Acties:
  • +1 Henk 'm!
valermos schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:15:
[...]

Waar heb je dit gevonden? ik kan dit namelijk nergens terug vinden en zou blij zijn als dit komt!
https://www.bungie.net/en/News/Article/46467
Why can’t players talk to their clans in the game chat?

M.E.: Oh, man, we want it in the game too! Getting clan chat into the game is one of our highest priorities, and we hope we can get it into a release as soon as possible.

Steve: And yes, we're interested in a Tower/zone chat too, but we have to prioritize it against all of other asks.

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 14-11-2017 15:48 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Shreddaaa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:41:
[...]

Hoe wil je dit gaan bepalen?
Ik ben bijv sinds gisteren pas 260 voorbij waardoor ik nu aan de raids en nightfall ga beginnen.
Eerder was ik dus ook niet met de clan bezig maar zat ik er al wel in.
Bedoel meer degenen die helemaal of bijna niet spelen uberhaupt (die zijn er ook)
Dat jij pas 260 bent maakt niet uit, je speelt toch wel gewoon _/-\o_

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
In eerste instantie hebben we iedere clan eerst gevuld en is er daarna een volgende tweakers clan opgericht. Wat er nu gebeurd is een logisch gevolg. Wellicht kunnen we er over na gaan denken om de mensen die graag vaak raiden bij elkaar te gooien en de mensen die wat meer casual spelen in een andere clan samenvoegen.

Wat ik dan wel jammer vind is dat de meeste engrams mislopen. Ik krijg de clan raid engram ook, maar ik raid of nauwelijks. PvP daarentegen speel ik wel veel en ik draag ook mijn clan xp bij. Degenen die veel raiden komen dan wellicht een ander engram te kort.

Het is en blijft een lastig verhaal, maar we kunnen het er altijd over hebben

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Visho schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:57:
Zijn er nog mensen in de Ghosts of tweakers guild die raiden? ik zit er ook in, maar zie zelden of nooit iemand uit de clan op discord... ook zie ik best weinig mensen online voor de 100 die erin zitten.... heb 2 vrienden die er ook in willen... kijken wie niet spelen/hoe lang inactive?? Oomph is leader > even op discord ofzo?
Gister nog met 3 of 4 in een raid gezeten van Ghosts :P dus lijkt er wel op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:31
Dhrax schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:31:
[...]

Een 1080ti is gewoon niet in staat om een stabiele 60fps te behouden, zeker niet met de meeste grafische toeters en bellen aan 8)7
Dat is toch niet erg? Mijn ervaring is dat het spel heel goed schaalt en er al prachtig uitziet op mindere hardware, maar je voor hogere hardware in 4K het dus ook voor een 1080Ti uitdagend kan maken. Ik vind het geen probleem om een spel met de huidige hardware niet helemaal max te kunnen spelen omdat er dan nog rek in zit voor later. GTA V was toen het uitkwam eigenlijk ook niet helemaal max te draaien, maar die enige vind ik ook nog steeds erg goed schalen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-09 17:43
kihon schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:47:
[...]

Bedoel meer degenen die helemaal of bijna niet spelen uberhaupt (die zijn er ook)
Dat jij pas 260 bent maakt niet uit, je speelt toch wel gewoon _/-\o_
Ja vind t alleen zonde dat iedereen zn raids door de week s avonds doet. Ik heb dan geen uren de tijd om een raid te doen. In t weekend tijd zat.
Aangezien ik een newbie ben voor destiny zal een raid altijd langer dan een uur duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Shreddaaa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:15:
[...]

Ja vind t alleen zonde dat iedereen zn raids door de week s avonds doet. Ik heb dan geen uren de tijd om een raid te doen. In t weekend tijd zat.
Aangezien ik een newbie ben voor destiny zal een raid altijd langer dan een uur duren?
Maak daar gerust 3-4 uren van voordat je doorhebt hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Shreddaaa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:15:
[...]

unfor schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:18:
[...]
Mwoh; als je eenmaal doorhebt hoe het werkt (of een goede uitlegger hebt) pik je het zo op hoor.
Gewoon doen wat er moet doen.

De eerste keer met allemaal noobs duurde het ecvht lang je, maar toen wist geen van de 6 hoe en wat :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Wat een avond al weer. Delete ik per ongeluk mijn 295 helm >.<. Was druk bezig met het inzetten van een socket op mijn helm, en ga ik uit het scherm en hou ik F ingedrukt om te dismantelen. Helaas pindakaas en het item is weg 8)7 . Dat geklik ook de hele dag :P, dan moet je E ingedrukt houden, en dan F. En dan besef je dat je item weg is }:O

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jeuj 305 baby! :D #Bragpost

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/IRd3BOr.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Pff, ik heb 3 305 chars. op zowel PS4 als PC. Filthy casual ;-)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Laatst online: 13-09 17:43
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:36:
En een hoop puisten en een licht allergie? :+

Just kiddin! Hoe doen jullie dat toch? Ik zit nu met m. Hunter op 270, Titan op 260 en mn Warlock wil ik t niet eens over hebben ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Gratz! Armor ziet er ook tof uit :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:36:
ah close enough :P me warlock en titan zijn 304

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Vanavond weer met 4x Ghosts en 2x Gods de raid gedaan. Ik merk er weinig van dat er van Ghosts geen mensen op de Discord zitten. Het tegenovergestelde is voor mij juist eerder waar, dat ik vaker met mensen van Ghosts zit dan de andere clans.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Shreddaaa schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 21:51:
[...]

En een hoop puisten en een licht allergie? :+

Just kiddin! Hoe doen jullie dat toch? Ik zit nu met m. Hunter op 270, Titan op 260 en mn Warlock wil ik t niet eens over hebben ;w
Ik level tot op heden alleen m'n Warlock. Zit op 283 nu. Heb twee dagen terug een Titan aangemaakt. Die gaat straks ook omhoog aangezien m'n Warlock nu in grindmodus zit en ik dat niet de hele avond kan doen. Powerfull gear, legendary mods en af en toe een verdwaalde Exotic moet het gaan worden dan maar.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik kom zelf maar een paar keer op per week op discord. Heb al wel enkele mensen van de clan(s) in friendlist, en heb er ook al Nightfalls meegedaan. Het zou idd handiger zijn als we in-game clanchat zouden hebben.
Maar gisteren kreeg ik al direct van een iemand uit de friendlist de vraag voor de nightfall, dus die was snel onder de riem, wel eerste keer net 30 sec tekort of zo, 2de run net geen 2 min over :).

Wel deze week ergens toch eens de raid gaan aandoen, dus wie zich geroepen voelt :P.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Luuk1983 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:34:
[...]

Dat is toch niet erg? Mijn ervaring is dat het spel heel goed schaalt en er al prachtig uitziet op mindere hardware, maar je voor hogere hardware in 4K het dus ook voor een 1080Ti uitdagend kan maken. Ik vind het geen probleem om een spel met de huidige hardware niet helemaal max te kunnen spelen omdat er dan nog rek in zit voor later. GTA V was toen het uitkwam eigenlijk ook niet helemaal max te draaien, maar die enige vind ik ook nog steeds erg goed schalen.
De 1080ti zou D2 zonder problemen moeten aankunnen lijkt me, grafisch is het verre van een wonder. Uitstekende graphics maar niet speciaal. Zal wel de schaal van de game zijn die deze kaarten op de knieën dwingt op sommige momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:31
Dhrax schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:45:
[...]

De 1080ti zou D2 zonder problemen moeten aankunnen lijkt me, grafisch is het verre van een wonder. Uitstekende graphics maar niet speciaal. Zal wel de schaal van de game zijn die deze kaarten op de knieën dwingt op sommige momenten.
Mijn ervaring is dat bepaalde effecten onevenredig zwaar zijn voor het resultaat. Maar waarom zouden ze je niet de mogelijkheid geven om hele zware opties aan te zetten, ook al zijn ze nu nog te zwaar?

Ik weet niet of het kan (ik heb zelf namelijk geen 4K-monitor), maar als je het spel in 4K speelt en het is mogelijk om de rendering resolution op 200% zet, dan render je effectief in 8K. Als je daarbij ook nog anti-aliasing aan zou zetten, dan kan mij voorstellen dat ook een 1080Ti dat niet meer trekt. Misschien interessant leesvoer is de performance guide van NVIDIA: https://www.geforce.com/w...ics-and-performance-guide.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
Luuk1983 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:51:
[...]
Mijn ervaring is dat bepaalde effecten onevenredig zwaar zijn voor het resultaat. Maar waarom zouden ze je niet de mogelijkheid geven om hele zware opties aan te zetten, ook al zijn ze nu nog te zwaar?
Dat klopt inderdaad. Momenteel is DoF (Depth of Field) te zwaar in Destiny 2. Het verschil in fps tussen low en very high is (in mijn ogen) heel groot terwijl je niet al te veel verschil ziet. (Van tussen de 55 en 60 fps naar ~ max 30 fps).

Linkje van NVidia:
https://images.nvidia.com...n-002-highest-vs-low.html

Ja, het verschil is zichtbaar maar hoe vaak let je hier daadwerkelijk op?

Ik speel op 4k met een 1080;
Occlusion op HBAO+ (3D is een tik zwaarder)
Depth of Field op Low

1 of 2 settings op high ipv max.
Textures en Shadows op max.

Heel af en toe als er echt veel gebeurd wil die even zakken tot 50fps maar verder loopt alles super.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
  • Laatst online: 15-10-2024
unfor schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:18:
[...]
Mee eens, onze eerste keer met 2 of 3 noobs (incl me) koste ook in totaal 4-5 uur. Lag niet aan de mensen die het uitlegde. Het kost je sowieso 2 pogingen voor het uberhaupt duidelijk is voor mensen die het niet eerder gedaan hebben. Puur voor de beeldvorming. Daarna kan het ook gewoon een aantal keren onbedoelt fout gaan, dus al met al is 3-4 redelijk. Maar ik zou van 5 uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flitjes schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:54:
[...]

Mee eens, onze eerste keer met 2 of 3 noobs (incl me) koste ook in totaal 4-5 uur. Lag niet aan de mensen die het uitlegde. Het kost je sowieso 2 pogingen voor het uberhaupt duidelijk is voor mensen die het niet eerder gedaan hebben. Puur voor de beeldvorming. Daarna kan het ook gewoon een aantal keren onbedoelt fout gaan, dus al met al is 3-4 redelijk. Maar ik zou van 5 uit gaan.
Noem je mij gewoon een noob ?

:P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Stoksbrood schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:22:
[...]

Dat klopt inderdaad. Momenteel is DoF (Depth of Field) te zwaar in Destiny 2. Het verschil in fps tussen low en very high is (in mijn ogen) heel groot terwijl je niet al te veel verschil ziet. (Van tussen de 55 en 60 fps naar ~ max 30 fps).

Linkje van NVidia:
https://images.nvidia.com...n-002-highest-vs-low.html

Ja, het verschil is zichtbaar maar hoe vaak let je hier daadwerkelijk op?

Ik speel op 4k met een 1080;
Occlusion op HBAO+ (3D is een tik zwaarder)
Depth of Field op Low

1 of 2 settings op high ipv max.
Textures en Shadows op max.

Heel af en toe als er echt veel gebeurd wil die even zakken tot 50fps maar verder loopt alles super.
Sowiezo zet een gamer toch Depth of Field en motion blur uit, of ben ik dan in de minderheid? :D
Je eigen ogen blurren al genoeg, ik heb niet het gevoel dat ik nog meer blur in mijn games wil.
Daarnaast film grain en chromatic abberation zijn ook filters die je game alleen maar lelijker maken.
Ook speel ik liever zonder anti-aliasing dan dat ik FXAA zou moeten gebruiken, jammer dat FXAA zo populair is.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 15-11-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
Ricmaniac schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:56:
[...]

Noem je mij gewoon een noob ?

:P :P
I stand corrected 1 noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als jij de volgende persoon bent, wel ja :P
https://raid.report/pc/Ricmaniac%25232603

* Blisterin_Bull rent voor z'n leven }:O

[ Voor 23% gewijzigd door Blisterin_Bull op 15-11-2017 11:49 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blisterin_Bull schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:49:

lol rip

Maar ik snap niet wat ik lees daar :P we waren er veel langer dan 1 uur en 19 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is waarschijnlijk omdat jullie een keer naar orbit gegaan zijn, of er heeft iemand character geswitcht. Dan moet je die run ervoor bij optellen. Het wordt dan namelijk als 2 (of meer) aparte sessies gezien.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blisterin_Bull schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:02:
Dat is waarschijnlijk omdat jullie een keer naar orbit gegaan zijn, of er heeft iemand character geswitcht. Dan moet je die run ervoor bij optellen. Het wordt dan namelijk als 2 (of meer) aparte sessies gezien.
aah dan klopt het sowieso niet :P ben namelijk meerdere keren ook weer er heen gegaan om mensen in de underbelly te helpen. en zat voor de gein ook zelf wat in die underbelly te exploren en redelijk veel dood gegaan :P dus die cijfers zijn niet legit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
2 Characters naar 300+ geleveled, vrijwel alle exotics in bezit, wat is er nu eigenlijk nog te doen in de game?
Ik doe op dinsdag de weekly milestones, en wat nu?
Crucible is weinig aan, voor PvP heb ik wel betere games.
Straks weer 30 euro dokken bovenop de 60 van aanschaf om je level wat omhoog te gooien, en een paar dagen later ben je weer door alle content heen.
Elke keer de zelfde raid of 5 strikes/nightfall doen word ook snel saai, en belangrijker: Waarvoor zou ik het doen? Ik heb geen enkel doel meer.

Wat doen jullie eigenlijk nog verder in de game? Want ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 15-11-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:44:
2 Characters naar 300+ geleveled, vrijwel alle exotics in bezit, wat is er nu eigenlijk nog te doen in de game?
Ik doe op dinsdag de weekly milestones, en wat nu?
Crucible is weinig aan, voor PvP heb ik wel betere games.
Straks weer 30 euro dokken bovenop de 60 van aanschaf om je level wat omhoog te gooien, en een paar dagen later ben je weer door alle content heen.
Elke keer de zelfde raid of 5 strikes/nightfall doen word ook snel saai, en belangrijker: Waarvoor zou ik het doen? Ik heb geen enkel doel meer.

Wat doen jullie eigenlijk nog verder in de game? Want ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen.
Mja, ik denk dat je wel zo'n beetje klaar bent om eerlijk te zijn. Hier is mede in dit topic al veel over gesproken. De endgame voor hardcore grinders (zoals jij zo te zien) is vele malen minder interessant in D2 dan in D1. Daar kon je nog door grinden voor die wapen god-rolls. Dat zit er nu (nog?) niet in.

Verder heeft het ook in D1 wel even geduurd voordat de game meer "compleet" was. Ook daar moest men wachten op extra content. Maar ik begrijp dat dit je wellicht niet waard is. Al denk ik niet dat het je 30,- gaat kosten trouwens.

Hoe dan ook, als ik een keer niet aan het grinden ben (voor zover ik dat al doe) dan speel ik graag PvP. Vind dat een van de leukere onderdelen van D2. Ieder het zijne natuurlijk :)

Ik denk dat je dit in ieder geval voor jezelf moet besluiten.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Indien je progressie als doel hebt om te spelen, ben je altijd zowieso snel klaar. Die light bump van 300 naar 335 zal ook niet veel uitmaken volgende maand.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Blisterin_Bull schreef op woensdag 15 november 2017 @ 15:59:
Indien je progressie als doel hebt om te spelen, ben je altijd zowieso snel klaar. Die light bump van 300 naar 335 zal ook niet veel uitmaken volgende maand.
Maar dat vraag ik dus: wat voor andere doelen kun je hebben in een lootgrinder zoals Destiny 2 en Borderlands?
De content aanwezig in de game is minimaal en binnen 2 weken volledig uitgespeeld.
In Borderlands had je tenminste nog de randomized loot, waardoor je wel even bezig was om dat perfecte wapen te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 15-11-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:25:
[...]
De content aanwezig in de game is minimaal en binnen 2 weken volledig uitgespeeld.
Dit ligt er natuurlijk aan wie je het vraagt. Ik ben het niet met je eens in ieder geval. Ben namelijk nog lang niet zover.

Dat wil overigens niet zeggen dat er meer mensen (met meer tijd) over klagen. Zoals al eerder gemeld heeft Bungie (wellicht te veel) nadruk gelegd op de casual spelers. Waardoor het verkrijgen van Armor en Wapens sneller gaat en ook versimpeld is. Dat gaat ten koste van de hardcore spelers.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
8GUS schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:29:
[...]

Dit ligt er natuurlijk aan wie je het vraagt. Ik ben het niet met je eens in ieder geval. Ben namelijk nog lang niet zover.

Dat wil overigens niet zeggen dat er meer mensen (met meer tijd) over klagen. Zoals al eerder gemeld heeft Bungie (wellicht te veel) nadruk gelegd op de casual spelers. Waardoor het verkrijgen van Armor en Wapens sneller gaat en ook versimpeld is. Dat gaat ten koste van de hardcore spelers.
Ik ben ook niet zozeer een hardcore speler, ik speel veel andere games en heb nog een fulltime job.
Kun je ergens zien hoeveel uur je D2 gespeeld heb? Ik denk niet dat het meer dan 100h is.

edit, gevonden: https://www.wastedondestiny.com/search/dlux%241534

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 15-11-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
unfor schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:31:
[...]

Ik ben ook niet zozeer een hardcore speler, ik speel veel andere games en heb nog een fulltime job.
Kun je ergens zien hoeveel uur je D2 gespeeld heb? Ik denk niet dat het meer dan 100h is.

edit, gevonden: https://www.wastedondestiny.com/search/dlux%241534
85 uur dus. Dat is nog altijd meer dan mijn 27. Fulltime baan en familie helpt ook niet mee natuurlijk. Dus voor mijn doen grind je behoorlijk. Plus dat je BF1 tracker ook behoorlijk wat uren (dagen :+ ) aangeeft. Zegt wel wat natuurlijk.

Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik het niet ergens met je eens ben of dat er meer van dezelfde geluiden opgaan. Voor mij is de pace prima en Bungie gaat op sommige fronten ook aanpassingen maken. Maar welke dat zijn en wanneer ze komen weten we niet.

Wat ik wel altijd opvallend vind is dat Destiny spelers het altijd over de exotics hebben terwijl ze al hun legendary armor veelal ook wapens dismantelen. Wellicht nog iets om op te jagen? Anders ben ik er bang voor dat je even moet wachten...

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik speel ook niet echt meer voor de loot. Ik vind raiden gewoon leuk. In D1 had ik meer als 500 raid completions.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
Blisterin_Bull schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:49:

Shots fired

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Ik krijg constant de melding: "Glimmer Full".
Ondertussen heb ik door dat dat een soort "geld" is, maar wat kan/zal ik daar van kopen?
En waar moet ik dat doen?

Er komen soms van die dingen voorbij waar je bijvoorbeeld 1200 Glimmer voor moet betalen, maarja dat is er ook zo weer bij... Ik heb 't idee dat ik daar iets mee moet doen, maar wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Atmoz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:10:
Ik krijg constant de melding: "Glimmer Full".
Ondertussen heb ik door dat dat een soort "geld" is, maar wat kan/zal ik daar van kopen?
En waar moet ik dat doen?

Er komen soms van die dingen voorbij waar je bijvoorbeeld 1200 Glimmer voor moet betalen, maarja dat is er ook zo weer bij... Ik heb 't idee dat ik daar iets mee moet doen, maar wat?
Bij de gunsmith blauwe mods kopen tot je 30k over hebt ongeveer.
Die kan je als je 280 bent upgraden naar legendary mods.

Ik heb nu juist het problem nooit genoeg glimmer :) |:(

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:55
Ligt het aan mij of is de Nightfall van deze week een stuk lastiger dan die van vorige week?
Gister een poging gedaan in party maar dat ging niet heel soepel :p

<GoT>NightStalker

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
Iemand al met de nieuwe Nvidia drivers gespeeld? Destiny 2 performance wordt genoemd, maar is het ook praktisch merkbaar?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Zarhrezz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:24:
Iemand al met de nieuwe Nvidia drivers gespeeld? Destiny 2 performance wordt genoemd, maar is het ook praktisch merkbaar?
Nog niet geprobeerd, maar thanks voor de tip _/-\o_
Ik had toevallig eergisteren de toen "nieuwste" drivers gedownload, maar die waren volgens mij van ergens midden oktober.

Ga de nieuwe meteen effe downloaden en uitproberen :)
schaapiej schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:34:
Ligt het aan mij of is de Nightfall van deze week een stuk lastiger dan die van vorige week?
Gister een poging gedaan in party maar dat ging niet heel soepel :p
klopt :P was de eerste keer dat we hem niet in 1 keer haalde.
Maar de 2e keer als je al een groot deel van die anomaly's hebt gevonden gaat het een stuk sneller.
2e keer met 4 minuten over gehaald en 3e keer met 6:20 over

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
mfneed schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:54:
[...]

Gister nog met 3 of 4 in een raid gezeten van Ghosts :P dus lijkt er wel op!
Yup een daar gaat je chat systeem het probleem veroorzaken :( vaak zie je al groepjes van 6 op discord of 3 die nightfall doen. heb gisteren zelf ook nightfall gedaan met 2 uit de clan :) maar doordat je niet kunt communiceren via de chat is het lastiger groepen voor raids te maken.

Dus mocht er een groep zijn die nog iemand zoekt voor de raid.. liefst vrijdag/zaterdag ben ik van de party :)

Xplosion#2962

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Zarhrezz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:24:
Volgens PCG is er een dramatische verbetering: http://www.pcgamer.com/ou...mance-by-over-30-percent/

Wel jammer dat het alleen over nieuwe kaarten gaat.

Steam/XBL: Avioto

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Avioto schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:14:
[...]

Volgens PCG is er een dramatische verbetering: http://www.pcgamer.com/ou...mance-by-over-30-percent/

Er zullen wellicht wel verbeteringen zijn voor de oudere gen, maar ik verwacht geen mirakels :)
Het draait sowieso vrij vlot nu dat de roster-lag etc is opgelost.
Visho schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:34:
[...]

Yup een daar gaat je chat systeem het probleem veroorzaken :( vaak zie je al groepjes van 6 op discord of 3 die nightfall doen. heb gisteren zelf ook nightfall gedaan met 2 uit de clan :) maar doordat je niet kunt communiceren via de chat is het lastiger groepen voor raids te maken.

Dus mocht er een groep zijn die nog iemand zoekt voor de raid.. liefst vrijdag/zaterdag ben ik van de party :)

Xplosion#2962
Zullen zien of we vrijdag een groepje kunnen samen krijgen? Zal wel via discord moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Avioto schreef op donderdag 16 november 2017 @ 14:14:
[...]

Heeft te maken met een fix voor een grote performance drop door depth of field.
Voor gamers zoals mij die altijd al zonder DoF spelen geeft het geen winst.

• Avioto
unfor schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:24:
[...]

Heeft te maken met een fix voor een grote performance drop door depth of field.
Voor gamers zoals mij die altijd al zonder DoF spelen geeft het geen winst.
Wel een vreemd artikel dan :|
Maar dat verklaart een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Seroczynski schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 23:16:
Vanavond weer met 4x Ghosts en 2x Gods de raid gedaan. Ik merk er weinig van dat er van Ghosts geen mensen op de Discord zitten. Het tegenovergestelde is voor mij juist eerder waar, dat ik vaker met mensen van Ghosts zit dan de andere clans.
Dat kan ik beamen. Ik zit in Gods, maar in raids zit ik vaker met een meerderheid van Ghosts dan andersom.

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • +3 Henk 'm!
This Week At Bungie

Iron Banner

Begins: November 21, 1 AM PST
Ends: November 28, 1 AM PST

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
Ik zit in een gemengde guild waar veel mensen niet meer actief zijn. We zijn daarom met 11 mensen op pc opzoek naar een guild waar nog plek voor ons is en waar wel mensen online zijn. Heeft iemand een goede suggestie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
30 euro extra voor dlc? fuck that. dan ga ik destiny lekker laten varen. zo boeiend spel vind ik het ook weer niet. heb nu 2 chars op bijna 300 en er is bijna niks te doen end game naast the weekly dinsdag quests voor betere gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blisterin_Bull schreef op woensdag 15 november 2017 @ 16:52:
Ik speel ook niet echt meer voor de loot. Ik vind raiden gewoon leuk. In D1 had ik meer als 500 raid completions.
Same, ik zou nog wat items willen hebben gewoon voor een complete look van een bepaalde set ofzo :P maar als je 305 bent boeit loot je weinig eigenlijk ja.

Toch morgen middag gewoon nog even met een leuke groep de complete raid doen omdat ik het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
nemesis2212 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:12:
30 euro extra voor dlc? fuck that. dan ga ik destiny lekker laten varen. zo boeiend spel vind ik het ook weer niet. heb nu 2 chars op bijna 300 en er is bijna niks te doen end game naast the weekly dinsdag quests voor betere gear...
De DLC is inmiddels €35 en geen €30 meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Seroczynski schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:32:
[...]

De DLC is inmiddels €35 en geen €30 meer 8)7
"throws destiny 2 in the bin, plays tetris"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Is voor de Expansion pass. (2 DLCs)
Losse DLC kost 20 euro dacht ik :X

Jekan de expansionpass (DLC1 + 2) trouwens aanschaffen voor 26,77 bij GMG.

Ik spelt het nog zo'n beetje elek dag gewoon met plezier verder :+

Verdere info wbt Xur deze week >

Hard Light
Auto Rifle

Lucky Raspberry
Hunter Chest Armour

Synthoceps
Titan Gauntlets

Karnstein Armlets
Warlock Gauntlets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
kihon schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:05:
[...]

Jekan de expansionpass (DLC1 + 2) trouwens aanschaffen voor 26,77 bij GMG.
Ik zou graag een link zien hiervan. Iemand claimde dit gisteren ook op Discord, maar dat klopt niet. Sterker nog, GMG verkoopt momenteel helemaal geen Destiny 2 Season Pass meer: https://www.greenmangaming.com/search/destiny%202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Seroczynski schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:16:
[...]

Ik zou graag een link zien hiervan. Iemand claimde dit gisteren ook op Discord, maar dat klopt niet. Sterker nog, GMG verkoopt momenteel helemaal geen Destiny 2 Season Pass meer: https://www.greenmangaming.com/search/destiny%202
Ohh; je bet gelijk, ze hebben de Expansion pass weggehaald.
Was misschien een 1 dag deal?

Ik heb hem iig voor die prijs aangeschaft gister _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik ook een beetje. Raiden lijkt me opzich nog ens leuk om te proberen, maar ik zit verder ook waar jij zit. Wellicht handiger voor me om de expansions zich op te laten hopen en dan pas terug te komen bij de game, en kijken of er schappelijk all-in prijsje is qua expansions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Het is heel simpel, vind je de game tof, dan bied de DLC je kwalitatief meer van hetzelfde.
Heb je het nu wel gezien, dan gaat de DLC daar niet veel in veranderen. Binnen no time zit je weer op het been-there-done-that level.

Ik sla ook over, heb er inmiddels genoeg uren in gestopt om de aankoop te rechtvaardigen.

Er zijn ook zat andere games die de moeite waard zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 17-11-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:11:
[...]

Dit heb ik ook een beetje. Raiden lijkt me opzich nog ens leuk om te proberen, maar ik zit verder ook waar jij zit. Wellicht handiger voor me om de expansions zich op te laten hopen en dan pas terug te komen bij de game, en kijken of er schappelijk all-in prijsje is qua expansions.
mja ik vraag me daarbij wel af hoe goed dat zal werken. of de raid content dan bijvoorbeeld van de eerste DLC nog wel gedaan wordt als de 2e DLC al uit is. Hopelijk krijgen we volgende week en die week daarna in die bungie streams meer te horen of ze bepaalde dingen gaan veranderen die het veel leuker moeten maken om het te blijven spelen maarja dat is afwachten. Destiny 1 vond ik in ieder geval een slechte game en dat kwam helemaal goed toen TTK Expansion uit kwam. Vermoed dat met 2 hetzelfde gaat gebeuren (helaas zijn ze niet slim genoeg geweest om dat gelijk te doen) alhoewel ik me gewoon nog steeds prima vermaak terwijl ik 3 characters op 305 heb (althans me warlock moet alleen de chest nog >:) )

P.S De raid moet je wel echt doen imo voordat je destiny2 aan de kant schuift. Het is erg leuk om te doen en is met de underbelly (geheime ingang/routes) erbij echt mega groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Wat is nu de beste tactiek om een 2e char te levelen? 1-20 public events, wapens transferren+exotic van Xur, en dan weer de weekly dingen zoals op de 1e char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Montaner schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:06:
Wat is nu de beste tactiek om een 2e char te levelen? 1-20 public events, wapens transferren+exotic van Xur, en dan weer de weekly dingen zoals op de 1e char?
JA Heroic PE grinden, dan al je hoogste wapens overzetten (xur kan als je dat iets vind) en dan de campaign doorlopen.
De loot die je vind wordt/is dan steeds hoger. Kan je met blue gear ~270-280 worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Montaner schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:06:
wat ik precies heb gedaan is main story quest tot en met 2 missies op titan. dan PE heroic farmen op EDZ en Titan tot level 20. dan wapens overzetten en main story completen en dan als je zo'n 270-280 bent ofzo de milestones doen einde van de week voor PE :P Dat alles had ik in 1 zondag gedaan though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

In het spel (settings) kan ik er niets over vinden, maar heeft Destiny 2 support voor surround sound? Dus 5.1 of misschien zelfs 7.1 (of zelfs Dolby Atmos?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Atmoz schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 06:58:
In het spel (settings) kan ik er niets over vinden, maar heeft Destiny 2 support voor surround sound? Dus 5.1 of misschien zelfs 7.1 (of zelfs Dolby Atmos?)
De PC versie gaat niet verder dan 5.1 als ik het goed begrijp. De game heeft echt veel te weinig audio opties imo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Avioto schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:24:
[...]

De PC versie gaat niet verder dan 5.1 als ik het goed begrijp. De game heeft echt veel te weinig audio opties imo :|
Thanks!
Ik kwam wel overal filmpjes tegen van mensen die problemen met 't geluid hebben, maar kon nergens echt uithalen of het nu 5.1 of misschien toch 7.1 was. (ik had al gehoopt/gedacht dat het niet alleen bij stereo zou blijven O-))

Ben het verder met je eens dat er veel te weinig opties voor geluid in zitten. Bijna geen eigenlijk. En waarom bouwen ze niet 7.1 of Dolby Atmos erin?! Echt jammer. Dat zou toch wel heel vet zijn denk ik. Zo heel veel moeite moet dat toch niet zijn lijkt me.

Maarja, misschien komt er nog een (grote) update ofzo waar dit allemaal wel in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lol gisteravond om half 12 me warlock delete en opnieuw aangemaakt.
binnen 2 uur vanaf aanmaken - level 20 :P

Gaat echt retensnel door die clan xp buff en medallion samen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jessejanssen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:43
Aangezien alle 3 de clans vol zitten heb ik een nieuwe aangemaakt omdat er vrienden wouden joinen, als je erin wilt; https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2908502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

jessejanssen schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:00:
Aangezien alle 3 de clans vol zitten heb ik een nieuwe aangemaakt omdat er vrienden wouden joinen, als je erin wilt; https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2908502
Een 4e tweakers clan :o

Ik vind clan best als 75% ook daadwerkelijk het spel speelt, actief is. Maar zoals in discord als were gediscussierd, wellicht de clans echt even opschonen en samenvoegen |:( 8)7

Er is Al wat clan maintenance geweest. De echte inactive members eruit gegooit.

Wel is more people = more fun :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Hoe kan het dat ik niet meer uplevel?
Ik ben al een tijdje 268 maar krijg alleen maar spullen die +/- 260 zijn.
Dan kun je toch nooit 305 halen zoals sommige hier hebben?

En onder het getal 268 staan 3 icoontjes (Mobility, Resilince en Recovery) deze zijn 8, 5 en 0.
Is dat veel/hoog? En hoe kan ik deze hoger krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Atmoz schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:24:

En onder het getal 268 staan 3 icoontjes (Mobility, Resilince en Recovery) deze zijn 8, 5 en 0.
Voor levelen > https://i.imgur.com/2zC8Kab.jpg

Mobility zoals die nu is is gewoon bagger. (behalve hunter heft er kennelijk wel wat baat bij) Meeste op Recovery gooien en resilience minimal 4 is de "meta"

[ Voor 4% gewijzigd door kihon op 19-11-2017 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Je hebt een softcap bereikt waar je niet makkelijk doorheen komt als je niet weet hoe.
Wat jou omhoog brengt nu zijn de zogeheete iluminous Engrams. die krijg je van je wekelijkse milestones die "Powerfull Gear" geven. die zijn altijd hoger dan je eigen level maar die milestones kan je maar 1 keer per week doen. Morgen reset dat weer.

Je wilt eigenlijk altijd zo hoog mogelijk worden door alles en nog wat en als je op zo'n punt zit dat je niet hoger komt doe je die milestones die Powerfull Gear als reward hebben.

Als je straks boven een ander punt bent.. 272 denk ik dat het was dan dropt ook de blauwe gear weer wat hoger en je legendary gear ook.

Vanaf dan gaat het wel gewoon een stuk langzamer. 303-305 kan helemaal drama zijn met een beetje pech in loot =p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Je BASE power level is +- de power level van je laagste stuk (-5 als het laagste stuk een legendary mod heeft). Drops hebben altijd dus die BASE power level. Zoals al eerder vermeld, weekly milestones die powerful gear geven, hebben 3-7? hogere level dan je BASE pl. Exotic engrams gaan zelfs tot +9? BASE pl, maar dan moet je een beetje geluk hebben, of veel Heroic Events, Lost sectors, chests et.c gaan farmen. De raid (misschien ook de Nightfall) droppen ook iets hogere loot dan BASE pl. Legendary engrams/token spul/weaponmaster spul dropt altijd op je BASE pl. Dus het beste is na de reset 1 weekly te doen, hopen dat de engram een upgrade is voor je laagste item, dan lost sectors/HE te farmen als je BASE pl is verhoogd, te infusen/upgraden tot je terug vast zit, een andere weekly milestone binnen te doen, terug upgrade/infuse, terug farmen als je BASE pl hoger is...

Have fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
jessejanssen schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:00:
Toegevoegd aan openingspost.

In Guardians of Tweakers hebben we laatst alle leden die nog geen enkel character hadden aangemaakt verwijderd. Dat is op dit moment zo'n beetje de enige manier om activiteit te checken helaas.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 15:52
8GUS schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:49:
[...]

Toegevoegd aan openingspost.

In Guardians of Tweakers hebben we laatst alle leden die nog geen enkel character hadden aangemaakt verwijderd. Dat is op dit moment zo'n beetje de enige manier om activiteit te checken helaas.
Guardians lijkt vol te zijn :( Ik heb nu gevraagd bij Gods of Tweakers. Wil Masters of Tweakers opzich wel joinen, echter lijkt er maar één member erin te zitten :P ben net begonnen met het spel, maar zou uiteindelijk wel wat raids willen uitproberen (Destiny noob hier, maar genoeg geraid in mn jongen jaren bij WoW).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessejanssen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:43
Sankara schreef op maandag 20 november 2017 @ 19:13:
[...]

Guardians lijkt vol te zijn :( Ik heb nu gevraagd bij Gods of Tweakers. Wil Masters of Tweakers opzich wel joinen, echter lijkt er maar één member erin te zitten :P ben net begonnen met het spel, maar zou uiteindelijk wel wat raids willen uitproberen (Destiny noob hier, maar genoeg geraid in mn jongen jaren bij WoW).
Voor alsnog tot mijn/onze verbazing inderdaad alleen ik en een vriend van me in MoT, komen binnenkort sowieso nog wel een aantal vrienden bij maar het is natuurlijk de bedoeling om ook die clan aan veel actieve leden te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
[...]

Als je discord joined kun je prima met tweakers raiden, ook al zit je niet in de volle clans.

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Join de Discord. daar zitten leden van alle tweakers clans bij en kan je ook groepen vinden :)

https://discord.gg/gyATPz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:32:
[...]

Join de Discord. daar zitten leden van alle tweakers clans bij en kan je ook groepen vinden :)

Ik zal ook eens komen kijken ik kom met vrienden vaak mensen te kort voor een raid. Maakt niet uit dat ik in een andere clan zit neem ik aan

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:56:
[...]

Ik zal ook eens komen kijken ik kom met vrienden vaak mensen te kort voor een raid. Maakt niet uit dat ik in een andere clan zit neem ik aan
nee maakt niets uit.. is niet perce een discord voor de clan was gewoon van tweakers :) Hoe meer zielen hoe meer vreugde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Laatst online: 05-08 15:52
Ricmaniac schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:32:
[...]

Ik ga hem joinen. Ben niet een groot gebruiker van Discord alleen, maar zal een kijkje nemen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
BlaSfem0n schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:13:
[...]

Je BASE power level is +- de power level van je laagste stuk (-5 als het laagste stuk een legendary mod heeft). Drops hebben altijd dus die BASE power level. Zoals al eerder vermeld, weekly milestones die powerful gear geven, hebben 3-7? hogere level dan je BASE pl. Exotic engrams gaan zelfs tot +9? BASE pl, maar dan moet je een beetje geluk hebben, of veel Heroic Events, Lost sectors, chests et.c gaan farmen. De raid (misschien ook de Nightfall) droppen ook iets hogere loot dan BASE pl. Legendary engrams/token spul/weaponmaster spul dropt altijd op je BASE pl. Dus het beste is na de reset 1 weekly te doen, hopen dat de engram een upgrade is voor je laagste item, dan lost sectors/HE te farmen als je BASE pl is verhoogd, te infusen/upgraden tot je terug vast zit, een andere weekly milestone binnen te doen, terug upgrade/infuse, terug farmen als je BASE pl hoger is...

Have fun :D
Ik probeer jouw tips een beetje te volgen, zit nu op base level 279 en laagste item is 275. Echter krijg ik nog steeds blues van level 272. Jouw opmerkingen over de blue drops snap ik ook niet. Die zijn dan toch altijd lager dan alles wat je al hebt?
M.a.w. je kan alleen door behalen van powerful gear hoger komen. Of krijg je van Lost Sectors en HE wel hogere level gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biem de laatste nu ook 305 :)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/7XLXG3O.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Darkus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:07:
[...]

Ik probeer jouw tips een beetje te volgen, zit nu op base level 279 en laagste item is 275. Echter krijg ik nog steeds blues van level 272. Jouw opmerkingen over de blue drops snap ik ook niet. Die zijn dan toch altijd lager dan alles wat je al hebt?
M.a.w. je kan alleen door behalen van powerful gear hoger komen. Of krijg je van Lost Sectors en HE wel hogere level gear?
Heeft laagste item een legendary mod? Je kan zelf pas blue mods naar legendary omzetten vanaf 280 pl.
Je BASE pl is niet hetzelfde als de powerlevel op je character screen (met hoogste gear aangedaan of niet). Maar ik denk aangezien je gewone pl nog niet boven 280 zit, je wellicht even vast zit en het puur van powerful gear zal moeten hebben om erboven te geraken.

Heb je de exotic quests al gedaan? MIDA/Rat King/Sturm and Drang kunnen misschien ook nog upgrades zijn voor je. Heb zelf nog altijd de Rat King niet.. Dus je kan me altijd je nametag geven voor deze te doen :)

Vanaf 280 alle mods omzetten naar legendary: die van armor best proberen die met stats te nemen ipv weapon of ability buffs (tenzij je een specifieke build met een exotic op het oog hebt), buiten chest en ik denk class item heb je een res/mob/rec mod voor erin te steken. Op dit moment is de "meta" ongeveer recovery>resilience>mobility, maar bij gear mods heb je slechts 1 keuze per soort armor. Hunters hebben het wat lastiger om recovery te stacken (gensin knight set of zo is de enigste hunter set met veel recovery), warlocks daarentegen vrij makkelijk. Titans hebben de eigenlijk de meeste keuze want die hebben meerdere sets waar er 1 van de 3 de primaire stat op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
BlaSfem0n schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:04:
[...]

Heeft laagste item een legendary mod? Je kan zelf pas blue mods naar legendary omzetten vanaf 280 pl.
Je BASE pl is niet hetzelfde als de powerlevel op je character screen (met hoogste gear aangedaan of niet). Maar ik denk aangezien je gewone pl nog niet boven 280 zit, je wellicht even vast zit en het puur van powerful gear zal moeten hebben om erboven te geraken.

Heb je de exotic quests al gedaan? MIDA/Rat King/Sturm and Drang kunnen misschien ook nog upgrades zijn voor je. Heb zelf nog altijd de Rat King niet.. Dus je kan me altijd je nametag geven voor deze te doen :)

Vanaf 280 alle mods omzetten naar legendary: die van armor best proberen die met stats te nemen ipv weapon of ability buffs (tenzij je een specifieke build met een exotic op het oog hebt), buiten chest en ik denk class item heb je een res/mob/rec mod voor erin te steken. Op dit moment is de "meta" ongeveer recovery>resilience>mobility, maar bij gear mods heb je slechts 1 keuze per soort armor. Hunters hebben het wat lastiger om recovery te stacken (gensin knight set of zo is de enigste hunter set met veel recovery), warlocks daarentegen vrij makkelijk. Titans hebben de eigenlijk de meeste keuze want die hebben meerdere sets waar er 1 van de 3 de primaire stat op staat.
Mijn tip: public events grinden tot 265 daarna de bovenstaande quests doen en milestones, milestones pas in leveren aan het eind van de week. Voor je milestones cashed altijd je hoogst gerankte gear aan trekken.

Destiny Item manager kan daarbij helpen.

En je items die een +5 mod hebben (gedropt) behouden en deze constant blijven infusen tot je over de magische 280 schiet.

Om 305 te halen heb ik de milestone truc herhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Heb nog een goede guide staan vanop reddit trouwens, staat ook tactics van de raid in etc..

https://docs.google.com/d...Pik5biKasDS9YiNy4U-0/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Heeft iemand Stream 2 van Curse of Osiris meegekregen?

Even een linkje naar Mesa aangezien Bungie de video nog niet heeft gepost:

Het grinden naar materialen voor nieuwe guns is een stap in de goede richting moet ik zeggen. Zoals in de video ook al aangegeven hoop ik dat Bungie dit voor alle areas implementeert. Dan wordt de uitbreiding wel echt een must-have hoor.

Al zullen er enkelen zijn die dit hekelen (enigszins begrijpelijk).

Hoe dan ook. Ben zeer benieuwd!

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17
De beloofde QoL/Balance patch is er nog steeds niet na 2,5 maand..
.. maar of we wel ff onze portemonnee willen trekken voor een DLC pakket.

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 22-11-2017 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
PepieNL schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:27:
De beloofde QoL/Balance patch is er nog steeds niet na 2,5 maand..
.. maar of we wel ff onze portemonnee willen trekken voor een DLC pakket.
Met een beetje mazzel wordt deze update de QoL. En wat ik al zei, er zijn altijd mensen die dit op deze manier niet vinden kunnen. Wellicht terecht.

Maar dat de DLC nu zou komen en dat er er geld voor moet neerleggen als je hem nog niet had dat was al lang en breed duidelijk. Daar doe je niks aan nu.

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steefanus
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Ben benieuwd of je de sandbox update ook krijgt als je de DLC niet hebt aangeschaft. Wat ik me nog kan herinneren van het "hype-traject" vanaf ongeveer mei t/m augustus was dat Bungie sneller en meer kleine patches zouden gaan uitbrengen voor bugfixes, balancing, QoL updates en andere dingen. Nu patchen ze inderdaad vrij rap de bugs, maar verder moet ik zeggen is het erg teleurstellend in hoeverre ze dingen aanpassen. Verder hebben ze ook de plank volledig misgeslagen met de fixed weapon rolls. Nu doen ze qua grind een hele kleine stap in de goede richting, maar ik ben erg benieuwd wat ze aanstaande woensdag te melden hebben over deze weapon rolls. Het is natuurlijk niet eens nodig om een wapen volledig random te maken qua roll, maar desnoods doe je 1 perk op een wapen die random kan rollen. Met Destiny 1 kon je uren en uren crucible spelen (waarbij je zelf je gamemode kon kiezen jeej) om maar die ene handcannon te krijgen met die heerlijke roll. Soms kreeg je niet de perfecte roll, maar wel een wapen met een specifieke roll die echt het gevoel gaf dat het jouw wapen was, die niemand anders had. Dat mis ik enorm. Iedereen loopt nu rond met de Better Devils met exact dezelfde perks erop (en terecht, wat een wapen is dat).

Dat dus. Fix plz Bungo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Steefanus schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:46:
Ben benieuwd of je de sandbox update ook krijgt als je de DLC niet hebt aangeschaft. Wat ik me nog kan herinneren van het "hype-traject" vanaf ongeveer mei t/m augustus was dat Bungie sneller en meer kleine patches zouden gaan uitbrengen voor bugfixes, balancing, QoL updates en andere dingen. Nu patchen ze inderdaad vrij rap de bugs, maar verder moet ik zeggen is het erg teleurstellend in hoeverre ze dingen aanpassen. Verder hebben ze ook de plank volledig misgeslagen met de fixed weapon rolls. Nu doen ze qua grind een hele kleine stap in de goede richting, maar ik ben erg benieuwd wat ze aanstaande woensdag te melden hebben over deze weapon rolls. Het is natuurlijk niet eens nodig om een wapen volledig random te maken qua roll, maar desnoods doe je 1 perk op een wapen die random kan rollen. Met Destiny 1 kon je uren en uren crucible spelen (waarbij je zelf je gamemode kon kiezen jeej) om maar die ene handcannon te krijgen met die heerlijke roll. Soms kreeg je niet de perfecte roll, maar wel een wapen met een specifieke roll die echt het gevoel gaf dat het jouw wapen was, die niemand anders had. Dat mis ik enorm. Iedereen loopt nu rond met de Better Devils met exact dezelfde perks erop (en terecht, wat een wapen is dat).

Dat dus. Fix plz Bungo.
Bungie gaat dit niet direct fixen denk ik. Verder blijven we terug komen op deze discussie. En hoewel ik het gedeeltelijk met je eens ben is D2 gemaakt voor de meer casual gamer. Dat is iets wat de hardcore grinders helaas for the time being moeten accepteren.

Ik denk wel dat Bungie de QoL op een andere manier gaat aanpakken om ook de grinders meer tegemoet te komen. En wellicht is de Curse of Osiris daar een voorbode op. Zolang we niets zeker weten is het lastig discussieren iig.

Bricks In Motion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
BlaSfem0n schreef op donderdag 16 november 2017 @ 15:23:
[...]

Er zullen wellicht wel verbeteringen zijn voor de oudere gen, maar ik verwacht geen mirakels :)
Het draait sowieso vrij vlot nu dat de roster-lag etc is opgelost.

[...]

Zullen zien of we vrijdag een groepje kunnen samen krijgen? Zal wel via discord moeten.
Sorry had ff fikse griep dus niet gespeeld :( ik wil vrijdag evt graag raiden ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Visho schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:01:
[...]

Sorry had ff fikse griep dus niet gespeeld :( ik wil vrijdag evt graag raiden ja :)
Vrijdag gaat niet voor mij, zaterdag of zo, we zullen wel zien wie er discord is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

De nu gaande Iron Banner vind ik iig wel leuk om te doen.
Meer relaxed als Trials of the Nine.

De armor die je kan krijgen vind ik nice (is persoonlijk) en de weapons zijn ook niet slecht :D

Alleen ja je moet tokens krijgen en dan inleveren bij RNGimmethatitem, da's wat minder.

Heb er iig lol in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Ik heb nu 2 keer gezien dat er een tank spawned bij een strike. Weet iemand of je die zelf kan triggeren of komt die random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Laatst online: 12-09 21:57
gstoffers schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:57:
Ik heb nu 2 keer gezien dat er een tank spawned bij een strike. Weet iemand of je die zelf kan triggeren of komt die random?
In mijn ervaring is dat compleet random.
Van alle keren dat ik strikes gedaan heb, ben ik maar 1 keer die tank tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren weer lekker gespeeld.

Een aantal games met het Iron banner event gedaan. Was leuk om te doen en ging voor mijn doen erg goed.
Een flink aantal 5x kill streaks gehaald en een keer zelfs een 10x kill streak. Dus dat telde lekker aan.
Een superspannende pot waarin we in de laatste 15 seconden een 39-41 omzette naar een 42-41, dus dat was wel echt vet het was heel de tijd nek aan nek. Dat blijven de leukste potjes.

Ik vind het armour wat je hier voor krijgt echt vet mooi maar de vraag ik of ik geluk genoeg heb om het te krijgen. Ik ben namelijk ook al weken bezig om de Gensym knight armour voor mijn hunter compleet te krijgen maar dat wil ook niet echt lukken.

Ik heb eindelijk een lekkere setup voor mijn Crucible en iron bannen gevonden. De juiste wapens schelen wel een hoop. Ondertussen heb ik ook powerlevel 300 bereikt voor mijn eerste karakter.

Nickname KasPlantje.

gstoffers schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:57:
Normale Strikes hebben inderdaad semi-Random spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren nog wat iron banner gedaan maar dat armour is toch best wel lastig te krijgen. Ik heb tot dus ver alleen 3 wapens gehad van de iron banner.

Vanavond maar weer met goede hoop proberen.

Nickname KasPlantje.

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!