Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
GerGio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:25:
Gisteren nog wat iron banner gedaan maar dat armour is toch best wel lastig te krijgen. Ik heb tot dus ver alleen 3 wapens gehad van de iron banner.

Vanavond maar weer met goede hoop proberen.
Hier nog een. Gisteren m'n eerste twee Iron Banner packages verdiend en wat krijg ik..... (buiten shaders een emblem en mods) twee keer The Wizened Rebuke! :X Buiten het feit dat het twee keer hetzelfde wapen is, is het ook nog eens een power weapon.

Hopelijk heb ik dit weekend meer mazzel :+

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:41
8GUS schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:17:
[...]

Hier nog een. Gisteren m'n eerste twee Iron Banner packages verdiend en wat krijg ik..... (buiten shaders een emblem en mods) twee keer The Wizened Rebuke! :X Buiten het feit dat het twee keer hetzelfde wapen is, is het ook nog eens een power weapon.

Hopelijk heb ik dit weekend meer mazzel :+
Ik ben al even bezig de Gensym knight armour te krijgen van OI voor mijn hunter en tot dus ver heb ik alleen de Helm, Gauntlets en cloak. Ik hoop niet dat deze Iron banner hetzelfde liedje gaat worden dat zou jammer zijn.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
GerGio schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:25:
[...]

Ik ben al even bezig de Gensym knight armour te krijgen van OI voor mijn hunter en tot dus ver heb ik alleen de Helm, Gauntlets en cloak. Ik hoop niet dat deze Iron banner hetzelfde liedje gaat worden dat zou jammer zijn.
Ach, dan kan ook niemand zeggen dat de endgame grind is verdwenen :+ 8)7

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 13:58
Discussie is ook al op Discord geweest maar ik vraag het ook maar even op tweakers. Ik ben al een tijd lid van tweakers en wil daarom ook graag bij een clan opgericht door tweakers, echter zijn ze alle 3 vol. De vierde clan (masters of tweakers) schijnt geen officiële te zijn. De drie clans die er zijn schijnen veel inactieve gebruikers tussen te zitten, kunnen deze opgeruimd worden door de beheerders? Dan kunnen actieve spelers misschien joinen en dan komt er weer wat leven in de brouwerij :)

Op dit moment PL 277 en heb echt een clan nodig voor power gear.

[ Voor 6% gewijzigd door davevleugel op 26-11-2017 16:12 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Laatst online: 08-09 11:58
Ik heb zojuist wat inactieve leden verwijderd uit Ghosts of Tweakers, dus als er nog mensen zitten te wachten op een plekje in één van de Tweakers clans dan is er weer ruimte: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134
davevleugel schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:11:
De vierde clan (masters of tweakers) schijnt geen officiële te zijn. De drie clans die er zijn schijnen veel inactieve gebruikers tussen te zitten, kunnen deze opgeruimd worden door de beheerders? Dan kunnen actieve spelers misschien joinen en dan komt er weer wat leven in de brouwerij :)
Ik weet niet of het veel uitmaakt dat MOT niet "officieel" is, dat heeft natuurlijk vrij weinig te betekenen. Die 11 leden die MOT heeft kunnen denk ik wel makkelijk bij de andere 3 clans na een kleine opruiming.

[ Voor 58% gewijzigd door Skizzik0 op 26-11-2017 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessejanssen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:43
Skizzik0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:31:
Ik heb zojuist wat inactieve leden verwijderd uit Ghosts of Tweakers, dus als er nog mensen zitten te wachten op een plekje in één van de Tweakers clans dan is er weer ruimte: https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=2749134

[...]

Ik weet niet of het veel uitmaakt dat MOT niet "officieel" is, dat heeft natuurlijk vrij weinig te betekenen. Die 11 leden die MOT heeft kunnen denk ik wel makkelijk bij de andere 3 clans na een kleine opruiming.
In ieder geval 3 van MoT (Inclusief ikzelf) zijn nu overgestapt naar GoT.

Jesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Skizzik0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:31:

[...]

Top dank je wel, zojuist request gestuurd als “Atali”.

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
BlaSfem0n schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:08:
[...]

Vrijdag gaat niet voor mij, zaterdag of zo, we zullen wel zien wie er discord is?
Heb hem opnieuw moeten installeren, omdat de game constant crashed... maar heeft nog niet veel geholpen... krijg telkens de melding scan en repair te doen. Helpt niets en het spel is gewoon niet meer te spelen zo :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevleugel
Visho schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:43:
[...]

Heb hem opnieuw moeten installeren, omdat de game constant crashed... maar heeft nog niet veel geholpen... krijg telkens de melding scan en repair te doen. Helpt niets en het spel is gewoon niet meer te spelen zo :( :( :(
Standaard locatie geïnstalleerd?

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Bungie dacht: Ons reputatie is toch al naar de kloten, dus laten we het nog wat erger maken.

https://www.reddit.com/r/...than_24_hours_later_fans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Lekker belangrijk die bright engrams ;)

[ Voor 166% gewijzigd door Blisterin_Bull op 27-11-2017 21:07 ]

Systeem specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
En zo komt Bungie er weer mooi mee weg, de fans praten het nog goed ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat mensen meer microtransacties gaan kopen. Ik vind het best een leuk spel maar wel snel saai en weinig content imo. Twijfel heel hard of ik wel zin heb om €35 uit te geven aan de season pass :|

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
davevleugel schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:38:
[...]

Standaard locatie geïnstalleerd?
Ja had hem eerst op mijn SSD, maar daar crashed hij constant. Nu op HDD gezet en hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Mother_Goozz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:58:
Enige reden die ik hiervoor kan bedenken is dat mensen meer microtransacties gaan kopen. Ik vind het best een leuk spel maar wel snel saai en weinig content imo. Twijfel heel hard of ik wel zin heb om €35 uit te geven aan de season pass :|
Eigenlijk vind ik dat best wel meevallen. Ik zit in een relatief kleine clan met een man of 10. Dan is een raid al een beste uitdaging want je hebt niet zo snel een team bij elkaar. Dus dat blijft een beetje ontdekken heel de tijd. Daar zijn we dus nog niet op uit gekeken. Daarnaast heb ik mijn max powerlevel nog niet gehaald.

Nee ik heb nog genoeg te doen. Afgelopen dagen even lekker iron banner gespeeld. Was best leuk.
Ik merk wel dat trails of the nine niet voor ons waren weg gelegt omdat we simpel weg nog niet goed genoeg waren.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

unfor schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:11:
En zo komt Bungie er weer mooi mee weg, de fans praten het nog goed ook. :)
Right... er is genoeg waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar zie liever niet dat het hele XP drama de belangrijkere punten van verbetering overschaduwd.

Voordat het XP gebeuren begon te spelen was er werkelijk geen hond die om de cosmetische "loot" van Eververse gaf. Ja, mensen vonden ze op zich wel cool, maar niet genoeg om erover te praten.

Nu doe je het klinken alsof de wereld vergaat/je benadeeld bent omdat je een paar Bright engrams misgelopen bent :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

GerGio schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:56:
[...]

Eigenlijk vind ik dat best wel meevallen. Ik zit in een relatief kleine clan met een man of 10. Dan is een raid al een beste uitdaging want je hebt niet zo snel een team bij elkaar. Dus dat blijft een beetje ontdekken heel de tijd. Daar zijn we dus nog niet op uit gekeken. Daarnaast heb ik mijn max powerlevel nog niet gehaald.

Nee ik heb nog genoeg te doen. Afgelopen dagen even lekker iron banner gespeeld. Was best leuk.
Ik merk wel dat trails of the nine niet voor ons waren weg gelegt omdat we simpel weg nog niet goed genoeg waren.
Ik heb zelf geen tijd om 3-4 uur achter elkaar te kunnen gamen dus de Raid valt voor mij helaas af. PVP vind ik zo GRUWELIJK saai :z Misschien iets leuker icm een team van 4 mand, dus dat valt voor mij ook echt af. Verder vermaak ik me enorm als de reset is geweest maar nu ik mijn 3 characters op 303-304 heb wordt het toch echt minder interessant. Ik had precies hetzelfde bij D1, pas bij The Taken King DLC vond ik het spel eindelijk noemenswaardig content bieden. (laten we het maar niet hebben over wat je inmiddels al voor de game had betaald 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:00:
[...]

Right... er is genoeg waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar zie liever niet dat het hele XP drama de belangrijkere punten van verbetering overschaduwd.

Voordat het XP gebeuren begon te spelen was er werkelijk geen hond die om de cosmetische "loot" van Eververse gaf. Ja, mensen vonden ze op zich wel cool, maar niet genoeg om erover te praten.

Nu doe je het klinken alsof de wereld vergaat/je benadeeld bent omdat je een paar Bright engrams misgelopen bent :P
Nee, daar gaat het niet om. De hele engrams interesseren mij geen biet, het gaat mij om de manier waarop Bungie werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:47:
[...]

Nee, daar gaat het niet om. De hele engrams interesseren mij geen biet, het gaat mij om de manier waarop Bungie werkt.
Vooral het niet even melden dat er wat met de XP is gedaan is natuurlijk niet slim van Bungie. Mensen komen er toch wel achter. Maar het feit dat dit over de Bright Engrams gaat maakt het wel minder erg.

Het is echter natuurlijk niet heel positief aangezien Bungie dit wellicht ook met belangrijker zaken kan gaan doen. Laten we van het positieve uit gaan en hopen dat ze ervan leren.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bungie denkt dat de consument dom is en niet door heeft wat ze allemaal proberen uit te vreten.
Hoe goed je ook je best doet om iets te verbergen, gamers komen er echt wel achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Mother_Goozz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:11:
[...]

Ik heb zelf geen tijd om 3-4 uur achter elkaar te kunnen gamen dus de Raid valt voor mij helaas af. PVP vind ik zo GRUWELIJK saai :z Misschien iets leuker icm een team van 4 mand, dus dat valt voor mij ook echt af. Verder vermaak ik me enorm als de reset is geweest maar nu ik mijn 3 characters op 303-304 heb wordt het toch echt minder interessant. Ik had precies hetzelfde bij D1, pas bij The Taken King DLC vond ik het spel eindelijk noemenswaardig content bieden. (laten we het maar niet hebben over wat je inmiddels al voor de game had betaald 8)7 )
ALs je raid met een beetje competente groep doet lukt dat wel binnen anderhalf a 2 uur (met 1-2 noobs erbij)

PvP doe ik voor mijn lol, rondrennen zonder kop als kip O-) |:( 8)7

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:00:
Bungie denkt dat de consument dom is en niet door heeft wat ze allemaal proberen uit te vreten.
Hoe goed je ook je best doet om iets te verbergen, gamers komen er echt wel achter.
Knappe aanname. Dat kan natuurlijk, maar bedenk ook dan Bungie gewoon een bedrijf is waar veel mensen werken en dat er wel eens wat onder de radar blijft wat eigenlijk bekend had moeten worden.

Het is maar of je het zaakje vertrouwd of welke insteek je wilt gebruiken. Nou ben ik zelf vrij positief ingesteld en weet (werkende in een groot bedrijf) dat niet altijd alles met opzet gedaan wordt.

In dit geval zou je natuurlijk kunnen zeggen dat je minder XP krijgt en dus minder snel een bright engram verdiend en Bungie zo probeert de verkoop van silver op een ietwat slinkse wijze op te schroeven. Wellicht waar, wellicht niet. Dat is gewoon lastig te bepalen.

Bricks In Motion

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• unfor
dat niet altijd alles met opzet gedaan wordt.
Sorry, dat gaat er bij mij echt niet in.
Je gaat mij niet vertellen dat je "per ongeluk" een systeem ontwikkelt waardoor de speler steeds minder XP krijgt naar mate hij meer speelt.
En als je dan daarop betrapt word dat je het snel uitschakelt, maar dan "per ongeluk" wel even de XP verdubbelt die benodigd is.

Het is simpelweg naief om zo goed van vertrouwen te zijn, mensen die zoiets geloven zijn diezelfde mensen die in overduidelijke oplichting trappen.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 28-11-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:09:
[...]

Sorry, dat gaat er bij mij echt niet in.
Je gaat mij niet vertellen dat je "per ongeluk" een systeem ontwikkelt waardoor de speler steeds minder XP krijgt naar mate hij meer speelt.
En als je dan daarop betrapt word dat je het snel uitschakelt, maar dan "per ongeluk" wel even de XP verdubbelt die benodigd is.

Het is simpelweg naief om zo goed van vertrouwen te zijn, mensen die zoiets geloven zijn diezelfde mensen die in overduidelijke oplichting trappen.
Dat had ik anders moeten zeggen. Ik bedoelde dat het niet met opzet niet verteld wordt. Iets dergelijks ontwikkel en implementeer je niet zomaar uiteraard.

Bricks In Motion

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

8GUS schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:13:
[...]

Dat had ik anders moeten zeggen. Ik bedoelde dat het niet met opzet niet verteld wordt. Iets dergelijks ontwikkel en implementeer je niet zomaar uiteraard.
Het is ook denk ik niet het punt dat het erin zit, maar meer dat ze erover zwijgen bij de release van het spel en dan in een statement ook nog zeggen dat ze naar de data hebben gekeken en dat het niet werkt zoals zij willen (duh, je ontwikkelt en test het zelf voordat je het implementeert.. hoezo naar data kijken, hoezo het pakt zich niet uit zoals jij wil 8)7 ). Vervolgens geven ze aan dat ze de XP scaling hebben uitgezet en dat klopt. Alleen hebben ze nu dus de XP per Bright Engram verhoogd van 80.000 naar 160.000. ;w

Wees gewoon eerlijk, zeg sorry, los het op en weer door.. maar het is echt gewoon één grote shit show qua communicatie en hoe ze dit verder aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

kihon schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:01:
[...]

ALs je raid met een beetje competente groep doet lukt dat wel binnen anderhalf a 2 uur (met 1-2 noobs erbij)

PvP doe ik voor mijn lol, rondrennen zonder kop als kip O-) |:( 8)7
Sommige zuurpruimen blijven erop hameren dat het minstens 3-4 uur is en willen je er niet eens bij in de groep. Misschien eens met een leuke groep (lees, leuke groep!) een keer proberen. In D1 erg genoten van de raids!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het gaat ook niet zozeer om de tijd, maar of er wat geleerd wordt ;)
Als je een nieuweling laat rennen in de gauntlet met minimale uitleg hoe alles werkt, je bij honden zegt "volg hem en kill de hond op deze locatie" en bij Calus hem in de throne room op de midden locatie zet, kan het zijn dat iemand nog geen flauw idee heeft wat er allemaal om hem heen gebeurt.

[ Voor 15% gewijzigd door Blisterin_Bull op 28-11-2017 15:43 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 08:40
Ik zit nu de trial versie te spelen. Vanaf wanneer zou je evt met een maatje een co-op missie kunnen spelen? Vanaf de farm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt nadat je de farm bereikt nog een korte missie om je krachten terug te krijgen. Daarna kan je co-op'en

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
https://twitter.com/Bungie/status/935612476758007808

Geen stream morgen. Interessant hoor. Zou dat ook uitstel van de dlc betekenen? QoL update eerst misschien?

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Neuh, denk eerder dat ze gewoon de QoL updates plannen voor de Dawning event met kerst. Of halverwege januari omdat Bungie altijd 3 weken vrij neemt rond de kerst tijd.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:14:
Neuh, denk eerder dat ze gewoon de QoL updates plannen voor de Dawning event met kerst. Of halverwege januari omdat Bungie altijd 3 weken vrij neemt rond de kerst tijd.
Maar dan vraag ik me af wat er wel verteld gaat worden. Ben wel zeer benieuwd

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Denk dat ze snappen dat ze beter kunnen ingaan op de kritiek uit de community in plaats van een parade te doen met de nieuwe armor-sets en weapon sets. De DLC gaat gewoon door, maar hoop dat ze wel een goede roadmap kunnen geven wanneer er welke veranderingen plaats gaan vinden. Het is een goede stap van Bungie, maar krijg er wel een beetje een break or make gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een sterke move van Bungie. Nu nog maar hopen dat ze ook werkelijk nuttige veranderingen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe of wat, en hoe de DLC volgende week wordt ontvangen. Heb het spel al even op een lager pitje staan, IRL vrienden spelen het helemaal niet meer :/

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:09:
Wel een sterke move van Bungie. Nu nog maar hopen dat ze ook werkelijk nuttige veranderingen gaan maken.
Niets doen is een sterke move tegenwoordig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:48:
[...]

Alles negatief zien is ook een kunst.

Waarom neem je meteen aan dat er niets gedaan wordt? Neem aan dat ze niet voor niets een andere aankondiging doen dan die laatste stream.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
8GUS schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:55:
[...]

Alles negatief zien is ook een kunst.

Waarom neem je meteen aan dat er niets gedaan wordt? Neem aan dat ze niet voor niets een andere aankondiging doen dan die laatste stream.
Oh er zal vast wel iets gedaan worden, helaas is de game in zo'n slechte staat dat je niet even simpelweg fixed.
Spel had minimaal nog een jaar in de oven gemoeten.

Een gebrek aan content maak je niet goed met wat patches.
Niet zozeer negatief gezien, maar puur realistisch.

Leuk in december dlc releasen, maar waarom zou je nog een keer 35 euro uitgeven aan een game die je met tegenzin opstart? Sowieso heb ik geen vertrouwen in die DLC dat dat wel even het content probleem oplost.

Ja, ik ben zuur over dit spel. Met goede reden. Tienduizenden met mij overigens: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 29-11-2017 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lol want reddit is een goeie source van informatie. Reddit is de grootste bullshit zoutpot van het internet.
Ik speel het spel nogsteeds bijna elke dag. sowieso elk weekend trials. En een beetje crucible er tussendoor.

Dat de staat van de game slecht is ben ik het met je eens. Maar buiten de endgame en dat rare xp gebeuren is er erg weinig mis met het spel. Crucible speels fantastisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:48:
[...]

Lol want reddit is een goeie source van informatie. Reddit is de grootste bullshit zoutpot van het internet.
Ik speel het spel nogsteeds bijna elke dag. sowieso elk weekend trials. En een beetje crucible er tussendoor.

Dat de staat van de game slecht is ben ik het met je eens. Maar buiten de endgame en dat rare xp gebeuren is er erg weinig mis met het spel. Crucible speels fantastisch.
Precies dit!

Ik ben een casual speler en geen grinder. Ik heb daar ook geen tijd voor. Dus min/maxen zit er voor mij gewoon niet in. De game is gewoon gemaakt voor de meer casual speler.

Ik heb al eerder gezegd dat ik niet weet of dit een goede zaak is of niet. Ik heb D1 niet gespeeld (PC gamer), maar velen die van D1 kwamen die zijn met D2 snel klaar.

Toch denk ik dat de "klagende" mensen de vocale minderheid zijn. Dat is vaak zo namelijk. Heb je wat te negatiefs te melden dan wordt dat eerder gezegd dan als je positief over iets bent. Zo werk het met alles.

Nogmaals. Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Als ik me de geluiden van toen goed herinner was D1 in het begin ook niet best.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:00:
[...]

Oh er zal vast wel iets gedaan worden, helaas is de game in zo'n slechte staat dat je niet even simpelweg fixed.
Spel had minimaal nog een jaar in de oven gemoeten.

Een gebrek aan content maak je niet goed met wat patches.
Niet zozeer negatief gezien, maar puur realistisch.

Leuk in december dlc releasen, maar waarom zou je nog een keer 35 euro uitgeven aan een game die je met tegenzin opstart? Sowieso heb ik geen vertrouwen in die DLC dat dat wel even het content probleem oplost.

Ja, ik ben zuur over dit spel. Met goede reden. Tienduizenden met mij overigens: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/
D2 heeft geen content probleem; bepaalde spelers hebben teveel vrije tijd ;)

Betreffende de DLC ben ik het met je eens. Het word weer meer van hetzelfde en sinds de DLC's op D1 niks nieuws onder de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2 heeft welzeker een content probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:48:
[...]

Die mening mag jij hebben, maar zonder reddit was het xp gedoe stilletjes door gegaan.
Zonder reddit was het hele gedoe rondom de p2w microtransactions in SWBF2 nooit zo groot geworden.
Wij als gamers hebben baat bij het bestaan van reddit.

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 29-11-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:51:
[...]

Die mening mag jij hebben, maar zonder reddit was het xp gedoe stilletjes door gegaan.
Zonder reddit was het hele gedoe rondom de p2w microtransactions in SWBF2 nooit zo groot geworden.
Wij als gamers hebben baat bij het bestaan van reddit.
Dit is absoluut niet waar trouwens.

Baat aan reddit? Ok lol

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Zo lang je niet verder komt dan zulke oneliners ben je niet serieus te nemen.
Reddit is kut, want reddit is kut is niet een goed onderbouwde mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* niet zo op de man joh...

[ Voor 164% gewijzigd door Geronimous op 01-12-2017 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:56:
[...]

Zo lang je niet verder komt dan zulke oneliners ben je niet serieus te nemen.
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:48:
[...]

Oneliner :+

Zullen we het nu weer inhoudelijk over de game gaan hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door 8GUS op 29-11-2017 13:58 ]

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:57:
Is goed man! Veel plezier met janken over destiny op reddit ;)
Een teken van zwakte, waar zijn de argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:59:
[...]

Een teken van zwakte, waar zijn de argumenten?
Dat is het enige wat je aan het doen ben. janken op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:01:
[...]

Dat is het enige wat je aan het doen ben. janken op de game.
Je vergist kritiek met janken.
Mag er alleen gediscusseerd worden over wat er goed aan de game is? Dan zijn we vrij snel uitgepraat. :)

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 29-11-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er goed aan de game is? De pvp is erg solid. buiten dat een paar wapen soorten minder goed zijn(pulses en snipers). Strikes zijn cool. Public events zijn cool. Raid is erg leuk om te doen.
Enige probleem is dat er te weinig redenen zijn om die dingen te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:02:
[...]

Je vergist kritiek met janken.
Mag er alleen gediscusseerd worden over wat er goed aan de game is? Dan zijn we vrij snel uitgepraat. :)
Nee hoor. Ga vooral gerust je gang om je punt te maken. Vind ik prima.

Waar ik me aan stoor is dat je schijnbaar pissig bent omdat de game niet is wat het volgens jou zou moeten zijn. Daarna begint te zeuren over mensen die met één zin je een tegenwoord bieden terwijl jezelf niet anders doet.

Helaas hebben we de discussie over wat er schort aan de game (voor grinders en casuals) al lang en breed bediscussieerd, maar jij vind het nodig om dit nog eens dunnetjes over te doen bij de melding dat Bungie een aankondiging gaat doen over het verloop van de ontwikkeling (waarschijnlijk).

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Trouwens over de XP/Bright Engrams gesproken: langs 1 kant allemaal niet netjes van Bungie (vooral het zwijgen hierover).
Maar kan uit eigen ondervinding wel zeggen dat nu ondanks de dubbele XP benodigdheden je sneller Bright Engrams verdient omdat je wel de volle XP voor alles krijgt. Duurt misschien hooguit een uurtje met wat PE's combineren met patrols en chest afstruinen voor een Engram.

Wat mij meer tegen blijft zitten is dat je nog steeds wordt gepenaliseerd als je een beetje efficient chests/resources zit te farmen door gewoon geen tokens/resources en soms zelfs geen glimmer te krijgen. En zelfs als je gewoon snel Lost Sectors volledig cleared krijg je vanaf de 3de run in dezelfde LS ook gewoon niets meer.. Snel en efficient spelen wordt nog altijd afgestraft, en waarom? Niemand gaat wakker liggen van wat extra gear en glimmer die toch niet echt veel waard is.
Had gisteren ook voor de eerste keer NIETS uit één van de Cayde chests. Had wel een andere chest met een Leg. Engram, en eentje met 3! blues.

Zit ook met het rare probleem dat men drops/engrams te laag gecapped zijn. Zit nu op 304 PL, met als laagste een 301, en 2 303's rest allemaal 305 gear. Toch zit alles vast op 294 PL nu, soms zelfs maar 293. Volgens "de regeltjes" zou ik dan toch 296 drops moeten krijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door BlaSfem0n op 29-11-2017 15:09 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:57
BlaSfem0n schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:06:
.
Had gisteren ook voor de eerste keer NIETS uit één van de Cayde chests. Had wel een andere chest met een Leg. Engram, en eentje met 3! blues.
De eerste keer ja? Count yourself lucky ;) .

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Poesmij schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:06:
[...]

De eerste keer ja? Count yourself lucky ;) .
Voor de 4500-4800 glimmer per chest, is het wel vaak niet de moeite waard. Blues zijn niet veel waard, weinig tot vaak zelfs geen glimmer en nu in de 5? weken na de PC release denk ik 2-3 leg. engrams en misschien 1 exotic gehad. Vind eigenlijk alleen het zoeken naar de chests en de bijhorende tekstjes leuk. Maar ik heb nu alle area's wel gehad ondertussen dus daar ook geen verrassingen meer..
Maar voor de rest voel ik me wel gelukkig ja :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Daar is hij dan!

THE STATE OF DESTINY 2

Veel fixes en QoL updates in de DLC maar ook verder de komende maanden. Op 5 december de DLC update en onder andere de Legendary Masterworks en Armor Ornaments update.

Op 12 december nog een grote patch met onder andere een Chest en Resource node fix waarbij er sneller gefarmed kan worden en waarbij de chests in ieder geval niet leeg zullen zijn. Ook een Xur update (Fated Engrams en Three of Coins.

Bricks In Motion

Hier wordt ik heel vrolijk van. Was sowieso al blij dat ze die stream even niet deden want dit was gewoon nodig. om de community meer Quality of Life dingen te laten zien dan de andere dingen zo geweldig neer te zetten terwijl het allemaal wel mee valt.

Dit geeft in ieder geval veel goeie hoop :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Het is zeker een stap in de goede richting. Nu hopen dat de Ranked PVP en private matches er snel zijn, dat vind ik persoonlijk erg fijn.

Toch even een pinch of salt.. Wat ik me nu afvraag namelijk is dat, aangezien volgende week dinsdag de eerste vernieuwingen er al zijn, hoelang het al bekend is dat deze wijzigingen eraan komen. Kan me niet voorstellen dat ze twee weken geleden dit allemaal bedacht hebben en nu al kunnen implementeren. Waarom communiceer je dan niet eerder dat je hiermee bezig bent.. heel apart.
Steefanus schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:03:
Het is zeker een stap in de goede richting. Nu hopen dat de Ranked PVP en private matches er snel zijn, dat vind ik persoonlijk erg fijn.

Toch even een pinch of salt.. Wat ik me nu afvraag namelijk is dat, aangezien volgende week dinsdag de eerste vernieuwingen er al zijn, hoelang het al bekend is dat deze wijzigingen eraan komen. Kan me niet voorstellen dat ze twee weken geleden dit allemaal bedacht hebben en nu al kunnen implementeren. Waarom communiceer je dan niet eerder dat je hiermee bezig bent.. heel apart.
het is wel de eerste keer dat dit gecommuniceerd is. Ik vermoed wel dat ze er al mee bezig waren op de tekentafel voordat de PC versie released werd maar op een laag pitje want console spelers hadden dit allang bekend gemaakt maarja hun focusde daarna denk ik vooral op de pc release om dat soepel te laten verlopen en daarna pas weer verder gegaan zijn met dit.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Goede veranderingen, zo te lezen.

Nu heb ik wel een vraag.
Aankomen me dinsdag komt de dlc uit en gaat je level naar 25 en light naar 330, Maar Gaan de main stats op armor, mobility, resilience, recovery ook omhaag? ( Max meer dan 10?)

Alle enemies worden 330, Maar als je in prestige (300) nu Al meestal ge oneshot wordt, zal dat met 330 enemies nog leuker worden

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, dat soort stats gaan nooit omhoog. Het verhogen van level cap en light is meer cosmetisch en alleen van toepassing voor nieuwe dlc content, zodat casuals/nieuwe mensen de dlc kopen. Die spelen alleen voor het progressie gevoel.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Is het eigenlijk ook mogelijk om die chat balk niet steeds te laten hiden? Dat is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Voor de mensen zoals ik, die vaak verdwalen in de Underbelly; hier is een Interactieve map (GPS) voor Raid underbelly :D

https://duriandata.com/destiny2/raid-ninja.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ben ik de enige die sinds de reset van afgelopen dinsdag gewoon geen enkele exotic engram heeft gevonden? Normaal vind ik iedere dag wel 1 d.m.v publics, nightfall, strikes maar nu werkelijk de hele week niks }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En straks klagen dat je al alles heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Waarom decrypt je ze niet?:) volgens mij heeft het geen zin ze te bewaren voor de nieuwe dlc hoor:) Kan me heugen dat dit in deel 1 ook geen zin had:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het altijd proberen. Ik bewaar ze ook. Heb toch alles al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
mfneed schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:23:
[...]

Waarom decrypt je ze niet?:) volgens mij heeft het geen zin ze te bewaren voor de nieuwe dlc hoor:) Kan me heugen dat dit in deel 1 ook geen zin had:)
Inderdaad, het bewaren heeft volgens mij geen zin ;). En zover ik zelf heb gecontroleerd wordt de ilevel van een engram ook niet hoger als je eigen ilevel omhoog gaat. Dus als je eenmaal een 300 ilevel engram hebt, dan zal deze niet verhoogd worden naar 310.

Dus straks met de nieuwe expansion zal misschien de ilevel ook omhoog kunnen gaan, dus dan kan je ze beter nu opmaken.

Ik ben ook benieuwd of je alle items al hebt die je met de bright engrams kan krijgen? Want ik hoorde dat deze met de nieuwe expansion resetten, waarbij je de items van de vorige expansion niet meer kan krijgen? Dan ben ik ook zeker benieuwd of je de Bright Engrams kan bewaren en dat je gelijk nieuwe items ervoor terug krijgt zodra de DLC gereleased is?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Denk dat de shards en weapon materials meer zin hebben dan bewaren, al kan dat natuurlijk straks ook nog wanneer je ze in de nieuwe dlc opent:) Dus wat dat betreft maakt het dan idd niet veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:24
Diigii schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:05:
[...]

Inderdaad, het bewaren heeft volgens mij geen zin ;). En zover ik zelf heb gecontroleerd wordt de ilevel van een engram ook niet hoger als je eigen ilevel omhoog gaat. Dus als je eenmaal een 300 ilevel engram hebt, dan zal deze niet verhoogd worden naar 310.

Dus straks met de nieuwe expansion zal misschien de ilevel ook omhoog kunnen gaan, dus dan kan je ze beter nu opmaken.

Ik ben ook benieuwd of je alle items al hebt die je met de bright engrams kan krijgen? Want ik hoorde dat deze met de nieuwe expansion resetten, waarbij je de items van de vorige expansion niet meer kan krijgen? Dan ben ik ook zeker benieuwd of je de Bright Engrams kan bewaren en dat je gelijk nieuwe items ervoor terug krijgt zodra de DLC gereleased is?
Bright engrams worden als het goed is na expension vervangen door Iluminated engrams. Dus er bestaat een kans dat je nog steeds Bright engrams kan kopen/verdienen. Enkel niet meer door level ups.

Engrams die je in je inventory hebt zullen nooit omhoog gaan in level. Engrams die bij de vendors kan "kopen" of verdienen zullen wel meestijgen met je ilevel. Dus de weekly legendary engrams van bijv savala en kyra enz. die het beste tot het eind van de week daar laten omdat je dan het hoogste ilevel hebt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
@Vegetto en @Punkbuster Nog lekker aan het schieten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
jazeker, update gaat ook gekocht worden :-) @Crashhill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Vegetto schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:34:
[...]

jazeker, update gaat ook gekocht worden :-) @Crashhill
Hahahaahahahaahahahahaa neeeeeeeeeee Al Lighthouse gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
PC MASTERRACE @Crashhill

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LETS GOOOO, Er zitten wel echt een paar hele vette schepen en sparrows tussen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:57
meer mensen die niet meer dan 25 fps halen na de update op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poesmij schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:24:
meer mensen die niet meer dan 25 fps halen na de update op de pc?
not me.

iemand een idee welk wapen je moet halen als je de keuze krijgt van 3 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Die autorifle is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:19:
LETS GOOOO, Er zitten wel echt een paar hele vette schepen en sparrows tussen zeg
Verdorie. Kan vandaag pas een beetje spelen.

Zin in wel :)

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Kijk hem gaan dan met zijn sig, ff de specs van zen goedkope PCtje :P
Grapje he mannen, ik miste jullie alleen een beetje.

#ikhebgeenDLCgekochtwantdezegameisteslechtopdeconsole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
Crashhill schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:12:
[...]

Kijk hem gaan dan met zijn sig, ff de specs van zen goedkope PCtje :P
Grapje he mannen, ik miste jullie alleen een beetje.

#ikhebgeenDLCgekochtwantdezegameisteslechtopdeconsole
Gisteren in dik een UUR de story weer uitgespeeld, en dat voor 18 eu.. kan je niks van zeggen toch :9~

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Punkbuster schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:17:
[...]

Gisteren in dik een UUR de story weer uitgespeeld, en dat voor 18 eu.. kan je niks van zeggen toch :9~
Hier nog een. Ik vond de eindbaas wel lichtelijk makkelijk.

Ik heb me wel over een ding zitten te verwonderen. Op den duur zit je op de orginele mercury dat ziet er echt geweldig uit met dat gras en zon en bomen. Als ze dit kunnen maken waarom zijn dan al die levels zoals IO of earth zo kaal en redelijk blend

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Heb destiny al een tijd niet aangeraakt. Deed af en toe een strike en een nightfall en dan hield het op want voor raid was ik niet hoog genoeg.
Heb wel alle dlc al gekocht en vraag me af wat er nu wezenlijk anders is.

Hoe is de leegloop nu? En is de game socialer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43
kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:48:
Heb destiny al een tijd niet aangeraakt. Deed af en toe een strike en een nightfall en dan hield het op want voor raid was ik niet hoog genoeg.

Je doet je naam wel eer aan...
Als je niet eens hoog genoeg bent voor de raid, dan ben je nog lang niet uitgespeeld. Dat mensen met een 305 lvl character klagen tot gisteren lijkt me logisch, bij jou vind ik t eigenlijk niet kunnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Shreddaaa schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:26:
[...]

Je doet je naam wel eer aan...
Als je niet eens hoog genoeg bent voor de raid, dan ben je nog lang niet uitgespeeld. Dat mensen met een 305 lvl character klagen tot gisteren lijkt me logisch, bij jou vind ik t eigenlijk niet kunnen...
Want?
Ik heb destiny 1 helemaal grijs gespeeld en nu merk ik dat bij deel 2 ik amper wordt getriggerd om te spelen, en dus andere games ga spelen.
Wat heeft dat met lvl te maken? Als de game mij bezig hield dan was dat niet gebeurd.
Lekkere trieste opmerking, maar laat wel zien waarom het sociale aspect in deze game fucked is.

Edit: en waar zeg ik dat ik de game heb uitgespeeld? Wil je mijn username overnemen?

[ Voor 5% gewijzigd door kneusteun op 06-12-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:30:
[...]

Want?
Ik heb destiny 1 helemaal grijs gespeeld en nu merk ik dat bij deel 2 ik amper wordt getriggerd om te spelen, en dus andere games ga spelen.
Wat heeft dat met lvl te maken? Als de game mij bezig hield dan was dat niet gebeurd.
Lekkere trieste opmerking, maar laat wel zien waarom het sociale aspect in deze game fucked is.

Edit: en waar zeg ik dat ik de game heb uitgespeeld? Wil je mijn username overnemen?
Uitgespeeld en iets uitspelen zijn 2x verschillende dingen. Een game met endgame kan je onmogelijk uitspelen.

Het sociale aspect dat mis jij enkel. Wij zitten hier met tweakers in verschillende clans, en ik zie daar toch dagelijks minimaal 20 man online. 20 man die samen willen gamen.

*snip* niet zo op de man

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 06-12-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Shreddaaa schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:45:
[...]

Uitgespeeld en iets uitspelen zijn 2x verschillende dingen. Een game met endgame kan je onmogelijk uitspelen.

Het sociale aspect dat mis jij enkel. Wij zitten hier met tweakers in verschillende clans, en ik zie daar toch dagelijks minimaal 20 man online. 20 man die samen willen gamen.

Dus hou je username maar lekker.
Salty much?
ten eerste bedankt want je illustreert meteen wat er mis is met de game.

Ten eerste ik zit ook gewoon in die clan en inderdaad er was een behoorlijke playerbase, maar dit is wel flink terug gelopen. Aangezien er een 3e clan was opgericht lijkt het me duidelijk dat er genoeg spelers waren. Alleen 20 spelers dagelijks online van 3 clans is natuurlijk niet een groot gedeelte online, maar dat valt te betwisten natuurlijk.

Ten tweede lijkt het alsof jij je op de een of andere reden aangevallen voelt door een opmerking die mijn inziens gewoon geplaatst moet kunnen worden. En het zou ook heel normaal zijn er een normaal antwoord op te krijgen ipv een reactie zoals de uwe.

En als laatste krijg ik toch dankzij berichtgeving wel het idee dat ondanks uw claim het spelers aantal flink dropt. Dus mijn vraag of er weer meer mensen actief hier gaan spelen is niet heel erg raar en zou gewoon beantwoord kunnen worden lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
Nou laat ik je vraag even serieus beantwoorden, want sommigen gaan meteen vol in de aanval... :D

Er is nog steeds niets te doen in de game, misschien is er weer een uurtje wat te doen met de nieuwe DLC maar dat is me geen 35 euro waard.
Clan chat zit er ook nog steeds niet in voor zover ik kon zien, maar dat maakt ook niets uit als er niets te doen is en er maar 3 man online zijn van je clan met 100 man.

Je hebt hier een aantal fanboys in het topic die meteen vol in de aanval als je negatief over hun favoriete spelletje spreekt, maar het feit blijft: Ik heb geen flauw idee wat ik nog moet in de game.
3 characters op 305, en ik ga geen dlc aanschaffen voor een uurtje content. En toen?

En ja, nu gaat er iemand zeggen: Ja maar dat is IGN en IGN is kut. Dan daag ik je uit iemand te vinden die positief over de DLC is, want ik heb ze nog niet gevonden.

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 06-12-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Hoewel dit lichtelijk sarcastisch overkomt ;)
Is dit al een reactie waar ik 100x meer mee kan _/-\o_

Waarom is het zo moeilijk om die chat opties gewoon open te gooien?
Beetje zwaaien naar elkaar in een online multiplayer is nu niet iets wat sociale interactie en misschien zelfs samen strikes doen bevordert.
Ook hoop ik dat ze nog die loot drops gaan aanpassen naar het D1 systeem, want dan heb je ook nog wat meer reden om te grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Solotov
kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:08:
[...]

Salty much?
ten eerste bedankt want je illustreert meteen wat er mis is met de game.

Ten eerste ik zit ook gewoon in die clan en inderdaad er was een behoorlijke playerbase, maar dit is wel flink terug gelopen. Aangezien er een 3e clan was opgericht lijkt het me duidelijk dat er genoeg spelers waren. Alleen 20 spelers dagelijks online van 3 clans is natuurlijk niet een groot gedeelte online, maar dat valt te betwisten natuurlijk.

Ten tweede lijkt het alsof jij je op de een of andere reden aangevallen voelt door een opmerking die mijn inziens gewoon geplaatst moet kunnen worden. En het zou ook heel normaal zijn er een normaal antwoord op te krijgen ipv een reactie zoals de uwe.

En als laatste krijg ik toch dankzij berichtgeving wel het idee dat ondanks uw claim het spelers aantal flink dropt. Dus mijn vraag of er weer meer mensen actief hier gaan spelen is niet heel erg raar en zou gewoon beantwoord kunnen worden lijkt me.
Totaal niet salty. Alleen worden de beide topics omtrent Destiny 2 (zowel PC als console) hier, plus op reddit, enkel gebruikt voor mensen om te klagen. Mensen die terecht klagen met een goed onderbouwde mening, en terugvallen op glitches, content en gameplay, daar heb in geen problemen mee.
Mensen zoals jij, die net een blauwe maandag de endgame hebben gespeeld, Destiny 1 erbij betrekken en klagen over het aantal spelers online, daar irriteer ik me inderdaad dood aan.

Je hebt nog niet eens de raid gespeeld. Dat is juist het onderdeel waar de meeste mensen van genieten. De samenwerking, moeilijkheidsgraad en lol onderling.

mod-edit: Niet zulke aannames doen, dingen uit zijn verband trekken

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 06-12-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
mod-edit: Niet trollen...

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 06-12-2017 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 14:26
Ik heb me gisteravond nochtans goed geamuseerd met Shreddaaa en Kief, samen even door de campaign. Die is weliswaar kort maar eerlijk waar had het voor mij ook niet meer moeten zijn voor deze DLC ..
Voor mij zijn er meer dan genoeg vernieuwingen (loot, gameplay... 'the grind) om mij weken/maanden opnieuw bezig te houden.
Het enige wat nog een groot vraagteken blijft is die nieuwe raid lair.

@kneusteun ik geef je wel gelijk over één ding! Chat functionaliteit is HARD nodig!!

[ Voor 10% gewijzigd door Phaex op 06-12-2017 11:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Enorme aanfluiting deze uitbreiding, geen geld aan uitgeven is mijn advies.

campaign is letterlijk anderhalf uur, en zo makkelijk dat we serieus dachten dat het gebugged was. Elke 'boss' in <10 sec dood. Eindbaas was letterlijk 6 raketten.

'infinite forest' is meer een laadscherm naar een missie dan iets tofs.

2 van de missies die je doet zijn oude strikes, lichtelijk aangepast.

Mercury is zo klein dat je sparrow disabled is. ongeveer 1/3 van titan. Er is wel 1 hele public event op mercury.

De 2 nieuwe strikes speel je al als missies, stellen dus ook niet veel voor.

Heroic strikes zijn alleen 'iets' moeilijker, geen modifiers niets.

raid is natuurlijk nog niet beschikbaar, want waarom zou je iets gelijk releasen.

heb destiny altijd met plezier gespeeld en verdedigt, maar wat een blamage is dit zeg. eeuwig zonde.

@ phaex ik ben heel benieuwd waar jij je maanden mee bezig gaat houden? er valt weinig te grinden. de nieuwe loot heb je zo binnen want ook die is zeer beperkt. en Xur geeft ze nu gegarandeerd gratis weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Phaex schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:27:
Ik heb me gisteravond nochtans goed geamuseerd met Shreddaaa en Kief, samen even door de campaign. Die is weliswaar kort maar eerlijk waar had het voor mij ook niet meer moeten zijn voor deze DLC ..
Voor mij zijn er meer dan genoeg vernieuwingen (loot, gameplay... 'the grind) om mij weken/maanden opnieuw bezig te houden.
Het enige wat nog een groot vraagteken blijft is die nieuwe raid lair.
Alleen was het eerst zo dat je dus legendary gear kon krijgen maar dat de stats niet in je favor waren, dus een reden om ze discarden en opzoek naar de juiste.
Nu is het zo dat als je legendary dropt dan heb je hem en klaar.
En je hebt dus zonder "amper" te spelen bijna alle legendary gear in bezit en is het alleen nog maar light schrapen.

Komt bij dat het verhaal, strikes en nightfalls te makkelijk zijn! waar je in D1 soms echt wel probleem stukken had zo lijkt het hier wel bijna onmogelijk om iets niet te halen.

De game is niet broke beyond repair, maar waar D1 mij echt helemaal te pakken had zo lijkt het wel of D2 mij gewoon afstoot. Ik vind dat erg jammer als D1 fan. En opvallend dat 90% van de mensen waarmee ik D1 speelde ook allemaal gestopt zijn met D2.

En door die fouten lijkt het alsof de community dus salty is omdat ze het willen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 14:26
Goh ja ik kan niet zoveel spelen daarmee zal het wel een maand+ duren vooraleer ik mijn 3 characters heb bijgebeend.
Ik heb eind vorige week pas mijn 3e char op 305 gekregen, vlak voor de release van de DLC dus...
Maanden is misschien wat overdreven maar voor 15 euro kan ik me toch weer een heel aantal weken bezighouden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
Shreddaaa schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
[...]

Kan je nog inhoudelijk reageren? Of is dat onmogelijk?

En bovendien, niemand dwingt jullie om hier te zijn. Als jullie zo overduidelijk de uiteindelijke game verafschuwen, dan ga je toch lekker ergens anders lezen?

Het is niet dat wij salty, zuur etc zijn, dat zijn jullie. En het is niet dat er hier “fanboys” zijn. Wij kunnen er niet tegen dat jullie zo extreem negatief zijn, in onze ogen onterecht, over een game die wij veel spelen. Dat is ons goed recht?
Waarom willen jullie dan persee je extreem negatieve mening, blijven delen? Omdat jullie er niet tegen kunnen dat wij wel lol hebben? Of omdat je niks beters te doen hebt?
Goh laten we inderdaad van dit topic ook even een 'safe space' maken net zoals D2 zonder zijn chat mogelijkheden.

Discussie moet mogelijk zijn en meningen mogen gedeeld worden lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcbacon0
  • Laatst online: 11:18
Shreddaaa schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
[...]

Kan je nog inhoudelijk reageren? Of is dat onmogelijk?

En bovendien, niemand dwingt jullie om hier te zijn. Als jullie zo overduidelijk de uiteindelijke game verafschuwen, dan ga je toch lekker ergens anders lezen?

Het is niet dat wij salty, zuur etc zijn, dat zijn jullie. En het is niet dat er hier “fanboys” zijn. Wij kunnen er niet tegen dat jullie zo extreem negatief zijn, in onze ogen onterecht, over een game die wij veel spelen. Dat is ons goed recht?
Waarom willen jullie dan persee je extreem negatieve mening, blijven delen? Omdat jullie er niet tegen kunnen dat wij wel lol hebben? Of omdat je niks beters te doen hebt?
Het is je goed recht om de game leuk te vinden en dat hier te vertellen. Het is ons goed recht om te klagen over de game en dat hier te vertellen. Ik zie nergens een extreem negatieve mening. Ik zie veelal goed onderbouwde klachten over de game. Het doet toch niet aan jouw speelplezier af als iemand hier aangeeft dat hij de game vind tegenvallen.

Ik heb gisteren voor het eerst weer even het spel geprobeerd om te kijken of die expansion het waard is. Werd direct geconfronteerd met nieuwe performance issues, opeens haalt hij niet meer dan 25fps, waar dat eerder 60 was. En als ik kijk naar wat er nieuw is in die expansion heb ik niet het idee dat ik iets mis. Voorlopig ga ik die expansion niet aanschaffen dus.

Ik verafschuw het spel niet, maar baal dat er niet meer content in zit. Ik zie potentie in de RPG elementen, maar ze doen er eigenlijk niet toe. Of je armor nou 1 of 5 mobility/recovery/resillience heeft, het maakt uiteindelijk helemaal niets uit. Zeker niet in PVE.

Ik heb het spel een aantal weken met veel plezier gespeeld. Ben ~10 keer door die raid heengegaan, maar heb nu het gevoel dat ik er wel klaar mee ben. Als ik niet weer 35 euro uitgeef is er niets meer voor mij te doen. De PVP is extreem slecht uitgevoerd (daar heb je je extreem negatieve mening), en de PVE is extreem repetitief.
Daarnaast krijg ik het idee dat destiny hard probeert je de game vooral niet te laten spelen. Als je te lang speelt kreeg je minder xp, je kon dus beter stoppen. Als je de wekelijkse milestones hebt gedaan kan je geen progressie meer maken, je kan dus beter stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Crashhill schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:52:
[...]

Hahahaahahahaahahahahaa neeeeeeeeeee Al Lighthouse gehaald?
Lighthouse kan je gewoon oneinding naartoe, vette epic shit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
kneusteun schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:48:

De eerste twee guilds zitten nog steeds nokkie. De andere twee guilds liepen al lastig en zijn (zo goed als?) leeg.

Wat betreft het sociale begrijp ik niet geheel wat je bedoeld. Er is nog geen clanchat nee. Dat werd ook niet beloofd in de DLC dus dat was ook niet te verwachten. De discord is nog springlevend in ieder geval en genoeg mensen online. Buiten het feit dat er best een clanchat ingame had gemogen werkt de discord hier ook prima voor.

Wat er wezenlijk anders is wordt hier voor een groot deel uitgelegd: https://www.bungie.net/en/Explore/Detail/News/46504

Maak in ieder geval je eigen keus. En kies niet op basis van mensen die uiterst positief of negatief zijn. Je favoriete game hypen is makkelijk. De game waarvan je dacht dat er meer te doen zou zijn en teleurstellend is omdat je vind dat er niets te doen is ook. O-)

[ Voor 12% gewijzigd door 8GUS op 06-12-2017 14:00 ]

Bricks In Motion

Pagina: 1 ... 12 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!