Als je deze
Stanley Abisolierzange bedoelt, dan nahh.
Ben er geen liefhebber van geworden, dit ding (+ontelbare lookalikes) doet zelden waarvoor het is ontworpen.
Dan maar liever zo'n
oldschool stripper, het is voor iedere andere draaddikte even instellen, maar daarna stript zo'n tang iedere keer weer 100% correct.
Daarnaast is er een waar oerwoud aan superhandige mantel- en draadstrippers ontstaan voor allerlei soorten kabels, reuze handig allemaal, maar voor een enkele keer voldoet een scherp mesje meestal ook.
Voor coaxkabel is een "3in1" esotherisch strippertje bijv. erg handig, zeg maar onmisbaar:
Met deze Stanley gaat dat allemaal niet lukken, er ligt er hier een al jaren op de bodem van de tangenbak ongebruikt te verstoffen.

Maar voor de gratis verzenden kan ik nog iets mee bestellen. Nog aanraders? Ik zou eigenlijk schroevendraaiers met een kleurtje per serie hebben (PB swiss heeft dat heel mooi, maar wel prijzig), zijn er andere merken die ook zoiets hebben?
Die kleurencodering is hier zeer recent aan de orde geweest mbt inbussleutels, voor schroevendraaiers zou ik het niet weten.
Als low-budget workaround kun je ook verschillende kleuren krimpkous rond de stalen schachten krimpen, dat werkt voor ieder merk.
Gebruik met veel plezier enkele schroevendraaierssets van Gedore en Wera, van beide is de grip superfijn en de tips zijn gehard en ultrasterk gebleken.
Die gaan vele jaren mee.
Voor mijn eigen handen passen de Gedore handvatten nipt iets beter, maar kniesoor die daar op let.
Alle handvatten zijn gelukkig rolvast (met platte vlakken) geconstrueerd, dat ga je snel waarderen op een licht hellend vlak.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 639074 op 29-12-2018 05:41
]