Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Daar heb je een puntBSTNjitRam schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:13:
[...]
Even alle race topics doornemen.
Ik denk dat er bij meer dan 50% geroepen wordt 'dat het wel eens kan gaan regenen'. Echter is de race dan toch vrijwel altijd een droogweer race.
Mijn weerbericht meldt voor zondag tussen 13:00 en 16:00 uur toch 6.81mm Heavy rain...BSTNjitRam schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:13:
[...]
Even alle race topics doornemen.
Ik denk dat er bij meer dan 50% geroepen wordt 'dat het wel eens kan gaan regenen'. Echter is de race dan toch vrijwel altijd een droogweer race.
"When you grow up your heart dies"
13:00-16:00 jouw local time? of Singapore time? (de race is lokaal pas om 20:00u)sjaool schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:33:
[...]
Mijn weerbericht meldt voor zondag tussen 13:00 en 16:00 uur toch 6.81mm Heavy rain...![]()
Maar goed dat moet je voorlopig toch met een flinke korrel zout nemen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij zit ook al in de press conference. Man die gaat een zwaar weekend krijgenJasphur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:28:
Rijd mee met een schadevrij rondje van PAL in de virtual guide van Singapore
https://www.formula1.com/...it_Guide_-_Singapore.html
Ik vermoed dat PAL de laatste week (weken) toch al wat moeilijke gesprekken gehad heeft..Martinspire schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:42:
[...]
Hij zit ook al in de press conference. Man die gaat een zwaar weekend krijgen
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Voor ons natuurlijk.nachtnet schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:35:
[...]
13:00-16:00 jouw local time? of Singapore time? (de race is lokaal pas om 20:00u)
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 13-09-2017 16:56 ]
Top 6 plekje? Dus eigenlijk het slechtste resultaat wat ie theoretisch al kan halen (zonder uitvallen)? Denk niet dat ie daar zelf werkelijk vrolijk van gaat worden, dan maar met de botte bijl erin, veel valt er niet meer te halen v.w.b. punten t.o.v. alles wat boven hem staat.koli-man schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:45:
Sow, kan niet wachten. Ik hoop eigenlijk een keer een probleemloos weekendje voor Max. Geen crash of technisch malheur. Gewoon een top 6 plekje.....heeft hij en zijn team nodig.
Testing, one, two ...
Nope, gewoon een dikke bult geluk en winnen mag wel een keer.koli-man schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:45:
Sow, kan niet wachten. Ik hoop eigenlijk een keer een probleemloos weekendje voor Max. Geen crash of technisch malheur. Gewoon een top 6 plekje.....heeft hij en zijn team nodig.
Een persoon mag altijd dromen.Grimmie187 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:01:
Weinig tot geen kans op een natte race hoor. Het regent daar min of meer altijd op vaste tijden en daar is gewoon rekening mee gehouden met de starttijd van de GP.
Dat is ook precies de reden waarom ze dat dus niet doen (en het circuit is zo plat als een pannekoek dus ik denk dat ze dan een serieuze uitdaging met afwatering hebben)Jasphur schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:07:
[...]
Een persoon mag altijd dromen.![]()
Lijkt mij trouwens waanzinig moeilijk racen in de regen met die straatverlichting
[ Voor 15% gewijzigd door Grimmie187 op 13-09-2017 18:12 ]
Ik denk dat VER pas blij is met een podiumplek.koli-man schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:45:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Onverwachte statistiek van het seizoen tot nu toe; evenveel podia als Stroll.....hansvk schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:29:
[...]
Ik denk dat VER pas blij is met een podiumplek.
Het is toch ook wel een gaaf circuit! Hopelijk blijven hij op de kalander. Mooi technisch circuit waar rijders kwaliteiten verschil kunnen maken.Martinspire schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:42:
[...]
Hij zit ook al in de press conference. Man die gaat een zwaar weekend krijgen
Dan ken je Maleisie niet goed genoeg...YakuzA schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:11:
[...]
Wat ik ken van Maleisië is vaak dat het 1 uurtje tyfus hard regent en de rest van de dag droog is idd. Ben dan ook benieuwd op welke uren het dan zou vallen.
[ Voor 50% gewijzigd door DJTimo op 13-09-2017 22:57 ]
Of komt Kubica een FP rijden?nachtnet schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:51:
Bredere F1 wagens hebben in Singapore gezorgd voor een bredere pitlane
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/907918895037550592
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Leuk om dat programmaboekje te bekijken. In de Ferrari Challenge Asia series rijdt trouwens een Japanse coureur mee met de naam Go Max (zag ik in het boekje).nachtnet schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:29:
Officiële Programmaboekje Singapore:
https://secure.viewer.zma...tion/7c270963#/7c270963/1
Fia Event en Timing information Singapore 2017
http://www.fia.com/events...venttiming-information-33
https://www.ziggosport.nl...de-ferrari-challenge.html deze?Toewan schreef op woensdag 13 september 2017 @ 23:24:
[...]
Leuk om dat programmaboekje te bekijken. In de Ferrari Challenge Asia series rijdt trouwens een Japanse coureur mee met de naam Go Max (zag ik in het boekje).![]()
Haha, dat is hem ja.
Vaker doen! En dan niet met een aardappel filmen, maar inhoud isDJTimo schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:31:
[..]
Max & Daniel live from Singapore.
Volle gas!!![]()
[video]
Euuhh, ik woon al 2 jaar in Singapore en ik kan de klok er niet op gelijk zetten kan ik je vertellen.....Grimmie187 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:01:
Weinig tot geen kans op een natte race hoor. Het regent daar min of meer altijd op vaste tijden en daar is gewoon rekening mee gehouden met de starttijd van de GP.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
In het begin zeiden vooral de teams die geen T-wing hadden dat het downforce effect ervan best laag zou zijn. Ondanks dat deze teams intussen ook gewoon een T-wing hebben, verwacht ik dat het downforce effect hiervan nog lager is. Het vleugeltje op de airbox zal wel iets doen, maar die vinnetjes op de sharkfin lijken mij vrijwel geen effect te hebben. De kans lijkt me dan nog groter dat het is om juist meer (gestroomde) lucht naar de T-wing of achtervleugel te leiden zodat deze beter werken.Jasphur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:25:
Ik ben wel erg benieuwd wat dit gaat opleveren. Lijkt mij dat de DF best omhoog schiet, wat natuurlijk zeer fijn is voor dit circuit.
ergo: Meer DF dan toch? haha.RobertMe schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:30:
[...]
In het begin zeiden vooral de teams die geen T-wing hadden dat het downforce effect ervan best laag zou zijn. Ondanks dat deze teams intussen ook gewoon een T-wing hebben, verwacht ik dat het downforce effect hiervan nog lager is. Het vleugeltje op de airbox zal wel iets doen, maar die vinnetjes op de sharkfin lijken mij vrijwel geen effect te hebben. De kans lijkt me dan nog groter dat het is om juist meer (gestroomde) lucht naar de T-wing of achtervleugel te leiden zodat deze beter werken.
[ Voor 4% gewijzigd door Nukar op 14-09-2017 09:35 ]
"Today is the worst day since yesterday"
[ Voor 42% gewijzigd door Jackson6 op 14-09-2017 10:04 ]
Nar beneden richting vleugel of zover naar beneden dat het bij de Monkey seat komt?Nukar schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:34:
Het lijkt er in mijn leken ogen op dat die kleintjes de lucht naar beneden moeten sturen. Ze staan naar beneden gericht. Dus het zal op zichzelf DF eerder verminderen en ergens anders extra nut opleveren.
SV linkjes?Jackson6 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:48:
Zat ff op streetview te kijken in het gebied van start/finish, ligt er behoorlijk verpauperd bij de rest van het jaar. Poppenkast die F1
Voor de liefhebbers van vergane glorie, neem eens een kijkje op Google Maps in Valencia, daar is heet hele circuit gewoon nog zichtbaar op de straten en het afgesloten gedeelte is helemaal vervallen.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
[ Voor 45% gewijzigd door nachtnet op 14-09-2017 10:22 ]
Worlds fastest engine swapperSoggney schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:19:
Waarom staat er "Worlds Fastest"~something op de zijkant van die mclaren?
https://www.google.nl/map...57afVQ!2e0!7i13312!8i6656
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wut, dit was in 2008Malfunctions schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:30:
[...]
https://www.google.nl/map...57afVQ!2e0!7i13312!8i6656
Ik ben er een paar jaar geleden een paar keer langs gekomen omdat het recht achter het strand ligt. Ze hebben er gewoon een hek omheen gezet en klaar.
[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 14-09-2017 10:34 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik geloof je direct maar de FIA kennelijk wel want in 9 jaar tijd is er nog nooit een natte race geweest..Chief schreef op donderdag 14 september 2017 @ 02:16:
[...]
Euuhh, ik woon al 2 jaar in Singapore en ik kan de klok er niet op gelijk zetten kan ik je vertellen.....
Mercedes zit ook op 't randje qua motor. Net natuurijk voor de nieuwe regels vervangen maar anders bij eerst volgende gewoon gridstrafnachtnet schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:59:
motoronderdelen verbruik vóór dit weekeinde
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Berichten lijken nu te zijn dat morgen na fp1 de MCL/Honda/Renault/STR/etc deal openbaar gemaakt wordt.albino71 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:26:
Zo, net bij met lezen...
Ja, ja, ik weet het...zeer laat...maar beter laat dan nooit
Zin in, ben benieuwd hoe alle verhalen zich ontvouwen...
Exact. +1albino71 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:44:
@nachtnet Ben vooral benieuwd naar de details en in hoeverre die afwijken van de geruchten...
Wat zou de reden zijn omdat pas na FP1 te doen?nachtnet schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:42:
[...]
Berichten lijken nu te zijn dat morgen na fp1 de MCL/Honda/Renault/STR/etc deal openbaar gemaakt wordt.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
https://www.google.nl/map...285383,112m/data=!3m1!1e3
[ Voor 32% gewijzigd door Jackson6 op 14-09-2017 11:54 ]
Geen officieel persmoment zoals de donderdag (vandaag wel is.) Daardoor minder reporters die vragen kunnen komen stellen en meer mogelijkheden zelf het nieuws vorm te geven.Saffie_time schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:52:
[...]
Wat zou de reden zijn omdat pas na FP1 te doen?
[ Voor 36% gewijzigd door nachtnet op 14-09-2017 12:30 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 14-09-2017 12:36 ]
Niet? Dan had ie dat toch moeten zeggenJasphur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:34:
ALO was ook niet tevreden met stewards in Monzo > ALO PAL incident.
FTFY.Jasphur schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:08:
Die Fin van MERC is wel echt een stuk groter geworden
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Basement Bios ---- Exo-S
Eindelijk 1 met ruggengraat.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij groeit wel als coureur hoor.Stoelpoot schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:36:
[...]
Bottas lijkt me niet te zijn gegroeid hoor
[ Voor 54% gewijzigd door nachtnet op 14-09-2017 17:32 ]
Oh jee, dat wordt weer uitvallenWoKo schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:36:
[...]
De oranje vlaggetjes worden alvast voor Max opgehangen :-)
Testing, one, two ...
[ Voor 35% gewijzigd door MikeyMan op 14-09-2017 18:22 ]
Maar ze zijn best lekkerMikeyMan schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:21:
Ja niet zo gek ook, die dingen meuren echt onwijs!
PSN
Ja dat zie je wel aan het filmpje!
Wel mooi om te zien dat die gast die het interview leidt in paniek raakt als RIC naar de quote vraagt aan MAG
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
[ Voor 26% gewijzigd door Dijkstraat op 14-09-2017 19:41 ]
PSN
[ Voor 35% gewijzigd door nachtnet op 14-09-2017 23:40 ]
jammer dat ze nogal meuren, je wordt niet vrolijk als er zo'n figuur besluit om zo'n ding te eten in het vliegtuigdurian schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:37:
heerlijk durian! Leren eten toen ik in Singapore woonde!
[ Voor 56% gewijzigd door Jasphur op 15-09-2017 09:49 ]
Er móet toch iemand ooit als eerste hebben gedacht: "jeetje wat stinkt dat fruit... laat ik eens een hap nemen!"vhal schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:05:
[...]
jammer dat ze nogal meuren, je wordt niet vrolijk als er zo'n figuur besluit om zo'n ding te eten in het vliegtuigBij de meeste maatschappijen mag je het niet eens meenemen
Klopt en in het openbaar vervoer in veel Aziatische landen, evenals hotels etc mag je ze ook niet binnen brengen: https://www.yearoftheduri...-how-much-trouble-wi.htmlvhal schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 07:05:
[...]
jammer dat ze nogal meuren, je wordt niet vrolijk als er zo'n figuur besluit om zo'n ding te eten in het vliegtuigBij de meeste maatschappijen mag je het niet eens meenemen
Als die geur nou iets aan smaak zou goedmaken..MikeyMan schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:21:
Ja niet zo gek ook, die dingen meuren echt onwijs!
Het is een hele sterke smaak, je moet er van houden. Ondergetekende overigens niet dus. Heb zelfs afgelopen jaar nog in Cambodia een durian ijsje gegeten. Netjes opgegeten hoor, maar die smaak kreeg ik de rest van de dag niet meer uit m'n mond.. haha
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 15-09-2017 09:52 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nope, nikkes, nada, zip... Misschien dat het soort abo er iets mee te maken heeft. Ik heb geen digitaal kasjesoid, gewoon via de kabel, wel via dvb-c (in de tv) digitale ontvangst..@pilskes kanaal 160-165?
Telfort glasvezel, oude propositie toevallig? Ik zit in hetzelfde schuitje .. (tenminste als ik niet op mijn werk ben).pilskes schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:06:
[...]
Nope, nikkes, nada, zip... Misschien dat het soort abo er iets mee te maken heeft. Ik heb geen digitaal kasjesoid, gewoon via de kabel, wel via dvb-c (in de tv) digitale ontvangst..
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Geen Telfort, maar Onsbrabantnet..nocalimero schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:14:
[...]
Telfort glasvezel, oude propositie toevallig? Ik zit in hetzelfde schuitje .. (tenminste als ik niet op mijn werk ben).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq