Blueone schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:17:
Ik had gisteren een pakket binnen gekregen met een bosch gop multitool, helaas bleek de verzegeling al verbroken te zijn, het zaagje zelf zag er nog goed uit. Nu wilde ik deze terugsturen en bij een andere webshop een nieuwe bestellen echter gaven ze daar ook aan dat de verzegeling als verbroken (de witte sticker op de L-boxx) was om de inhoud te controleren. Is dit een normale gang van zaken of krijg je normaal wel degelijk een verzegelde koffer?
Inderdaad een "opvallend" verhaal, wat valt er voor de shop te "controleren"
onder de genoemde verzegeling??
Als de shop benauwd is voor eventueel gezeur bij "afwijkingen na ontvangst" dan krijgen zij die nu zeker.
Doet mij denken aan een boxed processor die ik ooit in een stenen shop kocht en vervolgens een losse tray voor uiteraard dezelfde prijs kreeg aangereikt.
Nee zei ik, ik wil graag de "boxed" versie van deze tray.
Dit
ís de "boxed versie" meneer zei de verkoper, maar omdat niemand de meegeleverde koeler en verpakking gebruikt en het hier zo ontzettend veel ruimte in beslag neemt, gooien wij die standaard meteen weg.
Anders past het hier niet in de lades.
Nee ik heb de verpakkingen en koelers niet meer liggen, de container is al geleegd, jammer nou.
Maar weest u gerust, dit is uiteraard gewoon de echte boxed versie.
Ok, doet u mij dan maar de goedkopere tray versie.
Die is helaas uitverkocht, maar ik kan u wel de boxed versie aanbieden.
En dat allemaal zonder een spier te vertrekken, of het echt was.

Zeker en dat verbod is terecht, wie zou willen dat iemand zich aan zo'n tool zou gaan bezeren??
Er staat hier bij de inloopmat zelfs een bordje dat je gevaarlijk kunt struikelen, wij zijn best voorkomend naar de bezoekende misdaad.
De sappie en hakbijlen waren echter zo bot dat er zelfs geen piepschuim mee kon worden opgeprikt.
Dus op de zolder scherpgeslepen en om ongelukken te voorkomen meteen achter de voordeur gelegd, zodat die instant naar de tuinspullen in de garage konden als ik daar later toch moest zijn.
Het was op het moment toevallig erg koud en nat buiten en ik verwachtte geen ongenode bezoekers die hardhandig gingen dreigen.
Niemand toch??
M'n vrouw en kinderen mogen ze meenemen, maar van Makita en Bosch Blauw blijven ze af.
[
Voor 24% gewijzigd door
Verwijderd op 21-12-2017 19:58
]