30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 08-10-2017 08:36 ]
"When you grow up your heart dies"
Bull. Ham is gewoon een uitstekende driver en een prima sportman. En de laatste races erg sportief naar VER toe.mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:34:
Ham een saaie piet zit niks bij wat uitsteekt of opvalt.
DUGG
Als ik een gokje mag wagen, heeft ALO HAM geblokkeerd, en MAS vervolgens VER.metallicattim schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:35:
Hoe kwam VER opeens zo dicht bij HAM? Verkeer? Heb dat blijkbaar gemist...
Ik denk dat Ham op gemiddeld 80% heeft gereden. Laatste rondje ook weer even gassen en 1.2 seconden op een halve baan. Hopelijk volgend seizoen meer teams met WK snelheid inclusief de RBR.
Dat dus, in principe ben ik van mening dat die ook gewoon met een race en gevecht bezig zijn en door mogen gaan. Maar de regels in (alleen!) de F1 zijn nou eenmaal dat achterblijvers aan de kant moeten, dus hebben ze zich daar aan te houden.Vos schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:33:
Massa en Alonso beide. Waren ook met elkaar in gevecht, maar dat is dan ff pech voor hun.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ALO gooide 'm ook voor VERAmphiebietje schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Als ik een gokje mag wagen, heeft ALO HAM geblokkeerd, en MAS vervolgens VER.
Jammer van het verkeer in de laatste ronde, anders had VER hem er zeker naast gegooid.
Garmin FR245M + HRM-RUN
heeft ook iedereen, ik vind het maar niks "And again he said you guys where quick today", is dat alles pff, gewoon een geprogrammeerde reactie
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 6% gewijzigd door Spotmatic op 08-10-2017 08:38 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het verkeer zorgde juist voor het kleine verschil. Zonder verkeer was het gat tussen beide alsnog 3-4 sec.m-vw schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:37:
Voor het eerst in jaren dat ik weer eens F1 gekeken heb.
Jammer van het verkeer in de laatste ronde, anders had VER hem er zeker naast gegooid.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
nee Sato
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Nee, die staat beneden in de pits.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In de eerste bocht al voorbij gestoken door z'n teamgenoot.mrShady schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:39:
Ligt het aan mij of komt Ricciardo wat gepikeerd over?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ligt aan jouwmrShady schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:39:
De reactie van Ham naar VER was wat vrolijker dan die tussen VER en RIC vond ik ookmrShady schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:39:
DUGG
Ja, dat vind ik ook nog steeds zo $%&%^%*&&*3. Alsof Nederland alleen uit Noord- en Zuid-Holland bestaat.
Als jouw teamgenoot achter je start en hij finisht voor je kan ik het wel begrijpenmrShady schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:39:
Hij beseft zich dat hij steeds meer de tweede rijder wordt...mrShady schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:39:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Prima samenvatting tochsjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Ja, dat vind ik ook nog steeds zo $%&%^%*&&*3. Alsof Nederland alleen uit Noord- en Zuid-Holland bestaat.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat die motor eindelijk werkt verdient geen complimenten. Nee, dit is Newey hoor als je kijkt waar Renault en STR staan.sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:35:
En een dikke pluim voor Renault. Het lijkt erop dat ze de grote problemen opgelost hebben. P2 en P3!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
https://f1manager.info/ranking/4605
Gaat ie zeggen dat hij het liefst wint zonder technische problemen bij de concurrent?
Kan ik nou geen body language lezen? Hij staat er toch gewoon tevreden bij? Het valt me wel op dat sommigen hier iedere keer weer op zoek zijn naar tekenen dat RIC het niet kan hebben dat VER het beter doet dan hij. Als er één coureur is die te aardig is voor F1 (net als Webber destijds), is het RIC welmrShady schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:39:
Met een ploffende of zichzelf uitschakelende motor kom je niet aan de finish.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Dat die motor eindelijk werkt verdient geen complimenten. Nee, dit is Newey hoor als je kijkt waar Renault en STR staan.
Maar ik hoop inderdaad dat Newey zich nu fulltime bezighoudt met de RB14.
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 08-10-2017 08:42 ]
Nee je moet kijken waar Ferrari staat.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Dat die motor eindelijk werkt verdient geen complimenten. Nee, dit is Newey hoor als je kijkt waar Renault en STR staan.
De inhaalactie was clean, dus daar kan RIC niks over zeggen. Hij wordt er gewoon uitgereden door VER in een gelijkwaardige auto. In Q is hij nog wel goed, racepace is VER beter, al is de slimmigheid van RIC in de race wel iets om van te leren.Dijkstraat schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Als jouw teamgenoot achter je start en hij finisht voor je kan ik het wel begrijpen
Waiting on the world to change
Buiten dat, het is Max from Belgiumsjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:40:
Wat kunnen wij winnen?Grrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:42:
Iedereen de bingokaarten weer bij de hand?
Een volle bingokaart
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zelfs eeuwige roem is teveel als je goed gokt dat HAM weer iets over het publiek gaat zeggen dat fantastisch is...
Sorry hoor Ham, maar als je de allersnelste auto hebt, dan is het toch allemaal niks waard, als je als coureur zo saai bent, hij weet het zelf ook dat het niet aan hem ligt dat hij wint, missc dat hij daarom geen persoonlijk tintje kan geven. Als hij dat doet wordt hij op dit feit aangesproken. Hij is goed dat wel , maar saaiiMach schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:36:
[...]
Bull. Ham is gewoon een uitstekende driver en een prima sportman. En de laatste races erg sportief naar VER toe.
Beautiful day, check...
Genoten van de eerste ronden van de race
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Brijant.. Ja, die heb jij niet hè....TheBrut3 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:43:
Indy500 ring... Showoff haha.
Ik zou het doen!
Flickr PSN ID= cheironnl
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Maar als VER dit jaar ook in de mercedes had gereden, had je dan hetzelfde gezegd ?mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:43:
[...]
Sorry hoor Ham, maar als je de allersnelste auto hebt, dan is het toch allemaal niks waard, als je als coureur zo saai bent, hij weet het zelf ook dat het niet aan hem ligt dat hij wint, missc dat hij daarom geen persoonlijk tintje kan geven. Als hij dat doet wordt hij op dit feit aangesproken. Hij is goed dat wel , maar saaii
DUGG
Klopt. Maar hij rijdt onder NL vlag.TheBrut3 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:42:
[...]
Buiten dat, het is Max from BelgiumAlthans... Hasselt ligt volgens mij al enige tijd in België.
De Belgen mogen STR erbij hebben met een Belgische moeder.
Niet zo positief he, dat hoort niet in dit topicGrrrrrene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:41:
[...]
Kan ik nou geen body language lezen? Hij staat er toch gewoon tevreden bij? Het valt me wel op dat sommigen hier iedere keer weer op zoek zijn naar tekenen dat RIC het niet kan hebben dat VER het beter doet dan hij. Als er één coureur is die te aardig is voor F1 (net als Webber destijds), is het RIC wel
rammes schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:44:
tis net een kraai, ziet wat glimmen en wil het hebben.
www.google.nl
Hasselt ligt in NederlandTheBrut3 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:42:
[...]
Buiten dat, het is Max from BelgiumAlthans... Hasselt ligt volgens mij al enige tijd in België.
Waiting on the world to change
Doe je hem toch wel te kort. Schumacher was ook niet de leukste maar feiten zeggen dat hij wel de beste is tot op heden.mell33 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:43:
[...]
Sorry hoor Ham, maar als je de allersnelste auto hebt, dan is het toch allemaal niks waard, als je als coureur zo saai bent, hij weet het zelf ook dat het niet aan hem ligt dat hij wint, missc dat hij daarom geen persoonlijk tintje kan geven. Als hij dat doet wordt hij op dit feit aangesproken. Hij is goed dat wel , maar saaii
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Psst, dat is een eksterrammes schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:44:
tis net een kraai, ziet wat glimmen en wil het hebben.
Bensimpel
Positieve meneer
Strol nah, vandoorne, voor de toekomst belooft dat nog wel wat.sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Klopt. Maar hij rijdt onder NL vlag.
De Belgen mogen STR erbij hebben met een Belgische moeder.
😆 - Denk ook eens om ;)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die andere Hasselt, anders woon ik ook nog in Nederland
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
pinda powerrr schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:45:
Zijn die Jappen nou allemaal netjes stil tijdens het interview?
Niet om het een of ander maar "Jappen"...

Daarom zal dat dus voorlopig never niet nooit gebeurenMu.siQ schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:47:
Men, wat zou het gaaf zijn als VER ooit met HAM gaat rijden bij Mercedes ofzo. Dat worden nog eens gevechten
DUGG
Misschien zijn wij wel degene die mekkerenL1nt schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:46:
Siert max wel dat ie niet hier mekkert over alonso en massa
Klopt, maar die had na de 1e ronde al wel door dat p2 alles was wat er in het vat zat, tenzij er iets heel erg mis ging bij Lewis. Wat dat betreft wordt hij best wat volwassener en ik merk ook wel dat hij wat meer berekenend begint te rijden. Banden sparen en kijken wat er gebeurt is vanaf p2 geen gekke strategie als de auto op p1 niet of nauwelijks bij te houden is.L1nt schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:46:
Siert max wel dat ie niet hier mekkert over alonso en massa
Het levert wel enorm veel screentime op, wat RBR ook zo goed in de vingers heeft...Mach schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:47:
[...]
Daarom zal dat dus voorlopig never niet nooit gebeuren
Waarom niet? Voor Mercedes zelf toch prachtig?Mach schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:47:
[...]
Daarom zal dat dus voorlopig never niet nooit gebeuren
Nederland heeft ook een Aalst. Ligt tegen Eindhoven aan.Daniel_Elessar schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:47:
[...]
Die andere Hasselt, anders woon ik ook nog in NederlandAalst.
Ik haat Lewis niet, geweldige coureur, misschien wel de beste ooit, maar dat geslijm bij het publiek iedere keer vind ik gewoon een beetje nep.Odessa schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:44:
Haters gonna hate
Te veel risico, twee alpha mannetjes in het teamMu.siQ schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:48:
[...]
Waarom niet? Voor Mercedes zelf toch prachtig?
DUGG
M'n Oma is een site aan het haken.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
je bedoeld 1 seconden en een halve liter olieFranco10 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:48:
Even serieus, dit is toch te droevig voor woorden voor de sport dat Ham gewoon weet dat ie met twee vingers in de neus de race heeft gepakt en in het interview achteraf moet doen alsof het wel moeilijk was? Het was een paar keer close ja ja. Het verschil in de kwalificatie was al 1 seconde op 1 ronde.
Ja, maar dat weet je toch? In Q heeft Mercedes heel wat pk's extra, dus het gat in Q is niet representatief voor de race. Nu zie je het weer: in de Q kansloos, maar in de race zitten ze er allebei goed bij. Vorig jaar reed Mercedes bijna iedere race het hele veld op 30s en meer. Dat zie je de laatste tijd niet meer en de afgelopen 2- 3 races is het RBR dat er dicht achter eindigt (of zelfs ervoor).Franco10 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:48:
Even serieus, dit is toch te droevig voor woorden voor de sport dat Ham gewoon weet dat ie met twee vingers in de neus de race heeft gepakt en in het interview achteraf moet doen alsof het wel moeilijk was? Het was een paar keer close ja ja. Het verschil in de kwalificatie was al 1 seconde op 1 ronde.
Een jaar als dit laten ze niet nog een keer gebeuren... Al lijkt het bijna weer op een kopie van vorig jaar.sjaool schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 08:48:
Ik mag hopen dat Red Bull volgend jaar er weer gewoon echt bij zit en dat Max daar voorlopig nog een tijdje blijft rijden.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1