Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:50

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Waarom 2x post sorry!

[ Voor 92% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 06-11-2017 08:31 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Rolfski schreef op maandag 6 november 2017 @ 03:31:
[...]

Op het moment dat ik me aansloot bij GoT clan dropte mijn framerate tot onder de 40fps en moest ik regelmatig om de 40 min opnieuw opstarten vanwege een memory leak die framedrops en stuttering veroorzaakt. Dat probleem verdween toen ik uit de clan stapte.

Als je paar pagina's terugbladert zie je dat dit een veelvoorkomend probleem is en ik heb nog geen signalen gezien na de laatste patch dat dit is opgelost. Mensen hebben nog steeds last van stuttering.
Dit is vorige week al gepatched. Sindsdien hebben mensen last van een andere vorm van micro-stutter, maar veel minder ernstig dan voorheen. Ook deze bug hopen ze vandaag te gaan patchen.

Daarnaast had je probleemloos op de US servers kunnen spelen. Nu ben je toch al vijf clan rewards misgelopen waaronder ook de Leviathan Raid rewards vallen.

https://twitter.com/BungieHelp

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond even flink gederped toen ik mn nieuwe gun dismantle terwijl ik het niet doorhad. Ik had zelfs mn vorige gun, gebruikt voor infusion. Leek me wel leuk, zon perseverance met extra stability mods. Dus, daar gaan mn guns.. Vandaag even flink aan de EDZ farm, engrams halen.

Maar ik heb wel meer noob momentjes gehad. Zo wist ik eerst niet hoe de vault werkte, dus als ik ruimte nodig had dismantle ik stuff. Ik heb bijv wel een uriel's gehad, die wil ik nog wel graag uit een keer uit engram trekken.

Zo was ik ook op Nessus op zoek naar iemand die Drang heette om samen fallen te slopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:02:
Gisteravond even flink gederped toen ik mn nieuwe gun dismantle terwijl ik het niet doorhad. Ik had zelfs mn vorige gun, gebruikt voor infusion. Leek me wel leuk, zon perseverance met extra stability mods. Dus, daar gaan mn guns.. Vandaag even flink aan de EDZ farm, engrams halen.

Maar ik heb wel meer noob momentjes gehad. Zo wist ik eerst niet hoe de vault werkte, dus als ik ruimte nodig had dismantle ik stuff. Ik heb bijv wel een uriel's gehad, die wil ik nog wel graag uit een keer uit engram trekken.

Zo was ik ook op Nessus op zoek naar iemand die Drang heette om samen fallen te slopen.. :)
Pro Tip: Als je mouseover op een item doet en 1 keer shift drukt dan lock je hem zodat je hem niet perongeluk kan dismantelen of kan infusen.

Kwam ik ook gisteravond pas achter XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren is me titan echt als een beest gegaan. eind van de ochtend story doorgelopen en savonds ineens alweer 290+

Eind van de avond die laatste missie van Zavala ingeleverd voor die exotic engram toen kwam er nog een mooie 302 Vigilance Wing uit en booste me naar 293. Wapen vind ik nog fijn schieten ook.

Toen even wat kleurtjes gegeven en vind hem nu echt een badass mofo :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4jJCp5J.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-09 14:34
Lekker bezig man!

Zit nu op 224, hoe doen jullie dat toch allemaal zo snel?
(ja ben nieuw op destiny 2 ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
masterdenk schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:07:
Lekker bezig man!

Bij het starten van een 2e character kan je enkele items van je eerste character gebruiken (en zonder enige moeite swappen via de app/website). Zodoende is je PL al snel veel hoger, waardoor je ook betere rewards krijgt van quests e.d. Als je dan een beetje handig bent, door bijvb. een paar Heroic Events te farmen tot 20 voordat je de Campaign afmaakt, ben je al snel 280+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masterdenk schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:07:
Lekker bezig man!

wat @Seroczynski hier boven zegt idd maar tevens gewoon donders veel spelen haha.
Heb denk ik meer uren per dag gespeeld dan werkuren gemaakt en vrij kort geslapen :P

En meanwhile nog steeds geen Orpheus Rigs boots :(

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 06-11-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:36:
[...]
wat @Seroczynski hier boven zegt idd maar tevens gewoon donders veel spelen haha.
Heb denk ik meer uren per dag gespeeld dan werkuren gemaakt en vrij kort geslapen :P

En meanwhile nog steeds geen Orpheus Rigs boots :(
Ik heb ze al :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:05:
[...]

Pro Tip: Als je mouseover op een item doet en 1 keer shift drukt dan lock je hem zodat je hem niet perongeluk kan dismantelen of kan infusen.

Kwam ik ook gisteravond pas achter XD
Heb ook nog een tip, als je de switch weapon knop iets langer indrukt selecteer je je power weapon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
gstoffers schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:40:
[...]

Heb ook nog een tip, als je de switch weapon knop iets langer indrukt selecteer je je power weapon.
Ik gebruik altijd 1, 2 en 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gstoffers schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:40:
[...]

Het is nieuws voor mij dat er mensen zijn die niet gewoon 1, 2, 3 gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
[...]

dat dus hahahh same here XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Seroczynski schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:09:
[...]

Bij het starten van een 2e character kan je enkele items van je eerste character gebruiken (en zonder enige moeite swappen via de app/website). Zodoende is je PL al snel veel hoger, waardoor je ook betere rewards krijgt van quests e.d. Als je dan een beetje handig bent, door bijvb. een paar Heroic Events te farmen tot 20 voordat je de Campaign afmaakt, ben je al snel 280+.
Aah oké thanks voor de reply. Als ik het dus goed begrijp lvl je de 2e char snel naar 20 swap je de gear van je huidige om zo betere rewards te krijgen via de campain ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masterdenk schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:55:
[...]

Aah oké thanks voor de reply. Als ik het dus goed begrijp lvl je de 2e char snel naar 20 swap je de gear van je huidige om zo betere rewards te krijgen via de campain ofzo?
Ja precies. Alleen je wapens kan je overzetten though.

Ik deed de campaign tot en met de eerste missie op Titan. toen met behulp van zo'n medallion voor bonus XP
Heroic Public events farmen op earth en Titan.

Als je het met een paar mensen doen die allemaal weten hoe ze de Events Heroic moeten maken dan krijg je genoeg xp om binnen een ruime 2 uur level 20 te worden. Dan zet je al je wapens van je main character over en ga je gewoon de story doorlopen inderdaad. Alle blauwe gear die dan dropt is ook al gewoon van vrij hoog level omdat je zelf al een stuk hoger bent.

Moet wel zeggen dat mijn eerste al hoger was dan 270 toen ik dat deed met een 2e character. ik denk als je nu bijvoorbeeld 220 bent het verschil niet veel zal zijn als je je wapens over zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Nee lijkt mij ook niet, kan volgens mij nog aardig wat upgrades krijgen door gewoon te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
masterdenk schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:21:
Nee lijkt mij ook niet, kan volgens mij nog aardig wat upgrades krijgen door gewoon te spelen :)
Is ook zo maar het ligt er een beetje aan hoe je je hebt verdiept. Tot 260+ is makkelijk te doen met van alles en nog wat. Wat je alleen niet wil gebruiken zijn die wekelijkse Illuminous engrams (die krijg je bij powerfull gear milestones) want die zijn gegarandeerd een stukje hoger dan je eigen power level. Die wil je dus bewaren eigenlijk tot je andere gear niet meer hoger dropt. 265 is zo'n plekje. dan tot 280 kan het een beetje struggle zijn. Dan na 280 kan je in 1 keer blauwe mods inwisselen voor legendary mods en in je gear plempen. (5 power per item) dat geeft je nog een prima boostje en vanaf daar gaat het gewoon een heel stuk langzamer tot max level. en denk dus ook dat 265/270 pas een goed moment is voor een 2e character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat je zegt klopt wel, maar is meer van toepassing vroeg in de week na reset. Het heeft geen zin om te wachten met luminous/powerful engrams nu op maandag avond. Morgen ochtend is de reset toch weer ;-)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar ens aan een tweede char beginnen. Kan je mooi zowieso dubbele milestones doen. Hoe zit het trouwens met die reset, krijg ik alleen wat als ik de complete milestone lijst leeg heb gewerkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gstoffers
Seroczynski schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
[...]

Ik gebruik altijd 1, 2 en 3 :+
unfor schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
[...]

Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:43:
[...]

dat dus hahahh same here XD
Oh blijkbaar ben ik de enige dan, gevalletje leeftijd i.c.m. te veel knoppen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:57
Mother_Goozz schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:26:
[...]

Voor mij is het clan framedrop probleem redelijk opgelost. Nu alleen van die “micro-freezes” of hoe je ze moet noemen. Net soms een halve seconde freeze en weer doorgaat. Voor mij in iedergeval stukke meer speelbaar dan ervoor, ook weer terug op de EU server.
Dit is gekomen door de hot fix van vorige week.
De hot fix van deze week moet dit weer verhelpen.

Heb mij weer aangemeld voor guardians of tweakers. Als het goed is moete de problemen met clans toch echt voorbij zijn :).

[ Voor 36% gewijzigd door Poesmij op 06-11-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:13:
Ik ga ook maar ens aan een tweede char beginnen. Kan je mooi zowieso dubbele milestones doen. Hoe zit het trouwens met die reset, krijg ik alleen wat als ik de complete milestone lijst leeg heb gewerkt?
Alles reset. Als je bijvoorbeeld ergens halverwege mee bent kan je weer opnieuw beginnen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:13:
Elke milestone geeft dus een reward op zich. Als je de milestone complete maar nog niet de reward accepteerd krijg je hem na de reset automatisch in je inventory.

Als je een milestone voor 99% hebt afgemaakt dan is het jammer en ben je de progressie kwijt. Opzich vrij logisch natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
Gisteren dan eindelijk na 4 dagen raiden (lees wipen :p) de Leviathan gecleared. Ik moet zeggen, ben aangenaam verrast over hoe het allemaal in elkaar zit. Er moet veel gecommuniceerd worden en veel ruimte voor fouten is er niet.

Vandaag weer een nieuwe start, benieuwd of het net zo moeizaam gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
x3rius schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:53:
Gisteren dan eindelijk na 4 dagen raiden (lees wipen :p) de Leviathan gecleared. Ik moet zeggen, ben aangenaam verrast over hoe het allemaal in elkaar zit. Er moet veel gecommuniceerd worden en veel ruimte voor fouten is er niet.

Vandaag weer een nieuwe start, benieuwd of het net zo moeizaam gaat :p
Ik wil hopelijk vandaag een start maken met de nieuwe Raid. Heb afgelopen week nog geen tijd/kans gehad om deze te doen. Ik ben heel erg benieuwd.

Het krijgen van betere gear gaat inderdaad best moeizaam. Het is voor een deel ook geluk hebben van welke drops je krijgt. Ook al krijg je soms een exotic piece, dan kan het zijn dat deze 6 ilevels hoger is. Maar omdat je geen mod op dat het stukje gear hebt dat je al draagt (waarbij je gear +5 ilevels strijgt), dan krijg je er uiteindelijk nog maar 1 ilevel bij.

In het begin van de week gaat het trouwens wel snel, als je dan de powerful gear krijgt :P.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy
Ricmaniac schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:52:
[...]

Is ook zo maar het ligt er een beetje aan hoe je je hebt verdiept. Tot 260+ is makkelijk te doen met van alles en nog wat. Wat je alleen niet wil gebruiken zijn die wekelijkse Illuminous engrams (die krijg je bij powerfull gear milestones) want die zijn gegarandeerd een stukje hoger dan je eigen power level. Die wil je dus bewaren eigenlijk tot je andere gear niet meer hoger dropt. 265 is zo'n plekje. dan tot 280 kan het een beetje struggle zijn. Dan na 280 kan je in 1 keer blauwe mods inwisselen voor legendary mods en in je gear plempen. (5 power per item) dat geeft je nog een prima boostje en vanaf daar gaat het gewoon een heel stuk langzamer tot max level. en denk dus ook dat 265/270 pas een goed moment is voor een 2e character.
Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Zit nu op 249 maar ik heb niet super veel zin meer om verder te spelen, herkenbaar ?
De raid heb ik nog niet gedaan maar verder de meeste activiteiten wel. Uiteraard nog wel het nodige open staan in de wereld maar het been-there-done-that gevoel is wel aanwezig.

Misschien de game eens een weekje laten liggen en dan opnieuw beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Dhrax schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:22:
Zit nu op 249 maar ik heb niet super veel zin meer om verder te spelen, herkenbaar ?
De raid heb ik nog niet gedaan maar verder de meeste activiteiten wel. Uiteraard nog wel het nodige open staan in de wereld maar het been-there-done-that gevoel is wel aanwezig.

Dit gevoel heb ik ook wel een beetje. Ik moet nog een aantal van die oranje markers (adventures?), maar die zijn allemaal een beetje van hetzelfde, dus heb ze links laten liggen. Ook strikes geven niet echt voldoening. Nightfall maakt het gelukkig wel wat spannender.

Vanaf vandaag zijn de milestones echter weer reset, dan heb je in ieder geval nog het idee dat je ergens voor speelt :p Verder zou ik je wel aanraden de raid te proberen! Deze zicht echt goed in elkaar, en zeker met wat mindere gear ben je hier wel een tijdje zoet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Ik zoek wat mensen voor trials.. zeg niet dat ik geweldig ben, maar in public games veelal wel strak bovenaan met 20+ kills.. maar verlies alsnog mega veel doordat je toch wel tegen veel fireteams komt welke samenspelen. Het probleem is alleen dat ik niet super veel speel; in de avond op zijn vroegst vanaf 20.00, tot max ongeveer 23.30u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
Dhrax schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:22:

Op het internet zijn er grote discussies gaande van de content die Destiny 2 te bieden heeft, en met elke MMO achtige game is dit lastig in te schatten. Bij veel games, en nu ook in Destiny 2, gaat de game nu voornamelijk over het grinden van gear. Dit kan je doen door:

- De campaign uit te spelen (dus ook de blauwe quests die je op elke planeet kan doen)
- PvP
- PvE dungeons & raids. De dungeon kan je vanaf een bepaalde ilevel ook op een hogere difficulty doen.
- Public Events
- Patrols en Challenges

Dat zeggende snap ik best dat mensen wellicht denken dat ze klaar zijn met de game. Na het doen van voornamelijk de quests is het alleen nog maar grinden. Daarnaast gaat het grinden ook nog niet even snel. Vanaf 260+ ilevel gaat het stukken trager. Dit heeft er mee te maken dat de blauwe / legendary gear die je krijgt lager is dan je huidige item level van je stukje gear.

De afgelopen week heb ik ook weinig gear gekregen, terwijl ik elke dag toch zeker een paar uur heb gespeeld. Daarnaast samen met iemand anders verschillende treasure maps gedaan, waarbij ik wel 1 exotic item had gekregen, en de andere persoon helemaal niets.

Wat @x3rius ook zegt, sommige dingen zijn ook niet altijd even leuk om te doen. Als je niet echt van PvP houdt, dan snap ik dat je dat ook niet graag wil spelen. En ik snap ook best dat je een public event ook wel zat wordt na 5 of 10 keer.

Ik denk dat ik nog genoeg verbeterpunten kan opnoemen voor Destiny 2. Het grootste blok voor mij is het samen spelen met andere mensen voor o.a. de Raid. Dit werkt totaal niet handig, en ik snap ook niet dat ze hier voor hebben gekozen. Als ik niet met vrienden wil spelen moet ik via de app een groep zoeken, en dan moet je elkaar ook nog is toevoegen via Battle.net, anders kan je niet in elkaars groep komen. Ik had liever een Premade Group functie gezien die je ook in World of Warcarft hebt. Waarbij je een groep kan aanmaken met mensen die jij wil, maar niet dat je dit nu omslachtig moet doen via een app.

Ook het verzamelen van gear mag van mij wel iets anders. Ik snap best dat je niet binnen 1 of 2 weken al dichtbij de max. level hoeft te zijn, maar het verkrijgen van nieuwe legendary engrams helpt niet echt meer. Ik zou best een dungeon 3 keer willen doen met hoop op een speciale drop. Of het systeem wat WoW heeft, dat je kans hebt dat een bepaalde item "Titanforged" wordt. Dus dat je een helm hebt die normaal 270 ilevel is, maar door geluk wordt deze plotseling 275, of zelfs 280.

Maar goed, heb op dit moment nog best wel plezier in de game. Vooral als ik met een paar bekende speel. De Raid heb ik ook nog niet gedaan, maar deze wil ik z.s.m. gaan doen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munitqua
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 22:09
Wat ik gewoon debiel vind is dat ze met opzet geen match-making doen met raids, terwijl looking for group in principe hetzelfde is. Daar speel je ook met onbekende. Gewoon te veel moeite om mensen bij elkaar te vinden. Daar moeten ze echt van af.

Geef ons gewoon optionele match-making dan zijn er veel mensen blij.

[ Voor 12% gewijzigd door munitqua op 07-11-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
munitqua schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:51:
Wat ik gewoon debiel vind is dat ze met opzet geen match-making doen met raids, terwijl looking for group in principe hetzelfde is. Daar speel je ook met onbekende. Gewoon te veel moeite om mensen bij elkaar te vinden. Daar moeten ze echt van af.
Het is iets minder toegankelijk op deze manier, maar ik vind het ergens ook wel wat hebben. We hebben de afgelopen dagen bijna elke dag wel een of twee randoms moeten zoeken (ons vast groepje bestaat maar uit 4-5 mensen). Na een simpele post op het forum of reddit heb je toch binnen enkele minuten iemand gevonden.

Merk dat deze spelers toch iets meer 'dedicated' zijn dan sommige random spelers die je via een auto match-make systeem vind. Kan me dit van sommige andere games herinneren dat als het even niet liep men meteen leaved omdat ze toch meteen een nieuwe groep hebben. Nu kost het toch iets meer moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munitqua
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-07 22:09
x3rius schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:01:
[...]

Het is iets minder toegankelijk op deze manier, maar ik vind het ergens ook wel wat hebben. We hebben de afgelopen dagen bijna elke dag wel een of twee randoms moeten zoeken (ons vast groepje bestaat maar uit 4-5 mensen). Na een simpele post op het forum of reddit heb je toch binnen enkele minuten iemand gevonden.

Merk dat deze spelers toch iets meer 'dedicated' zijn dan sommige random spelers die je via een auto match-make systeem vind. Kan me dit van sommige andere games herinneren dat als het even niet liep men meteen leaved omdat ze toch meteen een nieuwe groep hebben. Nu kost het toch iets meer moeite.
Aye daar heb je wel een punt.
Daarom vind ik dat het optioneel moet zijn, dan is iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
munitqua schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:51:

Geef ons gewoon optionele match-making dan zijn er veel mensen blij.
Ze zijn enkel bang voor toxicity.. Ook de reden waarom we geen all-chat hebben.

Bungie's social lead is.. anti-social..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
riick schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:15:
[...]

Ze zijn enkel bang voor toxicity.. Ook de reden waarom we geen all-chat hebben.

Bungie's social lead is.. anti-social..
Ik mis ook echt clan chat. Dat zou fireteams maken zoveel makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Montaner schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:06:
Ik mis ook echt clan chat. Dat zou fireteams maken zoveel makkelijker maken.
Dit ja....ik ben nog nauwelijks begonnen en ik zal niet extreem veel multi doen, maar het is echt een gemis. Als je dit vergelijkt met Diablo 3 is het echt heel schraal...terwijl clans feitelijk belangrijker zijn dan in Diablo 3. Ik snap echt niet dat ze in een co-op shooter zulke basisfunctionaliteit missen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Montaner schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:49:
Ik zoek wat mensen voor trials.. zeg niet dat ik geweldig ben, maar in public games veelal wel strak bovenaan met 20+ kills.. maar verlies alsnog mega veel doordat je toch wel tegen veel fireteams komt welke samenspelen. Het probleem is alleen dat ik niet super veel speel; in de avond op zijn vroegst vanaf 20.00, tot max ongeveer 23.30u.
Trials is er alleen van vrijdag 19:00 tot dinsdag 11:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
AlexMar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:05:
[...]

Trials is er alleen van vrijdag 19:00 tot dinsdag 11:00
Dus mooi wat tijd om mensen te zoeken en te plannen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik net 600 tokens inleveren bij New monarchy. krijg ik zooo veel gear telkens dubbel en kneiter veel wapens maar heb gewoon niet de chest gekregen van die Titan set :'( nu kan ik gewoon niet die set meer compleet maken (30 engrams is max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:35

MetalPool

Boe!

2 mensen die morgenavond zin hebben om de raid te doen met 4 gasten?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:12:
[...]

Elke milestone geeft dus een reward op zich. Als je de milestone complete maar nog niet de reward accepteerd krijg je hem na de reset automatisch in je inventory.

Als je een milestone voor 99% hebt afgemaakt dan is het jammer en ben je de progressie kwijt. Opzich vrij logisch natuurlijk.
Thanks man. :)
Ik zag zoiets al aankomen, maar doelde eigenlijk op het idee dat de hele milestone lijst leeggespeeld zou moeten worden, wil je je wekelijkse engram hieruit krijgen. Ik had bijv nog milestones staan voor trials en raid waar ik niet aan toe kwam, maar ik kreeg wel mooi een engram van Hawthorne voor de andere milestones die ik wel af had gemaakt. :)

Nog een vraagje in het algemeen over die engram die je wekelijks voor je milestones haalt:
Ik kijk net een video die uitlegt dat als je een tweede char maakt van dezelfde class, dat dit tweede char minder sterke engrams krijgt voor je milestones. Hierom werd aangeraden om juist een andere class te kiezen als tweede char. Voordat ik verder ga met mn tweede titan, kan iemand dit bevestigen? :|

Linkje video:
YouTube: Destiny 2: POWER LEVEL to 300+ in 8 Simple Steps | Advanced Guide + ...
(Van 5:55 - 7:05)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, dat klopt. Dat hebben ze express gedaan omdat mensen in Destiny 1 ook al zo slim waren om meerdere [insert class] te maken voor snellere progressie na elke DLC/Content update.

Volgens mij kon het in de eerste week van de console release trouwens nog wel, maar hebben ze het er snel uitgepatched.

[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 07-11-2017 22:47 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou power level 300 gehaald. Heb nog wel de powerfull engrams over van de Raid, Nightfall en Crucible.
Kan ook nog een Mida multi tool accepteren als reward voor 304 maar wil hem op 305 krijgen dus wacht nog heel even daar mee.

Ook het eerste 305 item binnen. was een exotic helm voor Arc maar speel alleen maar solar en void dus heb die infused in de NM hoofd :) Helaas die chest daarvoor niet kunnen halen (als enige deel) en heb alle 30 engrams al opgehaald.

Dus volgende keer nog maar gewoon weer NM puur voor die chest XD kan niet tegen die oncompleetheid haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flitjes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10-2024
MetalPool schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:12:
2 mensen die morgenavond zin hebben om de raid te doen met 4 gasten?
Als je een noob op 266 geen issue vind wil ik wel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik kan en wil wel raid meedoen vanavond :) Nightfall heb ik ook nog te doen.
289 hier, nog niet geweest, wel al eens die foto met de patrols etc langs zien komen.
Wil trouwens ook wel met een groepje wat trail of the nine proberen dit weekend, en heb men crucible milestone ook nog te halen. Men Q3-pwnage dagen echter zijn al ff gepasseerd maar ik hou me meestal nog wel staande :P

Trouwens gisteren al meerdere keren meegemaakt dat ik geen faction tokens kreeg bij lost sector of heroic event. Bij de resource grabs krijg je dan in tegenstelling voor elke node in de buurt een token ook al heb je die niet mee bevochten. Klopt het ook dat als je de milestone voor de resource destructions hebt gehaald, dat het weinig zin meer heeft deze in een lost sector nog kapot te maken?

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

BlaSfem0n schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:48:
Trouwens gisteren al meerdere keren meegemaakt dat ik geen faction tokens kreeg bij lost sector of heroic event. Bij de resource grabs krijg je dan in tegenstelling voor elke node in de buurt een token ook al heb je die niet mee bevochten. Klopt het ook dat als je de milestone voor de resource destructions hebt gehaald, dat het weinig zin meer heeft deze in een lost sector nog kapot te maken?
Hier ben ik eigenlijk ook erg nieuwsgierig na.
Is me gisteren ook meerdere malen overkomen.

Toch weer sund van mn spaarzame speeltijd :X

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Klopt, zodra de daily challenge klaar is kan je net zo goed door een lost sector heen rennen, baas vol pompen met lood, kist looten en wegwezen.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 21:57
Kan iemand mij accepteren in de guardians of tweakers clan?

Weet dat ik er al in zat, maar door problemen met frame rate was ik er toch uit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Laatst online: 09-09 07:55
Vanavond op Discord toch maar eens een party zoeken voor Nightfall / Raid.
Beide nog steeds niet gedaan... :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-02-2022

skn

Indien iemand 3 tot 4 man raids/weeklys/strikes wil spelen voeg me toe: Kinyo#2244

Ben zelf nu 287 power, speel met een maat die is in de 290 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Komt er nog een fix voor de belachelijk lange inlog tijden ? Het duurt vaak meerdere minuten bij mij voordat ik mijn schip in beeld krijg, waarna ik nogmaals een laadscherm krijg als ik een destination heb geselecteerd ... Bij Destiny1 was dit al vreselijk, maargoed, consoles -> traag. Ik verwacht hier op de pc toch meer van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Dhrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:25:
Komt er nog een fix voor de belachelijk lange inlog tijden ? Het duurt vaak meerdere minuten bij mij voordat ik mijn schip in beeld krijg, waarna ik nogmaals een laadscherm krijg als ik een destination heb geselecteerd ... Bij Destiny1 was dit al vreselijk, maargoed, consoles -> traag. Ik verwacht hier op de pc toch meer van ...
Je bent de eerste die ik hier over hoor. Alhoewel het wel even duurt, ben ik niet langer dan twee minuten bezig voordat ik ergens kan rondlopen na het opstarten van de game. Ik neem aan dat een goede internetverbinding en een SSD hierbij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Seroczynski schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:33:
[...]

Je bent de eerste die ik hier over hoor. Alhoewel het wel even duurt, ben ik niet langer dan twee minuten bezig voordat ik ergens kan rondlopen na het opstarten van de game. Ik neem aan dat een goede internetverbinding en een SSD hierbij kunnen helpen.
Dit is de enige game waar het me bij opvalt ... Aan mijn systeem ligt het niet, game start vanaf een SSD. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig. Ik log wel hoofdzakelijk in rond prime time (20:00 - 22:00) wellicht dat dat nog van invloed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff luck is gewoon echt niet aan mijn kant.

30 Engrams op Titan bij de New Monarchy faction en geen Chest
30 Engrams op me Hunter en geen cloak
nog 10 Engrams op me Warlock te doen en heb nog 3 delen gewoon niet van die faction set.

Ik ben altijd in zulke games een collector en dit zijn dus sets die ik echt graag wil maar helaas.

Wel is me hunter gisteren ook 302 geworden :) nu heb ik alleen nog de nightfall en raid powerfull engram over (hoop dat ik deze week wel de raid kan doen)

Me hunter blijft toch me main ondanks dat me titan meer geluk heeft en al 303 is haha. Ik wacht alleen nog steeds op Orpheus Rigs boots met hunter. Gisteren me 7e Lucky pants gekregen.
Dhrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:25:
Ik heb daar ook geen last van. altijd maar een paar seconden.
Het enige wat soms lang duurt is als ik naar de Traveler orbit. Maar dat komt volgens mij omdat die dan een instance zoekt waar die je bij wilt plaatsen zodat je niet in een lege stad aan komt :P

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 09-11-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ricmaniac schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:35:
Pff luck is gewoon echt niet aan mijn kant.

30 Engrams op Titan bij de New Monarchy faction en geen Chest
30 Engrams op me Hunter en geen cloak
nog 10 Engrams op me Warlock te doen en heb nog 3 delen gewoon niet van die faction set.

Ik ben altijd in zulke games een collector en dit zijn dus sets die ik echt graag wil maar helaas.

Wel is me hunter gisteren ook 302 geworden :) nu heb ik alleen nog de nightfall en raid powerfull engram over (hoop dat ik deze week wel de raid kan doen)

Me hunter blijft toch me main ondanks dat me titan meer geluk heeft en al 303 is haha. Ik wacht alleen nog steeds op Orpheus Rigs boots met hunter. Gisteren me 7e Lucky pants gekregen.
Me? Hoe moeilijk is het om normaal Nederlands te typen?

Het moet mij van het hart dat dit soort reactie's onwenselijk zijn. Tenzij een post echt niet te lezen is, is meer dan een zijdelingse opmerking niet nodig. Dat is dit niet. Dit lijkt mij gewoon trollen

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 09-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Als jij mij een helmet geeft, krijg je wel een van mijn 4 chests ;)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Dhrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:34:
[...]

Dit is de enige game waar het me bij opvalt ... Aan mijn systeem ligt het niet, game start vanaf een SSD. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig. Ik log wel hoofdzakelijk in rond prime time (20:00 - 22:00) wellicht dat dat nog van invloed in.
Ook geen last van. Log rond dezelfde tijden in en zit binnen no in-game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gstoffers
Dhrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:34:
[...]

Misschien firewall, portforward of bij je antivirus even je game map en battlenet als uitzondering toevoegen. Bij settings accessibility kun je zien of je poort open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

gstoffers schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:22:
[...]

Misschien firewall, portforward of bij je antivirus even je game map en battlenet als uitzondering toevoegen. Bij settings accessibility kun je zien of je poort open staat.
Dank voor de tip, ga ik vanavond proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Dhrax schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:26:
[...]

Dank voor de tip, ga ik vanavond proberen :)
Ik heb exact hetzelfde als jij. Hoor het graag als dat werkt..

Gister ging ik naar The Farm voor de Sturm quest.. daar duurde het vliegen onwijs lang, maar dat leek aan de server te liggen. Toen ik eenmaal doorkwam verschenen er wel 30 spelers ineens. Wat ook wel een grappig zicht was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Montaner schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:17:
[...]

Gister ging ik naar The Farm voor de Sturm quest.. daar duurde het vliegen onwijs lang, maar dat leek aan de server te liggen. Toen ik eenmaal doorkwam verschenen er wel 30 spelers ineens. Wat ook wel een grappig zicht was...
Herkenbaar inderdaad ;)
De poorten die ik ga aanpakken vanavond staan in dit document van Bungie zelf;

https://www.bungie.net/en/Help/Troubleshoot?oid=13610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Gisteren bij indienen tokens op Titan de war chest gekregen, nu nog een sweet business en "loss gehen".
:D.

Ik hoop dat dit weekend er enkele clanleden zich geroepen voelen om de raid eens te proberen, of mij er door te sleuren (ik zal wel nuttig doen, beloofd), zodat ik eindelijk die milestone haal :) Zal jullie wel eens porren op de discord.

Ik kreeg gisteren een paar keer de melding dat ik moest afsluiten, gebeurde vaak als ik inderdaad naar een social hub stuk wilde gaan (tower en farm). Dacht eerste keer aan een update, maar ik zag dat ik gewoon zelfs geen connectie meer had met battle-net zelf. Zijn er weer onnozelaars wat servers van Bungie/Blizzard aan het DDOS'en of zo?

[ Voor 33% gewijzigd door BlaSfem0n op 10-11-2017 08:41 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Montaner schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:17:
[...]

De aanpassing van de poorten heeft bij mij niet tot verbetering geleid. Ook het volledig uitschakelen van de Eset Firewall/AntiVirus heeft geen enkele invloed op de inlog tijden ... Zal vanavond nogmaals testen na een reboot van de Fritzbox.

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 10-11-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee,
Na tegenstrijdige antwoorden lezen her en der op het grote wijde interwebs ben ik erachter dat je pas meeste EDZ fast travel locations krijgt wanneer je met Hawthorne praat om The Red War te beginnen. Terwijl je met haar praat zie je onderin je scherm ook mededelingen langskomen over strikes, patrols, nieuwe milestones.. om maar ens wat te noemen. Vanaf dit punt kon ik ook een sparrow gebruiken. (Level 13).

Nu deze eerst naar 20 schoppen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:28:
Okee,
Na tegenstrijdige antwoorden lezen her en der op het grote wijde interwebs ben ik erachter dat je pas meeste EDZ fast travel locations krijgt wanneer je met Hawthorne praat om The Red War te beginnen. Terwijl je met haar praat zie je onderin je scherm ook mededelingen langskomen over strikes, patrols, nieuwe milestones.. om maar ens wat te noemen. Vanaf dit punt kon ik ook een sparrow gebruiken. (Level 13).

Nu deze eerst naar 20 schoppen.
Op mijn tweede character kon ik vanaf het eerste moment dat ik op de Farm aan kwam een Sparrow gebruiken. Het klopt wel dat de waypoints pas later kwam, maar daar had ik dan toch de Sparrow voor :)

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan gelijk een sparrow gebruiken vanaf level 2... als je het geluk hebt een sparrow te krijgen ;)
Nadat ik een nieuwe char aangemaakt had, stopte ik gelijk een sparrow en wat starter wapens erop met DIM.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 23:35:
[...]
Op mijn tweede character kon ik vanaf het eerste moment dat ik op de Farm aan kwam een Sparrow gebruiken.
Oh. Dus ik kon al.. en mn main heeft er 3 ofzo...

Doh :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 00:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag voor het eerst die raid gedaan. Wat is die tof gemaakt zeg en leuk om te doen. heeft ons wel 5 uur geduur totaal ofzo maar vond het echt leuk.

Me power level ook nog 1 omhoog kunnen gooien :) zit nu op 304. aankomende week moet 305 wel lukken hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Dhrax schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 09:44:
[...]

De aanpassing van de poorten heeft bij mij niet tot verbetering geleid. Ook het volledig uitschakelen van de Eset Firewall/AntiVirus heeft geen enkele invloed op de inlog tijden ... Zal vanavond nogmaals testen na een reboot van de Fritzbox.
eset gaat bij mij gewoon in game mode wat betekend dat hij de games niet dwars zit.

Ik heb de laatste tijd weer juist wat meer last van een slechte verbinding bij de servers

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

[edit]

Nevermind :+

[ Voor 92% gewijzigd door Atmoz op 12-11-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Ik heb nu de storyline uitgespeeld en zit op 204 power. Wat is nu het beste om te doen? Als ik de maps bekijk heb ik op die verschillende werelden nog een paar rode vlaggetjes wat een soort missies zijn.

Zijn dat eenmalige missies? Soort side quests zegmaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Aschtra schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:13:
Ik heb nu de storyline uitgespeeld en zit op 204 power. Wat is nu het beste om te doen? Als ik de maps bekijk heb ik op die verschillende werelden nog een paar rode vlaggetjes wat een soort missies zijn.

Denk dat je de oranje bedoeld? met zwaardjes er in?:) dat zijn idd soort van sidequests, zijn korte verhaallijnen naast het mainstory:) beetje missies om de lore te leren kennen en wat waarom is etc! wat ze aan het doen zijn, en wat ze wllicht kunnen gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Uitgespeeld en alle strikes al paar keer gedaan. Helaas maar 1 vriend die het online speelt en die zit in thailand. Ben zo te zien dus uitgespeeld, kan geen nightfall spelen alleen, en door gebrek aan groep search zal dat wel zo blijven.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Aschtra schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:13:

Met het uitspelen van de storyline, betekend dit ook dat je de "blauwe" quests op de map hebt gedaan? Deze quests worden gemarkeerd met een blauw icoon met daarin een witte kroon. Elke planeet heeft zo'n quest, en deze geven je bepaalde rewards. Je krijgt op 1 planeet een wapen waarmee je vervolgens verschillende challenges mee moet completen. Als je deze klaar hebt krijg je voor die quest een Exotic.

Wat verder belangrijk is om te doen om je power te verhogen:

1. Als je de map opent en je houdt "e" ingedrukt, dan krijg je aan de linkerkant algemene challenges te zien. De challenges waar je "Powerful gear" voor krijgt zijn erg belangrijk. Je krijgt hier namelijk aanzienlijk hogere gear voor. Deze zou ik sowieso elke week gaan doen (tot nu toe is de weekly reset elke dinsdag ochtend om 11 uur CEST).
2. Zolang je nog geen 260 gear hebt krijg je van alle activiteiten betere gear (zowel blues, legendaries als exotics). Dus je kan in principe alles gaan doen.
3. Op een gegeven moment zijn de side quests (adventures) en patrols niet interessant meer, dus deze zou ik als ik jou was ook skippen. Vooral op hogere power level kan je hebt beste Nighthold, Raids en Crucibles doen.

Er zijn wellicht nog meer dingen te doen. Maar voor nu kan je gewoon elke event op elke planeet toen zolang je nog geen 260+ power hebt. Vanaf deze power level krijg je geen betere blues meer. Dus als je bijv. 286 power level hebt, dan krijg ik iets van 277 blues en legendaries. Er zit hier een heel systeem achter, iets te veel om nu over te praten :P.

@evilpin0 Deze week heb ik de match making geprobeerd voor de Raid. Wanneer je 280+ gear hebt kom je in aanmerking om te queuen voor een Raid, maar deze functie is echt knudde. Je kan je namelijk aanmelden als guide (moet je minimaal 2 andere vrienden hebben met 280+ power, dus totaal 3 mensen), en je kan je aanmelden als Seeker. Als Seeker kan je wel solo queuen, maar deze queues zijn erg lang (gemiddeld 45 minuten). Ik heb een paar keer geprobeerd om te queuen, maar in alle gevallen heb ik geen groep kunnen vinden. Na een lange tijd wordt je ook nog is gekicked uit de queue, en dan krijg je de melding dat er geen groep kan worden gevonden. Thanks Bungie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
evilpin0 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:22:
Uitgespeeld en alle strikes al paar keer gedaan. Helaas maar 1 vriend die het online speelt en die zit in thailand. Ben zo te zien dus uitgespeeld, kan geen nightfall spelen alleen, en door gebrek aan groep search zal dat wel zo blijven.
Join de discord! zitten dagelijks een man of 30 in die online zijn:) makkelijk groepen maken zo! Zijn er genoeg die via daar een fireteam maken voor strikes/pvp/nightfall/farming of raids:) ebruik het zelf ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Diigii schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:28:
[...]

1. Als je de map opent en je houdt "e" ingedrukt, dan krijg je aan de linkerkant algemene challenges te zien. De challenges waar je "Powerful gear" voor krijgt zijn erg belangrijk. Je krijgt hier namelijk aanzienlijk hogere gear voor. Deze zou ik sowieso elke week gaan doen (tot nu toe is de weekly reset elke dinsdag ochtend om 11 uur CEST).
We zitten inmiddels weer in CET, dus 10:00 is de weekly reset. Vanaf 5 december (bij de release van de eerste DLC) zal dit verzet worden naar 18:00 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
Seroczynski schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:46:
[...]

We zitten inmiddels weer in CET, dus 10:00 is de weekly reset. Vanaf 5 december (bij de release van de eerste DLC) zal dit verzet worden naar 18:00 CET.
Goed dat je het zegt :P. Wist het niet meer zeker, en ik had inderdaad ergens gelezen dat het 5 december weer gewijzigd gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Diigii schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:28:
[...]

Met het uitspelen van de storyline, betekend dit ook dat je de "blauwe" quests op de map hebt gedaan? Deze quests worden gemarkeerd met een blauw icoon met daarin een witte kroon. Elke planeet heeft zo'n quest, en deze geven je bepaalde rewards. Je krijgt op 1 planeet een wapen waarmee je vervolgens verschillende challenges mee moet completen. Als je deze klaar hebt krijg je voor die quest een Exotic.

Wat verder belangrijk is om te doen om je power te verhogen:

2. Zolang je nog geen 260 gear hebt krijg je van alle activiteiten betere gear (zowel blues, legendaries als exotics). Dus je kan in principe alles gaan doen.
3. Op een gegeven moment zijn de side quests (adventures) en patrols niet interessant meer, dus deze zou ik als ik jou was ook skippen. Vooral op hogere power level kan je hebt beste Nighthold, Raids en Crucibles doen.

Er zijn wellicht nog meer dingen te doen. Maar voor nu kan je gewoon elke event op elke planeet toen zolang je nog geen 260+ power hebt. Vanaf deze power level krijg je geen betere blues meer. Dus als je bijv. 286 power level hebt, dan krijg ik iets van 277 blues en legendaries. Er zit hier een heel systeem achter, iets te veel om nu over te praten :P.

@evilpin0 Deze week heb ik de match making geprobeerd voor de Raid. Wanneer je 280+ gear hebt kom je in aanmerking om te queuen voor een Raid, maar deze functie is echt knudde. Je kan je namelijk aanmelden als guide (moet je minimaal 2 andere vrienden hebben met 280+ power, dus totaal 3 mensen), en je kan je aanmelden als Seeker. Als Seeker kan je wel solo queuen, maar deze queues zijn erg lang (gemiddeld 45 minuten). Ik heb een paar keer geprobeerd om te queuen, maar in alle gevallen heb ik geen groep kunnen vinden. Na een lange tijd wordt je ook nog is gekicked uit de queue, en dan krijg je de melding dat er geen groep kan worden gevonden. Thanks Bungie 8)7
Ga ik proberen allemaal. Kan voor nu weer verder. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

GerGio schreef op zondag 12 november 2017 @ 07:04:
[...]

eset gaat bij mij gewoon in game mode wat betekend dat hij de games niet dwars zit.

Ik heb de laatste tijd weer juist wat meer last van een slechte verbinding bij de servers
Dit gebruik ik nu ook inderdaad. Het ging bij dit weekend eigenlijk vrij goed. Inloggen duurt in mijn ogen nog altijd vrij lang maar in game had ik weinig problemen, ook voor The Crucible had ik vrij snel een team bij elkaar.

Ik ga verder niks meer onderzoeken, ik ben er vrij zeker van dat dit een game issue is en niet lokaal bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Gister wat aparte problemen gehad met het maken van een fireteam voor trials. Het ging al moeizaam om bij elkaar in een fireteam te komen, door wat leek NAT issues.. maar het starten van activiteiten daarna ging ook niet. Het starten van een standaard crucible match, of zelfs naar the traveler gaan.. niets werkte meer. Door 1 voor 1 naar the traveler te gaan, en daar dan het fireteam op te zetten, lukte het nog wel eens om een gewone crucible match te starten. Trials leek niet te werken doordat er 1 iemand Call to Arms nog niet had gedaan.. maar sommige waren er van overtuigd dat als de leader dit wel had gedaan het starten geen probleem zou moeten zijn.

Daarbij leken er af en toe ook wat server issues, aangezien 10+ man tegelijk verschenen bij the traveler. Een soort queueing of zo, wat niet zichtbaar optreed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Gewoon de discord (van de frontpage joinen) zijn elke dag best wel wat mensen die anderen zoeken om samen te spelen.

Met name vooral dinsdag/woensdag na de reset erg druk :+

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Montaner schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:48:
Gister wat aparte problemen gehad met het maken van een fireteam voor trials. Het ging al moeizaam om bij elkaar in een fireteam te komen, door wat leek NAT issues.. maar het starten van activiteiten daarna ging ook niet. Het starten van een standaard crucible match, of zelfs naar the traveler gaan.. niets werkte meer. Door 1 voor 1 naar the traveler te gaan, en daar dan het fireteam op te zetten, lukte het nog wel eens om een gewone crucible match te starten. Trials leek niet te werken doordat er 1 iemand Call to Arms nog niet had gedaan.. maar sommige waren er van overtuigd dat als de leader dit wel had gedaan het starten geen probleem zou moeten zijn.

Daarbij leken er af en toe ook wat server issues, aangezien 10+ man tegelijk verschenen bij the traveler. Een soort queueing of zo, wat niet zichtbaar optreed.
Iedereen moet calls to arms 1 keer gedaan hebben sinds het spel uit is, voordat je trials kan spelen. Alleen de fireteam leader is niet genoeg.

Ben zelf dit weekend flawless gegaan nadat ik een leuk team met randoms had gevonden via LFG. 2.57KD deze week en 90% van de matches gewonnen (10 gespeeld en 1 verloren dus). Ging echt heerlijk. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 20:40

Lienuks

Meet People Get Connected!

destinylfg.net zo een groep gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Er zullen vast genoeg mensen hier zijn die Destiny 2 in 4K spelen, right?

2 vraagjes dan:

1. Vinden jullie het ook zo belachelijk vet getekend? _/-\o_ Man wat een beelden :9~
2. Krijgen jullie het voor elkaar om alles in "high" of (waar mogelijk) "highest" te spelen, en dan ook nog >= 60fps te blijven hebben?

Ik dacht dat ik een leuke (game)PC had, maar schijnbaar toch niet "leuk" genoeg :P
Heb namelijk geregeld dat ik met 48 fps (ofzo) zit...

Ben zeer benieuwd wat je dan voor hardware nodig heb om alles op z'n hoogst te kunnen spelen én nog een fatsoenlijke framerate te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het aller aller laatste moment is me avond toch nog goed gekomen hahaha.

hele avond heroic events farmen en er dropt geen reet. nu kregen een maat en ik perongeluk een event niet heroic. Krijgen we letterlijk allebei een exotic engram, wtf echt.

En ja hoor. Eindelijk de boots die ik al vanaf het begin wil :D

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/L1kuLhU.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-03 10:34

8GUS

Papa, AFOL & Gamer

Topicstarter
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:11:

hele avond heroic events farmen en er dropt geen reet. nu kregen een maat en ik perongeluk een event niet heroic. Krijgen we letterlijk allebei een exotic engram, wtf echt.

[afbeelding]
Haha! Lekker hoor. Wel jammer van dat ene level :+

Bricks In Motion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flitjes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10-2024
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 00:11:

[afbeelding]
Nice man, ik had ze gekregen van onze gezamelijk raid! Wel 290, maar die infusen we wel tot 305 als ik daar ooit kom :P.

Wat een top boots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8GUS schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:09:
[...]

Haha! Lekker hoor. Wel jammer van dat ene level :+
Nou dat vond ik nou ook XD nietsgunner die Cryptarch haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Atmoz schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:27:
Er zullen vast genoeg mensen hier zijn die Destiny 2 in 4K spelen, right?

2 vraagjes dan:

1. Vinden jullie het ook zo belachelijk vet getekend? _/-\o_ Man wat een beelden :9~
2. Krijgen jullie het voor elkaar om alles in "high" of (waar mogelijk) "highest" te spelen, en dan ook nog >= 60fps te blijven hebben?

Ik dacht dat ik een leuke (game)PC had, maar schijnbaar toch niet "leuk" genoeg :P
Heb namelijk geregeld dat ik met 48 fps (ofzo) zit...

Ben zeer benieuwd wat je dan voor hardware nodig heb om alles op z'n hoogst te kunnen spelen én nog een fatsoenlijke framerate te behouden.
Een 1080ti is gewoon niet in staat om een stabiele 60fps te behouden, zeker niet met de meeste grafische toeters en bellen aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-08 16:30
Zijn er nog mensen in de Ghosts of tweakers guild die raiden? ik zit er ook in, maar zie zelden of nooit iemand uit de clan op discord... ook zie ik best weinig mensen online voor de 100 die erin zitten.... heb 2 vrienden die er ook in willen... kijken wie niet spelen/hoe lang inactive?? Oomph is leader > even op discord ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Visho schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:57:
Zijn er nog mensen in de Ghosts of tweakers guild die raiden? ik zit er ook in, maar zie zelden of nooit iemand uit de clan op discord... ook zie ik best weinig mensen online voor de 100 die erin zitten.... heb 2 vrienden die er ook in willen... kijken wie niet spelen/hoe lang inactive?? Oomph is leader > even op discord ofzo?
Ja dat is lastig van het clansysteem momenteel. Het is niet te zien in de clan hoe lang iemand offline is (ik ben zelf geen Ghost) In Guardian hebben we hetzelfde probleem eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
ja dat is knap beroerd... weet zeker dat er een best aantal zijn die inactive zijn. en het vormen van een raid groepje is lastig of mensen moeten op discord komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apokk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-01 12:41
Het zal deels inactive zijn en deels mensen die er alleen in zitten voor de clanbonus en dus ook niet de intentie hebben om ooit op discord te komen.

Blizzard: Apokk#2441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Visho schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:58:
ja dat is knap beroerd... weet zeker dat er een best aantal zijn die inactive zijn. en het vormen van een raid groepje is lastig of mensen moeten op discord komen.
Apokk schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:02:
Het zal deels inactive zijn en deels mensen die er alleen in zitten voor de clanbonus en dus ook niet de intentie hebben om ooit op discord te komen.
Ik zit in Ghosts en anderen (Oomph, our fealess leader) zijn best vaak op discord te vinden hoor.

Maar ben met Apokk eens, kunnen we de clans niet wat opschonen. Mensen die alleen voor de clan bonus inloggen na ons harde werk |:( 8)7

En dan gewoon de actieve mensne samenvoegen >:)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
kihon schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:16:
Ik zit in Ghosts en anderen (Oomph, our fealess leader) zijn best vaak op discord te vinden hoor.
Wat, is Oomph Diablo 3 aan het slacken om in D2 een beetje fearless leader te spelen? :+

Voor mij geldt dat als de kleine man nog niet in bed ligt ik D2 niet opstart...hij vind alles interessant maar FPS acht ik nog niet geschikt voor hem. Met werk / cursus de laatste weken is het aantal uren D2 nog zeer beperkt...ik denk dat ik level 6 ben :$

Wat betreft clans in D2 is het gewoon gênant dat er geen fatsoenlijke text chat in zit...dat je voor end-game voice nodig hebt is prima, maar voor de "casual majority" is text chat meer dan voldoende en met z'n allen in een channel geeft je wel een groepsgevoel....iets dat nu compleet ontbreekt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:51:
[...]

Wat betreft clans in D2 is het gewoon gênant dat er geen fatsoenlijke text chat in zit...dat je voor end-game voice nodig hebt is prima, maar voor de "casual majority" is text chat meer dan voldoende en met z'n allen in een channel geeft je wel een groepsgevoel....iets dat nu compleet ontbreekt.
Dit is momenteel wel 1 van hun hoogste prioriteiten (als je Bungie moet geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ik zit zelf in de eerste clan en raid regelmatig, maar mij valt inderdaad hetzelfde op. Kan daardoor ook regelmatig geen volledige raid vormen. Voeg mij ook even toe, ik PM mijn tag wel even door straks als ik thuis ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 08:31
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:01:
[...]

Dit is momenteel wel 1 van hun hoogste prioriteiten (als je Bungie moet geloven)
Waar heb je dit gevonden? ik kan dit namelijk nergens terug vinden en zou blij zijn als dit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visho
ja Oomph zie ik ook wel op discord ja, maar verder volgens mij niet veel van ghosts :) ik zou graag in ghosts ook een raid groepje gemaakt zien :) waar ik overigens ook wel aan mee wil werken :P

Dat er geen clan chat is is inderdaad schandalig voor een game waar een clan van 100 man mogelijk is :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Laatst online: 13-09 17:43
kihon schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:16:
[...]

[...]

[...]

Maar ben met Apokk eens, kunnen we de clans niet wat opschonen. Mensen die alleen voor de clan bonus inloggen na ons harde werk |:( 8)7

En dan gewoon de actieve mensne samenvoegen >:)
Hoe wil je dit gaan bepalen?
Ik ben bijv sinds gisteren pas 260 voorbij waardoor ik nu aan de raids en nightfall ga beginnen.
Eerder was ik dus ook niet met de clan bezig maar zat ik er al wel in.
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Let op:
Let op: Geen PC VS Console discussie!