franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Gatverdegatverdegatver ... Weeeeeeeeer een k*t race!!!!!! Weer geen eerlijk gevecht!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
andere banden, geen andere verklaring mogelijk als je in een Mercedes ingehaald wordt door PALDoeEensGek schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:17:
Die bottas valt toch door de mand zeg...
inderdaad ... prioriteiten verplaatsen .... Go RIC & Go HUL !!franssie schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:17:
even bijgekomen nu nu go HUL!
Met die redenering kan je gewoon als je rechts start helemaal naar links rijden zonder uit te kijken, want ja, je rijdt toch vooraan. Als je iemand naast je hebt kun je niet zomaar insturenGrimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:16:
Het is riskant maar Vettel zat er wel voor, die verdedigt gewoon de binnekant zoals wel vaker bij een start.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je teamgenoot voor het kampioenschap vecht ben je gewoon een eikel als je denkt je gram te kunnen gaan halen en je even voorin te gaan melden.
Als VER RAI ontweken had, was ie vol in VET geknald...ook niet goed.
RAI verkloot hier mooi even het kampioenschap voor VET en Ferrari. Daar gaat iemand enorm op zijn flikker krijgen en iemand anders heel erg balen dat ze hem weer voor een jaar hebben vastgelegd terwijl hij meermaals bewezen heeft geen schim meer te zijn van de kampioen die hij was.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik zie anders 2 x groen op 1 en 2..nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:18:
[...]
andere banden, geen andere verklaring mogelijk als je in een Mercedes ingehaald wordt door PAL
Hopen op eerste podium HUL.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
T/m 20 min geleden dacht ik dat wel gezien het verloop van het weekend...
Bekijk je ze anders nog een keer? Zijn stuur draait naar links voor de impact. Hij stuurde duidelijk naar links zowel onboard als recht van voor duidelijk te zien.Gekkenhuis schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:13:
[...]
Bekijk de in-car beelden van Max nog eens een keer.
Waarschijnlijk om meer ruimte naar vettel te maken die hem onnodig kneep, zoals normaal.
Vettel heeft meeste schuld vind ik, maar hij wist natuurlijk niet dat Max geen ruimte had. Kimi deed niet veel fout behalve veel risico nemen. Max had kunnen remmen maar dan was hij vanachter aangereden.
Misschien is Bottas gewoon niet zo goed in de regen.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:18:
[...]
andere banden, geen andere verklaring mogelijk als je in een Mercedes ingehaald wordt door PAL
Ging over dat Bottas ingehaald werd door Palmer (dacht ik)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die komt echt hard naar links.
[ Voor 13% gewijzigd door lochpatje op 17-09-2017 14:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Laat LeClerc zich maar klaar maken voor minimaal 1 race
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Laat dit ook achterwege.
[ Voor 71% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2017 14:21 ]
Snap ik, maar de Inter zijn dus wel redelijk goed te berijden nu.. daar staat BOT ook op?nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:20:
[...]
Er speelt gewoon een rancune en ze zien het zelf daardoor niet meer eervol en objectief bij ferrari (Vettel en Raikonen)
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
[ Voor 91% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2017 14:24 ]
Vanuit die Race start filmpje kun je nu wel met zekerheid zeggen dat de enige die zijn lijn houdt, is uiteindelijk RAI.Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:16:
[...]
Race start: https://streamable.com/z8ykq
Max onboard: https://streamable.com/ksh94
Kimi onboard: https://streamable.com/n2sq0
VER stuurt in RAI maar hij had niet veel keuze. Als je VET zo naast je ziet komen. Holy shit.
Komaan VAN. Ultieme kans voor punten vandaag
hahaha alonso. "No data from the car....you are on your own"
[ Voor 5% gewijzigd door SadisticPanda op 17-09-2017 14:22 ]
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Klopt.nachtnet schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:20:
[...]
@alwaysleft mag toch wel na het zien van de beelden zijn mening aanpassen.. Max moest wel wijken voor VET.. de stuurde eerder naar links dan max... Dan is het of remmen of uitwijken.. Rai zat toen in de dode hoek denk ik?Robertdj schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:20:
Even een kaarsje opsteken voor Max en Alonso...
[...]
[...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee joh, die had zijn opdracht, en met verve voltooid .....Spotmatic schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:20:
RAI moet gewoon per direct ontslagen worden!
Keep your eye on 33, take him out !
Niet kapot, gewoon wegHeijmenberg99 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:21:
De electronica van ALO is kapot
Weet je waarom Verstappen richting Kimi ging? Vanwege Vettel die richting Max kwam. En dan maar zeiken tegen Max dat je de race niet in de eerste bocht kan winnen...Harrie schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:12:
Ik denk echt niet dat Kimi expres z'n wagen maar ff tegen die van Verstappen zette hoorHet is Verstappen die naar binnen gaat en daarna weer naar buiten.
Dus echt niet iets wat je op Kimi kan schuiven.
Helaas kijk ik naar RTL Duitsland, die hadden hun mening al weer klaar..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij heeft Vettel gemold, ontslag.FreshMaker schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:22:
[...]
Nee joh, die had zijn opdracht, en met verve voltooid .....
Keep your eye on 33, take him out !
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
- DaniëlWW2
- Niet online
En een coureur die hem zo bij had kunnen houden, zeker op dit circuit.Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:22:
HAM zegt; de groeten jongens!
Het is België all over again.Phusebox schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:20:
Ik heb trouwens steeds meer het idee dat Vettel de schuldige is. Die snijdt het meest naar binnen.
"When you grow up your heart dies"
Ik denk dat RAI en VET gewoon elk een eigen idee hadden, VET dacht Max te blokken om als eerste de bocht door te kunnen, RAI wilde Max pushen om 2de bocht te nemen. Die 2 ideeen samen.. is een sandwichv8power67 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:22:
Lijkt me duidelijk dat vettel hier de boel veroorzaakt toch? Is in zn recht om max te knijpen, maar doet dit wel extreem. En max moesr gewoon uitwijken. Maar daar reed Kimi. Maar die stuurde niet in ofO die reed gewoon recht. En was voorbij max dus ja. Gewoon een race incident van 3 man, kimi was te gefocust op inhalen van max en vettel. Max op inhalen vettel. En vettel wou ze achter zich houden. Dit plus regen en donker etc. Gewoon jammer maar helaas.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maldonando toch?Microkid schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:23:
Uiteindelijk is VET imho de schuldige, hij kwam zonder reden naar links en sandwitchte daarmee RAI en VER.
Weer zo'n race waarin hij verder niemand gaat zien.Rivanov schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:22:
HAM zegt; de groeten jongens!
Saai, maar juist vandaag niet verwacht.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was wel een Maldonado actie ja...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Huub Huub Barbatruc!
Klopt bent ik het mee eens... PolJeanke117 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:24:
Ik snap het echt niet!! Ik zit hier te vloeken pohh... Als je de racelijn volgt dan moet je van rechts naar links gaan. Maar wat vettel deed was compleet naar links, zelfs over de helft van de baan. Ze hadden in mijn opinie gewoon gemunt op VES
Dat slaat op een paar bochten later waar Vettel achterwaards verder moest denk ikMu.siQ schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:24:
Wat ik in de f1 app lees is dat VET zegt dat die de spinde en controle verloor. Wellicht verklaring voor de torpedo naar links?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik wel vaker dit jaarJasphur schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:25:
Voor het eerst dat ik echt baal van het uitvallen van Max.
PSN: xMaurice93
- DaniëlWW2
- Niet online
Bingo.
Dat was later in T3 toen er fluid op z'n achterband kwam.Mu.siQ schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:24:
Wat ik in de f1 app lees is dat VET zegt dat die de spinde en controle verloor. Wellicht verklaring voor de torpedo naar links?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verknallen hun eigen race en kampioenschap.
Duidelijk dat Max werd geknepen door beidde ferrari's.
Let op vettel hoe die naar binnen komt.
https://streamable.com/z8ykq
https://f1manager.info/ranking/4605
Ik zeg niet dat Verstappen fout was. Ik zeg alleen dat het niet zomaar op Kimi geschoven kan worden. Kimi werd hier even als kamikaze coureur neergezet.Toewan schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:22:
[...]
Weet je waarom Verstappen richting Kimi ging? Vanwege Vettel die richting Max kwam. En dan maar zeiken tegen Max dat je de race niet in de eerste bocht kan winnen...
Helaas kijk ik naar RTL Duitsland, die hadden hun mening al weer klaar..
Het heeft hem ook zijn eigen race gekost.
Als ik zo objectief mogelijk probeer te zijn zie ik geen echte schuldige. Toegegeven Vettel veroorzaakt wel een riskante situatie, maar als hij daar niet verdedigd ligt hij 3e in de eerste bocht.
MAX wordt geknepen door VET. RAI doet niks verkeerd. Houdt altijd zelfde afstand van de muur.powah33 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:26:
Echt dom van Ferrari.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat hoop ik ook. Zou gaaf zijn voor hem.Hackus schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:28:
Op een podium voor Hulk, verder is er voor mij geen favo meer.
Dat zou ik persoonlijk ook erg leuk vinden!Hackus schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:28:
Op een podium voor Hulk, verder is er voor mij geen favo meer.
Kolere op dit filmpje zie je VET inderdaad bijna doelbewust VER afknijpen en in de auto van RAI duwen. "A pincer movement" volgens BBC. De Duitse Panzers kunnen hier nog wat van lerenpowah33 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:26:
Echt dom van Ferrari.
DUGG
Nu ff proberen te herpakken en de race uit te kijken. Hopen op een mooi resultaat voor RIC & HUL
[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2017 14:30 ]
Het is een van de amateuristische crashes die ik de afgelopen seizoenen gezien heb.Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:27:
Vettel zit er toch echt voor en heeft alle echt om Max te knijpen richting eerste bocht. Dat er nog een Ferrari aan de binnenkant zit zorgt voor drama..
Als ik zo objectief mogelijk te zijn zie ik geen echte schuldige. Toegegeven Vettel veroorzaakt wel een riskante situatie, maar als hij daar niet verdedigd ligt hij 3e in de eerste bocht.
Beide Ferrari's hebben geen idee waar hun teamgenoot zit, niet weten=niet een move maken waar de auto eventueel kan zitten. Juist zonder slowmo vind ik het echt een "hilarische" crash.
[ Voor 13% gewijzigd door sambalbaj op 17-09-2017 14:30 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh kom op zeg. Kimi en Vettel plette Max zowat, sneden hem af, en ramde elkaar ook nog eens. Max heeft hier helemaal niks mee te maken en is slachtoffer, net zoals Alonso. De Ferrari's hebben elkaar gemold...Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:27:
Vettel zit er toch echt voor en heeft alle echt om Max te knijpen richting eerste bocht. Dat er nog een Ferrari aan de binnenkant zit zorgt voor drama..
Als ik zo objectief mogelijk te zijn zie ik geen echte schuldige. Toegegeven Vettel veroorzaakt wel een riskante situatie, maar als hij daar niet verdedigd ligt hij 3e in de eerste bocht.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Het is in de basis RAI en VET eigen schuld, met VER als slachtoffer. RAI te vroeg willen via links, VET wilde VER afknijpen.Barfman schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:29:
Als jullie nu eens goed kijken zie je dat het rechte stuk bij de start aan de linkerkant is naar rechts uitloopt. Daarom lijkt het ook dat max naar links stuurt, maar dat is als je goed naar zijn stuur kijkt niet het geval. Max kon ook geen ruimte geven aan Kimi omdat Vettel geen ruimte gaf. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat Vettel gewoon de schuldige is, en dat Kimi wel erg veel risico's nam.
Agree, zullen we rest gewoon negeren? Vettel was voorbij Max, want die had een kut start. Vettel zal RAI niet, want die zat schuin achter VER. hij was Max voorbij, dus blokt hem af. Dat Rai daar dan als een duveltje uit het doosje komt was gewoon niet ter verwachten..Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:27:
Dat is de raceleiding nu ook aan het doen. Geen schuldige zoeken, die komen met onzinnig bericht dat dit kan gebeuren.Grimmie187 schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:27:
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1