[Actie] iBOOD Hunt 30 en 31 mei 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Mede-auteur:
  • DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

DivZero

iBOOD hunt topic

Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag op woensdagnacht op 30 en 31 mei 2017!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/events/126650051235414/

[ Voor 67% gewijzigd door laredo op 22-05-2017 09:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DivZero
fixed*

[ Voor 90% gewijzigd door DivZero op 21-05-2017 18:34 ]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
DivZero schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:12:
Mijn topic ziet er beter uit haha :P
Haha je hebt helemaal gelijk. Ik heb Yorinn al om hulp gevraagd, zeg helaas niet de rechten om alles 1 op 1 over te nemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivZero
als je mij toevoegd als auteur gooi ik even de rest erin :P

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:42
Waarom ontvang ik überhaupt nog die nieuwsbrief? Het blijft toch Tweakers waar ik als eerste lees dat er weer een Hunt aan komt...

Anyhow, heb er weer zin in *O*

[ Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 21-05-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-08-2024
Helaas moet ik deze hunt laten schieten. Deze is best wel snel na die van vorige keer gekomen. Misschien een voorteken dat ze vaker dan 4x per jaar gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dit is de eerste keer dat ik de hunt ga volgen. Ben benieuwd wat er zo speciaal aan de 'hunt' is. Regelmatig zie ik goedkope deals op Amazon voorbij komen via pepper e.d., is iBood dan echt zo goed en goedkoop?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:21
Jelmer93 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:45:
Helaas moet ik deze hunt laten schieten. Deze is best wel snel na die van vorige keer gekomen. Misschien een voorteken dat ze vaker dan 4x per jaar gaan komen?
Dit is de: er is net vakantiegeld gestort hunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:24
iApp schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:16:
Dit is de eerste keer dat ik de hunt ga volgen. Ben benieuwd wat er zo speciaal aan de 'hunt' is. Regelmatig zie ik goedkope deals op Amazon voorbij komen via pepper e.d., is iBood dan echt zo goed en goedkoop?
Het volgen van dit topic is vaak leuker dan de hunt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 10:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Argg ik moet werken op die dagen!, Ze hadden het in het aankomende hemelvaart weekend moeten plannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
iApp schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:16:
Mwah, de hunt is al jaren niet echt spectaculair meer. De meeste aanbiedingen zijn waardeloos. Maar een iBood box is misschien nog de moeite. Vorige hunt heb ik mijn eeste box gescoord, deze hunt ga ik proberen mijn tweede box te scoren :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Ben even benieuwd; hoelaat komen die boxen voorbij bij de Hunt? 's nachts of willekeurig of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Lelletje schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:41:
Ben even benieuwd; hoelaat komen die boxen voorbij bij de Hunt? 's nachts of willekeurig of?
Volledig willekeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Blijven mensen hier snachts voor wakker?

Ik ben wel benieuwd naar de aanbiedingen.

Heb wel interesse in nog wat 999 games en ik zoek nog 3 exact gelijke monitor type. (uiteraard voor weinig)

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb nieuws... iBOOD heeft het smerig gespeeld blijkbaar en de website www.producthistory.eu laten sluiten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Frozen schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:51:
Ik heb nieuws... iBOOD heeft het smerig gespeeld blijkbaar en de website www.producthistory.eu laten sluiten.
Wat deden ze op die website dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

HeAdWaVe74 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:52:
[...]

Wat deden ze op die website dan?
Hielden alle deals bij incl. prijzen die ooit zijn langsgekomen op iBOOD. iBOOD presteert het namelijk om tijdens de hunt producten voor verschillende prijzen langs te laten komen en voor prijzen hoger dan waarvoor het eerder een keer is verkocht.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:20
Heeft er iemand toevallig nog het greasemonkey script die het product uitspreekt?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Edit: laat maar

[ Voor 88% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 22-05-2017 22:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Na het aanbieden van replica producten, het sluiten van een hobby website, slechte ervaring met klantenservice (meermaals) sla ik de iBood hunt lekker over.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Laatst online: 06-05 09:18
Succes aan de mensen die een box gaan proberen te scoren. Maar na alle hunts van 2015 en 2016 is het duidelijk dat de boxen niet meer zijn wat het ooit geweest zijn. Tegenwoordig mag je blij zijn als je een refurbished Surface 3 er in hebt zitten.
Verder is het mij ook niet meer gelukt om na mijn laatste box, eind 2013, een box te scoren ondanks ik soms met scriptjes echt instant doorklikte.

Het is te random voor een random box waar je 1/10 keer misschien blij bent als het niet minder is. En waar mensen leuk de PriceWatch waarde van opnoemen, terwijl je dat product nooit voor die prijs verkoopt en je eerst nog maar een moet zien te verkopen. En als je dan bijvoorbeeld een Surface 3 krijgt en maar je al een tablet hebt wat dan? Ja weggeven aan een kennis kan. Maar doe je daarvoor al die moeite? En had je van te voren bedacht dat je 100 euro ging uitgeven aan een mogelijke tablet die je dan aan een kennis gaat weggeven?

Toen ik in 2013 een box kreeg met luxe reistas van 150 euro, gek klein handtasje (was blijkbaar 100 euro; mode, ik snap er niks van :P), Canton Movie 70 surround set, Audyssey South of Market Audio Dock, draadloze koptelefoon, een Zoom Q2 handheld recorder (allen nieuw) en nog wat andere meuk had ik een boven gemiddelde box. Bij de hunts van de laatste jaren zou dat de beste box zijn van allemaal. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ben het inderdaad met iedereen eens: het is niet meer wat het geweest is. Laatste keer had ik, net als de keer ervoor een box. Maar zelfs met een mobiel erin heb ik super veel moeite moeten doen om het geld eruit te halen. Naast dat Ibood is veranderd is Marktplaats ook veranderd: verkopen is niet meer zo makkelijk als vroeger. En vergeet niet: tijd is ook geld. Dus eigenlijk draai je altijd verlies als je het echt goed bekijkt. Het leuke is er ook beetje van af omdat iedereen vaak hetzelfde krijgt. Denk dat dit iets te snel achter elkaar is om echt leuke producten te kunnen krijgen. Misschien kom ik nog even rond de goede uurtjes kijken maar voor de rest hou ik het voor gezien. Succes voor de echte hunters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Sneakyman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:33:
Misschien kom ik nog even rond de goede uurtjes kijken maar voor de rest hou ik het voor gezien. Succes voor de echte hunters!
Wat zijn de goede uurtjes ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:14
Frozen schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:51:
Wauw, ik vraag me af of ze anders dan de kracht van het dreigement ook maar iets van grond hebben. Hun website is openbaar, geen IP, HOE DAN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 20:23
Titus schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:44:
[...]

Wauw, ik vraag me af of ze anders dan de kracht van het dreigement ook maar iets van grond hebben. Hun website is openbaar, geen IP, HOE DAN?
Ze claimen auteursrecht op de afbeeldingen, teksten etc.. Op een productnaam of prijs en specificaties kun je niet veel claimen als derde.

Het Is niet verder gekomen dan dreigen, maar ik heb geen zin het hele gedoe er rond, ookal ben ik vrij zeker dat ik zou winnen. Ik verdien er dan ook niks aan; met de ad inkomsten haalde ik net de hosting er uit.

Het Is ook maar de vraag welke wetgeving telt. Het Is een dot eu gehost in Nederland voor een Belg :P

Het was leuk zolang het heeft mogen duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoeier
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-04 16:05
HeAdWaVe74 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:41:
Blijven mensen hier snachts voor wakker?

Ik ben wel benieuwd naar de aanbiedingen.

Heb wel interesse in nog wat 999 games en ik zoek nog 3 exact gelijke monitor type. (uiteraard voor weinig)
Is dan de 999 games Outlet niks voor je? Heb ik persoonlijk altijd leuker gevonden.

verder.. iBood Hunt.. I'm done with it.. Het is niet meer wat het was en zelf producten tegen marktprijzen op de site.. tja.. ik kom producten zo nu en dan in de uitverkoop goedkoper tegen dan bij hun op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:47
Tronic schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:44:
[...]

Ze claimen auteursrecht op de afbeeldingen, teksten etc.. Op een productnaam of prijs en specificaties kun je niet veel claimen als derde.

Het Is niet verder gekomen dan dreigen, maar ik heb geen zin het hele gedoe er rond, ookal ben ik vrij zeker dat ik zou winnen. Ik verdien er dan ook niks aan; met de ad inkomsten haalde ik net de hosting er uit.

Het Is ook maar de vraag welke wetgeving telt. Het Is een dot eu gehost in Nederland voor een Belg :P

Was het ook niet mogelijk om zonder de specifieke teksten en afbeeldingen de content live te houden? Gewoon, om ze te irriteren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tronic
@barrymossel Op zich wel, door v1 terug online te gooien uit 2011 :') Maar ik heb geen idee of die nog zou werken intussen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Beetje rellen is altijd leuk toch, maar snap dat je daar geen zin in hebt... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:14
Tronic schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:44:
[...]

Aangezien ik hieruit opmaak dat jij de ontwikkelaar was, hulde! Ik heb het vaak gebruikt om een beetje te kijken hoe en wat.
Het is precies wat je zegt, het is alleen dreigen, en ik betwijfel zelfs of ze de volgende stap zouden zetten, maar gedoe is het sowieso en aangezien het je niets oplevert is dit de beste oplossing. V1 met alleen titel en prijs zou evt kunnen, maar ach :P

Het was vooral altijd leuk om te kijken of er trends in dozen zaten, tijden, dagen, na bepaalde producten, som van de digits, etc.
Maar jammer dat ze het vervelend vonden, het maakt namelijk geen snars uit of ie al goedkoper is langs geweest, je moet toch NU beslissen of je deze prijs ok vindt of dat je hoopt op lager. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:16
Dit jaar weer voor de box :P

Vorige box was nogal een teleurstelling met als duurste een paar oortjes van €130 (die niets beter presteren dan een paar van €20) en een Axe deurbeslag :?
Hopelijk wordt het dit jaar iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Jochemd13 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:08:
Dit jaar weer voor de box :P

Vorige box was nogal een teleurstelling met als duurste een paar oortjes van €130 (die niets beter presteren dan een paar van €20) en een Axe deurbeslag :?
Hopelijk wordt het dit jaar iets beter.
Ik had afgelopen hunt een 100euro box
Inkoop 100 + 9verzendkosten = 109
verkoop = 755,15
winst: 646,15

:*) Doe mij der nog maar 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
TerrorSource schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:11:
[...]

Ik had afgelopen hunt een 100euro box
Inkoop 100 + 9verzendkosten = 109
verkoop = 755,15
winst: 646,15

:*) Doe mij der nog maar 1 _/-\o_
Kunnen we ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:42
Mijn vorige box (€50) was de doos met iPhone 5S en een kapotte koptelefoon. Met die laatste zit ik nog steeds in een RMA proces. De iPhone heb ik uiteindelijk geruild met een familielid voor een model met minder opslagruimte.

Al met al zo'n 250 euro aan verdiend. Maar door alle RMA-perikelen ben ik er meer tijd dan ooit aan kwijt geraakt. Tijd die ik nu niet heb, dus deze Hunt twijfel ik of ik wat ga kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Ik heb een nieuwe iBood boxen sheet gemaakt zodat we bij kunnen houden wie wat heeft.

Dit is een alleen-lezen link, graag even edit-rechten aanvragen via de sheet of via PM zodat je hem ook kan aanpassen ;)

https://docs.google.com/s...wXrPlgYM/edit?usp=sharing

@laredo @DivZero Kunnen jullie deze in de topic start post zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennjos
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-10-2024
Afgelopen hunt een leuke box ontvangen, dus ga deze hunt voor mijn tweede box :D
Ben benieuwd. Hoop wel dat er wat leuke aanbiedingen voorbij komen deze keer, dat was de vorige keer niet veel soeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:15
http://ibood.oizopower.nl werkt ook weer, niet veel veranderd sinds de vorige hunt :)

[ Voor 6% gewijzigd door MrOizo2005 op 30-05-2017 00:07 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:36
KEF Q300 Boekenplankspeakers
€ 698,0095% korting
Nu!€ 34,95
€ 8,95 verzending

Leuk foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 09:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:36
De flash was niet gelijk 0:00 in de lucht, denk dat ze nog wat last minute dingen aan het doen waren en dat de komma verkeerd kwam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 22:41
Al dat geëmmer van: " ik sla deze hun maar over, de hunt is niet meer wat het geweest is" crap komt ook weer elk jaar terug zeg. En dan wel weer naar dit topic verhuizen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 21-04 12:00
http://www.ibood.com/nl/n...b-ssd-excl-toetsenbo.html is ook wel aardig, helaas zonder toetsenbord, maar wel een stuk goedkoper dan de eerstvolgende in de pricewatch.

Wel geen vermelding van OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:16
Drie boxershorts van Hugo Baas gekocht, daar blijft het denk ik ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Als er een 70 inch tv in je woonkamers past dan zit je denk ik niet op ibood koopjes te jagen :p 24 blikjes cola en dan 8.95 verzendkosten waardoor je boven de advies prijs zit 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door WouterL op 30-05-2017 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
die TV LG 70" 4K UHD Smart TV | 70UH700V is wel een koopje hoor.

Geen geld voor over, en te groot, maar voor de liefhebbers.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De IPS-panelen die LG gebruikt zijn belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 21-04 12:00
Ik hou het voorlopig lekker bij mn LG Oled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Rotte tanden en suikerbuik voor 8,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Blikjes cola en met verzenden duurder dan de korting.. C'mon

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zakjes snoep en Coca Cola komen sowieso in de Box.

Afkrtzg is niet duur.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 30-05-2017 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imhumannature
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:29:
Je schat de box te hoog in. Reken maar op lege blikjes Coca Cola en geopende zakken Haribo snoep.

Edit: Of de gebruikte Philips Airbrush, of de gebruikte vibrator, etc.

[ Voor 30% gewijzigd door imhumannature op 30-05-2017 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
NotSoSteady schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:29:

Afkrtzg is niet duur.
Dan duurt het nog wel even eer dat die box vol is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb nog nooit een box kunnen kopen, dus zal het niet weten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
De condooms over houdbaarheidsdatum vond ik ook wel een topper. Die lag naast de 3 pack boxers met sticker; retour reden onbekend. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
Ik heb nog een gratis verzend code voor iBOOD.BE
Beste Tronic,

Af en toe hebben we zin om uit te delen, zoals nu. Daarom ontvang jij nu een code voor gratis verzending van je volgende iBOOD deal. Zoek één van de deals uit, vul je code in en laat jouw deal gratis thuisbezorgen!

Jouw couponcode (geldig t/m 31-05-2017) op

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik doe er toch niks mee :+

Ps: Laat even weten als je hem gebruikt hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ah, de iBood-hunt is al weer begonnen. Belooft weer spannend te worden ;)

En zit er nou serieus een hele tray aan cola tussen 8)7?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
AW_Bos schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:48:
Ah, de iBood-hunt is al weer begonnen. Belooft weer spannend te worden ;)

En zit er nou serieus een hele tray aan cola tussen 8)7?
Met 9 euro verzendkosten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Jochemd13 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:50:
[...]

Met 9 euro verzendkosten O-)
Dat is gewoon 8)7.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tronic
Typisch ibood? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imhumannature
  • Niet online
Tijd om naar bed te gaan. Kans op een box in de eerste nacht lijkt mij klein.

Succes nog iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik ga Seinfeld kijken, dit gaat toch niks worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Een tandenborstel met een telefoon-app die aangeeft waar je nog moet poetsen.
Als je het tanden-poetsen nou gewoon georganiseerd doet. En dus per tand steeds een tandje verder gaan, en dan de binnenkant, en dan dezelfde handelingen bij de bovenkant.

Dan heb je deze hi-tech spul niet nodig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
AW_Bos schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:55:
Een tandenborstel met een telefoon-app die aangeeft waar je nog moet poetsen.
Als je het tanden-poetsen nou gewoon georganiseerd doet. En dus per tand steeds een tandje verder gaan, en dan de binnenkant, en dan dezelfde handelingen bij de bovenkant.

Dan heb je deze hi-tech spul niet nodig :P
Ik heb een nieuwere versie, de detectie van het poetsen is ook nog eens erg matig. Je moet je tandenborstel soms echt heel precies houden, anders registreert die het weer op de verkeerde locatie. Na een week niet meer gebruikt, tandenborstel is overigens van prima kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
NotSoSteady schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:58:
[...]

Ik heb een nieuwere versie, de detectie van het poetsen is ook nog eens erg matig. Je moet je tandenborstel soms echt heel precies houden, anders registreert die het weer op de verkeerde locatie. Na een week niet meer gebruikt, tandenborstel is overigens van prima kwaliteit.
Of je deed het gewoon elke keer fout :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:59:
[...]

Of je deed het gewoon elke keer fout :o
Ja, want tandenpoetsen is heel erg moeilijk. Die app toont alleen in welke hoek je zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:50
Wel jammer dat ze die site kapot geprocedeerd hebben waar je voorbij gekomen deals inclusief prijzen kon bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
NotSoSteady schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 01:04:
[...]

Ja, want tandenpoetsen is heel erg moeilijk. Die app toont alleen in welke hoek je zit.
Man man grapjes worden ook niet gewaardeerd op dit tijdstip 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
GabberPiet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 01:07:
Wel jammer dat ze die site kapot geprocedeerd hebben waar je voorbij gekomen deals inclusief prijzen kon bekijken.
Geprocedeerd is een groot woord (als je even terugleest zie je dat het - uiteraard - bij dreigen is gebleven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:44
Grappig om te zien dat er nu een 'downtime' in GoT berichten is. Vroeger was dat onvoorstelbaar, en zaten we al bijna op pagina 300 nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoeier
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-04 16:05
voor wie het gemist heeft op de ibood pagina, gratis verzending met code: D2XA9JAVGG93Z2K
Voorraad is beperkt van de code volgens de postende mod.

nieuwe code nieuwe ronde : voor nl XTEU9JAVG56D3YP

[ Voor 16% gewijzigd door whoeier op 30-05-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:24
mat.hi.as schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:47:
Grappig om te zien dat er nu een 'downtime' in GoT berichten is. Vroeger was dat onvoorstelbaar, en zaten we al bijna op pagina 300 nu :+
Komt omdat de iBood hunt zichzelf wel bewezen heeft alleen maar troep te verkopen. Tenminste.. 9 van de 10 keer lees ik hier alleen maar teleurgestelde mensen die geen box hebben kunnen bemachtigen. En vervolgens een aantal weken later 9 van de 10 mensen teleurgesteld over de inhoud van hun box. 8)7
Het houdt natuurlijk vanzelf een keertje op zo..
Plus daarbij is de service van iBood natuurlijk ook om te janken. Persoonlijk ben ik heel erg van de service gerichtheid van een bedrijf. Biedt een bedrijf goede service dan is de kans heel groot dat ik daar snel terug zal komen voor het bestellen van andere producten. Maar als de service ook maar een beetje tegenvalt zul je mij er niet meer terug zien. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 19:44
DonJunior schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:56:
[...]

Komt omdat de iBood hunt zichzelf wel bewezen heeft alleen maar troep te verkopen. Tenminste.. 9 van de 10 keer lees ik hier alleen maar teleurgestelde mensen die geen box hebben kunnen bemachtigen. En vervolgens een aantal weken later 9 van de 10 mensen teleurgesteld over de inhoud van hun box. 8)7
Het houdt natuurlijk vanzelf een keertje op zo..
Plus daarbij is de service van iBood natuurlijk ook om te janken. Persoonlijk ben ik heel erg van de service gerichtheid van een bedrijf. Biedt een bedrijf goede service dan is de kans heel groot dat ik daar snel terug zal komen voor het bestellen van andere producten. Maar als de service ook maar een beetje tegenvalt zul je mij er niet meer terug zien. Ik denk dat ik daar niet de enige in ben..
Niet alleen is de service niet geweldig, de prijzen zijn het ook niet.
Zoek nog een receiver/versterker met een setje boxen.
In de huntsale staat een marantz en Kef q100 setje, allebei 10 euro goedkoper dan bij de mediamarkt.
Met verzendkosten ben je dan... 4 euro goedkoper uit :X

Nog even wachten op een prijs die er minimaal 50 euro onder duikt... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeeftZijWeer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat zeer beperkt verkrijgbare lokkertjes, voor de rest zie ik vooral de gebruikelijke rotzooi voorbijkomen tegen niet zo bijzondere prijzen. En af en toe een gratis-verzendcode op de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:38
HeeftZijWeer schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:20:
Wat zeer beperkt verkrijgbare lokkertjes, voor de rest zie ik vooral de gebruikelijke rotzooi voorbijkomen tegen niet zo bijzondere prijzen. En af en toe een gratis-verzendcode op de chat.
Bij hun hunt sale sectie daar staan toch paar leuke tv's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:30
Het is hier inderdaad een stuk rustiger geworden. Ben benieuwd wat voor leuke gadgets ze dit keer in de hunt gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
kom op , 3 gelijke monitoren voor een totaal prijs van max 200 euro.. bring it on.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
:Y

Mensen die al iets gekocht hebben? Vandaag kan ik het helaas niet enorm volgen, dus af en toe eens kijken of er iets leuk (lees: box) langs komt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:50:
kom op , 3 gelijke monitoren voor een totaal prijs van max 200 euro.. bring it on.
Komt goed, 17" 640*400 pixels oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
miicker schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:53:
[...]

Komt goed, 17" 640*400 pixels oOo
dat zijn niet de specs die ik voor ogen had.
Aantal weken geleden 50,- voor een 22 of 24" refurbished.
( als er maar geen dode pixels in zitten )

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 06-05 07:49
Nieuwe Flashdeals site is ook weer actief:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:08

Soggney

Zeekomkommer

Urgh, nu valt mijn oog bij de sales op LG OLED55E6V, pw toont een 200 eurie verschil. Iemand die me dit zou aan of afraden?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Goedemorgen Tweakers!

We zien dat er al vouchers gedeeld worden. Om de HUNT-ochtend goed te beginnen, verblijden we jullie graag met wat extra vouchers voor Free Shipping.

Voor Nederlanders:
NC3H9JL227SGBRG
Q8DR9JL226WV45Z
HAPA9JL22E2F2SQ
ZZCG9JL228U999B
EW539JL22NGD6DN

Voor Belgen:
DF2E9JAVHK7ZLDA
BDWE9JAVH6FMZDA
63DA9JAVHZ7HG2F
2YZ29JAVH99KCKK
WL8F9JAVH4R6ALZ

Happy Hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-04 09:53
Thanks ibood: ik heb "Q8DR9JL226WV45Z" gebruikt.
Kreeg overigens wel eerst 4x een foutmelding bij het bestellen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-05 09:50

Tjark

DON'T PANIC

Bedankt, NC3H9JL227SGBRG heb ik gebruikt.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 08:58
Ik wil betalen maar dit lukt niet:
"Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen."

Denk dat ik dezelfde melding krijg als @Zspirit

@Webcare iBOOD Storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-04 09:53
blottle schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:24:
Ik wil betalen maar dit lukt niet:
"Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw door de pagina te refreshen."

Denk dat ik dezelfde melding krijg als @Zspirit

@Webcare iBOOD Storing?
Ja dat kreeg ik ook inderdaad.
Zo ver ik kon merken kreeg ik die foutmelding door te betalen met ideal terwijl ibood aan mijn paypal hangt.
Wanneer ik met paypal betaalde werkte het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 08:58
Zspirit schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:26:
[...]

Ja dat kreeg ik ook inderdaad.
Zo ver ik kon merken kreeg ik die foutmelding door te betalen met ideal terwijl ibood aan mijn paypal hangt.
Wanneer ik met paypal betaalde werkte het gelijk.
Krijg het helemaal niet voor elkaar. Paypal, iDeal, CC, niks. Steeds de melding. Zal het over een minuut of 10 nog eens proberen.

Zie dat de gratis verzenden code die ik heb gebruikt nu weg is, en als ik deze invul staat er: Deze vouchercode is al gereserveerd. @Webcare iBOOD

[ Voor 14% gewijzigd door blottle op 30-05-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:30

Saffie_time

Why use this? 42!

BaZnGaNL schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:59:
Nieuwe Flashdeals site is ook weer actief:

***members only***
Werkt hier in ieder geval niet.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Even een account aangemaakt, hoe voeg ik een betaalmethode toe?

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Saffie_time schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:11:
[...]

Werkt hier in ieder geval niet.
Hmm... Denk dat je inderdaad gelijk hebt! But, don't shoot the message! ;) :P 8)7

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:04:
Goedemorgen Tweakers!

We zien dat er al vouchers gedeeld worden. Om de HUNT-ochtend goed te beginnen, verblijden we jullie graag met wat extra vouchers voor Free Shipping.

Voor Nederlanders:
NC3H9JL227SGBRG
Q8DR9JL226WV45Z
HAPA9JL22E2F2SQ
ZZCG9JL228U999B
EW539JL22NGD6DN

Voor Belgen:
DF2E9JAVHK7ZLDA
BDWE9JAVH6FMZDA
63DA9JAVHZ7HG2F
2YZ29JAVH99KCKK
WL8F9JAVH4R6ALZ

Happy Hunting!
kreeg ook diverse errors.. Na 4x proberen was de deal verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
blottle schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:30:
[...]

Krijg het helemaal niet voor elkaar. Paypal, iDeal, CC, niks. Steeds de melding. Zal het over een minuut of 10 nog eens proberen.

Zie dat de gratis verzenden code die ik heb gebruikt nu weg is, en als ik deze invul staat er: Deze vouchercode is al gereserveerd. @Webcare iBOOD
Dat is vreemd! Zou je de volgende zaken willen proberen?
- Bestellen via onze mobiele app
- Veranderen van browser
- Bestellen via een ander netwerk (bijv. 3G/4G i.p.v. wifi)
- Je cookies verwijderen
- Eventuele VPN-connectie uitschakelen
- Je winkelwagen helemaal leeghalen, dan opnieuw inloggen

De voucher wordt normaliter weer vrijgegeven na circa 2 uur. Dus dan kun jij hem (samen met de andere oplettende Tweakers) nogmaals proberen ;)

Mochten jullie verdere problemen hebben met bijvoorbeeld betalingen, stuur ons dan even een berichtje via Facebook. We zijn namelijk niet de gehele dag online in dit topic.

Happy Hunting!

Groeten,
Coert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:26
Zie nu in de hunt sale een KS8000 staan voor €1399

Iemand een idee of NL model is, en hoe de service is van iBood?
Op het forum daar wordt niet gereageerd, al staat er wel in de comments ziggo certificering.
Voor een 'end of life' model zeer goede deal, want de KS zijn beter dan de huidige MU serie.

Beetje huiverig om hem direct te kopen, al ik straks een probleem model krijg.

http://www.ibood.com/nl/n...55-4k-uhd-led-tv-hdr.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
JPM85 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:42:

Op het forum daar wordt niet gereageerd, al staat er wel in de comments ziggo certificering.
Voor een 'end of life' model zeer goede deal, want de KS zijn beter dan de huidige MU serie.

pricewatch: Samsung UE55KS8000 Zwart

Staan toch ook goedkoper in de Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:14
JPM85 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:42:

Zeker een goede TV, alleen de MU serie is niet de opvolger van de KS serie. De Q-serie is de opvolger van de KS serie, dus ja de MU serie is minder, maar ook niet het topmodel (wat de KS serie wel was in 2016).

Zoals boven gezegd, voor 1399 kan je ook ergens anders terecht, qua klantenservice/technische ondersteuning) zou ibood dan niet mijn eerst keus zijn, beter een bedrijf wat zich daadwerkelijk op TV's richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
Is er al een box voorbij gekomen ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:26
Klopt, TVreus & Plasmavisie.
Beide leveren geen origineel NL model, maar import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
JPM85 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:00:
[...]

Klopt, TVreus & Plasmavisie.
Beide leveren geen origineel NL model, maar import.
TV reus staat Ziggo als gecertificeerd, verder geen verstand wat nu precies het verschil is met importmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:41:
[...]

Dat is vreemd! Zou je de volgende zaken willen proberen?
- Bestellen via onze mobiele app
- Veranderen van browser
- Bestellen via een ander netwerk (bijv. 3G/4G i.p.v. wifi)
- Je cookies verwijderen
- Eventuele VPN-connectie uitschakelen
- Je winkelwagen helemaal leeghalen, dan opnieuw inloggen

De voucher wordt normaliter weer vrijgegeven na circa 2 uur. Dus dan kun jij hem (samen met de andere oplettende Tweakers) nogmaals proberen ;)

Mochten jullie verdere problemen hebben met bijvoorbeeld betalingen, stuur ons dan even een berichtje via Facebook. We zijn namelijk niet de gehele dag online in dit topic.

Happy Hunting!

Groeten,
Coert
Een of andere flapdrol deelt deze vouchers met het pepper forum.. zo gaat het wel hard natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Box komt eraan!

Bron: Facebook.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
&
Gedeelde Drive map LET OP! dit is een gedeeld bestand met mensen onderling en is niet in beheer bij Tweakers.