Dan had VET zichzelf in Singapore niet uit moeten schakelen. Daar werd het WDC beslist.MrSleeves schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:12:
Ik heb liever WK spanning tot de laatste race.
Max 2.6 weg van OCO. Hoe doet hij dat? Is de race pace van die RB dan zo goed?
"When you grow up your heart dies"
Heb ik andere data dan Olav? Max 2.6s los van OCO, dat was het gat naar HAM toch?
Edit: Ah, de live timing links in beeld klopt niet, die online wel. Raar.
Edit: Ah, de live timing links in beeld klopt niet, die online wel. Raar.
[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 08-10-2017 07:14 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Zonde voor het WK, had wel op wat spanning gehoopt

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Toch wel frappant bij die Italianen, als het loopt, loopt het geweldig, maar als er maar 1 dingetje sub-optimaal is valt de hele boel in elkaar.
Lijkt er op dat die noodzakelijke aanpassingen aan het team van de grote baas van Ferrari inderdaad het goede effect hebben gehad...

reddit.com/r/f1 even in de gaten houden.SuperKneus schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:13:
Heeft er iemand beelden van de start opgenomen? Ik heb die net gemist (ziggo wilde niet starten)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij had het tot vandaag in eigen hand.TheBrut3 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:13:
[...]
Dan had VET zichzelf in Singapore niet uit moeten schakelen. Daar werd het WDC beslist.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Max kan weer makkelijk P1 worden... Voor HAM maakt het niks meer uit toch?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja, zij hebben geen Q3-modus in de motor, de Mercedes-motoren (o.a. in de auto van OCO) wel. Op het rechte stuk scheelt het een paar km, maar in de bochten is de RBR erg snel.sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:13:
*snip* dit is niet de plek om je problemen met de je illegale stream te bespreken.
[ Voor 53% gewijzigd door Señor Sjon op 08-10-2017 07:18 ]
Kwalitatief blaten
Inderdaad. Had hij zijn hoofd koel gehouden op andere momenten dan had hij nu reserves gehad om dit soort problemen op te vangen.
Lewis gaat cruisen. Max kan weer winnen als ie in de buurt kan komen van lewis
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Haha VET staat inderdaad in de box van RAI.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max heeft wat Red Bull in de brandstoftank gestopt, want Red Bull geeft je vleugels.sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:13:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Stoffel en Alonso?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
2x? Hij werd vorige race 4e en daarna ging ie weer mensen afsnijden. Ik begreep dat Webber al zei dat Vettel denkt dat de auto bij de achterkant van zijn helm ophoudt. Gezien zijn rijden is dat ook zo.Breezers schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:13:
Sneu voor VET 2x uitvallen achter elkaar met technische problemen gun je geen enkele coureur
Het is een vorm van poetic justice wat Vettel nu overkomt, hij rijdt veel teveel schade, logisch dat er dingen niet werken erna. Die motor heeft ook een tik gehad vorige race.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
VER 4.8s los van OCO.
Wat is er met Stoffel gebeurd?
Met Ocon op p3 moet Max nu veel tijd pakken. Dan stel je p2 min of meer al zeker, mits falen/sc.
En ERI is OUT!
Weer een SC?
Vandoorne ging in eerste of 2e bocht wijd over het grind.
Gaat lekker!
En weer het gaatje dicht! Houdt het spannend.
Een voordeel: VET kan nu gratis z'n GB wisselen voor volgende race. Die GB waarvan Ferrari volhoudt dat er niks mee aan de hand is
[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 08-10-2017 07:18 ]
Nu wel virtueel. Ze hebben het knopje weten te vinden.
[ Voor 54% gewijzigd door scrappy.doo op 08-10-2017 07:18 ]
VSC
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En de ultieme prutser is er ook af...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
thanks. Olaf zegt daar niets over namelijk.Timoth schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:18:
Vandoorne ging in eerste of 2e bocht wijd over het grind.
Virtual safety car, wat een race. Lekker man!
Mooi hoor, een circuit met grindbakken en er crashen er meteen een paar uit de race
Nope, bij VSC moeten de afstanden gelijk blijven.Cowamundo schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:18:
Gaat lekker!
VAN zei over teamradio dat hij een tik gekregen had van een Ferrari RAI.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Rare crash. Lijkt gewoon opeens rechtdoor te gaan
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze kunnen nu wel zeggen dat karma niet bestaat, maar in het geval van VET is het echt zo: karma is a bitch!
Sainz valt daar ook onder btwDaniëlWW2 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:18:
En de ultieme prutser is er ook af...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij ging te hard voor zijn talent.L1nt schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:19:
Rare crash. Lijkt gewoon opeens rechtdoor te gaan
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
In Japan nemen ze geen risico's meer met alleen maar geel zwaaien.
VAN binnen voor wissel.
Erg goede toevoeging die VSCsjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:19:
[...]
Nope, bij VSC moeten de afstanden gelijk blijven.

Het is wel duidelijk dat op deze baan slecht ingehaald kan worden. Anders was RIC allang voorbij OCO geweest!
Lastig circuit wordt opeens een stuk lastiger met de huidige 2017-wagens, iedereen vliegt wel even vd baan
En Grosjean... want die kan niet remmen
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nog steeds spark plug probleem bij VET. Komt misschien nog terug.
Man man man het is even niveautje eerste seizoen Schumi bij de Italianen hoor. Ik denk dat Ham zich bewust wat rustig houdt, de delta van de kwalificatie kan niet zo veel groter zijn dan bij de race pace. Jammer voor het kampioenschap.
Ik vind de VSC helemaal niks. Verschillen blijven helemaal niet gelijk.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
RIC mooi voorbij OCO.
Helemaal gek op geworden op Reddit? Laten we Palmer Driver of the Day maken:
https://www.reddit.com/r/...er_the_driver_of_the_day/
Ik wou net zeggen.. Hamilton heeft een seconde gesmokkeld...MrSleeves schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:21:
Ik vind de VSC helemaal niks. Verschillen blijven helemaal niet gelijk.
Nee hoor gaat primaSpotmatic schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:21:
Het is wel duidelijk dat op deze baan slecht ingehaald kan worden. Anders was RIC allang voorbij OCO geweest!
En nu weer op 2.8, VER is wel erg goed uit de VSC
Ze kunnen hem net zo goed binnen laten, VET gaat echt die ronde achterstand niet dichtrijden..Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:21:
Nog steeds spark plug probleem bij VET. Komt misschien nog terug.
Nou van BOT hoef RIC ook niet veel te vrezen de laatste racen gezien
Zoiets was het ook voor de VSC.StevoMark10 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:22:
[...]
En nu weer op 2.8, VER is wel erg goed uit de VSC
Ik ben nu wel benieuwd naar de tactiek... Dit is een droomscenario voor RB en HAM heeft weinig te verliezen toch?
humor met die reclame erbij
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Wie had dit gedacht na het begin van het seizoen. Twee RB's in de top 3.
Zie het als een veredelde testsessie...kunnen ze momenteel wel gebruiken denk ikDutchCrownNL schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:22:
[...]
Ze kunnen hem net zo goed binnen laten, VET gaat echt die ronde achterstand niet dichtrijden..
Ehhmm.. net als vorige week.Rivanov schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:24:
Wie had dit gedacht na het begin van het seizoen. Twee RB's in de top 3.
Denk dat RIC straks drukker is met BOT.Eddye schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:24:
Ik ben benieuwd of RIC Verstappen in kan of misschien mag inhalen, of juist niet mag inhalen.
Ja duh. Maar na het begin van het seizoen riep iedereen hoe waardeloos RB dit seizoen zou zijn.
Wel jammer dat VET eruit ligt. HAM heeft bijna zo'n grote voorsprong in het WK dat hij niet eens meer voorzichtig hoeft te zijn mocht Max eens langszij komen 😎
Nee nee nee... ajb niet nog een jaar Massa 😒
Omdat het kan.U123456 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:22:
Helemaal gek op geworden op Reddit? Laten we Palmer Driver of the Day maken:
Zou Mercedes een 1-stopper doen? Als RBR dat wel kan en Mercedes niet, kan het nog interessant worden. Zoveel trager is VER ook weer niet
Laat HAM als eerste pitten, dan VER ronde later, RIC op no. 1 laten rijden en dan later VER weer terug naar no. 2. RIC op no. 3 tot de finish laten verdedigen. Beetje zoals vorige week.
Ben ik ook wel benieuwd naGrrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:26:
Zou Mercedes een 1-stopper doen? Als RBR dat wel kan en Mercedes niet, kan het nog interessant worden. Zoveel trager is VER ook weer niet
Nu loopt het gat tussen max en HAM wel snel op. Duidelijk dat de pace van mercedes niet gevolgd kan worden.
Misschien krijgen we nog een NO, NO, NO...Grrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:26:
Mwoah Ham rijdt nog steeds langzaam maar gestaag weg van VERGrrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:26:
Ben wel nieuwsgierig of BOT nog lastig kan/gaat doen bij RIC. Want dan heeft RBR nog wat anders om naar te kijken.
Waiting on the world to change
Ik wordt net wakker, is max echt 2de aan het rijden nu....
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Dat kan ook bewust zijn. In deze fase van de race nog niet echt pushen! Dat kan later altijd nog.ruudonline schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:27:
Nu loopt het gat tussen max en HAM wel snel op. Duidelijk dat de pace van mercedes niet gevolgd kan worden.
Wat vertelt de data op tv je?mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Mooie poduimkans voor VER.
Maar de pace van de mercedes is inderdaad te snel om echt kans op p1 te maken denk ik hier.
Maar de pace van de mercedes is inderdaad te snel om echt kans op p1 te maken denk ik hier.
Nee je droomt. Slaap maar weer lekker verder.mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Jamell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Goede morgen!
Dit blijft toch zeker een van mijn meest favoriete banen van het seizoen hoor. Duels die gevochten worden, Ferrari met een probleem al is Raikonenn wel weer redelijk bezig. Hamilton een klasse apart weer, helaas.
De VSC heeft ook zeker een toevoeging echter zou dat misschien van op afstand ingeschakeld moeten worden zodat iedereen op hetzelfde moment in en uit die modus gaan om smokkelen tegen te gaan?
Dit blijft toch zeker een van mijn meest favoriete banen van het seizoen hoor. Duels die gevochten worden, Ferrari met een probleem al is Raikonenn wel weer redelijk bezig. Hamilton een klasse apart weer, helaas.
De VSC heeft ook zeker een toevoeging echter zou dat misschien van op afstand ingeschakeld moeten worden zodat iedereen op hetzelfde moment in en uit die modus gaan om smokkelen tegen te gaan?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Nee ze zenden perongelijk de race van vorige week uitmell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Niks aan gestolen. (behalve dat VET stuk is)mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Het begint te wennen. Ik zit een stuk rustiger als vorige week.mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Koffie? Bij de blonde dame linksachterin... onbijtje in de andere hoekmell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:28:
Max loopt uit op RIC.
16 rondjes en nog geen 5s gap. Een pitstop is snel in Suzuka, maar niet _zo_ snelCrazyFool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:27:
[...]
Mwoah Ham rijdt nog steeds langzaam maar gestaag weg van VER
Maar goed, daar zaten een SC en VSC tussen, dus het vertekent wat.
Wanneer heeft HAM voor het laatst mechanische pech gehad???
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1