Ik heb m'n accuboor koffer (zo'n mpack van makita) in gebruik waar ik ook m'n meest gebruikte tools in stop. Daar valt oa onder: Duimstok, rolmaat, potloden, priem, klein hamertje, bitset, schroevendraaier met bitkop, mini combinatiehaakje, setje houtboortjes, setje steenboortjes. Op de boormachine zit een 5Ah accu dus hoef geen extra accu in de koffer. Als ik bijvoorbeeld iets op ga hangen neem ik alleen die mee + wat ik ga ophangen (schroefje, plugje), en die heb ik eigenlijk altijd bij de hand.aergrimm374 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:08:
[...]
In een krat heb ik ook altijd het onderste nodig. Maar nog vaker ligt het op een plek waar het vast logisch is (was), of gewoon nog op de laatste plek waar ik het gebruikt had.
Een kar gaat niet handig zijn. Voor de garage ligt grind (oprit) en bij de zijdeur houtsnippers (kippen). En de garage staat zelf vol, met fietsen en (bevriende) motoren. Er staat dus altijd wel iets voor datgene wat ik nodig heb
Daarnaast heb ik nog de spotgoedkope plastic bakken van de hornbach die ik gebruik als 'projectbakken'. Idd een bakje voor elektra gereedschap (tang, kabelstrippers, Wera VDE schroevendraaisetje, stopcontacttester, spanningstester, etc), bakje voor waterleiding en ander fitwerk, bak met lijmen, kitten en tape, en als laatste een bakje voor netwerk gereedschap (RJ45 tang, punchtool, ook een kniptang, kabeltester, etc). Waarschijnlijk kan ik nog meer bakjes vullen met dingen (PBM ofzo), maar dat weet ik nog niet.
Wel heb ik onlangs van die Stanley Fatmax organizers gekocht. 1 waar al m'n grote schroeven in gaan (+ slagpluggen enzo), 1 waar al m'n kleine schroeven in gaan (waar leg je dan de grens
Ik had altijd een grote gereedschapkoffer, maar die wil ik de deur uit doen om al dat gereedschap aan de muur te hangen (dingen als zagen, die heb je toch niet heel vaak nodig) want dat werkt niet fijn en is een lomp ding. Heb nog gezocht naar een klein gereedschapkistje, maar ben tot de conclusie gekomen dat die makpac wel heel fijn is vanwege het formaat, en omdat ik vrijwel altijd de boormachine nodig heb