Zouden ze 1 box per keer doen? Ik heb de product pagina open en die refreshed naar een foutpagina...
Draadloze headset voor TV.
Morgen loopt de hunt toch ook nog?Vecodo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:13:
Met nog 50 minuten te gaan...Ben ik bang dat het Artikel waar ik naar op zoek ben niet meer komt![]()
Draadloze headset voor TV.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Nog een dag met dezelfde meukPowder Toastman schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:14:
Gaat nog een hele dag door hoor ;-)

-
Nice! Wist ik niet!Powder Toastman schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:14:
Gaat nog een hele dag door hoor ;-)
Jammer morgen amper tijd om het in de gaten te houden! 😢
Volgens mij dan....
Straks dachten ze dat de hunt enkel 1 dag was en de komende 2 dagen krijg je enkel refurb condooms en tekenpennen die 99% zijn afgeprijsd.piqueno11 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:15:
Komen teveel dozen voorbij dat ik het niet eens vertrouw en wil. Lijkt me vrij kleine kans dat ze goed gevuld zijn.
Dan moeten wij dat maar weer doen. SjongejongeVecodo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:17:
[...]
Jammer morgen amper tijd om het in de gaten te houden! 😢
[ Voor 4% gewijzigd door hmartino op 29-08-2017 23:21 ]
Als je hem voorbij ziet komen, koop je hem dan meteen even voor mijhmartino schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:19:
[...]
Dan moeten wij dat maar weer doen. Sjongejonge![]()
Als het zou kunnen dan had ik dat wel gedaanVecodo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:21:
[...]
Als je hem voorbij ziet komen, koop je hem dan meteen even voor mij?
Wie speelt er vals?

[ Voor 3% gewijzigd door imhumannature op 29-08-2017 23:23 ]
-
Ja, dat klopt. Heb ik gedaan en staat gelinkt in mijn PayPal-account. Het ging mij om de voucher voor gratis verzending... Nederlander hePowder Toastman schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:32:
Die 7,50 korting ging niet via voucher hoor. Kon je je gewoon voor aanmelden de afgelopen tijd en werd opgeslagen op je Paypal account. Net een bestelling gedaan en werd automatisch verrekend. Niet zichtbaar in bestelproces maar wel zichtbaar in m'n Paypal account.
-
I haven’t slept for three days, because that would be too long.

hi!
Same here. Is echt onzin dit... Ik was super snel gelijk geklikt op de link en toen binnen 3 seconde was ik voorbij de captcha & klikte ik op bestellen...miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:06:
Ik kwam voorbij de captcha, klikte op bestellen en betalen, maar toen was m'n winkelwagen leeg
Vraag me af hoe mensen het toch lukt om er 1 te krijgen

Valt me trouwens ook op dat er nu 'meer' boxen zijn en dat ze sneller weg zijn, terwijl de server wel gewoon alles aan kan. Zo zie je dus maar dat de vorige keren die trage website tijdens de box gewoon fake was...
[ Voor 20% gewijzigd door jesse111 op 30-08-2017 00:09 ]
Morgen kan ik de hunt gelukkig meer volgen dan vandaag.
Ik geef het ook nog een kans vandaag, al is mijn hoop ver te zoeken..miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:14:
Ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen nieuwe aanbiedingen, nieuwe kansen op dozen
Morgen kan ik de hunt gelukkig meer volgen dan vandaag.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Nou de hoop om een box te bemachtigen heb ik laten varen. Gisteren zijn er wel zeker 6-7 voorbij gekomen waar ik meestal echt heel snel was, maar steeds bij de betaling terug naar een lege winkelwagen, of dat de pagina niet gevonden was.
Misschien dat er nog iets anders leuks voorbij komt. Heb gisteren toch nog 4 dingen gekocht.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Leg is uit hoe je bij deze wijsheid komt.1990Maikel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:06:
Lekker misleidend die 'High Speed Ethernet 4K HDMI' van net. Het waren HDMI 1.4 kabels, kun je geen 4k/60fps draaien.
Hmm... bracht me aan het twijfelen. Kennelijk geld dat alleen voor de hardware en niet voor de kabels Achtergekomen via HDMI kabel geschikt voor Ultra-HD 60HzRayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:09:
[...]
Leg is uit hoe je bij deze wijsheid komt.
HDMI 2.0 t.o.v. 1.4 kabels is dan dus meer een verkooptrucje
Vandaag even bij de Dagdeals kijkenEdd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:10:
Echt he... Wil je eens USB sticks kopen, want je kunt ze wel gebruiken. Bedenk je je, wacht de iBood Hunt is binnenkort! Die hebben ze altijd wel als duo pack oid..
Hunt na Hunt wordt je ermee doodgegooid.. En nu? Ik heb ze nog niet gezien...
Jou statement dat het niet kan is mijns inziens niet waar, zoals ik de stukjes interpreteer.1990Maikel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:17:
[...]
Hmm... bracht me aan het twijfelen. Kennelijk geld dat alleen voor de hardware en niet voor de kabels Achtergekomen via HDMI kabel geschikt voor Ultra-HD 60Hz
HDMI 2.0 t.o.v. 1.4 kabels is dan dus meer een verkooptrucje
But please correct me if i'm wrong.
"Mocht je een tv, receiver of Blu-ray speler met HDMI 2.0 kopen dan bestaat de kans dat je een HDMI 2.0 kabel geadviseerd wordt. Dit is echter puur marketing want een dergelijke kabel bestaat niet. Je hoeft je kabels niet de upgraden wanneer je nieuwe apparatuur met HDMI 2.0 aanschaft, elke High Speed HDMI kabel moet perfect om kunnen gaan met de nieuwe standaard. "
-edit-
Excuses je bevestigd het zelf dat je mis zat in je eerste statement.
[ Voor 4% gewijzigd door RayOmac op 30-08-2017 08:30 ]
Ja precies. Daarom zei ik 'Kennelijk geld dat alleen voor de hardware en niet voor de kabels'. Weer wat geleerd vandaagRayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:28:
[...]
Jou statement dat het niet kan is mijns inziens niet waar, zoals ik de stukjes interpreteer.
But please correct me if i'm wrong.
"Mocht je een tv, receiver of Blu-ray speler met HDMI 2.0 kopen dan bestaat de kans dat je een HDMI 2.0 kabel geadviseerd wordt. Dit is echter puur marketing want een dergelijke kabel bestaat niet. Je hoeft je kabels niet de upgraden wanneer je nieuwe apparatuur met HDMI 2.0 aanschaft, elke High Speed HDMI kabel moet perfect om kunnen gaan met de nieuwe standaard. "
Ik ook1990Maikel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:30:
[...]
Ja precies. Daarom zei ik 'Kennelijk geld dat alleen voor de hardware en niet voor de kabels'. Weer wat geleerd vandaag

Maar die hele kabel industrie is al jaren een grote oplichting, ik kan me de goldplated Scart kabels nog wel herinneren. En die keer in de mediamarkt dat een medewerker een goldplated usb kabel probeerde mee te verkopen omdat de kwaliteit van de foto's dan beter zouden zijn bij overdracht

[ Voor 36% gewijzigd door RayOmac op 30-08-2017 08:33 ]
RayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:31:
[...]
En die keer in de mediamarkt dat een medewerker een goldplated usb kabel probeerde mee te verkopen omdat de kwaliteit van de foto's dan beter zouden zijn bij overdracht

Wauw stomme opmerkingen tijdens verkoop heb ik wel meegemaakt, maar deze had een flinke opmerking terug gekregen zeg. Ik heb wel vaker onenigheid gehad, omdat ze daar bullshit liepen te verkopen.
Maar deze is echt TE erg
Ben ik de enige? Het voortgangsbalkje loopt niet meer en als ik op de advertentie zelf klik, lijkt het of de aanbieding al is afgelopen.
Ook http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis loopt niet meer verder dan de iPhone.
We zijn bij een Sony aangekomen. Loopt weer.wezep schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:02:
Hier hetzelfde.
Een Playstation 4 nog wel. Voor 349 eurie.
[ Voor 11% gewijzigd door m181087 op 30-08-2017 09:05 ]
Eindelijk beet!RayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:16:
De Edifier staat er, iemand zocht die.
Congrats!!!
Hopelijk komen de witte draadloze koptelefoon (795) voor mij nog langs! Ik blijf positief!
Ik help je hopen!Vecodo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:21:
[...]
Congrats!!!
Hopelijk komen de witte draadloze koptelefoon (795) voor mij nog langs! Ik blijf positief!
Ook was gisteren nog een aanbieding met Philips 8x Warmglow lampen.
Die mag ook nog wel even voorbij komen.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nee, de enige foto gerelateerde zijn die Chrome Canvas bonnen die al weken op iBood staan.nocalimero schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:29:
Ik ben op zoek naar fotoboeken van ca. 100 pagina's. Die kwamen in het verleden eigenlijk elke Hunt wel een paar keer voorbij. Ik heb ze nog niet gezien, jullie wel?
Nee, gisteren en vandaag niet gezien.nocalimero schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:29:
Ik ben op zoek naar fotoboeken van ca. 100 pagina's. Die kwamen in het verleden eigenlijk elke Hunt wel een paar keer voorbij. Ik heb ze nog niet gezien, jullie wel?
Verwijderd
Thanks maar gisteren hadden powerplay en ik al beet, beiden twee setjes.RayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:16:
De Edifier staat er, iemand zocht die.
De geschiedenis met prijzen kun je hier vinden, http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisnocalimero schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:29:
Ik heb gisteren tijden de hunt Cinderella kussens gekocht met gratis verzending voucher. De kussens zijn vandaag al binnen. Nog voor de hunt over is. Dat is een snelle afhandeling en verzending.
Weet je zeker dat je het bij iBood gekocht hebt?Blord schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:40:
[...]
De geschiedenis met prijzen kun je hier vinden, http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ik heb gisteren tijden de hunt Cinderella kussens gekocht met gratis verzending voucher. De kussens zijn vandaag al binnen. Nog voor de hunt over is. Dat is een snelle afhandeling en verzending.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Reed net een parkeergarage in, weg ontvangst
100,- goedkoper dan de Pricewatch.BaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:43:
Moeite waard deze MBA?
pricewatch: Apple MacBook Air 2017 13,3'', i5 1,8GHz, 128GB (Qwerty)
Ik kan hem via Google al goedkoper vinden.BaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:43:
Moeite waard deze MBA?
En als je de vraag stelt of iets 'de moeite waard is' ga ik er persoonlijk vanuit dat je het product niet echt nodig hebt.
In dat geval is het natuurlijk sowieso niet de moeite waard om iets voor 900 euro aan te schaffen
gisteravond kwam er bijna ieder half uur een box langs.Viper® schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:43:
gisteravond kwam rond 20:30 volgens mij een box voorbij van 100 euro.
Reed net een parkeergarage in, weg ontvangst
Thanks!DaMarcus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:44:
[...]
100,- goedkoper dan de Pricewatch.
pricewatch: Apple MacBook Air 2017 13,3'', i5 1,8GHz, 128GB (Qwerty)
Tja, meer omdat deze mooi compact en klein is, en zal wss toch alleen gebruikt worden voor diverse iDevices te syncen. Dus denk dat ik deze toch maar laat voorbij gaan.m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:44:
[...]
Ik kan hem via Google al goedkoper vinden.
En als je de vraag stelt of iets 'de moeite waard is' ga ik er persoonlijk vanuit dat je het product niet echt nodig hebt.
In dat geval is het natuurlijk sowieso niet de moeite waard om iets voor 900 euro aan te schaffen
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Het dekbed staat er al opDaMarcus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:42:
Over kussens gesproken, ik heb ook weer nieuwe nodig
900 euro om je iDevices te syncen?BaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:47:
[...]
Thanks!
[...]
Tja, meer omdat deze mooi compact en klein is, en zal wss toch alleen gebruikt worden voor diverse iDevices te syncen. Dus denk dat ik deze toch maar laat voorbij gaan.
Das een duur geintje

Voor de gelovigen is het nooit te duurWaah schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:51:
[...]
900 euro om je iDevices te syncen?
Das een duur geintje
Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben maar dat doe je toch met de cloud?
Mijn gebeden zijn verhoord.m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Ik help je hopen!
Dank u almachtige iBOOD crew.
TRINGGGGGG ze zijn er....m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Ik help je hopen!
Nu!m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Zijn er nu!m181087 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Ik help je hopen!
Heb ze ook besteld!
[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 30-08-2017 10:05 ]
pricewatch heeft geen prijzen meer maar hij was altijd 400 euro
[ Voor 68% gewijzigd door Viper® op 30-08-2017 10:05 ]
Dure tandenborstel.. http://www.ibood.com/nl/n...-8900-tandenborstels.html
[ Voor 61% gewijzigd door BaZnGaNL op 30-08-2017 10:12 ]
Voortaan screenshot ;-) al gefixtBaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:11:
L0l..
Ik heb wel de Oral-B 8900 gekocht. Niet nu maar een paar weken geleden. Ik vind het wel een goede prijs. Twee topborstels voor de prijs van een.BaZnGaNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:11:
L0l..
Er stond een tandenborstel bij een UHD TV van 1500 euro...Blord schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:36:
[...]
Ik heb wel de Oral-B 8900 gekocht. Niet nu maar een paar weken geleden. Ik vind het wel een goede prijs. Twee topborstels voor de prijs van een.
Dan is het wel een dure tandenborstel.
Je kan nu 16 neppe opzetborstels kopen voor 7,95 ex verzenden.Waah schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:50:
[...]
Er stond een tandenborstel bij een UHD TV van 1500 euro...
Dan is het wel een dure tandenborstel.
Wel een andere nu; de K935Vecodo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:21:
[...]
Congrats!!!
Dan kun je nu je slag slaanDaMarcus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:42:
Nou kopen zou ik zeggen.DaMarcus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:42:
zijn nu te koopDaMarcus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:42:
http://www.ibood.com/nl/n...n-snoeischaar-teflon.html
Er zijn meer tuinartikelen te vinden onder de €7,50.
[ Voor 41% gewijzigd door WhySoSerious? op 30-08-2017 11:40 ]
Verwijderd
Iemand ervaring met dit product?
In de flash staat deze: http://www.ibood.com/nl/n...yson-big-ball-origin.htmlVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:36:
Ik denk er aan om deze te kopen als ie weer langs komt.. http://www.ibood.com/nl/n...et-cycloonstofzuiger.html
Iemand ervaring met dit product?
Wil deze eigenlijk voor mijn vriendin halen:
http://www.ibood.com/nl/n...-ideapad-i5-8-gb-ram.html
Ach ja, zie het nu, dit is de steelzuigerVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:40:
[...]
Nee dit is de draadloze ik wacht op de gene met snoer
Die andere komt vast nog wel voorbij, heb hem al vaker langs zien schieten
Ik heb een yoga2 voor mijn partner gekocht en deze voldoet meer dan prima. Is dan ook met touchscreen en 360 graden scherm ips.Zspirit schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:42:
Iemand ervaring met lenovo laptops?
Heb je een link? Ik dacht die veel duurder waren of mindere specs haddenhmartino schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:43:
[...]
Ik heb een yoga2 voor mijn partner gekocht en deze voldoet meer dan prima. Is dan ook met touchscreen en 360 graden scherm ips.
https://www.notebookcheck...-510S-14IKB.191173.0.htmlZspirit schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:42:
Iemand ervaring met lenovo laptops?
Ja die zijn veel duurder. En niet gekocht op ibood.Zspirit schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Heb je een link? Ik dacht die veel duurder waren of mindere specs hadden
Je vroeg naar de ervaring, en die is goed.
Ah zo, thanks voor de info maar max 600 euro helaashmartino schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:45:
[...]
Ja die zijn veel duurder. En niet gekocht op ibood.
Je vroeg naar de ervaring, en die is goed.
Dat is de i7 versie maar belooft niet super veel goeds dus als ik het zo lees.
Wat hebben mensen zoal gekocht tot op heden?
Ik eigenlijk best wel wat:
- 8x Philips Warmglow E27 LED Lamp
- Sitecom MU-MIMO Wifi Router
- Joseph Joseph Snijplankenset
- COBI 26600 Boeing 787 Dreamliner
- Guardo Ultra HD 4K Wifi Action Cam
Stereoboomm Bluetooth Headset.Pazo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:47:
Rustig hier...![]()
Ik eigenlijk best wel wat:Vorig jaar had ik alleen een pakje batterijen
Ik 3 bestellingen tot nu toe:Pazo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:47:
Rustig hier...![]()
Edifier Studio Bluetooth Speakerset
8x Philips Warmglow E27 LED Lamp
16 Opzetborstels voor Oral-B
En dus bijna de airsoft, maar net te laat.
Heb nog niet zo heel veel. Een bluetooth speaker setje en een paar schoenen voor de vrouw.Pazo schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:47:
Rustig hier...![]()
Hoop dat er nog een grastrimmer op accu voorbij komt, maar aangezien het meeste al herhalingen zijn heb ik er niet veel hoop meer op.
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453