Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
harryvos schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:40:
Vind het idee voor het unlocken van een nieuwe super helemaal niks.

Voor diegene die vaak alleen Destiny spelen is een Tier 2 of the Blind Well halen onbegonnen werk, de drop is laag en het aanta spelers zal straks snel afnemen.
Zie op het Destiny forum dat sommige al 11 uur bezig om een seed of light te bemachtigen.
Ja niet te doen. Je hebt vrijwel 9 man nodig die weten wat ze doen. Daarnaast geluk hebben dat je het desbetreffende item krijgt in tier 2 of 3.

Dan nog liever geforceerd worden om strikes, crucibal of gambit te moeten spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Ik ben nog niet zover maar het klinkt een beetje als EP bij release van Warmind. Nu is de reward wel interessanter dan de EP rewards (genoeg andere goede wapens) omdat je de 2e en 3e unlock ook zal willen hebben.

Ik ga er wel vanuit dat Bungie dit oplost als het echt een issue blijkt te zijn voor het gros van de spelers. Maar goed, we zijn nog geen week onderweg, zat spelers zijn de campaign nog niet door.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Blind well is ook niet gemaakt om nu al te doen... dat is hetzelfde als EP... is een beetje endgame content, dus je lvl moet hoger zijn om dit zonder moeite te kunnen doen! Neemt uiteraard niet weg dat het dan wel jammer is dat de seeds alleen daar droppen.

Voor mij niet erg, speel vaak met 1 of 2 andere, dan is EP tier 2 op zich wel te doen met goede supers en mensen die weten wat ze moeten doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Duidelijke parallel met EP inderdaad, helaas wel een 'must have' reward erachter...EP wapens (en armor helemaal) zijn prima alternatieven voor, de 2e en 3e seed niet echt.

Wat Bungie nou precies voor ogen heeft met Competitive in Crucible ontgaat me wel volledig. Vorig season was daar het wapen dat door nog geen 1% van de player-base bemachtigd is. Dus nu hebben we een non-Competitve quest die in essentie hetzelfde wapen geeft omdat Bungie meer mensen met de combinatie van perks wil laten kennismaken.

Daar lijkt dan een soort van les geleerd te zijn door Bungie...maar dan zien we de 2e quest. Eentje voor een Exotic Hand Cannon waarbij de requirements vele malen moeilijker zijn dan voor de Redrix's van vorig season :? Welke doel heeft Bungie hiermee? Een Exotic voor minder dan 1‰ van de spelers? En dan volgend season / year een clone voor de gewone man?

Persoonlijk heb ik die quest al opgegeven. Na 10 (verloren) Competitive matches is de eeste quest step gedaan, maar toen ik zag dat de volgende Hand Cannon kills in Competitive is, ben ik toch eens gaan zoeken op de hele quest line. Right. De 250 precision kills met een Hand Cannon van de ornament van vorig season is in deze quest dus 200 precision kills met Hand Cannon in Competitive matches geworden. Toen ik zag dat daar nog een rank 3 Competitive bij kwam was het mij duidelijk dat die Exotic niet voor mij bedoeld is.

Het lijkt erop dat Bungie moeite heeft met de toegankelijkheid van de Crucible. Het afwezig zijn van Trials of the Nine lijkt me een goede indicatie daarvan. De laatste changes maakt de skill-cap weer groter maar match-making doet nog weinig om spelers van gelijk niveau bij elkaar te krijgen, wat het voor de niet-zo-hardcore-PvP-spelers een stuk minder leuk maakt om nog aan Crucible te beginnen (laat staan Competitive). Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

Persoonlijk (als iemand die niet goed is in PvP) vind ik de modes in Competitive leuker dan non-Competitive, maar door de skill-gap heb ik er gewoon niets te zoeken...niet zolang ik als solo-queue met soortgelijke spelers gematcht wordt tegen 4-man clan teams die in no-time op een niet meer goed te maken voorsprong staan...op de laagste ranks Competitive. Ik hoop echt dat ze die matching kunnen fixen zodat Competitive toegankelijker wordt. Het is gewoon zonde als een hele modus voor een fractie van de player base toegankelijk / leuk is, puur vanwege de match-making.

Maar goed, Crucible is maar een klein stukje van het geheel...er is momenteel zoveel te doen dat ik mezelf er toe moet dwingen een keuze te maken als ik een sessie begin (en dat is een goed iets)...quest-line op de Shores, quest-line in Gambit, quest-line in Crucible...choices, choices.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
mfneed schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:20:
Blind well is ook niet gemaakt om nu al te doen... dat is hetzelfde als EP... is een beetje endgame content, dus je lvl moet hoger zijn om dit zonder moeite te kunnen doen! Neemt uiteraard niet weg dat het dan wel jammer is dat de seeds alleen daar droppen.

Voor mij niet erg, speel vaak met 1 of 2 andere, dan is EP tier 2 op zich wel te doen met goede supers en mensen die weten wat ze moeten doen:)
Als je verhaal hebt uitgespeeld, Je hebt de softcap van 500 gehaald en je bent dus max ranked level 50
dan lijkt mij dat Blind well juist gemaakt is om nu te spelen.
echter moet je op 540 Energy level zitten en dat is behoorlijk lastig dit seizoen.

Met powerfull Gear krijg ik steeds Energy weapons, waardoor mijn kinect weapon nog onder de 510 zit.
Heb 3x een energy weapon van 515 gekregen. Leuk maar kan ze niet samenvoegen met mijn kinect om daar ook in energy te stijgen.

Even als noob.
EP is toch de public event op Mars ?
ik was net 361 voor Forsaken en met randoms haalde ik vaak tier I.
daarna staat er een timer in beeld en na 1 minuut staat er dan vaak Event complete.
Het is voor mij niet echt duidelijk hoe tier 2 gestart wordt.
Meer geluk dan wijsheid, dat tier 2 gestart wordt.

Daarnaast in dreaming city staat Explore dreaming city to receive powerfull gear.
Maar het is inderdaad nog te vroeg om hier leuke mensen tegen te komen die samenwerken.
Volgens mij zijn mensen nog steeds bezig met de campaign.
Zarhrezz schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:42:
Duidelijke parallel met EP inderdaad, helaas wel een 'must have' reward erachter...EP wapens (en armor helemaal) zijn prima alternatieven voor, de 2e en 3e seed niet echt.

Wat Bungie nou precies voor ogen heeft met Competitive in Crucible ontgaat me wel volledig. Vorig season was daar het wapen dat door nog geen 1% van de player-base bemachtigd is. Dus nu hebben we een non-Competitve quest die in essentie hetzelfde wapen geeft omdat Bungie meer mensen met de combinatie van perks wil laten kennismaken.

Daar lijkt dan een soort van les geleerd te zijn door Bungie...maar dan zien we de 2e quest. Eentje voor een Exotic Hand Cannon waarbij de requirements vele malen moeilijker zijn dan voor de Redrix's van vorig season :? Welke doel heeft Bungie hiermee? Een Exotic voor minder dan 1‰ van de spelers? En dan volgend season / year een clone voor de gewone man?

Persoonlijk heb ik die quest al opgegeven. Na 10 (verloren) Competitive matches is de eeste quest step gedaan, maar toen ik zag dat de volgende Hand Cannon kills in Competitive is, ben ik toch eens gaan zoeken op de hele quest line. Right. De 250 precision kills met een Hand Cannon van de ornament van vorig season is in deze quest dus 200 precision kills met Hand Cannon in Competitive matches geworden. Toen ik zag dat daar nog een rank 3 Competitive bij kwam was het mij duidelijk dat die Exotic niet voor mij bedoeld is.

Het lijkt erop dat Bungie moeite heeft met de toegankelijkheid van de Crucible. Het afwezig zijn van Trials of the Nine lijkt me een goede indicatie daarvan. De laatste changes maakt de skill-cap weer groter maar match-making doet nog weinig om spelers van gelijk niveau bij elkaar te krijgen, wat het voor de niet-zo-hardcore-PvP-spelers een stuk minder leuk maakt om nog aan Crucible te beginnen (laat staan Competitive). Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

Persoonlijk (als iemand die niet goed is in PvP) vind ik de modes in Competitive leuker dan non-Competitive, maar door de skill-gap heb ik er gewoon niets te zoeken...niet zolang ik als solo-queue met soortgelijke spelers gematcht wordt tegen 4-man clan teams die in no-time op een niet meer goed te maken voorsprong staan...op de laagste ranks Competitive. Ik hoop echt dat ze die matching kunnen fixen zodat Competitive toegankelijker wordt. Het is gewoon zonde als een hele modus voor een fractie van de player base toegankelijk / leuk is, puur vanwege de match-making.

Maar goed, Crucible is maar een klein stukje van het geheel...er is momenteel zoveel te doen dat ik mezelf er toe moet dwingen een keuze te maken als ik een sessie begin (en dat is een goed iets)...quest-line op de Shores, quest-line in Gambit, quest-line in Crucible...choices, choices.
Niet alleen crucible is irritant met matchmaking.
ook bij Gambit kom je soms 4 gasten van dezelfde clan vs 4 random gasten.
Gewoon niet eerlijk en ben ook blij dat je eigenlijk voor powerfull gear alleen een potje moet spelen en niet moet winnen. Anders zal ik echt pissig zijn geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:08:
Als je verhaal hebt uitgespeeld, Je hebt de softcap van 500 gehaald en je bent dus max ranked level 50
dan lijkt mij dat Blind well juist gemaakt is om nu te spelen.
echter moet je op 540 Energy level zitten en dat is behoorlijk lastig dit seizoen.
Muah...we zijn een week van dit season op weg. We zijn dus nauwelijks begonnen. Als we over 8 weken nog niet op 540 zitten wil ik het wel lastig noemen, maar nu is het nog te vroeg voor die conclusie.
Even als noob.
EP is toch de public event op Mars ?
ik was net 361 voor Forsaken en met randoms haalde ik vaak tier I.
daarna staat er een timer in beeld en na 1 minuut staat er dan vaak Event complete.
Het is voor mij niet echt duidelijk hoe tier 2 gestart wordt.
Meer geluk dan wijsheid, dat tier 2 gestart wordt.
Elke tier kent 3 tot 4 steps (de diamantjes bovenaan). De laatste step is een boss (of een groepje bosses). Die moeten kapot binnen de tijd. Lukt dat, dan kan de volgende tier bij een andere pylon gestart worden, anders zie je de event completed message.
Niet alleen crucible is irritant met matchmaking.
ook bij Gambit kom je soms 4 gasten van dezelfde clan vs 4 random gasten.
Gewoon niet eerlijk en ben ook blij dat je eigenlijk voor powerfull gear alleen een potje moet spelen en niet moet winnen. Anders zal ik echt pissig zijn geweest ;)
Moet je de comments over de Ace of Spades Gambit requirement eens lezen...en ik ben het helemaal eens met die kritiek. In een co-op competitive setting mensen een quest geven waar 'camping for the invader' de snelste optie is (waarmee je de match voor je team enorm frustreert), is gewoon echt slechte game design van Bungie.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:35:
[...]

Muah...we zijn een week van dit season op weg. We zijn dus nauwelijks begonnen. Als we over 8 weken nog niet op 540 zitten wil ik het wel lastig noemen, maar nu is het nog te vroeg voor die conclusie.

[...]

Elke tier kent 3 tot 4 steps (de diamantjes bovenaan). De laatste step is een boss (of een groepje bosses). Die moeten kapot binnen de tijd. Lukt dat, dan kan de volgende tier bij een andere pylon gestart worden, anders zie je de event completed message.

[...]

Moet je de comments over de Ace of Spades Gambit requirement eens lezen...en ik ben het helemaal eens met die kritiek. In een co-op competitive setting mensen een quest geven waar 'camping for the invader' de snelste optie is (waarmee je de match voor je team enorm frustreert), is gewoon echt slechte game design van Bungie.
Ik noem het lastig, omdat ik op dit moment steeds in dezelfde slot (energy weapon) steeds een powerfull gear krijg en dat de rest dus achter blijft lopen.
Ik weet ook niet of je nu je gear kan upgraden, door gewoon 2 wapens samen te voegen van energielevels die bij elkaar liggen. Je kan namelijk bijna alles samenvoegen, maar kost je wel meer resources.

Ah dus toch wel het activeren van een nieuwe pylon. Dat wist ik dus niet helemaal zeker.

Ja 5 handgun invaders kills.
Ik beptrap mezekf erop dat ik met mijn handgun aan het jagen ben op de invader om de requirement te behalen. Zit nu op 3 van de 5. Gelukkig was er een noob die stil bleef staan of zonder zijn super aan het invaden was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Meeste invaders doen het zonder super, maar met een sniper rifle of linear fusion rifle (zoals Sleeper Sim). ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Loop nu wel een beetje vast.
Alle daily bounties op Dreaming city kan ik niet voltooien.
Of ze tellen niet of er is een lost sactor waarbij ze op 560 zitten.

Weet nu niet hoe ik mijn gear nog omhoog krijg.
Heb geen haalbare powerfull gear opdracht.
en daily is niet echt dagelijks te noemen.

blijf nu dus steken op 510 en dus nog net te zwak om bij dreaming city iets te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:24
Pykow schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:24:
Loop nu wel een beetje vast.
Alle daily bounties op Dreaming city kan ik niet voltooien.
Of ze tellen niet of er is een lost sactor waarbij ze op 560 zitten.

Weet nu niet hoe ik mijn gear nog omhoog krijg.
Heb geen haalbare powerfull gear opdracht.
en daily is niet echt dagelijks te noemen.

blijf nu dus steken op 510 en dus nog net te zwak om bij dreaming city iets te kunnen doen.
Morgen is het spel enige tijd offline wegen een hotfix. Weet niet of het de problemen oplost maar het zal ook niet zomaar gedaan worden.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Dit wordt er gemeld op de website van Bungie m.b.t. de hotfix van vandaag.

Destiny 2 will undergo maintenance with no expected downtime. During this time, Destiny 2 Hotfix 2.0.2 will become available for download. Please see below for the timeline of the maintenance window.

Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1809/462533/vup55XLG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:24:
Ik begreep dat de powerful engrams drops bugged zijn en dus niet ruim boven je power level droppen zoals zou moeten. Daarmee is de 500 meer een brickwall dan een softcap. Ik ga er vanuit dat dit vanavond rechtgezet wordt.

Daarbij komt natuurlijk dat met Warmind de progression van softcap naar hardcap vertraagd is. Die 560 lost sector dus al na een week kunnen doen is niet wat Bungie bedacht heeft...voor de gemiddelde speler zal dit eerder na 1-2 maanden realistisch zijn. Iets wat op zich niet heel vreemd is voor een end-game area.

Op zich zit ik er niet zo mee dat Dreaming City nog te hoog gegrepen is op dit moment...er zijn zoveel andere quest-lines dat het de keuze wat te doen iets makkelijker maakt. Vanavond begin ik denk ik maar weer eens in de Crucible...10 shotgun kills en nog 86% pulse rifle kills te gaan. Helaas geen cloak uit 1500 Crucible tokens, dus de full-set win kan ik nog niet aftikken, maar wellicht heb ik mazzel met drops.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Wat jullie lijken te vergeten is dat de 560 (idd nu wel hoog) recommended is...:) Ik heb begin vorige week op 512 de Nightfall gedaan met Neolite, de nightfall is 540:) bijna 30 power onder het recommended, het is dus gewoon te doen alleen moet je je speelstijl drastisch aanpassen waaronder ook je arsenaal:)

Wel benieuwd welke lost sector het was die 560 nodig heeft? Ben die nog niet tegen gekomen en heb toch alle lost sectors al gecleared heb ik het idee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij die ene in Rheasilva waar je de waterval in gaat. Maat van me was 521, dus net op het punt waar je schade tegen 560 enemies kan doen. Baas van afstand met whisper afgeknald, en toen de chest snel gepakt xD

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:35:
Volgens mij die ene in Rheasilva waar je de waterval in gaat. Maat van me was 521, dus net op het punt waar je schade tegen 560 enemies kan doen. Baas van afstand met whisper afgeknald, en toen de chest snel gepakt xD
Die inderdaad. Ik vond hem, schoot op de eerste enemy, zag 'immune' langskomen en werd ge-oneshot. Toen ben ik maar omgedraaid.

Wat under power zitten is geen probleem, 30 is vaak nog wel te doen als je voorzichtig speelt, maar 40 is keihard immune dus kthnxbye.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:37:
[...]

Ik begreep dat de powerful engrams drops bugged zijn en dus niet ruim boven je power level droppen zoals zou moeten. Daarmee is de 500 meer een brickwall dan een softcap. Ik ga er vanuit dat dit vanavond rechtgezet wordt.

Daarbij komt natuurlijk dat met Warmind de progression van softcap naar hardcap vertraagd is. Die 560 lost sector dus al na een week kunnen doen is niet wat Bungie bedacht heeft...voor de gemiddelde speler zal dit eerder na 1-2 maanden realistisch zijn. Iets wat op zich niet heel vreemd is voor een end-game area.

Op zich zit ik er niet zo mee dat Dreaming City nog te hoog gegrepen is op dit moment...er zijn zoveel andere quest-lines dat het de keuze wat te doen iets makkelijker maakt. Vanavond begin ik denk ik maar weer eens in de Crucible...10 shotgun kills en nog 86% pulse rifle kills te gaan. Helaas geen cloak uit 1500 Crucible tokens, dus de full-set win kan ik nog niet aftikken, maar wellicht heb ik mazzel met drops.
Prime Engrams zijn inderdaad bugged.
Je moet ze 1x per dag kunnen krijgen, wanneer je een gele (BOSS) hebt gekilled.
Op Mars kan je redelijk goed farmen door EP te voltooien.
Daarnaast al 2x gehad, dat de prime een item gaf van 500 en daarnaast alleen maar engergy weapons van 514 hadden gegeven.

PvE ben ik alleen beetje klaar met alle quest die powerfull gear geven.
Alleen nog bij dreaming city of nightfall moet ik nog voltooien. Beide 540 en dat is best pittig in je eentje of maar met 1 maatje die ook pas niet 500 zit.
De 10 shotgun kills moeten in crucible, 5 handgun kills in gambit, maar dat is lastig met een slechte matchmaking systeem.
mfneed schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:44:
Wat jullie lijken te vergeten is dat de 560 (idd nu wel hoog) recommended is...:) Ik heb begin vorige week op 512 de Nightfall gedaan met Neolite, de nightfall is 540:) bijna 30 power onder het recommended, het is dus gewoon te doen alleen moet je je speelstijl drastisch aanpassen waaronder ook je arsenaal:)

Wel benieuwd welke lost sector het was die 560 nodig heeft? Ben die nog niet tegen gekomen en heb toch alle lost sectors al gecleared heb ik het idee:)
De lost sector is op dreaming city onder de waterval.
Binnen 1 seconde was ik dood en kon geen schade aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Vreemd, die lost sector heb ik met Neolite ook al gecleared, pittig maar niet onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
mfneed schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:41:
Vreemd, die lost sector heb ik met Neolite ook al gecleared, pittig maar niet onmogelijk...
Bij power level hoger dan 521 niet onmogelijk...daaronder wel =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 20:34
Weer begonnen met Destiny 2 sinds Forsaken, inmiddels level 509, clan is dood gebloed en verdeeld over consoles & PC. Ergens nog een plekje in een clan? Ben wel voor alle activiteiten in wat betreft PVP en PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
steffeh schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:04:
Weer begonnen met Destiny 2 sinds Forsaken, inmiddels level 509, clan is dood gebloed en verdeeld over consoles & PC. Ergens nog een plekje in een clan? Ben wel voor alle activiteiten in wat betreft PVP en PVE.
Ghosts of Tweakers is de clan waar recent de meeste mensen naartoe gegaan zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:36:
[...]

Ghosts of Tweakers is de clan waar recent de meeste mensen naartoe gegaan zijn.
Kan je trouwens in meerdere clans zitten ?
Want zit in een clan met mijn community, maar daar spelen maar 4 mensen de game ;)

• LichtBruisend
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

@Pykow Nee helaas!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Hallo, ook ik heb me aangemeld in de clan, ik speel vaak met @steffeh

Atlas#22744

• Zarhrezz
Hoe meer zielen hoe meer vreugd...de afgelopen week is het in ieder geval goed bezet geweest op het 'active roster'. De afgelopen avonden gezellig met 1-2 clannies de clan-XP weeklies en wat andere daily / weekly bounties gedaan. De in-game clan-chat helpt in ieder geval een hoop om het gevoel te hebben dat je echt een groep bent...had er vanaf het begin in moeten zitten, maar goed, het is er nu.

Gisteren de Offering kunnen doen, interessante reward...maar nog geen mats voor een upgrade naar current power level. Dat wordt dus grinden.

Hands-on tijd met Arsenic Bite bevestigt m'n voorgevoel dat het toch wel een hele goede bow zou moeten zijn...Rampage op een semi-sniper is erg goed en de keuze tussen Archer's Tempo of Explosive maakt het een erg flexibel wapen; Archer's Tempo voor boss-DPS of snelle 1-shots op red-bars op mid to long range en Explosive voor short to mid range swarms of fast-moving targets...buiten de Dreaming City 1-shot je red bars met body shots. Op kinetic een shotgun / hard cannon of SMG ernaast voor de echte close-quarters.

Vooralsnog geen Exotics helaas...ik wil de Hunter bow gloves erg graag proberen en ook ben ik wel benieuwd naar de Two-tailed Fox (vergelijken met Coil op Lunafaction Warlock) en Cerberus+1 voor Auction Rig Titan. Aan één kant snap ik wel dat ze Xur geen weekly Exotic meer laten weggeven, maar toch....best veel nieuwe Exotics nu en bijna geen drop-chance en dan nog hele grote kans dat het Y1 Exotics zijn. Maar het houdt ons van de straat zullen we maar zeggen =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, ik loop altijd rond met die boog, of Telesto. Zonet paar strikes gedaan zonder een primary te vuren. Alleen pijlen en shoulderchargen op m'n titan!

Baas dood in drie (3) seconden met 5 wardcliff shots (heavyweight) icm Rally Barricade.

[ Voor 22% gewijzigd door Blisterin_Bull op 16-09-2018 20:01 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Heeft iemand tijd en zin om vanavond Nightfall te doen? Ik ben zelf light 514, als ik mijn Gambit en Crucible weekly voltooi ben ik hopelijk 515, is dat hoog genoeg?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Kasai schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:42:
Heeft iemand tijd en zin om vanavond Nightfall te doen? Ik ben zelf light 314, als ik mijn Gambit en Crucible weekly voltooi ben ik hopelijk 315, is dat hoog genoeg?
315 of 515? Nightfall is tegenwoordig 540, dus 521+ 501+ nodig om tegen de boss damage te kunnen doen.

Ik heb NF ook nog open staan, ik zit nu op 523. Ik weet alleen niet of ik vanavond tijd heb.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:23:
[...]

315 of 515? Nightfall is tegenwoordig 540, dus 521+ nodig om tegen de boss damage te kunnen doen.

Ik heb NF ook nog open staan, ik zit nu op 523. Ik weet alleen niet of ik vanavond tijd heb.
Ja moet 515 zijn, ik heb mijn post aangepast :D

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Zarhrezz schreef op maandag 17 september 2018 @ 09:23:
[...]

315 of 515? Nightfall is tegenwoordig 540, dus 521+ nodig om tegen de boss damage te kunnen doen.

Deze week is de NF(inverted spire) redelijk simpel en ik op 507 ging er met twee man op +/- 525 en 3 whispers redelijk soepel door de eindbaas heen. Alleen de weg er naartoe was iets lastig.

Ik kan me voorstellen dat andere nightfalls, zoals die op mercury (de niet- Tree of probabilities) een stuk lastiger is.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ook aangemeld voor Ghosts of Tweakers. Wel afgelopen week pas begonnen met Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
basset schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:24:
Deze week is de NF(inverted spire) redelijk simpel en ik op 507 ging er met twee man op +/- 525 en 3 whispers redelijk soepel door de eindbaas heen. Alleen de weg er naartoe was iets lastig.

Ik kan me voorstellen dat andere nightfalls, zoals die op mercury (de niet- Tree of probabilities) een stuk lastiger is.
Ik zat even scheef te denken, het is 40 under power voor immune, dus 501 om op NF damage te kunnen doen.

Inverted Spire boss is goed te overzien inderdaad, op de 2e phase ruimte om de kill al te maken terwijl hij dan nauwelijks gevaarlijk is. Met iedereen 515+ moet die wel kunnen dan.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik zit een beetje vast heb ik het gevoel. Ik ben nu 509 (511 als ik het hoogste aan wapens equip) en ik wil uiteraard zo snel mogelijk naar Dreaming City. Echter ben ik binnen een mum van tijd door de dailies en weeklies heen, ik heb de bounties bij Spider gedaan en tegen mijn zin in doe ik zelfs Crucible en Gambit terwijl ik dat helemaal niet wil doen, maar nu alleen maar om powerful engrams te krijgen.

Gisteren was ik het helemaal zat omdat ik tot 2 x toe letterlijk aan het einde van de Gambit match bij de aftiteling eruit geknikkert werd en dus geen loot kreeg, en daarna hetzelfde bij de eindbaas van de strike. HIj was dood, mobs despawnen, kistje moet verschijnen. .. disconnect! Toen ben ik maar wat anders gaan doen.

Los van de pech gisteren avond, gaat het de sinds ik 50/500 ben echt zo langzaam, ik tik er denk ik elke dag average letterlijk een paar puntjes bij (2 dus). Ik vind het een beetje kansloos op deze manier, ik heb geen 10 uur per dag om te grinden, ook al zou ik dat willen ... maar ik kan me niet voorstellen dat dat nodig is.

Volgens mij mis ik gewoon iets. Mensen roepen wel dat je gewoon public events en adventures kan doen maar dat werkt niet. Ik heb daar letterlijk nog geen enkele keer iets nuttigs uit gekregen, dat is altijd onder mijn light level.

Ik heb wat guides gelezen en die zeggen eigenlijk niets anders dan de daily en weekly + bounties.

Alle tips welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

InflatableMouse schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:21:
Ik zit een beetje vast heb ik het gevoel. Ik ben nu 509 (511 als ik het hoogste aan wapens equip) en ik wil uiteraard zo snel mogelijk naar Dreaming City. Echter ben ik binnen een mum van tijd door de dailies en weeklies heen, ik heb de bounties bij Spider gedaan en tegen mijn zin in doe ik zelfs Crucible en Gambit terwijl ik dat helemaal niet wil doen, maar nu alleen maar om powerful engrams te krijgen.

Gisteren was ik het helemaal zat omdat ik tot 2 x toe letterlijk aan het einde van de Gambit match bij de aftiteling eruit geknikkert werd en dus geen loot kreeg, en daarna hetzelfde bij de eindbaas van de strike. HIj was dood, mobs despawnen, kistje moet verschijnen. .. disconnect! Toen ben ik maar wat anders gaan doen.

Los van de pech gisteren avond, gaat het de sinds ik 50/500 ben echt zo langzaam, ik tik er denk ik elke dag average letterlijk een paar puntjes bij (2 dus). Ik vind het een beetje kansloos op deze manier, ik heb geen 10 uur per dag om te grinden, ook al zou ik dat willen ... maar ik kan me niet voorstellen dat dat nodig is.

Volgens mij mis ik gewoon iets. Mensen roepen wel dat je gewoon public events en adventures kan doen maar dat werkt niet. Ik heb daar letterlijk nog geen enkele keer iets nuttigs uit gekregen, dat is altijd onder mijn light level.

Ik heb wat guides gelezen en die zeggen eigenlijk niets anders dan de daily en weekly + bounties.

Alle tips welkom!
Morgen reset de boel om 1900, dan kan je weer weeklies doen.

Dreaming city kan je volgens mij nu al doen, dan moet je even die Talisman questline doen. Dreaming city heeft ook aantal pve powerful gear bounties/quests.

Qua pvp snap ik je helemaal, het scheelt wel dat gambit en crucible allebei enkel een daily en weekly heeft voor de powerful gear. Dus door elke week 3 potjes van elk te spelen heb je volgens mij al 4x nieuwe powerful gear.

Als je niet veel wil grinden zou ik gewoon focussen op die powerful gear bounties/quests.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Het is inderdaad primair powerful gear activities doen (waarvan er enkele niet direct op de kaart staan, zoals de moeilijkste bounty van Spider en wat quest lines) en er is wat geluk met drops nodig...duplicate slot drops helpen je niet vooruit dus vooral met armor is er wat geluk nodig om een above-power drop op je lowest power level armor slot te krijgen.

Dat gezegd hebbende, is het wel by design van Bungie. Sinds Warmind hebben ze de progression vertraagd en de gap soft-cap / hard-cap groter gemaakt, juist om de progressie richting end-game geleidelijker te maken. De trip naar max-power is nu eerder in maanden dan in dagen dus dat je 2 weken na release nog niet op de 540+ zit is helemaal niet raar. Als je op 511 zit na 2 weken alle dailies en weeklies is wel pech, 525+ zou dan wel te verwachten zijn lijkt me, maar goed, er blijft een mate van RNG in zitten.

Ik weet eigenlijk niet of er nu nog activities zijn die sowieso boven je power level kunnen droppen...in Warmind was dat met Heroic / NF Strikes wel het geval. Ik heb daar eigenlijk nog niet naar gezocht, wellicht dat anderen dat kunnen vertellen.

Heeft iemand eigenlijk de Two-tailed Fox al in handen? Ik ben wel benieuwd hoe die het doet t.o.v. Wardcliff Coil...nog geen comparison vids op youtube maar het lijkt me een interessante voor Rally Barricade of Lunafaction Warlock.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Tx.
Kasai schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:50:
[...]

Dreaming city kan je volgens mij nu al doen, dan moet je even die Talisman questline doen. Dreaming city heeft ook aantal pve powerful gear bounties/quests.
Ja ik kan er naar toe en ik kan doen alsof ik nuttig ben ;) maar resultaat is dat ik continue dood ga. Met een groepje zou wel kunnen. Als je daar de bounties kan doen is wel nuttig, maar solo lukt mij dat nu nog niet. Ligt beetje waar ik ben natuurlijk, sommige gebieden gaan wel goed, andere areas ben ik gewoon kansloos.
Kasai schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:50:
[...]
Qua pvp snap ik je helemaal, het scheelt wel dat gambit en crucible allebei enkel een daily en weekly heeft voor de powerful gear. Dus door elke week 3 potjes van elk te spelen heb je volgens mij al 4x nieuwe powerful gear.
Ja, dat zou je denken maar helaas werkt dat zo blijkbaar niet, of ik heb ongelovelijk veel pech. Ik zit nu net te denken kijkt het alleen naar je equipped wapen of naar alles wat je meedraagt? Want in crucible speel ik bv met gravitation lance van 375, want light boeit daar niet. Als tie me dan een ugprade geeft van 505 terwijl ik al een 510 heb (alleen niet equipped) ... dat schiet niet op natuurlijk. Eigenlijk nooit op gelet hoe dat zit.

Infusion is niet meer iets dat je continue doet met elke upgrade van een paar puntjes. Maar ik bewaar wel de hoogste light wapens om zo wel te zien waar ik op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:20
[...]

Klopt, die boss is het probleem niet, gisteren gedaan en met 3 sleeper is de boss in stage 1 al down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

[...]

Zoiets begreep ik ook, nu moet ik alleen nog 2 man van 525 vinden :+

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
InflatableMouse schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:21:
Ja, dat zou je denken maar helaas werkt dat zo blijkbaar niet, of ik heb ongelovelijk veel pech. Ik zit nu net te denken kijkt het alleen naar je equipped wapen of naar alles wat je meedraagt? Want in crucible speel ik bv met gravitation lance van 375, want light boeit daar niet. Als tie me dan een ugprade geeft van 505 terwijl ik al een 510 heb (alleen niet equipped) ... dat schiet niet op natuurlijk. Eigenlijk nooit op gelet hoe dat zit.

Infusion is niet meer iets dat je continue doet met elke upgrade van een paar puntjes. Maar ik bewaar wel de hoogste light wapens om zo wel te zien waar ik op zit.
Het systeem zou zover ik weet zo moeten werken dat een drop kijkt naar de highest power level die je kan equipen, zowel uit inventory als uit stash. En low-level wapen voor Crucible zou dus niet uit mogen maken in de drops.

Wel is het zo dat als dat 510 wapen je highest level item is en je max power level bv. 503 is (omdat je bv. armor slots op 500 hebt), een drop boven je power level een 508 item kan zijn (5 boven je average power level) en als dat dan toevallig op het weapon slot is waar je al 510 hebt, is dat dikke pech.

Een tijd lang geen drop op een bepaalde slot kan dus zomaar +1-2 average power level zijn; gisteren m'n cloak van 506 naar 522 was meteen een totale power level +2. Aan de andere kant zit m'n power weapon nu op 528 bij een 523 average, dus level+5 drops op power weapon slot ga ik even niet blij van worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vergeet niet dat ook al ben je door je daily en weekly powerful milestones heen, je dagelijks de PRIME ATTUNEMENT buff krijgt. Daarmee kan je toch dagelijks twee tot drie prime engrams krijgen. Zodra je er een krijgt, gelijk naar de cryptarch en een schietgebedje plegen dat je niet weer een Edge Transit krijgt ;)

Twin Tail Fox heb ik al, maar vind em meer gimmicky dan bruikbaar op het moment. Misschien verandert dat morgen na reset, aangezien we dan in Solar week belanden qua modifier.

Qua progressie is de enige tip die ik je kan geven; meerdere characters levelen... en dan geen twee of drie dezelfde class :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Blisterin_Bull schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:11:
Vergeet niet dat ook al ben je door je daily en weekly powerful milestones heen, je dagelijks de PRIME ATTUNEMENT buff krijgt. Daarmee kan je toch dagelijks twee tot drie prime engrams krijgen. Zodra je er een krijgt, gelijk naar de cryptarch en een schietgebedje plegen dat je niet weer een Edge Transit krijgt ;)
Goeie. Ik doe ook wel veel aan public events en zo hoor. Ook die wanted / corrupted gastjes die je her en der rond zie lopen kill ik vaak, omdat het kan :).

Het zal wel met mijn karma te maken hebben, maar de legendaries die publiek sinds vrijdag gedropt zijn kan ik op een paar vingers tellen en zijn altijd "gewone", onder de 505. Ik heb daar nog geen "powerful" upgrade uit gekregen.

Als ik het zo lees van jullie doe ik dus weinig fout en mis ik niets, ik heb gewoon pech de laatste dagen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Normale legendaries uit random drops, strikes en crucible zijn ook altijd locked aan de softcap voor jouw character base level. Legendaries en zelfs blauwe engrams uit high level activities zoals Gambit en Nightfall zijn wel wat hoger. Wat sommige mensen dus ook doen, als ze ECHT terug gehouden worden door één of twee item slots, is de Nightfall starten en gewoon random enemies killen in patrol of een lost sector om zo wat hogere drops te farmen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:11:
Zodra je er een krijgt, gelijk naar de cryptarch en een schietgebedje plegen dat je niet weer een Edge Transit krijgt ;)
Dit vat de laatste 5 minuten speeltijd gisterenavond 100% samen _O-

Die 528 Edge Transit is geëindigd als 528 Sleeper oOo
Twin Tail Fox heb ik al, maar vind em meer gimmicky dan bruikbaar op het moment. Misschien verandert dat morgen na reset, aangezien we dan in Solar week belanden qua modifier.
Hmm, ik hoop dat het ding een alternatief kan zijn voor Wardcliff...ik heb de catalyst nog niet en dan is de Coil een beetje een lastig ding. Als je niet precies op de juiste afstand staat, blaast je jezelf op of mist een flink deel van de missiles. Als de Fox vergelijkbare damage doet is die wellicht wat beter bruikbaar op range om boss DPS te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zarhrezz schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:05:
[...]

Dit vat de laatste 5 minuten speeltijd gisterenavond 100% samen _O-

Die 528 Edge Transit is geëindigd als 528 Sleeper oOo

[...]

Hmm, ik hoop dat het ding een alternatief kan zijn voor Wardcliff...ik heb de catalyst nog niet en dan is de Coil een beetje een lastig ding. Als je niet precies op de juiste afstand staat, blaast je jezelf op of mist een flink deel van de missiles. Als de Fox vergelijkbare damage doet is die wellicht wat beter bruikbaar op range om boss DPS te doen.
Wat dacht je van een random dropped rocket launcher met clusterbombs en tracking module? weet niet wat die twintail aan dps doet? maar een goed geplaatste cluster rocket is ook niet mis:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
mfneed schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:08:
Wat dacht je van een random dropped rocket launcher met clusterbombs en tracking module? weet niet wat die twintail aan dps doet? maar een goed geplaatste cluster rocket is ook niet mis:)
Dat zou ook wel eens goed kunnen werken...maar m'n Sleepless heeft Field Prep, toch niet helemaal top-tier. Ik ben ook wel benieuwd hoe tracking module zich verhoud tot Coil en Fox tracking. En inderdaad, damage comparisons zouden ook mooi zijn. Wellicht dat de komende weken er meer op youtube verschijnt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik snap er werkelijk geen reet van. Ik sta een beetje in de klaag modus nu, maar ik complete dus net de activities op Nessus (zit in clan chat ook vol te spammen, sorry! maar voor diegenen die hier zitten en niet in GoT clan), ik krijg er dus gewoon een 500 level wapen voor en geen powerful. Ik lette er specifiek op en in m'n recenltly acquired items staat tie ook, met level 485.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Er zijn multiple tiers in de powerful gear drops;

Powerful drop Tiers(=T):

T1 (520): Spider, Dailies, Strikes, Gambit, PvP, Flashpoint, heroic story, Ikora, lv. 50 bounties

T2 (540): Nightfall , Dreaming City 8 dailies bounty (maybe clan engrams for activities)

T3 (560+): other Dreaming City powerfuls, Exoitcs , Prime Engrams, Exotic quests, (maybe 5000xp clan engram)

CAP FOR POWERFULS - WHAT DOES THAT MEAN?

It means that you won't get really powerful items when you are above 520/540

Instead you get an item 1 higher than your max overall power level

Example: You are 525 and have a 528 weapon

You do a T1 activity (520 cap)

You get a weapon which is 526 power, even though your current weapon is 528

max power + 1 = reward drop

Same for nightfall until you hit 540

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Blisterin_Bull schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:19:
Er zijn multiple tiers in de powerful gear drops;
Nuttige info, maar dat verklaart niet waarom ik wanneer ik level 50 ben en 505 light, ik gewoon 500 legendary krijg uit een event die me powerful zou moeten geven. Dat is vanavond 2 keer gebeurd. Waarschijnlijk gezien mijn slow progress wel vaker afgelopen week (viel me alleen nu pas op).

Daarnaast 3 keer bad omens gekregen, alle drie lager dan die ik al had. Daarna prime engram in de mail, die gaf me welliswaar geen bad omens maar een andere heavy die lager was dan wat ik heb.

Kreeg gloves 508, ik had nog 500 dus mooie upgrade. De enige upgrade na een hele avond spelen.

Ben dus vandaag door bijna al m'n dailies en weeklies heen, public events gedaan en resultaat is 2 puntjes average er bij.

Kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, RNGesus is medogenloos ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Gisteren van 514 naar 520 gegaan <3

Atlas#22744

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Kasai schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 08:18:
Gisteren van 514 naar 520 gegaan <3
Lekker...ik ben van 523 naar 525 gegaan, helaas 2x hoge reward op Energy slot. Maar goed, wel m'n Arsenic op 530.

De Nightfall is er niet van gekomen, uiteindelijk (na een bugged Valus bounty) een hoop Gambit gedaan voor Chaperone quest (die aan het eind van de avond binnen was @528). Ook een god-roll Bad Omens: Tracking Module + Cluster Bomb (zoals gisteren al genoemd werd). Volgens mij probeert het spel me te vertellen dat het tijd wordt dat ik ook m'n Warlock ga levelen...Lunafaction moet met zowel Chaperone als die Bad Omens wel lekker zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Sorry :>
Zarhrezz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:13:
[...]

Lekker...ik ben van 523 naar 525 gegaan, helaas 2x hoge reward op Energy slot. Maar goed, wel m'n Arsenic op 530.

De Nightfall is er niet van gekomen, uiteindelijk (na een bugged Valus bounty) een hoop Gambit gedaan voor Chaperone quest (die aan het eind van de avond binnen was @528). Ook een god-roll Bad Omens: Tracking Module + Cluster Bomb (zoals gisteren al genoemd werd). Volgens mij probeert het spel me te vertellen dat het tijd wordt dat ik ook m'n Warlock ga levelen...Lunafaction moet met zowel Chaperone als die Bad Omens wel lekker zijn.
Ik heb gisteren ook aardig wat gambit gedaan, maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Voor Ace of Spades moet ik dus Hand Cannon killing blows maken op mensen die jou invaden, echter doen ze dit alleen met een full super of een sleeper simulant. Needless to say mijn bounty staat nog op 0/5, ik had wel wat kills, maar helaas geen killing blows. Dan de game mode zelf, pve mengen met een beetje pvp is wel leuk, maar snappen mensen uberhaubt hoe het werkt? Vaak sta ik in mijn eentje mobs te killen, terwijl dat toch wel een vrij belangrijk aspect is :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Kasai schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:34:
Ik heb gisteren ook aardig wat gambit gedaan, maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Voor Ace of Spades moet ik dus Hand Cannon killing blows maken op mensen die jou invaden, echter doen ze dit alleen met een full super of een sleeper simulant. Needless to say mijn bounty staat nog op 0/5, ik had wel wat kills, maar helaas geen killing blows.
Ik begrijp wat je bedoelt...ik sta op 2/5 en het is wat geluk hebben. Ik heb HC op switch voor als er een invade komt. De eerste was vorige week...ik zag de invader op aardige afstand van schuin achter hem. Hij had me niet door en was bezig met m'n teamgenoten. Gisteren kwam de 2e voorbij...ik was bij bank bezig en de invader kwam op < 1/4 health langs rennen na een aanvaring met een teamgenoot. Ook wel een paar keer HC hits / kills gehad maar niet de final blow dus ja, I can relate. Gewoon games spelen met HC achter de hand en dan komt het uiteindelijk wel.
Dan de game mode zelf, pve mengen met een beetje pvp is wel leuk, maar snappen mensen uberhaubt hoe het werkt? Vaak sta ik in mijn eentje mobs te killen, terwijl dat toch wel een vrij belangrijk aspect is :+
Er zit een grote spreiding in de mate van 'snappen van', dat is wel duidelijk. Er zijn er bij die alleen maar rondrennen om motes te rapen, schieten ho maar. Dat kan op zich werken, als het team tactics is. Als er zo'n speler in m'n team zit, ga ik sniper mode met m'n bow. Dan heb je zelf wellicht 0 motes, maar iemand moet de kills toch maken.

Andersom zie je ook...kills maken als een malle, maar de motes vergeten. Ben je dus de hele game aan het proberen de motes niet te laten verlopen.

Veel spelers kijken ook totaal niet naar carried motes. Sta je op 11+, gaan ze voor je voeten alles pakken terwijl ze op 0 staan...helpt ook niet echt.

Ook het uitschakelen van de luitenants van de prime heeft niet iedereen begrepen. Je ziet mensen supers / power weapons unloaden op een shielded prime.

Niet dat ik wil beweren dat ik het zelf allemaal al wel weet hoor...ik begreep gisteren van een clannie dat er mechanics zijn dat invader kills voor damage boosts voor het team zorgen en dat bepaalde enemies meer vulnerable zijn tegen bepaalde damage. Zo is er vast nog een hoop meer...het lijkt een simpele modus, maar er zit een hoop nuance / diepgang.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Kasai schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:34:
Dan de game mode zelf, pve mengen met een beetje pvp is wel leuk, maar snappen mensen uberhaubt hoe het werkt? Vaak sta ik in mijn eentje mobs te killen, terwijl dat toch wel een vrij belangrijk aspect is :+
Ach gisteren had ik een groep die alles wel kilde maar overal de motes lieten liggen. Volgens mij begrijp je dan ook iets niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als een titan hoef je amper te schieten in Gambit, gewoon alles shoulderchargen met Insurmountable Skullfort! :D
Gebruik daarnaast een primary sniper, Telesto en yaboi Edge Transit.

Dat van die motes is beetje apart geval, na het shoulderchargen vallen de motes achter me op de grond. Beetje rare physics vind ik, en pickup radius is niet echt je van het.

Systeem specs

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:59:
Als een titan hoef je amper te schieten in Gambit, gewoon alles shoulderchargen met Insurmountable Skullfort! :D
Werkt overigens ook prima in de crucible >:)
Iron Banner is weer leuk gedaan, jammer dat je geteased wordt met een veel te hoger Engram bij Saladin alleen haha
Is een bug, het laat een powerfull gear ugetalletje zien maar is net als elk andere vendor een softcapped engram.
maar de gameplay is prima, geen lag gemerkt op xbox en ben weinig teams tegen gekomen.
Armor setje heb je na een paar avonden wel compleet verwacht ik, dan nog infusen (oef)..

• Zarhrezz
Nieuwe maps is wel leuk. Gisteren 5 games met 2 anderen gedaan en 2 IB bounties compleet. Sommige zijn wel vette grind hoor...dat gaat mij binnen een week niet lukken.

Zijn de unlocks trouwens per character of account-wide? Ze zitten in de 'personal' tab dus per character kan ik me voorstellen, maar ornaments waren eerst account-wide unlocks. Als het per character gaat niet ik wel even zorgen dat de andere twee ook bij zijn volgende IB.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mfneed
Zarhrezz schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:27:
Nieuwe maps is wel leuk. Gisteren 5 games met 2 anderen gedaan en 2 IB bounties compleet. Sommige zijn wel vette grind hoor...dat gaat mij binnen een week niet lukken.

Zijn de unlocks trouwens per character of account-wide? Ze zitten in de 'personal' tab dus per character kan ik me voorstellen, maar ornaments waren eerst account-wide unlocks. Als het per character gaat niet ik wel even zorgen dat de andere twee ook bij zijn volgende IB.
Dat ging toen nog via ranking system, die is er nu niet... Gok dus dat het gaat om je tokens die je inleverd, dat ze daar extra bij gaan droppen.

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Ik ben met Destiny 2 gestopt tijdens de eerste expansion, daarvoor de Raid en alle andere activiteiten gedaan. Nu met Forsaken afgelopen weekend begonnen, en alles weer opgepakt. Power level is inmiddel 512.

De clan waar ik in zat, is helaas zo goed als leeg, en ik zoek eigenlijk weer een actieve clan om Raids, Nightfalls etc te doen.

Nu zie ik in de startpost wel wat clans staan, maar welke zijn er met Forsaken nog lekker actief, en zou ik die eventueel kunnen joinen?

PSN: Res_Binshou

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
is er ook een tweakers destiny clan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Binshou schreef op woensdag 19 september 2018 @ 19:22:
Nu zie ik in de startpost wel wat clans staan, maar welke zijn er met Forsaken nog lekker actief, en zou ik die eventueel kunnen joinen?
fuqua schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:39:
is er ook een tweakers destiny clan ?
Ghosts of Tweakers heeft zo'n 50+ actieve leden op 't moment.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Skizzik0 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 21:52:
[...]

[...]

Ghosts of Tweakers heeft zo'n 50+ actieve leden op 't moment.
dank je wel, request voor inv is verstuurd.

• Zarhrezz
mfneed schreef op woensdag 19 september 2018 @ 12:00:
Dat ging toen nog via ranking system, die is er nu niet... Gok dus dat het gaat om je tokens die je inleverd, dat ze daar extra bij gaan droppen.
Tokens kunnen zo te zien alles droppen; 2 engrams gehaald met tokens van vorig season en de rifle en de launcher...degene die achter de lastigste / meest grindy bounties gelockt zitten. Daarnaast ook boots drop voordat ik die bounty had. Met wat RNG kun je dus kennelijk alles wel halen zonder de bounties te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Binshou
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 08:25
Thanks, invite is verstuurd.

PSN: Res_Binshou

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:25
zou iemand mij kunnen helpen?

ik heb destiny 2 gespeeld, maar ben gestopt voor de expansions.
nu wil ik eigenlijk wel weer starten, maar raak de draad een beetje kwijt met wat ik nu wel en niet moet kopen.

ik zie dat je voor forsaken ook de exp 1 en 2 moet hebben, klopt dat?

moet ik dus nu eigenlijk de expansions kopen EN de forsaken game, alla 60euro?

• glenndeman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-08-2022
"Yes, you'll need base Destiny 2, Curse of Osiris, and Warmind."
In dit lijntje kun je de informatie vinden:
https://twitter.com/bungie/status/1004096850037575680

Ik kan alleen niet de opties bekijken, had zelf de Season 1 Pass, dus zie niet alle aankoopopties meer. Maar de goedkoopste optie lijkt me Season 1 Pass kopen en dan Forsaken. Niet Curse of Osiris en Warmind los.

[ Voor 36% gewijzigd door glenndeman op 20-09-2018 11:47 ]

• fjux
glenndeman schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:45:
[...]

In dit lijntje kun je de informatie vinden:
https://twitter.com/bungie/status/1004096850037575680

Ik kan alleen niet de opties bekijken, had zelf de Season 1 Pass, dus zie niet alle aankoopopties meer. Maar de goedkoopste optie lijkt me Season 1 Pass kopen en dan Forsaken. Niet Curse of Osiris en Warmind los.
pass kost 20 dollar, en de losse DLC's ook 20 8)7

ze zijn wel goed aan het geld kloppen zeg. het is gewoon goedkoper om de legendary edition te kopen met basis game dan de pass en de expansion los....

nu nog even uitvogelen of dat ook echt kan of niet.... (ik wil niet opnieuw gaan beginnen)

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
fjux schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:52:
[...]

pass kost 20 dollar, en de losse DLC's ook 20 8)7

ze zijn wel goed aan het geld kloppen zeg. het is gewoon goedkoper om de legendary edition te kopen met basis game dan de pass en de expansion los....

nu nog even uitvogelen of dat ook echt kan of niet.... (ik wil niet opnieuw gaan beginnen)
Ik denk van wel al ben ik dit niet zeker. Had indertijd op console D1 complete edition eens gekocht toen hij goedkoop stond. Hij voordien al de base game en wat dlc stuff. Al mij progressie had ik nog, alles is waarschijnlijk gelinkt aan je account op hun servers.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• fjux
diknmuis schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:59:
[...]
Ik denk van wel al ben ik dit niet zeker. Had indertijd op console D1 complete edition eens gekocht toen hij goedkoop stond. Hij voordien al de base game en wat dlc stuff. Al mij progressie had ik nog, alles is waarschijnlijk gelinkt aan je account op hun servers.
Het werkte inderdaad!

nu ff 80 GB binnenharken.

deze game is gewoon groter dan WoW....

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:30
Is Forsaken een beetje de moeite waard als solo speler? Ik vond base game wel leuk, maar niet genoeg om door te spelen. Forsaken lijkt me een flinke verbetering, maar werkelijk iedereen in mijn vriendenlijst is gestopt.

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Zironako schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:21:
Is Forsaken een beetje de moeite waard als solo speler? Ik vond base game wel leuk, maar niet genoeg om door te spelen. Forsaken lijkt me een flinke verbetering, maar werkelijk iedereen in mijn vriendenlijst is gestopt.
Hélemaal solo dan valt er wel veel af. Maar met 'n pick-up group of 'n guild is er méér dan genoeg te doen, daarvoor hoef je echt niet aan de competitive PVP of raid te beginnen.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Destiny is op z'n best in de endgame fase, waar je voor een groot deel geholpen wordt door teammates (raids, nightfall, moeilijke horde mode-esqua stuff zoals Escalation Protocol en Blind Well.)

Solo zal je wel veel kunnen zien, en proberen, maar vaak falen, en de progressie die je maakt gaat veel langzamer.

Systeem specs

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:30
Met solo doelde ik ook meer op het samenwerken met randoms. Zoals bij WoW de LFR/LFG tool. Ik kan me herinneren dat de base game geen optie had om samen te spelen, tenzij je zelf een groep maakte.

• Zarhrezz
Samenwerken met randoms werkt prima voor het overgrote deel van de content. Uitgesloten zijn Raids en de Nightfall (tenzij je echt extreem goed bent en de NF solo kan...). Competitive PvP maak je ook niet heel veel kans tenzij je dus extreem goed bent en je gematcht wordt met anderen die ook zo goed zijn. Voor zaken als Escalation Protocol en Blind Well ben je afhankelijk van de hoeveelheid anderen en hun niveau...het kan dus totaal niet opschieten, maar vorig season heb ik 3 EP 7 clears gehad, allemaal met randoms. Lastiger dus, maar zeker niet onmogelijk.

Sinds een paar maanden is er nu in-game clan chat en dat maakt het bij een beetje active clan makkelijk genoeg om groepjes voor vrijwel alles te vormen. Alternatief is een extern platform (Discord).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Kennelijk was er gisteren een patch met o.a.:
"Players may now progress the “Cayde’s Will” quest step by defeating either invaders or general enemies with Hand Cannons "

Kennelijk is dat lopende een game live gegaan...ik zat op 2/5, haalde een HC kill op invader en toen had ik 2% progress op 'kills using HC in Gambit". Maar voor degenen die er niet aan begonnen zijn...nu kun je gewoon Gambit spelen voor progress.

Also fixed:
"Fixed an issue where Telesto could be used to accelerate progression of objectives in the Blind Well"

[ Voor 64% gewijzigd door Zarhrezz op 21-09-2018 14:31 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Paar mooie uren in destiny 2 kunnen stoppen.
Helaas nu op het einde gekomen.
blijf steken op 522.
Ook al heb ik items van 525, iedere powerfull gear is lager dan mijn energy level.
Dus powerfull gear is niet meer powerfull.

Nou had ik gelezen dat je raids of nightfall moet spelen voor sterkere prime engrams.
Probleem je kan deze niet solo doen op een normale manier.
Zit dus nu op een item level die niet meer stijgt door gewoon te spelen en te zwak om echt iets te kunnen doen op dreaming city,

Na forsaken ook geen enkele auto rifle op kinect weapon gekregen.
alleen maar scout rifles of handgun.

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:52
Zarhrezz schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:23:
Kennelijk was er gisteren een patch met o.a.:
"Players may now progress the “Cayde’s Will” quest step by defeating either invaders or general enemies with Hand Cannons "

Kennelijk is dat lopende een game live gegaan...ik zat op 2/5, haalde een HC kill op invader en toen had ik 2% progress op 'kills using HC in Gambit". Maar voor degenen die er niet aan begonnen zijn...nu kun je gewoon Gambit spelen voor progress.
Ik moeite lopen doen voor niks :+ . Trots dat ik em wel gehaald had en dan word ie zo simpel gemaakt :+ .

Aangemeld voor ghosts of tweakers, benieuwd of die actiever is. De andere werd vrijwel niet in gespeeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Poesmij op 22-09-2018 10:51 ]

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verkeerd topic

[ Voor 84% gewijzigd door mitchel op 22-09-2018 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 22:20:
Paar mooie uren in destiny 2 kunnen stoppen.
Helaas nu op het einde gekomen.
Hangt van je definitie van einde af. Ik gok dat je nog wel wat Triumphs te doen hebt.
blijf steken op 522.
Ook al heb ik items van 525, iedere powerfull gear is lager dan mijn energy level.
Dus powerfull gear is niet meer powerfull.
Powerful is minimaal +1 boven average. Welke er ver boven zitten weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar er zitten ook bugs in; dat is al gecommuniceerd door Bungie en zal opgelost worden in een komende patch.
Nou had ik gelezen dat je raids of nightfall moet spelen voor sterkere prime engrams.
Probleem je kan deze niet solo doen op een normale manier.
Zit dus nu op een item level die niet meer stijgt door gewoon te spelen en te zwak om echt iets te kunnen doen op dreaming city,
Het lijkt erop dat er tiers zijn in powerful engrams. Zie ook reddit:
https://www.reddit.com/r/.../leveling_guide_forsaken/

Prime engrams zijn (kennelijk) altijd +6 boven average en niet gebonden aan een specifieke activity. Hiermee kun je dus altijd vooruit. Gambit weekly is ook 540 en die kun je ook makkelijk solo. Er zijn dus zeker wel manieren om vooruit te komen. Vergeet ook niet dat de 520 drops nog altijd +1 op je average geven. Geluk hebben met de slot dus.
Na forsaken ook geen enkele auto rifle op kinect weapon gekregen.
alleen maar scout rifles of handgun.
Ik zou even in de Collection kijken welke kinetc auto-rifles er zijn, degene uitzoeken die je het meest aanspreekt en kijken waar die dropt en dat gaan farmen. Vergeet ook niet dat infuse nu op slot werkt en niet meer op weapon type. En niet vergeten Spider te checken voor de upgrade mats om die op voorraad te houden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zarhrezz schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 13:29:
[...]

Hangt van je definitie van einde af. Ik gok dat je nog wel wat Triumphs te doen hebt.

[...]

Powerful is minimaal +1 boven average. Welke er ver boven zitten weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar er zitten ook bugs in; dat is al gecommuniceerd door Bungie en zal opgelost worden in een komende patch.

[...]

Het lijkt erop dat er tiers zijn in powerful engrams. Zie ook reddit:
https://www.reddit.com/r/.../leveling_guide_forsaken/

Prime engrams zijn (kennelijk) altijd +6 boven average en niet gebonden aan een specifieke activity. Hiermee kun je dus altijd vooruit. Gambit weekly is ook 540 en die kun je ook makkelijk solo. Er zijn dus zeker wel manieren om vooruit te komen. Vergeet ook niet dat de 520 drops nog altijd +1 op je average geven. Geluk hebben met de slot dus.

[...]

Ik zou even in de Collection kijken welke kinetc auto-rifles er zijn, degene uitzoeken die je het meest aanspreekt en kijken waar die dropt en dat gaan farmen. Vergeet ook niet dat infuse nu op slot werkt en niet meer op weapon type. En niet vergeten Spider te checken voor de upgrade mats om die op voorraad te houden.
Heb nu eindelijk gear van 525+. Een sidearm van 529 die na een tijdje exploderende kogel heeft en en heb een nieuwe exotic shotgun van 527 die je krijgt door crucibal te spelen.

Moet nog 22 headshot kills maken met een handgun in crucible.
Best wel lastig aangezien sommige maps erg close range zijn en dat het matchmaking flink in de weg kan zitten met ongebalanceerde teams.

Moet ook zeggen dat Gambit irritant kan zijn met bounty hunters.
Dan willen ze perse een large block (15 motes), terwijl ze beter hadden kunnen gaan banken of soms zelfs 12+ motes verliezen door een invader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:42:
Moet nog 22 headshot kills maken met een handgun in crucible.
Best wel lastig aangezien sommige maps erg close range zijn en dat het matchmaking flink in de weg kan zitten met ongebalanceerde teams.
De matchmaking is inderdaad soms bizar. Ik ben niet bepaald goed in Crucible...13-14 kills in een Iron Banner is zo'n beetje normaal, maar uitschieters naar beneden toe komen regelmatig voor (vooral als ik voor quests bezig ben, zoals de HC headshots).

Gisteravond voor de laatste 3 IB completions (de 30 completions bounty) nog even de Crucible in. De 100 precision bounty stond op 51/100 dus die had ik eigenlijk al opgegeven. De Ace of Spades quest was gedaan, dus met Go Figure voor de pulse rifle Crucible quest (en omdat pulse rifles me sowieso wel bevallen voor Crucible).

De eerste game leverde me de Triumph 'Fight me!' op (meeste damage van iedereen) met 27 kills. De game daarna beste van m'n team met 25 kills. Game daarop 2e van m'n team met (tied) 20 kills. De precision bounty stond ook op 86 / 100... #didIjustdothat?

Daarna sloten wat clannies aan en was het m'n gebruikelijke niveau (14) dat richting bedtijd verder zakte om het gemiddelde te corrigeren (6-10 ofzo).

Maar goed, 27 games dus 51 precision kills, 5-6 games erbij en de teller op 94. Of ik ben echt slect met HCs, of heel goed met pulse rifles (doubt it) of Go Figure is wellicht wat OP...
Moet ook zeggen dat Gambit irritant kan zijn met bounty hunters.
Dan willen ze perse een large block (15 motes), terwijl ze beter hadden kunnen gaan banken of soms zelfs 12+ motes verliezen door een invader.
Ja...herkenbaar. Ook leuk zijn de runners die puur gaan voor 'most motes banked' Triumph. Alleen rennen en grabbelen en ondertussen 0 kills maken. Nou ja, als de triumph-hunters klaar zijn zal het wel normaler worden...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar goed, 27 games dus 51 precision kills, 5-6 games erbij en de teller op 94. Of ik ben echt slect met HCs, of heel goed met pulse rifles (doubt it) of Go Figure is wellicht wat OP...
Meestal ga je automatisch anders spelen met een pulse/scout rifle. Dan loop je met de moot mee, of zelfs achterop. Als hand cannon gebruiker loop je vaker voorop, en wordt je sneller aan gort geschoten. Tenzij je Ace of Spades hebt. De range op die HC is van de malle.

Zelf heb ik ook wel een god roll Go Figure, maar vind em zelf niet zo fijn, vanwege de lage handling. Dat past niet bij mij baby buffalo, als een gek rondrennen en springen stijl. Trouwens, die pulse van Gambit is ook erg nice; Bygones. Die heb ik met Kill Clip en Outlaw :D

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:02
Zo, ik heb ook eindelijk gevraagd via destiny 2 app of ik bij de Ghosts of Tweakers clan mag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:47:
Meestal ga je automatisch anders spelen met een pulse/scout rifle. Dan loop je met de moot mee, of zelfs achterop.
Da's wel waar ja, en ik ben meer een long-range dan short-range speler. Niet helemaal full-sniper, maar toch meer vanuit back-ranks.
Als hand cannon gebruiker loop je vaker voorop, en wordt je sneller aan gort geschoten. Tenzij je Ace of Spades hebt. De range op die HC is van de malle.
Gisteren heb ik m'n AoS ook gehaald. Serpentfang bounty mee gedaan maar tijdens de NF erna eigenlijk al snel weer terug op m'n Arsenic. De output van AoS kan grof zijn, maar de rate-of-fire / recoil heb ik nog niet in de vingers. De reload is ook wel traag, wellicht dat ik 'em ga runnen op Lunafaction Warlock.
Zelf heb ik ook wel een god roll Go Figure, maar vind em zelf niet zo fijn, vanwege de lage handling. Dat past niet bij mij baby buffalo, als een gek rondrennen en springen stijl. Trouwens, die pulse van Gambit is ook erg nice; Bygones. Die heb ik met Kill Clip en Outlaw :D
Ik heb Headseeker en Moving Target op Go Figure...voor Crucible wel een erg goede combo omdat je kan scopen zonder teveel movement te verliezen. Headseeker maakt het ook wat forgiving...handig als je niet goed kan mikken :$

Jian 7 is nog altijd m'n Energy alternative...Zen en SUROS threat evaluation blijft gewoon heel er lekker spelen. Daarnaast in de basis al goeie recoil (80) en redelijke aim assist (64).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hele probleem naast het matchmaking in crucible is de aantallen.. Ja, 6v6 is beter maar niet op de huidige maps. Die zijn niet gemaakt voor 6v6, hoe vaak ik niet spawn killed wordt of tegen iemand staat te schieten met overshield van een spawn...

Crucible, alleen voor de powerfulls en nu iets meer voor IB (waar ik overigens alles al van heb, ook een rangefinder/outlaw claw of the wolf) maar verder raak ik het niet aan... om datgeen wat hierboven staat en dan heb ik de matchmaking buiten beschouwing gelaten gezien dat niet eens matchmaking genoemd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zeau ik ben inmiddels 532.2, afgelopen week ook de Nightfall gedaan, alleen nog met die score van 100k :+

Hopelijk deze reset 540 aantikken en die week erop maar eens de raid proberen.

Zijn er al mensen de raid in geweest?

Atlas#22744

• Pykow
Kasai schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:32:
Zeau ik ben inmiddels 532.2, afgelopen week ook de Nightfall gedaan, alleen nog met die score van 100k :+

Hopelijk deze reset 540 aantikken en die week erop maar eens de raid proberen.

Mijn chest armor blijft flink achter lopen met 523 en daarna komt 529 voor warbond(riem)
de rest zit 531+.

Vanmorgen de Sleeper vrij gespeeld met youtube ernaast voor de node locations.
Sleeper zit nu op 537.
Hopelijk krijg ik de ornament nog een keer vrij gespeeld.

Er is een nieuwe dungeon toegevoegd op dreaming city voor een speciale exotic bow.
Energylevel is 590 dus ze zeggen dat je met een hele groep moet spelen (4 a 6 man) met energylevel 570+

Snap soms echt niet hoe mensen nu al zo hoog kunnen zitten.
Ik speel dagelijks solo of met 1 maatje en wij zitten nog onder de 540

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Dat is op zich niet zo heel erg moeilijk. Je moet vanaf launch elke week 3 characters levelen door alle powerfull rewards te behalen. Als je dat elke keer doet en de daily's meepakt is het prima te doen. Levels stijgen in Gambit levert af en toe ook een powerfull reward op. Eerste 3 encounters van de raid zijn goed te doen en leveren ook 3 mooie powerfull rewards op.

Nightfall, Dreaming City(blind well T4 is ook een powerfull), Raid en prime engrams zijn hele makkelijke manieren om flink wat levels te pakken. Als je niet vies bent van wat engels kan je ook prima via DestinyLFG discords een groep vinden om de raid te proberen als je straks wat hoger level bent.
Kasai schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:32:
We hebben met een groep vanuit Ghosts nu de eerste 3 encounters gedaan. Deze week proberen we het helemaal te voltooien. Encounter 1 en 3 zijn zeer goed te doen, encounter 2 is iets lastiger.

[ Voor 20% gewijzigd door neolite op 26-09-2018 10:57 ]

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Zarhrezz
Ik zit nu op 545 en geen raids, geen scored NF en geen Blind Well 3+. Ook niet elke week alle powerful engrams gehaald en maar 1 class. Zonder baan alles doen met 3 classes (wapens doorschuiven) en die 570+ is wel mogelijk hoor.

Voor de mindere goden (met baan en gezin enzo) zal het wat langer duren. Ik zal die area eens opzoeken, die had ik nog niet gehoord...ik denk dat ik de ornament voor die boog al wel heb.

De story mission van deze week is erg gaaf trouwens...wel pittig, er loopt een 580 in rond (Triumph kill, niet required geloof ik) en het eind...well...try not to die :+

De ascendant deze week is wel een frustrerend gebeuren. Na 2 potions expired en weer reset hebben we het opgegeven. Het is aan te raden jump-boots mee te hebben om binnen te komen en allemaal 540+ te zijn om snel genoeg te clearen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Van de week voor het eerst begonnen met Destiny 2. Ligt het aan mij of heeft deze game heel veel aliasing, zelfs met alles op max? Ik heb het nu enigszins verholpen door render resolution op 150% te zetten, maar toch.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• neolite

neolite

Immer kritisch

@Zarhrezz 545+ is prima toch als je normaal speelt? Dat streamers en mensen die er bewust veel tijd in steken verder zijn is vrij normaal in dit type game. En je kunt nu de 3e seed of light behalen door de offering in te leveren, hoef je de raid dus niet eens voor in.

De game geeft je heel erg veel te doen, te veel voor de meesten. Doen ze dit niet verschijnen er youtube filmpjes waarin de streamers etc... gaan zeuren dat ze niks te doen hebben. Daarnaast is de grind die nodig is om tot 600 te komen wat mij betreft een zeer goede keuze, alles wat je in-game doet is daardoor o.a. met een doel om een hoger lightlevel te behalen.

Ascendant challenge van deze week is juist erg makkelijk. Je moet eerst het platform clearen, vervolgens kun je alles kapot maken met het zwaard. Met datzelfde zwaard kun je vervolgens vrij gemakkelijk de spring puzzel halen en je reward ophalen.

Die nieuwe quest is end-game content. Iemand rond de 545 is nog niet klaar voor die content, dan moet je nog even doorlevelen.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

• Kasai

Kasai

Legendary

Pykow schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:59:
[...]

Mijn chest armor blijft flink achter lopen met 523 en daarna komt 529 voor warbond(riem)
de rest zit 531+.

Vanmorgen de Sleeper vrij gespeeld met youtube ernaast voor de node locations.
Sleeper zit nu op 537.
Hopelijk krijg ik de ornament nog een keer vrij gespeeld.

Er is een nieuwe dungeon toegevoegd op dreaming city voor een speciale exotic bow.
Energylevel is 590 dus ze zeggen dat je met een hele groep moet spelen (4 a 6 man) met energylevel 570+

Snap soms echt niet hoe mensen nu al zo hoog kunnen zitten.
Ik speel dagelijks solo of met 1 maatje en wij zitten nog onder de 540
Hmm ja ik zag het, baal wel beetje dat het al 570 is, maarja geen zin om weer in Destiny 1 gewoontes te vallen :+
neolite schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:54:
[...]

We hebben met een groep vanuit Ghosts nu de eerste 3 encounters gedaan. Deze week proberen we het helemaal te voltooien. Encounter 1 en 3 zijn zeer goed te doen, encounter 2 is iets lastiger.
Nice! Welk level zijn jullie?

Atlas#22744

• mfneed
Kasai schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:00:
[...]
...
[...]

Nice! Welk level zijn jullie?
Zijn begonnen tussen de 530-540 maar dat was net te weinig... 540+ hebben we encounter 1 en 2 uiteindelijk te grazen genomen, encounter 3 hebben we ergens rond de 550 te pakken geloof ik. Wel met uitschieters van iemand onder de 550bijv. en iemand richting 560...

Geeft wel echt voldoening dat je met veel inspanning die encounters finnished!
Goede loadout is ook een vereiste, zonder shotgun kom je er niet...

Nu we 560/570+ zijn met zn alle hebben we gister 2x alle 3 encounters in een uur gedaan, vanavond gaan we de vault en riven proberen te clearen maar dat worden wel pittig denk ik met al die communicatie wat nodig is.

• Pykow
mfneed schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:41:
[...]

Zijn begonnen tussen de 530-540 maar dat was net te weinig... 540+ hebben we encounter 1 en 2 uiteindelijk te grazen genomen, encounter 3 hebben we ergens rond de 550 te pakken geloof ik. Wel met uitschieters van iemand onder de 550bijv. en iemand richting 560...

Geeft wel echt voldoening dat je met veel inspanning die encounters finnished!
Goede loadout is ook een vereiste, zonder shotgun kom je er niet...

Nu we 560/570+ zijn met zn alle hebben we gister 2x alle 3 encounters in een uur gedaan, vanavond gaan we de vault en riven proberen te clearen maar dat worden wel pittig denk ik met al die communicatie wat nodig is.
Ik zeg twitch stream kunnen we meekijken en luisteren naar de communicatie haha.

Je zegt zonder shotgun kom je er niet.
Nou ben ik geen fan van Special ammo (groen), vaak dropt dit te weinig en heb daarom gewoon primary op beide slots.

Ik heb begrepen dat IKELOS Shotgun een lekker wapen is, maar daarvoor moet je Level 7 EP bosses verslaan en dan nog is de kans klein dat je hem krijgt.
Is er nog een andere manier om aan deze shotgun te komen ?
Heb momenteel pas 2x EP level 7 gehaald en maar 1x helemaal voltooid.
Moet je toch geluk hebben met random spelers

Ik ben best wel te spreken over de Auto rifle Misfit.
Ik heb hem met een Range upgrade en hipfire accuracy.
Echt lekker sproeien met 51 kogels in het magazijn.

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Escalation Protocol drops roteren elke week, en soms droppen alle drie de wapens in een week. Wil je specifiek voor een wapen "farmen", kan je de volgende schema aanhouden (vuile copy/paste);

September 25th: Shotgun
October 2nd: SMG
October 9th: Sniper rifle
October 16th: All three
October 23rd: All three
October 30th: Shotgun
November 6th: SMG
November 13th: Sniper rifle
November 20th: All three
November 27th: All three
December 4th: Shotgun
December 11th: SMG
December 18th: Sniper Rifle
December 25th: All three

Dit is dus een goede week als je de shotgun wilt.

Systeem specs

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
Pykow schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:14:
[...]

Ik zeg twitch stream kunnen we meekijken en luisteren naar de communicatie haha.

Je zegt zonder shotgun kom je er niet.
Nou ben ik geen fan van Special ammo (groen), vaak dropt dit te weinig en heb daarom gewoon primary op beide slots.

Ik heb begrepen dat IKELOS Shotgun een lekker wapen is, maar daarvoor moet je Level 7 EP bosses verslaan en dan nog is de kans klein dat je hem krijgt.
Is er nog een andere manier om aan deze shotgun te komen ?
Heb momenteel pas 2x EP level 7 gehaald en maar 1x helemaal voltooid.
Moet je toch geluk hebben met random spelers

Ik ben best wel te spreken over de Auto rifle Misfit.
Ik heb hem met een Range upgrade en hipfire accuracy.
Echt lekker sproeien met 51 kogels in het magazijn.
Shotgun is vrij makkelijk te halen. Gisteren hadden mijn teammaat en ik binnen 1,5 uur allebei de Ikelos shotgun.

Kunst is om apart naar Mars te gaan en te kijken bij wie de meeste mensen met EP bezig zijn. Dan meedoen en grinden maar.

Het is de moeite wel waard want dat ding is bizar goed tegen majors en bosses. Wel eerst even melee gebruiken. ;)

• Pykow
Blisterin_Bull schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:18:
Escalation Protocol drops roteren elke week, en soms droppen alle drie de wapens in een week. Wil je specifiek voor een wapen "farmen", kan je de volgende schema aanhouden (vuile copy/paste);

September 25th: Shotgun
October 2nd: SMG
October 9th: Sniper rifle
October 16th: All three
October 23rd: All three
October 30th: Shotgun
November 6th: SMG
November 13th: Sniper rifle
November 20th: All three
November 27th: All three
December 4th: Shotgun
December 11th: SMG
December 18th: Sniper Rifle
December 25th: All three

Dit is dus een goede week als je de shotgun wilt.
Lees ook net dat je de final boss precies met killen op de laatste seconde van het event.
Dan dropt hij wel de loot, maar niet de chest.
Hierdoor start je volgende EP alweer bij level 6 en ben je weer sneller op level 7 om weer loot te verzamelen.
Kans is 5% dat je loot krijgt.

Dat wordt dus lekker looten als een beest haha.
Vanavond ook de Sleeper voor het eerst gebruiken, deze had ik vanmorgen vrij gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 26-09-2018 16:30 ]

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
Pykow schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:29:
[...]

Lees ook net dat je de final boss precies met killen op de laatste seconde van het event.
Dan dropt hij wel de loot, maar niet de chest.
Hierdoor start je volgende EP alweer bij level 6 en ben je weer sneller op level 7 om weer loot te verzamelen.
Kans is 5% dat je loot krijgt.
Is niet nodig, je kan sowieso verder vanaf level 6 als je de baas hebt gekilled.

• neolite

neolite

Immer kritisch

Sinds 2 weken is het standaard mogelijk om EP te starten bij wave 6 nadat je deze voltooid hebt. Lijkt er dus op dat deze week zeer interessant is voor diegene die de Shotgun nog niet hebben.

• Pykow
neolite schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:32:
Sinds 2 weken is het standaard mogelijk om EP te starten bij wave 6 nadat je deze voltooid hebt. Lijkt er dus op dat deze week zeer interessant is voor diegene die de Shotgun nog niet hebben.
Vrijdagavond maar even EP wave 7 hunten voor de shotgun.
Vanmorgen eindelijk de 25 headshot kills met HC kunnen maken.
had er in 1 potje opeens 9, wat voor mij doen best bijzonder is omdat ik niet de beste speler ben in crucible.

Uiteindelijk ook een Prime engram vandaag gehad met een bow van 541.
Energylevel zit nu op 534 en heb alle powerfull gears gedaan.

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!