Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Blisterin_Bull schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:45:
Tja, niet zo gek in een sociale open wereld game. Het doel van het spel is endgame te bereiken en zo met andere mensen samen te spelen in bijv. Nightfalls, Raids, en Crucible. Destiny wordt altijd snel saai voor een solo speler, was in D1 ook al zo.
Mja, tis hier nog erger dan D1 heb ik het idee. Heel veel content is gewoon niet toegankelijk voor een solo player. :(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mwoh, valt wel mee. Het enige wat echt niet toegankelijk voor een solo speler is zijn de raids en trials of the nine. Heroic strikes hebben matchmaking, en de nightfall kan je makkelijk mensen voor vinden via de tweakers discord. Er is wel guided games voor de nightfall, maar daar is vaak een lange wachtrij voor. De rest van je milestones kan je wel alles solo doen. Maar het blijft redelijk eentonig

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind het schieten in Destiny 2 wel lekker, daarom jammer dat het na 20 zo snel ophoudt als je geen strikes/raids/etc wil doen. Crucible (pvp) heb ik al helemaal niks mee. Maar tis toch wel een beetje triest dat ik solo in de end game amper aan exotics kan komen. Mijn power level is 275 en ik denk dat ik dat niet echter hoger meer krijg met legendaries ... Heb ondertussen wel 150 legendary shards, maar die Xur is er maar twee dagen per week (hoezo ??) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Xur is er vanaf vrijdagavond tot reset (dinsdagavond). Hij bevindt zich altijd op de wekelijkse Flashpoint planeet, behalve als het Mercury is, waar non-dlc gebruikers geen toegang tot hebben. Dan is hij in de tower hangar, op de trap achter Dead Orbit.

Maar is dat echt alleen je doel? Max. light halen en exotics verzamelen? Want power level heeft 0 waarde is non-endgame content. Daarnaast kan je wel hoger halen, het duurt alleen wat langer. Je kan elke week de milestones opnieuw doen die je Powerful Gear geven.

Daarnaast kan je bij Xur een 3 of coins kopen. Die geven vier uur lang een iets hogere exotic kans bij het doen van patrol beacons, en adventures. Dus ik pop er altijd eentje aan het begin van m'n speelsessie, tezamen met een fireteam medaillon.

[ Voor 19% gewijzigd door Blisterin_Bull op 22-01-2018 20:12 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben er denk ik wel klaar mee. Beetje jammer, want het schiet echt lekker weg, maar voelt erg doelloos...
Maar goed, toch van de campaign en het rondlopen genoten :)

Ook jammer dat alles tekens de zelfde locaties is. Lost sector, missions, patrols, je kotm velen malen door dezelfde areas. Die heb ik nu dus ook wel gezien ...

[ Voor 32% gewijzigd door -SaveMe- op 22-01-2018 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Heb alle Faction ornaments! Ook de sparrows en ghosts, wel geen enkel ship, maar daar lig ik niet van wakker. (Damn die FCW grenade ornament als hunter..)
-SaveMe- schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:38:
Ik ben er denk ik wel klaar mee. Beetje jammer, want het schiet echt lekker weg, maar voelt erg doelloos...

Ook jammer dat alles tekens de zelfde locaties is. Lost sector, missions, patrols, je kotm velen malen door dezelfde areas. Die heb ik nu dus ook wel gezien ...
Moet eens groepje vinden voor Rat King te halen, interesse? Men Battle-net tag staat in de Tweakers D2 discord channel. GoT clan is ook nogal redelijk rustig, denk zelfs niet dat de raid al gecleared is geweest. Daar moet ik ook nog eens binnen zijn, tijd om op discord te komen :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
-SaveMe- schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:38:

Alle Enemies zijn het zelfde als in D1, ze hebben soms alleen een andere kleurtje. Bungie is er creatief geweest om alle planeten met de zelfde enemies vol te stoppen..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
BlaSfem0n schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:34:
GoT clan is ook nogal redelijk rustig, denk zelfs niet dat de raid al gecleared is geweest. Daar moet ik ook nog eens binnen zijn, tijd om op discord te komen :)
Ghosts heeft gisteren Raid wel gecleared (thanks clannies), Trials staat nog open.

Gisteren weer verder gegaan op m'n Hunter...story door en direct alle Adventures die beschikbaar zijn. Ik ben nu aan Unbroken toe en inmiddels level 24. Gear jump gisteravond was echt wel bizar; de avond startte ik met power level net onder de 200, eind van de avond rond de 305. Toen ik 230 power zat kwam er een zwik drops rond de 285 langs en na token dumps zat ik 300+. Aan een kant ook wel weer jammer; dat betekent dat ik nu, voor einde campaign, eigenlijk al met 2 karakters zit die alleen nog progressie zullen boeken op de weekly milestones.

Goed, de hele Osiris verses heb ik nog open staan, dus er is nog wel een en ander te doen, maar laten we wel wezen, da's vooral grinding for mats...terwijl Bungie geen grinding game wil, toch?

Wat ik wel mis, is een manier om naast de weeklies (waar er een paar voor mij al buiten bereik zijn omdat ik doorgaans niet op Discord kan gaan zitten) toch wat progress te kunnen maken...ook al is het maar +1 t.o.v. huidige power level. Nightfall adventures ofzo...mag best 1-2 uurtjes kosten, als je er maar een goede kans hebt op een (minor) upgrade.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Zarhrezz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:52:
[...]

Goed, de hele Osiris verses heb ik nog open staan, dus er is nog wel een en ander te doen, maar laten we wel wezen, da's vooral grinding for mats...terwijl Bungie geen grinding game wil, toch?

Wat ik wel mis, is een manier om naast de weeklies (waar er een paar voor mij al buiten bereik zijn omdat ik doorgaans niet op Discord kan gaan zitten) toch wat progress te kunnen maken...ook al is het maar +1 t.o.v. huidige power level. Nightfall adventures ofzo...mag best 1-2 uurtjes kosten, als je er maar een goede kans hebt op een (minor) upgrade.
Als je de Osiris questchain doet, krijg je volgens mij meerdere keren een powerfull engram als beloning.
Nadien kan je ook de Brother Vance Forge wapens halen (max 4 per reset, helemaal op het einde krijg je nog een extraatje dat je zelf maar moet ontdekken).

[ Voor 9% gewijzigd door BlaSfem0n op 23-01-2018 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
BlaSfem0n schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:18:
Als je de Osiris questchain doet, krijg je volgens mij meerdere keren een powerfull engram als beloning.
Ja, op m'n Warlock al gedaan. Die Heroic replays van de Adventures zouden ze ook naar de andere planeten moeten brengen...da's toch interessanter dan normale replay.
Nadien kan je ook de Brother Vance Forge wapens halen (max 4 per reset, helemaal op het einde krijg je nog een extraatje dat je zelf maar moet ontdekken).
Dat riedeltje heb ik dus nog open staan en ga ik ook zeker doen, maar het heeft wel een hoog grind-gehalte vanwege de upgrade materials.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Punkbuster schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Alle Enemies zijn het zelfde als in D1, ze hebben soms alleen een andere kleurtje. Bungie is er creatief geweest om alle planeten met de zelfde enemies vol te stoppen..
Ja dat ook nog eens. Tis meer een expansion dan een nieuwe game eigenlijk. In deze video kan ik me wel vinden...

BlaSfem0n schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:34:
Moet eens groepje vinden voor Rat King te halen, interesse? Men Battle-net tag staat in de Tweakers D2 discord channel. GoT clan is ook nogal redelijk rustig, denk zelfs niet dat de raid al gecleared is geweest. Daar moet ik ook nog eens binnen zijn, tijd om op discord te komen :)
Ik speel op PS4 :> Ik ga vanavond laatste blauwe mission doen en dan stop ik er mee ...

[ Voor 35% gewijzigd door -SaveMe- op 23-01-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Tsja, als je had verwacht dat er nieuwe enemies zouden zijn dan heb je het hele verhaal in Destiny 1 volgens mij niet helemaal goed begrepen. Er zijn genoeg nieuwe bestemmingen die prachtig zijn gemaakt. Daar ligt het probleem van Destiny 2 echt niet in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Steefanus schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:36:
Tsja, als je had verwacht dat er nieuwe enemies zouden zijn dan heb je het hele verhaal in Destiny 1 volgens mij niet helemaal goed begrepen. Er zijn genoeg nieuwe bestemmingen die prachtig zijn gemaakt. Daar ligt het probleem van Destiny 2 echt niet in hoor.
Ik vind de game ook erg mooi. Omgevingen zijn erg mooi en daar heb ik van genoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
-SaveMe- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:33:
Ja dat ook nog eens. Tis meer een expansion dan een nieuwe game eigenlijk.
Gezien de hoeveelheid content vind ik dat echt onzin. Als je er rustig doorheen gaat, alle adventures doet, alle missions doet, dan ben je echt wel een tijdje onder de pannen. Meer dan genoeg uren vermaak voor een full price.

Curse of Osiris is duidelijk een expansie en best een aardige wat betreft hoeveelheid content. Als we Osiris vergelijken met de base game, is het verschil in grootte een factor 4 ofzo. De base game een expansie noemen omdat er dezelfde enemy races in zitten als de voorganger gaat een beetje nergens over.

Ja, het spel heeft z'n tekortkomingen en er waren vast dingen beter in het eerste deel...maar er waren vast ook dingen minder goed in het eerste deel.

Dingen als niet de strike of Crucible game mode kunnen kiezen...sure enough, zeker valide punten. Shaders nu als drop in plaats van unlock...als dat echt in een top-10 slechte dingen aan een game terechtkomen, is het wel een prima game.

Het punt over de Raid is ook typisch in gamerland. De ene groep klaagt dat het te moeilijk is, de rest dat het te makkelijk is. Vanilla Diablo 3 Torment all over again.

De time limit op Nightfall Strike zou ik er ook graag af zien (dan kan ik het ook eens solo doen)...harde time limits + no reward on failure is nooit leuk. Bij Diablo 3 greater rifts is het in ieder geval nog zo dat het fixed 15 minuten is (minder lang dan Strikes dus) en de RG dropt nog steeds heel goed en daarnaast is de XP goed...en zelfs dan is falen niet leuk. Nightfall Strike is gewoon insult to injury.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De nightfall is ook te doen met de tijdslimiet solo te doen, getuige alle youtube SOLO NIGHTFALL videos. Dat niet iedereen het kan is geen reden tot klagen op de tijdslimiet, omdat ie daar helemaal niet voor ontworpen is. Niet genoeg content voor solo players zou nooit een reden tot klagen moeten zijn. Dat iemand solo wilt spelen in een online social game is best, maar mag geen eis voor solo content zijn.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zarhrezz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:10:
[...]

Gezien de hoeveelheid content vind ik dat echt onzin. Als je er rustig doorheen gaat, alle adventures doet, alle missions doet, dan ben je echt wel een tijdje onder de pannen. Meer dan genoeg uren vermaak voor een full price.

Curse of Osiris is duidelijk een expansie en best een aardige wat betreft hoeveelheid content. Als we Osiris vergelijken met de base game, is het verschil in grootte een factor 4 ofzo. De base game een expansie noemen omdat er dezelfde enemy races in zitten als de voorganger gaat een beetje nergens over.
Goed expansion is mss wat overdreven, maar de DLC vind ik persoonlijk zijn geld niet waard (zon dik twee uur aan quests, rest van de content niet zo interessant).

Jammer, want ik vind het shooten in Destiny 2 echt heel vet, voelt erg goed aan! Speelt lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:53:
De nightfall is ook te doen met de tijdslimiet solo te doen, getuige alle youtube SOLO NIGHTFALL videos. Dat niet iedereen het kan is geen reden tot klagen op de tijdslimiet, omdat ie daar helemaal niet voor ontworpen is.
Sure, ik weet dat het kan. Maar hoeveel van die video's zijn op een zodanige power level dat de milestone ervan nog iets oplevert?

Maar goed, niet alles hoeft direct nut te hebben, prestige is ook prima...maar helemaal niets overhouden aan een fail blijft toch...meh.
Niet genoeg content voor solo players zou nooit een reden tot klagen moeten zijn. Dat iemand solo wilt spelen in een online social game is best, maar mag geen eis voor solo content zijn.
Sure, als het maar van tevoren duidelijk is hoeveel er wel of niet mogelijk is. Vooralsnog kan ik als solo speler (geen discord / headset) de raid en de trials niet doen. De prestige probeer ik wellicht nog wel eens solo. Prima hoeveelheid content die solo te doen is.

Waar het manco zit op het moment in het 'online social game' gedeelte, waar Bungie vergeten heeft iets te implementeren om dat social stuk te faciliteren. Geen chat kanalen is gewoon exotic fail. Kijk naar Diablo 3 o.i.d., meer is echt niet nodig om een groepje clannies / friends bij elkaar te krijgen voor Nightfall / Raid / Trials...nu moet je dar een 3rd party programma voor gebruiken.
Dat zeker...hoewel bepaalde wapens nog wel wat aandacht mogen krijgen. Er zijn er toch bij die gewoon net niet lekker voelen en dat is jammer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Leeft D2 nog? Ik lees veel dat het een slechte game is en veel spelers die gestopt zijn maar het lijkt mij echt een top game.
Is het nog de moeite dat ik dit aanschaf? Of is er niet veel leven meer te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Valdourian schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:15:
Leeft D2 nog? Ik lees veel dat het een slechte game is en veel spelers die gestopt zijn maar het lijkt mij echt een top game.
Is het nog de moeite dat ik dit aanschaf? Of is er niet veel leven meer te vinden?
Ik zou het geld in een betere game stoppen.
Voor zover mij bekend is vrijwel iedereen gestopt binnen een maand na release.
De DLC was ook bijzonder zwak.

Feit dat er al een week niemand iets gepost heeft zegt genoeg lijkt mij. :)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 31-01-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
unfor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:25:
[...]

Ik zou het geld in een betere game stoppen.
Voor zover mij bekend is vrijwel iedereen gestopt binnen een maand na release.
De DLC was ook bijzonder zwak.

Feit dat er al een week niemand iets gepost heeft zegt genoeg lijkt mij. :)
En wat is er zo slecht dat iedereen stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Valdourian schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:30:
[...]

En wat is er zo slecht dat iedereen stopt?
Daarvoor verwijs ik je even naar youtube, denk dat je moeite hebt om iets positiefs te vinden momenteel.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EEUB_HGEXyg]

etc.

[ Voor 26% gewijzigd door unfor op 31-01-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Al zouden ze de raids naar 3 man zetten dan zie ik het nog wel zitten. Ik speel te casual om überhaupt met 6 man te kunnen spelen en ik denk dat meer mensen dat hebben.

Deze game zo nu en dan aanzetten vind ik dan ook prima, maar als je het full time gaat spelen dan verveel je je binnen 2 weken.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik vermaak me nog prima, hoewel de raid en de nightfall voor mij buiten bereik zijn (doorgaans geen headset / Discord). Ik heb 2 karakters en op beide de andere weekly milestones doen redt ik net binnen de week. Voor mij dus prima.

Als je van plan bent meer dan een paar uurtjes per dag te spelen en je bent niet dol op PvP dan zou ik inderdaad iets anders zoeken. Het is gewoon geen die-hard grind game. Ook is het wat betreft itemization geen Diablo-achtige game...er zijn een hoop items, maar lang niet zoveel als in bv. Diablo 3. Ben je dus een echt collector, dan zal je hier wel een paar maandjes mee zoet zijn, maar geen jaren.

Het is zeker niet zo slecht als youtube of reddit doet geloven...maar ja, zeuren is makkelijker en op youtube ook nog eens een bron van inkomsten voor een hoop mensen.

Speel je casual / semi-casual dan is het een prima game voor je geld. Wil je die-hard grinden dan niet.

Vraagje voor de meer ervaren D2 spelers: zit er in de Iron Banner gear die echt de moeite is? Ik heb weinig (tot niks) met PvP. Als het dus puur cosmetics scoren is, laat ik 'em lekker lopen...dan doe ik liever quests, strikes en public events.

[ Voor 12% gewijzigd door Zarhrezz op 31-01-2018 17:44 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Alle gear in D2 "was" cosmetic... tot de patch van gister. Daarmee hebben ze perks toegevoegd aan de raid gear (voornamelijk bonus damage IN de raid). Daarnaast kun je armor masterworken, maar dat doet behalve damage resistance tijdens je super niet veel.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Blisterin_Bull schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 04:41:
Alle gear in D2 "was" cosmetic... tot de patch van gister. Daarmee hebben ze perks toegevoegd aan de raid gear (voornamelijk bonus damage IN de raid). Daarnaast kun je armor masterworken, maar dat doet behalve damage resistance tijdens je super niet veel.
Je kan nu wel een set puur op looks nemen, en dan via masterworks de stats rerollen naar iets dat je beter bevalt, dus dat is wel een voordeel. Zeker voor de hunters met teveel mobility op hun armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, dat klopt. Zo heb ik die warlock starter gear-set die je van Ikora krijgt omgetoverd naar een mix van resilience en recovery. Met een paar extra mods op de gearset heb ik nu
1 Mobility
6 Resilience
10 Recovery

In combinatie met Transversive Steps ren ik alsnog vlot :D

[ Voor 11% gewijzigd door Blisterin_Bull op 01-02-2018 09:44 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
BlaSfem0n schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:38:
Je kan nu wel een set puur op looks nemen, en dan via masterworks de stats rerollen naar iets dat je beter bevalt, dus dat is wel een voordeel. Zeker voor de hunters met teveel mobility op hun armor.
Da's wel lekker...voor Hunter ga ik voor Gensym Knight. Voor Warlock zat ik op Zavala set (Heavy) maar die ga ik wellicht naar iets dat er beter uitziet omzetten. Maar eens even kijken wat er mogelijk is. Fashion FTW.

De Manannan SR4 zit trouwens deze week in de Gunsmith engram lijst...voor wie 'em nog mist (zoals ik).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Bedoel je als je op engram preview klikt? Dat is geen indicatie van lootpool hoor. Dat zijn gewoon random placeholder wapens.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:32:
Bedoel je als je op engram preview klikt? Dat is geen indicatie van lootpool hoor. Dat zijn gewoon random placeholder wapens.
Ah...elders las ik dat juist die preview handig is omdat de pool wekelijks anders zou zijn...oh well.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Je kan ook destiny gear vendor tracker in het oog houden, om te zien of er een vendor is die 330 engrams heeft.

https://destiny-vendor-gear-tracker.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Zijn er tegenwoordig nog mensen van een van de clans online? Mocht het nog maar een kleine groep verdeeld over meerdere clans zijn, kunnen we ze wellicht samenvoegen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Zarhrezz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 00:01:
Zijn er tegenwoordig nog mensen van een van de clans online? Mocht het nog maar een kleine groep verdeeld over meerdere clans zijn, kunnen we ze wellicht samenvoegen.
Ik was gisteren online, ik ben heb niet zoveel tijd. Speel meestal 1 of 2 avonden en doe dan 3 strikes en log dan meestal weer uit haha.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Laatst online: 13-09 17:43
Ben een maandje of 2 geleden gestopt, omdat er eigenlijk niks meer te doen was. Is er inmiddels verandering ingekomen?

Heb 3 chars op 335 Plvl dus daar hoef ik t niet voor te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Kom wel online voor het Crimson event te bekijken :) Voor de rest is het wel stilletjes in de clan ja, maar tijdens PE's zie je nog wel wat volk meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
speelt iemand die game nog? zo ongelofelijk zonde wat ze hiervan gemaakt hebben.. doet pijn aan mijn ogen daar ik zo'n destiny 1 fan ben / was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Shreddaaa schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:36:
Ben een maandje of 2 geleden gestopt, omdat er eigenlijk niks meer te doen was. Is er inmiddels verandering ingekomen?

Heb 3 chars op 335 Plvl dus daar hoef ik t niet voor te doen..
Niet dat ik weet. Ik zit op 334 op m'n Hunter, Warlock er iets onder. Titan moet ik nog levelen. Ik heb nog een deel van de verses te doen, verder de multi-player quests (zonder in-game text chat is het voor mij een solo game). Verder alle adventures en quest wel compleet.

Ik kan wel zien dat mensen die wat meer tijd hebben er al doorheen zijn; na gear op 335 kun je nog wat cosmetics doen, maar dat is het wel...en de effort die dat kost staat niet echt in verhouding met wat je er dan voor krijgt.

Alle Exotics verzamelen is ook zoiets...de meeste zijn niet nuttig genoeg om te gebruiken, dus tja. Verder is het weekly checken van Xur de meest effectieve optie; engrams droppen te weinig om 'het spel spelen' het waard te maken als je voor een complete collectie gaat.

Ik heb er wel een beetje een vanilla D3 gevoel bij...toen waren een paar Uniques end-game en die dropte nooit, dus spelen had weinig zin. Pas met diversiteit en betere drop rates op uniques en set items was er echt iets te verzamelen. Dat mist vooralsnog wel in Destiny 2.

Edit: M'n opmerking over Exotics is gehoord, gisteravond 1 Exotic engram met daarin Hard Light, die bovenaan m'n lijstje stond. Vanavond maar eens aan de gang met het ding...ik kan indien nodig 3 armor slots een reduced recoil op energy weapon slotten maar de vraag is of dat echt nodig is.

[ Voor 9% gewijzigd door Zarhrezz op 15-02-2018 10:21 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

• Valdourian
Ik zie dat het spel €39 kost voor de gewone versie en €63 voor de expansion pass erbij via Blizzard zelf.
Zijn er andere sites die goedkoper aanbieden en betrouwbaar zijn? Ik wil mijn Battle.net niet kwijtraken door een ban ofzo :D

Hoewel ik enkel maar negatieve reacties over de game lees zou ik het toch graag beginnen spelen.
Ik heb trouwens gehoord op Twitch dat er in maart een grote update zit aan te komen. Iemand hier meer nieuws van?

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dev roadmap kan je gewoon op de bungie website vinden ;)

https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/Update/46612

Systeem specs

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

Hoi allen,

Ik speel al een tijdje D2 met 2 vrienden, waarvan er 1 net als ik de season pass heeft, en we zouden graag eens de Trials en Raid kunnen doen, dus zoeken we een clan. Een paar dagen geleden speelden we in het crimson event tegen iemand van GoT en dat deed me natuurlijk direct denken aan.. GoT. Dit was Quukske van Ghosts of Tweakers, dus nu vroegen wij ons af (althans, de vriend met pass en ik) of GoT (Ghosts, of de andere) nog een beetje actief is en of we daar bij zouden kunnen? We zijn dus allebei NL en gebruiken discord.

Ik lees hier vrij veel negatiefs over D2 maar wij hebben tot nu toe nog gewoon lol (en doen veel pvp, bij gebrek aan opties tot raid en zo) en zouden graag wat meer van het spel kunnen zien :).

Mijn battletag is Anahka#2910.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Als er wat opgekuist wordt, zal er zeker nog wel plaats zijn voor volk. Maar je moet eens kijken in de topic start of zo wie er effectief invites doet/kan.

Vanavond of morgen eens een goei potje Crimson doen via de machtmaking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:22
Termy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:54:
Hoi allen,

Ik speel al een tijdje D2 met 2 vrienden, waarvan er 1 net als ik de season pass heeft, en we zouden graag eens de Trials en Raid kunnen doen, dus zoeken we een clan. Een paar dagen geleden speelden we in het crimson event tegen iemand van GoT en dat deed me natuurlijk direct denken aan.. GoT. Dit was Quukske van Ghosts of Tweakers, dus nu vroegen wij ons af (althans, de vriend met pass en ik) of GoT (Ghosts, of de andere) nog een beetje actief is en of we daar bij zouden kunnen? We zijn dus allebei NL en gebruiken discord.

Ik lees hier vrij veel negatiefs over D2 maar wij hebben tot nu toe nog gewoon lol (en doen veel pvp, bij gebrek aan opties tot raid en zo) en zouden graag wat meer van het spel kunnen zien :).

Mijn battletag is Anahka#2910.
Ik heb hetzelfde. Ik speel zelf niet zo heel erg veel, maar omdat we (ik en een vriend van me) eigenlijk alleen nog maar aan het grinden zijn is het jammer dat we niet aan de raid toekomen. Maar het is niet makkelijk om mensen bij elkaar te krijgen. Van de andere kant kost de raid echt serieus veel tijd, zeker de eerste keer (als je het al haalt).

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:02

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

JerX schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 07:54:
[...]

Ik was gisteren online, ik ben heb niet zoveel tijd. Speel meestal 1 of 2 avonden en doe dan 3 strikes en log dan meestal weer uit haha.
Oh heeft pikkebaas dit spel ook. Alles goed ;) Heb je al is een nieuwe computer gekocht ?

ontopic spel gaat snel vervelen en is eigenlijk veel te makkelijk zit geen uitdaging in. voor de rest mooi spel en wel vermakelijk maar niet als mmo-rpg

[ Voor 4% gewijzigd door NLKornolio op 16-02-2018 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
NLKornolio schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:12:
ontopic spel gaat snel vervelen en is eigenlijk veel te makkelijk zit geen uitdaging in. voor de rest mooi spel en wel vermakelijk maar niet als mmo-rpg
Het is geen spel waar je jaren mee gaat doen inderdaad; op itemization zit er te weinig in om te verzamelen en aangezien er geen stat-variatie op items zit (zoals in WoW, Diablo, PoE, etc.) is een 2e drop van hetzelfde item direct salvage, zeker omdat je items met je power level meegroeien.

Wat ook mist (t.o.v. bv. Diablo 3) zijn achievements; gewoon wat dingen om te doen die leuk zijn en niet direct gear-grinding zijn. Ik ben bv. voor de gein / als afwisseling per planeet alle regional chests + alle lost sectors aan het aftikken (alle adventures / quests al gedaan...behalve de required-multiplayer quest steps). Het zou leuk zijn als er aan dat soort achievements wat cosmetics gehangen worden...een emblem voor alle lost sectors op een planeet, eentje voor alle regional chests, een aura voor alle sectors op alle planeten...dat soort werk.

Wat ook niet helpt is dat er maar 3 classes zijn en dat er per class weinig variatie zit in gear-per-subclass...je wisselt hooguit 1 item, als je al tussen subclasses wisselt (want laten we wel wezen, de speelstijl verandert daar niet heel veel door). Vergelijk ik dat met Diablo 3, dan zie je tegenwoordig door de sets 3-4 verschillende speelstijlen per class waarbij bepaalde sets / speelstijlen duidelijk andere doelen hebben, waardoor het nuttig is meerdere volledige gear-sets te hebben met in zo'n gear-set compleet andere items. En natuurlijk meer dan het dubbele aan item slots.

Dat gezegd hebbende, heeft het Diablo ook jaren gekost om op dat punt te komen en aan Destiny 2 wordt nog druk ontwikkeld...de 2e content van de seasonal pass moet nog komen. Maar toch, gezien de opzet / basis is Destiny 2 een 'paar honderd uur' spel waar Diablo / PoE / WoW 'een paar duizend uur' spellen zijn. Dat zie ik eigenlijk niet veranderen...maar dat maakt van Destiny 2 geen slecht spel; een paar honderd uur voor €60-100 is geen slechte deal. Als je richting Action-RPG als Tomb Raider gaat, is het 20-30 uur voor dezelfde prijs.

Waar ik zelf het meest op zit te wachten is in-game chat, zodat je binnen je clan een groepje kan zoeken zodat ik ook de Raid / Nightfall eens kan doen...gewoon met semi-casuals die wel eens AFK moeten vanwege vrouw / kind. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat dat er niet bij release in zat...een multi-player game zonder in-game channels, dat verzin je toch niet?

Wat betreft de clan, de afgelopen avonden (en een stukje woensdagochtend) was ik altijd de enige van de clan online. Als dat bij de andere tweakers clan(s) anders is, wil ik wel overstappen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Zarhrezz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:51:
[...]

Het is geen spel waar je jaren mee gaat doen inderdaad; op itemization zit er te weinig in om te verzamelen en aangezien er geen stat-variatie op items zit (zoals in WoW, Diablo, PoE, etc.) is een 2e drop van hetzelfde item direct salvage, zeker omdat je items met je power level meegroeien.

Wat ook mist (t.o.v. bv. Diablo 3) zijn achievements; gewoon wat dingen om te doen die leuk zijn en niet direct gear-grinding zijn. Ik ben bv. voor de gein / als afwisseling per planeet alle regional chests + alle lost sectors aan het aftikken (alle adventures / quests al gedaan...behalve de required-multiplayer quest steps). Het zou leuk zijn als er aan dat soort achievements wat cosmetics gehangen worden...een emblem voor alle lost sectors op een planeet, eentje voor alle regional chests, een aura voor alle sectors op alle planeten...dat soort werk.

Wat ook niet helpt is dat er maar 3 classes zijn en dat er per class weinig variatie zit in gear-per-subclass...je wisselt hooguit 1 item, als je al tussen subclasses wisselt (want laten we wel wezen, de speelstijl verandert daar niet heel veel door). Vergelijk ik dat met Diablo 3, dan zie je tegenwoordig door de sets 3-4 verschillende speelstijlen per class waarbij bepaalde sets / speelstijlen duidelijk andere doelen hebben, waardoor het nuttig is meerdere volledige gear-sets te hebben met in zo'n gear-set compleet andere items. En natuurlijk meer dan het dubbele aan item slots.

Dat gezegd hebbende, heeft het Diablo ook jaren gekost om op dat punt te komen en aan Destiny 2 wordt nog druk ontwikkeld...de 2e content van de seasonal pass moet nog komen. Maar toch, gezien de opzet / basis is Destiny 2 een 'paar honderd uur' spel waar Diablo / PoE / WoW 'een paar duizend uur' spellen zijn. Dat zie ik eigenlijk niet veranderen...maar dat maakt van Destiny 2 geen slecht spel; een paar honderd uur voor €60-100 is geen slechte deal. Als je richting Action-RPG als Tomb Raider gaat, is het 20-30 uur voor dezelfde prijs.

Waar ik zelf het meest op zit te wachten is in-game chat, zodat je binnen je clan een groepje kan zoeken zodat ik ook de Raid / Nightfall eens kan doen...gewoon met semi-casuals die wel eens AFK moeten vanwege vrouw / kind. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat dat er niet bij release in zat...een multi-player game zonder in-game channels, dat verzin je toch niet?

Wat betreft de clan, de afgelopen avonden (en een stukje woensdagochtend) was ik altijd de enige van de clan online. Als dat bij de andere tweakers clan(s) anders is, wil ik wel overstappen.
Wat je daar opsomt, achievements, itemization, item stats, chat... zou dat niet allemaal nog kunnen komen door updates/expansions? Bungie is ijverig aan het werk voor het spel uit te breiden.
Het spel bestaat tenslotte nog maar 4 maand en het dan vergelijken qua content met games als Diablo 3, wow, poe,... die al jaren bestaan vind ik niet gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Valdourian schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:49:
Wat je daar opsomt, achievements, itemization, item stats, chat... zou dat niet allemaal nog kunnen komen door updates/expansions? Bungie is ijverig aan het werk voor het spel uit te breiden.
Het spel bestaat tenslotte nog maar 4 maand en het dan vergelijken qua content met games als Diablo 3, wow, poe,... die al jaren bestaan vind ik niet gepast.
Muah...Diablo 3 is absoluut niet meer de game die het was bij release (set items zijn bv. later gekomen, net als special powers op legendaries) maar het aantal classes, het aantal skills, achievements, meer dan het dubbel aantal item slots...dat was er toch echt allemaal al wel bij release. Destiny 2 begint wat dat betreft met een flinke achterstand.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Hoe is de bezetting van Ghosts of Tweakers? Daar nog wel mensen die inloggen, worden de clan weeklies nog gedaan? Nog admins die mensen kunnen toevoegen?

Guardians of Tweakers heb ik de afgelopen week (vrijwel elke avond wel een paar uurtjes gespeeld) totaal 1 andere clan member in de lijst (eventjes) online gezien. Da's geen beste score uit de 99 members.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mensen komen wel weer terug in mei met de volgende DLC. Er is nu simpelweg niets meer te behalen, dus spelen veel mensen weer andere spellen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ikzelf ga nog proberen vanavond wat Crimson op te snuiven, maar Ben voor de rest nogal bezig in The Division. Morgen is het terug Faction event maar heb alle unlocks daar de vorige keer al gehaald, behalve the ships en een paar wapens ook alle items. En om nu op elke class een ander faction setje te gaan grinden (waar ik de plaats toch niet voor heb om het weg te steken)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik ben helemaal niet van de PvP, maar Crimson is nog best aardig; naar m'n gevoel sneller dan normale quick play en als het echt unbalanced is, is het sneller afgelopen (na 3 rondes). Bij quick play wil het nog wel eens zo zijn dat een kant kansloos is en dan is het gewoon 5 minuten uitzitten...not fun.

Faction rally heb ik nog zat te unlocken (pas 1 keer meegedaan met 1 character) maar armors zijn toch alleen maar bestaande sets in een ander kleurtje. Op m'n Hunter draag ik Gemsys, Warlock moet Talon worden en Titan wordt Kairos. De faction keuze wordt dus gebaseerd op het wapen...mocht daar iets nuttigs tussen zitten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Zarhrezz schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:41:
Hoe is de bezetting van Ghosts of Tweakers? Daar nog wel mensen die inloggen, worden de clan weeklies nog gedaan? Nog admins die mensen kunnen toevoegen?

Guardians of Tweakers heb ik de afgelopen week (vrijwel elke avond wel een paar uurtjes gespeeld) totaal 1 andere clan member in de lijst (eventjes) online gezien. Da's geen beste score uit de 99 members.
Ik zit ook in ghosts en zie elke dag ongeveer 4-5 man online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Heb me trouwens goed vermaakt met Crimson Days (doubles). Was een leuk event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Steefanus schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:32:
Heb me trouwens goed vermaakt met Crimson Days (doubles). Was een leuk event :)
Ik vond het ook leuker dan de reguliere PvP...gewoon al het feit dat team-shooting bijna niet voorkomt omdat er simpelweg minder guns zijn om mee te team-shooten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Ik ben sinds kort level 20 en nog aan het uitzoeken hoe en wat, ik vind het een tof spel tot nu toe en gezien het feit dat ik casual 1-2x per week game, lijkt hetgeen dat velen negatief vinden voor mij juist positief te zijn.

Ik wil graag ook nog in de clan, zal een request naar ghosts sturen.. als er meer mensen nog een plek nodig hebben en we kunnen niet opruimen, kunnen we altijd nog een nieuwe clan oprichten.

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Behoorlijk inactief hier. :(
Ik ben nu power level 300, zijn er mensen die met mij willen groupen voor nightfall/raids? :)
Voeg me toe: Fur#21315

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:36
Is dit spel op de PC nu al dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
EdwardK123 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:10:
2 weken na release al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
EdwardK123 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:10:
Guardians of Tweakers clan in ieder geval wel. Ik speel de meeste dagen wel een paar uurtjes en ik zie helemaal nooit meer iemand van de clan online.

Is er bij Ghosts of Tweakers nog wel activiteit? Zo ja dan wil ik wel een invite =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Rustig aan. Ze komen wel (tijdelijk) terug bij de volgende DLC. Er valt nu simpelweg weinig te doen, als je alles al gezien hebt. Tenzij je de nightfall veranderingen (zelf modifiers kiezen, punten halen en emblems krijgen) leuk vind.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik kom nog wel eens een uurtje online per week bij guardians :p
Denk dat ik wellicht bij de volgende iron banner wel eens aan de bak ga voor de ornaments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 05:09:
Rustig aan. Ze komen wel (tijdelijk) terug bij de volgende DLC. Er valt nu simpelweg weinig te doen, als je alles al gezien hebt. Tenzij je de nightfall veranderingen (zelf modifiers kiezen, punten halen en emblems krijgen) leuk vind.
Heh, de volgende grotere update komt in mei. Als mensen al 2-3 maanden niet meer inloggen, zal een groot deel dat zelfs na een grote update / DLC niet meer doen. Daar verwacht ik dus weinig van.

Raid en Nightfall staan bij mij nog open, ik kan niet met headset spelen en in-game mogelijkheden om een groepje te vormen zijn nog steeds zo goed als afwezig. In de local chats zit ook niemand (want niet persistent en opt-in)...gewoon epic fail van Bungie op dat vlak.

Maar goed, ik moet nog een Titan naar 25 brengen (kan nu Io gaan doen) en m'n Warlock heeft nog een base 330 scout rifle en base 330 leg armor nodig voor de 335. Hunter is wel af.

De mei update zit ik wel erg op te wachten...er zijn aardig wat exotics die op zich interessant zijn, maar nu gewoon te weinig doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
De game is nu een tientje bij GameMania. Denk dat ik voor de prijs hem niet kan laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Dartillus schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 11:33:
De game is nu een tientje bij GameMania. Denk dat ik voor de prijs hem niet kan laten liggen.
Je kan er zonder meer lang genoeg lol mee hebben om een paar tientjes te rechtvaardigen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Zarhrezz schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:26:
[...]

Heh, de volgende grotere update komt in mei. Als mensen al 2-3 maanden niet meer inloggen, zal een groot deel dat zelfs na een grote update / DLC niet meer doen. Daar verwacht ik dus weinig van.

Raid en Nightfall staan bij mij nog open, ik kan niet met headset spelen en in-game mogelijkheden om een groepje te vormen zijn nog steeds zo goed als afwezig. In de local chats zit ook niemand (want niet persistent en opt-in)...gewoon epic fail van Bungie op dat vlak.

Maar goed, ik moet nog een Titan naar 25 brengen (kan nu Io gaan doen) en m'n Warlock heeft nog een base 330 scout rifle en base 330 leg armor nodig voor de 335. Hunter is wel af.

De mei update zit ik wel erg op te wachten...er zijn aardig wat exotics die op zich interessant zijn, maar nu gewoon te weinig doen.
Sterker nog, heb de game incl. de dlc gekocht en heb het na de eerste dlc niet meer opgestart.
Begin maart ook de game van de pc afgegooid en denk inderdaad niet dat de dlc's mij terug lokken.

Mogelijk dat ik weer terug kom als loot system weer met random stats op wapens is (als dat nog niet zo is).

Ik kijk heel af en toe even hier of er wat gewijzigd is, maar volgens mij is het voor mij wel voorbij met deze game, erg jammer want deel 1 heb ik echt een dikke 2a3 jaar bijna dagelijks gespeeld. Opvallend is dat van mijn fireteam (toen 12 man die ik persoonlijk ook ken) niemand deel 2 heeft gekocht.... dat was natuurlijk ook al minder.

Heb ook geen raid gedaan, alleen paar keer nightfalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
kneusteun schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 12:41:
Mogelijk dat ik weer terug kom als loot system weer met random stats op wapens is (als dat nog niet zo is).
Dat is nog niet zo...het spel zweeft momenteel tussen genres. Het is geen loot-shooter (er is nauwelijks loot om te verzamelen want de stats zijn fixed), voor PvP zijn er betere games (ga ik even vanuit, ik ben geen PvP speler, ik doe alleen de wekelijks verplichtte rondjes voor de engram), het is geen action-RPG (action is er wel, alleen geen RPG zaken als uitgebreide character development en customization en weinig story en lore). Het is dus een mixje dat op zich niet verkeerd is, maar zeker als je wat meer speelt gaat het je geen jaren bezighouden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Vanavond is er dus een "grote" update die vooral voor PVP en deels PVE toch effect zal hebben. Maar er wordt hier inderdaad niet over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
het is toch niet meer te redden dus ze kunnen update wat ze willen ze hebben het zelf verpest. . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Steefanus schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:37:
Vanavond is er dus een "grote" update die vooral voor PVP en deels PVE toch effect zal hebben. Maar er wordt hier inderdaad niet over gesproken.
Muah, groot....de grote update komt pas in mei. Op zich is het goed hoor, een maandelijkse update en ook de weekly update talks zijn prima. Maar de echt interessante wijzigingen zijn nog wel 1,5 maand weg.
Vegetto schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:59:
het is toch niet meer te redden dus ze kunnen update wat ze willen ze hebben het zelf verpest. . .
Ach...dat riepen ze 4-5 jaar geleden ook over Diablo 3. Vooralsnog wordt er meer aan de game gesleuteld dan aan menig ander spel zo'n half jaar na release. We gaan het wel zien. M'n geld heb ik er al ruim uit, dus wat dat betreft weinig te klagen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Video: https://twitter.com/Bungie/status/986313108049223680]

Zo te zien worden de exotics een stuk beter ;D
Nu nog content.
6v6 IB was ook niet heel erg bijzonder ofzo. Spawns waren erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Hier staat een overzicht van de Warmind DLC; https://www.reddit.com/r/...verything_we_know_so_far/

Features:
All-new Raid Lair: Spire of Stars
New themed weapons, armor and gear to earn
All-new ritual activity: Escalation Protocol
All-new relic weapon, The Valkyrie
3 New Strikes (One PS Exclusive Strike, 2 Strikes for us all)
New story missions and adventures
New destination polar ice caps of Mars
Access to multiplayer arenas in Private Matches
We will now be able to hit Level 30
Power Level Soft Cap increase to 340 - Max Level 380
Ranked play; Valor -Progression rank that goes up as you complete matches, winning helps you move up faster, but there are no loss penalties.
Glory - Progression rank that goes up when you win and down when you lose.
New Exotics and exotic Weapon pass
Season Vendor Progression
Vault Space increase ect,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik heb Destiny 2 bij de laatste Humble bundle binnen gekregen, maar zoek eigenlijk wat meer sociale stuff. Is er een tweaker clan die actief en ook comms heeft?
offtopic:
Mijn battletag staat in mn sig, voel je vrij me invite te gooien ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
TepelStreeltje schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:16:
Ik heb Destiny 2 bij de laatste Humble bundle binnen gekregen, maar zoek eigenlijk wat meer sociale stuff. Is er een tweaker clan die actief en ook comms heeft?
offtopic:
Mijn battletag staat in mn sig, voel je vrij me invite te gooien ;)
Guardians of Tweakers is nog bijna net zo dood als voor Warmind. Is Ghosts of Tweakers nog wel een beetje actief? Wellicht dat de nog wel actieve spelers op dit forum dan in ieder geval in één clan kunnen gaan zitten.

Wat betreft clan chat...da's of via Discord, of via de companion app. Bungie heeft het nog niet voor elkaar dat er clan chat is (local / fireteam wel, maar ja, local zit ook nooit iemand en zonder verdere chat opties is fireteams maken ook wat kansloos).

Verder is de expansie wel echt heel lekker; de keuze welke exotic te gebruiken is echt geen no-brainer meer. M'n war-rig Titan zit nu met de keuze tussen Sweet Business (max 999 ammo, 99 magazine!), Hard Light en de nieuwe kinetic auto-rifle. Op m'n Hunter gebruik ik nu Graviton Lance en die is echt heel lekker geworden...heel sterke AoE ook. M'n Warlock draagt het arsenaal aan exotic power weapons en ook daar wat heel sterke opties nu (D.A.R.C.I. doet echt ziek veel damage op locks).

Nieuwe Hunter en Warlock helmets zijn ook bijzonder interessant...healing optie voor Hunter is zeer welkom en m'n grenade-Warlock schiet wellicht meer op met de nieuwe helm dan met Eyes.

Weer genoeg te doen in ieder geval, naar max gear level gaat ook een stuk meer tijd kosten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik ben op Titan nu over geswitcht naar huckleberry + andere smg ism the SMG boots. Met huckleberry kan je gewoon blijven knallen, en als je toch een lege clip hebt, switch ik gewoon naar ander wapen en terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
BlaSfem0n schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:41:
Ik ben op Titan nu over geswitcht naar huckleberry + andere smg ism the SMG boots. Met huckleberry kan je gewoon blijven knallen, en als je toch een lege clip hebt, switch ik gewoon naar ander wapen en terug.
Ik heb Huckleberry nu ook op m'n Hunter, die draagt de nieuwe healing mask (Wormhusk Crown). Zo maar even kijken hoe dat zich houdt in Heroic Strikes. De output van het ding is in ieder geval prima.

Waarom de 2e SMG? Snel heen en weer (zorgen voor hoge handling in energy slot) werkt toch ook? Kun je een long-ranged energy weapon gebruikt voor wanneer je op afstand moet blijven.

Afgelopen week ben ik met Crimson bezig geweest nadat de Masterwork upgrade dropte. Dat ding is ook wel goed nu, de masterwork geeft 'em nog wat extra range (die al bijna max is...voor hand cannons niet verkeerd). In combinatie met de healing optie van Wormhusk is regen wel erg goed.

Na wat spelen met Sweet Business en Suros Regime heeft de laatste m'n voorkeur. Sweet Business is dikke pret als je los kan gaan, maar in de meeste content kun je gewoon niet blijven ratelen zonder neer te gaan. Suros Regime is wel echt een fijn wapen...2-3 seconde hip fire en je zit halverwege de clip, waarna de hogere damage komt...dan ASD voor nog hogere damage en dan is de output echt hoog. Dat bij enorm goede range en andere stats.

Op Warlock run ik nu Verity's Brow met Graviton Lance (en /care op kinetic weapon slot) om grenade cooldown zo laag mogelijk te krijgen. Graviton Lance is echt grof goed op AoE geworden en alle indirecte AoE kills tellen ook voor de Brow. Dikke pret is dat.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:26
Zarhrezz schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 00:14:
[...]

Guardians of Tweakers is nog bijna net zo dood als voor Warmind. Is Ghosts of Tweakers nog wel een beetje actief? Wellicht dat de nog wel actieve spelers op dit forum dan in ieder geval in één clan kunnen gaan zitten.
Heel actief is het in Ghosts ook niet, meestal zijn er 2-4 man online. Ik accepteer nog wel steeds nieuwe leden, als iemand er met haast in wil kan je me altijd eventjes poken op de discord.
Mocht de clan weer vol raken dan gaat de bezem er ook weer doorheen, beginnend bij de spelers die 't langst niet online zijn geweest.

[ Voor 11% gewijzigd door Skizzik0 op 26-05-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Skizzik0 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:28:
Heel actief is het in Ghosts ook niet, meestal zijn er 2-4 man online. Ik accepteer nog wel steeds nieuwe leden, als iemand er met haast in wil kan je me altijd eventjes poken op de discord.
Mocht de clan weer vol raken dan gaat de bezem er ook weer doorheen, beginnend bij de spelers die 't langst niet online zijn geweest.
Ik heb geen Discord, dat maakt teaming een stuk lastiger gezien het totale gebrek aan in-game chats.

Ik ben na wat omzwervingen bij een van de Wrath Incarnate clans terechtgekomen. Open clans, 8 stuks voor EU PC. Uiteindelijk de makkelijkste manier om Nightfall milestone te halen is een 2e man vinden, beide dezelfde clan joinen en dan guided game starten. Met open clans als deze lukt dat doorgaans wel...ook meestal wel iets van 10 man online, dus als clan chat er komt ga ik wellicht ook over Trials en Raid nadenken.

Warmind geeft in ieder geval genoeg te doen...hopelijk gaan ze nog wel wat tweaken aan Escalation Protocol, dat is momenteel gewoon niet te doen voor 99% van de spelers.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Discord downloaden is toch geen al te grote moeite? Daarnaast zijn er twee grote discord servers met duizenden spelers. Ik heb nog nooit guided games nodig gehad, en nightfalls zijn zo simpel op het moment, dat je ze zelfs makkelijk solo of duo kan doen. Daarnaast is EP door veel mensen niet te doen, omdat ze underleveled zijn. EP is bedoeld voor mensen die 380+ zijn. Niet voor mensen die casual nog 360 zijn. Als ik zie hoeveel mensen niet eens weten hoe ze een public event heroic moeten maken, is het niet gek dat dezelfde mensen ook EP niet kunnen doen.

Niet elke activiteit moet door iedereen makkelijk te doen zijn. Dat was D2 in het begin wel, en zoveel mensen zijn door de makkelijkheid weggegaan

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:47:
Discord downloaden is toch geen al te grote moeite? Daarnaast zijn er twee grote discord servers met duizenden spelers.
Tja, ik zit alleen in een huiskamer met vrouw en kind. Discord is niet echt nuttig zonder headset.
Ik heb nog nooit guided games nodig gehad, en nightfalls zijn zo simpel op het moment, dat je ze zelfs makkelijk solo of duo kan doen. Daarnaast is EP door veel mensen niet te doen, omdat ze underleveled zijn. EP is bedoeld voor mensen die 380+ zijn. Niet voor mensen die casual nog 360 zijn. Als ik zie hoeveel mensen niet eens weten hoe ze een public event heroic moeten maken, is het niet gek dat dezelfde mensen ook EP niet kunnen doen.
Al ik het zo even in zou moeten schatten, is een 90-95% van de player base nog 'casual 360' of lager. De overgrote meerderheid daarvan kan de Nightfall echt niet solo...duo zal van de spelers en de Nightfall afhangen.

Degenen die 8 uur per dag op Discord kunnen zitten / D2 spelen is de marginale minderheid...helaas voor de gemiddelde speler zijn dit wel de streamers en degenen die feedback geven aan de developers.
Niet elke activiteit moet door iedereen makkelijk te doen zijn. Dat was D2 in het begin wel, en zoveel mensen zijn door de makkelijkheid weggegaan
Niet alles hoeft voor iedereen makkelijk te zijn, maar als je als developer betaalde content aan een spel toevoegt, moet je je wel serieus afvragen of je dat voor 95% van de spelers doet, of voor 5% van je spelers. EP is dat laatste...als het al 5% van de player base is.

Dat raids voor mij praktisch niet toegankelijk zijn heb ik geen moeite mee. Trials is al lastig, puur op gebrek aan in-game match-making. Als we developer feedback mogen geloven, is EP bedoeld als max-light 3-player activity. De praktijk is dat er toxic match-making gebruikt wordt om maar 9 man in dezelfde instance te krijgen om zo een kans te maken het te halen. Laten we dat vooralsnog maar op een inschattingsfoutje houden, maar ook hier speelt gebrek een goede in-game match-making een grote rol.

Laatst kwam er op reddit voorbij dat ongeveel 70% van de spelers solo speelt. Dat zal deels zijn wat spelers willen, deels gebrek aan in-game match-making. Wat mij betreft is dat percentage er eentje waar Bungie mee aan de slag moet, deels om het omlaag te krijgen (door match-making te faciliteren), deels om solo spelers beter te bedienen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zarhrezz schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:29:
[...]

Tja, ik zit alleen in een huiskamer met vrouw en kind. Discord is niet echt nuttig zonder headset.
Valt mee. Je kan wel raiden zonder headset, alhoewel het de beschikbare rollen beperkt.
Al ik het zo even in zou moeten schatten, is een 90-95% van de player base nog 'casual 360' of lager. De overgrote meerderheid daarvan kan de Nightfall echt niet solo...duo zal van de spelers en de Nightfall afhangen.
Ja en? Uiteindelijk zal je het wel kunnen. Niet iedereen hoeft progressie op hetzelfde tempo te ervaren. Dat is iets waar je zelf voor kiest.
Degenen die 8 uur per dag op Discord kunnen zitten / D2 spelen is de marginale minderheid...helaas voor de gemiddelde speler zijn dit wel de streamers en degenen die feedback geven aan de developers.
Het is ook de groep die Destiny blijft spelen in periodes waar de mainstream/casual community alweer een ander spel speelt (tot de volgende DLC uitkomt). Daarnaast geven ook casual spelers wel hun mening hoor. Alleen doen ze het vaak op een stomme manier door bijdehand en onredelijke meningen te posten. Dat wordt logischerwijs dan genegeerd.
Niet alles hoeft voor iedereen makkelijk te zijn, maar als je als developer betaalde content aan een spel toevoegt, moet je je wel serieus afvragen of je dat voor 95% van de spelers doet, of voor 5% van je spelers. EP is dat laatste...als het al 5% van de player base is.
Again... D2 was vanaf het begin precies wat jij wilt... voor de casual en bood/bied geen meerwaarde voor de diehard/nolifer/hobbyist. Na een maand of twee toen de casuals op hetzelfde niveau (light, progressie) kwam als de diehards, waren zelfs zij van mening dat alles te makkelijk en geen enkel nut had.
Laatst kwam er op reddit voorbij dat ongeveel 70% van de spelers solo speelt. Dat zal deels zijn wat spelers willen, deels gebrek aan in-game match-making. Wat mij betreft is dat percentage er eentje waar Bungie mee aan de slag moet, deels om het omlaag te krijgen (door match-making te faciliteren), deels om solo spelers beter te bedienen.
Dat kan wel zo zijn, maar Destiny was ALTIJD al... vanaf het begin als social online multiplayer game gemarket. Solo spelers beperken zichzelf, en dat is vaak hun eigen keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door Blisterin_Bull op 27-05-2018 15:57 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Blisterin_Bull schreef op zondag 27 mei 2018 @ 15:54:
Het is ook de groep die Destiny blijft spelen in periodes waar de mainstream/casual community alweer een ander spel speelt (tot de volgende DLC uitkomt).
Muah, ik denk dat er een groot deel dat blijft spelen juist meer casual is. Juist de die-hard spelers zijn binnen de week door de content heen en zijn dan weer klaar voor het seizoen.
Dat kan wel zo zijn, maar Destiny was ALTIJD al... vanaf het begin als social online multiplayer game gemarket. Solo spelers beperken zichzelf, en dat is vaak hun eigen keuze.
Vermarkt wellicht, maar laten we even eerlijk wezen, Diablo 3 had bij launch al een beter in-game social systeem dan Destiny 2 nu heeft terwijl Diablo 3 veel minder multi-player is. Socializing en multi-player vereisen goede communicatiekanalen. Die weglaten en er alleen een zwik dansjes in stoppen maakt het geen social online multi-player game. Het zou leuk zijn als Bungie dat eindelijk eens serieus gaat oplossen.

Overigens heb ik welbewust, als voornamelijk solo speler, het spel gekocht toen duidelijk werd dat story + adventures al genoeg content boden voor een 20+ uur. Genoeg value for money voor mij. Dat ik niet alles zou kunnen doen wist ik dus en dat is prima. Ik had alleen niet verwacht dat de in-game mogelijkheden om te groupen zo beroerd zouden zijn.

Verder zien we de standaard shift in de player base; grootste deel casuals die gewoon hun ding willen doen, klein deel die-hard die het moeilijkste van het moeilijkste willen. Bij Diablo 3 is dat in de loop van de jaren goed opgelost door de leaderboards die zowel op region, clan als friend-list te bekijken zijn. De die-hard spelen voor de region top-1000, binnen clan kun je met elkaar vergelijken en daarnaast ook met friends. Wat dat betreft zijn de Prestige versies van Nightfall en Raid een goede stap van Bungie om de die-hard spelers te bedienen. Alleen de rankings / leaderboards ontbreken...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Wordt dit Destiny 2 zoals hij zou moeten zijn?
Het beste van Destiny 1 en 2 in een mooie mix?
Ik hoop het ten zeerste. Wat me uit de video bevalt:
1. Random Rolls, het wordt weer fun en nuttig om te farmen.
2. Elke weapon in elke slot! 3x shotty for the win.
3. Ze hebben geluisterd naar community feedback.
4. Zo te zien in het filmpje, hoewel er niet direct over wordt gesproken, nieuwe soorten enemies.

Alleen de prijs valt me wel weer een beetje tegen. Ik vind het moeilijk te verkopen dat je zo'n "slecht" spel uitbrengt als main game en dan ook nog 40 euro durft te vragen voor dingen die gewoon in de main game hadden moeten zitten.Daarbij heb je beide uitbreidingen van season 1 nodig om dit te kunnen spelen. Al met al ben je voor deze game dan al meer dan 100 euro kwijt voordat je op hopelijk een goed game-niveau zit.
Ik had het beter gevonden als ze deze uitbreiding als blijk van waardering naar de community ook rond de 20 euro hadden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Jep, ik vind het ook weer aanvoelen als een belediging. Ze hebben dit exact hetzelfde met D1 gedaan: "We hebben naar jullie geluisterd! En we hebben het mooi toegepast! Maar wel achter een paywall: eerst effe 40 tot 70 euro ophoesten!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Dat kan ik me ergens wel voorstellen. Ik ben er ook niet echt blij mee. Het ziet er geweldig uit en het wordt denk ik de game die het had moeten zijn. Maar het probleem is dat het de game wordt die het had moeten zijn. Ze hebben het aardig verkloot en nu moeten ze dat weer recht gaan zetten.

Ik wil het nu wel weer meer gaan spelen dus ik ben de discord gejoined

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:53
Humble bundle heeft nu een aanbieding 20 euro voor beide dlc's

https://www.humblebundle....ut_type_twos_tile_index_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

thanks, vermaak me genoeg met destiny om nog een nog een keer 20e neer te leggen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Sinds de release van Warmind vermaak ik me weer prima na een tijd afwezig te zijn geweest. Ook draait de game prima en weinig last van bugs. Ik zit nu in Guardians Clan maar daar zijn altijd maar 1-2 mensen online... Zijn er mensen hier die in een actieve clan zitten? Ik zou heel graag eens de Raid willen doen (nog nooit gedaan) maar gaat niet lukken met zo'n inactieve clan natuurlijk xD Ook Escalation Protocol werkt niet als je van omgeving afhangkelijk bent.

Btw ben ik de enige die al 4000 sleeper nodes open gemaakt heeft en werkelijk alleen maar de 18 Kelvin en sniper gehad heb minstens 10x? Ik Farm al zo'n tijd voor de Winter Wolf... :(

[ Voor 6% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 17-06-2018 12:02 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-09 02:04
Mother_Goozz schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:01:
Sinds de release van Warmind vermaak ik me weer prima na een tijd afwezig te zijn geweest. Ook draait de game prima en weinig last van bugs. Ik zit nu in Guardians Clan maar daar zijn altijd maar 1-2 mensen online... Zijn er mensen hier die in een actieve clan zitten? Ik zou heel graag eens de Raid willen doen (nog nooit gedaan) maar gaat niet lukken met zo'n inactieve clan natuurlijk xD Ook Escalation Protocol werkt niet als je van omgeving afhangkelijk bent.

Btw ben ik de enige die al 4000 sleeper nodes open gemaakt heeft en werkelijk alleen maar de 18 Kelvin en sniper gehad heb minstens 10x? Ik Farm al zo'n tijd voor de Winter Wolf... :(
Dat is echt pech, de winter wolf was de 1ste die ik kreeg :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Swiss Recon schreef op zondag 17 juni 2018 @ 15:52:
[...]

Dat is echt pech, de winter wolf was de 1ste die ik kreeg :*)
Ja hey bedankt he _O-

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:07

luigi87

Domotica Fanaticus

Mother_Goozz schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:01:

Heb jij inmiddels een actieve clan gevonden? heb ook nog nooit een Raid gedaan en lijkt me wel een keer leuk.

- leeg -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je Engels op niveau is, zijn er drie grote Destiny discords;

Reddit: https://discord.gg/DestinyReddit

D2 PC LFG: https://discord.gg/d2pclfg

D2 PC LFG: https://discord.gg/destiny2pclfg

(Ja, er zijn twee verschillende discords met dezelfde naam).

Bij die twee D2 LFG discords moet je je battle.net tag als discord naam instellen, anders kan je de LFG channels niet gebruiken.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Blisterin_Bull schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:48:
Als je Engels op niveau is, zijn er drie grote Destiny discords;

Reddit: https://discord.gg/DestinyReddit

D2 PC LFG: https://discord.gg/d2pclfg

D2 PC LFG: https://discord.gg/destiny2pclfg

(Ja, er zijn twee verschillende discords met dezelfde naam).

Bij die twee D2 LFG discords moet je je battle.net tag als discord naam instellen, anders kan je de LFG channels niet gebruiken.
Op die reddit discord lijken een hoop mensen te zitten.

Misschien rare vraag, maar hoe join je dan een raid binnen destiny 2??

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wanneer iemand die een raid wilt doen, maakt hij/zij meestal een LFM post in een LFG kanaal, met daarbij een verwijzing naar een voice channel welke jij dan ingaat. Dan voeg jij die persoon toe aan je battle.net vriendenlijst, of omgekeerd. Daarna kan je ingame elkaar joinen. Daarnaast is het elke keer even kijken op welke regio een groep speelt. De meeste mensen spelen namelijk op de USA blizzard server. Het spel regio en blizzard client instellingen zijn namelijk twee aparte dingen.

Dat gezegd hebbende, moet je wel naar posts zoeken waarbij mensen het niet erg vinden (of je vraagt het ze) om jou mee te nemen, aangezien je nog een raid noob bent. Er is namelijk een verschil tussen een carry (ze leggen weinig/niets uit, en het enige wat je moet doen is niet dood gaan), en een run waarbij je alles uitgelegd wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-06-2018 14:42 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Blisterin_Bull schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:42:
Wanneer iemand die een raid wilt doen, maakt hij/zij meestal een LFM post in een LFG kanaal, met daarbij een verwijzing naar een voice channel welke jij dan ingaat. Dan voeg jij die persoon toe aan je battle.net vriendenlijst, of omgekeerd. Daarna kan je ingame elkaar joinen. Daarnaast is het elke keer even kijken op welke regio een groep speelt. De meeste mensen spelen namelijk op de USA blizzard server. Het spel regio en blizzard client instellingen zijn namelijk twee aparte dingen.

Dat gezegd hebbende, moet je wel naar posts zoeken waarbij mensen het niet erg vinden (of je vraagt het ze) om jou mee te nemen, aangezien je nog een raid noob bent. Er is namelijk een verschil tussen een carry (ze leggen weinig/niets uit, en het enige wat je moet doen is niet dood gaan), en een run waarbij je alles uitgelegd wordt.
Thanks, Noob inderdaad :+ daarom ook deze vraag.
Maar je moet ergens beginnen. zal het is in de gaten houden.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Een andere optie is de companion app, daarin zit ook iets om een Fireteam te vinden / zelf te maken. Wat voor PC inderdaad belangrijk is om op te letten is EU / US.

Ik zit zelf in een clan met Nederlanders en Belgen waarbij de clan chat in de companion app nog wel eens gebruikt wordt. Het is een open clan, zie sig voor m'n bnet tag / friend requests. Binnen deze clan zitten meerdere mensen die niet op Discord zitten die de raids ook wel eens willen gaan proberen (incl. me).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 07:42
Hoi Tweakers!

Wij (Uncapped Frames) zijn op zoek naar Nederlandse Destiny 2 PC spelers.

Wij zijn een hecth groepje ervaren Destiny 2 spelers.
Recentelijk zijn we van de PS4 overgestapt naar de PC.

Speel jij Destiny 2 op de PC en lijkt het je leuk om een actieve clan te joinen, stuur mij (ZouteGast#2578) dan een berichtje of meld je aan via ons website www.uncappedframes.nl.

Check out our #Destiny2 clan! https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=3147855

Discord en WhatsApp vereist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
mcemow schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:34:
Discord en WhatsApp vereist!
Jammer, maar helaas...ik heb niet de mogelijkheid om met headset te spelen.

Waarom trouwens WhatsApp en niet de Companion app?

Ik zal je vanavond even toevoegen (of voeg mij toe, zie sig). Meer actieve spelers in een friend list is altijd welkom...totdat ze fatsoenlijke LFG in het spel stoppen blijft een NF Fireteam zoeken al een side-quest op zich :X (ik snap niet waarom ze Normal NF niet ook gewoon onder match-making stoppen, is doorgaans makkelijker dan Heroic strikes).

Edit:
Strakke site trouwens! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Zarhrezz op 25-06-2018 10:02 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrawww
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 07:42
Zarhrezz schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:00:
[...]

Jammer, maar helaas...ik heb niet de mogelijkheid om met headset te spelen.

Waarom trouwens WhatsApp en niet de Companion app?

Ik zal je vanavond even toevoegen (of voeg mij toe, zie sig). Meer actieve spelers in een friend list is altijd welkom...totdat ze fatsoenlijke LFG in het spel stoppen blijft een NF Fireteam zoeken al een side-quest op zich :X (ik snap niet waarom ze Normal NF niet ook gewoon onder match-making stoppen, is doorgaans makkelijker dan Heroic strikes).

Edit:
Strakke site trouwens! _/-\o_
Hey! Bedankt voor je reactie! Oordopjes en discord via je telefoon is ook prima mocht dat een oplossing kunnen zijn. Voeg me even toe. Zoals je aangeeft is een friend list met actieve spelers altijd ideaal.

Ik zal je complimenten doorgeven aan onze websitebeheerder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
mcemow schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:00:
Hey! Bedankt voor je reactie! Oordopjes en discord via je telefoon is ook prima mocht dat een oplossing kunnen zijn.
Met vrouw en kind in de kamer is oordoppen / headset niet echt acceptabel..."tegen de PC praten" al helemaal niet :+
Voeg me even toe. Zoals je aangeeft is een friend list met actieve spelers altijd ideaal.
Zal ik vanavond even doen. Geef anders de bliz IDs van de clan members even door via PM, add ik ze allemaal als ik thuis ben.

Edit: Wel een hoop time-sinkevents de laatste tijd. Direct na Iron Banner al weer de 2e Faction Rally. Zat er vorig season niet regelmatig een weekje geen special event tussen? Maar goed, IB heb ik voor dit season afgetikt (alleen m'n Hunter mist de cloak nog, maar als ze die vendor bug eens fixen zou dat geen probleem meer mogen zijn). Vanaf morgen dus achter de Sunshot catalyst aan...leuk klusje voor m'n Hunter. Helaas heb ik nog nooit FWC gepledged, dus de full-armor targets wordt weer kansloos.

[ Voor 30% gewijzigd door Zarhrezz op 25-06-2018 22:49 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Komende rally zal je vendor gear kunnen kopen bij de facties.

https://twitter.com/Cozmo23/status/1010272179521351680

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ok...long overdue, maar goed. Hopen dat ze een 4e rally doen dan om alsnog de DO ornaments te kunnen halen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!