"Not the best image (lighting), but here's the @ScuderiaFerrari-esque sidepod deflectors being used on the @redbullracing RB13 this weekend"via @SomersF1
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niets spannends. Gewoon wat doekjes over de auto's heen.Jasphur schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:44:
[...]
?
Heb je toevallig beeld of uitleg haha. Kan niks stream hier. Alleen live timing.
Ze lieten beelden zien uit de pitbox waarbij een man of 3 met doekjes een ferrari aan het oppoetsen warenJasphur schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:44:
[...]
?
Heb je toevallig beeld of uitleg haha. Kan niks stream hier. Alleen live timing.
Vette beelden.Dijkstraat schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:44:
Max aan het driften:
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
@Jasphurbatsma schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:45:
[...]
Ze lieten beelden zien uit de pitbox waarbij een man of 3 met doekjes een ferrari aan het oppoetsen waren
Is nog pas FP1, boost mode wordt nog niet gebruikt.batsma schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:48:
Is mercedes aan het sandbaggen of zijn ze hier echt zo "traag"
Hij is bijna net zo snel als Stroll vandaag hoornaitsoezn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:47:
Die Galael is voorlopig nog niet het talent waar Red Bull het van moet gaan hebben
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
LoeWn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:52:
Bij RIC heb ik de veranderingen nog niet gespot. Heeft hij ze wel (al)? Ze vallen natuurlijk wel meer op bij VER door de aero paint nu
Wit is de laatste gemeten timingnocalimero schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:52:
Ik check de tijden in de F1.com App. Leuk om te doen.
Maar 1 ding is me onduidelijk. Ik begrijp dat groene streepjes een beste sectortijd is van de coureur zelf en paars een algemeen snelste sectortijd. Maar wat is het verschil tussen gele en witte streepjes?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Misschien kunnen ze die wat steviger maken bij RIC, zodat als iemand hem van de zijkant raakt zijn radiator niet kapot gaat
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Eén bochtje?nachtnet schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:57:
GRO weer een bochtje gemist, (nog geen radio..)
Waiting on the world to change
Kleine selfquote: Nee dus. RIC heeft nog de oude bargeboardsLoeWn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:52:
Bij RIC heb ik de veranderingen nog niet gespot. Heeft hij ze wel (al)? Ze vallen natuurlijk wel meer op bij VER door de aero paint nu
grappig.. keek dit filmpje net toen ook de ziggo reclame op de radio kwam. "Push it to the limit....."
Bedoel je zo'n bolletje op de neus? Dat is een 360o camera die voor/door de FOM getest wordt.pinda powerrr schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:09:
Zal wel vaker in beeld zijn geweest, maar ik zie het net in een van de herhalingen: Zie ik nu voor het eerst een draaibare camera op de Williams? Net zoals in de Indy? Dat zou wel weer een pluspuntje zijn om inhaalacties mooier in beeld te brengen!
deze zat boven de coureur, niet voor de coureurnachtnet schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:10:
[...]
Bedoel je zo'n bolletje op de neus? Dat is een 360o camera die voor/door de FOM getest wordt.
Viel mij ook al op, mooie ontwikkelingpinda powerrr schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:09:
Zal wel vaker in beeld zijn geweest, maar ik zie het net in een van de herhalingen: Zie ik nu voor het eerst een draaibare camera op de Williams? Net zoals in de Indy? Dat zou wel weer een pluspuntje zijn om inhaalacties mooier in beeld te brengen!
Die followcam's of hoe je dat ook noemt, zijn inderdaad erg gaaf bij de Indy.pinda powerrr schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:09:
Mijn weerbericht zegt dat het gewoon droog is in VT2. Morgen en zondag zijn een heel ander verhaal...technomania schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:12:
Volgens buienradar (voor zover dat klot) is er kans op regen in VT2.
https://www.buienradar.nl/weer/singapore/sg/1880252
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 15-09-2017 12:19 ]
"When you grow up your heart dies"
Idd followcamsJasphur schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:14:
[...]
Die followcam's of hoe je dat ook noemt, zijn inderdaad erg gaaf bij de Indy.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Baku niet gezien?Leoon. schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:26:
Ik was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat F1 auto's niet naar achteren konden rijden op de 1 of andere manier. Ze worden altijd naar binnen geduwt etc etc, als ze rechtdoor schieten gaan ze altijd een halve donut maken. Tot dat ik in FP1 Hamilton achteruit zag rijden.
Heb je BAKU gemist? daar reden ze ook constant achteruitLeoon. schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:26:
Ik was eigenlijk altijd in de veronderstelling dat F1 auto's niet naar achteren konden rijden op de 1 of andere manier. Ze worden altijd naar binnen geduwt etc etc, als ze rechtdoor schieten gaan ze altijd een halve donut maken. Tot dat ik in FP1 Hamilton achteruit zag rijden.
Dat dachten heel veel mensen in Baku ook. Toen is er dus uitgelegd dat F1 auto's gewoon een achteruitversnelling hebben, maar dat daarvoor het toerental laag moet zijn. Echter is een laag toerental in de F1 nogal lastig, vooral als de motor warm is, dus daarom zie je dat ook niet tijdens pits momenten.Leoon. schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:26:
De achteruit selecteren is ook een heel gedoe, dus dat ze hem achteruit naar binnen duwen is puur om de boel niet teveel te blokkeren voor het overige verkeer.Leoon. schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:26:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het schijnt dat de achteruit erg fragiel is. Die gebruiken ze natuurlijk niet om te racen, dus zo licht mogelijk. Daaruit volgt dan ook dat ze hem zo min mogelijk willen gebruiken.Leoon. schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:26:
-
probeer jij maar eens netjes inparkeren met die kont en spiegelsalex3305 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:28:
[...]
Dat dachten heel veel mensen in Baku ook. Toen is er dus uitgelegd dat F1 auto's gewoon een achteruitversnelling hebben, maar dat daarvoor het toerental laag moet zijn. Echter is een laag toerental in de F1 nogal lastig, vooral als de motor warm is, dus daarom zie je dat ook niet tijdens pits momenten.
"Today is the worst day since yesterday"
Ach heb je in ieder geval jouw lunchpauze goed te bestedenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:28:
Mensen, dit is silly season hoor. Algemeen F1 topic dus. Ik blijf zo reacties verplaatsen.
Give me a break.
[ Voor 7% gewijzigd door alex3305 op 15-09-2017 12:30 ]
Wat is het verschil dan? Met 350km/h rechtuit dezelfde breedte tussen een andere auto en de pitmuur laveren of met 3.5km/h achteruit? Auto wordt er niet breder/korter van; het is alleen een andere manouvre.Nukar schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:29:
[...]
probeer jij maar eens netjes inparkeren met die kont en spiegels
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 68% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-09-2017 12:45 ]
Nou voor jullie heb ik even mijn agenda bekeken. Ik heb hem inderdaad gemist! Dat bewuste weekend had ik een voetbalweekend, jullie mogen zelf invullen hoe dat in z'n werk gaatbatsma schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:27:
[...]
Heb je BAKU gemist? daar reden ze ook constant achteruit
alex3305 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:28:
[...]
Dat dachten heel veel mensen in Baku ook. Toen is er dus uitgelegd dat F1 auto's gewoon een achteruitversnelling hebben, maar dat daarvoor het toerental laag moet zijn. Echter is een laag toerental in de F1 nogal lastig, vooral als de motor warm is, dus daarom zie je dat ook niet tijdens pits momenten.
Heel duidelijk, thanks voor de uitleg. We leren met de dag bijEdd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:28:
[...]
Het schijnt dat de achteruit erg fragiel is. Die gebruiken ze natuurlijk niet om te racen, dus zo licht mogelijk. Daaruit volgt dan ook dat ze hem zo min mogelijk willen gebruiken.
Kan ik me voorstellen inderdaad. Kan me ook voorstellen dat een Alonso net even wat beter -ook in het echte leven- wat beter achteruit inparkeert /fileparkeert dan een Stroll/Palmer/Torpedo Kvyat idd.Grrrrrene schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:28:
[...]
De achteruit selecteren is ook een heel gedoe, dus dat ze hem achteruit naar binnen duwen is puur om de boel niet teveel te blokkeren voor het overige verkeer.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Horner zit erbij als stoelvulling?nachtnet schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:54:
Sorry @DaniëlWW2 persco's zijn i.v.m. nieuws aangepast.
[afbeelding]
Geen Force India medewerker meer, wel een 2e Honda meneer.
-
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
PSN: xMaurice93
Yup, meer straten circuits.Maurice079 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:28:
Wat blijft dit toch een ongelooflijk toffe F1-locatie
Chassis werkt goed in Sporebatsma schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:41:
Alonso weet dat ie een nieuwe motor gaat krijgen en ineens heeft ie wel gang?
[ Voor 14% gewijzigd door batsma op 15-09-2017 14:43 ]
GroenLinks ziet je komenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:42:
[...]
Yup, meer straten circuits.
* DaniëlWW2 wil stiekem een stratencircuit in Amsterdam.
Ja, de wereld moet soms branden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik was een GL stemmer hoor.
En nu voor VER. Maargoed allemaal leuk en aardig maar Hamilton is aan het einde gewoon het snelste.
[ Voor 19% gewijzigd door Jackson6 op 15-09-2017 14:45 ]
Wordt het dan geen tijd om de FE te volgen
Met betaald parkeren tijdens de pitstop.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:42:
[...]
* DaniëlWW2 wil stiekem een stratencircuit in Amsterdam.
alles kan off-topic
naitsoezn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:46:
VER en RIC nu al sneller op de rode banden dan vanochtend op de paarse. Met de pace lijkt het wel goed te zitten
EN nu weer RICEdd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:45:
[...]
Nu dan voor VER..
1:42.264..
Gaan lekker die Bulls.
voor 2,3 seconden stilstaan is dat nog 15 euro in Amsterdam haha
Het was toch ook juist het plan om in Monza enorme straffen te pakken om de pace in Singapore te verhogen?Jasphur schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:47:
[...]
<< Dat is CH: 'I love it when a plan comes toghether'
[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 15-09-2017 14:50 ]
Nee, want de F1 afschaffen gaat het milieu niet redden. Het is zo belachelijk weinig uitstoot op de totale schaal, laat het lekker. Verder zijn die motoren extreem efficiënt. Qua verbrandingsmotor, tja die gaat ook niet verdwijnen denk ik. Ik denk dat je uiteindelijk niet om waterstof heen kan. Het is ook economisch aan het worden omdat je energie van windmolens om moet zetten in iets, en waterstof produceren kost ongeveer net zoveel als je eruit haalt. Nu komt er dat waterstofeiland in de Noordzee, met als doel ook waterstof weer te verbranden voor de energie. Je gaat het spul dus produceren.garriej schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:45:
[...]
Wordt het dan geen tijd om de FE te volgen
[ Voor 37% gewijzigd door batsma op 15-09-2017 14:54 ]
Que? Ninja editbatsma schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:53:
Stroll probeert van zijn paarse band een gele te maken
((schaaft even langs de gele muur, voor degenen zonder beeld))
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 15-09-2017 14:55 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Als ie dat nou tijdens P1 gedaan had..... ik had 10 euro ingezet dat Hulkenberg de FP1 zou " winnen" met odds van 125/1 ....... met deze tijd was hij de snelste geweestJackson6 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:00:
Die livery van Sauber is ook aardig verkacht met die rare witte blakken overal ineens.
[ Voor 25% gewijzigd door Jackson6 op 15-09-2017 15:08 ]
Que? D. Ricciardo 1:40:852Xepos schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:07:
Zoo he, RIC is wel even goed bezig. Onder de 1.41.5 nu.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq