Het setje wordt op Amazon maar 'zozo' beoordeeld.
De handgreep is briljant maar de bitjes zijn toch niet je-van-het.
Daar had ik meer van verwacht.
Mijn eigen Gearbest Xiaomi Wiha setje moet nog binnenkomen, wat gaat dat traag zeg en de track & trace is weinig meer dan een globale indicatie.

Ik ben namelijk nog op zoek naar een setje kleine/mini schroevendraaiertjes en wil er graag wat langer mee kunnen doen en liever niet meer dan 20 euro moeten uitgeven
Nadeel van dit Xiaomi Wiha setje is de onvolledigheid.
Zo zitten er geen PZ bitjes in, beetje storend imho.
Voor jouw budget kun je ook voor een van de vele
Mannesmann setjes kijken.
Zo'n setje valt binnen je budget, heeft veel meer bits en is voor de beoogde handbediening al snel meer dan goed genoeg.
Heb zelf enkele superhandige setjes van oa
Wera, PB en
Wiha maar die zijn alle veel duurder en uiteindelijk kun je er net zoveel mee als met een goedkope Mannesmann set.

Notna schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:03:
Heeft er iemand ervaring met houtsnijsetjes? Ik wil naast een goede beitelset voor het grove werk, ook een houtsnijset (met het oog op speelgoed maken) maar heb 0.0 ervaring met wat en beetje OK kwaliteit is maar niet meteen extreem duur is voor een semi beginner.
Ik kan wel voor bokkie wokkie kwaliteit gaan, maar dat is waarschijnlijk zo bot of krom en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik weet bijv. ook niet of het handig is ze los te kopen of te starten met een set (zoals bij
HBM ) etc.
Ik weet niet goed wat je bedoeling is, voor eenvoudig reliëfwerk zal deze HBM set al snel redelijk voldoen.
Maar ik heb geen idee van de kwaliteit van het staal en de helft van deze set bestaat uit vlakke beitels.
Is het betere 3D werk je ding, zeg maar "beeldhouwwerk" dan zul je
gutsen nodig hebben in diverse formaten en vormen.
'Eat your heart out' in de Beeldhouwwinkel.
beeldhouwwinkel.nl/houtbeeldhouwen/handgereedschap
baptist.nl/houtbewerkers/gutsen
Erg leuke maar verslavende hobby.
Heb in de loop der jaren een aardig arsenaal verzameld.
Waaronder meer boomstammen dan ik in een leven kan wegwerken.
[
Voor 41% gewijzigd door
Verwijderd op 22-11-2017 06:59
]