Toon posts:

iBOOD Hunt 21 & 22 November 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 62.414 views

Onderwerpen

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

iBOOD hunt topic

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt maandag op dinsdagnacht op 21 november 2017!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Ook dit jaar is er weer een sheet waarin de inhoud van de boxen neergezet kan worden.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17
iBood Hunt, alweer? Ze moeten natuurlijk nog even monnies verdienen aan de komende feestdagen. Ik pas. De deals en boxen vallen iedere keer meer tegen.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik voorzie veel boxen met kerst sokken en besteksetten :D

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:34
Die boxen mogen ze houden. Ik ga niet meer zoals vorige keer elke minuut volgen.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd wat er voorbij gaat komen aan artikelen. Nog niet alle producten van de afgelopen hunt zijn gebruikt hier in huis. En ik zie de laatste weken nog steeds producten in de Dagdeals staan die vorige keer in de hunt stonden.
Volgens mij heeft iBood van sommige artikelen echt nog bulten staan.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
m181087 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:20:
Die boxen mogen ze houden. Ik ga niet meer zoals vorige keer elke minuut volgen.
Je krijgt toch netjes een push notificatie als er een box aankomt, dus waarom elke minuut volgen....

Strava

• m181087
Tinusvolkel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]

Je krijgt toch netjes een push notificatie als er een box aankomt, dus waarom elke minuut volgen....
Ik heb de app niet.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:41
Weer de hele dag zenuwachtig voor het scherm zitten in de hoop dat je eindelijk eens voorbij het betaalscherm komt..

Heb er zin in!

Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”

• Tinusvolkel
  • Nu online
Installeren dan :)

Strava

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hm.. zou het nut hebben om deze ronde een box te scoren? of zouden er bij een volgende hunt ( vermoedelijk na de feestdagen) betere komen?

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, 2x HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Tinusvolkel schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:43:
[...]

De vorige hunt ging dat inderdaad wel prima :) Twee hunts geleden deden de notificaties het alleen op iOS. Dat neem ik ze nog steeds kwalijk :r

Naja, we gaan zien wat er langs komt. Ik zie al promotiemateriaal, zoals -30% op een S8. Dat is dus 799 - 30% = 560 euro, meh... pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart

Maargoed wie hou ik voor de gek. Ik ga toch weer hunten en proberen een doos te kopen :+

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

NotSoSteady schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:13:
iBood Hunt, alweer? Ze moeten natuurlijk nog even monnies verdienen aan de komende feestdagen. Ik pas. De deals en boxen vallen iedere keer meer tegen.

[afbeelding]
De retourenhoek bij de MediaMarkt is weer vol, dus er is weer een hunt. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Viper®
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:20:
[...]

De vorige hunt ging dat inderdaad wel prima :) Twee hunts geleden deden de notificaties het alleen op iOS. Dat neem ik ze nog steeds kwalijk :r

Naja, we gaan zien wat er langs komt. Ik zie al promotiemateriaal, zoals -30% op een S8. Dat is dus 799 - 30% = 560 euro, meh... pricewatch: Samsung Galaxy S8 Zwart

Maargoed wie hou ik voor de gek. Ik ga toch weer hunten en proberen een doos te kopen :+
vergeet niet de sokken voor 4 euro + 5,95 verzendkosten :+

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 16:50

Mitchell

Ondertitel

De hunt is de laatste tijd best vaak, volgens mij eens per vier maanden of zo.

Signature

• miicker
  • Niet online
Mitch377 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:36:
De hunt is de laatste tijd best vaak, volgens mij eens per vier maanden of zo.
Dat is al vrij lang zo, vorig jaar was het ook 4 keer, die de topics:
Topicreeks: iBOOD hunt

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Google Home mini deze keer erin hoop ik :p

Mijn profiel op Discogs

• miicker
  • Niet online
Hoop op een Xbox One X, maar zo'n feest zal het niet worden :p

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:13:

[afbeelding]
Vroeger deed ik ook pogingen om een box te bemachtigen. Een keer gelukt, zat allemaal zooi in inderdaad. De aanbiedingen zijn ook niet meer zo geweldig, alleen soms een tv of receiver die redelijk scherp geprijsd is, maar dan moet het ook maar net uitkomen dat je dat model op dat moment wil hebben ;)

Ik sla ook over :) Meer kans voor de rest :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• miicker
  • Niet online
Zijn er nog mensen die het heel intensief gaan volgen?
Ik ga het zelf wel een beetje volgen, proberen een box te scoren, maar ik ga er zeker niet 24/7 mee bezig zijn.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik moet jammer genoeg werken (vorige keer had ik vakantie dus heerlijk de tuin in met Chromebook en natje/droogje :D) maar ik probeer tussendoor en thuis nog wel wat mee te krijgen om te kijken naar het aanbod.
Ik verwacht niet dat er voor mij wat tussen zit maar dat dacht ik de vorige keer ook en toen kwam Google Home ook voorbij.
Wie weet nu de Mini :p (al verwacht en denk ik het niet)...

Mijn profiel op Discogs

• fireglide
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-06-2021
Helaas is voor mij ook werken, maar de legendarische box, heb ik nog nooit weten te bemachtigen helaas :(.

• Tinusvolkel
  • Nu online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Strava

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
miicker schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:40:
Zijn er nog mensen die het heel intensief gaan volgen?
Ik ga het zelf wel een beetje volgen, proberen een box te scoren, maar ik ga er zeker niet 24/7 mee bezig zijn.
Intensief? Nee. Maar als ik eraan denk en zeer toevallig staat er een vierkante doos te koop, koop ik het. Althans poging tot doen, want het is mij nog nooit gelukt om tot de betaalpagina te komen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• lumian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09-2018
Ik heb wat lijstjes gezien van wat er in vorige hunts voorbij kwam, best wat eigenlijk..bij iemand zat er oa een samsung robot stofzuiger bij..

De vraag is..wat kost zo'n doos en hoe vaak komt die op 1 dag voorbij? Is er geen enkele mogelijkheid om te weten wat er ongeveer in de doos zit? Of dat dozen met bepaalde inhoud bij bepaalde tijden van verkoop horen die dag?

Kun je zo'n doos ook retour sturen als de inhoud je niet bevalt?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

lumian schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:23:
Ik heb wat lijstjes gezien van wat er in vorige hunts voorbij kwam, best wat eigenlijk..bij iemand zat er oa een samsung robot stofzuiger bij..
Dit zijn allemaal basic vragen die in vorige topics ook zijn langsgekomen; Topicreeks: iBOOD hunt
De vraag is..wat kost zo'n doos en hoe vaak komt die op 1 dag voorbij?
Zo'n box kost meestal rond de 100 euro, excl. verzendkosten. Prijs kan verschillen per hunt. Hoe vaak die langskomt op een dag is ook niet te zeggen. Kan 0 keer zijn, maar kan ook 25 keer zijn.
Is er geen enkele mogelijkheid om te weten wat er ongeveer in de doos zit?
Dat klopt.
Of dat dozen met bepaalde inhoud bij bepaalde tijden van verkoop horen die dag?
Kan je ook niets over zeggen.
Dit kan gewoon onder WKOA.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Richh
  • Nu online
lumian schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:23:

De vraag is..wat kost zo'n doos en hoe vaak komt die op 1 dag voorbij? Is er geen enkele mogelijkheid om te weten wat er ongeveer in de doos zit? Of dat dozen met bepaalde inhoud bij bepaalde tijden van verkoop horen die dag?

- ja, dozen hebben soms een heel behoorlijke inhoud. Ik heb eens een box gehad die mij daadwerkelijk €800 heeft opgeleverd plus nog wat gratis gadgets. Maar je hebt geen garantie, mijn laatste box leverde zo'n €100 meer dan de aanschaf op maar dit heeft door reparaties erg veel tijd gekost.

- een doos kost €100 + 8,95 verzendkosten. Vroeger zijn er dozen geweest van bijvoorbeeld €50 en €150, maar €100 is gebruikelijk.

- meestal komen ze 6-8x in een tweedaagse hunt, maar ook dit verschilt. Mocht je het op dat moment willen proberen om m te kopen, dan is de kans zeer groot dat het je niet lukt. Het kunnen kopen van een doos is vergelijkbaar met het winnen van een loterij, voor je jezelf rijk rekent.

- je kan onmogelijk weten wat je in je doos krijgt. Wel is er vaak sprake van een terugkerend product, zoals een batterijlader of hdmi kabel die opeens iedereen heeft. De inhoud van de doos is niet afhankelijk van het tijdstip van aanschaf.

- je kan iedere online aankoop terug sturen binnen 14 dagen. Dat betekent wel dat alles terug moet, een deelretour is niet mogelijk. Ibood heeft lijsten met de inhoud. Verzendkosten terug zijn wel voor eigen rekening.

• lumian
Richh schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:33:
[...]

- ja, dozen hebben soms een heel behoorlijke inhoud. Ik heb eens een box gehad die mij daadwerkelijk €800 heeft opgeleverd plus nog wat gratis gadgets. Maar je hebt geen garantie, mijn laatste box leverde zo'n €100 meer dan de aanschaf op maar dit heeft door reparaties erg veel tijd gekost.

- een doos kost €100 + 8,95 verzendkosten. Vroeger zijn er dozen geweest van bijvoorbeeld €50 en €150, maar €100 is gebruikelijk.

- meestal komen ze 6-8x in een tweedaagse hunt, maar ook dit verschilt. Mocht je het op dat moment willen proberen om m te kopen, dan is de kans zeer groot dat het je niet lukt. Het kunnen kopen van een doos is vergelijkbaar met het winnen van een loterij, voor je jezelf rijk rekent.

- je kan onmogelijk weten wat je in je doos krijgt. Wel is er vaak sprake van een terugkerend product, zoals een batterijlader of hdmi kabel die opeens iedereen heeft. De inhoud van de doos is niet afhankelijk van het tijdstip van aanschaf.

- je kan iedere online aankoop terug sturen binnen 14 dagen. Dat betekent wel dat alles terug moet, een deelretour is niet mogelijk. Ibood heeft lijsten met de inhoud. Verzendkosten terug zijn wel voor eigen rekening.
Ok dank je het is wat helderder allemaal..wat ik alleen niet begrijp..waarom is zo'n doos aanschaffen zo'n opgave dan? Als je zo'n doos ziet staan en je plaatst hem in je winkelwagen, kun je 'm dus niet meteen afrekenen? Krijg je dan allerlei foutmeldingen oid? Ik heb inderdaad al wat voorbij zien komen dat mensen om een of andere reden niet in de betaalpagina kwamen maar dat is dus wat je bedoelt met dat het vaak niet lukt? Is dit expres zo ingebouwd misschien?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

lumian schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:50:
[...]

Ok dank je het is wat helderder allemaal..wat ik alleen niet begrijp..waarom is zo'n doos aanschaffen zo'n opgave dan? Als je zo'n doos ziet staan en je plaatst hem in je winkelwagen, kun je 'm dus niet meteen afrekenen? Krijg je dan allerlei foutmeldingen oid? Ik heb inderdaad al wat voorbij zien komen dat mensen om een of andere reden niet in de betaalpagina kwamen maar dat is dus wat je bedoelt met dat het vaak niet lukt? Is dit expres zo ingebouwd misschien?
Het is niet expres ingebouwd, maar als jij met 1000 man in de rij staat voor een product waar er maar 100 van zijn, heb je veel teleurgestelde personen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• lumian
Yorinn schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:53:
[...]

Het is niet expres ingebouwd, maar als jij met 1000 man in de rij staat voor een product waar er maar 100 van zijn, heb je veel teleurgestelde personen.
Oh op die manier, ja waarschijnlijk crasht ie dan omdat zoveel mensen hem dan ineens in de winkelwagen plaatsen en terwijl de snelste persoon daadwerkelijk tot betaling overgaat, krijgt de rest een foutmelding oid op het moment dat ze willen gaan afrekenen want hij is dan al een seconde geleden betaald door iemand. Nu snap ik het, net een loterij inderdaad.

• Richh
  • Nu online
lumian schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:59:
[...]

Oh op die manier, ja waarschijnlijk crasht ie dan omdat zoveel mensen hem dan ineens in de winkelwagen plaatsen en terwijl de snelste persoon daadwerkelijk tot betaling overgaat, krijgt de rest een foutmelding oid op het moment dat ze willen gaan afrekenen want hij is dan al een seconde geleden betaald door iemand. Nu snap ik het, net een loterij inderdaad.
Sterker nog, het zijn eerder 20 dozen op 3000 mensen, als het er niet meer zijn.

Het zijn inmiddels al geen foutmeldingen meer. Vroeger lag de site er daadwerkelijk uit, nu hebben ze het proces redelijk gestroomlijnd en krijg je gewoon een melding dat het niet is gelukt. Iedereen schreeuwt dan moord en brand, maar het is precies de bedoeling :P er zijn gewoon niet genoeg dozen voor iedereen die er eentje wil.

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 16:50

Mitchell

Ondertitel

Vanaf morgen is het weer zover! *O*

Signature

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-03 17:13
Daar is tie weer ibood paypal korting!
https://www.paypal.com/nl...ils&offerId=DB5F84RSD9XPN

• miicker
  • Niet online
Wilde hem ook net melden. Maar inderdaad hier krijg je deze editie weer €7,50 korting als je met PayPal betaald. Deze is ook nog na de hunt geldig, dus slim om sowieso op te slaan!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-02 17:42
Meh, bij mij werken deze kortingen nooit, zelfs niet met de truukjes die er zijn... Denk dat ik maar is een nieuw account ga aanmaken aangezien paypal support ook niet helpt, tenzij iemand anders dé oplossing heeft.

• Viper®
  • Niet online
jesse111 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:20:
[...]

Meh, bij mij werken deze kortingen nooit, zelfs niet met de truukjes die er zijn... Denk dat ik maar is een nieuw account ga aanmaken aangezien paypal support ook niet helpt, tenzij iemand anders dé oplossing heeft.
Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding.
Same here

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-03 17:13
jesse111 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:20:
[...]

Yep aanbieding is inmiddels al verlopen, is heel snel gegaan

• miicker
  • Niet online
Vorige keer was het ineens een dag later weer beschikbaar, ik zou het even in de gaten blijven houden.

• Viper®
  • Niet online
Ook gezeur met PayPal, kan mijn bankrek niet koppelen, is al gekoppeld zegt ie.

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 21:23

db87

Mach 2 GT modded

Gratis verzending tijdens de Hunt:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

:Y)

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-03 14:02

Snappie88

Mr. Hollywood

Is er - nu de sites in de topic start offline zijn gehaald - een alternatief om historie terug te vinden? Mijn elektrische tandenborstel is er dit weekend mee gestopt, ik wil kijken of dat soort artikelen ook voorbij komen.

Surfin' paradise!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03 08:09
Ik heb het ruilsheetje voor de boxen alvast aangepast :)
Nieuwe tab gebruiken aub.. oude bewaard voor de evt. check in het verleden :)
https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Paypal had slechts een beperkte voorraad kortingen beschikbaar. Deze zijn allemaal al heel snel vergeven, daarom is het niet mogelijk om deze korting nog te claimen.

Ik kan jullie wel aanraden het later nog eens te proberen, want we proberen nog meer kortingen te regelen.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Heuu lets go!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:16

Quad

Doof

Happy hunting. ;)
Ik ga ff kijken of er wat voorbij komt, en anders gaan mijn oogjes gauw weer dicht.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• NotSoSteady

Schaam je dood.

• Blord
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

iBood site is traag . Hebben jullie dat ook ?

• Quad

Quad

Doof

;w
Blord schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:08:
iBood site is traag . Hebben jullie dat ook ?
Jip, moet nog opstarten, gok ik (hoop ik).

PVOutput☀️
Darts🎯

• Ledtherebelight
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-03 23:51
Het had een prima snelheid, maar nu is hij bij mij ook traag idd.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
He.. Maar geen verzendkosten :+

-

• NotSoSteady
Edd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:10:
[...]

He.. Maar geen verzendkosten :+
1000 superdeals en daarna beginnen met een product dat 40 euro duurder is dan normaal.

• Zspirit
Niets werkt hier, ik ga lekker slapen

• Blord
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Ik ben ook weg. De site laadt gewoon niet.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:37
Same

• Quad

Quad

Doof

Dit schiet niet op inderdaad.
Ik ga 'm ook inpakken, morgen weer een kans.. ;)

PVOutput☀️
Darts🎯

• EK89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-01 10:20
Wat een ellende die site.

• ChristopheS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-03 23:56
Ja hij laadt inderdaad niet echt goed. Heb al 2 deals gemist die ik zeker zou kopen :)

• Richh
  • Nu online
Guttegut, nu verkopen ze zelfs de servers :(

• NurKs-XI
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-12-2018
Ik probeer de sokken te bestellen.
"Temporarily not available", maar nu is hij mijn order aan het verwerken.... en gelukt!
Wel als dikke stront door een trechter, maar het werkt wel.

http://www.nurks.nl

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:16
Omg zijn er echt mensen die 4 paar sokken kopen voor 25 euro (incl. verzendkosten) 😑 worlds gone crazy

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• NurKs-XI
Waren geen verzendkosten, en nog geen 20 euro is een prima prijs voor die sokken denk ik zo. We zien wel :D :P

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:18
Wat is ongeveer de prijs voor zo'n felbegeerde 'box'?
Ik zie hier altijd veel posts over voorbij komen, misschien wil ik wel een keer een gokje wagen :9

• NurKs-XI
Meestal 100 euro, maar er zijn er ook van 50 euro langsgekomen.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

toch maar een Super Nintendo Classic Mini gekocht en voor de rest geloof ik het wel. Ding was ok niet echt een superprijs met 119 maar soit. nu slapen en ik lees morgen wel of ik iets gemist heb ;)

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-03 15:04
franssie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 01:20:
toch maar een Super Nintendo Classic Mini gekocht en voor de rest geloof ik het wel. Ding was ok niet echt een superprijs met 119 maar soit. nu slapen en ik lees morgen wel of ik iets gemist heb ;)
Ik zou hem annuleren. De prijs is namelijk €89,98 incl. bij Game Mania en op voorraad.

https://www.gamemania.nl/...endo-entertainment-system

• razerBE
  • Laatst online: 22-03 21:32

:)

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 22-03 21:56
Zat lekker een GoT te kijken op bed, tabblad van iBood hunt stond nog op tweede scherm open. Meteen doos, moest heel langzaam met mn muis vanaf het bed op de captcha drukken. Nog nooit zo weinig lag gehad. Hunt wel meteen voorbij voor mij, want ging maar voor 1 doos (niet nog een keer voor vriendinlief). Dit is doos nummertje 4 uit 3 hunts.

Succes met morgen en de komende nacht!
https://i.imgur.com/VpVOtOZ.png

• Richh
  • Nu online
Ik heb 'm ook kunnen bestellen :D

Jammer genoeg zat er nog een vage PEAQ laptop van €399 in mijn mandje op het moment van bestellen. Door het snelle klikken heb ik die er niet uit kunnen halen :P direct de laptop maar weer geannuleerd natuurlijk. Hoe lang duurt het voordat iBood terugbetaalt?

Anyhow: zin in!

• Jaïr.exe
  • Laatst online: 22-03 21:56
Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 04:35:
Ik heb 'm ook kunnen bestellen :D

Jammer genoeg zat er nog een vage PEAQ laptop van €399 in mijn mandje op het moment van bestellen. Door het snelle klikken heb ik die er niet uit kunnen halen :P direct de laptop maar weer geannuleerd natuurlijk. Hoe lang duurt het voordat iBood terugbetaalt?

Anyhow: zin in!
Had ooit wel eens gelezen dat het terugkrijgen van je geld eventjes gaat duren. (als ik google moet geloven +/- een maand)

• Richh
  • Nu online
Jaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 04:51:
[...]

Had ooit wel eens gelezen dat het terugkrijgen van je geld eventjes gaat duren. (als ik google moet geloven +/- een maand)
In dat geval scheelt het dat ik geen OLED TV van €2200 in mijn mandje had zitten :+

• BTFD
Zo, de site heeft er nu al geen zin meer in! :/

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-03 12:40
Zelfs een nieuw wachtwoord aanvragen ging heel erg traag...

• Anoniem: 524929
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Site is extreem traag + de afgelopen deals lijken op voorraadrestanten van een paar jaar oud voor een hoge prijs. Helaas..

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 524929 op 21-11-2017 08:22]

• BTFD
Tot heden nog niks "speciaals" gezien helaas..

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-03 12:32
Anoniem: 524929 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:22:
Site is extreem traag + de afgelopen deals lijken op voorraadrestanten van een paar jaar oud voor een hoge prijs. Helaas..
Nee hoor, getuige de SNES mini die voor €130 te koop was :+

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-03 23:06
Om nou te zeggen dat de website wel lekker werkt?!
Mag hopen dat ze geen notificaties gaan sturen voor een box, want dan valt het helemaal plat ben ik bang!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ze mogen idd wel ff de server een rottrap verkopen, allejezus traag en doet niet automagisch updaten :@

I am the great Cornholio!

• harmpie21
  • Laatst online: 08:30
Zooo, site is wel erg slooooom! Zelfs de inbel verbinding die mijn ouders vroeger hadden is nog sneller!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:05
Die messenset raakt maar niet uitverkocht. :P

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• harmpie21
  • Laatst online: 08:30

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• miicker
  • Niet online
Wel leuk dat ze eindelijk weer eens een box midden in de nacht hebben gedaan, is volgens mij best lang geleden. Helaas lag ik toen op één oor :+

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:29

HaterFrame

Well... Poo came out!

Die Dysons ook niet... tis wel weer meer van het zelfde sinds de laatste hunt.

I am the great Cornholio!

• NotSoSteady
Gisteren hadden ze ook de PS4 met Destiny 2 voor 299 euro, terwijl die momenteel met FIFA 18 en 2 controllers te verkrijgen is voor 279 euro. De aanbiedingen worden iedere Hunt droeviger.

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-03 10:39

jdwrist

En het antwoord is koekje

is die link er nog dat je door 1 cent over te maken in 1 klik kan betalen?

Live youre Life and Enjoy every Day

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
Op deze manier is het volledig nutteloos.
Ik kan nu niet eens iets kopen.
Dus als er een box komt, zal het helemaal over zijn.
Geprobeerd met Chrome, Firefox en IE

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• miicker
  • Niet online
Geen flash hunt trouwens deze editie?

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Donderdag wordt vast een extra hunt dag door de problemen.
miicker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:10:
3.

[Voor 59% gewijzigd door Suli op 21-11-2017 09:11]

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-03 23:41
Ik hoop dat de Logitech Hamony 950 nog een keer langs komt. €89,95 is een goede prijs. Die is volgens mij nog nooit onder de €100 geweest.

• Rooieduvel
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

miicker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:10:
3 categorieën.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15:58

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Apart dat de interval 4 minuten is geworden. Was vroeger 6 minuten overdag en 12 minuten 's nachts.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:58
Probeer het trouwens via de app als de website traag is. Dat werkt wel goed!

• jouden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-01-2020
@kevinwalter die is bij mij helaas ook traag en ververst ook niet soepel :(

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:59
kevinwalter schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:12:
Probeer het trouwens via de app als de website traag is. Dat werkt wel goed!
Mijn telefoon is in reparatie.....
Ik heb tijdelijk een samsung S2, kan de app niet installeren. :+

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

• Zspirit
Kreeg gister avond niets besteld, nu nog niet.
Nu is de storm paraplu uitverkocht :(

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
Website is vreselijk traag inderdaad, hierdoor het Wharfedale setje gemist, kreeg meerdere keren een foutmelding bij de betaling (met creditcard). Nu maar voor de "Jamo Home Cinema Speaker Set", die voor 300€ meer in de pricewatch staat, dus ook geen verkeerde koop dacht ik zo.

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:42
Cerenas schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:21:
Website is vreselijk traag inderdaad, hierdoor het Wharfedale setje gemist, kreeg meerdere keren een foutmelding bij de betaling (met creditcard). Nu maar voor de "Jamo Home Cinema Speaker Set", die voor 300€ meer in de pricewatch staat, dus ook geen verkeerde koop dacht ik zo.
Via de flash staat 'ie er nog, als je tenminste deze bedoelde?

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
Raek schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:23:
[...]

Via de flash staat 'ie er nog, als je tenminste deze bedoelde?
Nee, het 5.1 setje helaas. Deze staat er helemaal niet meer tussen zie ik nu.

• miicker
  • Niet online
Oh ja ik zie het. Iemand een idee of daar nog iets tussen zit? Ben te lui om het door te nemen :+

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:02
miicker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:26:
[...]

Oh ja ik zie het. Iemand een idee of daar nog iets tussen zit? Ben te lui om het door te nemen :+
Mijn inziens niet. Lijken restanten en sommige dingen nog maar 1 kleur.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• m181087
icecreamfarmer schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:27:
[...]

Mijn inziens niet. Lijken restanten en sommige dingen nog maar 1 kleur.
Klopt, een mooi voorbeeld daarvan zijn de 16 Opzetborstels voor Oral-B http://www.ibood.com/nl/n...borstels-voor-oral-b.html
Die heb ik nog in de vorige hunt gescoord. Mijn vriendin en ik zijn er afgelopen week aan begonnen; op zich redelijke borstels maar komen niet in de buurt van het origineel.
Die poetst veel beter; komt ook doordat de haren van de originele borstels heel anders zijn opgesteld. De haren in de borstels van iBood zijn ook veel zachter.

[Voor 4% gewijzigd door m181087 op 21-11-2017 09:34]

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:05
Wat is de website traag...
Hoop dat er nog een box komt vandaag.

[Voor 42% gewijzigd door jesperber op 21-11-2017 09:47]

• Widow
  • Laatst online: 18-03 22:05
Beetje jammer dat nieuwe items niet automatisch laden..

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee