Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ook al wordt RB 2 en 3 dan wordt Max idd 1LockeJohn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:04:
Wordt een 1 en 2 voor RedBull of 2 en 3.
Max idd nr1
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
TinusTegengas schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:32:
Hé van Gameren,
Na vanavond is wel bekend dat je hier meeleest.
Te vaak filmpjes gezien die hier geplaatst zijn daarna te zie bij Ziggo.
Wie ben je hier???
[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 16-09-2017 00:55 ]
F1 is geen sport. F1 is kunst!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja en dan net doen of het zijn vondst isTinusTegengas schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 23:32:
Hé van Gameren,
Na vanavond is wel bekend dat je hier meeleest.
Te vaak filmpjes gezien die hier geplaatst zijn daarna te zie bij Ziggo.
Wie ben je hier???
Zo werkt TV nou eenmaal.thalantis schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:11:
[...]
Ja en dan net doen of het zijn vondst is
Haha zou me niks verbazen. Beide zo gedreven.thalantis schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:58:
Stiekem is het gewoon nachtnet 🤔
[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 16-09-2017 09:19 ]
Smiling as the shit comes down...
En welke video van Ziggo is dat?pilskes schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:23:
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, ik kon hem hier niet vinden iig:
[video]
Word het te heet onder je voeten?nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:16:
spoiler:En nu snel weer ontopic, anders gooit @DaniëlWW2 of @naitsoezn er een slotje overheen.
Terwijl zelfs Hamilton zegt dat RBR hier favoriet is.hjs schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:36:
Ben benieuwd vanmiddag maar toch gewoon bang dat P4 maximaal haalbaar is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ja, dat zou ik ook zeggen hoor. Hou je in de gaten.nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:16:
Silly season en geruchten en vermoedens over mijn identiteit kan ik alleen maar zo beantwoorden:
"It is what it is"
[afbeelding]
spoiler:nachtnet = nachtnet & niet Rob van Gameren.
spoiler:En nu snel weer ontopic, anders gooit @DaniëlWW2 of @naitsoezn er een slotje overheen.
Hamilton zegt vrijwel elke race dat Ferrari de favoriet is dus dat zegt ook niks.Spotmatic schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:57:
[...]
Terwijl zelfs Hamilton zegt dat RBR hier favoriet is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 16-09-2017 11:23 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 16-09-2017 11:35 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kwalificatie is ook pas om 15h00ScrooLoose schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:25:
Hmmm, beetje te vroeg wakker... had nog 2 uur langer in mijn nest kunnen liggen rotten.![]()
Dacht dat het zoals gewoonlijk om 10:00 uur zou beginnen.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Hij heeft er in ieder geval niet getekend.AzzKickah schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 11:34:
En toch heeft Sainz het mooi voor elkaar gekregen. Eerst roepen dat je niet nog een jaar bij Toro Rosso wil rijden, de hele Red Bull 'familie' valt over je heen inclusief Helmut Marko en 3 weken later teken je bij een fabrieksteam. Ja ok, op uitleenbasis. Who gives a shit 'bout that?
Grote bek 1 - Red Bull 0
PS: En oh ja, Max wint 'm dit weekendAls z'n auto heel blijft
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 36% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-09-2017 12:12 ]
Aangezien Sainz (met pa samen) niet de makkelijkste is, zou er nog best het e.e.a. kunnen gebeuren volgend jaar inderdaad. Smeuïg!sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:05:
[...]
Hij heeft er in ieder geval niet getekend.
Ik hoop op een hoop heibel bij Renault... leuk voor de pers.
Q3.technomania schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:09:
Als een coureur in Q1 een snellere tijd neer zet dan in Q3. Welke tijd wordt gebruikt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Na elke Q wordt de tijd weer op 0 gezet. Dus de tijd in Q3 is allesbepalend.technomania schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:09:
Als een coureur in Q1 een snellere tijd neer zet dan in Q3. Welke tijd wordt gebruikt?
Gebruikt als wat? Tijd Q3 zou dan uitgangspunt zijn voor de race natuurlijk.technomania schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:09:
PSN: xMaurice93
Ik dacht dat wat hij zei meer neerkwam op: "Renault gaat zich serieus mengen in de strijd achter de top-3".alwaysleft schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:08:
Rick Winkelman Ziggo Sport:
"Renault gaat volgend jaar met de topteams zich mengen aan de top."
Nee Rick, je verwacht het. Meld het niet als een voldongen feit.
-
Nog even uitgebreid dan.
Goede reminder. Thnxsjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:11:
Wel lekker dat Ziggo dit weekend alles open gezet heeft.
Commentaar is wel wat saaier maar ik doe het ervoor.
Het zal misschien wel mogen, maar omdat de band buiten de velg steekt zullen ze geen risico nemen en het geheel afschrijven.TheBrut3 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:19:
Mogen de teams eigenlijk de velg vervangen? Wanneer de velg door het wallbangen wel is beschadigd maar de band nog prima is.
[ Voor 34% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 12:22 ]
Klopt niet, in Q1 vallen er 5 af ipv 4.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:17:
[...]
Nog even uitgebreid dan.
Q1 doet iedereen aan mee, maar plekken 17 tot en met 20 vallen af. Die blijven dan ook op de plekken waar ze stonden. Dat zijn vrijwel altijd de Saubers die 19de en 20ste staan, vaak ook Haas. Q2 is dan met de 16 overgebleven auto's, waarvan de top 10 doorgaan naar Q3. RBR, Ferrari en Mercedes komen in de regel met twee vingers in de neus in Q3. Dan gaan ze echt racen voor de posities. Q3 is dan ook altijd sneller dan Q1. Soms is de snelste tijd in Q2 sneller dan Q3, dat komt door weersomstandigheden, of omdat de baan warmer is, wat de auto's sneller maakt.
Misschien dat iemand anders een gifje of streamable wil zoeken.sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:23:
@nachtnet Jammer dat die eerste foto geen bewegende slomo is want dat zag er best vreemd uit.
Al gevonden.nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:24:
[...]
Misschien dat iemand anders een gifje of streamable wil zoeken.
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 16-09-2017 12:25 ]
Gelukkig hoeven de teams dit niet zelf te doen maar is Pirelli aanwezigHippocampus schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:27:
Het lijkt me sterk dat een team de band van de velg kunnen halen, of beter gezegd, willen halen.
Bij problemen gewoon een nieuwe set pakken. Ik vraag me af of ze uberhaubt banden lichters hebben in de F1
Klopt. Alleen gisteren 1,5 seconde sneller dus zegt nog niet veelpilskes schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:27:
Het gaat nog steeds goed bij RB! Zeer goeie tijd van MAX
Bijna een seconde op VET...pilskes schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:27:
Het gaat nog steeds goed bij RB! Zeer goeie tijd van MAX
Ja ze gaan vandaag de 1.39 in duiken.Sinny schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:29:
Tijden gisteren eindigden in de 1.40 dus dat gaat allemaal nog wel veranderen
Welke stokbroden bakker? GRO of PAL? (Frans team, ergo stokbroden bakker.)Maurice079 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:31:
Wordt iig een zeer leuke kwalificatie. Vrees dat Bottas of de stokbrodenbakker de auto nog wel eens in een muurtje zou kunnen planten.
[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 16-09-2017 12:33 ]
De vraag was of de teams het mochten doen.Dijkstraat schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:28:
[...]
Gelukkig hoeven de teams dit niet zelf te doen maar is Pirelli aanwezig
TheBrut3 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:19:
Mogen de teams eigenlijk de velg vervangen? Wanneer de velg door het wallbangen wel is beschadigd maar de band nog prima is.
Haha GRO!nachtnet schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:32:
[...]
Welke stokbroden bakker? GRO of PAL? (Frans team, ergo stokbroden bakker.)
Die is kapot, wat verwacht je anders?TheBrut3 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:32:
Weet iemand wat er met de auto van ALO is?
Ik ook. VettelJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:32:
En toch denk ik dat VET of HAM gewoon op pole staat straks.
Ook niet echt met beleid lijkt welJackson6 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:35:
Die gasten staan te bezemen alsof hun leven er vanaf hangt.
waarom zou je met beleid bezemen? raggen met die handel
[ Voor 3% gewijzigd door Dijkstraat op 16-09-2017 12:40 ]
Ze hebben daar inderdaad wel wat vreemde regels waar je je aan moet houden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:36:
Dit is Singapore hé? Het is een halve dictatuur waar mensen een aardig leven leiden, in ruil voor keihard werken.
100k USD voor kauwgum meesmokkelen?sjaool schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:41:
[...]
Ze hebben daar inderdaad wel wat vreemde regels waar je je aan moet houden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq