Aangezien ik de levelcap heb gehaald van de basegame lijkt mij dat ik prima kan oordelen over de snelheid van het levelen aldaar... De game geeft letterlijk aan voor welk power level de content bedoeld is. Vervolgens stel ik vast dat dit onwijs scheef loopt aangezien ik 80% van de adventures heb overgeslagen en er toch dik overheen zit. Veel van de public events heb ik ook nog niet mogen mee maken. Ik loop nu letterlijk 11 levels voor op waar ik ben gebleven qua story. Power level 325 ipv de aangeraden +- 200 voor de Osiris campaign. IMO gaat dat veel te snel. Ik had die adventures best willen doen, graphics zijn top en story telling is best boeiend. Maar als ik die ga spelen dan ga ik nog verder voorlopen. Voor die mening hoef ik niet 300 uur in de endgame te zitten.Shreddaaa schreef op maandag 12 november 2018 @ 00:08:
[...]
Daarmee impliceer ik dat jij probeert te oordelen na een uur of 10 in de game. Meerdere van ons hebben 300+ uur. Eerst alle content spelen en dan pas oordelen over inhoud, snelheid qua levelen etc.
Het zit er overigens dik in dat dit post-DLC is aangepast met patches. Mijn ervaring nu zal dus ongetwijfeld anders zijn dan jouw ervaring bij launch...
Om het concreet te maken; ik geloof dat ik op mijn tweede character in 40 minuten op titan zat en dan kun je vanaf daar met de story eigenlijk in 1 keer door (3x titan, 2x nesus, 2x io). Check net even mijn warlock en die is level 9 bij missie 'looped on Nesus' met power level 86 terwijl recommended 80 is. Die heeft dus nog geen adventures en public events etc gedaan. Het gaat echt heel hard. Het verbaasd mij niets als jij gaat zeggen dat dit vorig jaar heel anders in elkaar zat en dat je die adventures en events wel nodig had om verder te komen.
Lijkt er uberhaupt op of de spelers van de basegame een beetje vergeten zijn (tenzij ik iets mis geen raids, power level 300 strikes immune vijanden met 200 gear, vrijwel niets om glimmer aan te besten).
[ Voor 41% gewijzigd door sdk1985 op 12-11-2018 01:33 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.