Misschien klikt het raar, maar ik heb met
zweet handen achter mijn PC gezeten tijdens het spelen van de "laatste" campaign missie.
Zonder te spoilen kan ik je vertellen dat je niet alleen goed moet kunnen schieten, maar je moet ook echt goed kunnen bewegen en springen. Je merkt het wel als je zover bent gekomen.
Daarnaast kwamen mijn zweet handen doordat ik een maatje had meegenomen die een te lage item level had om de laatste missie te spelen. Zo stond ik dus vaak in mijn eentje en hem steeds te reviven voor extra spanning.
Als warlock heb ik gelijk de
Chaos reach (Nieuwe Arc super) vrijgespeeld.
Heerlijk in PvE en denk ook zelfs nuttig in PvP.
Denk in ieder geval goed na (of benuttig het internet) om te bepalen welke super je wilt unlocken.
Je kan namelijk maar 1 super unlocken en daarmee ga je heel de campaign spelen.
Ik weet dat andere supers ook te verkrijgen zijn, al moet ik nog even inlezen hoe dat precies te werk gaat.
Daarnaast hebben ze triumphs (wat dus achievements zijn) toegevoegd en dat is leuk voor de echte grinder.
Destiny 2 is in mijn ogen een echte grind en loot game, dus ik ben hier wel positief over te spreken.
Ook kan je nu alle bounties Tracken, zodat je met de TAB toets simpel kan zien hoever je met een bounty bent. Erg handig.
De campaign zit goed in elkaar, ik kan alleen niet echt zeggen hoeveel uur je puur en alleen met de campaign bezig bent. Zoals ik eerder had aangegeven in dit topic (of ook in de console topic) ben ik eerst gegaan voor Power level en maximum level 50 halen. Met XP boost van 4 uur (waarbij ik denk 2 uur van gebruik heb kunnen maken) en een ghost die 10% XP boost gaf in strikes, was ik al vrij snel op een hoge rank. Sterker nog ik kreeg al snel
gear van 502 en 503, terwijl ik nog maar
rank 38 was.in totaal ben ik denk ik
10 uur bezig geweest en ben nu met een exotic quest bezig nadat je het verhaal hebt uitgespeeld
De softcap is 500 en je moet daarna zoals gewoonlijk opdrachten voltooien met Powerfull gear.
Op dit moment zit mijn item power op 502 met als sterkste wapen maar op 508.
Nu is het kwestie van grinden en zorgen dat je de
540 gaat halen voor de nightfall strike
Daarnaast heb je ook
Gamblit toegevoegd gekregen.
alleen ben ik hier nog niet aan toegekomen.
Ik weet niet of je perse een fireteam nodig hebt van
4 man, of dat je solo kan spelen en gematch wordt met random 3 andere spelers. Ik hoop het laatste, want speel regelmatig solo en mijn item level ligt momenteel hoger dan van me maten
Ik heb wat tekst dik gedrukt gemaakt, wat een beetje de highlights zijn