Ik krijg instant jeuk van nietszeggende afkortingen als "R2 frezen", hier kan niemand iets mee.
Zet er even een handig linkje bij, of leg uit wat je bedoelt, dat leest en begrijpt zoveel beter.
Waarschijnlijk bedoel je een radius van 2mm, maar vergeet je de gebruikte frees
diameter te noemen die het een bovenfrees wel lastig kan maken, itt een bescheiden radius van 2mm die amper iets voorstelt.
Daar haalt zelfs een kleine 500W kantenfrees de neus niet voor op.
Een Festool 1010 krijg je daar
"wat afrondingen betreft" in ieder geval niet mee op de knietjes, zelfs de standaard maat
R=12,70mm gaat met speels gemak.

Als het goed is ben je daar met 1-click weer vanaf.
Ik vind het trouwens opvallend dat Toolnation in hun reply aan jou meteen paraat had dat de boorkop van een klopboormachine kennelijk
standaard last zal hebben/krijgen van een lookalike boorkop wiebel.
Dat ben je heel slecht en onprofessioneel voorgelicht als zij je dit niet meteen bij aankoop hebben gemeld, laat staan dat dit als disclaimer op hun site staat vermeld.
Dan had je tenminste geinformeerd kunnen besluiten een accumachine
zónder klopboor aan te schaffen.
Maak eens een screenshot van hun huidige wervende webpagina, zodat je daar later bij eventuele problemen naar kunt verwijzen.
Lekker makkelijk om je een ijzersterke machine van een A-topmerk te verkopen, om je achteraf te vertellen dat het natuurlijk niet de bedoeling was de machine daadwerkelijk in gebruik te nemen "want dan raakt die onherroepelijk defect".
Ik chargeer het even, maar daar komt zo'n uitgerekend smart-ass antwoord wel op neer.
[
Voor 40% gewijzigd door
Anoniem: 639074 op 21-02-2018 03:34
]