"When you grow up your heart dies"
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Hij is vanaf begin af aan al soort bang voor Max. Met z'n 'that guy' uitspraken. Hij voelt zich beter dan de gemiddelde andere coureur. Vind het jammer, het is een onwijs goeie coureur maar als die z'n mond opentrekt komt er alleen maar politiek gelul uitAri Gold schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:10:
[...]
Nou nou, dat viel toch ook wel weer meer? Beetje dollen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maar stevig 3e in het kampioenschap en geen ruzie met Hamilton, ze zullen het wel prima vinden.thijszor schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:16:
Wat vinden we van Bottas? 7 tienden op Hamilton... , lijkt niet echt top te gaan de laatste tijd daar..
Dat heet mediatraining. Dat zal Mercedes ongetwijfeld goed voor elkaar hebben.Leoon. schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:17:
[...]
Hij is vanaf begin af aan al soort bang voor Max. Met z'n 'that guy' uitspraken. Hij voelt zich beter dan de gemiddelde andere coureur. Vind het jammer, het is een onwijs goeie coureur maar als die z'n mond opentrekt komt er alleen maar politiek gelul uit
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Denk dat het wel mee valt. Denk meer dat het Hamilton als persoon is. Heb Rosberg het nooit horen zeggen niet vaak horen zeggen, en de keren dat Bottas ergens in de top 3 stond en met microfoon onder z'n neus ook niet. Gaat gewoon irriteren, elk publiek is het beste, donder toch op ventarbraxas schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:18:
[...]
Dat heet mediatraining. Dat zal Mercedes ongetwijfeld goed voor elkaar hebben.
Overigens ben ik geen Max fan. Vind het leuk dat die mee doet en zal juichen als die wint, maar als hij uitvalt doet het me niet veel behalve dat het 'jammer' is. Vind het in het algemeen allemaal mooi om te zien.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Eens, voor dit seizoen helemaal prima natuurlijk maar als mercedes zijnde (als dit zijn echte pace is t.o.v. Hamilton) snap ik wel dat er een éénjarig contract ligt en dat mercedes opzoek gaat naar een snellere rijder voor 2019..Saturnus schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:17:
[...]
Maar stevig 3e in het kampioenschap en geen ruzie met Hamilton, ze zullen het wel prima vinden.
Dat hadden ze voor FP3 gedaan, om te controleren welke beter was.woess schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:24:
Bottas heeft het 'nieuwe' aeropakket toch en Hamilton is naar de oude teruggegaan?
Nu weet ik niet wat ze daarna nog gedaan hebben. Dat ze BOT toch naar het oude pakket hebben gezet, zo gelaten of HAM ook weer het nieuwe pakket hebben gegeven.
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
YouTube: Verstappen over Singapore, crash Grosjean en race van zondag
Ja/nee, met de Canadese zuurpruim.
YouTube: Ja/Nee met Villeneuve
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vond hem nog best eerlijk, maar misschien is dat net hoe dat de wind waait.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:29:
Ja/nee, met de Canadese zuurpruim.
YouTube: Ja/Nee met Villeneuve
(vraag me af hoe de coureurs er over denken)
[ Voor 13% gewijzigd door Technomania op 30-09-2017 12:39 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Dat ze het tanken en ongelimiteerde brandstof per uur terugbrengen heb ik veel liever, die reclame kan mij gestolen worden.Technomania schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:36:
Hoop dat ze vanaf volgend seizoen wel weer stoppen met die megagrote (bewegende) reclames langs/boven de baan. persoonlijk vind ik het afleidend werken.
Atari 4 ff'r 😊
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Excuus. Had toen mijn koffie nog niet op

Bensimpel
Positieve meneer
Ferrari + redbull sandwich?bonus schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:49:
Max wordt in iedergeval morgenniet in een Ferrari sandwich genomen...
De motor is al een tijdje niet uitgevallen, ik vrees helaas dat het weer eens tijd is. Zo niet, P2 voor Max?
😆 - Denk ook eens om ;)
Vandoorne zijn 70 gridplekken straf bewees dat de regels toch weer anders zijnMikeyMan schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:48:
[...]
Volgens mij werkt dat niet meer zo toch? Dacht dat je maar 1 nieuwe motor mocht meenemen uit een weekend. En dat zou dan die van vanmorgen zijn.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Of het moet een super de luxe sandwich zijn met 17 lagen. Mega crashbonus schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:49:
Max wordt in iedergeval morgenniet in een Ferrari sandwich genomen...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
He, het weer mag dan vandaag wel niet meezitten. Maar beetje positiviteit mag welJackson6 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:36:
Max haalt de finish morgen sws weer niet. Mark my words.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De laatste keer dat ik dat deed was met een race in japan om 3 uur ofzo, ik sliep in ieder geval halverwege de raceTechnomania schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:17:
@Jurgen Nachtje doortrekken en na de race naar bed.

Ik sla die opmerkingen tegenwoordig gewoon over.Jasphur schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:46:
[...]
He, het weer mag dan vandaag wel niet meezitten. Maar beetje positiviteit mag wel
Dat is hetzelfde als roepen vóór een WK-dartstournooi "Ik voorspel in ieder geval één x 180"
Ja kan zomaar gelijk krijgen, dan ben je de held, als het niet gebeurt, is iedereen het toch vergeten.
Volgens mij worden die door de regie erin geplaatst en zijn die helemaal niet te zien op de baan. Gebeurt bij bijna iedere sport.Technomania schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:36:
Hoop dat ze vanaf volgend seizoen wel weer stoppen met die megagrote (bewegende) reclames langs/boven de baan. persoonlijk vind ik het afleidend werken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dát, maar het viel me daarnet wel op dat het lijkt of het bijna altijd 'achter' de coureur te zien is.Rivanov schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:59:
[...]
Volgens mij worden die door de regie erin geplaatst en zijn die helemaal niet te zien op de baan. Gebeurt bij bijna iedere sport.
Dat ze misschien in een hoek staan, dat de coureurs ze nét niet zien .... ( shoot me if i'm wrong )
Die motor heeft nauwelijks kilometers erop staan. Is in Monza vervangen, waar Max met Massa in aanraking kwam. Daar heeft hij kilometers gemaakt, maar daarna nauwelijks nog door de crash in Singapore. Aangezien hij 5 races moet meegaan is dat peanutsBensimpel schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:05:
[...]
Ferrari + redbull sandwich?![]()
![]()
De motor is al een tijdje niet uitgevallen, ik vrees helaas dat het weer eens tijd is. Zo niet, P2 voor Max?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Wat zou het toch mooi zijn als dat soort trolletjes gewoon opdonderen naar F1Today/Fok ofzo..FreshMaker schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:52:
[...]
Ik sla die opmerkingen tegenwoordig gewoon over.
Dat is hetzelfde als roepen vóór een WK-dartstournooi "Ik voorspel in ieder geval één x 180"
Ja kan zomaar gelijk krijgen, dan ben je de held, als het niet gebeurt, is iedereen het toch vergeten.
Of als blijkt dat als Max tóch de finishlijn haalt dit soort gastjes in de toekomst gewoon uit de f1 topics wegblijven..
Een toelatings examenD-Ed schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:40:
[...]
Wat zou het toch mooi zijn als dat soort trolletjes gewoon opdonderen naar F1Today/Fok ofzo..
Of als blijkt dat als Max tóch de finishlijn haalt dit soort gastjes in de toekomst gewoon uit de f1 topics wegblijven..
Te vaak (nodeloos) negatief commentaar is achteraan de grid meelezen, maar niet praten.
Dat sneue reacties uitlokken houdt vanzelf op als je er niet meer op reageert. Zolang er op gereageerd en zelfs gequote wordt blijft het doorgaan. Je hebt overigens ook gelijk: morgen is iedereen zo'n reactie alweer vergeten en wat de uitslag ook wordt, alleen als ze gelijk hebben komen de trolls erop terug.D-Ed schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:40:
[...]
Wat zou het toch mooi zijn als dat soort trolletjes gewoon opdonderen naar F1Today/Fok ofzo..
Het lijkt me prachtig als het morgen gaat regenen. Hamilton vs. Verstappen in de regen, laat het maar een 2e Brazilië 2016 worden
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het beste wat je ook kan doen is er niet mee bezig zijn. Hopelijk gaan we morgen een mooie race zien tussen 2 Red Bulls, 1 Ferrari en 1 (of toch 2?) Mercedessen. En natuurlijk hoe Vettel naar voren moet stormen om in het kampioenschap te blijven.
Ofwel, alle reden lijkt mij om stipt 9u met een kop koffie voor de buis te zitten.
Daar zal het wel op uitdraaien ja... Mevrouw Oekiejoekie keek me net al heel smerig aan toen ik voorstelde om morgen voor de TV te ontbijten met bier & saucijzenbroodjesHans1990 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:10:
Ofwel, alle reden lijkt mij om stipt 9u met een kop koffie voor de buis te zitten.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Saucijzenbroodjes als ontbijt? Dat lijkt me helemaal niksOekiejoekie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:28:
[...]
Daar zal het wel op uitdraaien ja... Mevrouw Oekiejoekie keek me net al heel smerig aan toen ik voorstelde om morgen voor de TV te ontbijten met bier & saucijzenbroodjes
(sws geen ontbijter)
Je begrijpt het gewoon niet. Hij is of extreem kort van stof of elke keer is de crowd beter dan de vorige keer.Leoon. schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:05:
Oh dat is toevallig. Het is het beste publiek dat hij ooit gezien heeft daar
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De straffen An zich zijn ook niet perse anders, maar je kunt niet meer alvast motoren klaar leggen voor de rest van het seizoen.YakuzA schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:18:
[...]
Vandoorne zijn 70 gridplekken straf bewees dat de regels toch weer anders zijn
Zullen wel weer een stel Asians zijn geweest. Die zijn van alles fan.sjaool schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:51:
[...]
Ik heb net wel een of andere mafketel met een pet met I love Roscoe en een foto van de hond van Hamilton op zijn hoofd gezien.
I see what you did thereTechnomania schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:32:
[...]
Saucijzenbroodjes als ontbijt? Dat lijkt me helemaal niks
(sws geen ontbijter)
En wat zou ik er niet aan snappen?Gé Brander schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:33:
[...]
Je begrijpt het gewoon niet. Hij is of extreem kort van stof of elke keer is de crowd beter dan de vorige keer.
*Rent uit topic ;-)
65% kans op nattigheid, onweer, 32C. Zie ook https://www.accuweather.c...her-forecast/229918?day=2dnhelle schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:04:
Iemand al regenvoorspellingen gepost voor de race?
*Rent uit topic ;-)
dnhelle schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:04:
Iemand al regenvoorspellingen gepost voor de race?
*Rent uit topic ;-)
Had ik ook voorgesteld. Echt vond ze bier nog niet zo’n goed idee. Dus het word een croissant met een eitje en wat sap van de sinasappelOekiejoekie schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:28:
[...]
Daar zal het wel op uitdraaien ja... Mevrouw Oekiejoekie keek me net al heel smerig aan toen ik voorstelde om morgen voor de TV te ontbijten met bier & saucijzenbroodjes
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En een flinke scheut wodka door de jus heen dan ?Jasphur schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 18:09:
[...]
Had ik ook voorgesteld. Echt vond ze bier nog niet zo’n goed idee. Dus het word een croissant met een eitje en wat sap van de sinasappel
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Pin me er niet op vast, maar volgensmij zou hij daarvoor nieuwe onderdelen mogen pakken en blijven zowel de 4e als de nieuwe in de pool. Wat volgensmij niet meer kan (maar in dit geval sowieso niet meer kan) is bv elke sessie een nieuwe motor en dat die allemaal in de pool komen. Nu is het zo dat alleen de motor die je in de race gebruikt in de pool blijft. En daarnaast blijft de 4e die hij vandaag dan heeft gebruikt in de Q (of ja, gebruikt...) dan sowieso in de pool omdat dat überhaupt de 4e is.Dennism schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:03:
In hoeverre kan Vettel eigenlijk nog "profiteren" van dit issue door bijv. nieuwe motor componenten in de pool te brengen voor de race en wat grid straffen te pakken? Alles waar hij nu op 4 staat 1 toevoegen aan de pool?
Als het regent kan iedereen gewoon op inters of extremes starten (als de officials het markeren als een regenrace/start moet zelfs iedereen op de extremes starten). Het voordeel wat Vettel wel heeft is dat hij aan de auto kan sleutel om iets meer naar een regensetup toe te gaan, en vervolgens dan vanuit de pits starten. Nu kunnen anderen natuurlijk ook aan de auto sleutelen, maar ook zij zullen dan uit de pits moeten starten en verliezen daarmee dus plaatsen.Soggney schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:12:
Vettel zou kunnen profiteren door morgen ervoor te kiezen om in de pits te starten, en als het regent direct op inters/wets buiten te rollen
Echter is het tegelijkertijd zo dat een echte regensetup deze dagen niet meer bestaat. Daarnaast is het de vraag of je wel met een regensetup wil rijden. Als het weer echt (te) slecht is kun je er vanuit gaan dat er meer achter de SC wordt gereden als iets anders.
Beetje gelijk aan Maleisië 2001 waar het ineens met bakken uit de lucht komt, er een SC komt, en Ferrari beide auto's naar de inters switched (incl. laat besluit waardoor pitstops meer als 1 minuut duurde). Toen de baan echt nat was reden ze toch achter SC, en toen de SC weg ging waren de inters goed genoeg en op de opdrogende baan waren die veel sneller.
Lol @ Ted bij Ferrari... I'm definitely in trouble...
Heb de hele dag geen internet aangehad, dus behalve dat ik iemand hoordezeggen dat Max als 3de start(!!), heb ik semi-live alles gezien!
Zeer goed van Max, Ham en Van!
Nu hopen op een goede 1ste ronde, en een buitje ergens in de race. Vettel mag van mij gewoon uitvallen, heb niks met die kerel, net zoals ik niks met Schumi had.
Morgen wat aktie zoals dit en we kunnen genieten van een leuke race:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Die is niet naar Max, maar naar Renault, Ferrari, Bottas, Kyvat, moet ik nog doorgaan?Dijkstraat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:28:
![]()
mooie sneer van Daniel naar Max
![]()
https://twitter.com/twitter/statuses/914222178001870848
ik probeer hem te verstaan maar het lukt me op e.o.a. manier niet... wat zegt hij?Dijkstraat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:28:
![]()
![]()
"Max's car hasn't also been on for most of the year, so..."P.O. Box schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:22:
[...]
ik probeer hem te verstaan maar het lukt me op e.o.a. manier niet... wat zegt hij?
Dijkstraat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:28:
![]()
![]()

Haha.Dijkstraat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:28:
![]()
![]()
Wel jammer dat ze niet veel meer van die Fan Forums laten zien. Waarom niet gewoon op Facebook gooien. Lijkt me leuk om vaker te zien
Singapore 2016: Van laatste naar 5e.
Abu Dhabi 2015: Van 15e naar 4e
Amerika 2015: Van 13e naar 3e
Canada 2015: Van 18e naar 5e
Abu Dhabi 2012: Pitsstart naar 3e
Als ook Vettel nu naar de derde plaats rijdt, blijft de hoop leven.
Bron
| live and give like no one else |
Nu ff 2.5 uur zien te vermaken pfff.
Dit zijn de goede zondagochtenden. Koffie , F1 , beter wordt het niet.
Het valt me nog alles mee met het verkeer eigenlijk. Het heeft net even lekker geregend maar nu zijn er ook onbewolkte plekken rondom 't circuit, zouden ze een goedje in de lucht spuiten?
Ben ik overigens de enige met zweethandjes bij de start?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Nee en ik zou wel eens mijn bloeddruk willen meten net voor en tijdens de startMu.siQ schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:11:
Jetlag na reis Vietnam haha. Wel moe, slapen mwoah. Nou ja dan nog maar op de race inlezen en fm7 opstarten met ontbijt.
Nee hoor, ik heb dat ook. Verder staan al mijn spieren strak en heb een hartslag van 120+.Mu.siQ schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:11:
Jetlag na reis Vietnam haha. Wel moe, slapen mwoah. Nou ja dan nog maar op de race inlezen en fm7 opstarten met ontbijt.
Oh ja: Present
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Ik kan m'n hartslag om 9:00 zien via m'n Apple Watch.tlpeter schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:13:
[...]
Nee en ik zou wel eens mijn bloeddruk willen meten net voor en tijdens de start
Zo weinig maar?Just_I schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:18:
Vettel vervangt onderdelen en krijgt 20 plaatsen straf.
Goh, die zagen we niet aankomen.
Heb ik ook wel eens gedaan. Erg schokkendRivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:29:
[...]
Ik kan m'n hartslag om 9:00 zien via m'n Apple Watch.
WK is gewoon beslist nu. Klaar. Volgend jaar beter maar... Hopelijk.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Onze huis-pessimist is weer wakker! Mogguh Phuse!Phusebox schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:37:
Als ik sommige weersvoorspellingen zie... Het is ongelooflijk hoeveel mazzel Hamilton dan met alles heeft... Regen tot maximaal de start van de race en dan helemaal droog.
WK is gewoon beslist nu. Klaar. Volgend jaar beter maar... Hopelijk.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De crowd is in ieder geval alweer amazing.sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:42:
Dat interview met HAM... man, man, man... wat een ontwijkende antwoorden. Of zijn humeur is niet al te best of HAM is stiekem @Phusebox .
https://www.yr.no/place/M...ng_International_Circuit/hoevenpe schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:43:
Ergens een link naar de plaatselijke buienradar? Het wordt weer heel krap als ik het zo begrijp...
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Of gewoon een vraag niet beantwoorden omdat het gaat over Ferrari/Vettelsjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:42:
Dat interview met HAM... man, man, man... wat een ontwijkende antwoorden. Of zijn humeur is niet al te best of HAM is stiekem @Phusebox .
Maar ja, Max dit jaar... Eerst maar eens zien of hij de eerste paar rondjes goed doorkomt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Daar staat Max achterRivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 07:52:
De oude parade cars hebben wat olie gelekt op HAM z'n startpositie.
[afbeelding]
Ze maken het nog schoon.
Oh, gelukkig

tot na de race, veel plezier.
Limonade op de vroege ochtend?nachtnet schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:03:
nachtnet & nachtnet junior zitten er al klaar voor, incl. cap, limo en boterhammetjes pindakaas.
[afbeelding]
tot na de race, veel plezier.

Dit topic is gesloten.

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1