Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Zarhrezz
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 23:38
Zijn er mensen die vanavond Blind Well tier II willen doen? Naast clan XP is het ook weekly bounty die goed is voor de 3e Seed...

<GOT> Zarhrezz#2885

• neolite
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-04 23:48

neolite

Immer kritisch

Ik zou dat vanavond gewoon even in de clanchat vragen. Anders moet je even een paar keer in en uit lopen zoals bij Court of Oryx of Archon's Forge uit Destiny 1. Dan zijn er vanzelf mensen aanwezig en doe je even een Tier I of Tier II, dan zijn er vanzelf genoeg voor een Tier III met aansluitend een mooie Tier IIII boss voor extra powerfull loot.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Zarhrezz
Ja, gisteravond ben ik andere dingen gaan doen...waren nog wat openstaande timers die bijna verlopen waren. Ik ga vanavond denk ik wel de Well doen. Inmiddels heb ik de weeklies niet meer nodig voor clan XP (nog een daily of 2 is genoeg) dus Seed is het hoofddoel.

Exotic Drop Rates
Goals for Exotic drop rates
  • Exotics are intended to be meaningful long-term chases. Finding an Exotic should be rare but impactful.
Problems with the current Exotic drop rates
  • Right now we are falling short of the “impactful” part of our goal. There’s nothing exciting or powerful about getting your fourth Fighting Lion when all you really want is a Two-Tailed Fox.
Plans for addressing those problems
  • We plan to increase the chance for Exotics to drop something you don’t already have.
Gimme. Gimme now! Ik heb denk ik 3 of 4 exotics gehad sinds Forsaken, de enige die ik nog heb is Huckleberry omdat die in dezelfde drop de catalyst erbij had...

Zarhrezz wijzigde deze reactie 28-09-2018 12:01 (62%)

<GOT> Zarhrezz#2885

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben wellicht wat laat, maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat mensen die het niet erg vinden om een keer mee te knallen. Zelf zit ik geregeld al op een Discord en heb zojuist de Destiny 2 PC GoT Discord gejoined. Heb dat items verkrijgen ook niet echt helemaal door, terwijl maten om mij heen wel kneiter hard zie stijgen, dus zou daar graag een keer wat hulp / tips en trucs voor willen. :)

Moet wel zeggen, van de Crucible ben ik niet echt een groot fan, dan begin ik me snel te ergeren aan dingen.
Mijn Battle.net ID staat in mijn signature. :)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:41

Pykow

Pykow Gaming | BuG

CH4OS schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 18:37:
Ik ben wellicht wat laat, maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat mensen die het niet erg vinden om een keer mee te knallen. Zelf zit ik geregeld al op een Discord en heb zojuist de Destiny 2 PC GoT Discord gejoined. Heb dat items verkrijgen ook niet echt helemaal door, terwijl ik maten om mij heen wel kneiter hard zie stijgen, dus zou daar graag een keer wat hulp / tips en trucs voor willen. :)

Moet wel zeggen, van de Crucible ben ik niet echt een groot fan, dan begin ik me snel te ergeren aan dingen.
Mijn Battle.net ID staat in mijn signature. :)
Same problem here. Maar eerder probleem dat wij 2 samen spelen en beide niet echt snel stijgen.
Zit nu op 538, maar hoor mensen op 570 of meer te zitten.

Ik denk dat de oorzaak te maken heeft met het niet kunnen spelen van raids met zn 2en en dat er geen matchmaking aanwezig is in Nightfall.

We komen dus mensen tekort om sneller te kunnen stijgen.

Ik weet dat prime engram goede boost geven.
Dat powerfull gear vaak 1 level hoger zit en dat petra gear het beste kan doen nadat je wapens rond dezelfde gear level zit of wanneer je geen daily missions hebt.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pykow schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:00:
Same problem here. Maar eerder probleem dat wij 2 samen spelen en beide niet echt snel stijgen.
Ik heb er twee in de lijst, die zijn zo rond de 590 zelfs. ;)
Ik denk dat de oorzaak te maken heeft met het niet kunnen spelen van raids met zn 2en en dat er geen matchmaking aanwezig is in Nightfall.
Is het niet zo dat missende spelers automatisch opgezocht worden? Beetje zoals dus bij Gambit en strikes e.d. ook gebeurd?
Onze aanpak is ook niet je van het. Maar een tweede character levelen voel ik aan de andere kant eigenlijk weinig voor.
Doen ze altijd.
Dat powerfull gear vaak 1 level hoger zit en dat petra gear het beste kan doen nadat je wapens rond dezelfde gear level zit of wanneer je geen daily missions hebt.
Volgens mij is Powerfull gear ook nagenoeg altijd wel een upgrade, zij het minder rap als prime engrams.

• Zarhrezz
Pykow schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:00:
[...]

Dat valt wel mee, dat zijn maar 2 engrams die weliswaar hoog rollen, maar daarmee niet meer doen dan een overall +2-3 op je power level. Dat anderen al op 570-580 zitten is waarschijnlijk omdat ze met 3 karakters alle dailies en weeklies de afgelopen 3 weken gedaan hebben. Dus incl. de Spider bounties en andere powerful engram bounties die niet direct op de Director staan.
Ik speel voornamelijk solo, nu light level 555. Voor een aantal activities wel clannies erbij gezocht (Well, NF, ascendant challenge) maar de rest voornamelijk solo. Het is meer een geval van tijd erin steken dan van aantal personen.
Volgorde maakt allemaal niet gek veel uit, je moet het geluk hebben dat de hoge drops niet op dezelfde slot terechtkomen. Het is een stukje statistiek met een afvlakkende curve (500-520-540-560 als breakpoints) waar je simpelweg doorheen moet farmen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zarhrezz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 23:22:
[...]

Dat valt wel mee, dat zijn maar 2 engrams die weliswaar hoog rollen, maar daarmee niet meer doen dan een overall +2-3 op je power level. Dat anderen al op 570-580 zitten is waarschijnlijk omdat ze met 3 karakters alle dailies en weeklies de afgelopen 3 weken gedaan hebben. Dus incl. de Spider bounties en andere powerful engram bounties die niet direct op de Director staan.

[...]

Ik speel voornamelijk solo, nu light level 555. Voor een aantal activities wel clannies erbij gezocht (Well, NF, ascendant challenge) maar de rest voornamelijk solo. Het is meer een geval van tijd erin steken dan van aantal personen.

[...]

Volgorde maakt allemaal niet gek veel uit, je moet het geluk hebben dat de hoge drops niet op dezelfde slot terechtkomen. Het is een stukje statistiek met een afvlakkende curve (500-520-540-560 als breakpoints) waar je simpelweg doorheen moet farmen.
Moet je dan een tweede karakter maken met zelfde class ? Mijn main is warlock en mn 2e is titan. Alleen de wapens kan ik delen. Niet mijn gear dus ik begrijp dat niet waarom dat zou werken.

Wat je aangeeft is het probleem. NF,BLIND WELL en ascendant challenge kan niet solo.
Nightfall zou ik nu kunnen doen omdat ik richting de 540 zit.

Steek er veel tijd in minmaal 3 uur per dag.
Maar grinden gaat niet efficiënt.

• Baelrog
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18-04 19:42
Complete noob hier, maar ik heb nu 65€ battlenet tegoed en zat dus eens te denken aan destiny 2. Heb deel 1 nooit gespeeld en van deel 2 even kort gekeken bij een maatje vlak na de launch, maar volgens mij was er toen nog niet heel veel te doen in het spel?

Lijkt het spel op borderlands 2 in de zin van questen / looten of moet ik heel anders gaan denken? Is het nog de moeite waard om in te stappen de verhalen hierboven gaan alleen maar over hoe jammer het is dat sommigen een level hebben van 530 en 540 terwijl ze er veel tijd in steken en anderen al op level 570 ofzo zijn.

Is het ook casual te spelen of is het meer hardcore. Als ik wow speelde, speelde ik nooit mythic raids, altijd gewoon normal / heroic casual raiden.

Is het spel ook solo te spelen / leuk? Of ben je afhankelijk van groepen?
meer vragen kan ik op dit moment even niet bedenken.

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23:40

Convoy

g44p

Pykow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 06:40:
[...]

Moet je dan een tweede karakter maken met zelfde class ? Mijn main is warlock en mn 2e is titan. Alleen de wapens kan ik delen. Niet mijn gear dus ik begrijp dat niet waarom dat zou werken.

Wat je aangeeft is het probleem. NF,BLIND WELL en ascendant challenge kan niet solo.

ascendant challenge is prima solo te doen, nog nooit in een fireteam gedaan zelf O-) Zeker die van deze week is gaar als je het met een fireteam (lees n00bs) doet. Zodra iemand dood gaat die het zwaard heeft ben je fucked omdat je dan de chest niet meer kan pakken.

LG OLED55C7V | Xbox One X | NVIDIA Shield TV 2017

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Baelrog schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 09:05:
Complete noob hier, maar ik heb nu 65€ battlenet tegoed en zat dus eens te denken aan destiny 2. Heb deel 1 nooit gespeeld en van deel 2 even kort gekeken bij een maatje vlak na de launch, maar volgens mij was er toen nog niet heel veel te doen in het spel?

Lijkt het spel op borderlands 2 in de zin van questen / looten of moet ik heel anders gaan denken? Is het nog de moeite waard om in te stappen de verhalen hierboven gaan alleen maar over hoe jammer het is dat sommigen een level hebben van 530 en 540 terwijl ze er veel tijd in steken en anderen al op level 570 ofzo zijn.

Is het ook casual te spelen of is het meer hardcore. Als ik wow speelde, speelde ik nooit mythic raids, altijd gewoon normal / heroic casual raiden.

Ondanks mn geklaag dat ik niet hoger kom met mn energy level. Zit tussen casual en hardcore speler in haha.

Maar het is echt een leuke shooter en ook solo.
Heb heel het verhaal solo gespeeld.
Koop je forsaken dan heb je 35 uur plezier in het spelen van missies en rank 50 te halen.

Heb de game zelf eind juli gehaald.
Normaal zou ik nu Fifa19 grijs hebben gespeeld, maar toch start ik iedere dag destiny 2 als ik tijd heb.

• Baelrog
Pykow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:55:
[...]

Ondanks mn geklaag dat ik niet hoger kom met mn energy level. Zit tussen casual en hardcore speler in haha.

Maar het is echt een leuke shooter en ook solo.
Heb heel het verhaal solo gespeeld.
Koop je forsaken dan heb je 35 uur plezier in het spelen van missies en rank 50 te halen.

Heb de game zelf eind juli gehaald.
Normaal zou ik nu Fifa19 grijs hebben gespeeld, maar toch start ik iedere dag destiny 2 als ik tijd heb.
Is die 35 uur de expansion speeltijd of base game + expansion?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Baelrog schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:28:
[...]

Dat is base game + expansion.
Volgens mij krijg je met destiny 2 forsaken gelijk alle expansions.

Wil je beetje looten en wat dingen vrijspelen dan ben je gemiddeld 8 uur bezig met de base game en ook per expansion.

• Zarhrezz
Pykow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 06:40:
2e van dezelfde class heeft geen zin meer, vroeger wel maar tegenwoordig niet meer door hoe het loot systeem nu werkt.

Alle classes spelen werkt omdat je 3 van de 8 slots (die het gemiddelde bepalen) versneld kan boosten en omdat je double-drops op weapon slots in kan zetten om de andere classes te boosten. Daarnaast heb je gewoon 3x zoveel engrams t.o.v. van maar 1 class spelen.

Nightfall is de enige die zonder fireteam van 3 een probleem is. Blind Well is gewoon erheen gaan en kijken of er een groepje bezig is. Zo niet, naar een andere planet en terug om een instance te zoeken waar er wel een groep bezig is.

Ascendant challenges kunnen solo als je goed genoeg bent en voldoende light level. Ik ben zelf niet heel goed, dus solo is voor mij ook lastig (niet onmogelijk) dus die probeer ik altijd wel in een groepje.
Baelrog schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:28:
Dat is waarschijnlijk de gehele story doorlopen vanaf het begin. Dat is echter de aanloop toch de echte content en maar een fractie van wat er allemaal te doen is in het spel.
Lijkt het spel op borderlands 2 in de zin van questen / looten of moet ik heel anders gaan denken?
Er zijn zeker overeenkomsten, beide zijn het loot-shooters met story / quest elementen.
Is het nog de moeite waard om in te stappen de verhalen hierboven gaan alleen maar over hoe jammer het is dat sommigen een level hebben van 530 en 540 terwijl ze er veel tijd in steken en anderen al op level 570 ofzo zijn.
Op alle light levels is er zat te doen...530 of 570 maakt dus feitelijk weinig uit, behalve dan dat je met 530 bepaalde end-game gewoon nog niet aankan. Aan de andere kant is een deel van de content die voor 530 interessant is op 570 niet meer interessant. Welke activities die je doet verschilt dus wat met power level gain.
Casual kan prima, als je maar niet verwacht met alle end-game mee te kunnen. Semi-casual kan vrijwel alles als je een groepje kan vormen dat goed genoeg is.
Ik speel voornamelijk solo en via clan zoek ik voor bepaalde activities die niet solo kunnen een fireteam. Lukt dat niet, jammer dan, genoeg andere dingen te doen. Voor sommige zaken heb je Discord nodig (raid, scored Nightfall) en dat heb ik niet. Voor mij dus een no-go, maar nooit gemist. Sure, er zit wat loot en cosmetics achter, maar er is zoveel ander materiaal, met een kleine 100 uur per maand speeltijd ga je dat echt niet zomaar compleet krijgen.

Volledig solo kun je echt wel een paar jaartjes zoet zijn als je enkele uren per dag speelt en zo'n 80-90% van alle content zal binnen bereik zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zarhrezz schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:29:
[...]

2e van dezelfde class heeft geen zin meer, vroeger wel maar tegenwoordig niet meer door hoe het loot systeem nu werkt.

Alle classes spelen werkt omdat je 3 van de 8 slots (die het gemiddelde bepalen) versneld kan boosten en omdat je double-drops op weapon slots in kan zetten om de andere classes te boosten. Daarnaast heb je gewoon 3x zoveel engrams t.o.v. van maar 1 class spelen.

[...]

Nightfall is de enige die zonder fireteam van 3 een probleem is. Blind Well is gewoon erheen gaan en kijken of er een groepje bezig is. Zo niet, naar een andere planet en terug om een instance te zoeken waar er wel een groep bezig is.

Ascendant challenges kunnen solo als je goed genoeg bent en voldoende light level. Ik ben zelf niet heel goed, dus solo is voor mij ook lastig (niet onmogelijk) dus die probeer ik altijd wel in een groepje.

[...]

Dat is waarschijnlijk de gehele story doorlopen vanaf het begin. Dat is echter de aanloop toch de echte content en maar een fractie van wat er allemaal te doen is in het spel.

[...]

Er zijn zeker overeenkomsten, beide zijn het loot-shooters met story / quest elementen.

[...]

Op alle light levels is er zat te doen...530 of 570 maakt dus feitelijk weinig uit, behalve dan dat je met 530 bepaalde end-game gewoon nog niet aankan. Aan de andere kant is een deel van de content die voor 530 interessant is op 570 niet meer interessant. Welke activities die je doet verschilt dus wat met power level gain.

[...]

Casual kan prima, als je maar niet verwacht met alle end-game mee te kunnen. Semi-casual kan vrijwel alles als je een groepje kan vormen dat goed genoeg is.

[...]

Ik speel voornamelijk solo en via clan zoek ik voor bepaalde activities die niet solo kunnen een fireteam. Lukt dat niet, jammer dan, genoeg andere dingen te doen. Voor sommige zaken heb je Discord nodig (raid, scored Nightfall) en dat heb ik niet. Voor mij dus een no-go, maar nooit gemist. Sure, er zit wat loot en cosmetics achter, maar er is zoveel ander materiaal, met een kleine 100 uur per maand speeltijd ga je dat echt niet zomaar compleet krijgen.

Volledig solo kun je echt wel een paar jaartjes zoet zijn als je enkele uren per dag speelt en zo'n 80-90% van alle content zal binnen bereik zijn.
Mijn titan heeft nu wapens van 510+ en gear van 500. Blijft op zelfde level zitten. Vaak blijft de gear achter lopen. Kan je engrams overzetten naar je tweede karakter ?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pykow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:56:
Kan je engrams overzetten naar je tweede karakter?
Ik denk dat je het dan verkeerd aanpakt. Het beste zet je de hoogste gear steeds over. Met de weeklies en dailies na een reset zet je de hoogsten over naar je andere karakter en ga je die weeklies en dailies weer doen. Zo krijg je sneller hogere gear.

• Zarhrezz
Pykow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:56:
Mijn titan heeft nu wapens van 510+ en gear van 500. Blijft op zelfde level zitten. Vaak blijft de gear achter lopen.
Het is wel een beetje geluk hebben met de powerful engrams wat betreft slots, zeker voor armor. Het is in jou geval gewoon hopen op armor drops en geen wapens uit je engrams. Verder zit je aan de soft-cap, dus engrams van Banshee, factions, etc. zijn niet interessant meer omdat ze onder je average power zullen droppen.

Gewoon je weeklies / dailies lopen en hopen op armor uit die engrams, meer kun je niet doen.
Kan je engrams overzetten naar je tweede karakter ?
Nee, dat is niet mogelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ik probeer samen met chaos de Ghost of tweakers clan te joinen.
en heb ook de discord actief.

misschien dat mensen ons twee kunnen helpen haha.
Wij lopen vast bij nightfall enzo

• Baelrog
Pykow schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:18:
[...]

Dat is base game + expansion.
Volgens mij krijg je met destiny 2 forsaken gelijk alle expansions.

Wil je beetje looten en wat dingen vrijspelen dan ben je gemiddeld 8 uur bezig met de base game en ook per expansion.
Vind dat vrij duur voor een €60,00 spel. Meestal vind ik een spel bang for bucks als je minstens een uur haalt uit elke euro. Een 60 euro spel zou dus voor mij 60 uur minimaal speelbaar moeten zijn. Maar ieder zijn mening daar natuurlijk over.

Als het spel zo'n 35 uur is, dan vind ik €39,99 meer een schappelijke prijs. Is het spel wel eens in een sale ?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Baelrog schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:17:
Vind dat vrij duur voor een €60,00 spel. Meestal vind ik een spel bang for bucks als je minstens een uur haalt uit elke euro. Een 60 euro spel zou dus voor mij 60 uur minimaal speelbaar moeten zijn. Maar ieder zijn mening daar natuurlijk over.

Als het spel zo'n 35 uur is, dan vind ik €39,99 meer een schappelijke prijs. Is het spel wel eens in een sale ?
Het ligt eraan waarvoor je speelt. Is dat alleen verhaallijn, dan ben je er met 24 uur wel doorheen (al vind ik het dan het geld ook nog wel waard, want de muziek vind ik bijvoorbeeld ook erg tof in de game!). Na de verhaallijn kun je met de end-game content aan de slag, zoals Gambit (PvEvP) en Crucible (PvP) en nog vele dingen meer, dan haal je zeker meer dan 60 uur als je alles gedaan en behaald wilt hebben. :)

Even opgezocht met warmind.io, maar met vanavond erbij, zit ik aan een totaal van 162 uur gespeeld.

CH4OS wijzigde deze reactie 29-09-2018 22:58 (5%)

• Zarhrezz

Het minimale deel van het spel dat je zou kunnen spelen (de main story, zonder enige side-quests) kan zomaar al 35 uur vullen. Dan ben je nog niet in de buurt van max power, heb je een paar % van alle wapens en armor gezien, heb je nog geen 10% van alles wat er op de diverse planets te doen is gedaan en heb je een aantal game modes überhaupt nog niet aangeraakt. Met 35 uur ben je dus eigenlijk net begonnen.
CH4OS schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 19:14:
Na de verhaallijn kun je met de end-game content aan de slag, zoals Gambit (PvEvP) en Crucible (PvP) en nog vele dingen meer, dan haal je zeker meer dan 60600 uur als je alles gedaan en behaald wilt hebben. :)
FTFY :+

Als je met 'alles gedaan en behaald' bedoeld: alle Triumps gehaald, dan zullen de meesten van ons wel meer dan 600 uur nodig hebben.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:33

Koeitje

Back-up tiems now?

Ik heb afgelopen week de legendary collection gekocht. Dit omdat ik groot fan ben van Borderlands 2. Qua gameplay is het een letterlijke kopie (maar dat wist je al). Het grinden van gear is net zoals in Bordelands: veel boss runs. Alleen met wat meer gewone cannon fodder tussendoor. Dankzij dagelijkse/wekelijkse bounties e.d. gooit Bungie er wel een flinke rem op om snel gear te verzamelen. Ik vermaak me ondanks het grinden wel. Het had altijd erger kunnen zijn (Diablo 2...).

• Pat-Juh
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19-04 21:41

Pat-Juh

Patrick

Koeitje schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:31:
[...]

Ik heb afgelopen week de legendary collection gekocht. Dit omdat ik groot fan ben van Borderlands 2. Qua gameplay is het een letterlijke kopie (maar dat wist je al). Het grinden van gear is net zoals in Bordelands: veel boss runs. Alleen met wat meer gewone cannon fodder tussendoor. Dankzij dagelijkse/wekelijkse bounties e.d. gooit Bungie er wel een flinke rem op om snel gear te verzamelen. Ik vermaak me ondanks het grinden wel. Het had altijd erger kunnen zijn (Diablo 2...).
Ik heb de game net gekocht, idemdito wat betreft borderlands stijl gameplay. Vorig jaar bewust de game laten liggen ivm tijdgebrek. Ik begin zodra de laatste 25gb binnen zijn :+ . Tag: PatrickNL#21855 .

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Welke van de 3 GoT clans is het meest actief?

• Zarhrezz
Koeitje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:40:
Welke van de 3 GoT clans is het meest actief?
Met release van Forsaken zijn een hoop mensen naar Ghosts of Tweakers gegaan. Daar zijn doorgaans wel mensen online, zeker s' avonds.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Heb mijn verzoek tot joinen ingediend ;).

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Koeitje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:35:
Heb mijn verzoek tot joinen ingediend ;).
+1. Mn Hunter is nu lvl7 in een uurtje of twee... nadat ik de game eindelijk draaiende had tgv “Buffalo” :( ! Morgen weer een dag :).

Speelt wel lekker overigens, ik haal met een Radeon Pro 460 op med/high nog een solide 30-40fps op 1920x1200. Geen 60fps maar agh het is ook geen game laptop en de drivers zijn ruk :9

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Hoeveel skillpoints krijg je eigenlijk? Ik heb er nog 0 gebruikt omdat ik niet weet wat ik wil met m'n Titan...

• Zarhrezz
Koeitje schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:04:
Hoeveel skillpoints krijg je eigenlijk? Ik heb er nog 0 gebruikt omdat ik niet weet wat ik wil met m'n Titan...
Uiteindelijk (tijdens het levelen en hier en daar in een missie) genoeg voor alle skills van alle trees.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Pfff, dat je pvp moet spelen voor items sucked echt zo hard. Wat een extreem brakke multiplayer zeg...

• Zarhrezz
Koeitje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:48:
Pfff, dat je pvp moet spelen voor items sucked echt zo hard. Wat een extreem brakke multiplayer zeg...
Het moeten hangt erg van je definitie af. Ja, het is één weekly en af en toe een daily. Maar zonder meer niet de enige. Je kunt prima zonder...als je het echt zo erg vind, steek je tijd dan ergens anders in. Die gemiddelde +1 drop per week gaat echt het verschil niet maken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

Zarhrezz schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

Het moeten hangt erg van je definitie af. Ja, het is één weekly en af en toe een daily. Maar zonder meer niet de enige. Je kunt prima zonder...als je het echt zo erg vind, steek je tijd dan ergens anders in. Die gemiddelde +1 drop per week gaat echt het verschil niet maken.
Moet het voor zo'n exotic quest doen. Daarna raak het niet meer aan. Als je alleen hoeft te spelen kan je tenminste nog afk gaan.

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

[...]

45,00 online de key kunnen kopen voor D2: Forsaken Legendary versie. Gewoon even zoeken, die 15 euro kan je toch weer apart zetten voor wat anders ;).

• Zarhrezz
Koeitje schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 12:10:
Moet het voor zo'n exotic quest doen. Daarna raak het niet meer aan. Als je alleen hoeft te spelen kan je tenminste nog afk gaan.
Ah, ja, Ace of Spades. Ja, dat is er wel eentje die je dwingt bepaalde game modes te spelen als je 'em wil hebben (en dat wil je aangezien het wellicht de best HC in het spel is op het moment). Ik ben ook geen fan van dat soort quest / game design, maar het is ook weer niet zo dat je er weken Crucible / Gambit voor hoeft te spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Iedere week blijft het een drama.
Crucible moeten spelen tegen gasten die legale wallhacks hebben door de game zelf.
unbalanced teams en spelers met oneerlijk voordeel.

vanochtend was het weer zover dat het matchmaking systeem perfect verliep.
ben uiteindelijk 2 potjes AFK gegaan of zitten campen op 1 plek.
Zelfs dan was ik nog niet eens laatste. dat zegt wat over de gamemode.

einde van de rit powerfull gear 550 op een slot waar ik al 553 had zitten.
Goed begin van je weekend.

Kom na 160 uur ongeveer nu in de fase dat ik klaar ben met de game ;)
toch 3 maanden plezier gehad.
Het is nu alleen nog maar rushen door de maps dus ff wat minderen en andere games erbij pakken haha.

Pykow wijzigde deze reactie 06-10-2018 07:53 (7%)

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21:43
Ugh.. ik heb enkel Destiny 2 zonder expansions.. en zou wel weer willen beginnen, maar eigenlijk betekend dit gewoon dat ik Destiny 2 + alle expansions moet kopen (dat is in ieder geval het voordeligste).. of is er nog een andere weg die ik niet zie?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Montaner schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:25:
Ugh.. ik heb enkel Destiny 2 zonder expansions.. en zou wel weer willen beginnen, maar eigenlijk betekend dit gewoon dat ik Destiny 2 + alle expansions moet kopen (dat is in ieder geval het voordeligste).. of is er nog een andere weg die ik niet zie?
je kan de expansions ook los aanschaffen.
Maar ze forceren je wel om alle expansions aan te schaffen, want sommige gear kan je dan alleen op bepaalde planeten behalen.

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 20-04 14:50
Dat is volgens mij altijd zo, dat na een grote update (zoals The Taken King en Rise of Iron in D1, en nu Forsaken), er een complete pakket aangeboden wordt, die goedkoper is dan wanneer je ooit het basis spel gekocht hebt zonder dlc.

Dat is zo omdat het anders te duur is om nieuwe mensen aan te trekken, en ja... het is vaak voordeliger om het spel opnieuw te kopen in dat complete pakket.

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Is Destiny 2 een beetje toegankelijk voor een nieuwe speler in dit genre? Heb wat reviews bekeken en ben opzich wel in de markt voor die Legendary collection zodat ik gelijk alles heb om goed te kunnen starten.

Vrees alleen een flinke leercurve. Opzich niet erg, maar ik voel er weinig voor om neergesabeld te worden als ik iets verkeerds doe. Vaak lees ik mij wel in alvorens ik aan iets op multiplayergebied begin, maar iedereen kan fouten maken :P Las al iets op Reddit over Heroic Events.. Blijkbaar belangrijk om je daarover wel even in te lezen, prima.

En kun je je solo ook een beetje vermaken of ben je toch voornamelijk op groepen aangewezen?

edit: En blijkbaar krijg je een boost naar level 30. Is dat handig om gelijk te doen? Mijn ervaring is dat het vaak beter is om vanaf 0 te beginnen in een nieuwe game en pas boosts te gebruiken als je enigszins bekend bent.

London wijzigde deze reactie 08-10-2018 08:54 (14%)

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:51:
Is Destiny 2 een beetje toegankelijk voor een nieuwe speler in dit genre? Heb wat reviews bekeken en ben opzich wel in de markt voor die Legendary collection zodat ik gelijk alles heb om goed te kunnen starten.

Vrees alleen een flinke leercurve. Opzich niet erg, maar ik voel er weinig voor om neergesabeld te worden als ik iets verkeerds doe. Vaak lees ik mij wel in alvorens ik aan iets op multiplayergebied begin, maar iedereen kan fouten maken :P Las al iets op Reddit over Heroic Events.. Blijkbaar belangrijk om je daarover wel even in te lezen, prima.

En kun je je solo ook een beetje vermaken of ben je toch voornamelijk op groepen aangewezen?

edit: En blijkbaar krijg je een boost naar level 30. Is dat handig om gelijk te doen? Mijn ervaring is dat het vaak beter is om vanaf 0 te beginnen in een nieuwe game en pas boosts te gebruiken als je enigszins bekend bent.
Destiny 2 is een erg makkelijk en toegankelijke game voor nieuwe spelers.
Het wordt pas "lastiger"aan het einde van de campaign, maar zelfs dan is het niet heel erg ingewikkeld.

Heroic events klinkt speciaal, maar als je de game start dan staat het gewoon op je scherm en weet je exact wat je moet doen. Alleen het behalen van speciale wagens of uitrusting (Dat noemen ze Exotic items) kunnen lastig zijn. Maar met behulp van youtube en mensen uit je clan (Ghost of Tweakers bijvoorbeeld), kom je er vaak wel uit.

Ik raad je aan om niet te boosten naar Level 30 omdat je dan een heel groot deel van het verhaal gaat overslaan en daardoor ook minder uur in de game gaat stoppen.
Je komt dan al snel bij "end-game" en dat houdt in dat je alleen maar aan het verzamelen bent van een goede uitrusting en dus veel aan het grinden bent (steeds keer op keer dezelfde missies spelen)
Dan kan je beter lekker op 0 beginnen en leren hoe de game werkt.
Je bent al snel tientallen uren kwijt aan het behalen van level 50 en poweritem 500.
Wanneer je dat bereikt hebt weet je vast wel hoe de game werkt en kun je per week in power stijgen.
Hoe snel dat gaat, ligt eraan hoeveel tijd je erin stopt.
Blisterin_Bull schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 06:21:
Dat is volgens mij altijd zo, dat na een grote update (zoals The Taken King en Rise of Iron in D1, en nu Forsaken), er een complete pakket aangeboden wordt, die goedkoper is dan wanneer je ooit het basis spel gekocht hebt zonder dlc.

Dat is zo omdat het anders te duur is om nieuwe mensen aan te trekken, en ja... het is vaak voordeliger om het spel opnieuw te kopen in dat complete pakket.
Eens want als ze bij de basis blijven en alle DLC's los zouden blijven verkopen dan is het voor iedereen een heel duur spel voor een "oude" game.
Wil je gelijk alles, dan koop je de Forsaken game.
Wil je het rustig aanpakken en heb je echt alleen de basis game, dan kan je de DLC's los kopen.
Hoewel het je meer geld gaat kosten, zodra je meer wilt spelen.

Zelf heb ik eerst de basis game gekocht voor 15 euro. 2 weken later beide DLC's voor 20 euro.
Forsaken voor 40euro. Dus ik ben 75 euro kwijt geweest. Was ik er nu ingestapt, dan was ik 10 euro goedkoper uit geweest.

• Zarhrezz
Apple schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:51:

Leercurve valt heel erg mee. Eigenlijk alleen de raids zijn content waar je wel even moet weten wat je aan het doen bent, de rest heb je met 5-10 minuten wel door.

Public events kunnen Heroic worden. Hier moet iets extra voor gedaan worden en wat precies dat hangt van de event af.

Het zijn 'world map' events en als er genoeg mensen aanwezig zijn (3-4) hoef je als beginner weinig te doen; de rest zorgt wel dat het Heroic wordt. Zodra je een beetje bekend wordt met het spel zoek je het eens op en da's echt wel genoeg. Een aantal Heroic event triggers zijn zodanig duidelijk, die hoef je eigenlijk niet op te zoeken als je het een keertje meemaakt.

Voor een bepaald event met een mining drill geldt bijvoorbeeld dat die Heroic wordt als er een enemy aircraft dat rondvliegt wordt neergeschoten. Dat zie je één keer gebeuren en dan doe je de volgende keer gewoon mee.
Solo is het overgrote deel van de content prima te doen. Maar een paar activities vereisen een Fireteam (multi-player) en ook zonder die ooit te doen kun je prima uit de voeten. Er zitten geen must-have items in verplichtte multi-player activities.

Als je bij de Ghosts of Tweakers clan gaat (of een andere, up to you) zijn er doorgaans zat mensen online om een Fireteam van 2-3 man te vormen voor de zaken die solo niet zomaar lukken. Hierbij is in-game chat afdoende, Discord is eigenlijk alleen voor de raid en competitive PvP nodig (beide doe ik niet en de rest gaat prima zonder Discord).
Ik zou eerste karakter niet boosten, gewoon story doen op normale progression.

<GOT> Zarhrezz#2885

• London
  • Niet online

London

Dank voor de uitgebreide posts! Ik ga uit werk maar eens over tot aanschaf denk ik :)

• London
  • Niet online

London

Dubbelpost maar zit flink wat tijd tussen dus ik keur hem goed :P Heb de Legendary Edition aangeschaft voor de pc en gister al wat gespeeld (level 3 volgens mij..) Speelt lekker weg maar de performance is vooralsnog erbarmelijk. Draai het op een i5 7600k met 16gb ram en een GTX1070. Maar het voornaamst euvel zit hem in de load tijden van zo'n beetje alle menu's. Helemaal de eerste keer opstarten kan ik rustig 5 minuten wat anders gaan doen want het duurt zo lang eer je eens in de game bent.

Ik heb de game wel op een normale (slome) HDD geïnstalleerd, maar ik overweeg nu toch wel sterk om ruimte te maken op m'n SSD zodat 'ie daarop kan in de hoop dat het dan beter wordt. Voor de rest geen idee, lees wel veel van dit soort posts op Reddit ook.

• Zarhrezz
Apple schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:08:
Dubbelpost maar zit flink wat tijd tussen dus ik keur hem goed :P Heb de Legendary Edition aangeschaft voor de pc en gister al wat gespeeld (level 3 volgens mij..) Speelt lekker weg maar de performance is vooralsnog erbarmelijk. Draai het op een i5 7600k met 16gb ram en een GTX1070. Maar het voornaamst euvel zit hem in de load tijden van zo'n beetje alle menu's. Helemaal de eerste keer opstarten kan ik rustig 5 minuten wat anders gaan doen want het duurt zo lang eer je eens in de game bent.

Ik heb de game wel op een normale (slome) HDD geïnstalleerd, maar ik overweeg nu toch wel sterk om ruimte te maken op m'n SSD zodat 'ie daarop kan in de hoop dat het dan beter wordt. Voor de rest geen idee, lees wel veel van dit soort posts op Reddit ook.
De loading screens bij het opstarten en voor het eerst een karakter inloggen zijn ook traag op een nvme-SSD...da's de brakke Bungie server infrastructuur. Ook bij matchmaking en dergelijke is dit een issues (daar wordt p2p gebruikt met alle gevolgen van dien).

<GOT> Zarhrezz#2885

• fjux
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:43
Zarhrezz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:31:
[...]

De loading screens bij het opstarten en voor het eerst een karakter inloggen zijn ook traag op een nvme-SSD...da's de brakke Bungie server infrastructuur. Ook bij matchmaking en dergelijke is dit een issues (daar wordt p2p gebruikt met alle gevolgen van dien).
Mij valt het vooral op hoe extreem lang het duurt om op de traveler te komen.

toen ik net weer begon heb ik zelfs mijn game opnieuw opgestart omdat ik dacht dat die vastgelopen was 8)7

• London
  • Niet online

London

[...]

Ah okay, weet niet wat het vanmorgen was dan maar alles was traag als stront, ook m'n turning speed met muis op hoogste sensitivity. Zal wel iets met m'n pc zijn geweest denk ik want vanavond heb ik zonder problemen kunnen spelen en draaide de boel als een zonnetje.

Heb ff een paar campaign missies kunnen doen, so far so good. Erg vermakelijk ook allemaal :D Wil eigenlijk zoveel mogelijk adventures doen op de planeet waar ik ben maar denk dat het slim is om gewoon maar met de campaign door te gaan :P

• Zarhrezz
Apple schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:58:
Ah okay, weet niet wat het vanmorgen was dan maar alles was traag als stront, ook m'n turning speed met muis op hoogste sensitivity. Zal wel iets met m'n pc zijn geweest denk ik want vanavond heb ik zonder problemen kunnen spelen en draaide de boel als een zonnetje.
Wellicht een virusscanner die wat ijverig is rondom een nieuw spel / nieuwe install? Anders wellicht updates op de achtergrond?
Heb ff een paar campaign missies kunnen doen, so far so good. Erg vermakelijk ook allemaal :D Wil eigenlijk zoveel mogelijk adventures doen op de planeet waar ik ben maar denk dat het slim is om gewoon maar met de campaign door te gaan :P
Die adventures komen geleidelijk beschikbaar door de story heen. Ze zijn ook van een op dat moment passende power level. Ze direct doen is dus helemaal niet verkeerd...ze zijn ook extra story content die aansluit op de main story op het moment dat ze beschikbaar komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 20-04 14:50
Adventures geven nu ook meer XP dan (heroic) public events. Denk dat die public events nu sinds launch al 5 keer nerfed zijn.

Systeem specs | PS4: watbenjedan | B.Net: StrykerNL#2705

• BoardsParamount
  • Laatst online: 17-04 06:39
Mij valt het vooral op hoe extreem lang het duurt om op de traveler te komen.
Ik zou niet eens weten hoe ik op de Traveler terecht zou moeten komen, dichtste dat ik ooit bij de Traveler kom is de Tower aan de rand van de last City, onder de Taveler. :P /wijsneus

De Tower in laden duurt soms FF wanneer je de pech hebt om in een volle instance in te laden.

• Zarhrezz
BoardsParamount schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:25:
De Tower in laden duurt soms FF wanneer je de pech hebt om in een volle instance in te laden.
Zou me ook niet verbazen als daar wat p2p problematiek zit; af en toe duurt het echt enorm lang en dan zie je ineens iedereen tegelijk binnenkomen.

Eergisteren aan het eind van de avond m'n eerste Forsaken exotic drop; Black Talon. Gisteren wat speeltijd mee gehad en het is echt een leuk speeltje...de tracking van de special is erg goed en ranged damage kunnen doen met een sword maakt het een zo veel betere optie voor je power slot. Bruikbaar op short range (het grote probleem met rocket launchers) maar ook op medium range (voor die encounters waar je echt niet dichtbij wil komen).

Het grote pijnpunt is ammo...maar de volgende patch zou die pijn een stuk moeten verzachten. Voor het eerst dat ik een sword in handen heb waarvan ik verwacht 'em wel een flinke tijd te gebruiken.

Oh, bonus punten voor effectiviteit in Crucible :+

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zarhrezz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:25:
[...]

Zou me ook niet verbazen als daar wat p2p problematiek zit; af en toe duurt het echt enorm lang en dan zie je ineens iedereen tegelijk binnenkomen.

Eergisteren aan het eind van de avond m'n eerste Forsaken exotic drop; Black Talon. Gisteren wat speeltijd mee gehad en het is echt een leuk speeltje...de tracking van de special is erg goed en ranged damage kunnen doen met een sword maakt het een zo veel betere optie voor je power slot. Bruikbaar op short range (het grote probleem met rocket launchers) maar ook op medium range (voor die encounters waar je echt niet dichtbij wil komen).

Het grote pijnpunt is ammo...maar de volgende patch zou die pijn een stuk moeten verzachten. Voor het eerst dat ik een sword in handen heb waarvan ik verwacht 'em wel een flinke tijd te gebruiken.

Oh, bonus punten voor effectiviteit in Crucible :+
Ik heb 2x een Forsaken Exotic drop gekregen.
2x Lord of Wolves (Shotgun)

Hoop nog een keer de Hazard of the Cast (Auto-rifle) te krijgen.
Maar die krijg je alleen tijdens het spelen van Gambit.
Heb wel de Bygones (Pulse rifle) gekregen.

Daarnaast de Ether Doctor en Misfit klinken exact hetzelfde alleen is de misfit ARC en de Ether Doctor Kinetic

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-04 07:57
Voor vanavond nog op zoek 1 iemand die de last wish raid met mij een een groep clanmates willen doen. Allemaal 575+ in LL. (meeste 585>). De meeste mensen in onze clan zijn nederlands. Maar we hebben ook wat buitenlanders.

We gaan 20:00 starten.

Onze discord: https://discord.gg/RdWYEHU

spartacusNLD wijzigde deze reactie 11-10-2018 18:43 (19%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Bhudda
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 20:11

Bhudda

PSN: X3nTium

[...]

Qua inloggen gaat nog aardig rap, ook alleen naar planeten verplaatsen e.d. gaat prima qua snelheid. Was destiny 1 op ps4 toch aanzienlijk trager.
Alleen zodra je iets van Crucible of Gambit doet, vind ik het wel langzaam inderdaad.

Even my mama thinks that my mind is gone.

• Zarhrezz
Bhudda schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 14:07:
Qua inloggen gaat nog aardig rap, ook alleen naar planeten verplaatsen e.d. gaat prima qua snelheid. Was destiny 1 op ps4 toch aanzienlijk trager.
Alleen zodra je iets van Crucible of Gambit doet, vind ik het wel langzaam inderdaad.
Ik ken de details van het p2p netwerk niet precies, maar ik kan me zo voorstellen dat voor Crucible / Gambit matches de afhankelijkheid van de netwerkverbinding van de host het grootst is. Daar komt bij dat voordat een match kan starten, alle spelers verbonden moeten zijn...dat is voor planets niet relevant; daar kun je aan de slag als jij zelf de instance in bent.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Darkus
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:59
Ik heb ook maar een clan request gestuurd voor Guardians of Tweakers. Sinds Forsaken wel weer aan het spelen en er veel plezier in. Hoop straks weer wat leuke raids enzo te kunnen doen :)

• Bhudda
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 20:11

Bhudda

PSN: X3nTium

Zarhrezz schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Ik ken de details van het p2p netwerk niet precies, maar ik kan me zo voorstellen dat voor Crucible / Gambit matches de afhankelijkheid van de netwerkverbinding van de host het grootst is. Daar komt bij dat voordat een match kan starten, alle spelers verbonden moeten zijn...dat is voor planets niet relevant; daar kun je aan de slag als jij zelf de instance in bent.
Ja is altijd fijn als je afhankelijk bent van anderen hun internet verbinding.
Planets zijn natuurlijk servers van de company zelf. Vraag me af of de map rendering op de server gebeurd m.b.t. pvp of dat local is op pc.

Even my mama thinks that my mind is gone.

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19:42

Kasai

Legendary

Hallo,

Heeft iemand zin in volgende week (voor het eerst) de raid in te gaan? We zijn met 3 man en ons lightlevel op moment van schrijven;

Hunter van 564
Titan van 558
Titan van 545

Uiteraard grinden we gewoon door en verwachten we weer stukje hoger te zijn volgende week. Laat maar weten als je wil aanhaken, dan kunnen we een avond plannen :D

Atlas#22744

• Skizzik0
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21:49
Darkus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:03:
Ik heb ook maar een clan request gestuurd voor Guardians of Tweakers. Sinds Forsaken wel weer aan het spelen en er veel plezier in. Hoop straks weer wat leuke raids enzo te kunnen doen :)
Ik weet niet hoe actief de admin van Guardians nog is, als je daar geen respons krijgt kan je 'n request sturen naar Ghosts, die clan is momenteel het meest actief.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Darkus schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:03:
Ik denk dat je beter naar Ghost of Tweakers kan gaan.
Daar zijn de meeste mensen actief.

Ik moet nog 1 bounty behalen vanavond en dan heb ik de Auto Rifle van de halloween event vrijgespeeld.
Zit nu op 89 en de week bounty geeft er 40 ;) dus kom ik uit op 129.
Daarna aan de slag met Daily heroic missions en de laatste iron banner bounties.
Ben van 572 naar bijna 578 gegaan.
Mijn kinetic wapen is het zwakst, maar die gaat vanavond naar 600 ;)

• Zarhrezz
Er is momenteel zoveel te doen, ik zit een beetje in een spagaat. Voor de 3-weken event cosmetics, wil je eigenlijk met 3 classes in ieder geval de bonus XP gebruiken om zo efficiënt mogelijk engrams te scoren. Aan de andere kant ben je al lang door de bonus XP heen voordat je ook maar de helft van alle weekly bounties gedaan hebt...maar de IB bounties wil je dan weer doen omdat er maar 3 weken IB in een season zitten. M'n Warlock zit nu dus op 580, bonus XP op, maar nog best een hoop te doen voor IB en ook nog een aantal dailies voor de Festival weekly. En dan zijn nog niet eens alle weekly Powerful engrams afgetikt. Hunter is dus nog niet eens begonnen deze week en Titan moet de campaign nog door en naar de 50.

Soms kost een baan gewoon teveel tijd...

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Zarhrezz schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:28:
Er is momenteel zoveel te doen, ik zit een beetje in een spagaat. Voor de 3-weken event cosmetics, wil je eigenlijk met 3 classes in ieder geval de bonus XP gebruiken om zo efficiënt mogelijk engrams te scoren. Aan de andere kant ben je al lang door de bonus XP heen voordat je ook maar de helft van alle weekly bounties gedaan hebt...maar de IB bounties wil je dan weer doen omdat er maar 3 weken IB in een season zitten. M'n Warlock zit nu dus op 580, bonus XP op, maar nog best een hoop te doen voor IB en ook nog een aantal dailies voor de Festival weekly. En dan zijn nog niet eens alle weekly Powerful engrams afgetikt. Hunter is dus nog niet eens begonnen deze week en Titan moet de campaign nog door en naar de 50.

Soms kost een baan gewoon teveel tijd...
Mn 2e class titan is 544. Maar te veel te doen om 2 classes te levelen. Maar wil ook wel veel engrams scoren voor het event. Liefst 2x het wapen halen haha.

Edit: ok vanavond 2x exotic ghost (een kat en die nieuwe van het event). Daarnaast laatste seed of light en het event auto rifle vrijgespeeld. Vanaf dinsdag tot nu van 572 naar 585 gegaan en denk te eindigen bij 587.
Dus 600 komt in de buurt.

Wil nog wel een keer een raid spelen.
190 uur in de game en 0 uur in raid.

Pykow wijzigde deze reactie 19-10-2018 22:45 (13%)

• Darkus
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:59
Pykow schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 16:01:
[...]

Ik denk dat je beter naar Ghost of Tweakers kan gaan.
Daar zijn de meeste mensen actief.
Thanks! ;) Ik heb een invite gestuurd en zit er inmiddels bij.

• RepelsteeltjeHD
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 09-11-2018
Dit is de tweede keer vandaag dat je dit bericht spamt. Lees de richtlijnen hier. Het algemeen beleid #verboden

exactor it wijzigde deze reactie 22-10-2018 14:56 (84%)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 00:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hou je je andere topics hier en op andere forums in de gaten? Links en rechts lijken er wat slotjes te zijn uitgedeeld en/of verwijzingen naar andere topics/voorwaarden.

Subtiel gezegd; geloof dat de manier van posten een beetje overkomt als spam. Allicht kan je hier even op letten zodat je voldoende positieve aandacht en leden krijgt voor je clan.

Succes in ieder geval :)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:04
Gister weer begonnen! Mijn vrouw en ik spelen nu:

Titan + Warlock

en wat bevalt het spel toch goed weer <3 sinds launch niet meer gespeeld, maar toch weer blij er mee bezig te zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb ook maar Destiny 2 op de PC aangeschaft. Heb 3 chars op de PS4 omdat ik daar ooit begonnen ben met Destiny 1, maar eindelijk de knoop door gehakt om het ook eens op de PC te proberen. Heb wel de beta destijds op de PC kunnen spelen en dat voelde erg lekker aan. Had nooit echt zin om nog een char te maken ivm de grind die ik al heb op de PS4 maar ach. Af en toe wat uurtjes er in pompen moet wel lukken. Het is dat ik alles kan dromen wat betreft Destiny 2 :') Dan zou ik er zo doorheen moeten vliegen. Heb mij ook aangemeld voor de GoT clan, dus mocht je een Rice_NL zien zonder chars, that's me!

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17:57
Tip voor iedereen hier; de game is tot en met 14 november gratis te claimen in de battle.net app. Wie hem eenmaal geclaimd heeft, houdt hem altijd gratis!

Ik ben zelf druk bezig met downloaden want helaas is die wel 82 GB groot. Ben ook erg benieuwd of de game zonder DLC de moeite waard is of dat het stiekem toch "pay to play is". Logisch natuurlijk, ik verwacht niet dat ze gratis een spel voor me maken.

DeNachtwacht wijzigde deze reactie 03-11-2018 11:14 (45%)

• Zarhrezz
DeNachtwacht schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:13:
Tip voor iedereen hier; de game is tot en met 14 november gratis te claimen in de battle.net app. Wie hem eenmaal geclaimd heeft, houdt hem altijd gratis!

Ik ben zelf druk bezig met downloaden want helaas is die wel 82 GB groot. Ben ook erg benieuwd of de game zonder DLC de moeite waard is of dat het stiekem toch "pay to play is". Logisch natuurlijk, ik verwacht niet dat ze gratis een spel voor me maken.
Om leuk mee te doen met de rest heb je de expansies nodig. Nu zitten die allemaal in de Forsaken bundle, dus dat is het probleem niet. Ja, dat kost geld. Niet zo raar als je bedenkt dat iedereen nog geen 3 maanden terug full-price heeft neergelegd voor Forsaken (+ eventuele seasonal pass voor alle year 2 content).

Gratis gaat dit spel de komende paar jaar waarschijnlijk niet worden. Maar vooralsnog is het spel z'n geld meer dan waard, dus niet bepaald een probleem.

<GOT> Zarhrezz#2885

• TweakerVincent
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 02:42
vandaag opgepakt toen ik zag dat basis spel gratis is. Erg leuk so far. Als ik alle dlc enzo wil hebben hoef ik toch alleen forsaken te kopen? Of kan ik voorlopig met het gratis spel vooruit?

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19:27

prutser001

Origin - Silence81

Vandaag ook maar 'even' Destiny 2 gedownload, opzich niet onaardig. Had die 'beta' gespeeld maar dat begon redelijk snel te vervelen.

Nu lvl15 aangetikt maar ik heb eigenlijk maar weinig met andere gespeeld, nog geen enkel fireteam gezien..

Is het co-op gehalte nou zo laag? In warframe heb ik in no-time een groep en knallen maar.

Asus z97 Sabretooth, Intel 4770K, GTX1080, 32GB DDR3 2133, Samsung Evo 850 500GB+1000GB, 4 x 4TB HGST, CM 550 - Uplay - TRS.SilencE

• Zarhrezz
prutser001 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 23:56:
Vandaag ook maar 'even' Destiny 2 gedownload, opzich niet onaardig. Had die 'beta' gespeeld maar dat begon redelijk snel te vervelen.

Nu lvl15 aangetikt maar ik heb eigenlijk maar weinig met andere gespeeld, nog geen enkel fireteam gezien..

Is het co-op gehalte nou zo laag? In warframe heb ik in no-time een groep en knallen maar.
Het begint eigenlijk pas op level 50, zoals bij veel van dit soort spellen. Het stuk leveling is eenmalig (per karakter, dus doorgaans niet meer dan 3x) en vrijwel iedereen heeft dat al achter de rug. Party / Fireteam met grote level verschillen is voor een groot deel van de content niet echt handig, dus voordat je op level 50 zit, zal co-op beperkt zijn. Aanmelden bij een clan of op Discord gaan zitten is wel handig als je meer co-op wil doen. Als je hulp vraagt bij leveling / missions zijn er doorgaans wel mensen die willen helpen.
TweakerVincent schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:00:
vandaag opgepakt toen ik zag dat basis spel gratis is. Erg leuk so far. Als ik alle dlc enzo wil hebben hoef ik toch alleen forsaken te kopen? Of kan ik voorlopig met het gratis spel vooruit?
Forsaken bevat ook Curse of Osiris en Warmind, dus je hebt dan inderdaad alle content die nu beschikbaar is. Het gratis deel geeft een goed idee van wat je kunt verwachten, maar je kunt een hoop niet en de max level / max power zijn een stuk lager dan met de expansies. Om echt mee te doen, heb je Forsaken dus wel nodig.

<GOT> Zarhrezz#2885

• glaned
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 10-04 12:31
Heb me ondertussen ook bij Ghosts of Tweakers aangemeld.
Zou ook heel graag een keer een raid willen doen. Hoewel de variëteit enorm is, merk ik dat ik wel behoefte heb aan iets meer coördinatie.

• sdk1985
  • Laatst online: 20:30
Hoe zit het met DLC 1 en 2? Staan niet in de store, krijg je zeker bij de derde DLC er 'gratis' bij?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Zarhrezz
sdk1985 schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:23:
Hoe zit het met DLC 1 en 2? Staan niet in de store, krijg je zeker bij de derde DLC er 'gratis' bij?
Ja, Curse of Osiris en Warmind zitten bij de aankoop van Forsaken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 17-02 10:08
Gisteren door in de gratis game mij door de eerste story heen gewerkt. Vind het een vermakelijke game. Vind het qua spelen lijken op Halo, een briljant spel was dat.

Ga mij nog wel even inlezen in de verschillende klassen. Speel nu een Titan.

Als je forsaken koopt ben je dan in een keer bij met alle content?

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Gisteren Destiny 2 geinstalleerd en het speelt wel erg lekker weg.. :)
Ik vroeg me af hoe het met de playerbase is gesteld op de PC.
Voordat ik de DLC ga aanschaffen ben ik toch wel benieuwd hoeveel mensen dit nog spelen?

Had ooit eens de DLC voor Black ops 2 gekocht, grote fout, want bijna niemand had blijkbaar deze mappen, dus kwam ze ook nooit tegen tijdens het online gamen.. :(

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• DizzyWeb
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:47

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik denk dat het aantal spelers, zeker nieuwe spelers, nu even flink toeneemt.

Ik had 'm al op de PS4, maar ik kan gewoon niks met shooters op een console. Wel de campaign gedaan, maar zo frustrerend dat ik gestopt ben. Maar op de PC vind ik 'm zo veel fijner spelen, scheelt zo enorm in ervaring. Dus ik overweeg toch ook wel om Forsaken aan te gaan schaffen. Goede zet van Activision, zonder de free base game had ik nooit overwogen om er geld in te steken.

• Skizzik0
Deurstopper schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:47:Gisteren Destiny 2 geinstalleerd en het speelt wel erg lekker weg.. :)
Ik vroeg me af hoe het met de playerbase is gesteld op de PC.
Voordat ik de DLC ga aanschaffen ben ik toch wel benieuwd hoeveel mensen dit nog spelen?

Had ooit eens de DLC voor Black ops 2 gekocht, grote fout, want bijna niemand had blijkbaar deze mappen, dus kwam ze ook nooit tegen tijdens het online gamen.. :(
Ik denk dat het merendeel van de actieve spelers de DLC wel heeft. Veel van de endgame activiteiten spelen zich af in de DLC en ook het vereiste powerlevel is alleen te bereiken als je de DLC hebt.
Als je het spel leuk vindt, meer campaign wilt en interesse hebt in endgame activiteiten met 'n groep dan is de DLC wel 'n aanrader.

• Upbeat78
Kun je met de base game wel de Coop opties uitproberen?

• sdk1985
Upbeat78 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:26:
Kun je met de base game wel de Coop opties uitproberen?
Met uitzondering van de eerste 40 minuten is alles co-op te spelen tot nu toe (level 15 en level 8 ). Klein tegenvallertje is wel dat het momenteel maximaal 3 personen per 'fire team' is. Aangezien het nu gratis is vallen er steeds mensen buiten de boot.

sdk1985 wijzigde deze reactie 07-11-2018 03:03 (22%)

• Upbeat78
sdk1985 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 03:03:
[...]

Met uitzondering van de eerste 40 minuten is alles co-op te spelen tot nu toe (level 15 en level 8 ). Klein tegenvallertje is wel dat het momenteel maximaal 3 personen per 'fire team' is. [B]Aangezien het nu gratis is vallen er steeds mensen buiten de boot.[\b]
Hoe bedoel je dat laatste?

• Zarhrezz
De maximale grootte van een Fireteam hangt af van de activiteit die je wil ondernemen. Voor veel activiteiten is dit 3. Voor Gambit en de meeste Crucible modes is het 4 (1, 2 en 6 komen ook voor in de Crucible). Voor de raids is het 6.

Als je met 10 vrienden samen wel spelen wordt het inderdaad lastig. Wel kun je met z'n allen in een clan gaan zitten. Dan ben je een in-game chat kanaal en is Fireteams vormen wat makkelijker.

Als je normaal solo speelt (zoals velen) is een clan ook prima voor het vinden van een Fireteam voor de activiteiten zonder match-making die solo niet lukken of kunnen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-04 16:12

The GUI

Sorry computer says no...

Had vorige week donderdag 1 november (ja, één dag voordat hij gratis werd) de Destiny 2: Forsaken Legendary Collection gekocht. Gelukkig ga ik maar voor €6 de mist in :'( Heb Destiny destijds een maand lang gespeeld en er erg veel plezier aan beleefd. Zelfs nog voor alle DLC.

Moet zeggen dat D2 niet teleurstelt! Speelt heerlijk weg op de PC en een maatje van me is gisteren ook overstag gegaan en we hebben lekker 2 uur lopen knallen oOo

Momenteel level 31 en net begonnen aan CoO.

Iemand nog tips voor mij? Eerst story of gewoon doen waar ik zin in heb (ben ik goed in >:) )

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• Upbeat78
Ik overweeg om forsaken aan te schaffen, maar welke editie? Vind het niet helemaal helder wat je nu precies krijgt. Kan iemand helpen met uitleggen? Ik heb dus enkel de gratis versie momenteel.

• sdk1985
Dat er 4 mensen online komen vrijdag avond en je dan twee groepjes van twee moet maken of 1 die verplicht solo moet omdat er geen plek meer is in het firesquad.

• DarkElement
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10-04 09:37

DarkElement

PSN: darkelement1987

The GUI schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:56:
Had vorige week donderdag 1 november (ja, één dag voordat hij gratis werd) de Destiny 2: Forsaken Legendary Collection gekocht. Gelukkig ga ik maar voor €6 de mist in :'( Heb Destiny destijds een maand lang gespeeld en er erg veel plezier aan beleefd. Zelfs nog voor alle DLC.

Moet zeggen dat D2 niet teleurstelt! Speelt heerlijk weg op de PC en een maatje van me is gisteren ook overstag gegaan en we hebben lekker 2 uur lopen knallen oOo

Momenteel level 31 en net begonnen aan CoO.

Iemand nog tips voor mij? Eerst story of gewoon doen waar ik zin in heb (ben ik goed in >:) )
Eerst campaign doorlopen, level 50 behalen en daarna/tussendoor aan je milestones werken en powerful gear (bounties) behalen.

Als je een beetje gear hebt verzameld (EP Shotgun, Sleeper Simulant, Whisper of the Worm) en Powerlevel 550+ bent kan je gaan raiden voor endgame loot.

PSN: darkelement1987 | Last.fm | twitch.tv

• Zarhrezz
DarkElement schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:25:
Eerst campaign doorlopen, level 50 behalen en daarna/tussendoor aan je milestones werken en powerful gear (bounties) behalen.
Campaign eerst is inderdaad verstandig. Een deel van de kaart (waaronder een end-game "planeet") is niet beschikbaar totdat je de campaign door bent.
Als je een beetje gear hebt verzameld (EP Shotgun, Sleeper Simulant, Whisper of the Worm) en Powerlevel 550+ bent kan je gaan raiden voor endgame loot.
Die gear / power level zal nodig zijn voor raids (kan ik niet over oordelen, nooit één gedaan) maar endgame loot komt zonder meer niet alleen vanuit de raids. Er zijn enorm veel viable weapon loadouts (met bijpassende armor perks) zodat de gear die alleen uit de raid komt zeker niet 'best in slot' is...wat wat mij betreft een sterk punt is; er zijn geen verplichtte activiteiten, er zijn geen items waar eigenlijk geen alternatieven voor zijn.
sdk1985 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:38:
Dat er 4 mensen online komen vrijdag avond en je dan twee groepjes van twee moet maken of 1 die verplicht solo moet omdat er geen plek meer is in het firesquad.
Je kan met 4 man Gambit in, je kan met 4 man de Crucible in en als je er nog 1-2 bij kunt vinden (makkelijk genoeg in een clan / via Discord) kun je de raids gaan doen. Er zijn dus zeker opties voor 4 man.

Zarhrezz wijzigde deze reactie 07-11-2018 21:10 (19%)

<GOT> Zarhrezz#2885

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-04 16:12

The GUI

Sorry computer says no...

DarkElement schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:25:
[...]

Zarhrezz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:08:
[...]

Campaign eerst is inderdaad verstandig. Een deel van de kaart (waaronder een end-game "planeet") is niet beschikbaar totdat je de campaign door bent.

[...]

Die gear / power level zal nodig zijn voor raids (kan ik niet over oordelen, nooit één gedaan) maar endgame loot komt zonder meer niet alleen vanuit de raids. Er zijn enorm veel viable weapon loadouts (met bijpassende armor perks) zodat de gear die alleen uit de raid komt zeker niet 'best in slot' is...wat wat mij betreft een sterk punt is; er zijn geen verplichtte activiteiten, er zijn geen items waar eigenlijk geen alternatieven voor zijn.

Thanks voor de tips. Gisteren toch voornamelijk Public Events en PvP gedaan. Nu level 35 dus gaat lekker. Ik zal me richten op de campaign vanaf nu ;)

De tokens van de bounties ben ik nu, op aanraden, aan het sparen totdat ik level 50 ben zodat ik dan gelijk level 50 engrams kan farmen.

The GUI wijzigde deze reactie 08-11-2018 08:48 (17%)
Reden: verkeerde quote

Asus P8Z68-V/GEN3 | i7 2700k @ 4,5 Ghz | 16GB DDR3-1600 | GTX 1070 Ti | 840 EVO 250GB | 850 EVO 250GB | Crucial MX500 1TB | WD Blue 1TB

• sdk1985
Kan iemand mij de strikes uitleggen? Ik dacht dat het van de week op power level 200 stond. Maar vandaag staat het op 300. Net even geprobeerd met zijn 3en maar het was niet te doen, alles immune. Vreemd want ik had op circa level 12 de strikes vrijgespeeld. Hoe zit dat?

Refer a friend staat overigens vast op 'waiting for player to accept quest'. Op de farm tot heden niet gevonden. Waar zou die moeten zitten?

sdk1985 wijzigde deze reactie 10-11-2018 23:21 (20%)

• Upbeat78
Welke van de 3 tweakers clan zijn nog actief? Ik heb het idee dat er iig 1 een beetje slaapt.

• Qualixo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 21:19
Hier nog een actieve PC clan? die van mij is aan het uitsterven:)
565 titan

https://vdr.one | Drone Pilot |

• Solotov
  • Laatst online: 20-04 10:02
Ghost of Tweakers is nog altijd actief.

• Solotov
glaned schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:34:
Heb me ondertussen ook bij Ghosts of Tweakers aangemeld.
Zou ook heel graag een keer een raid willen doen. Hoewel de variëteit enorm is, merk ik dat ik wel behoefte heb aan iets meer coördinatie.
Welk Light level ben je?

• Northside
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-03 09:46
Zijn er minimum vereisten om ghost of Tweakers te joinen? Ben een paar dagen geleden begonnen met Destiny en vind het te gek, maar kan bijvoorbeeld wel wat tips gebruiken

• Zarhrezz
Ghosts of Tweakers heeft zover ik weet niet echt eisen behalve hier een account hebben en Nederlands / Vlaams spreken. Verder is jezelf in-game een beetje gedragen wel wenselijk O-)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Skizzik0
Northside schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:39:
Zijn er minimum vereisten om ghost of Tweakers te joinen? Ben een paar dagen geleden begonnen met Destiny en vind het te gek, maar kan bijvoorbeeld wel wat tips gebruiken
Ik hanteer voor Ghosts geen eisen qua light level of interesse in bepaalde activiteiten. Wanneer de clan vol raakt kijk ik alleen naar laatst gespeelde datum om ruimte te maken. Als je meer dan een maand niet gespeeld hebt dan heb je kans dat je verwijderd wordt maar je kan je in de toekomst altijd weer aanmelden.

• sdk1985
Ze mogen de xp gains wel wat terug schroeven wat mij betreft. Maatje van mij was in de eerste middag reeds level 20 via de public events en moest toen nog 90% van de story door. Zelf vooral het verhaal gedaan en dan hoef je eigenlijk zelden een event of adventure te doen. Tot level 12 dan zit er een gat naar level 15. Dit gat gevuld door iemand anders te helpen. Rond level 16 weer opgepakt. Uiteindelijk na dat punt twee missies dubbel gedaan om een maatje te helpen en toen ik de story uitspeelde was ik level 28 (!). Vervolgens quest gekregen om 3 public events te doen (refer a friend) en om 3 crucible matches te doen, nu ben ik level 32 en heb ik pas 1 missie van osiris gedaan. Tegen de tijd dat ik klaar ben met osiris vrees ik dat ik ergens tussen level 42 en 50 zit. Dat is jammer want op mijn tweede character merkte ik dat de game leuker is als je net onder het aanbevolen power level zit. Je hebt dan iets strategischere gameplay dan 'rush and kill'.

sdk1985 wijzigde deze reactie 11-11-2018 18:50 (5%)

• Solotov
sdk1985 schreef op zondag 11 november 2018 @ 18:49:
Ze mogen de xp gains wel wat terug schroeven wat mij betreft. Maatje van mij was in de eerste middag reeds level 20 via de public events en moest toen nog 90% van de story door. Zelf vooral het verhaal gedaan en dan hoef je eigenlijk zelden een event of adventure te doen. Tot level 12 dan zit er een gat naar level 15. Dit gat gevuld door iemand anders te helpen. Rond level 16 weer opgepakt. Uiteindelijk na dat punt twee missies dubbel gedaan om een maatje te helpen en toen ik de story uitspeelde was ik level 28 (!). Vervolgens quest gekregen om 3 public events te doen (refer a friend) en om 3 crucible matches te doen, nu ben ik level 32 en heb ik pas 1 missie van osiris gedaan. Tegen de tijd dat ik klaar ben met osiris vrees ik dat ik ergens tussen level 42 en 50 zit. Dat is jammer want op mijn tweede character merkte ik dat de game leuker is als je net onder het aanbevolen power level zit. Je hebt dan iets strategischere gameplay dan 'rush and kill'.
Als je uiteindelijk helemaal klaar bent ben ik wel benieuwd of je er dan nog zo over denkt ;)

• sdk1985
Shreddaaa schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:05:
[...]

Als je uiteindelijk helemaal klaar bent ben ik wel benieuwd of je er dan nog zo over denkt ;)
Daarmee impliceer je dat het later ineens veel tijd gaat kosten?

Overigens loop ik ook steeds tegen de 100K glimmer cap aan en is er niet echt iets dat ik daarmee kan kopen. De level 200 gear bij de vendor levert bij een dismantle alleen 50-100 glimmer op :? . De tips online van de treasure maps etc blijken niet meer relevant te zijn, ook de gunsmith heeft geen armor mods te koop.

• Solotov
sdk1985 schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:24:
[...]

Daarmee impliceer je dat het later ineens veel tijd gaat kosten?

Overigens loop ik ook steeds tegen de 100K glimmer cap aan en is er niet echt iets dat ik daarmee kan kopen. De level 200 gear bij de vendor levert bij een dismantle alleen 50-100 glimmer op :? . De tips online van de treasure maps etc blijken niet meer relevant te zijn, ook de gunsmith heeft geen armor mods te koop.
Daarmee impliceer ik dat jij probeert te oordelen na een uur of 10 in de game. Meerdere van ons hebben 300+ uur. Eerst alle content spelen en dan pas oordelen over inhoud, snelheid qua levelen etc.
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True