te zijn meestal).
Yes maar je power level loopt dus ook zwaar voor op het aangeraden niveau, in ieder geval bij mij. Zie overzicht op deze pagina: https://d2.destinygamewiki.com/wiki/Story_Missions

In het weekend warmind maar even proberen. Vriendin is level30/289 maar ik verwacht geen problemen. We gaan het zien :P .

Als jij nu rond de 400 voor Forsaken bent dan zit je precies goed wat betreft het aanbevolen level.

• Thompson
Ik heb eerder in het spel een keer 1000 silver gekregen. Ik heb het vooralsnog bewaard maar volgens mij kan ik daar niet veel anders nuttigs mee dan bright engrams kopen?
En aangezien ik wapens later altijd nog kan infusen kan ik ze net zo goed nu gebruiken (lvl 27 nu) dan als ik max level ben?

• Zarhrezz
Thompson schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:05:
Ik heb eerder in het spel een keer 1000 silver gekregen. Ik heb het vooralsnog bewaard maar volgens mij kan ik daar niet veel anders nuttigs mee dan bright engrams kopen?
En aangezien ik wapens later altijd nog kan infusen kan ik ze net zo goed nu gebruiken (lvl 27 nu) dan als ik max level ben?
Silver is de in-game currency die je met echt geld kan kopen. Wat je ermee kan krijgen zijn inderdaad puur cosmetic items. Wat je kan doen is het vasthouden totdat er een 'special box' bij Eververse langskomt met een cosmetic die je echt leuk vind. Er is nu bijvoorbeeld een box met een alternative skin voor de exotic sniper Borealis. Die zit niet in de bright engram pool, dus je kan er niet anders aan komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Thompson
Zarhrezz schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:16:
[...]

Silver is de in-game currency die je met echt geld kan kopen. Wat je ermee kan krijgen zijn inderdaad puur cosmetic items. Wat je kan doen is het vasthouden totdat er een 'special box' bij Eververse langskomt met een cosmetic die je echt leuk vind. Er is nu bijvoorbeeld een box met een alternative skin voor de exotic sniper Borealis. Die zit niet in de bright engram pool, dus je kan er niet anders aan komen.
`
Dat spul bij Tess is puur cosmetisch? Ik dacht dat uit die bright engrams ook gewoon legendary/exotic loot kon komen... Cosmetic geef ik vrij weinig om dus voor mij dan niet echt nuttig helaas.

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11:55

The GUI

Sorry computer says no...

Thompson schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:26:
[...]

`
Dat spul bij Tess is puur cosmetisch? Ik dacht dat uit die bright engrams ook gewoon legendary/exotic loot kon komen... Cosmetic geef ik vrij weinig om dus voor mij dan niet echt nuttig helaas.
Alleen exotic sparrows en ships volgens mij. Ik heb namelijk een exotic sparrow en exotic ship uit bright engrams gekregen. Gear is wel legendary, maar moet je eerst infusen voordat het iets kan.

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,4 Ghz | 16GB DDR3-2133 | GTX 1070 | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Zarhrezz
The GUI schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:48:
Alleen exotic sparrows en ships volgens mij. Ik heb namelijk een exotic sparrow en exotic ship uit bright engrams gekregen. Gear is wel legendary, maar moet je eerst infusen voordat het iets kan.
Dit inderdaad. Ghost shells, sparrows, ships, shaders, dansjes...leuk, maar niet noodzakelijk.

De armors kun je ook prima zonder omdat ze net als alle andere (Forsaken) armors met random perks rollen. Cosmetic dus, zeker gezien het feit dat ze op power level 10 zijn, dus je moet ze infusen met armor dat je daadwerkelijk gevonden hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Zarhrezz
Vanaf dinsdagavond double Infamy in Gambit, vrijdagavond tot einde season (over anderhalve week) triple Infamy. Misschien toch maar gaan pushen voor de 3e reset binnen een season...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Heb fireteams unlocked. Zoek enkel nog mensen om te kunnen uitnodigen.
Je mag mij toevoegen: upbeat (visje als avatar).

• Zarhrezz
Upbeat78 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 08:26:
Heb fireteams unlocked. Zoek enkel nog mensen om te kunnen uitnodigen.
Je mag mij toevoegen: upbeat (visje als avatar).
Meld je anders even aan voor de Ghosts of Tweakers clan, dan wordt Fireteams vormen een stuk makkelijker.

Voor toevoegen van mensen aan Friends list is het hele Bliz ID nodig, alleen de display name is niet genoeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
kun je je bij meerdere clans aanmelden?

• Zarhrezz
Upbeat78 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:34:
Nee, je kan in 1 clan zitten.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Heb een request gestuurd.

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:06

Convoy

g44p

Upbeat78 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 14:34:
Aanmelden kan, joinen kun je er maar 1 O-)

LG OLED55C7V | Xbox One X | NVIDIA Shield TV 2017

• sdk1985
Na de eerste 2 missies van Warmind maar direct verder gegaan met Forsaken. Daar nu de eerste paar missies gedaan en nu level 46/439. Dus gaat nog steeds heel hard! Zeker als je keertje gambit tussendoor doet. Moet nu de 'Barons' verslaan. Dus verwacht ruim van te voren de levelcap te halen.

De paarse boog als reward voor de tweede quest is trouwens is een erg tof wapen!

• Zarhrezz
sdk1985 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 23:55:
De paarse boog als reward voor de tweede quest is trouwens is een erg tof wapen!
Als je die al leuk vind moet je je ogen even open houden voor een Arsenic Bite, dat is echt een heel fijn speeltje.

Overigens zijn degene die jij hebt en Arsenic Bite fixed-mod drops. Er is ook nog een Void bow die wel met random mods dropt. Ik heb een Dragonfly / Explosive en dat is best lekker.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Finraziel
Die Arsenic Bite heb ik toevallig als eerste 500+ item gevonden en speelt inderdaad erg lekker.

Overigens vond ik de overgang bij de soft cap wel erg abrupt. Ik zat voor ik er erg in had op light level 500, en nu een paar dagen later zit ik op 502. Voelt een beetje alsof je in één klap van de onbeperkte Duitse autobahn een (stapvoets) woonwijk in rijdt... Al moet ik ook zeggen dat ik het nog lastig te volgen vind allemaal hoe ik nou gear boven de soft cap kan krijgen dus ik zal het wel niet al te efficiënt doen. Destiny 2 is aan een kant erg toegankelijk omdat je gewoon kunt spelen en dingen af knallen, maar juist doordat er zo ontzettend veel te doen is (nu in Forsaken) is het ook lastig het allemaal te bevatten wat je nou het beste kunt doen. Bijna alles geeft waardeloze zooi nu maar geen idee of dat gewoon betekent dat ik het vaker moet doen omdat de kans op 500+ klein is of dat die activiteiten nu nutteloos zijn voor mij...

Gisteren ook eens de crucible geprobeerd maar dat is echt niks voor mij denk ik :P

• Zarhrezz
Na softcap zijn de meeste drops inderdaad niet nuttig meer (hoewel purple met goede mods altijd infused kan worden).

De progress gaat komen van Powerful engrams, die zien er wat meer shiny uit en de meeste zitten achter de weekly challenges die je in de planet navigator ziet (de gele symbooltjes). Ook de laatste in de lijst bounties van Spider is een Powerful engram. Die zijn minimaal je average light level +1.

Daarnaast heb je na voltooien van de campaign kans op een Prime engram drop bij verslaan van powerful foes. Die zijn average light +7.

Het wordt dus wat meer focused voor de upgrades, maar er zijn genoeg opties, ook als je bepaalde activities niet leuk vind.

<GOT> Zarhrezz#2885

• sdk1985
Hoe zit het trouwens met (power)level en pvp? Er staat bij dat level differences disabled zijn. Kun je dan gewoon een power level 100 wapen equipen omdat die fijn schiet, of heb je dan toch nadeel?

• Blisterin_Bull
Alleen Iron Banner heeft power level enabled. Voor de rest kan je equipen wat je wilt.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Hoe speelbaar is dit zonder expansies? heb hem net free geclaimd, weet nog niet wanneer/of ik er ga aan beginnen

• Qualixo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17:37
pff hoe lang ik er over deed om 550 te worden.. nu in week met alle bounties 570.. zaken veranderd kwa drops of :) Of komt er weer een powerlevel ophoging met de nieuwe expansion >:)

Qualixo wijzigde deze reactie 19-11-2018 13:13 (22%)

https://vdr.one | Drone Pilot |

• DizzyWeb
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 18:19

DizzyWeb

Ondertiteld

AntiChrist7 schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:51:
Hoe speelbaar is dit zonder expansies? heb hem net free geclaimd, weet nog niet wanneer/of ik er ga aan beginnen
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt met de originele campaign en met wat vrienden rondrennen en events doen.

Zo goed vermaakt dat ik Forsaken aangeschaft heb toen ik de campaign bijna klaar had.

• Zarhrezz
Beperkt speelbaar, zie het als een hele nette demo. Het gevoel wat betreft controls, "feel" van de guns etc. kan je prima oppikken met de base game. De breedte van de activiteiten die je kan doen komt minder goed uit de verf omdat die inmiddels doorgegroeid zijn naar de nieuwe level en gear caps.
Qualixo schreef op maandag 19 november 2018 @ 13:12:
Of komt er weer een powerlevel ophoging met de nieuwe expansion >:)
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar desondanks durf ik het wel aan om die vraag met "Ja" te beantwoorden.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Qualixo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17:37
en verwacht een dikke nerve op the thunderlord.. dat ding smelt alles. gambit boss. poof. NF boss. #Tjuus :)

https://vdr.one | Drone Pilot |

• sdk1985
Thunderlord inderdaad redelijk absurd. Even getest bij een public event, geloof op titan. Heb je zo'n robot met 6-8 poten en daarop een weakspot. Samen met maatje hadden we binnen 30 seconde die baas dood door samen op de weakspot te knallen.

• Finraziel
Heb hem zelf nog niet maar zie inderdaad af en toe wel andere mensen met zo'n ding in een public event en dan kun je bijna gewoon er bij gaan staan wachten tot je de chest kunt looten. Alles is toch dood voor ik er mijn boog op gericht heb :P

• Zarhrezz
Hij is heel leuk, lekker versatile (veel ammo, dus een paar rounds voor add clearing is prima). Maar van wat ik ervan gezien heb in de review niet optimaal voor raid bosses etc. Daarom denk ik dat het wel mee zal vallen met nerfs. Uiteindelijk wordt er gekeken naar boss-DPS en Whispers is dan toch nog top-dog (behalve dan tegen Last Wish raid boss...).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
Maar niet optimaal wilt niet zeggen dat ie slecht is ;) Whisper is leuk... als je consistent headshots kan landen op max. firerate. Mijn sniper skills zijn namelijk niet echt eh... optimaal ;)

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op maandag 19 november 2018 @ 20:05:
Maar niet optimaal wilt niet zeggen dat ie slecht is ;) Whisper is leuk... als je consistent headshots kan landen op max. firerate. Mijn sniper skills zijn namelijk niet echt eh... optimaal ;)
Oh, het is een prachtig speeltje, ik gebruik 'em met veel plezier op m'n Titan. Maar nerfs komen doorgaans pas als een wapen eigenlijk altijd de default choice wordt. Whispers en Sleeper zitten daar dichter in de buurt dan Thunderlord, dus een nerf zou me verbazen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Heel speelbaar. Je zit wel zo op max lvl 20. Met expansie is dit 50. Maar dan kun je nog betere gear scoren. Je hebt wat side quests, een heleboel achievements, reputatie die je kunt levellen. Je kunt, als je je best doet, er nog best even zoet mee zijn.

Let wel, zoals altijd met dit soort aanbiedingen, het doel is wel dat je overtuigd wordt om de uitbreiding te kopen.

• sdk1985
Ik krijg nu eigenlijk steeds 500 gear en zit daarmee vast op level 500, ook van de strikes. Hoe verder?

Ander puntje, die 410 no turning back boog, als ik daar een paarse 500 handgun op infuse wat gebeurd er dan met het level en de perks?

• Zarhrezz
sdk1985 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:05:
Ik krijg nu eigenlijk steeds 500 gear en zit daarmee vast op level 500, ook van de strikes. Hoe verder?
Je hebt vanaf nu Powerfull Engrams en Prime Engrams nodig voor hogere gear. Die herken je wel, zijn mooi shiney. Zie je map voor hoe je ze kan verdienen (de gele icons).
Ander puntje, die 410 no turning back boog, als ik daar een paarse 500 handgun op infuse wat gebeurd er dan met het level en de perks?
Power level naar 500, perks blijven gelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Zarhrezz schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 00:07:
[...]

Je hebt vanaf nu Powerfull Engrams en Prime Engrams nodig voor hogere gear. Die herken je wel, zijn mooi shiney. Zie je map voor hoe je ze kan verdienen (de gele icons).
Ben daar ook aan toe heb nu lvl 500 gear. Maar snap nog niet zo goed welke dingen ik moet doen.

• Finraziel
Ik blijf het ook lastig vinden... Ik doe van alles, en ik ga langzaam omhoog, maar het lijkt allemaal erg random waardoor het meer een verrassing is als ik een upgrade krijg dan dat ik er echt naar toe werk. Het voelt daardoor nogal nutteloos, ook al ga ik wel langzaam omhoog.
Het helpt ook niet dat veel van die challenges PVP minded zijn (gambit/crucible), daar heb ik gewoon echt geen zin in. De vanguard solo missies en strikes zijn leuk en goed te doen, maar de raid ben ik bij lange na nog niet sterk genoeg voor... en in de dreaming city moet ik ook een missie doen die ik geprobeerd heb maar waar ik op mijn huidige light level geen schijn van kans tegen de eindbaas heb...
Dus, ja, ik doe een missie en een strike, en dan weet ik het niet zo goed meer. Heb ook wat van die wanted escapees gejaagd, maar daar komt dan weer gewoon 500 light spul uit.

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 18:14

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Finraziel schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:54:
Ik blijf het ook lastig vinden... Ik doe van alles, en ik ga langzaam omhoog, maar het lijkt allemaal erg random waardoor het meer een verrassing is als ik een upgrade krijg dan dat ik er echt naar toe werk. Het voelt daardoor nogal nutteloos, ook al ga ik wel langzaam omhoog.
Het helpt ook niet dat veel van die challenges PVP minded zijn (gambit/crucible), daar heb ik gewoon echt geen zin in. De vanguard solo missies en strikes zijn leuk en goed te doen, maar de raid ben ik bij lange na nog niet sterk genoeg voor... en in de dreaming city moet ik ook een missie doen die ik geprobeerd heb maar waar ik op mijn huidige light level geen schijn van kans tegen de eindbaas heb...
Dus, ja, ik doe een missie en een strike, en dan weet ik het niet zo goed meer. Heb ook wat van die wanted escapees gejaagd, maar daar komt dan weer gewoon 500 light spul uit.
Kijk bij de missies waar powerfull gear staat.
Je hebt strikes, heroic missions, 20 daily or weekly bounties halen en Clan XP.

Powerfull gear geeft je items van 1 lightgear boven je overall light.

Daarnaast krijg je prime engram waarbij je altijd stijgt.

Het is veel grinden en steeds hetzelfde doen.
Ik heb er denk ik 6 weken over gedaan om van 500 naar 600 te gaan, voornamelijk solo

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• NickyB13
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-02 15:29
Zijn hier nog clans met mensen van 25+ leeftijd toevallig?

• Zarhrezz
NickyB13 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:14:
Zijn hier nog clans met mensen van 25+ leeftijd toevallig?
Ghosts of Tweakers is de meeste actieve, niet perse 25+ want er zitten best spelers jonger dan dat, maar 40+ komt in ieder geval ook voor.

<GOT> Zarhrezz#2885

• sdk1985
Voor wie extreem lange laadtijden heeft (lees langer dan een paar seconde); amd bugje. Mogelijk op te lossen door de shader cache aan en uit te zetten.

• NickyB13
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 08-02 15:29
Zarhrezz schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]

Ghosts of Tweakers is de meeste actieve, niet perse 25+ want er zitten best spelers jonger dan dat, maar 40+ komt in ieder geval ook voor.
Ok tnx. Zal is kijken.

• sdk1985
Pykow schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:33:
[...]

Kijk bij de missies waar powerfull gear staat.
Je hebt strikes, heroic missions, 20 daily or weekly bounties halen en Clan XP.

Powerfull gear geeft je items van 1 lightgear boven je overall light.

Daarnaast krijg je prime engram waarbij je altijd stijgt.

Het is veel grinden en steeds hetzelfde doen.
Ik heb er denk ik 6 weken over gedaan om van 500 naar 600 te gaan, voornamelijk solo
Dus 600-500=100 keer maal 8 items = 800 keer?

Merk dat ik nu 507 gear van Gambit krijg. Wat is de thunderlord daar overigens ook OP. Had daar net 20 pvp kills :+ .

• Blisterin_Bull
Er zijn meer dan 8 powerful gear rewards elke week. Daarnaast bedoelde hij dat ze minimaal 1 light hoger zijn dan je gemiddelde power. Er zijn namelijk meerdere levels van powerful gear. Nadat je 520 light bereikt, geven sommige "powerful gear" rewards +1 (sommige simpele daily challenges), en andere toch nog +5 of +10 zoals Nightfall en Dreaming City rewards (inclusief de raid).

Enige waar je geluk mee moet hebben is dat je powerful gear drops elke keer in een andere item slot is, anders kan het best zuur zijn.

Blisterin_Bull wijzigde deze reactie 25-11-2018 21:15 (15%)

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

sdk1985 schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:14:
[...]

Dus 600-500=100 keer maal 8 items = 800 keer?

Merk dat ik nu 507 gear van Gambit krijg. Wat is de thunderlord daar overigens ook OP. Had daar net 20 pvp kills :+ .
Per dag krijg je Prime engrams die je boost geven van 5.
Gemiddeld ging ik 10 levels omhoog per week.
Alleen we kregen een level 600 wapen bij het laatste event.
Hierdoor ging ik in 1 week 18 levels omhoog.

Ik heb nu 160 uur in de game zitten.|
Ben er alleen nu even mee gestopt, want ben dus max level en geen quests meer om te spelen.
Alleen raids, maar daar geef ik niet zoveel om.

Daarnaast veel Battlefield V aan het spelen en werk, dus minder tijd

• Zarhrezz
Dit draadje is wel nuttig als het gaat om leveling en wat te doen bij een gegeven power level.

Na een week Gambit grinding is ook de 3e rank reset binnen....yay vanity items *O*
Nu nog even Titan door Forsaken heen halen en dan zijn we klaar voor de Armory komende dinsdag!

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Begin mijn eerste 500+ gear te verzamelen met Vanguard.

Ik heb een hele fijne rifle die nu 480 (zoiets) is. Ik heb blijkbaar enhancement cores te weinig (heb er maar 2 en 3 nodig). Waar krijg ik die?
Ik heb ook nog een exotic helmet vanuit een quest met 2xx score. Die wil ik ook graag infusen, maar daar heb ik dus nog wel 'currency' voor nodig.

En welke gear kan ik sowieso dismantlen? Ik merk namelijk ook nog eens dat een item andere perks kan hebben. Deze zijn niet te rerollen (zoals bij The Division)?

• DarkElement
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 18:04

DarkElement

PSN: darkelement1987

Enhancement cores kan je op meerdere manieren krijgen:

- Kopen bij Spider (Tangled Shore), kosten 10 per stuk, prijs verdubbelt per aankoop (prijs reset elke dag om 18:00)
- Via Spider bounties
- Legendaries dismantlen (random kans)
- Blues dismantlen (kans op Finest Matterweave consumable, wanneer je deze krijgt kan je deze gebruiken en heb je kans dat een yellow-bar enemy een core dropt)
- Als je clan rank 5 is krijg je een core als je 5000xp hebt verzameld voor die week

DarkElement wijzigde deze reactie 27-11-2018 17:14 (9%)

PSN: darkelement1987 | Last.fm | twitch.tv

• Upbeat78
DarkElement schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:13:
Enhancement cores kan je op meerdere manieren krijgen:

- Kopen bij Spider (Tangled Shore), kosten 10 per stuk, prijs verdubbelt per aankoop (prijs reset elke dag om 18:00)
- Via Spider bounties
- Legendaries dismantlen (random kans)
- Blues dismantlen (kans op Finest Matterweave consumable, wanneer je deze krijgt kan je deze gebruiken en heb je kans dat een yellow-bar enemy een core dropt)
- Als je clan rank 5 is krijg je een core als je 5000xp hebt verzameld voor die week
Spider? Waar kan ik die vinden. Of moet ik die unlocken? Want ik heb pas Osiris story uitgespeeld. Dan ligt Fallen nog op me te wachten. En Warmind heb ik ook nog niet gespeeld.

• Finraziel
Upbeat78 schreef op woensdag 28 november 2018 @ 09:49:
[...]

Spider? Waar kan ik die vinden. Of moet ik die unlocken? Want ik heb pas Osiris story uitgespeeld. Dan ligt Fallen nog op me te wachten. En Warmind heb ik ook nog niet gespeeld.
Spider kom je tegen in Forsaken, en als je daar nog niet bent dan zou ik ook nog geen enhancement cores gebruiken als je er wel al wat zou hebben. Tot light level 500 ga je zo makkelijk omhoog dat het zonde is om daar die cores al voor te gebruiken.

• Frank1973
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:04

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Is lightlevel nu 650 geworden?

• Zarhrezz
Nog niet, maar expansion content is nog niet online (er is altijd een week roll-over periode). Zou dus kunnen dat per volgende week de max power level wel omhoog gaat (en wellicht max level ook).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Finraziel schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:57:
[...]

Spider kom je tegen in Forsaken, en als je daar nog niet bent dan zou ik ook nog geen enhancement cores gebruiken als je er wel al wat zou hebben. Tot light level 500 ga je zo makkelijk omhoog dat het zonde is om daar die cores al voor te gebruiken.
Hoe bepaal je welke items je dismantled? Alles onder een bepaald item level?

• Zarhrezz
Upbeat78 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:07:
Hoe bepaal je welke items je dismantled? Alles onder een bepaald item level?
Niet perse...met Forsaken hebben we random rolls voor perks. Bepaalde perks zijn goed, andere niet echt (en dit kan per soort wapen verschillen). Je kan dus een bepaald wapen op hoge power level hebben met Opening Shot / Genesis...niet echt beste mods, maar wel hoge power. Als je een lagere power weapon vind met Rampage / Zen is dat waarschijnlijk een veel beter wapen...niet dismantlen dus maar het hogere power weapon gebruiken voor een infuse.

Wat daarbij nog een overweging is, is dat bepaalde mods voor bepaalde activities goed zijn terwijl ze voor andere activities niet nuttig zijn. Een aantal mods doen in Crucible (PvP) vrij weinig terwijl ze PvE wel interessant zijn, bv. Dragonfly. Opening Shot daarentegen is goed voor PvP, niet zo voor PvE. Dat kun je dus ook meenemen in de afweging te dismantlen of niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
Blauwe items kun je schaamteloos dismantelen?

• Zarhrezz
Upbeat78 schreef op donderdag 29 november 2018 @ 17:48:
Blauwe items kun je schaamteloos dismantelen?
Tenzij ze hogere power level zijn dan je op dat slot hebt wel ja.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:42

Suicyder

31gaming.nl

Worden clan applications bij Ghosts of Tweakers vanzelf geaccepteerd of moet deze melding dat triggeren? :+

• Upbeat78
Suicyder schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:27:
Worden clan applications bij Ghosts of Tweakers vanzelf geaccepteerd of moet deze melding dat triggeren? :+
Je zelf niet meer iets te doen. Duurde bij mij een dag.

• Sebazzle
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 06-01 09:14
Voor de mensen die soms nogal wat moeite hebben met je light level te verbeteren: Deze info kan van pas komen :)

https://imgur.com/AT7kv0B

Zarhrezz schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]

Hoe / waar kan ik Applyen voor de clan?

Sebazzle wijzigde deze reactie 01-12-2018 14:15 (66%)
Reden: samengevoegd

• Sebazzle
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 06-01 09:14
wegg

Sebazzle wijzigde deze reactie 01-12-2018 14:15 (97%)
Reden: post samengevoegd, srry voor doublepost

• Skizzik0
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10-02 19:53
Sebazzle schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:08:
Hoe / waar kan ik Applyen voor de clan?
De link staat in de startpost van dit topic.

Skizzik0 wijzigde deze reactie 01-12-2018 20:48 (7%)

• Solotov
Mensen die hier klagen over dat het levelen te moeilijk is, moeten echt een ander spel gaan zoeken. Dat je de 600 niet red voor de Black Armory update is geen schande. Maar Bungie verschaft voldoende middelen voor het levelen...
Join de clan indien je soms hulp nodig hebt.

• Morzun
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 14:51

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Ik speel nu sinds een weekje Destiny 2 met Forsaken erbij en tot nu toe vermaak ik me echt prima! Een clan zou nog wel tof zijn.

Helaas heb ik met mijn naar level 30 gebooste Titan gekozen voor de Sentinel subclass en daar de Seed of Light voor gebruikt. Aangezien dit me geen class lijkt om solo en public games mee te spelen wil ik daarom zo snel mogelijk naar een andere subclass switchen als ik de Forsaken campaign heb uitgespeeld, tenzij er nog andere manieren zijn?

Verder heb ik nog een handvol vragen als newbie zijnde:

- Is het niet spelen van de DLC voor Forsaken een gemis? Ik las namelijk vrij matige ervaringen hiermee, en juist allemaal lui die zeiden dat Forsaken wel echt fijn is.
- Ik snap dat een light level voordeel is in Gambit, maar is het niet een beetje geschaald? Ik kan met mijn LL van 440 namelijk niet opboksen tegen al die lui van 550 en daarboven.
- Ik kan bij die weapon craft guy in de Tower helemaal niks doen, ondanks dat ik steeds weapon parts krijg als ik dingen weggooi die ik daar kennelijk kan gebruiken. Wat mis ik?

• Blisterin_Bull
Dat de dlc voor Forsaken matig ontvangen werd, is geen reden om ze over te slaan toch? ;) Daarnaast worden ze meer slecht ontvangen omdat mensen een volwaardige campaign verwachten, terwijl de kleinere DLC in Destiny altijd een karige story bevat. Curse of Osiris was wel heel erg flinterdun qua content, maar Warmind was een stap in de goede richting, mede dankzij meer weapon quests.

Met 440 light tegen 550+ spelers in Gambit heb je inderdaad een erg grote handicap. Zal in Iron Banner ook zo zijn. Voor het PVE gedeelte is er wel schaling, dus heb je geen handicap.

Bij de gunsmith in de toren krijg je een wapen bij elke 100 ingeleverde weapon parts.

• Finraziel
Ik vond zowel Osiris als Warmind leuk om te doen... ik kan me voorstellen dat ze wellicht minder waren als je er maanden mee zoet zou moeten zijn, maar om gewoon eens doorheen te spelen is zeker vermakelijk genoeg om eens te doen.
Je kunt natuurlijk ook altijd een tweede karakter starten die geen levelboost heeft waardoor je de oude DLC mooi kan gebruiken om te levelen en je light level omhoog te krijgen.

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Voor alle nieuwe leden, er is een Discord, hierin zitten de meest actieve clanleden van Ghosts of Tweakers. Deze staat gemeld in de openingpost, voor het gemak hier nog maar een keer.

Discord Server PC
GoT Destiny 2 PC Discord: https://discord.gg/4YMHHYN

Wil je een keer mee doen met de raid, paar potjes Gambit spelen of gewoon lekker crucible dan ben je van harte welkom.

Er waren oorspronkelijk 3 clans, inmiddels zit iedereen in,

Ghosts of Tweakers
https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

neolite wijzigde deze reactie 03-12-2018 13:07 (21%)

• Upbeat78
Morzun schreef op zondag 2 december 2018 @ 03:08:
- Ik kan bij die weapon craft guy in de Tower helemaal niks doen, ondanks dat ik steeds weapon parts krijg als ik dingen weggooi die ik daar kennelijk kan gebruiken. Wat mis ik?
Je kunt daar die inleveren, net zoals bij de andere npc's, levert je reputatie op. En als fat balkje vol is dan krijg je gear.

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Morzun schreef op zondag 2 december 2018 @ 03:08:
Ik speel nu sinds een weekje Destiny 2 met Forsaken erbij en tot nu toe vermaak ik me echt prima! Een clan zou nog wel tof zijn.
Lees mijn bovenstaande post voor een link naar onze clan, je zult hier veel Tweakers aantreffen.
Morzun schreef op zondag 2 december 2018 @ 03:08:Helaas heb ik met mijn naar level 30 gebooste Titan gekozen voor de Sentinel subclass en daar de Seed of Light voor gebruikt. Aangezien dit me geen class lijkt om solo en public games mee te spelen wil ik daarom zo snel mogelijk naar een andere subclass switchen als ik de Forsaken campaign heb uitgespeeld, tenzij er nog andere manieren zijn?
Gedurende het spel kun je door bepaalde activiteiten te voltooien, Blind Well Tier 2, Offering inleveren gedurende week 4 en de eerste encounter van de raid voltooien.
Morzun schreef op zondag 2 december 2018 @ 03:08:Verder heb ik nog een handvol vragen als newbie zijnde:

- Is het niet spelen van de DLC voor Forsaken een gemis? Ik las namelijk vrij matige ervaringen hiermee, en juist allemaal lui die zeiden dat Forsaken wel echt fijn is.
- Ik snap dat een light level voordeel is in Gambit, maar is het niet een beetje geschaald? Ik kan met mijn LL van 440 namelijk niet opboksen tegen al die lui van 550 en daarboven.
- Forsaken is eigenlijk de eerste versie van het spel die ik echt leuk zou willen noemen. De vorige twee dlc's komen niet in de buurt.
- Gambit is een activiteit waar Light Level belangrijk is. Dan is dat iets wat ik uit zou stellen tot je 550 bent, na morgen 600.
- Na het inleveren van 100 parts krijg je een legendary reward die lager is dan je huidige Light Level, niet de moeite waard nog dus tenzij je een gear/wapen piece hebt welke fors lager is vergeleken met je huidige Light Level.

neolite wijzigde deze reactie 03-12-2018 16:48 (9%)

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:29:
Met 440 light tegen 550+ spelers in Gambit heb je inderdaad een erg grote handicap. Zal in Iron Banner ook zo zijn. Voor het PVE gedeelte is er wel schaling, dus heb je geen handicap.
Voor Gambit is het inderdaad alleen voor het PvP stuk, dus invading. Als 440 gaan invaden is dus redelijk zinloos; je doet 50% damage tegen spelers met een veel hogere light level en zij 200% tegen jou. Die overshield gaat je dan echt niet heel houden. Invaden dus gewoon niet doen. Als je invaded wordt ben je dus ook zeker in het nadeel (dat ben je sowieso al want de invader ziet jou wel op de map, jij hem / haar niet).

Dat gezegd hebbende, maakt het overall niet veel uit in Gambit. Ook als je wel op 600 zit is een sniper rifle hit van een invader nog steeds 1-shot. Paar rounds Thunderlord? Same thing. Invaders met super? Ook 1-shot met de meeste supers. Als die invader komt en je draagt motes wil je gewoon dekking zoeken, of je nou 440 of 600 bent.

Draag je geen motes, is de invader opzoeken doorgaans wel een optie om te overwegen: als je de aandacht trekt, is de kans groter dat team members die wel motes dragen wegkomen omdat de invader met jou in gevecht moet...je koopt met je death dus tijd voor de anderen die wel iets te verliezen hebben.

Daarnaast worden er een hoop slechte invades gedaan; op het moment dat er nauwelijks carried motes zijn (dan ga je gewoon door met PvE kills maken en als je dood gaat, jammer dan) of direct nadat de Primeval er is. Op dat moment maakt doodgaan niet uit omdat de Primeval niet damaged is en dus niet healed wordt. Gewoon doorgaan met adds / Envoys schieten dus en de invade gewoon afwachten.

Met een light level flink onder cap zou ik wel wegblijven uit Iron Banner (of in ieder geval niet verwachten dat je veel kills haalt). Vorig season zat ik met near-max in een IB match waar alle anderen low level waren...het was hilarisch en sneu tegelijk. Ik had een 20+ kill streak, ruim 40 kills en de #2 in de match had iets van 15 kills. Elke melee was 1-hit, etc. Als je ver onder max light IB in gaat, wordt je waarschijnlijk door van alles ge-1-shot en ik kan me niet voorstellen dat dat lang leuk blijft.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Morzun
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23-01 14:51

Morzun

kan heel goed pizza's maken

Sebazzle schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:08:
Voor de mensen die soms nogal wat moeite hebben met je light level te verbeteren: Deze info kan van pas komen :)

[Afbeelding]

[...]
Kan iemand me dit uitleggen in Jip en Janneke taal?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik twijfel nog om de Annual pass te halen vandaag.
is toch weer 40 euro en je krijgt paar nieuwe wapens , 1 nieuwe Raid en een PVP mode wat lijkt op gambit?

Ik speel geen raids (omdat ze te lang duren en geen matchmaking hebben)
Ik speel liever PVE en blijkbaar komt er alleen PVP content erbij.

Kan ook zijn dat ik het mis heb, maar zou graag willen weten of het waard is.
Forsaken DLC was zijn geld wel waard, maar speel nu minder Destiny 2 omdat ik al maxed lightlevel ben en geen quests meer heb om te spelen.

Ja misschien verborgen quest waar ik niks vanaf weet ;)

Pykow wijzigde deze reactie 04-12-2018 16:32 (32%)

• Zarhrezz
Pykow schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:28:
Ik twijfel nog om de Annual pass te halen vandaag.
is toch weer 40 euro en je krijgt paar nieuwe wapens , 1 nieuwe Raid en een PVP mode wat lijkt op gambit?
Dat is nu...voor diezelfde €40 krijg je ook de Season 6 en Season 7 content. Dus nog geen €15 voor wat er nu komt.
Forsaken DLC was zijn geld wel waard, maar speel nu minder Destiny 2 omdat ik al maxed lightlevel ben en geen quests meer heb om te spelen.

Ja misschien verborgen quest waar ik niks vanaf weet ;)
Shattered Throne al gedaan? =)

Ik heb 3 karakters op max light (nou ja, over een paar uur niet meer dus) en nog zat te doen, en ik doe ook geen raids.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True