Ik zou VET nog niet uitsluiten voor een podium als die zo door gaat.
Ok, dan ben ik benieuwd!azz_kikr schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
Zeker als je weet dat gem pit stop in Malaysia 24 seconden is.
https://www.formula1.com/...sia/pit-stop-summary.html
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
En zelfs dan niet een heel groot verschil..Grrrrrene schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:34:
HAM is aan het stampen, komt zo binnen?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Moet er geen buitje vallen in die tijd.
"When you grow up your heart dies"
Laten we hopen. Kan grappig wordenJackson6 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:35:
Het wordt wel wat donkerder.
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
VET zit alweer op PER voor P5 is er al voorbij

[ Voor 32% gewijzigd door Gekkenhuis op 01-10-2017 09:37 ]
Nee, innderdaad, hij matcht de tijden nu een beetje.MrSleeves schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:35:
[...]
En zelfs dan niet een heel groot verschil..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Handigste is toch Ham eerst te laten pitten en zelf direct erna te gaan?
VET > P5
Wat zei jeGekkenhuis schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:36:
VET zit alweer op PER voor P5
Ik vind het wel een beetje tergend (voor de sport dan) dat een goede rijder van achteraan naar podium kan rijden zonder dat het heel bijzonder is.
Toch triest eigenlijk. VET alweer op P5.
Dit dus.RedHat schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
Ik vind het wel een beetje tergend (voor de sport dan) dat een goede rijder van achteraan naar podium kan rijden zonder dat het heel bijzonder is.
[ Voor 77% gewijzigd door Rivanov op 01-10-2017 09:37 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je banden dat houden: jaMexikola schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:36:
Handigste is toch Ham eerst te laten pitten en zelf direct erna te gaan?
Max gaat sowieso genaaid worden vrees ik, welke zal het worden?
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
Zal wel DOTD wordenRedHat schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
Weddings are basically funerals with cake.
Geeft inderdaad wel het niveau van de F1 aan als Vettel nu al 5de rijdt. En dat niveau is niet hoog.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben wel bang voor de pitstop snelheid. Maar vandaag zit alles nog mee, dus ik houd de moed erinshoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
Daar kunnen wij oranje brildragers best wel een stokje voor steken... toch?
Het kan en mag ondertussen ook wel een keer meezitten hoorshoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
Trek een biertje open voor jezelf en zet voor haar een bakkie neerL1nt schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:17:
Mijn dochter net: papa, ik mis iets wat bij autoracen hoort. Chipjes!
Tis verdorie net 9 uur
Rondje 21: VET
15, maar wel 32 seconde achter de #1 VER

Met de race en de fans van Max zal Max dat wel worden toch?

Red Bull bovenaan
Als het fout zal gaan (wat ik absoluut niet hoop) dan vermoed ik dat het door een pit strategie fuckup zal gebeurenshoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
Je vergeet de klassieker. Wiel vergeten vastzetten bij de pitshoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Nog een paar rondjes en VER gaat ERI op een ronde zetten, dus denk dat ze VER binnen nu en 3 ronden binnenhalen voor nieuwe banden om achterliggers en verkeer te vermijden ?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Wat zijn de rondetijden van Vettel tegenover Verstappen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
shoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash

Whatever.
VER!Hippocampus schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:38:
Rondje 21: VET [afbeelding]15, maar wel 32 seconde achter de #1 VES
VET: 1:36.3Gynnad schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:39:
Wat zijn de rondetijden van Vettel tegenover Verstappen?
Max: 1:36.6
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben al 10 minuten aan duimen dat het niemand was opgevallen ;)! Maar 26 om 33 zou we moeten lukken
Is toch iets om in de gaten te houden, verschil is maar 32 seconden..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
26+33=59.BasvanS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:39:
Ik ben al 10 minuten aan duimen dat het niemand was opgevallen ;)! Maar 26 om 33 zou we moeten lukken
En deze SS hebben ook al een rondje Q + out/in lap.
[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 01-10-2017 09:41 ]
VET moet wel, als ie nog enige betekenis wil spelen in de strijd om het kampioenschap. Als Max P1 rijdt pakt Lewis ook niet de maximale punten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
HAM loopt iets in op VER
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Gaat een stopper worden, over een paar rondjes soft en uitrijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Waarom? VET moet ook nog een keer pitten, die valt vanzelf voor Max weg als hij stopt.Gynnad schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:40:
[...]
In dat geval gaat Vettel Verstappen inhalen, maar wel over 90 rondjesGynnad schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:40:
[...]
Hopen dat Bottas direct niet in zijn spiegels kijkt
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja 3 tienden in 5 laps ofzo, als ze zometeen banden wisselen loopt Max weer gewoon weg.Gekkenhuis schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:40:
HAM loopt iets in op VER
Ja. waren de SS vers dan? daar stonden al 3 ronden op van Q? (Ik maakte mijn post in rnde 23
[ Voor 8% gewijzigd door BasvanS op 01-10-2017 09:43 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Als Bottas, Vettel nu ook nog sloopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja en daarna moet Max wisselen.Jackson6 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:41:
[...]
Ja 3 tienden in 5 laps ofzo, als ze zometeen banden wisselen loopt Max weer gewoon weg.
Afgezien van Max op P1 is het nog geen enerverende race.
Max zal snel gaan pitten nu..
Zeker niet mee eens, voldoende leuke gevechten gezienRivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:42:
Flickr PSN ID= cheironnl
Max kan ook prima pitten, hij komt nog voor BOT op de baan en heeft dan een flink gat tot RIC. Hij kan meteen in vrije lucht stampen. En HAM glijdt ook al aardig.
Mooi remfoutje van HAM
Je zou het niet zeggen maar HAM is toch best aan het stampen.
VET ruim binnen de seconde van BOT nu!
www.google.nl
gevaar van nu pitten en direct erna regen is ook aanwezig natuurlijk. pfff gedoe.
We zijn gewend aan airtime voor VER, nu komt hij bijna niet in beeldRivanov schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:42:
Waiting on the world to change
0.6 in 7 ronden...sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:43:
Ik was even bang voor een sc...pff
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
SAI zal wel een straf krijgenAri Gold schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:44:
Lekkere spin van OCON.
Ja, hij heeft in 5-6 ronden toch zeker 0.4s van de achterstand goedgemaaktsjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:43:
Ik doelde meer op het verremmen en dat doe je niet zomaar.Grrrrrene schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:45:
[...]
Ja, hij heeft in 5-6 ronden toch zeker 0.4s van de achterstand goedgemaakt
Leek er toch op alsof Sainz gewoon naar buiten stuurt, of in ieder geval niet instuurt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Pffff Spannend die pit van HAM!
Godverdomme, toch die undercut..
Snaarstrakke pitstop van HAM.
Hij had full lock.cheiron schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:46:
Leek er toch op alsof Sainz gewoon naar buiten stuurt, of in ieder geval niet instuurt.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max volgende ronde, 8 seconde haal je niet in een rondje.
SAI: "He closed on me"
FI: "Did SAI hit you"
OCO: "For sure he hit me!"
FI: "Did SAI hit you"
OCO: "For sure he hit me!"
HAM meteen snelste in S1.
Vandaag jarig, mooiste kadotje zou p1 voor Verstappen zijn.
VER binnen....
Strakke pitstop en door. Gelukkig hoeft hij maar 1x
Strakke pitstop en door. Gelukkig hoeft hij maar 1x
[ Voor 67% gewijzigd door Grrrrrene op 01-10-2017 09:47 ]
Max Pit!
Geluktshoombak schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:37:
- pit strategie fuckup
- ploffende motor
- crash
Max binnen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
FOUTLOOS! YEAH!
Keurige stop!
Strakke pitstop voor max
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Top pitstop... Gaat goed mensen... Spannend
Nu niet uitvallen aub..
RIC naar binnen, doorstampen en uitrijden voor Max!
- DaniëlWW2
- Niet online
Vettel nu al en op SS?
Max was gister jarig, maar hij zal zeker willen winnen.Vigilate schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:47:
Vandaag jarig, mooiste kadotje zou p1 voor Verstappen zijn.
RIC langer door?
RIC rijdt langer door.
Dit topic is gesloten.
Let op:

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1