Als ik zo lees valt het hier met de blonde merkverslaving wel mee.
Met een emmertje aan accu's zul je eerder trouw zijn aan het voorhanden eco-systeem dan aan "het merk", het is helaas wel zo dat beide hand in hand gaan.
Het zou pas leuk worden als je alle machines en accu's onderling kon wisselen.
Zo zit ik min of meer aan Makita vast vanwege de berg accu's die ik heb en zou ik het best aardig vinden die zonder gemekker op een Stihl, Bosch, Metabo, Hitachi, Festool of Milwaukee aan te kunnen sluiten.
Helaas.
Maar laten wij Stihl nu niet direct de hoogste hemel in prijzen, als ik de reviews op Amazon lees dan worden er ook bij dit merk de nodige 1 sterren reviews uitgedeeld.
Zo is er bij ieder merk wel wat.

Bij beide merken vind je uitstekende machines.
Kárcher gebruikt (volgens mij!!) in de budget lijnen pomphuizen van kunststof die niet altijd even betrouwbaar zijn gebleken.
Mijn huidige Kärcher is solide en die gaat alweer een jaar of 17 mee en wordt veel gebruikt.
Prima ding en nooit gezeur.
Lichtmetalen pomphuizen vind je volgens mij wel in hun hogere/duurdere lijnen terug, check dit vooral even.
Van Nilfisk verwacht ik trouwens niet minder.
Check voor aankoop ook de beschikbare accessoires van de merken eens, zo had ik "ineens" een telescopische lans nodig die gelukkig wel in het Kärcher assorti zat en dus ook te koop was.
Je bedenkt zoiets niet van tevoren, tenminste ik niet.
Hetzelfde geldt voor hogedruk verlengslangen, spuitpistolen, nozzles waarmee je om hoekjes kunt spuiten, verlengbuis, vuilfrezen, etc., etc.
[
Voor 36% gewijzigd door
Anoniem: 639074 op 08-01-2018 04:45
]