| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Wat ik mis is bijvoorbeeld als ik public events heb dat het onmogelijk is communiceren met die mensen.8GUS schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:40:
[...]
De eerste twee guilds zitten nog steeds nokkie. De andere twee guilds liepen al lastig en zijn (zo goed als?) leeg.
Wat betreft het sociale begrijp ik niet geheel wat je bedoeld. Er is nog geen clanchat nee. Dat werd ook niet beloofd in de DLC dus dat was ook niet te verwachten. De discord is nog springlevend in ieder geval en genoeg mensen online. Buiten het feit dat er best een clanchat ingame had gemogen werkt de discord hier ook prima voor.
Wat er wezenlijk anders is wordt hier voor een groot deel uitgelegd: https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46504
Maar in ieder geval je eigen keus. En kies niet op basis van mensen die uiterst positief of negatief zijn. Je favoriete game hypen is makkelijk. De game waarvan je dacht dat er meer te doen zou zijn en teleurstellend is omdat je vind dat er niets te doen is ook.
Want uiteindelijk komt het daar op neer je bent beetje aan het rondgaan om te grinden en dan kom je mensen tegen die hetzelfde doen, dan blijft het bij zwaaien en weer verder.
Natuurlijk is de discord er, maar dat is voornamelijk raids,nightfalls en pvp.
En ik zelf merkte dat de groep steeds meer slonk en als je niet al mee deed met de raids het lastig was geworden om daar aan mee te kunnen doen. Dus kwam het neer op wekelijks nightfall,strike en soms beetje publics.
Verder haat ik niet op de game, ik wacht gewoon rustig tot ze dit soort dingen fixen en ondertussen valt het me op dat het aantal spelers flink afneemt en dat is natuurlijk wel zonde.
En wat betreft de community heb ik inderdaad prima met wat gasten in de clan kunnen spelen en lachen, maar die reacties als shredda maken voor mij online game community's kapot. internethelden zullen we ze maar noemen, die liever schreeuwen in uitersten in plaats van een normale volwassen gesprek/discussie te kunnen voeren.
Maar thnx voor je nette antwoord
De vraag is wat je wil communiceren bij een public event. Inmiddels weet bijna iedereen wel hoe een PE heroic te maken. Daarbij is de gemiddelde PE binnen een minuutje of 10 wel klaar.kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:51:
[...]
Wat ik mis is bijvoorbeeld als ik public events heb dat het onmogelijk is communiceren met die mensen.
Want uiteindelijk komt het daar op neer je bent beetje aan het rondgaan om te grinden en dan kom je mensen tegen die hetzelfde doen, dan blijft het bij zwaaien en weer verder.
Nogmaals, ik begrijp de frustratie om niet te kunnen communiceren met ingame randoms, maar het zit er op dit moment gewoon niet in.
Klopt, en dus zou het fijn zijn als ze het toevoegen.8GUS schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:03:
[...]
De vraag is wat je wil communiceren bij een public event. Inmiddels weet bijna iedereen wel hoe een PE heroic te maken. Daarbij is de gemiddelde PE binnen een minuutje of 10 wel klaar.
Nogmaals, ik begrijp de frustratie om niet te kunnen communiceren met ingame randoms, maar het zit er op dit moment gewoon niet in.
En zo ook de random drops aanpassen, zodat niet elke gun hetzelfde is. Daardoor mis je nog een beetje dat extra grind gevoel voor die perfecte gun.
Maar zoals gezegd het is geen slechte game, alleen is het voor mij persoonlijk een stap achteruit ten opzichte van Destiny 1. (die trouwens ook veel commentaar kreeg en ook zeker verdiende)
Is het veranderd dat je veel plezier gaat krijgen als je dat nu ook niet meer had? Nee dat denk ik niet. voor een paar uurtjes wel maar daarna herhaalt hetzelfde zich eigenlijk weer.
Heb ik er veel plezier mee? Ja zeker. Ik vind de grind naar max powerlevel gewoon weer opnieuw leuk om te doen. Mercury vind ik een toffe planeet en de wijzigingen in loot van strikes en strikes opzich vind ik ook wel beter. maarja ook dat zal niet voor lange duur zijn. Volgende week komen er nog wat QoL changes aan met de patch en dan worden er nog wat dingen toegevoegd. (Geen clanchat denk ik persoonlijk al)
Ik wil gewoon Destiny 2 spelen en heb er wel plezier in dus voor mij is de DLC het waard.
Done! 👍Skizzik0 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:03:
@8GUS kan je MoT niet beter uit de startpost verwijderen? Die clan bestaat nu alleen nog maar uit één speler die niet meer inlogt. Zelfs als er zoveel nieuwe aanwas komt dat de eerste 3 clans het niet aan kunnen dan wordt MoT toch niet beheerd.
In essentie gaat het daar om dat je lol hebt in de game. Ik vind het leuk om het met vrienden te spelen en daar kan ik echt van genieten. Ja het is soms makkelijk. Maar ik denk dat evengoed een sterk punt als een zwak punt is. Ik vind het gewoon lekker om na een dag hard werken ook een keer mijn PC aan te kunnen zetten en te kunnen geniet van een relax potje Destiny 2. Tot dus ver vermaak ik me er prima. Ik ben niet zo Die Hard dat ik al 3 karakters op top light level heb ik heb er een. die andere ben ik net mee begonnen en dus zit daar nog wel wat werk in maar dat is niet erg want ik heb alle tijd.Ricmaniac schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:44:
@kneusteun Ik vind het wel leuk die DLC. de nieuwe campaign is maar een uurtje of 2 a 2.5 ongeveer en vond het persoonlijk tof (wel erg makkelijk, maar was dan ook 305+) die missies requiren een power van 200 dus een nieuwe speler kan er ook in 1 keer door heen geraken zonder de grind die wij hadden vorige maand.
Is het veranderd dat je veel plezier gaat krijgen als je dat nu ook niet meer had? Nee dat denk ik niet. voor een paar uurtjes wel maar daarna herhaalt hetzelfde zich eigenlijk weer.
Heb ik er veel plezier mee? Ja zeker. Ik vind de grind naar max powerlevel gewoon weer opnieuw leuk om te doen. Mercury vind ik een toffe planeet en de wijzigingen in loot van strikes en strikes opzich vind ik ook wel beter. maarja ook dat zal niet voor lange duur zijn. Volgende week komen er nog wat QoL changes aan met de patch en dan worden er nog wat dingen toegevoegd. (Geen clanchat denk ik persoonlijk al)
Ik wil gewoon Destiny 2 spelen en heb er wel plezier in dus voor mij is de DLC het waard.
Nickname KasPlantje.
Precies dit. We moeten ons allemaal realiseren dat D2 (wellicht te veel) gericht is op de meer casual speler. Dat dit voor een looter shooter niet helemaal de juiste insteek is kan ik me voorstellen, maar dat is waar we het mee moeten doen. Ikzelf heb ook de tijd niet om super veel te spelen dus ik ben blij met de gang van zaken.GerGio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:10:
[...]
In essentie gaat het daar om dat je lol hebt in de game. Ik vind het leuk om het met vrienden te spelen en daar kan ik echt van genieten. Ja het is soms makkelijk. Maar ik denk dat evengoed een sterk punt als een zwak punt is. Ik vind het gewoon lekker om na een dag hard werken ook een keer mijn PC aan te kunnen zetten en te kunnen geniet van een relax potje Destiny 2. Tot dus ver vermaak ik me er prima. Ik ben niet zo Die Hard dat ik al 3 karakters op top light level heb ik heb er een. die andere ben ik net mee begonnen en dus zit daar nog wel wat werk in maar dat is niet erg want ik heb alle tijd.
Maar de echte hardcore grinder is dat blijkbaar niet. Waarbij het dan jammer is dat deze mensen vaak zeggen dat er niks te doen is. Terecht of niet zo voelen zij dat wel. Zij hebben gewoon minder reden om te spelen zodra max level is bereikt. Gelukkig probeert Bungie dit in delen op te lossen.
Hoe dan ook, ik ben erg blij met m'n eerste Curse of Osiris legendary drop. Living Memory hand canon. Beter dan de Better Devils misschien? Ik moet m nog proberen in de Crucible
Dat er gekozen wordt voor de meer casual spelers met geld is volkomen logisch; als er een 25 uur aan entertainment geboden wordt is het doorgaans al prima. Voor de die-hard spelers met veel tijd om handen moet dat al snel het tienvoudige zijn om geen geklaag te krijgen (waar er ook ruimschoots tijd voor is bij die groep).
Een balans vinden waar beide groepen blij mee zijn is extreem lastig...Diablo 3 heeft er enkele jaren over gedaan. Wellicht dat Destiny 2 sneller een balans bereikt, maar gezien de aard van het spel verwacht ik het eigenlijk niet. Zodra er PvP in komt, wordt die balans vinden namelijk een heel stuk lastiger.
Zelf heb ik gisteren ook weer even wat gespeeld...m'n eerste karakter is nu level 9 en net klaar met Titan (main story). Ik vermaak me er prima mee en ik kan nog weken vooruit, dus voor mij is die €90 (of hoeveel het ook al weer precies was) prima besteed.
Maar toch vind ik het gewoon tof als Casual speler als er iets in de game zit wat alleen voor de elite spelers is weggelegd
doei kusje
Verwijderd
Dat word geen trials dit weekend. Hoe de fuk kunnen ze trials laten doorgaan.
https://twitter.com/t1gigz/status/938927156096155648
en met dank van @Griffx
http://www.metacritic.com...destiny-2-curse-of-osiris

[ Voor 44% gewijzigd door Crashhill op 08-12-2017 10:02 ]
Verwijderd
Destiny 2 pvp is veel beter dan D1. imho. Dat het een teamshotfest is is gelul. Misschien speel ik met de 1% maar mijn team campt nooit met mida en teamshot.Crashhill schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:27:
Ajoh skaduw, Destiny 2 Pvp is toch niks vergeleken met D1 PvPIk weet dat je het niet meer mag vergelijken. Maar Bungie maakt de game gewoon zelf kapot, en dat is gewoon DOOD zonde.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Verwijderd
Ik vind het de 20 euro waard. Dank jeSeroczynski schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:03:
Verder wens in iedereen veel plezier met de nieuwe content
€20 is een mooi prijsje, €35 niet. Is de Season Pass nog ergens aan te schaffen voor die prijs?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
De Prometheus Lens is bij XUR te verkrijgen. Vandaar dat Trials doorgaat. Iedereen aan die lens!Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:18:
Dus de prometheus lens is niet gefixt. En Trials gaat door.
Dat word geen trials dit weekend. Hoe de fuk kunnen ze trials laten doorgaan.
En dan wordt ie generfd
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Dat is denk ik welde gedachte erachter ja
ps. Crucible is niet te spelen op dit moment. Alleen maar Lenses
[ Voor 16% gewijzigd door 8GUS op 08-12-2017 20:15 ]

Dit is hoe mijn game eruit ziet na de dlc update, veeeelste bright waar het licht is en veelste donker waar het donker is.
Het mega stomme nog een is; toen ik de dlc uitgespeeld had(trof wat moeite op deze manier), en deze ingeleverd had in de lighthouse. Toen deed het spel het in een keer weer helemaal goed.
Geen last meer van lage fps, en dit gedoe zoals op de foto.
Dus toen dacht ik, ik zet de settings wel weer terug zoals ze horen, want dit ziet er niet uit.
Bam, alles weer naar de klote
Ben een van de gelukkige die bij elke update wel weer iets nieuws heeft waardoor het spel shit draait
(PS, de foto moest ik maken met men telefoon want met een screenshot kwam er alleen maar puur wit uit
Prometheus Lens is een exotic special weapon, nieuw met de update. Xur verkoopt em nu tot en met de reset. Volgende week komt er een patch uit waardoor die minder damage doet in pvp, want het is een bug dat ie iedereen zo snel smelt.LieveGeit schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:32:
Ik heb de game op Xbox One gespeeld, daar max rank bereikt een maandje of 2 geleden, en toen verkocht. Nu op PC de trial gedownload, wow dat graphics verschil! (gtx 1070). Alleen word ik gek van die lens haha, is dat een heavy of een primary?
Gisteren wel een overwinning. Ik heb de raid voor de eerste keer uit gespeeld. Toch leuk veel hoge loot gehad. Was echt super tof om te doen. Maar ik heb nu nog meer het idee dat er nog veel meer inzit.
Nickname KasPlantje.
Probleem is al erkend op de dag van de release van de dlc. Wordt als t goed is dinsdag gepatcht.GerGio schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:09:
Wij hadden het gisteren wel weer bizar in Destiny 2. We spelen het public event op mercury. Dan moet je op den duur naar de toren springen. Mij lukt dat vrij aardig alleen een van mijn vrienden klapt heel de tijd tegen de onderkant van de ring aan die je op moet vangen. Hierdoor gaat instand dood. Toch raar. Wat blijkt speeld hij met een te hoge framerate. Hij zet vsync op 60 frames en het probleem is over. Zet vsync uit speeld op 140 frames en gaat gewoon dood op dit punt. Dat is wel een slecht puntje programeer werk. Dat zou echt niet moeten kunnen.
Gisteren wel een overwinning. Ik heb de raid voor de eerste keer uit gespeeld. Toch leuk veel hoge loot gehad. Was echt super tof om te doen. Maar ik heb nu nog meer het idee dat er nog veel meer inzit.
Ik dacht al dat het aan mij lag. Ik schiet er steeds boven of onder. Zelfs als ik probeer bij te sturen lukt het bijna nietGerGio schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:09:
Wij hadden het gisteren wel weer bizar in Destiny 2. We spelen het public event op mercury. Dan moet je op den duur naar de toren springen. Mij lukt dat vrij aardig alleen een van mijn vrienden klapt heel de tijd tegen de onderkant van de ring aan die je op moet vangen. Hierdoor gaat instand dood. Toch raar. Wat blijkt speeld hij met een te hoge framerate. Hij zet vsync op 60 frames en het probleem is over. Zet vsync uit speeld op 140 frames en gaat gewoon dood op dit punt. Dat is wel een slecht puntje programeer werk. Dat zou echt niet moeten kunnen.
Blizzard: Apokk#2441
1. Bij het doen van PvP (ik deed competitive) kan je door het spelen ook powerfull gear unlocked. Bij een win krijg je iets van 20-25 punten, en bij een loss minder. Van de 5 potjes die ik had gespeeld had ik 3 potjes waarbij ik alleen of met 1 andere persoon over bleef. De rest van het team vond het leuk om er vandoor te gaan. Super top die competetive PvP. Van mij mogen ze deze mensen harder straffen.
2. Ik krijg sinds de nieuwe expansion gear/weapons van andere classes. Heb nu meerdere stukjes in mijn inventory voor de hunter (ben zelf Warlock). Ik heb dit verder nog niet gezien in Destiny 2, en ik ga er vanuit dat dit een bug is. Helaas gaat dit wel ten koste van de nieuwe gear die ik hierdoor dus niet krijg...
3. (deze is waarschijnlijk te fixen volgens een kameraad) - Ik had een bug waarbij de game aangaf dat mijn inventory vol zat toen ik de nieuwe exotic wapen wilde komen (bij de traveler). Ik had alles geprobeerd, en ik snapte niet waarom de game deze melding gaf. Ik had genoeg plek in mijn inventory, en de collection kan voor zover ik weet niet vol zitten (anders zou dit wel heel erg vreemd zijn).
4. Het nieuwe "beam" wapen is te overpowered in PvP. Iedereen gebruikt nu alleen dit wapen, en als je eigenlijk dit wapen niet gebruikt dan doe je jezelf te kort. Ik verwacht dat de patch van deze week wel een verandering met zich mee gaat brengen.
Ben nog niet verder gegaan met de campaign, maar verder kan ik wel mijn gangetje gaan. Hopelijk dat clan chat en all chat ook binnenkort naar Destiny 2 komt, dat zou heel handig zijn.
@GerGio Ik heb dit vaker gehad in andere games. Het meest recente spel waar ik dat had was The Forest. Een kameraad kon heel makkelijk over een muur springen, en ik kon dit niet...Uiteindelijk VSync aangezet, en toen kon ik netjes over de muur springen.
[ Voor 6% gewijzigd door Diigii op 11-12-2017 11:16 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Dat leaven van competitive kan oof DC zijn. Ook wel eens gehad (best vaak) Maar je hebt ook "echte" leavers ja; die mogen afgestraft worden.Diigii schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:15:
Afgelopen weekend ben ik ook begonnen met de nieuwe DLC. Heb voornamelijk geprobeerd om powerfull gear te halen. Er vielen mij gelijk heel veel dingen op waar ik eigenlijk niet zo blij mee was:
1. Bij het doen van PvP (ik deed competitive) kan je door het spelen ook powerfull gear unlocked. Bij een win krijg je iets van 20-25 punten, en bij een loss minder. Van de 5 potjes die ik had gespeeld had ik 3 potjes waarbij ik alleen of met 1 andere persoon over bleef. De rest van het team vond het leuk om er vandoor te gaan. Super top die competetive PvP. Van mij mogen ze deze mensen harder straffen.
2. Ik krijg sinds de nieuwe expansion gear/weapons van andere classes. Heb nu meerdere stukjes in mijn inventory voor de hunter (ben zelf Warlock). Ik heb dit verder nog niet gezien in Destiny 2, en ik ga er vanuit dat dit een bug is. Helaas gaat dit wel ten koste van de nieuwe gear die ik hierdoor dus niet krijg...
3. (deze is waarschijnlijk te fixen volgens een kameraad) - Ik had een bug waarbij de game aangaf dat mijn inventory vol zat toen ik de nieuwe exotic wapen wilde komen (bij de traveler). Ik had alles geprobeerd, en ik snapte niet waarom de game deze melding gaf. Ik had genoeg plek in mijn inventory, en de collection kan voor zover ik weet niet vol zitten (anders zou dit wel heel erg vreemd zijn).
4. Het nieuwe "beam" wapen is te overpowered in PvP. Iedereen gebruikt nu alleen dit wapen, en als je eigenlijk dit wapen niet gebruikt dan doe je jezelf te kort. Ik verwacht dat de patch van deze week wel een verandering met zich mee gaat brengen.
Ben nog niet verder gegaan met de campaign, maar verder kan ik wel mijn gangetje gaan. Hopelijk dat clan chat en all chat ook binnenkort naar Destiny 2 komt, dat zou heel handig zijn.
@GerGio Ik heb dit vaker gehad in andere games. Het meest recente spel waar ik dat had was The Forest. Een kameraad kon heel makkelijk over een muur springen, en ik kon dit niet...Uiteindelijk VSync aangezet, en toen kon ik netjes over de muur springen.
Verder heb ik maar 1x gear gehad op mijn warlock voor mijn titan.
Heb je alleen een warlock?
IS je wapen bij de Postmaster gekomen? Je kan max 9 slots vol hebben in je inventory, al het andere gaat dan naar de Postmaster
Beam weapon, Prmotheus wordt morgen gefixed. Het is trowens tot dan te koop bij Xur
Vandaar dat iedereen nu OP is

Chat funtie is iets waar veel mensne om smeken, maar dan wat, je kan chatten en misschien een sneeel fireteam opzetten? (met randoms...) Maak ik liever een fireteam via Discord met mensne waar je veel vaker mee spelt dna met randoms. Want de in-game voice-chat is belabberd.

Met chat krijg je wel veel toxicity hoor (vooral bij PvP zeker) dingen als git gud...ez....al die rommel
Maar die funtionaliteit komt begin volgend jaar zeggen ze

Ik kan het wapen helemaal niet kopen, dan krijg ik al een melding. Dus vandaag even een paar dingen proberen (volgens een kameraad had het te maken met een ander gedeelte in je inventory dat vol is. Volgens mij die items waarmee je je wapen stats mee kan veranderen).kihon schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:21:
[...]
Dat leaven van competitive kan oof DC zijn. Ook wel eens gehad (best vaak) Maar je hebt ook "echte" leavers ja; die mogen afgestraft worden.
Verder heb ik maar 1x gear gehad op mijn warlock voor mijn titan.
Heb je alleen een warlock?
IS je wapen bij de Postmaster gekomen? Je kan max 9 slots vol hebben in je inventory, al het andere gaat dan naar de Postmaster
Beam weapon, Prmotheus wordt morgen gefixed. Het is trowens tot dan te koop bij Xur![]()
Vandaar dat iedereen nu OP is![]()
Chat funtie is iets waar veel mensne om smeken, maar dan wat, je kan chatten en misschien een sneeel fireteam opzetten? (met randoms...) Maak ik liever een fireteam via Discord met mensne waar je veel vaker mee spelt dna met randoms. Want de in-game voice-chat is belabberd.
Met chat krijg je wel veel toxicity hoor (vooral bij PvP zeker) dingen als git gud...ez....al die rommel
Maar die funtionaliteit komt begin volgend jaar zeggen ze
En dat klopt ook, ik denk dat de community (vooral bij PvP) heel erg toxic gaat worden. Dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
In publics kan dat een issue zijn, maar dat zal in een Discord met onbekenden net zo zijn.
Verder kent D3 de publieke kanalen...veel spam, ik heb ze standaard allemaal uit staan. Verder heb je nog community chat kanalen die op request / invite basis werken en die door de 'staff' van die chat beheerd worden. Daar weer hetzelfde verhaal als met clan; non-toxics uitzoeken en niets aan de hand.
Het hoeft echt niet moeilijk te zijn, het is al vele malen eerder gedaan...gewoon gênant dat de game zonder is uitgebracht.
Wat ik nu persoonlijk nog wel mis is een of twee extra modi voor de crucible. Maar ik ben dan ook geen hardcore speler (ahumwaarblijvenmijnmasterworksahum)
DIe Masterworks is een geode toevoeging.8GUS schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 08:59:
Moet zeggen dat ik de toevoeging van masterworks een stap in de goede richting vind. Lost het de issues op voor de hardcore grinders? Nee. Maar als ze dit systeem gaan uitbreiden naar armor en wellicht het mod systrem kan het veel potentie hebben.
Wat ik nu persoonlijk nog wel mis is een of twee extra modi voor de crucible. Maar ik ben dan ook geen hardcore speler (ahumwaarblijvenmijnmasterworksahum)
You get an orb and you get an orb; Everybodies getting orbs
De drops zijn wel compleet random.
En voor degenen die echt willen grinden zijn de Lost Prohecy weapons er, dan mag je grinden

Voor de rest zijn de Fated Engram en de 3 of Coins ook een mooie toevoeging.
En niet te vergeten vanag volgende week, 3 weken lang, "The Dawning"
Super vette Warlock armor te verdienen iddkihon schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:08:
[...]
En niet te vergeten vanag volgende week, 3 weken lang, "The Dawning"
Hoe zit het eigenlijk met die cosmetics? Kun je die alleen maar halen door de raid te halen of zijn / komen er andere opties?
Ik neem aan dat je shaders bedoeld?Zarhrezz schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:35:
Ik ben gisteren wat verder gegaan in de campaign...level 11 nu en op weg naar Ikora.
Hoe zit het eigenlijk met die cosmetics? Kun je die alleen maar halen door de raid te halen of zijn / komen er andere opties?
Die kun je overal zomaar krijgen als je mazzel hebt. Public events, vendors, engrams, etc. De raid shaders zijn wel alleen te verkrijgen met raiden. Zo ook met raid armor.
[ Voor 60% gewijzigd door LieveGeit op 19-12-2017 10:45 ]
Heb er een geaccepteerd zojuist. Ga er even vanuit dat jij dat bentLieveGeit schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:36:
Hallo ik heb een join verzoek gestuurd naar GoT D2 Clan. Mijn Blizzard acc: i7myDestiny.
Wat ik vooral mis is dat level, maar voor power level geen ene moer uitmaakt. Het wordt nergens voor gebruikt. Dat was in D1 nog wel met Iron Banner. Zou leuk zijn als ze hier ook iets mee deden nog. Verder ben ik het met je eens dat er een bepaald soort grind wel terug is. En dat is voor de hardcore spelers een aardige reden om terug te komen.crazyguy schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:55:
Destiny 2 gaat wat mij betreft weer de goede kant op. Meer verschillende modie in alle aspecten van de game. Meer grind mogelijkheden voor loot en nu vooral masterworks en lost prophecy weapons die het grinden ook echt waardevol maken. Nu er nog voor zorgen dat het "levelen" en max light wat langer duurt en de moeilijkheidsgraad van de campains wat omhoog gaat dan komt het weer in de buurt van Destiny 1 The Taken King. Ik ben in ieder geval weer een aantal weken/maanden zoet.
Dat kan ik me wel voorstellen je hebt nu iets om naar toe te grinden. Ik vind een voordeel daarnaast is dat je bijvoorbeeld nu armor kunt kopen op een planeet. Dan heb je het in elk geval compleet want dat grinden was echt totaal nutteloos ik denk dat ik wel 100 engrams heb ingelevert op IO en ik had dat armour nog maar voor de helft.8GUS schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:47:
[...]
Wat ik vooral mis is dat level, maar voor power level geen ene moer uitmaakt. Het wordt nergens voor gebruikt. Dat was in D1 nog wel met Iron Banner. Zou leuk zijn als ze hier ook iets mee deden nog. Verder ben ik het met je eens dat er een bepaald soort grind wel terug is. En dat is voor de hardcore spelers een aardige reden om terug te komen.
Die masterworks zijn wel leuk daar ben ik nog wel even zoet mee. Ook vind ik de armor ornamets wel van toegevoegde waarde
Nickname KasPlantje.
Ik ben nu maar wat public/heroic events aan het doen en af en toe een strike (heb een Warlock).
Oh ja ook nog een invite gestuurd naar de clan! B.Net = susanoo
Er vanuit gaande dat dit je eerste character is dan is dit een prima guide om mee te starten:opposite schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:53:
Gisteren de campaign uitgespeeld! Hebben jullie tips wat nu precies te doen?
Ik ben nu maar wat public/heroic events aan het doen en af en toe een strike (heb een Warlock).
Oh ja ook nog een invite gestuurd naar de clan! B.Net = susanoo

ps. invite gezien en geaccepteerd
Nice, thanks! Dat van die scout rifles negeren we maar even8GUS schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:06:
[...]
Er vanuit gaande dat dit je eerste character is dan is dit een prima guide om mee te starten:
[afbeelding]
ps. invite gezien en geaccepteerd

Ik lees alleen her en der dat de game amper speelbaar is als solo speler. Nu is dat niet perse mijn insteek alleen ik kan me voorstellen dat ik in de begin zones moeilijk een party kan vinden.
Mijn vraag is dus eigenlijk hoe lang het duurt om op het niveau te komen om endgame te gaan doen.
Het is perfect solo te doen! Trails of the Nine, de Raid (en +- de Nightfall) zijn de enigste zaken waar je vooraf een groepje moet voor vormen, en die hoef je niet te doen voor max lightlevel te geraken. Al de rest kan je alleen of kan je automatisch voor que'en ingame (LFG).jaihel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:43:
Ik heb gisteren de free trial gespeeld en ik ben aardig onder de indruk geraakt. Zit er dus sterk aan te denken deze game te halen.
Ik lees alleen her en der dat de game amper speelbaar is als solo speler. Nu is dat niet perse mijn insteek alleen ik kan me voorstellen dat ik in de begin zones moeilijk een party kan vinden.
Mijn vraag is dus eigenlijk hoe lang het duurt om op het niveau te komen om endgame te gaan doen.
Als nieuwe speler die wat informeert op het net om optimaal te spelen kan wel op 2-3 weken tijd LL 300 zijn. Als je de dlc hebt gaat het nog sneller maar moet je wel richting de LL 330. Dit is de 3de week van seizoen 2 en ben LL 334 en speel nu niet super optimaal
Aangezien er nog altijd geen clan of worldchat is, kan je ook altijd eens horen voor volk op de Tweakers Discord channel (die je in topic start of zo wel terug vindt).
[ Voor 15% gewijzigd door BlaSfem0n op 22-12-2017 11:14 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Is het het beste om meteen de dlc te kopen of kan ik eerst het originele spelen en dan de expansion later kopen. Maakt dat voor de vooruitgang nog wat uit?BlaSfem0n schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:10:
[...]
Het is perfect solo te doen! Trails of the Nine, de Raid (en +- de Nightfall) zijn de enigste zaken waar je vooraf een groepje moet voor vormen, en die hoef je niet te doen voor max lightlevel te geraken. Al de rest kan je alleen of kan je automatisch voor que'en ingame (LFG).
Als nieuwe speler die wat informeert op het net om optimaal te spelen kan wel op 2-3 weken tijd LL 300 zijn. Als je de dlc hebt gaat het nog sneller maar moet je wel richting de LL 330. Dit is de 3de week van seizoen 2 en ben LL 334 en speel nu niet super optimaal.
Aangezien er nog altijd geen clan of worldchat is, kan je ook altijd eens horen voor volk op de Tweakers Discord channel (die je in topic start of zo wel terug vindt).
Maakt pas uit vanaf je level 20 bent. De DLC laat je tot level 25 gaan. Maar enkel de standaard campagne uitspelen maakt je automatisch level 20. Voor de rest zal je voornamelijk geen DLC loot kunnen bemachtigen tijdens het levelen, maar dat maakt niet zo heel veel uit aangezien die legendary/exotic is en dat die sowieso pas begint de droppen vanaf +- lvl 15.jaihel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 11:32:
[...]
Is het het beste om meteen de dlc te kopen of kan ik eerst het originele spelen en dan de expansion later kopen. Maakt dat voor de vooruitgang nog wat uit?
Ik zit nu rond de 240 power. Als ik het goed begrijp wordt het nu tokens inleveren toch?
Zijn er nu ook quests / adventures / whatever waar ik me op zou moeten richten (of die ik juist moet bewaren)?
Op het moment met Stormcaller bezig, als ik het zat wordt ga ik denk ik Hunter erbij levelen.
BattleTag: ITZDEVILL#2864
helaas moest ik zelf ook iets met dat rare kerst doenSpecialJ schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:21:
Iemand zin om even de nieuwe raid te completen? heb checkpoint bij endboss alleen clan members zijn allemaal iets met dat rare kerst aan het doenheb 1 persoon nodig!
Ook erg druk met de feestdagen. Denk vele andere tweakers ook.SpecialJ schreef op maandag 25 december 2017 @ 18:21:
Iemand zin om even de nieuwe raid te completen? heb checkpoint bij endboss alleen clan members zijn allemaal iets met dat rare kerst aan het doenheb 1 persoon nodig!
Kom gewoon op de discord.
Kan je daar ook vragen en zijn meestal wel mensen online, zelfs op kerst
[ Voor 99% gewijzigd door MaTr1x op 27-12-2017 11:30 ]
Voor 2 tientjes wil ik het spel ook wel proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door mitsumark op 29-12-2017 18:41 ]
Maar toch ben ik zo gek om de season pass te kopen en nog dagelijks te spelen.
Ik mis de oude Bungie

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Die codes moeten geactiveerd worden op een 1080 of 1080ti. Ik had er een en mijn broertje met een 680 kon hem niet activeren. dus ik heb ingelogt op zijn account toen de code geactiveerd en nu werkt alles.mitsumark schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:40:
Iemand een idee of die 1080(ti) codes die aangeboden worden ook werken wanneer je een 1070ti hebt?
Voor 2 tientjes wil ik het spel ook wel proberen.
Dus zij moeten hem dan wel op jou accound zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door GerGio op 30-12-2017 06:46 ]
Nickname KasPlantje.
En zijn Nightfall Strikes solo te doen voordat je op 330+ zit of kun je dat als semi-casual überhaupt beter vergeten?
Als het je puur om je power level gaat dan kun je weinig anders doen dan Powerful gear EN Exotics grinden. Persoonlijk ben ik nu ook het uiterlijk van m'n guardian aan het tweaken. Een combinatie van good looks (uiteraard) en PvP. Maar ook met het verkrijgen of maken van masterwork wapens ben ik wel even tijd kwijt. Heb er als semi-casual nu enkele gekregen (allemaal op matige wapens) en probeer er nu genoeg te dismantelen om mijn favo guns te masterworken.Zarhrezz schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:14:
Ik zit inmiddels op 308 power / light level. Heeft het nu nog zin om iets anders te doen dan 'Powerful gear' Milestones?
En zijn Nightfall Strikes solo te doen voordat je op 330+ zit of kun je dat als semi-casual überhaupt beter vergeten?
Qua strikes moet ik het antwoord je schuldig blijven. Die speel ik te weinig. (af en toe voor dat ene stukje modieuze gear
Mis de halo 3 tijdperkMother_Goozz schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:44:
Video die de spijker redelijk op zijn kop slaat imo.
Maar toch ben ik zo gek om de season pass te kopen en nog dagelijks te spelen.
Ik mis de oude Bungie
De game draait nog steeds shit sinds dat de dlc uitgekomen is.
Geen zin om voor deze game een nieuwe installatie van windows te doen, gezien de rest allemaal perfect werkt.
Voel me aardig in men hol genomen door bungie
https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46567
Loot in Eververse will be more earnable from playing the game, less emphasis on Bright Engrams.
Masterwork Armour and Exotics, along with Exotic reworks
50 more vault spaces, along with moving Exotic Ghosts, Ships, and Sparrows to Collections. (still not enough
Multiemote wheel thingy
6V6 Crucible is back, also fixing ddos and lagswitching in Crucible. (hopefully, do away with XIM4 as well)
Private matches and competitive pvp: Valor, which you keep moving up as long as you play - and Glory, which is based on skill. Also, Rumble
Raid-exclusive mods and perks, Raid tokens more useful (finally), Raid-exclusive Ghost!!
Strike scoring and player selectable modifiers on Strikes
Iron Banner and Faction Rally will have better rewards
Tower chat and Clan chat to PC
Can now see fireteam members on maps
Complete mod revamp
Rankings
Nightfall timer removed, replaced with scoring (no idea how that would work , but I hated the timer
and more....
Eindelijk
[ Voor 88% gewijzigd door kihon op 12-01-2018 12:45 ]
FFXIV: Mokona Tilmitt (Phoenix), Diablo III: MokonaNL#2968
Nu nog het wapensysteem aanpassen.
Dan hebben we Destiny 1 in een nieuw grafisch jasje,
Verwijderd
Waar zie je dat ze DDos gaan fixen?kihon schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:10:
6V6 Crucible is back, also fixing ddos and lagswitching in Crucible. (hopefully, do away with XIM4 as well)
P
Eindelijk
GamiQ, de game notes app met game maps!
als je legendary items kapot maakt krijg je legendary shards. in principe begint je gearing pas als je level 20 bent-SaveMe- schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 22:12:
Ik speel gewoon solo de campaign en de activities enzo en vermaak me er prima mee. Wel zijn sommige missies wat langdradig, steeds weer nieuwe objectives. Ben al weer level 16 (gaat erg snel en ik heb volgens mij nog maar heel weinig van de maps gezien). Ik wil een legendary infusen maar daar heb je legendary shards voor nodig? Hoe kom je daar aan, kan je als solo player die uberhaupt krijgen (zou wel zot zijn als dat niet zo is) ?
Krijg je voor die tijd geen legendary shards ?Ricmaniac schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:16:
[...]
als je legendary items kapot maakt krijg je legendary shards. in principe begint je gearing pas als je level 20 bent
nee want je krijgt legendary shards door het kapot maken van legendary of exotic gear.-SaveMe- schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:32:
[...]
Krijg je voor die tijd geen legendary shards ?
En die droppen pas vanaf 20? ok, thanks! Wel raar dat je dan Level 16 purple gear kunt kopen met shards en tokens bij de npcs ....Ricmaniac schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:32:
[...]
nee want je krijgt legendary shards door het kapot maken van legendary of exotic gear.
Exotic gear geven ook legendary shards. je krijgt ze niet perce vanaf 20 maar vanaf 20 kom je het veel tegen. Levelen is maar een klein gedeelte van de game-SaveMe- schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:33:
[...]
En die droppen pas vanaf 20? ok, thanks! Wel raar dat je dan Level 16 purple gear kunt kopen met shards en tokens bij de npcs ....
Je kan bijv die tokens in bij een NPC inleveren voor zo'n legendary engram maar die legendary engram waar je de gear uit krijgt kan je dan ook pas aannemen als je lvl 20 bent.
Er is daar wel een uitzondering op te maken; als je al vroeg drops krijgt van 'end game' legendaries of exotics en je krijgt een blue / purple drop van een hogere base power dan is infuse een goede optie. Na een dergelijke infuse zul je wellicht na een paar uurtjes wel weer switchen naar een weer wat hogere drop van een ander type, maar goed, gewoon een lock op die Nameless Midnight of Uriel's of whatever en dropt de juiste base type later weer, dan weer een infuse. Er op wachten is echter niet handig.
Zodra je boven de 300 (met expansie) komt, wordt het een ander verhaal. Op dat moment heb je eigenlijk alleen wat aan de weekly milestones / clan rewards (Powerfull gear). De rest van de drops is dan te laag level voor infuse en tegen die tijd kun je werken aan je looks; wachten tot die drop van de armor piece van de set die je wil dragen en die infusen naar de level die je op dat moment draagt...je power level blijft dan gelijk, maar je ziet er beter uit. Zodra je de juiste set hebt met de juiste +5 mod kan ook de shader erop...yay fashion.
M'n 2e karakter ben ik begonnen wegens bovenstaande; zodra de milestones die ik kan doen (ik speel solo zonder headset, dus Raid en Nightfall zijn voor mij niet te doen) gedaan zijn en de 3 levels met bonus XP gehaald zijn is het eigenlijk weinig zinvol om die week nog tijd in dat karakter te steken. Overigens vind ik dat eigenlijk wel goed, met semi-casual speeltijd kun je de upgrades elke week wel binnenhalen zonder meer te hoeven spelen dan waar je eigenlijk tijd voor hebt. Heb je weinig tijd, dan haal je veel value / upgrades uit die beschikbare uurtjes, heb je echt veel tijd dan zijn er de unlocks van cosmetics die meer tijd vergen.
Wat ik wel mis is een manier om aan specifieke shaders te komen...m'n Meteor Gloss is op en ik heb nog meerdere slots die moeten
Nightfall kan je ook samen zonder headset doen hoorZarhrezz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 10:43:
Ik zit nu op een 323 op m'n eerste karakter en net een tweede gestart (daarover straks meer). Vanuit mijn ervaring zou ik zeggen: tot power level 280 is infuse eigenlijk niet nodig / nuttig. Wat je aan gear uit tokens en drops krijgt levelt dan nog met je mee en op die manier aan upgrades komen gebeurt nog veelvuldig. Je schiet dan doorgaans meer op met switchen van wapen-type dan zitten wachten op een hogere power level drop die je voor infuse kan gebruiken.
Er is daar wel een uitzondering op te maken; als je al vroeg drops krijgt van 'end game' legendaries of exotics en je krijgt een blue / purple drop van een hogere base power dan is infuse een goede optie. Na een dergelijke infuse zul je wellicht na een paar uurtjes wel weer switchen naar een weer wat hogere drop van een ander type, maar goed, gewoon een lock op die Nameless Midnight of Uriel's of whatever en dropt de juiste base type later weer, dan weer een infuse. Er op wachten is echter niet handig.
Zodra je boven de 300 (met expansie) komt, wordt het een ander verhaal. Op dat moment heb je eigenlijk alleen wat aan de weekly milestones / clan rewards (Powerfull gear). De rest van de drops is dan te laag level voor infuse en tegen die tijd kun je werken aan je looks; wachten tot die drop van de armor piece van de set die je wil dragen en die infusen naar de level die je op dat moment draagt...je power level blijft dan gelijk, maar je ziet er beter uit. Zodra je de juiste set hebt met de juiste +5 mod kan ook de shader erop...yay fashion.
M'n 2e karakter ben ik begonnen wegens bovenstaande; zodra de milestones die ik kan doen (ik speel solo zonder headset, dus Raid en Nightfall zijn voor mij niet te doen) gedaan zijn en de 3 levels met bonus XP gehaald zijn is het eigenlijk weinig zinvol om die week nog tijd in dat karakter te steken. Overigens vind ik dat eigenlijk wel goed, met semi-casual speeltijd kun je de upgrades elke week wel binnenhalen zonder meer te hoeven spelen dan waar je eigenlijk tijd voor hebt. Heb je weinig tijd, dan haal je veel value / upgrades uit die beschikbare uurtjes, heb je echt veel tijd dan zijn er de unlocks van cosmetics die meer tijd vergen.
Wat ik wel mis is een manier om aan specifieke shaders te komen...m'n Meteor Gloss is op en ik heb nog meerdere slots die moeten
En als je een channel joined zonder mic, dan hoor je alleen de kritiek op jezelf
Raid is wel ERG leuk in destiny, (persoonlijk, maar ik raid graag elke week nog)dus zou wel een mic aanschaffen ervoor
Morgen begint de FR weer.
I pledge New Monarchy en Dead Orbit deze keer.
(heb geen hunter dus geen 3e pledge
Ik zit in de woonkamer en de rest van het huishouden (lees: vrouwlief, kind ligt al op bed voordat ik D2 aanzet) zit er niet op te wachten dat ik tegen de PC ga zitten pratenkihon schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:45:
Nightfall kan je ook samen zonder headset doen hoor![]()
En als je een channel joined zonder mic, dan hoor je alleen de kritiek op jezelf![]()
Raid is wel ERG leuk in destiny, (persoonlijk, maar ik raid graag elke week nog)dus zou wel een mic aanschaffen ervoor
M'n Hunter is pas level 6, dus die heeft vooralsnog andere dingen te doen. Geen idee wat ik met m'n Warlock ga doen. Kun je bij de factions nog echt iets nuttigs / goeds krijgen of is het puur cosmetics hunten? Als dat het geval is kijk ik vanavond wel even wat het best staat op een Warlock.Morgen begint de FR weer.
I pledge New Monarchy en Dead Orbit deze keer.
(heb geen hunter dus geen 3e pledge)
http://www.egmnow.com/art...on-banner-weapons-leaked/Zarhrezz schreef op maandag 15 januari 2018 @ 13:35:
[...]
M'n Hunter is pas level 6, dus die heeft vooralsnog andere dingen te doen. Geen idee wat ik met m'n Warlock ga doen. Kun je bij de factions nog echt iets nuttigs / goeds krijgen of is het puur cosmetics hunten? Als dat het geval is kijk ik vanavond wel even wat het best staat op een Warlock.
Daar kan je paar guns zien die te verkrijgen zijn bij de komende FR en IB
NW en DO auto rifle
YouTube: Destiny 2 News: NEXT FACTION RALLY! PROMETHEUS LENS NERF! RAID LAIR ... (vanaf een minuutje of 2:30 de guns)
[ Voor 17% gewijzigd door kihon op 15-01-2018 16:49 ]
Ok, ik zal het filmpje vanavond eens kijken. Verder wordt het even afwachten hoe competitive de nieuwe wapens worden...op m'n Warlock loop ik nu met Nameless Midnight / Uriel's / Blue Shift (die moet nog een Curtain Call worden maar Zavala werkt niet mee).kihon schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:47:
http://www.egmnow.com/art...on-banner-weapons-leaked/
Daar kan je paar guns zien die te verkrijgen zijn bij de komende FR en IB
NW en DO auto rifle
YouTube: Destiny 2 News: NEXT FACTION RALLY! PROMETHEUS LENS NERF! RAID LAIR ... (vanaf een minuutje of 2:30 de guns)
Public Events blijkbaar hetzelfde al schijnt dit een bug te zijn....
Gelukkig was ik er al bijna klaar mee. Wellicht kom ik nog een keer terug.....in de herfst
Clan lijkt wat rustig op het moment...nog 0 checkboxes. Is het echt stil of spelen een hoop mensen alleen het weekend?
Wat ik graag zou zien voor Nightfalls is zoiets als greater rifts in Diablo 3; je selecteert een difficulty (power level) en je hebt een time limit waarin je klaar moet zijn en als je dat niet haalt, jammer joh. Daarnaast een leaderboard voor de competatieve spelers; ranked op hoogste clear. Dat zou Nightfall voor meer spelers toegankelijk maken; nu is solo Nightfall behoorlijk zinloos...tegen de tijd dat je dat kan redden, heb je al max gear.
Geen idee of de raids in de huidige vorm met minder dan 6 spelers zouden kunnen...zo ja dan zou bovenstaande ook daar leuk zijn. Zo niet, dan wordt fatsoenlijke in-game chat gewoon echt noodzakelijk om de raids toegankelijk te maken voor iedereen.
Maar goed, vanavond maar eens verder met m'n Hunter...daarmee ga ik lekker rustig door; na main story alle adventures direct spelen om alle story content ook te doorlopen. Prima bezigheidstherapie zullen we maar zeggen.
De Nightfall nog doen op de titan voor laatste ornament en dan beginnen aan de hunter. We er wint interesseert me niet zo, will gewoon de setjes en ornaments, alle season 1 wapens (buiten NM) had ik al
Titan: Dead Orbit (enkel 1 ornament nog)
Hunter: Future War Cult (moet cloack en helmet season 1 nog en ornaments)
Warlock: New Monarchy (moet alles nog, was niet max level vorige season)
[ Voor 26% gewijzigd door BlaSfem0n op 19-01-2018 07:53 ]
Wat een ***** daar bij Bungie. Spelers die alleen solo spelen zoals ik het zo onprettig en onmogelijk maken... Ik ga nog wat laatste questjes doen en dan mag hij weg. Voor een solo speler houdt het na 20 echt snel op ...Blisterin_Bull schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:32:
Public Event rewards waren met de komst van de Curse of Osiris DLC generft, juist om " ik ben een avondje public Events gaan doen" tegen te gaan. Dat valt volgens Bungie niet onder het spel spelen, maar farmen... en ze zijn zeer ANTI-farmen.
Die DLC is ook al zijn geld totaal niet waard ....
Continue die strikes etc spelen is zeker geen farmen ...

[ Voor 3% gewijzigd door -SaveMe- op 22-01-2018 17:42 ]
Let op: Geen PC VS Console discussie!