Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Niet gestart, had power problemen.Glashelder schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:09:
* Glashelder kijkt de race vanaf Curacao.. leve Ziggo Go en VPN
Wtf is er met RAI gebeurd (had de wekker 2:50 gezet dus heb t ff gemist..) ?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
En dat heeft wat met zijn snelheid van starten te maken?MaZo schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:10:
[...]
Ik snap je oranje bril, maar zijn start is 9 van de 10 keer billenknijpen.
"When you grow up your heart dies"
Ik snap dat jij nog maar kort formule 1 volgt maar elke start is billenknijpenMaZo schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:10:
[...]
Ik snap je oranje bril, maar zijn start is 9 van de 10 keer billenknijpen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Buiten de drsAri Gold schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:12:
Al die herhalingen van de start nu opeens. Laat HAM en VER zien joh.
InderdaadAri Gold schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:12:
Al die herhalingen van de start nu opeens. Laat HAM en VER zien joh.
Had ik ook. DNS problemen, alles opnieuw moeten instellen.
Waiting on the world to change
De 2 toppers vooraan, hooelijk nog meer gevechten straks tussen VER en HAM!
www.google.nl
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nog steeds niet gezien...Jackson6 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:13:
Dat inhalen van Max op Lewis was wel ff een kippvel momentje hoor.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik had een shitty powerline. Net even twee minuten ingehaald en YES, YES.pinda powerrr schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:12:
[...]
Had ik ook. DNS problemen, alles opnieuw moeten instellen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meer benieuwd of de motor van Max en RIC heel blijven.Lekker Ventje schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:12:
Benieuwd of de motor van Vettel nu wel heel blijft.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Wss wil die niet van de baan geknald worden door VER xD
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Haha, zwak dit. Durf wel te wedden dat ik meer races live heb gezien dan jij, dus dat argument gaat helaas niet op.L1nt schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:12:
[...]
Ik snap dat jij nog maar kort formule 1 volgt maar elke start is billenknijpen
En dat is precies het verschil tussen iemand die op zeker rijdt en iemand die voor elke positie wil vechten.azz_kikr schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:14:
Snap wel niet wat bottas uitstak in die 2e bocht. Ligt voor in de binnenbocht en houdt die ineens in.
Wss wil die niet van de baan geknald worden door VER xD
Ricciardo had vorige race probleem. Ze hadden vorige race grote update areopackage.Goron schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:14:
Heb het nieuws niet zo gevolgd, waren er updates voor deze race bij Redbull/Renault? Hoezo kan een RB opeens Hamilton inhalen
Of het verschil tussen iemand die al 50 keer gecrasht is tov van iemand die nog niet gecrasht is.sjaool schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
En dat is precies het verschil tussen iemand die op zeker rijdt en iemand die voor elke positie wil vechten.
DRS + HAM zat zonder batterij riepen ze op de radio.Goron schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:14:
Heb het nieuws niet zo gevolgd, waren er updates voor deze race bij Redbull/Renault? Hoezo kan een RB opeens Hamilton inhalen
[ Voor 36% gewijzigd door SadisticPanda op 01-10-2017 09:16 ]
Doe normaal man, als je het nou over VET hadgroggy schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:14:
Kan ric zich niet laten terugzakken en ham er gewoon van af rijden
www.google.nl
Maar ik hoor nog niemand over VAN? Die op P5 rijd met zijn McL..
EDIT: Jinxed it!
[ Voor 6% gewijzigd door Edd op 01-10-2017 09:16 ]
-
Wat een baas
Haters everywhere but I don’t really care
Flickr PSN ID= cheironnl
Omdat de racepace van Red Bull beter is dan die van Mercedes.Goron schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:14:
Is het heel erg dat ik nu steeds denk dat hij in ieder geval iets moois heeft laten zien voordat hij weer uitvalt?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weddings are basically funerals with cake.
Was ik net aan het typen, maar toen ging VER naar P1.Edd schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:15:
Natuurlijk netjes van VER dat hij op P1 rijdt, maar eerlijk gezegd verwachten we ook niets anders van hem..
Maar ik hoor nog niemand over VAN? Die op P5 rijd met zijn McL..
- DaniëlWW2
- Niet online
Shut up, shut up, shut up.RoD schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:16:
Goeie start van VERGoed verdedigd bij eerst RIC en daarna BOT. En dan ook nog HAM inhalen
Nu zoveel mogelijk uitlopen.
Is het heel erg dat ik nu steeds denk dat hij in ieder geval iets moois heeft laten zien voordat hij weer uitvalt?![]()

Nee, maar wel dat je het uitgesproken hebt!RoD schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:16:
Is het heel erg dat ik nu steeds denk dat hij in ieder geval iets moois heeft laten zien voordat hij weer uitvalt?![]()
Ik ga voor mijn reden.azz_kikr schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Of het verschil tussen iemand die al 50 keer gecrasht is tov van iemand die nog niet gecrasht is.
[...]
DRS + HAM zat zonder batterij riepen ze op de radio.
Tis verdorie net 9 uur

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ga jij eens gauw voetballen kijken ofzo.Odessa schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:17:
[...]
Je weet wat ze zeggen over auto's die opeens snel gaan rijden he?.....poef!
Flickr PSN ID= cheironnl
Laat dit achterwege.MaZo schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:15:
[...]
Haha, zwak dit. Durf wel te wedden dat ik meer races live heb gezien dan jij, dus dat argument gaat helaas niet op.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2017 09:21 ]
- De auto niet kapot gaat
- Red Bull niet met een strategie blunder komt
- Van mij mag het ook nog wel gaan regenen
Wat een keizer die VERYonix schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:18:
Wat een koning die RIC!!
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Psssthoevenpe schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:18:
Als de wagen van Max nu stuk gaat dan mag hij van mij het hele motorhome slopen...
Waiting on the world to change
Dit soort discussies lijken me weinig toe te voegen...
PSN: xMaurice93
Pitstop foutje waardoor RIC VER inhaalt ;)!Jackson6 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:18:
Nu hopen dat:
- De auto niet kapot gaat
- Red Bull niet met een strategie blunder komt
- Van mij mag het ook nog wel gaan regenen
kom op niet happen
[ Voor 94% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2017 09:21 ]
Zonder de Ferrari's word er veel meer geraced 😉😋.
Mis trouwens wel Kyvat nu, die kon Vettel er wel ff af knikkeren 😋.
Haha hier kreeg ik ook al de vraag waarom papa geen biertje drinkt...L1nt schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:17:
Mijn dochter net: papa, ik mis iets wat bij autoracen hoort. Chipjes!
Tis verdorie net 9 uur
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Gaat mooi met Ver
Whatever.
We hebben dezelfde leeftijd en schijnbaar ook dezelfde interesse, dus go figure.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2017 09:21 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 99% gewijzigd door TweakOverflow op 01-10-2017 09:20 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Honestly...TinusTegengas schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:20:
Heeft Ferrari Max al de schuld gegeven van de problemen bij Kimmi

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Ja dat viel mij ook op. Alleen maar mooi. Hoe meer competitie hoe beter!Wom schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:20:
McLaren gaat ook goed moet ik zeggen, hoewel ze nog wel terug zullen vallen gezien de pace van rijders achter hun. Maar zijn echt geen sitting ducks op dit circuit zo lijkt het.
Dit topic is gesloten.

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1