Shreddaaa schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
[...]
Kan je nog inhoudelijk reageren? Of is dat onmogelijk?
En bovendien, niemand dwingt jullie om hier te zijn. Als jullie zo overduidelijk de uiteindelijke game verafschuwen, dan ga je toch lekker ergens anders lezen?
Het is niet dat wij salty, zuur etc zijn, dat zijn jullie. En het is niet dat er hier “fanboys” zijn. Wij kunnen er niet tegen dat jullie zo extreem negatief zijn, in onze ogen onterecht, over een game die wij veel spelen. Dat is ons goed recht?
Waarom willen jullie dan persee je extreem negatieve mening, blijven delen? Omdat jullie er niet tegen kunnen dat wij wel lol hebben? Of omdat je niks beters te doen hebt?
Het is je goed recht om de game leuk te vinden en dat hier te vertellen. Het is ons goed recht om te klagen over de game en dat hier te vertellen. Ik zie nergens een extreem negatieve mening. Ik zie veelal goed onderbouwde klachten over de game. Het doet toch niet aan jouw speelplezier af als iemand hier aangeeft dat hij de game vind tegenvallen.
Ik heb gisteren voor het eerst weer even het spel geprobeerd om te kijken of die expansion het waard is. Werd direct geconfronteerd met nieuwe performance issues, opeens haalt hij niet meer dan 25fps, waar dat eerder 60 was. En als ik kijk naar wat er nieuw is in die expansion heb ik niet het idee dat ik iets mis. Voorlopig ga ik die expansion niet aanschaffen dus.
Ik verafschuw het spel niet, maar baal dat er niet meer content in zit. Ik zie potentie in de RPG elementen, maar ze doen er eigenlijk niet toe. Of je armor nou 1 of 5 mobility/recovery/resillience heeft, het maakt uiteindelijk helemaal niets uit. Zeker niet in PVE.
Ik heb het spel een aantal weken met veel plezier gespeeld. Ben ~10 keer door die raid heengegaan, maar heb nu het gevoel dat ik er wel klaar mee ben. Als ik niet weer 35 euro uitgeef is er niets meer voor mij te doen. De PVP is extreem slecht uitgevoerd (daar heb je je extreem negatieve mening), en de PVE is extreem repetitief.
Daarnaast krijg ik het idee dat destiny hard probeert je de game vooral niet te laten spelen. Als je te lang speelt kreeg je minder xp, je kon dus beter stoppen. Als je de wekelijkse milestones hebt gedaan kan je geen progressie meer maken, je kan dus beter stoppen.