Toon posts:

iBOOD Hunt 29 & 30 augustus 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste
Acties:
  • 51.665 views

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:40
Mede-auteur:
  • DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

DivZero

iBOOD hunt topic

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt maandag op dinsdagnacht op 29 augustus 2017!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Bron: https://www.facebook.com/iBoodNL/

[Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 30-08-2017 17:02]

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Happy Hunting iedereen! :D

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

ongerept consumentisme! :D https://ic.tweakimg.net/camo/55502b494a96a40e1126b57b2483d1b9698bf29e/?url=http%3A%2F%2Fiboodhunt.1dagskoopjes.nl%2Fimg%2Fsirenes.gif

| live and give like no one else |

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 16:30
Geen twee dagen?

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 16:50

Mitchell

Ondertitel

Oh boy, ik ben er klaar voor! Eens kijken of ik nu wat meer geluk heb. :9

Had de vorige keer een Runtastic Moment Classic gescoord. Het was een heel mooi ding, maar helaas was hij niet goed in de tijd bijhouden (na een dag liep hij zeker een uur achter). Nieuwe batterijtjes hielpen niet, dus helaas terug moeten sturen.

Signature

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Kijken of het me lukt om voor de derde keer oprij een box te scoren :)
Hiervoor 5 jaar niet gelukt, nu 2 keer achter elkaar :D
Vorige box viel wat tegen, maar die daarvoor had ik een klapper zitten die ik alleen al voor €500 heb kunnen verkopen :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• miicker
  • Niet online

Tip: gratis €7,50 ibood tegoed!

Hier krijg je nu €7,50 iBood tegoed voor PayPal! Ook geldig tijdens de hunt :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oe goed dat ik dit topic nu al spot, meestal ben ik te laat.

* Viper® gelijk agenda vullen :D

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:13
7,50 PayPal tegoed voor iBOOD.com. Verloopt op 30 september 2017

*Edit:
Nevermind, was al gepost. ;)

[Voor 11% gewijzigd door Ryan_ op 16-08-2017 09:17]

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:54
Is het trouwens deze keer maar 1 dag? afgelopen 2x was het 2dagen.

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• Viper®
  • Niet online
TerrorSource schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:23:
Is het trouwens deze keer maar 1 dag? afgelopen 2x was het 2dagen.
Was het de laatst hunt niet zo dat dit ook maar 1 dag zou zijn en toen is deze verlengd met een dag.

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Viper® schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

Was het de laatst hunt niet zo dat dit ook maar 1 dag zou zijn en toen is deze verlengd met een dag.
Klopt en de keer daarvoor ook, als ik me niet vergis. Ik ga er gewoon altijd vanuit dat het minimaal twee dagen is. :P

Signature

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:14
De link naar producthistory mag er ook wel uit lijkt me.

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Incognitum schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 15:02:
De link naar producthistory mag er ook wel uit lijkt me.
En ik zou dan de pagina van 1dagskoopjes.nl toevoegen, die houden het nog altijd netjes bij. Alleen van de huidige hunt, niet van de vorigen.

[Voor 8% gewijzigd door Mitchell op 18-08-2017 15:24]

Signature

• makooy
De hunt duurt toch 2 dagen!

[Voor 15% gewijzigd door makooy op 18-08-2017 12:40]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Dat zeggen ze altijd :) Maar soms gaat hij stiekem toch een dagje langer door als 'verrassing'. Al lijken ze daar de laatste hunts mee gestopt te zijn.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Meestal lag de site dan plat of had een lompe storing. Ben benieuwd wat de retourenafdeling van de MediaMarkt dit keer brengt. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-03 16:30
Ik probeer de 1 click buy te activeren. Maar ik krijg geen knop meer om er 1 te nemen.
Weet iemand of dit misschien nu uitgezet is? Of dat dit morgen voor de hunt terugkomt?

• makooy
Jelmer93 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:43:
Ik probeer de 1 click buy te activeren. Maar ik krijg geen knop meer om er 1 te nemen.
Weet iemand of dit misschien nu uitgezet is? Of dat dit morgen voor de hunt terugkomt?
Komt meestal pas begin van de hunt weer beschikbaar.

• RayOmac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2022
Kan je de oneclickbuy van paypall nog instellen? Ik kan het nergens vinden.

• makooy
RayOmac schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:20:
Kan je de oneclickbuy van paypall nog instellen? Ik kan het nergens vinden.
Lees je wel de posts door voordat je een bericht plaatst?
Letterlijk 1 bericht boven de jouwe staat het antwoord |:(

• aaken33
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-12-2021
Weet iemand wat voor tv er voorbij komt bij de Hunt??

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Jelmer93 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:43:
We hebben deze keer geen aparte deal om 1-kliks-betaling te activeren. Je zult dit dus moeten (/mogen/kunnen ;) ) instellen bij je eerstvolgende bestelling. Alle volgende bestellingen kun je er vervolgens gebruik van maken!

Happy Hunting!

• makooy
Webcare iBOOD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:21:
[...]

We hebben deze keer geen aparte deal om 1-kliks-betaling te activeren. Je zult dit dus moeten (/mogen/kunnen ;) ) instellen bij je eerstvolgende bestelling. Alle volgende bestellingen kun je er vervolgens gebruik van maken!

Happy Hunting!
Is daar echt geen mogelijkheid voor? Ik wil wel alles klaar hebben voor een box voordat het te lang duurt en de website weer lastloopt >:)

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
Die 7,50 euro paypal tegoed werkt niet meer, actie heeft z'n limiet bereikt..

• Webcare iBOOD

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
TerrorSource schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:40:
[...]

Is daar echt geen mogelijkheid voor? Ik wil wel alles klaar hebben voor een box voordat het te lang duurt en de website weer lastloopt >:)
Je kunt vandaag nog even een toffe deal bij ons bestellen >:)
jasper2603 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:43:
Dat klopt inderdaad. De beperkte voorraad is helemaal geclaimd. Maar voor de fanatieke Tweakers hebben we nog wel wat coupons voor Gratis Verzending liggen.

Voor de eerste 5 Nederlandse klanten:
DN24C8ZVXRK9ZVL
DH4GC8ZVXSVMZUP
6E2FC8ZVXDKGHLB
H24KC8ZVXKVKSFB
Z4DAC8ZVXVZY92R

Voor de eerste 5 Belgische klanten:
Z2CXC8ZV249KBK3
NAYPC8ZV24RVC2Q
T5CZC8ZV2PPLBN9
FY54C8ZV2MLJNCV
MWT9C8ZV287YP6X

Happy hunting!

• miicker
  • Niet online
jasper2603 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:43:
Ook niet als het je wel gelukt is het tegoed te claimen en het toen in in je account stond en je niets gekocht hebt?

• Webcare iBOOD

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
miicker schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:06:
[...]

Ook niet als het je wel gelukt is het tegoed te claimen en het toen in in je account stond en je niets gekocht hebt?
Dan kun je het tijdens de HUNT gewoon gebruiken. Als je het bedrag nog niet geclaimd hebt, dan ben je te laat. :)

Happy hunting!

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-03 12:07
Kun je ook achteraf betalen bij de hunt?
Op werk lastig allemaal met random reader etc erbij.

onbekend hoog bedrag op paypal zetten is ook weer lastig.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

smok84 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:08:
Kun je ook achteraf betalen bij de hunt?
Op werk lastig allemaal met random reader etc erbij.

onbekend hoog bedrag op paypal zetten is ook weer lastig.
Automatische incasso via Paypal? Mits je dat al hebt ingesteld, anders ben je daar nu ook te laat mee. Verder kan je ook onder Rembours laten verzenden, maar dat kost ook weer 20 euro per bestelling extra.

[Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 28-08-2017 22:16]

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-03 12:07
Yorinn schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:13:
[...]

Automatische incasso via Paypal? Mits je dat al hebt ingesteld, anders ben je daar nu ook te laat mee. Verder kan je ook onder Rembours laten verzenden, maar dat kost ook weer 20 euro per bestelling extra.
Bij sommige verzenders kan je ook achteraf betalen, weet niet hoe ibood dat heeft.
Maar dat betekent dus makkelijk en snel iets op paypal kunnen zetten.

• Cyclia
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-07-2022
Met de 100 condooms en twee stofzuigers het is feestje begonnen. Romantisch, wel.

[Voor 24% gewijzigd door Cyclia op 29-08-2017 00:12]

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
Cyclia schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:12:
Met de 100 condooms en twee stofzuigers het is feestje begonnen. Romantisch, wel.
Jep.. Het wordt weer "zo'n Hunt"..
Ben benieuwd wanneer de Jelly Beans langskomen.

Flash Sale ook bekeken, maar zat ook niet veel tussen voor mij. Ga denk zo maar mijn bed in. ;)

-

• Cyclia
  • Laatst online: 27-07-2022
Edd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:16:
[...]

Jep.. Het wordt weer "zo'n Hunt"..
Ben benieuwd wanneer de Jelly Beans langskomen.

Flash Sale ook bekeken, maar zat ook niet veel tussen voor mij. Ga denk zo maar mijn bed in. ;)
Weet je het zeker?

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Webcare iBOOD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:00:
Dat klopt inderdaad. De beperkte voorraad is helemaal geclaimd. Maar voor de fanatieke Tweakers hebben we nog wel wat coupons voor Gratis Verzending liggen.

MWT9C8ZV287YP6X

Happy hunting!
Gebruikt ! Bedankt d:)b

[Voor 9% gewijzigd door Blord op 29-08-2017 00:37]

• djrobo1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-03 22:00
top tnx
H24KC8ZVXKVKSFB

• robbertre
  • Laatst online: 08:09
Webcare iBOOD schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:00:
[...]

Je kunt vandaag nog even een toffe deal bij ons bestellen >:)

[...]

Voor de eerste 5 Nederlandse klanten:
DN24C8ZVXRK9ZVL
DH4GC8ZVXSVMZUP
6E2FC8ZVXDKGHLB
H24KC8ZVXKVKSFB
Z4DAC8ZVXVZY92R

Z2CXC8ZV249KBK3
NAYPC8ZV24RVC2Q
T5CZC8ZV2PPLBN9
FY54C8ZV2MLJNCV
MWT9C8ZV287YP6X

Happy hunting!
Het werd tijd voor een nieuw kussen, ik heb deze gebruikt: 6E2FC8ZVXDKGHLB
Bedankt!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Ik heb mijn code ook gebruikt voor de Cinderella kussen. :D

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:01
Van de Hunt is weinig meer over zo te zien, wat enorm rustig hier

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:03

Sr_Ogel

Klop klop klop

NotSoSteady schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:48:
Van de Hunt is weinig meer over zo te zien, wat enorm rustig hier
Nou inderdaad. Bij gebrek aan de wil om te slapen zocht ik dit topic maar op. Kwam die niet eens boven drijven in de actieve topics.

Is het tegenwoordig zo slecht gesteld met iBood? Heb ik iets gemist? De verzendkosten verpesten soms de aanbiedingen maar verder heb ik geen problemen met iBood.

• RayOmac
Yes de hunt!
2e laptop mee naar het werk en gaan!!

• makooy
alexkroeze schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 03:32:
[...]

Nou inderdaad. Bij gebrek aan de wil om te slapen zocht ik dit topic maar op. Kwam die niet eens boven drijven in de actieve topics.

Is het tegenwoordig zo slecht gesteld met iBood? Heb ik iets gemist? De verzendkosten verpesten soms de aanbiedingen maar verder heb ik geen problemen met iBood.
De kwaliteit van de boxen schijnt achteruit te gaan, niet dat ik er last van heb gehad met de boxen uit de laatst hunts, elk 650+ aan overgehouden.

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 08:28
alexkroeze schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 03:32:
[...]

Persoonlijk vind ik van wel, site is totaal niet geëvolueerd. Geafficheerde kortingen slaan nergens op en waar de kosten voor verzending bij anderen enkel zijn gedaalt is het bij IBOOD een extra vehikel om er nog wat extra winst te maken. Hel de moedermaatschappij heeft op andere dochters wel gratis verzending... Veel kleinere sites met veel minder volume hebben zelf lagere kosten.

Het loont sowieso om heel kritisch te kijken naar die aanbiedingen. Al is dat nu moeilijker met dat je geen sites meer hebt om de historie te bekijken. Zogenaamd omdat het een slechte invloed had op de prijzen, persoonlijk denk ik dat het is omdat de consument de kans gaf om aan vooronderzoek te doen.

[Voor 22% gewijzigd door simplicidad op 29-08-2017 07:42]

• makooy
simplicidad schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:33:
[...]

Persoonlijk vind ik van wel, site is totaal niet geëvolueerd. Geafficheerde kortingen slaan nergens op en waar de kosten voor verzending bij anderen enkel zijn gedaalt is het bij IBOOD een extra vehikel om er nog wat extra winst te maken. Hel de moedermaatschappij heeft op andere dochters wel gratis verzending... Veel kleinere sites met veel minder volume hebben zelf lagere kosten.

Het loont sowieso om heel kritisch te kijken naar die aanbiedingen. Al is dat nu moeilijker met dat je geen sites meer hebt om de historie te bekijken. Zogenaamd omdat het een slechte invloed had op de prijzen, persoonlijk denk ik dat het is omdat de consument de kans gaf om aan vooronderzoek te doen.
Je ziet bepaalde producten ook al hunt na hunt na hunt terugkomen.
Keukenmachine.. Jawbone UP3, Makita bit-set...

Ik heb de whiskey-glazen deze keer nog niet voorbij zien komen...

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 08:28
TerrorSource schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:44:
[...]

Je ziet bepaalde producten ook al hunt na hunt na hunt terugkomen.
Keukenmachine.. Jawbone UP3, Makita bit-set...

Ik heb de whiskey-glazen deze keer nog niet voorbij zien komen...
Idd en daarom zijn historie sites in hun ogen slecht en gooien ze er een stel advocaten tegen. Omdat veel van die dingen over 2 dagen terugkomen kun je gewoon de prijs zien op dag 1, bekijken of het idd wel een deal was en dan gewoon wachten.

Nu kun je dat niet en met de urgentie van de “klok” duw je consumenten gewoon sneller naar die koop knop. Je kunt natuurlijk 24u op ibood kijken maar voor velen is dat niet doenbaar.

• Edd
  • Laatst online: 17:02
Ik geloof dat de Hunt zijn beste tijd heeft gehad, gezien de luwte in dit topic.

-

• RayOmac
De deals zijn goed, er zit wat rommel tussen.
Laat je niet misleiden door een paar azijnzeikers.

-opa stem aan-
Vroeger was alles beter
-opa stem uit-

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-03 22:23
RayOmac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:08:
De deals zijn goed, er zit wat rommel tussen.
Laat je niet misleiden door een paar azijnzeikers.

-opa stem aan-
Vroeger was alles beter
-opa stem uit-
Volgens mij is het eerder omgedraaid.
De rommel is goed vertegenwoordigd, en er zitten wat goede deals tussen.

Nu ook weer een stekkerdoos voor 4.95.. Met 5.95 verzendkosten.
Zoiets is toch altijd weer bizar 8)7

[Voor 12% gewijzigd door Purehz op 29-08-2017 08:21]

• RayOmac
Purehz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:20:
[...]

Volgens mij is het eerder omgedraaid.
De rommel is goed vertegenwoordigd, en er zitten wat goede deals tussen.

Nu ook weer een stekkerdoos voor 4.95.. Met 5.95 verzendkosten.
Zoiets is toch altijd weer bizar 8)7
Daarom heet het ook hunt, anders zou het de "Ibood shooting fish in a barrel" zijn.

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11-01 07:42
een lekker dagje aan het werk en vanuit mijn ooghoeken op het 2de scherm de hunt volgen, om te hopen dat er iets interessants voor mij langs komt. :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:32
Oef, ik zie dat er een KitchenAid voorbij is gekomen met 49% korting. Ben benieuwd hoeveel dat nou uiteindelijk was. Ik wil al heel erg lang zo'n unit

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-03 17:13
Misha schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:32:
Oef, ik zie dat er een KitchenAid voorbij is gekomen met 49% korting. Ben benieuwd hoeveel dat nou uiteindelijk was. Ik wil al heel erg lang zo'n unit
Om precies te zijn 389,95

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:05

Rivanov

Apple freak

Samsung Curved 55" 4K voor € 699,95

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:59
Hee een Hunt. handig heb nog een Micro SD kaart nodig.

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-03 17:13
Cave_Boy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:37:
Dat is toevallig!

• Cave_Boy
Cave_Boy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:37:
ok.. 200GB effe teveel...

• harmpie21
  • Laatst online: 08:30
Zo, ben de komende 2 dagen er ook! Zal weinig posten, ivm werk.

Verder heb ik op mijn verlanglijstje staan:
- Micro SD kaart van 32 of 64GB.
- Orab-B opzet stukjes.
- iBOOD Box. :+

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• makooy
harmpie21 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:44:
Zo, ben de komende 2 dagen er ook! Zal weinig posten, ivm werk.

Verder heb ik op mijn verlanglijstje staan:
- Micro SD kaart van 32 of 64GB.
- Orab-B opzet stukjes.
- iBOOD Box. :+
Die laatste al binnen? >:)

• harmpie21
Euhm... JAAAA!!!!! :P :P

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Cave_Boy
Kijk dit is een powerbank >:)

• makooy
:(

Die had ik ook, en de hunt ervoor ook ;)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56
Ik wil alleen de doos, dus geen idee waarom ik nog op de hunt zit te kijken.

• harmpie21
TerrorSource schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:50:
[...]

:(

Die had ik ook, en de hunt ervoor ook ;)
Die hunt had ik er 2... Altans, mijn vrouw 1 en ik 1.

Zie:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50804043

• Purehz
Iemand ervaring met Helly Hansen jassen?
Kwaliteit? hoe de maat valt?

Zoek nog een jas die ik aan kan bij wat regen
http://www.ibood.com/nl/n...elly-hansen-loke-jas.html

Edit: Voor de mensen die de Black + Decker keukenbijl willen kopen:
https://www.bol.com/nl/p/...QLsw_YVNMxcsaAq3kEALw_wcB
1 euro goedkoper én geen verzendkosten

[Voor 46% gewijzigd door Purehz op 29-08-2017 08:58]

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:01
Wat kostte die 200GB sd kaart eigenlijk?

TrueNAS (Asustor AS6704T (4x16TB MG08)), OPNsense (Protectli FW6B), OpenWrt (2x Belkin RT3200), Logitech Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Videopac schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:01:
[...]

Wat kostte die 200GB sd kaart eigenlijk?
€ 69 geloof ik.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Cave_Boy
Inderdaad 69 meende ik maar komen nog 6 euro verstuur kosten bij.

• Viper®
  • Niet online
Jaa ik ben wakker mensen

gisteren mooi om 23:45 in slaap gevallen :')
vanmorgen ook nog eens pas 07:30 wakker ofzo

fml

• vinom
  • Nu online
Damn, die Edifier speakers waren een goede deal. Ik had ze vorige maand ofzo al via Ibood aangeschaft en toen waren ze €79,- en dat was al een mooie deal. Nu waren ze €69,95.

• Cave_Boy
De regenjas

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07:48
Duurt het bij jullie ook zolang voordat de volgende item tevoorschijn komt in de Ibood app?

En heeft iemand ervaring met de Russell Hobbs Smoothiemaker + 2 Flessen?

[Voor 29% gewijzigd door Son Gohan op 29-08-2017 09:22]

• Cave_Boy
Pvesh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:21:
Duurt het bij jullie ook zolang voordat de volgende item tevoorschijn komt in de Ibood app?
Het gaat inderdaad wel erg sloom.

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:22

incmve

maredana.nl

Pvesh schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:21:

En heeft iemand ervaring met de Russell Hobbs Smoothiemaker + 2 Flessen?
Bij mij (Android) doet de app het helemaal niet, opnieuw installeren en hij gaat weer maar idd traag.

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

• Purehz
op de website om desktop is het niet veel anders.. Erg traag allemaal

Zal zo wel een box komen :+

• ldhollander
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2017
vinom schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:08:
Damn, die Edifier speakers waren een goede deal. Ik had ze vorige maand ofzo al via Ibood aangeschaft en toen waren ze €79,- en dat was al een mooie deal. Nu waren ze €69,95.
De R1280DB? Dat was eigenlijk de enige reden voor mij om naar de hunt te kijken... Net gemist... Is er niet een scriptje oid at aangeeft wanneer een zeker item voorbij komt? De rest, inclusief de box interesseert me eigenlijk niet zo en het verversen op Iphone en Windows laptop werkt ook niet echt denderend.

1960Wp Suntech, 120Wp sharp, 510Wp Qcells

• makooy
Hij is er weer ;)

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Purehz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:28:
op de website om desktop is het niet veel anders.. Erg traag allemaal

Zal zo wel een box komen :+
Daar krijg je toch eerste een push notificatie van :)

Strava

• KroeT
  • Laatst online: 06:51

KroeT

[...]

Jammer van de kleur. Ondanks de prijs zou ik daar toch klachten over krijgen thuis :)

Peace is not simply the absence of war.

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03 22:15
NU

• Viper®
  • Niet online
Is de KitchenAid er weer, is Misha er niet :+

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Sony 55" 4K Curved met HDR. € 888,95 + € 8,95

• vinom
  • Nu online
ldhollander schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:32:
[...]

De R1280DB? Dat was eigenlijk de enige reden voor mij om naar de hunt te kijken... Net gemist... Is er niet een scriptje oid at aangeeft wanneer een zeker item voorbij komt? De rest, inclusief de box interesseert me eigenlijk niet zo en het verversen op Iphone en Windows laptop werkt ook niet echt denderend.
Yep, die kwam langs. Zal vast nog wel een keer komen.

• Audiowaste
Overigens wel de Philips Warmglow LED lampen gekocht, dat was wel een hele mooie aanbieding en moet nog verschillende lampen vervangen.

• Pazo
  • Laatst online: 16:57

Pazo

Mroaw?

Audiowaste schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:44:
Overigens wel de Philips Warmglow LED lampen gekocht, dat was wel een hele mooie aanbieding en moet nog verschillende lampen vervangen.
Die heb ik net ook gekocht; dat was inderdaad een goede aanbieding. Had even snel gezocht en kwam ze overal voor 7-8€ per stuk tegen. Dan is 8 stuks voor €25 incl verzendkosten best netjes :)

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• Audiowaste
Pazo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:46:
[...]

Die heb ik net ook gekocht; dat was inderdaad een goede aanbieding. Had even snel gezocht en kwam ze overal voor 7-8€ per stuk tegen. Dan is 8 stuks voor €25 incl verzendkosten best netjes :)
Ik kwam ze alleen maar tegen voor 11 á 12 euro per stuk. Maar dan nog, 25 euro inclusief verzendkosten is een koopje.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

En wéér een 4K TV.

LG 55" 4K LED HDR
55UJ634V

€ 669 (goedkoopste op Pricewatch is € 879)

[Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 29-08-2017 09:49]

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:48:
En wéér een 4K TV.

LG 55" 4K LED HDR
55UJ634V

Leuke instap 4K TV, flink formaat, mooie prijs.

• Cave_Boy
Hmm grappig als je de URL weet van het product kun je hem ook nadat dat product door de bel weg is alsnog bestellen.

Weet iemand de url van de doos? >:)

(Het zijn zo lijkt het telkens dezelfde url's van de producten die langskomen. Het gaat om de product specs url.
Voorbeeld deze is van de Makita 10 delige Betiel en boren set http://www.ibood.com/nl/n...a-beitel-en-borenset.html)

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 11:12
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:34:
Samsung Curved 55" 4K voor € 699,95
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:43:
Sony 55" 4K Curved met HDR. € 888,95 + € 8,95
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:48:
En wéér een 4K TV.

LG 55" 4K LED HDR
55UJ634V

Niet lullig bedoeld maar waarom post je hier wat de huidige aanbieding op iBOOD is? Dan kun je toch gewoon op iBOOD kijken? :P

• ldhollander
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2017
vinom schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:43:
[...]

Yep, die kwam langs. Zal vast nog wel een keer komen.
Zou mooi zijn, €70 + €6 verzenden? BT is wel een klein voordeeltje tov de gewone R1280 en ik heb ook liever zwarte speakers. :)

1960Wp Suntech, 120Wp sharp, 510Wp Qcells

• Heyman
  • Laatst online: 11:09
Cave_Boy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:50:
Hmm grappig als je de URL weet van het product kun je hem ook nadat dat product door de bel weg is alsnog bestellen.

(Het zijn zo lijkt het telkens dezelfde url's van de producten die langskomen. Het gaat om de product specs url.
Voorbeeld deze is van de Makita 10 delige Betiel en boren set http://www.ibood.com/nl/n...a-beitel-en-borenset.html)
Echter als ik jou link volg, staat er toch nergens dat je hem kan kopen. De productspecs blijven wel in leven inderdaad, maar geen prijs of bestel knop...

• Viper®
  • Niet online
Cave_Boy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:50:

Als ik nu de url van de LG 55 inch tv opzoek zie ik daar geen Ik neem hem knop meer.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Daffie schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:51:
[...]

[...]

[...]

Niet lullig bedoeld maar waarom post je hier wat de huidige aanbieding op iBOOD is? Dan kun je toch gewoon op iBOOD kijken? :P
Omdat hier geregeld de vraag voorbij komt; "is deze al voorbij gekomen?" "voor hoeveel werd product xxx aangeboden?"

• Pazo
  • Laatst online: 16:57

Pazo

Mroaw?

Heb de Sitecom WLR-9500 ook gekocht. In de pricewatch vanaf ca €145,-, dus €85 is dan niet verkeerd. :)

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07:48
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:55:
[...]

Omdat hier geregeld de vraag voorbij komt; "is deze al voorbij gekomen?" "voor hoeveel werd product xxx aangeboden?"
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

• Cave_Boy
Raar ik zie wel die knop dat ik kan kopen.

• Suicyder
Cave_Boy schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:57:
Raar ik zie wel die knop dat ik kan kopen.
Hax, browser/OS?

• Cave_Boy
Op Chrome OS. Windows 10 werkt het inderdaad niet zo ben ik achter.

• Suicyder
Wat een sloot TV's vanmorgen zeg
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee