Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mcemow schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:34:
Hoi Tweakers!

Wij (Uncapped Frames) zijn op zoek naar Nederlandse Destiny 2 PC spelers.

Wij zijn een hecth groepje ervaren Destiny 2 spelers.
Recentelijk zijn we van de PS4 overgestapt naar de PC.

Speel jij Destiny 2 op de PC en lijkt het je leuk om een actieve clan te joinen, stuur mij (ZouteGast#2578) dan een berichtje of meld je aan via ons website www.uncappedframes.nl.

Check out our #Destiny2 clan! https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=3147855

Discord en WhatsApp vereist!
Heee, dat klinkt goed!
Zit met Zahrezz in dezelfde groep, heb alleen weinig tijd gehad te laatste weken (iets met vakantie :) )
Zit in zelfde schuitje als Zahrezz, alleen heb wel discord en headset etc.
Ik voeg je ook ff toe als ik weer online ben, doe graag met jullie mee!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
De huidige faction rally heb ik in ieder geval meer geluk met armor...voor m'n Titan met 18 packages full set zodat ik ook achter de 2 'full set' ornaments aan kan. Vorige keer met DO had ik pas na 35 packages het laatste piece en toen had ik al een trash-fout gemaakt waardoor ik nog niet compleet zat...en dat is toen ook niet meer goed gekomen in de verdere packages (+/- 55 aan eind rally).

Het blijft wel flink grinden om die catalyst te halen...Iron Banner was wat dat betreft minder erg (daarmee ben ik dit season al klaar). Het feit dat je per class twee 'full set' ornaments hebt, helpt totaal niet mee. Voor de gemiddelde completionist met een gezin en baan is het eigenlijk niet te doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDlius
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:09

MaxDlius

Buiten De Zone

Destiny 2 Free weekend!
https://www.pcgamer.com/destiny-2-is...-this-weekend/

Nieuwe Destiny 2 spelers (veteranen uiteraard ook zeer welkom): kom zeker eens piepen op onze discord waar we met meer dan 50 mensen samen Destiny 2 zitten te spelen en een raidplanner hebben :)
https://lvlupgaming.be/

Steam/Battle.net ID: MaxDlius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Gisteren twee keer EP wave 7 cleared met wat leek een stapel randoms...mazzel dat de SMG dropte, dus Peacekeepers en Huckleberry erbij op m'n Titan en gaan. Niet supersterk, lastiger dan Rig met autorifles (veel minder range), maar de output kan wel grof zijn.

Edit:
De Moments of Triumph lijkt niet helemaal goed te zijn...ik ben redelijk zeker dat m'n Hunter alle regional chests en lost sectors heeft en toch heb ik die punten niet. Kan wel interessant worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Zarhrezz op 07-07-2018 22:06 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

mcemow schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:34:
Hoi Tweakers!

Wij (Uncapped Frames) zijn op zoek naar Nederlandse Destiny 2 PC spelers.

Wij zijn een hecth groepje ervaren Destiny 2 spelers.
Recentelijk zijn we van de PS4 overgestapt naar de PC.

Speel jij Destiny 2 op de PC en lijkt het je leuk om een actieve clan te joinen, stuur mij (ZouteGast#2578) dan een berichtje of meld je aan via ons website www.uncappedframes.nl.

Check out our #Destiny2 clan! https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=3147855

Discord en WhatsApp vereist!
Cool, was al een willekeurige clan gejoined maar dit klinkt beter. Was zondag begonnen maar wel handig om wellicht wat mensen om me heen te hebben die het spelletje snappen :D

Zojuist applied via companion

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
De afgelopen dagen wat puntjes afgetikt voor de Moments of Triumph. Er zijn 40 punten die ik nog mis: de 3 raids. Toch binnenkort de tutorials maar eens kijken, maar match-making blijft een issue als je niet op Discord zit (wat voor mij het geval is). Als het goed is komt met de update van vanavond de clan chat eindelijk...nu is m'n huidige clan weer flink leeg de laatste weken, dus wellicht weer tijd om weer te switchen. Het zou ook helpen als je ergens kon zien hoeveel activiteit er binnen een clan is (unique logins per week ofzo)...totaal aantal members zegt zelden iets.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Laatst online: 13-09 17:43
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:10:
De afgelopen dagen wat puntjes afgetikt voor de Moments of Triumph. Er zijn 40 punten die ik nog mis: de 3 raids. Toch binnenkort de tutorials maar eens kijken, maar match-making blijft een issue als je niet op Discord zit (wat voor mij het geval is). Als het goed is komt met de update van vanavond de clan chat eindelijk...nu is m'n huidige clan weer flink leeg de laatste weken, dus wellicht weer tijd om weer te switchen. Het zou ook helpen als je ergens kon zien hoeveel activiteit er binnen een clan is (unique logins per week ofzo)...totaal aantal members zegt zelden iets.
Met alleen clan chat ga je de raid niet halen. Je moet via voice chat kunnen communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 07:42
Ebayzo schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:46:
[...]
Cool, was al een willekeurige clan gejoined maar dit klinkt beter. Was zondag begonnen maar wel handig om wellicht wat mensen om me heen te hebben die het spelletje snappen :D

Zojuist applied via companion
Ik heb je aanmelding gezien! Ik zal je vanavond even toevoegen. Ben je beschikbaar op Discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 07:42
Shreddaaa schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:51:
[...]

Met alleen clan chat ga je de raid niet halen. Je moet via voice chat kunnen communiceren.
Mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Shreddaaa schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:51:
Ik weet het niet....er zijn al filmpjes 'no communication raid' langsgekomen de afgelopen maanden en een Nightfall kan tegenwoordig prima met randoms zonder communication. Vorige week ook 2x EP 7 cleared met 6+ randoms zonder enige communicatie.

Ik ken de raids niet in detail, maar met de verhoogde power caps kan ik zomaar zien dat de noodzaak van voice chat meevalt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:53:
[...]

Ik weet het niet....er zijn al filmpjes 'no communication raid' langsgekomen de afgelopen maanden en een Nightfall kan tegenwoordig prima met randoms zonder communication. Vorige week ook 2x EP 7 cleared met 6+ randoms zonder enige communicatie.

Ik ken de raids niet in detail, maar met de verhoogde power caps kan ik zomaar zien dat de noodzaak van voice chat meevalt.
Neem nou gewoon aan, het kan niet zonder voice chat.
De communicatie is nodig omdat je t anders onmogelijk kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

No communication raid videos zijn vaak niet zes random/anoniemelingen. Als iedereen zeer ervaren is, en aan elkaar "kan zien" wat de ander wilt doen, is het geen probleem, maar vaak is het van tevoren afgesproken wie wat doet. Daarna heb je inderdaad geen communicatie nodig (Callouts bij Gauntlet heb je niet nodig als iemand op de plaat alle pijlen schiet, en bij Calus kan je alle psions slaan, en daarna de Centurions killen).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:32:
No communication raid videos zijn vaak niet zes random/anoniemelingen. Als iedereen zeer ervaren is, en aan elkaar "kan zien" wat de ander wilt doen, is het geen probleem, maar vaak is het van tevoren afgesproken wie wat doet. Daarna heb je inderdaad geen communicatie nodig (Callouts bij Gauntlet heb je niet nodig als iemand op de plaat alle pijlen schiet, en bij Calus kan je alle psions slaan, en daarna de Centurions killen).
Ja je hebt daarin gelijk. Maar deze gast kent de details vd raid nog niet eens. Zonder voice com is dat dus niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, dat bedoel ik ook. Het kan wel, maar in meeste gevallen niet :P
Zarhrezz schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:53:
[...]
Powerlevel betekent niets tot zeer weinig in de raids. Je merkt het alleen als je underleveled bent. Ervaring/Kennis blijft altijd het belangrijkste.

[ Voor 74% gewijzigd door Blisterin_Bull op 12-07-2018 10:45 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ok, het is dus grotendeels kennis / ervaring van de encounters. Vraag is dan of het allemaal zo tijdkritisch is dat het moet voice chat moet, dat er dus geen tijd is om een paar woorden in chat te typen (1-2 seconde?).

Overigens kwam ik op reddit een post tegen van een 9 maanden terug waar het ook over no-voice raid gaat...daar hebben ze de noodzakelijke afstemming via emotes gedaan.

Maar goed, zonder Discord is een groep voor raid bij elkaar krijgen toch al een ramp, dus ik laat het lekker voor wat het is. Enige dat ik jammer vind is dat er items die nuttig zijn buiten de raid alleen via de raid te krijgen zijn; door het zo op te zetten sluit Bungie een deel van de player-base uit terwijl ze niets in-game doen om de toegankelijkheid te verhogen. Een game social en multi-player maken vereist investering in chat, grouping, etc., etc. en in Destiny 2 is dat onder de maat.

On the bright side, raid is wel een prima plek om aan de catalysts van Polaris, Graviton en Sunshot te werken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe wil je communiceren via emotes als iedereen verschillende emotes/dances gebruikt? Ervan uitgaand dat je vast ook matchmaking wilt... Je kan wel verlangen dat iedereen in een raid dezelfde vaste emotes gebruikt, maar dat gaat echt niemand doen.

Je denkt echt te positief over random anonieme spelers. Ik sla me elke dag voor m'n hoofd (facepalm) als ik zie hoe randoms het spel spelen. Ze krijgen het uiteindelijk wel voor elkaar, maar vraag me niet hoe...

Zie vaak genoeg mensen heroic strikes spelen en niet eens weten wat modifiers zijn. Ja, je mag zelf kiezen hoe je speelt... tuurlijk! Maar dan klagen ze ook nog eens dat strikes (grinden) te lang duurt (15-25 minuten per strike) en moeilijk zijn. Ik en één andere maat doen vaak strikes in 7-9 minuten, en dat terwijl de andere random persoon ons niet eens bij kan houden of ergens dood ligt. Dan heb ik het nog alleen maar over strikes...
Vraag is dan of het allemaal zo tijdkritisch is dat het moet voice chat moet, dat er dus geen tijd is om een paar woorden in chat te typen (1-2 seconde?).
Je hebt van meerdere mensen tegelijk callouts nodig op sommige momenten. Dan wil je niet tijdens het bevechten van enemies de chat lezen, onderscheiden welke callout voor jou geldt en dan pas handelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Blisterin_Bull op 12-07-2018 19:08 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 19:05:
Je denkt echt te positief over random anonieme spelers. Ik sla me elke dag voor m'n hoofd (facepalm) als ik zie hoe randoms het spel spelen. Ze krijgen het uiteindelijk wel voor elkaar, maar vraag me niet hoe...

Zie vaak genoeg mensen heroic strikes spelen en niet eens weten wat modifiers zijn. Ja, je mag zelf kiezen hoe je speelt... tuurlijk! Maar dan klagen ze ook nog eens dat strikes (grinden) te lang duurt (15-25 minuten per strike) en moeilijk zijn. Ik en één andere maat doen vaak strikes in 7-9 minuten, en dat terwijl de andere random persoon ons niet eens bij kan houden of ergens dood ligt. Dan heb ik het nog alleen maar over strikes...
Tja, Strike Modifiers zijn voor een deel van de spelers inderdaad iets te lastig, da's zeker. Ongelofelijk hoeveel pipo's er gaan proberen een strike te rushen met bv. Grounded als actieve mod...yeah, bunny hopping will work, sure. Zelfde met half life & shields....gewoon overal overheen proberen te springen en vooral niet samenwerken...succes gegarandeerd.

Ik moet zeggen dat de modifiers wel behoorlijk scheef zijn, daar mogen ze nog wel wat aan doen. Blackout begin ik niet meer aan, teveel strikes die te lang gaan duren (zelfs als je gematcht wordt met spelers die het snappen) en heavy weapons mod is gewoon OP vergeleken met de rest. Beetje mazzel en je hebt de boss op phase 1 (van de normale 2-3 phases) al kapot....wat dan weer bijzonder vage effecten geeft.
Je hebt van meerdere mensen tegelijk callouts nodig op sommige momenten. Dan wil je niet tijdens het bevechten van enemies de chat lezen, onderscheiden welke callout voor jou geldt en dan pas handelen.
Ok, duidelijk. Jammer dat Bungie daarvoor gekozen heeft (verplicht voice-chat voor bepaalde end-game), maar goed, het is hun game.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De raid zou een raid niet zijn als er geen relatief ingewikkelde mechanics zou zijn, en simpelweg enemies killen was. Dan zou het eerder een soort horde mode zijn zoals Escalation Protocol of Prison of Elders van Destiny 1.

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Zarhrezz wat is je probleem met bijvoorbeeld Discord dan? Luisteren is vaak een eis, praten niet. Eigenlijk ken ik niet anders in competitive/end-game. Zonder een basis communicatie maak je het jezelf gewoon onnodig lastig. Neem WoW, daar hebben ze voor dit soort situaties de random Raid finder. Ultra simpele versie van de echte raids. Keisaai! Maar je ziet wel de content. Items zijn wel lager welke droppen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

laat maar..

[ Voor 97% gewijzigd door Ebayzo op 30-07-2018 21:54 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Van het weekend eindelijk de Whisper of the Worm gehaald. Ik ben zo blij dat ik hem nu gewoon zo als Heroic kan spelen, man we kregen gewoon 12 keer het cabal public event achter elkaar. Dat was niet bepaald grappig. Dan is die heroic versie toch makkelijker starten en gaan. Die Whisper maakt die missie trouwens wel een stuk makkelijker man wat een beest.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:03
Zo net voor het eerst begonnen met destiny 2 op de pc (kon hem goedkoop op de kop tikken)
Heb het altijd op de ps4 gedaan, maar pc blijft toch mijn go to voor shooters.

Vermaak me er nog goed mee nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Nou, ik zie net de requiremens voor masterwork Solstice armor en het is een dikke vette vinger voor semi-casual spelers; op één piece is de requirement Prestige Nightfall boven score treshold en een andere piece Prestige Leviathan raid. Verder is de requirement voor het Solstice legendary spaceship dat je alle 3 armor sets Masterwork hebt. Valt mee, de 3 sets hoeven niet masterwork te zijn...maar goed, wel dus 3x de grind.

Leuk zo, een event om year one te vieren...maar als je iets als een baan of gezin hebt, zijn de exotics niet voor jou. Dan nog wat whale Exotic emotes erbij (3200 dust) en mijn enthousiasme voor het event is wel ernstig bekoeld. Niet zo erg als het leek, maar toch...3200 dust Exotic emote en de elemental glows voor je armor zijn ook nog eens 1000 dust per element. Hopelijk account wide, anders is het helemaal ziek veel dust.

[ Voor 20% gewijzigd door Zarhrezz op 01-08-2018 19:28 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Zarhrezz schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:32:
Nou, ik zie net de requiremens voor masterwork Solstice armor en het is een dikke vette vinger voor semi-casual spelers; op één piece is de requirement Prestige Nightfall boven score treshold en een andere piece Prestige Leviathan raid. Verder is de requirement voor het Solstice legendary spaceship dat je alle 3 armor sets Masterwork hebt. Valt mee, de 3 sets hoeven niet masterwork te zijn...maar goed, wel dus 3x de grind.

Leuk zo, een event om year one te vieren...maar als je iets als een baan of gezin hebt, zijn de exotics niet voor jou. Dan nog wat whale Exotic emotes erbij (3200 dust) en mijn enthousiasme voor het event is wel ernstig bekoeld. Niet zo erg als het leek, maar toch...3200 dust Exotic emote en de elemental glows voor je armor zijn ook nog eens 1000 dust per element. Hopelijk account wide, anders is het helemaal ziek veel dust.
Ach. Eerst was het te weinig grind en te veel voor casual spelers. Nu is het dit. Ik ben gisteren begonnen aan m'n Titan Armor. Best pittige Redux missies trouwens. Leuk!

Hopelijk kom ik in de buurt van het lvl 400 Armor. Zou wel tof zijn als ik het volledig zou kunnen verkrijgen. Op dit moment (voor het blauwe armor) zijn die orbs worden het grootste probleem denk ik. Die droppen niet enorm veel, dus nu al een dikke grind.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
8GUS schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:15:
Ach. Eerst was het te weinig grind en te veel voor casual spelers. Nu is het dit. Ik ben gisteren begonnen aan m'n Titan Armor. Best pittige Redux missies trouwens. Leuk!
Het is inderdaad een delicate balans waar weinige games het goed doen. Destiny 2 zou wat mij betreft wat minder grind mogen zijn. Diversiteit promoten / belonen is goed, wat dat betreft zijn events als deze leuk. Alles een beetje moeten doen is prima. Wat dan jammer is, is de 30 super kills in Crucible. Dat kost zoveel meer tijd dan de andere dingen dat het een grind wordt...zeker als je volgende week op vakantie gaat als Mayhem in Crucible komt.

Het lijkt erop dat alleen de Masterworks achter tasks zitten die voor een groot deel onhaalbaar zijn. Dat is nog wel te overzien...het spaceship en de level 400 met glow zou allemaal moeten kunnen.

Voor de Redux kun je solo gaan en zodra je binnen bent alle armor (behalve degene die de missie nodig heeft) terug swappen, dan is het goed te doen. Of je gaat met 3 man met full green armor en dan nog ben je er in 5-10 minuten wel doorheen.
Hopelijk kom ik in de buurt van het lvl 400 Armor. Zou wel tof zijn als ik het volledig zou kunnen verkrijgen. Op dit moment (voor het blauwe armor) zijn die orbs worden het grootste probleem denk ik. Die droppen niet enorm veel, dus nu al een dikke grind.
Voor orbs is 'Payback' de beste manier. Orbs kunnen droppen van orange en yellow life bar. 'Payback' zit daar vol mee en je krijgt een tank. De element van de drops wordt bepaald door subclass element als je kinetic damage doet of door element van je wapen voor Energy / Power weapons. Juiste subclass kiezen, full green aan en losgaan met de tank dus.

Het kan ook via de NF van deze week; het start area is grotendeels orange bars. Na de 2e plate laat je jezelf dan omleggen zodat je weer vanaf het begin kan. Ik had het gevoel dat 'Payback' sneller ging.

Ik kreeg gisteren trouwens een helmet Arc armor glow uit Solstice engram. De unlock is account wide. Je hebt er dus wel totaal 15 verschillende nodig voor full glow. Elke dag 1000 dust voor een kans op de juiste armor slot dus, tenzij dat op een check-off basis gaat maar dat heb ik nog nergens gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 02-08-2018 11:24 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Zarhrezz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:21:

...zeker als je volgende week op vakantie gaat als Mayhem in Crucible komt.
Volgende week vakantie en ga nergens heen :) Maar hier was ik ook al van op de hoogte.

Wat ik niet wist is dat ik mn eigen armor aan kon doen zodra ik een redux missie binnen was. Dat is stiekem wel handig ja

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Voor de redux is het in principe niet nodig, maar als je solo gaat wel makkelijker. Als je solo gaat met full green is het wel handig om met het element van de dag te gaan; een orb pickup geeft je dan 1 minuut 40 lang een flinke damage boost (elemental aligned orb pickup refresh die tijd).

De meditation gaat je waarschijnlijk niet lukken met Solstice armor.

[ Voor 11% gewijzigd door Zarhrezz op 02-08-2018 11:41 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Je hebt een maand, dan is dit prima te doen toch. :) Heb al bijna de blauwe gear binnen.

Tip: Je bent alleen de volledige armor set nodig als je die elemental orbs wilt aanmaken. Anders kan je alleen bijvoorbeeld alleen de class-item equippen als je bijvoorbeeld de meditation wil halen. Dan is het prima te solo-en.

[ Voor 56% gewijzigd door Steefanus op 02-08-2018 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Steefanus schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:59:
Je hebt een maand, dan is dit prima te doen toch. :) Heb al bijna de blauwe gear binnen.
Tja...31 dagen minus 10 dagen vakantie hierzo...da's dus 7 dagen per class om de hele riedel te doen. Niet onmogelijk, maar helemaal casual tralala gaat het niet worden. Aan de andere kant is het beter dan komkommertijd op tv ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb al de complete legendary set op m'n titan. Het is zeer aan te raden om het met iemand samen, of twee anderen te doen. Zeker voor die crucible meuk, anders wordt je gek.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Die 30 Crucible super kills is inderdaad naar zonder Rumble (die ik helaas ga missen). Beetje afhankelijk van de game, maar doorgaans maar 1 super activation per match en vaak is 3 kills per super activation al heel wat...zit je toch aan 10 games van een minuut of 10 als het niet tegenzit. M'n Warlock heeft alleen die Crucible supers nog nodig voor de blue set, dus waar ik m'n avond ga doorbrengen is wel duidelijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Zarhrezz schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:14:
Die 30 Crucible super kills is inderdaad naar zonder Rumble (die ik helaas ga missen). Beetje afhankelijk van de game, maar doorgaans maar 1 super activation per match en vaak is 3 kills per super activation al heel wat...zit je toch aan 10 games van een minuut of 10 als het niet tegenzit. M'n Warlock heeft alleen die Crucible supers nog nodig voor de blue set, dus waar ik m'n avond ga doorbrengen is wel duidelijk.
Ik haal toch echt wel met gemak 2 supers per crucible match. :> Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Steefanus schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 10:43:
Ik haal toch echt wel met gemak 2 supers per crucible match. :> Succes!
Gisteren afgetikt, lekker aan blue armor bezig nu (voor degenen die daar nog niet aan toe zijn: geen orb farming meer, eigenlijk is het makkelijker dan de eerste upgrade!).

Wat betreft de super kills, ik heb games met 0 kills gehad en games met 4-5 in een game. Sommige games makkelijk een 2e super, sommige nog niet halverwege. Ik runde trouwens Arc Warlock met bottom tree (melee geeft super energy) en de gloves voor extra melee charge.

De 'This week at Bungie' geeft mooi weer wat er mis is met Competitive Crucible (en ornaments / unlocks die daarbij horen):
  • Ruim 1.200.000 spelers pledged Future War Clan (het laagste van alle factions).
  • Ruim 194.000 spelers hebben de Whisper of the Worm (zo'n 14 dagen geleden ontdekt)
  • Totaal 8750 spelers hebben Redrix's Claymore (Fabled, rank 3 competitive)
Kennelijk is de Fabled rank dus behaald door nog geen 0.73% van de player base...en waarschijnlijk is dat percentage nog een stuk lager (andere factions hebben veel meer pledges).

Als game developer zou ik me toch achter de oren krabben als ik content maak die kennelijk voor nog geen 1% van de player base is.

De drempel van Competitive is sowieso hoger dan die zou moeten zijn...als solo queue zit je 10-15 minuten te wachten op een game. In andere woorden: niemand speelt het. Dat terwijl de game modes juist leuke afwisseling bieden t.o.v. de quickplay list. Ik zou het graag wat vaker spelen, maar het is het wachten gewoon niet waard. Toch zonde, denk ik dan.

[ Voor 47% gewijzigd door Zarhrezz op 03-08-2018 14:34 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:46
Hallo allemaal,
Gisteren Destiny 2 gekocht en gelijk een beginnetje gemaakt. Nu ben ik door de 'intro' heen en ben ik voor het eerst aangekomen in de Farm. Leuk, beetje rondlopen enzo, maar nu wil ik verder. Dat poppetje dat boven ergens staat heb ik aangesproken en volgens mij gaf zij mij een opdracht. Waar kan ik nou mijn objectives zien? Of kan dat niet @ de Farm?
Goed, ik wou verder spelen en opende de Director. De expansions heb ik nog niet dus ik had niet veel keus :) Ik kwam in een missie terecht waar ik anderen zag spelen, maar toen ik lekker aan het schieten was viel mij op dat de enemy totaal niet dood ging :) Blijkbaar waren die level oneindig en ik ben nog level 2, dus dat schoot niet op. Uiteindelijk maar terug gegaan naar de Farm. Nu kan ik op internet filmpjes kijken als "the first hours in Destiny" maar hier is vast iemand die in een paar regels kan vertellen hoe ik verder moet?
Groot een Destiny noob :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

In de director kan je op E drukken om je objectivelijst tevoorschijn te halen. Waarschijnlijk moet je de missie "Spark" spelen.

Zo, ben klaar met m'n titan (compleet masterworked legendary set).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WFCDWqV.png

[ Voor 32% gewijzigd door Blisterin_Bull op 04-08-2018 22:54 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Die ellende met die groene Gear gaat ook wat tijd kosten of niet?

[ Voor 94% gewijzigd door Ebayzo op 06-08-2018 20:57 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 10:12:
Zo, ben klaar met m'n titan (compleet masterworked legendary set).

[afbeelding]
Netjes hoor. Ik heb 360/400 en aangezien ik niet kan raiden blijft het daarbij. Ik moet nog wat Heroic strikes met clan voor 3e masterwork. De resterende 2 masterworks ga ik ook niet halen (Prestige NF en Prestige raid). Maar goed, eerst de andere 2 classes voor het vliegtuigje...maar eerst vakantie zonder PC.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ebayzo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:27:
Die ellende met die groene Gear gaat ook wat tijd kosten of niet?
Als je alleen speelt kan het ff duren. Ik deed het samen met 1 of 2 anderen, combineerden we objectives, en maakten we voor elkaar orbs. Groene set duurde me paar uurtjes, waarvan langste de crucible, anderhalf uur voor 30 super kills en 10 normale kills.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is er vandaag wederom een storing aan Destiny 2? Gisteren ook al, vandaag weer, maar ik lees verder niets erover op @BungyHelp op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
CH4OS schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:28:
Is er vandaag wederom een storing aan Destiny 2? Gisteren ook al, vandaag weer, maar ik lees verder niets erover op @BungyHelp op Twitter.
Ik ben net ingelogd...geen probleem vooralsnog.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Wordt je toch wel weer een beetje hyped voor toch? Helemaal als oud Destiny speler ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
Destiny heb ik nooit gespeeld, maar ik heb er zeker wel zin in =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
even alle actieve spelers bij mekaar verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02 20:14
Ik speel ook weer sinds kort Destiny 2. De dlc's heb ik (nog) niet aangeschaft en twijfel nog over de forsaken DLC. Poos terug wel een Titan level 20 gehaald, maar toen poos niet meer gespeeld, tot nu dan. Degene met wie ik destijds speelde waren ineens allemaal niet meer geïnteresseerd. Hopelijk kan ik via dit forum nog wat speelmaatjes charteren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Is een discord:)

Maar wellicht handig om de clans samen te voegen tot 1 om alle actieve spelers bij elkaar te krijgen... Maakt sommige activities toch wat makkelijker en leuker:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Bhudda schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:27:
Ik speel ook weer sinds kort Destiny 2. De dlc's heb ik (nog) niet aangeschaft en twijfel nog over de forsaken DLC. Poos terug wel een Titan level 20 gehaald, maar toen poos niet meer gespeeld, tot nu dan. Degene met wie ik destijds speelde waren ineens allemaal niet meer geïnteresseerd. Hopelijk kan ik via dit forum nog wat speelmaatjes charteren. :+
forsaken DLC gaat wel voor behoorlijk extra content zorgen. Ook de afgelopen maand was erg leuk om weer te grinden voor the Whisper of the worm (en deze masterwork te maken) en de Solstice armor.

Ik denk dat het mij ieder geval weer bezig houd tot de eerste update in de winter.
Ik heb toch het gevoel, dat ze dat bij D2 beter gedaan hebben, dan bij D1. Daar waren er weken, dat we tussendoor maar iets anders deden. Nu heb ik bijna geen week (afgezien van de vakantie) het spel links laten liggen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
basset schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

forsaken DLC gaat wel voor behoorlijk extra content zorgen. Ook de afgelopen maand was erg leuk om weer te grinden voor the Whisper of the worm (en deze masterwork te maken) en de Solstice armor.

Ik denk dat het mij ieder geval weer bezig houd tot de eerste update in de winter.
Ik heb toch het gevoel, dat ze dat bij D2 beter gedaan hebben, dan bij D1. Daar waren er weken, dat we tussendoor maar iets anders deden. Nu heb ik bijna geen week (afgezien van de vakantie) het spel links laten liggen.
Ja denk uiteindelijk ook wel dat ik overstag ga.. :9 Zou er ooit nog de sparrow races terug komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Weapon loadouts uitvogelen is echt wel lachen. Ik zit nu met een pulse op kinetic (goede range / ammo), Void shotgun op energy, Tractor Cannon op heavy slot...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Bhudda schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:27:
Ben sinds warmind ook weer aan Destiny begonnen samen met Mn clan (7 man) je kunt me toevoegen als je wil psn: jimijames75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zarhrezz schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:53:
Weapon loadouts uitvogelen is echt wel lachen. Ik zit nu met een pulse op kinetic (goede range / ammo), Void shotgun op energy, Tractor Cannon op heavy slot...
Full-Auto Shotgun in m'n primary slot (Perfect Paradox).
Full-Auto Shotgun in m'n secondary slot (Ikelos SG van Escalation Protocol)
Wardcliff Coil in m'n heavy slot, maar als je echt triple shotgun wilt, kan je altijd nog Legend of Acrius runnen ;)
Whisper of the Worm in heavy slot is ook erg baas!

6,5 minuten speedrunning strikes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Blisterin_Bull op 29-08-2018 21:22 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:21:
Full-Auto Shotgun in m'n primary slot (Perfect Paradox).
Full-Auto Shotgun in m'n secondary slot (Ikelos SG van Escalation Protocol)
Wardcliff Coil in m'n heavy slot, maar als je echt triple shotgun wilt, kan je altijd nog Legend of Acrius runnen ;)
Whisper of the Worm in heavy slot is ook erg baas!

6,5 minuten speedrunning strikes ;)
Heb je dan niet snel ammo-issues met alleen special / heavy?

Legend heb ik niet, maar Ikelos SG / Wardcliff heb ik vanavond gebruikt met Lunafaction Boots. Wel een normale Pulse rifle ernaast (de New Monarchy versie met rampage en enorme goeie range).

Shotgun of Coil vanuit rift compleet leegschieten is bijzonder grappig (en effectief) maar in bv. de NF zitten er af en toe bergen shielded orange / yellows en dan mis je toch een ranged elemental optie. Morgen maar eens wat proberen met Paradox / Hard Light / rocket launcher, zien hoe dat loopt.

Maar goed, het echte wachten is natuurlijk op de bows })

Wat ik nog wel morgen wil gaan doen is Nightstalker met Tractor en Rig...toch eens kijken hoeveel Quiver shots je kan halen en hoeveel damage dat na een Tractor precies doet. Maar da's voor deze week...ik gok dat m'n Hunter volgende week op Solar zit met de nieuwe super *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Had geen probleem met de nightfall en de vele orange/yellows. Maar had ook twee andere bij me die ook zeer agressief spelen, waarvan eentje met whisper. Ik rende als een debiel door de enemies heen, blijven leven met de momentum modifier (je kan nog steeds zelf modifiers kiezen voor de nightfall met je challenge card), wardcliffde grote groepen.

Deed de nightfall in zo'n 8 minuten ofzo. De baas was in 2 seconden dood.

Ammo ook geen probleem. Als je geen primary weapon/ammo gebruikt, krijg je van je heavy kills bijna altijd groene ammo.

[ Voor 12% gewijzigd door Blisterin_Bull op 30-08-2018 05:28 ]

Systeem specs

• Bhudda
Jimijames75 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:23:
[...]

Ben sinds warmind ook weer aan Destiny begonnen samen met Mn clan (7 man) je kunt me toevoegen als je wil psn: jimijames75
Top! :*) Heb Destiny 2 alleen op de PC :X

• mfneed
Enige wat me nu opvalt... weet niet of dat voorheen ook was maar wanneer ik aim down sight ga, vervolgens sprint spring of switch van wapen, gaat die automatisch weer naar aim down sight... Voorheen was dat volgens mij niet...

Voorheen was na mijn idee, aim down sight en na sprinten/springen/wapen switchen weer terug...

Kan ook aan mij liggen, weet namelijk niet meer of ik click to aim of hold to aim had... xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
Blisterin_Bull schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 05:27:
Had geen probleem met de nightfall en de vele orange/yellows. Maar had ook twee andere bij me die ook zeer agressief spelen, waarvan eentje met whisper. Ik rende als een debiel door de enemies heen, blijven leven met de momentum modifier (je kan nog steeds zelf modifiers kiezen voor de nightfall met je challenge card), wardcliffde grote groepen.

Deed de nightfall in zo'n 8 minuten ofzo. De baas was in 2 seconden dood.

Ammo ook geen probleem. Als je geen primary weapon/ammo gebruikt, krijg je van je heavy kills bijna altijd groene ammo.
Wij schoten in tree of probabilities de eindbaas in het eerste veld al dood. Helaas moet je dan nog alle velden door voor de kist :D

Tegenwoordig kom je al wel forsaken "wanted" lui tegen in de nightfall (en wellicht ook in strikes) (grote gele) helaas droppen die nog niks. pas vanaf volgende week.

Hop,hop,hop!

• Zarhrezz
Het is wel even grappig, zo'n weekje aanklooien...want laten we wel wezen, alles wat we nu vinden is volgende week dinsdag trash =)

Ik ben wel benieuwd wat er uit her-testen van de grenade damage komt...Warlock overcharged granaten waren eerst meh-ish maar dat kan nu wel eens echt goed worden. Ik heb wat zitten klooien met overcharged scatter grenade en naar m'n gevoel is dat nu echt serieuze damage.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Zo had ik een lijst met heavy armor voor sniper rifles, Shotguns, granade en rocket launchers.
Nu is alles een energy weapon geworden en heb ik nog maar 2 wapens als heavy.
Ik was wel blij met een sniper rifle op heavy om op afstand veel damage te kunnen doen.
Nu heb ik missles die niet accuraat zijn en is het een stuk lastiger geworden.

Dat wordt vanavond weer looten en hopelijk nog wat betere gear vinden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
Destiny 2 (zonder uitbreidingen) is nu gratis te download als je Playstation plus hebt!!

stond gister in dubio om hem te kopen, vanochtend open ik mijn mailbox en had een mailtje van PSN dat Destiny 2 gratis te downloaden is. (weet eerlijk gezegd niet of het de volledige game voor altijd is of dat het tijdlijk te spelen is en dat je hem daarna als nog moet aanschaffen)

• Zarhrezz
Ook nog iets om te proberen...Lunafaction met Fighting Lion. Die schijnt momenteel wel erg sterk te zijn:
reddit draadje

<GOT> Zarhrezz#2885

• mfneed
Na het loot bugje van de huidige flashpoint (forsaken gear dropped) toch wel heel erg benieuwd na de geluiden etc. van de nieuwe wapens! Het thema waar ze op inzetten lijkt me toch wel lekker!

Daarnaast nog niet voorbij zien komen maarrrr.... Heavy machine guns komen terug!!:D Toch wel mijn favoriete heavy uit Destiny 1

• Jimijames75
Bhudda schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 08:22:
[...]

Top! :*) Heb Destiny 2 alleen op de PC :X
:+ dan wordt het hem niet

• Jimijames75
Inhumanous schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 10:46:
Destiny 2 (zonder uitbreidingen) is nu gratis te download als je Playstation plus hebt!!

stond gister in dubio om hem te kopen, vanochtend open ik mijn mailbox en had een mailtje van PSN dat Destiny 2 gratis te downloaden is. (weet eerlijk gezegd niet of het de volledige game voor altijd is of dat het tijdlijk te spelen is en dat je hem daarna als nog moet aanschaffen)
Zolang je ps+ hebt, en zonder ps+ is Destiny ook niet te spelen.

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Ik heb begrepen dat sommige mensen op de clan(s) gesolliciteerd hebben maar nog niet geaccepteerd zijn. Als je op Ghosts joint dan accepteer ik je binnen een dag of twee meestal wel en als je haast hebt kan je Oomph even lastig vallen op de Destiny 2 PC GoT discord.
Lang inactieve leden worden geruimd als de clan vol dreigt te raken. Mocht je na een paar maanden inactiviteit D2 weer op willen pakken (Forsaken is 'n mooi moment) dan kan je natuurlijk altijd weer joinen.

[ Voor 24% gewijzigd door Skizzik0 op 30-08-2018 15:08 ]

• mfneed
Skizzik0 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:07:
Ik heb begrepen dat sommige mensen op de clan(s) gesolliciteerd hebben maar nog niet geaccepteerd zijn. Als je op Ghosts joint dan accepteer ik je binnen een dag of twee meestal wel en als je haast hebt kan je Oomph even lastig vallen op de Destiny 2 PC GoT discord.
Lang inactieve leden worden geruimd als de clan vol dreigt te raken. Mocht je na een paar maanden inactiviteit D2 weer op willen pakken (Forsaken is 'n mooi moment) dan kan je natuurlijk altijd weer joinen.
Denk dat ik de ghosts clan ook maar eens in ga dan... tweakers is leeg, ben ong. de enige online...

• Zarhrezz
Als iedereen hier die inderdaad nog speelt naar één van de clans gaat (Ghosts lijkt me prima) zou dat wel helpen. Ik ben destijds ook gaan clan-hoppen omdat er gewoon nooit iemand online was. Nu met clan-chat is het als non-Discord speler al een stuk beter te doen, maar wat centralisatie zou zeker helpen...zoveel clans met nog geen 10 semi-actieve spelers maar wel 99 members, gewoon niet grappig meer.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mfneed
Zarhrezz schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:53:
Als iedereen hier die inderdaad nog speelt naar één van de clans gaat (Ghosts lijkt me prima) zou dat wel helpen. Ik ben destijds ook gaan clan-hoppen omdat er gewoon nooit iemand online was. Nu met clan-chat is het als non-Discord speler al een stuk beter te doen, maar wat centralisatie zou zeker helpen...zoveel clans met nog geen 10 semi-actieve spelers maar wel 99 members, gewoon niet grappig meer.
Ben net geaccepteerd in ghosts:) stel voor dat je hetzelfde doet ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
mfneed schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 16:15:
Ben net geaccepteerd in ghosts:) stel voor dat je hetzelfde doet ^^
Net gedaan *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bhudda
Helaas :+
mfneed schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

Denk dat ik de ghosts clan ook maar eens in ga dan... tweakers is leeg, ben ong. de enige online...
Ik denk dat ik ook maar binnenkort een apply ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Iedereen naar Ghosts lijkt me prima...aantal actieve spelers zal niet meer zodanig zijn dat er meerdere GoT clans vol gaan met actieve spelers.

En yay topic name update *O*

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Ik heb me ook aangemeld. Ben benieuwd hoe de game nu is, al behoorlijk wat maandjes niet meer aangeraakt maar het speelde lekker weg destijds. We gaan het zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dhrax schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:02:
Ik heb me ook aangemeld. Ben benieuwd hoe de game nu is, al behoorlijk wat maandjes niet meer aangeraakt maar het speelde lekker weg destijds. We gaan het zien :D
Dat is een beetje het probleem wat ik heb... de content wat er nu is, is gewoon snel klaar... Maar de game schiet zoooooo lekker weg! Blij dat je straks weer voor godrolls kan gaan grinden! je gear er toe doet, zodat je setjes kan gaan fixen die bijv. zwaar leunen op heavy of special weapons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Hangt van je definitie van snel klaar af hoor...ik speel niet heel effectief maar met een 2-3 uur gemiddeld per dag heb ik op 3 classes nog niet op elke class alle adventures, chests, scans, etc. Toegeven, daar heb ik voor de 2e en 3e class ook niet echt op gericht, maar toch.

Ik zit niet op Discord / geen headset, dus ook alles raid-gerelateerd heb ik niet en ik ben ook niet echt bezig geweest met prestige NF. Verder is solo de Competitive Crucible in ook geen serieuze optie (10 min+ queue time en doorgaans kansloze matches...dat ik slecht ben in PvP helpt natuurlijk niet) dus die achievements heb ik genegeerd.

Als je al die dingen wel wil doen, heb je toch wel flink wat content door te ploegen hoor...

De perks die ik vooralsnog gezien heb zijn wel interessant...bv. hand cannon spare ammo op armor; van 85 naar 123 rounds total. Dat is echt wel de moeite (lekker los met Sunshot van achter een rally barrier!).

Verder ben ik benieuwd of we volgende week nog balance changes krijgen...met Fighting Lion is de output op het moment zo hoog...een super + support Exotic houdt dat niet bij :S

In de datamine zitten wel dingen waar ik zin in heb...Hunter met Trinity Ghoul en Oathkeeper is mijn eerste doel.

Warlock grenade build met Chaos Accelerant is sowieso interessant geworden na de buffs en Contraverse Hold zou daar wel eens goed bij kunnen passen (maar Sin en Brow zijn natuurlijk serieuze concurrentie).

Chromatic Fire klinkt trouwens ook als een serieus interessante general purpose Exotic.

Titan ben ik nog niet zo hyped over, maar da's ook niet echt m'n favoriete class. In de datamine geen exotics die wijzen op een speelstijl die me echt aanspreekt in ieder geval. Maar goed, de nieuwe supers en gerelateerde perks kunnen dat nog veranderen natuurlijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
Zijn er eigenlijk ook bundles die forsaken plus de jaar 1 dlc bevat? Zie alleen bundles met destiny 2, forsaken en jaar 1 dlc. Niet alleen forsaken en jaar 1 dlc. evt. incl. annual pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zarhrezz schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:54:

...
dus die achievements heb ik genegeerd.
...
Dit dus, ik ook volledig, omdat het gewoon nergens zin voor had... dadelijk met triumphs wordt het anders, komt er lore door vrij, titels die te bemachtigen zijn, challanges die zich meebrengen met lore te verzamelen! laat maar komen!

In destiny 1 was ook voor mij leuk om een steeds hogere grimore score te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
De lore is voor mij ook zeer welkom, maar op zich vind ik het wel leuk om bv. ornaments te verzamelen. Maar ja, die Crucible ornament achter een Competitive level verpest dat toch wel flink...zit je met 4 uit 5 ornaments waarbij de laatste achter een requirement zit die voor mij gewoon niet leuk en niet haalbaar is. Wat mij betreft hadden ze een set ornaments achter general Crucible gestopt en nog een extra setje achter Competitive.

Van het geklooi met de faction rally ornaments baal ik ook nog steeds. Ik had uit eerdere seasons geen complete sets (ik was er toen nog niet zo mee bezig) en op m'n eerste class had ik de laatste piece DO armor pas na 35 caches. Complete ornaments op de 3 classes was dus knap kansloos. Bij de 2e rally moest ik ook weer volle sets score...de eerste class was compleet bij de 8e cache, de 2e class ergens rond cache 25 en de laatste class net boven de 30e cache...tja.

Wat ik wel zie is dat Bungie wel luistert en beseft dat ze fouten maken en dat ze daar dan ook wel iets mee doen. Da's wel heel positief...dat was bij Diablo III ook zo (hoewel er minder feedback richting community was), maar tegenwoordig zeker niet vanzelfsprekend (ME: Andromeda iemand?). Ik ga er in ieder geval vanuit dat year 2 minstens zo leuk wordt als year 1 en ik verwacht eigenlijk leuker, gezien alles dat er al geleerd en verbeterd is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Mensen nog veel Gambit gespeeld? Ik heb een rondje gedaan en ik vind het wel wat...Crucible heb ik niet veel mee en in veel PvE content is rushen effectiever dan ammo gebruiken.

Gambit lijkt wat dat betreft goed in elkaar te zitten...er zit competitie in zonder dat individuele skill een enorm verschil maakt (zoals in de Crucible waar een enkele goede speler in een average pool zonder meer beslissend is). Rushen is er niet bij...de enemies moeten gewoon neer voor de progress. Ook wordt een complete YOLO speelstijl niet beloond (wat je in strikes wel veel ziet). Het lijkt dus een toegankelijke modus te worden (elke speler kan zinvol bijdragen) met veel actie (overal langs rennen is er niet bij) en weinig YOLO-boom-rez-please. Ik kan me zo voorstellen dat ik best veel Gambit ga spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zarhrezz schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:10:
Mensen nog veel Gambit gespeeld? Ik heb een rondje gedaan en ik vind het wel wat...Crucible heb ik niet veel mee en in veel PvE content is rushen effectiever dan ammo gebruiken.
Ik dacht dat Gambit pas live ging met de forsaken launch?

Sinds 1.5 maand niet veel meer gespeeld, nog snel de pre-order gedaan en snel ingame gekeken. Kan Gambit nergens vinden :?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
spartacusNLD schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:40:
[...]

Sinds 1.5 maand niet veel meer gespeeld, nog snel de pre-order gedaan en snel ingame gekeken. Kan Gambit nergens vinden :?
Staat onderin vrijwel in het midden bij Destinations dacht ik. Is beetje onduidelijk. Destinations kom je via de knop M als je bijv. in Orbit zit. Op de PC that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Bhudda schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:06:
[...]
Staat onderin vrijwel in het midden bij Destinations dacht ik. Is beetje onduidelijk. Destinations kom je via de knop M als je bijv. in Orbit zit. Op de PC that is.
:? waarom staat het er bij mij niet bij? :'(

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/cPnOZe/Screenshot_1.png

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 03-09-2018 11:38 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

spartacusNLD schreef op maandag 3 september 2018 @ 10:40:
[...]

Was enkel 1 september te spelen voor 24u lang. Vanaf morgen zal het er standaard bij staan tussen Strikes en Crucible. Mits je Forsaken hebt aangekocht zo ver ik weet(?).

[ Voor 5% gewijzigd door LichtBruisend op 03-09-2018 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

LichtBruisend schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:38:
[...]
Was enkel 1 september te spelen voor 24u lang. Vanaf morgen zal het er standaard bij staan tussen Strikes en Crucible. Mits je Forsaken hebt aangekocht zo ver ik weet(?).
:D haha gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
spartacusNLD schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:37:
[...]

:? waarom staat het er bij mij niet bij? :'(

[afbeelding]
LichtBruisend schreef op maandag 3 september 2018 @ 11:38:
[...]

Oh ja, dat was het.. Sorry! @spartacusNLD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Persoonlijk vindt ik Gambit een leuke extra! Het ging er dit weekend soms erg hectisch aan toe. Je moet rekening houden met de vele vijanden, het verzamelen van de Motes of Light en dan nog eens de 30sec aanvallen.

Ik ben wel benieuwd of ik het véél ga spelen. Ik ben groot fan van Crucible en ik vindt Gambit niet zo sterkt als Crucible. Wel een leuke afwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
mfneed schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:05:
[...]

Dat is een beetje het probleem wat ik heb... de content wat er nu is, is gewoon snel klaar... Maar de game schiet zoooooo lekker weg! Blij dat je straks weer voor godrolls kan gaan grinden! je gear er toe doet, zodat je setjes kan gaan fixen die bijv. zwaar leunen op heavy of special weapons!
Ik heb de game 2 maanden terug pas gehaald en heb er al bijna 100 uur inzitten denk ik ;)
Als je gewoon de campain speelt met alle DLC's die er op dit moment zijn, dan ben je 40 uur bezig ongeveer.Daarna heb je veel Advatures, Side quest, public events en strikes die je kan spelen.

Ik zit nu op 362 en daar ben ik wel lang mee bezig geweest.
Ik speel geen raids en 80% van de tijd solo. heel soms met wat maatjes op discord.
PvP vindt ik niets aan, want het gaat niet om skill, maar wie de beste gear heeft.

Ik kijk erg uit naar de Forsaken uitbreiding.
Level cap naar 50 en de softcap waarschijnlijk ook naar 525 ipv 340.
Mijn aanpak is om eerst veel te looten met heroic public events en zo door te gaan tot de softcap.
Daarna ga ik de campain pas spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Pykow schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:38:
[...]

Ik heb de game 2 maanden terug pas gehaald en heb er al bijna 100 uur inzitten denk ik ;)
Als je gewoon de campain speelt met alle DLC's die er op dit moment zijn, dan ben je 40 uur bezig ongeveer.Daarna heb je veel Advatures, Side quest, public events en strikes die je kan spelen.

Ik zit nu op 362 en daar ben ik wel lang mee bezig geweest.
Ik speel geen raids en 80% van de tijd solo. heel soms met wat maatjes op discord.
PvP vindt ik niets aan, want het gaat niet om skill, maar wie de beste gear heeft.

Mijn aanpak is om eerst veel te looten met heroic public events en zo door te gaan tot de softcap.
Waarom zou je eerst naar je softcap lvlen om vervoglens de campaign te gaan doen? Campaign missies gaan je geen gear geven boven de cap... Kun je beter 2 vliegen in 1 klap pakken.. Campaign doen, jezelf daardoor lvlen... Maakt het ook nog eens wat uitdagender waarschijnlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
mfneed schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:45:
[...]

Waarom zou je eerst naar je softcap lvlen om vervoglens de campaign te gaan doen? Campaign missies gaan je geen gear geven boven de cap... Kun je beter 2 vliegen in 1 klap pakken.. Campaign doen, jezelf daardoor lvlen... Maakt het ook nog eens wat uitdagender waarschijnlijk:)
Het is idd leuker om de campaign zo te doen en meteen te levellen. Waarschijnlijk speel je dan ook weer delen vrij. Ik weet niet of je meteen in de reef hetzelfde kan doen als op andere planeten, als je de campaign nog niet hebt uitgespeeld.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Pykow schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:38:
Ik speel ook voornamelijk solo, geen raids daarom en geen Discord. Ik heb wel vrijwel alle Exotics en 3 classes op power / light level 385.

PvP is ook niet m'n ding, maar ik ben het niet eens met je dat het om gear i.p.v. skill gaat. PvP gaat eigenlijk alleen om skill en nauwelijks om gear.

Sinds patch zijn er een paar wapens die triple-tap kills kunnen doen. Dat zijn geen exclusieve wapens die moeilijk te krijgen zijn, ze zijn voor iedereen bereikbaar binnen redelijke effort. Triple-tap headshots is wel pure skill, dit doe je niet zomaar. Daarnaast is in-air accuracy omhoog gegaan, waardoor ook daar de skill-gap (kunnen raken vanuit de lucht) groter is geworden.

Armor doet ook weinig ter zake...de base stats en de mods maken maar een klein verschil en masterwork maakt op een hele match ook niet veel uit (duur van supers is misschien 10-20 seconde op een match van 10 minuten).
Zoals anderen al aangeven, ik zou eerst campaign gaan (tenzij je niet verder komt door too low level). Campaign rewards zijn doorgaans meh als je boven soft-cap zit, die kun je dus beter pakken als je nog onder de soft-cap zit. Public event rewards zijn langer nuttig en ik verwacht dat je ze zult doen voor weeklies / dailies.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhrvanB
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-08 22:19
Dit weekend Destiny 2 via PS Plus gedownload (want gratis). Ondanks mijn negatieve vooroordelen bevalt de gameplay prima.

Ik vind het coöp spelen wel wat minder.. Het aanmaken van een fireteam / actief op zoek gaan naar medespelers voor zo'n team bevalt mij niet zo. Ik heb geen vrienden die dit spelen, had het makkelijker gevonden als men bepaalde missies kunnen joinen (zoals bv The Division).

Mocht iemand tips hebben om makkelijker zieltjes te winnen voor mijn fireteam hoor ik dit graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
mfneed schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:45:
[...]

Als je een campaign voltooid, krijg je minder (in aantal) gear, dan wanneer je een public event of strike voltooid.
Daarnaast kan je Patrols en Public events tegelijk doen en krijg je dus voor beide XP.
hierdoor ga je sneller in levels stijgen. Dan ben ik ook weer sneller op het punt dat je milestones moet gaan halen voor powerfull gear en hoop daarmee sommige milestones makkelijker te kunnen halen.
Zarhrezz schreef op maandag 3 september 2018 @ 15:17:
[...]

Ik speel ook voornamelijk solo, geen raids daarom en geen Discord. Ik heb wel vrijwel alle Exotics en 3 classes op power / light level 385.

PvP is ook niet m'n ding, maar ik ben het niet eens met je dat het om gear i.p.v. skill gaat. PvP gaat eigenlijk alleen om skill en nauwelijks om gear.

Sinds patch zijn er een paar wapens die triple-tap kills kunnen doen. Dat zijn geen exclusieve wapens die moeilijk te krijgen zijn, ze zijn voor iedereen bereikbaar binnen redelijke effort. Triple-tap headshots is wel pure skill, dit doe je niet zomaar. Daarnaast is in-air accuracy omhoog gegaan, waardoor ook daar de skill-gap (kunnen raken vanuit de lucht) groter is geworden.

Armor doet ook weinig ter zake...de base stats en de mods maken maar een klein verschil en masterwork maakt op een hele match ook niet veel uit (duur van supers is misschien 10-20 seconde op een match van 10 minuten).

[...]

Zoals anderen al aangeven, ik zou eerst campaign gaan (tenzij je niet verder komt door too low level). Campaign rewards zijn doorgaans meh als je boven soft-cap zit, die kun je dus beter pakken als je nog onder de soft-cap zit. Public event rewards zijn langer nuttig en ik verwacht dat je ze zult doen voor weeklies / dailies.
385 is erg netjes solo, ik denk dat ik nog heel veel uurtjes meer moet spelen om 385 te kunnen halen.
Het valt mij op dat ik in PvP soms leuke matches heb, wanneer de meeste onder de 380 zitten.
Ik wordt pas echt ingemaakt, wanneer het andere team op 390+ zitten. Dan verlaat ik de game ook altijd (mits ik voor een milestone alleen een match hoef te voltooien)

Campaign reward zijn inderdaad Meh.
Maar ik denk dus zelf dat het leuker is om flink in levels te stijgen dmv public events en patrols en daarna aan de campaign te beginnen.
Ik wil zeg maar de eerste dag veel public events en patrols voltooien en dan de dag erop of later in de avond beginnen aan de campaign.
Zal de eerste week of in het weekend wel klaar zijn met het verhaallijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
zijn er al men die gister gespeeld hebben en een mening hebben kunnen vormen, snap dat dat niet kan zo snel maar een eerste indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Vegetto schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:08:
zijn er al men die gister gespeeld hebben en een mening hebben kunnen vormen, snap dat dat niet kan zo snel maar een eerste indruk?
Heb enkel een stuk campaign gespeelt en dit was zeer vermakelijk. Goede sfeer, graphics, sound.
Tis uiteraard weer meer van hetzelfde maar dit doet Bungie gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Paar uur speeltijd, voornamelijk campaign. Dat zit gewoon weer goed, zo op het eerste gevoel betere vibe Warmind.

Bows is wennen...ik vind het wel een leuk alternatief voor guns, de feel is echt anders. De armor perks zijn nuttig, maar ik hoop dat de grind niet te erg wordt. De juiste looks met de juiste mods kan wel eens een uitdaging (of enorme time-sink) worden.

Verder met de Collections, Triumphs en Director overhaul een hoop UI veranderd en da's even wennen. Dat nu vrijwel alles met bounties wekt i.p.v. challenges ben ik nog niet heel enthousiast over....je moet eerst een rondje doen om die dingen aan te clicken voordat je aan de gang gaat. Tja. Ze zijn wel nuttig geworden wat betreft de rewards (i.t.t. season 3 bounties die niets opleverde dat je niet al teveel had). Er is wel duidelijk meer te doen, op dagelijkse basis, dus daar zit zeker vooruitgang.

Oh ja...na vrijspelen van de nieuwe Solar super voor Hunter is het voor mij nooit meer Golden Gun, dat is zeker.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Pykow
Misschien klikt het raar, maar ik heb met zweet handen achter mijn PC gezeten tijdens het spelen van de "laatste" campaign missie.
Zonder te spoilen kan ik je vertellen dat je niet alleen goed moet kunnen schieten, maar je moet ook echt goed kunnen bewegen en springen. Je merkt het wel als je zover bent gekomen.
Daarnaast kwamen mijn zweet handen doordat ik een maatje had meegenomen die een te lage item level had om de laatste missie te spelen. Zo stond ik dus vaak in mijn eentje en hem steeds te reviven voor extra spanning.

Als warlock heb ik gelijk de Chaos reach (Nieuwe Arc super) vrijgespeeld.
Heerlijk in PvE en denk ook zelfs nuttig in PvP.
Denk in ieder geval goed na (of benuttig het internet) om te bepalen welke super je wilt unlocken.
Je kan namelijk maar 1 super unlocken en daarmee ga je heel de campaign spelen.
Ik weet dat andere supers ook te verkrijgen zijn, al moet ik nog even inlezen hoe dat precies te werk gaat.

Daarnaast hebben ze triumphs (wat dus achievements zijn) toegevoegd en dat is leuk voor de echte grinder.
Destiny 2 is in mijn ogen een echte grind en loot game, dus ik ben hier wel positief over te spreken.
Ook kan je nu alle bounties Tracken, zodat je met de TAB toets simpel kan zien hoever je met een bounty bent. Erg handig.

De campaign zit goed in elkaar, ik kan alleen niet echt zeggen hoeveel uur je puur en alleen met de campaign bezig bent. Zoals ik eerder had aangegeven in dit topic (of ook in de console topic) ben ik eerst gegaan voor Power level en maximum level 50 halen. Met XP boost van 4 uur (waarbij ik denk 2 uur van gebruik heb kunnen maken) en een ghost die 10% XP boost gaf in strikes, was ik al vrij snel op een hoge rank. Sterker nog ik kreeg al snel gear van 502 en 503, terwijl ik nog maar rank 38 was.in totaal ben ik denk ik 10 uur bezig geweest en ben nu met een exotic quest bezig nadat je het verhaal hebt uitgespeeld

De softcap is 500 en je moet daarna zoals gewoonlijk opdrachten voltooien met Powerfull gear.
Op dit moment zit mijn item power op 502 met als sterkste wapen maar op 508.
Nu is het kwestie van grinden en zorgen dat je de 540 gaat halen voor de nightfall strike

Daarnaast heb je ook Gamblit toegevoegd gekregen.
alleen ben ik hier nog niet aan toegekomen.
Ik weet niet of je perse een fireteam nodig hebt van 4 man, of dat je solo kan spelen en gematch wordt met random 3 andere spelers. Ik hoop het laatste, want speel regelmatig solo en mijn item level ligt momenteel hoger dan van me maten

Ik heb wat tekst dik gedrukt gemaakt, wat een beetje de highlights zijn

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
Bedankt voor de uitgebreide antwoorden, daar kan je wat mee :-) vanavond maar weer eens opstarten na een lange tijd, lekker vanaf lvl 25 ... haha

• Zarhrezz
Pykow schreef op donderdag 6 september 2018 @ 09:31:
Zonder te spoilen kan ik je vertellen dat je niet alleen goed moet kunnen schieten, maar je moet ook echt goed kunnen bewegen en springen. Je merkt het wel als je zover bent gekomen.
Oh crap...kan ik allemaal niet _O-

Hoewel, gisteren nog wel een momentje gehad waar ik zoiets had van 'wow, cool..deed ik dat?' In een boss-fight adds vanuit cover-positie over de cover richting de boss triple-jump en in-air bow naar full draw + aim, release voor headshot op boss en voor de landing pop nieuwe Hunter Solar super...en landen tussen alleen maar corpses. Dat zijn toch wel de momentjes die je avond maken.
Daarnaast heb je ook Gamblit toegevoegd gekregen.
alleen ben ik hier nog niet aan toegekomen.
Ik weet niet of je perse een fireteam nodig hebt van 4 man, of dat je solo kan spelen en gematch wordt met random 3 andere spelers. Ik hoop het laatste, want speel regelmatig solo en mijn item level ligt momenteel hoger dan van me maten
Net als Crucible wordt je als solo-queue gematcht, geen zorgen dus.

Gambit is wel echt een leuke mode. Wel handig om je een beetje in te lezen, dat wel.
Bv. als het om banking van motes gaat; als je 5, 10 of 15 motes in éé'n keer bankt, spawnt er bij je tegenstander een blocker (en kunnen ze niet banken). De 5 is een lichte blocker, 10 is een offensief gevaarlijke blocker (grotere kans dat tegenstanders dood gaan en bij death verlies je alle carried motes) en de 15 blocker is een bullet-sponge...niet extreem gevaarlijk maar kost wel veel tijd (en dus langere tijd geen banking door je tegenstander).

Effectief banking is dus belangrijk. Ook verlies je alle motes als je doodgaat, dus naar de 10 of 15 is wel een afweging van het risico van verlies van alle motes (en dus progress voor je team).

Ook belangrijk: als de primordial er is, eerst de luitenants afmaken; zolang die leven, heeft de primordial damage resistance.

Verder is het PvP element (invasion) ook interessant. De enemy player komt volgens mij niet op de radar, dus als er een invasion komt, is het goed opletten / rondkijken. Een invasion wordt goed aangekondigd en ook scherm-kleur wordt aangepast (rood filter-achtig) dus je wordt goed gewaarschuwd.

Ik vermaak me er in ieder geval wel mee...het is goed chaotisch op PvE vlak met een beetje PvP in de mix, het is vlot en ook duren matches niet heel lang (wat bij sommige Crucible matches nog wel eens een ding is).

Klopt het trouwens dat er geen ornaments meer zijn voor Crucible en Strikes?

<GOT> Zarhrezz#2885

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ik ben ook weer begonnen! Mochten er mensen samen willen spelen stuur maar een pbtje of invite! O-)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

DarkElement schreef op donderdag 6 september 2018 @ 15:19:
Ik ben ook weer begonnen! Mochten er mensen samen willen spelen stuur maar een pbtje of invite! O-)
sssdarkelement jij speelt op de ps4 ksst naar je eigen topic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Na wat uurtjes spelen en nadenken over load-outs bekruipt mij wel het gevoel dat de primary ammo energy weapons flink gedevalueerd zijn. Dit doordat snipers, trace rifles, fusion rifles en shotguns grotendeels in deze slot zitten. Daarnaast is de precision damage voor primary ammo kinetic weapons omhoog. Er zijn wel wat keuzes voor kinetic sniper / fusion / shotgun, maar da's toch beperkt.

Doordat special ammo wat beperkter voorradig is, wil je daar bang-for-buck terwijl je primary ammo wapen all-round effectief moet zijn. Ik kom dan toch bijna altijd uit op primary kinetic + (exotic) special energy.

Hoe ervaren jullie dit? Hebben jullie nog loadouts met een primary ammo energy weapon als main weapon?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Vind het idee voor het unlocken van een nieuwe super helemaal niks.

Voor diegene die vaak alleen Destiny spelen is een Tier 2 of the Blind Well halen onbegonnen werk, de drop is laag en het aanta spelers zal straks snel afnemen.
Zie op het Destiny forum dat sommige al 11 uur bezig om een seed of light te bemachtigen.
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!