Toon posts:

iBOOD Hunt 21 & 22 November 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste
Acties:
  • 62.417 views

Onderwerpen

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-01 23:25
Anoniem: 818125 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:17:
Gister ook mijn 100 euro box binnen gekregen:
2 x de Zagg folio voor ipad air 2
Jawbone UP3 activity tracker
KlikR
Refurbished iphone 6 64GB
Google home speaker
Philips mini charger
Heritor horloge
Apple Watch (Hier zit helaas geen oplader bij)
IP camera
Philips avent flesjes set
Wc bril
Onderbroeken Dekbed

Weet iemand toevallig of dat ik via Ibood de oplader van de Apple watch kan krijgen? Of stuurt Ibood vaker spullen op zonder oplader?
iphone, iwatch, google home, ip cam, horloge, niet slecht als alles werkt :P
je gaat van Ibood geen lader krijgen als hij er niet bij zat.

[Voor 4% gewijzigd door Gotjee op 03-12-2017 18:50]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:22
Ja idd,best vette doos heeft hij, dat merk horloge is ook niet echt cheap, maarja welk model je hebt moet je afwachten. en die Google zal vast de mini zijn.
Maar heb hier ook dozen voorbij zien komen, zoals met een 500 SSD, en verder beetje troep, of zelf s nog minder heftig, dat ik denk, sla mij maar over. ;)

[Voor 12% gewijzigd door Sjah op 03-12-2017 18:59]

• Anoniem: 818125
  • Registratie: September 2016
  • Niet online
gotjee schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:49:
[...]

iphone, iwatch, google home, ip cam, horloge, niet slecht als alles werkt :P
je gaat van Ibood geen lader krijgen als hij er niet bij zat.
Iphone en horloge werken beide perfect. De rest nog niet kunnen testen. De Google home speaker heeft namelijk een Amerikaanse stekker, dus ik moet eerst een reis stekker kopen. :)
Sjah schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:53:
Ja idd,best vette doos heeft hij, dat merk horloge is ook niet echt cheap, maarja welk model je hebt moet je afwachten. en die Google zal vast de mini zijn.
Maar heb hier ook dozen voorbij zien komen, zoals met een 500 SSD, en verder beetje troep, of zelf s nog minder heftig, dat ik denk, sla mij maar over. Ja ik weet dat ik er nu een paar voor de schenen schop, maar dat vind ik nu eenmaal.
Het is niet de mini, het is de gewone (grote?) versie.

• Sjah
Ok, mooie doos, maar de MAX is het niet denk ik, de gewone is 150,de max is wel 400.

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:01:
Ok, mooie doos, maar de MAX is het niet denk ik, de gewone is 150,de max is wel 400.
De Max gaat ook pas de 11e van deze maand in de verkoop (in de VS en andere geselecteerde landen, niet NL), zou dus heel vreemd zijn als die nu al in de box zou zitten. ;)

https://www.engadget.com/...ax-release-date-best-buy/

• Bucky89
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-07-2021
KlikR
Google home speaker
Philips mini charger
Heritor horloge
IP camera
Wc bril
Onderbroeken Dekbed

Weet iemand toevallig of dat ik via Ibood de oplader van de Apple watch kan krijgen? Of stuurt Ibood vaker spullen op zonder oplader?
Wow goede box!
Werkt jouw iPhone wel? Ik had ook een iPhone 6 in mijn box maar het touch screen reageert niet :( Zat sowieso ook in een verpakking die helemaal met plakband aan elkaar hing...

• Niet online
Bucky89 schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:14:
[...]

Wow goede box!
Werkt jouw iPhone wel? Ik had ook een iPhone 6 in mijn box maar het touch screen reageert niet :( Zat sowieso ook in een verpakking die helemaal met plakband aan elkaar hing...
De Iphone werkt goed. Deze zat ook in een mooi hardplastic doosje.

• ObsidianPrime
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:15
Box is hier ook binnen.

De inhoud:
Morphic 5005 Horloge
Samsung 850 SSD 500GB
AKG K935 Wireless headphones
Pine64
Avent flessenset
Klikr
Sleep4u Beddengoed
Nomad slaapzak
Zagg folio ipad air 2 case
Doos met zo'n 40 spotjes

Voor de verandering allemaal bruikbaar spul in de doos. Het beddengoed heeft de juiste maat, m'n vader heeft de Ipad Air 2, de spotjes komen van pas. Weet alleen nog niet wat ik met dat horloge aan moet. Zo te zien is het qua prijs de klapper van de doos, maar geloof nooit dat de marktplaatsprijs ook maar in de buurt gaat komen van de nieuwprijs...

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-03 20:15

€161,95 - SAMSUNG 850 EVO 500 GB 2,5 INCH
€69,95 - Greve 1898 Herensneakers
€39,95 - ZAGG Folio Apple iPad Air 2
€39,95 - Philips AVENT pakket
€34,95 - Russel Athletic Hoodie
€29,95 - KLIKR Bluetooth AB
€24,95 - Sleep4U Dekbedovertrek

Totale nieuwwaarde is € 411.65
Afmetingen zijn 41,5 × 41,5 × 80,5 cm
Gewicht was 6,82 kg

Erg blij met de ssd, heb hem vandaag direct in gebruik genomen. PC is nu binnen 30 seconden klaar voor gebruik B-). Zat al een tijdje te azen op een goede ssd aanbieding en deze was eerder bij ibood voorbij gekomen voor €149,95.

*knip* of geef ik komende tijd maar cadeau, nogmaals ik ben tevreden maar op de ssd na is het verder vooral zooi waar ze niet vanaf komen.

Modbreak:Zoals ook in de topicwaarschuwing staat én al eerder is gemeld, is dit topic niet bedoeld voor V&A.

[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 03-12-2017 23:27]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:48
Richh schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:54:
De €100 doos van mijn vriendin is ook binnen! Heel toepasselijk zit er een Dyson V6 Animalpro+ in :+ :+ en een 500gb ssd.

Super blij mee. Ik post later vandaag nog een lijstje en foto.
Sorry voor de late post (de Sint kwam vanavond langs en had overigens toevallig ook nog extra cadeau's :+) maar bij deze nog de iBood Box van mijn vriendin:

- Een Dyson V6 Animalpro+ (!)
- Accessoireset voor de Dyson
- Samsung SSD (al verkocht)
- Bekende Philips Avent flesjes
- Bekende iPad case
- Bekend dekbedovertrek
- Beats oordopjes (defect)
- QI pad (defect)

Hele prima box :)

• benderke
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-03 22:36
Mijn box van 50 euro - netjes toegekomen op mijn werk (ik gok via PostNL):

ZAGG Folio Apple iPad Air 2 39,95 (copy paste)
KLIKR Bluetooth AB 29,95 (copy paste)
Philips AVENT pakket 39,95 (copy paste)
Solis VAC SMART 577 88,90 (bol.com)
TEN CATE Dekbedovertrek 160x200(met grote koffievlek) 0
Escape Room Expansion Pack - Murder Mystery 9,95 (scoutshop.nl)
head skikousen 43-46 10 ?
Zens sport skipull SMART ?
ledlamp ?
diverse vershouddoosjes ?

Niet heel tevreden, maar het kan slechter. Ik hoop wat kleinere dingen te kunnen verkopen om mijn geld terug te verdienen en de Solis VAC SMART 577 te kunnen overhouden.

De vieze vlek op het dekbedovertrek is wel smerig... Heeft het nut om ibood hierover te contacteren of is dat gewoon tijdsverspilling?

• Sjah
ObsidianPrime schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:10:
Box is hier ook binnen.

De inhoud:
Morphic 5005 Horloge
Weet alleen nog niet wat ik met dat horloge aan moet. Zo te zien is het qua prijs de klapper van de doos, maar geloof nooit dat de marktplaatsprijs ook maar in de buurt gaat komen van de nieuwprijs...
Idd, moeilijk... denk dat je met veel geduld op MP blij moet zijn met de helft, en anders na veel geduld, maar voor 37%.
Als je met Ebay ervaring hebt, is dat uiteraard veel betere optie. Hier in Amsterdam heb je horloge-opkopers voor classics, maar denk dat die niet op jouw klokje wachten.

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:26
VERDORIE! Jij hebt het andere paar skisokken die ik had moeten krijgen... Ik had in de hunt twee*twee paar gekocht in maat 43-46 en heb 1* 43-46 en 1* 38-43 gekregen.... Die wat jij hebt hadden er bij mij in moeten zitten dus.

// TODO: Schrijf een signature

• blackadder91
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:03
ObsidianPrime schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:10:
Box is hier ook binnen.

De inhoud:
Morphic 5005 Horloge

Zo te zien is het qua prijs de klapper van de doos, maar geloof nooit dat de marktplaatsprijs ook maar in de buurt gaat komen van de nieuwprijs...
Wat is de nieuwprijs die je hebt gevonden? Morphic is van Resultco (net als Earth, Heritor, Spectrum sunglasses etc.) en dat is typisch zo'n cheap china brand dat adverteert met prijzen a 500 euro om vervolgens in aanbieding "slechts" 50 euro te kosten. Ze komen vaak voorbij op iBood en groepdeal etc. voor die prijs.

• kasalla
  • Laatst online: 01-05-2019
Mijn Box van €100 in goede staat ontvangen via post nl 12,92 kg.
volgens mij een van de dozen van de ibood facebook post.

Macbook Air 13.3 nieuw in gesloten verpakking :p
ZAGG Folio Apple iPad Air 2
KLIKR Bluetooth AB
Philips AVENT pakket
Ferm draagbare compressor CRM1049
Lacoste polo maat M
Oplaadbare batterij 4st AA 2300mah
Medisana bloedrukmeter

Erg blij mee!

• sjoerdjuuh
  • Laatst online: 07-11-2022
kasalla schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:40:

Erg blij mee!
Dat zijn nog eens boxen! Gefeliciteerd :)

• Rwinio
kasalla schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:40:

ZAGG Folio Apple iPad Air 2
KLIKR Bluetooth AB
Philips AVENT pakket
Ferm draagbare compressor CRM1049
Lacoste polo maat M
Oplaadbare batterij 4st AA 2300mah
Medisana bloedrukmeter

Erg blij mee!
Foto?

Soms een beetje het idee dat er ook mensen lopen te trollen. Bij deze ook, nieuw profiel, enige post. Het zou zelfs ibood zelf kunnen zijn :X.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:10
Rwinio schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:59:
[...]

Foto?

Soms een beetje het idee dat er ook mensen lopen te trollen. Bij deze ook, nieuw profiel, enige post. Het zou zelfs ibood zelf kunnen zijn :X.
Inderdaad een beetje verdacht..

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-03 22:23
Zojuist mijn doos ontvangen.
Gewicht is iets lager dan op de verzending + volledig geopend!

Direct ibood gecontacteerd ivm de inhoud op fb.

[Voor 21% gewijzigd door jinks26 op 04-12-2017 12:25]

• kasalla
wokkelz schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:07:
[...]

Inderdaad een beetje verdacht..
Haha, ik hoop niet dat ze zo gek bij Ibood.
Ik was al een hele tijd aan het lurken op het forum en dit leek me een goed moment om iets toe te voegen.
Ook gezien de eerdere vragen of deze boxen terecht zouden komen hier op het forum.

Ik had de box van 21 nov 22:13

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:23

Waarschijnlijk is je watch een serie 0 of serie 1.
Daar zit standaard geen oplader meer bij in de doos. Dat ligt dus aan Apple.

Zie onderaan de pagina:
https://www.apple.com/nl/watch/compare/

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:10
kasalla schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:25:
[...]

Haha, ik hoop niet dat ze zo gek bij Ibood.
Ik was al een hele tijd aan het lurken op het forum en dit leek me een goed moment om iets toe te voegen.
Ook gezien de eerdere vragen of deze boxen terecht zouden komen hier op het forum.

Ik had de box van 21 nov 22:13
Maak nog even een fotootje voor ons jalourse tweakers :P

• Sjah
blackadder91 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:10:
[...]

Wat is de nieuwprijs die je hebt gevonden? Morphic is van Resultco (net als Earth, Heritor, Spectrum sunglasses etc.) en dat is typisch zo'n cheap china brand dat adverteert met prijzen a 500 euro om vervolgens in aanbieding "slechts" 50 euro te kosten. Ze komen vaak voorbij op iBood en groepdeal etc. voor die prijs.
Hmmm, wel raar dat ik op walmart zo een horloge (ander model) voor 500 zie, en op newegg model van hiero voor 1000. Maar jij zegt dus dat die klokjes voor 50 op die sites hebben gestaan?
Maar goed, weer wat geleerd, en nog meer reden om hekel te hebben aan niet alles maar wel veel wat uit China komt. Koop zelf mijn hologes uit Europa of course, gewoon Zwitsers voor 200, dan heb je iets eerlijks.

• kasalla
Proof ;)

https://imgur.com/HQpkQYx

de compressor staat al in de garage.

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-03 11:44
jinks26 schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:22:
Zojuist mijn doos ontvangen.
Gewicht is iets lager dan op de verzending + volledig geopend!

Direct ibood gecontacteerd ivm de inhoud op fb.

[afbeelding]
Mijn doos was nog volledig intact, enkel de plakband (1 enkele strip!) was zodanig slecht geplakt dat hij eigenlijk met 1 flap "open" verzonden was vanuit Ibood. Als hij dan nog 2 keer gesorteerd moet worden en nog eens met een tokkie bezorger meemoet dan weet je het wel.

Ik kan uit ervaring spreken dat een "open" box binnenkrijgen een bijzonder "negatieve" ervaring is. (en al zeker als dan ook nog eens de inhoud bijzonder karig is)

Jammer dat Ibood hier geen lessen uit trekt want had ze hier vorige hunt ook al op gewezen!

Dus Ibood: PLAK UW BOXEN BETER DICHT.
Met bovenop de langsstrip, 3 dwarse strips, om een open boxen te vermijden.
èn je kan de week nadat de boxen werden verzonden met 1 man minder werken op de service afhandeling.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
KlikR
Google home speaker
Philips mini charger
Heritor horloge
IP camera
Wc bril
Onderbroeken Dekbed

Ik heb hem wel met lader gekregen... wel een UK stekker though.

• Rwinio
Haha nice, gefeliciteerd! Erg veel geluk gehad.

• blackadder91
Sjah schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:38:
[...]

Hmmm, wel raar dat ik op walmart zo een horloge (ander model) voor 500 zie, en op newegg model van hiero voor 1000. Maar jij zegt dus dat die klokjes voor 50 op die sites hebben gestaan?
Maar goed, weer wat geleerd, en nog meer reden om hekel te hebben aan niet alles maar wel veel wat uit China komt. Koop zelf mijn hologes uit Europa of course, gewoon Zwitsers voor 200, dan heb je iets eerlijks.
Vroeger was het nog erger, toen kon je ze niet eens kopen voor die hoge prijs. Maar nu inderdaad wel, waarschijnlijk om het legitiemer te maken dan enkel een adviesprijs op de eigen website. Je kan wel uitrekenen hoeveel winst ze daarop maken...
Google maar eens op Morphic aanbieding, bij groupon nu ook weer 1 "van 1050" voor een euro of 90.
Het zijn verder prima klokjes voor de prijs van die aanbieding hoor! En misschien trapt er iemand op marktplaats wel in de "van" prijs :+ .

• Richh
Tec7lol schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:42:
[...]

Mijn doos was nog volledig intact, enkel de plakband (1 enkele strip!) was zodanig slecht geplakt dat hij eigenlijk met 1 flap "open" verzonden was vanuit Ibood. Als hij dan nog 2 keer gesorteerd moet worden en nog eens met een tokkie bezorger meemoet dan weet je het wel.

Ik kan uit ervaring spreken dat een "open" box binnenkrijgen een bijzonder "negatieve" ervaring is. (en al zeker als dan ook nog eens de inhoud bijzonder karig is)

Jammer dat Ibood hier geen lessen uit trekt want had ze hier vorige hunt ook al op gewezen!

Dus Ibood: PLAK UW BOXEN BETER DICHT.
Met bovenop de langsstrip, 3 dwarse strips, om een open boxen te vermijden.
èn je kan de week nadat de boxen werden verzonden met 1 man minder werken op de service afhandeling.
Ook de box van mijn vriendin was in deze staat aangekomen. Plakband aan 1 kant vast, andere kant was dubbelgevouwen geraakt. Je kon de doos dus zo openflappen en wat eruit pakken als je dat zou willen als bezorger of sorteerder.

Gewicht klopte wel (al had er maar zo een iPhone X bij in kunnen liggen natuurlijk :+) en over de inhoud ben ik zeer tevreden, dus het zou verder wel goed zitten. Maar eigenlijk is het wel bizar, je verstuurt dozen met soms waarde van duizend euro, die twee extra tape-strips kunnen er toch wel vanaf? Zeker voor die €8,95 verzendkosten :+

Sterker nog, vorig jaar heb ik een HTC Vive op iBood gekocht; de doos daarvan was zelfs voorzien van iBood-branded tape. Als je er daar nou twee keer extra mee overheen gaat kan ook niemand de doos openen en later weer dicht plakken.

@Webcare iBOOD Kleine moeite voor jullie die veel meer plezier bij de kopers oplevert! :)

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 23:18
Doos van 20.34kg net opgehaald bij postkantoor. Vanavond even openmaken :)
Zat wel een scheur in het plakband aan de onderkant, maar gewicht klopte. Dus die zal wel onder het gewicht open zijn gegaan.
Eens kijken, vorige keer had ik volgens mij ook de zwaarste doos.

20kg, ik gok iig wijn(die zat ook in die doos van 15 kg die hier eerder geplaatst werd). Borden/pannen/speakers/powertools/keukenmachines zijn zwaar :P De rest wat minder. We gaan het zien!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:42
Inhoud van mijn doos:

- KlikR universal remote
- Philips Avent Babyflessen
- Sitecom access point AC1200
- Imperial BluTC2
- Zagg Folio keyboard & Case voor de iPad Air 2
- Monster Power HTS1000
- The Elder Scrolls voor de PS4
- Dekbedovertrek

Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen... De koptelefoon heb ik al en aan de rest heb ik niet zo veel.

• richie1974
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
https://www.jouwveilingen...n-apple-watch-stand-zwart misschien ideetje?
Anoniem: 818125 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:59:
[...]

Iphone en horloge werken beide perfect. De rest nog niet kunnen testen. De Google home speaker heeft namelijk een Amerikaanse stekker, dus ik moet eerst een reis stekker kopen. :)

[...]

Het is niet de mini, het is de gewone (grote?) versie.

• Webcare iBOOD
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
Richh schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:22:
@Webcare iBOOD Kleine moeite voor jullie die veel meer plezier bij de kopers oplevert! :)
We lezen mee, Richh, en nemen de feedback m.b.t. de dichtgeplakte dozen zeker mee. Enkele voorbeelden uit dit topic liggen op dit moment al bij onze logistieke afdeling, zodat dit bij een volgende HUNT voorkomen kan worden :)

• jinks26
Webcare iBOOD schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:28:
[...]

We lezen mee, Richh, en nemen de feedback m.b.t. de dichtgeplakte dozen zeker mee. Enkele voorbeelden uit dit topic liggen op dit moment al bij onze logistieke afdeling, zodat dit bij een volgende HUNT voorkomen kan worden :)
Ik hoop dat het dan niet teveel moeite is om even vlug de lijst erbij te nemen voor mij om te kijken of alles wel aanwezig is ?
Deze lijst mag gerust hier geplaatst worden! O-)
Bestelling: SO1856117

• reinders00
  • Laatst online: 21-05-2022
Rogar schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:40:
Inhoud van mijn doos:

- KlikR universal remote
- Philips Avent Babyflessen
- Sitecom access point AC1200
- Imperial BluTC2
- Zagg Folio keyboard & Case voor de iPad Air 2
- Monster Power HTS1000
- The Elder Scrolls voor de PS4
- Dekbedovertrek

Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen... De koptelefoon heb ik al en aan de rest heb ik niet zo veel.
Ik had ook precies deze producten maar gelukkig ook nog de 500gb samsung ssd die inmiddels al in mijn pc zit. Die monster power stekkerdoos heb ik inmiddels via MP weten te verkopen. De sitecom bij mij was al gebruikt, dus is wat lastig te verkopen maar hopelijk vang ik nog een paar tientjes voor die babyflessen dan ben ik wel tevreden.

• reinders00
Webcare iBOOD schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:28:
[...]

Eenvoudig op te lossen in 2 stappen (naar mijn mening)

1) sowieso niets meer via DHL versturen, dat is namelijk vragen om problemen.
2) verstuur de boxen in kale bruin gekleurde dozen. Er zo zijn zoveel mensen die weten wanneer deze dozen bij jullie de deur uit gaan. Dus gewoon kale dozen en ik denk dat het probleem dan grotendeels is opgelost.

• jinks26
reinders00 schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:33:
[...]

2) verstuur de boxen in kale bruin gekleurde dozen. Er zo zijn zoveel mensen die weten wanneer deze dozen bij jullie de deur uit gaan. Dus gewoon kale dozen en ik denk dat het probleem dan grotendeels is opgelost.
En lijst met de producten in de verzendnota plaatsen ipv "doos xl" zou ook al voldoende zijn zodat je toch weet wat er inzit..

• Tec7lol
reinders00 schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:33:
[...]

Hangt vooral af van de koerier, mijn "probleemdozen" werden steeds geleverd met PostNL.
Kale bruine anonieme dozen zijn nu eenmaal niet te vereenzelvigen met heel de marketingcampagne en unboxingvideos.

Nee, gewoon beter dichtplakken vanuit Ibood (met extra dwarsstrips) en je lost al 70% van de problemen op. d:)b

• pietpukje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2022
Hierbij de inhoud van mijn €50 doos, eindelijk na zoveel jaren er 1 kunnen bemachtigen

3 bakjes curver 0,8L
1 lunchbox gastromax orthex 0,6L
1 dry food keeper gastromax orthec 0,8L
2 glazen armonia
2 x 2 bugatti borden gioia
1 spel fifty fifty
1 paar head ski sokken mt 39-42
1 klikr universele remote controller
1 zagg folio keyboard and case for ipad air 2
1 playbulb garden & pool smart solar led light set
1 otone bluwall direct speaker
1 shuttle XS35GTA V2
1 jawbone up kabeltje (Ibood waar is me armband die erbij hoort ????)

Van de shuttle weet ik nog niet of hij werkt, hij is gebruikt en als ik hem aansluit zonder HD en geheugen krijg ik geen biosscherm of foutmelding te zien. Dus nog eventjes ergens goedkoop geheugen scoren om te testen, hd had ik nog liggen

• Niet online
Bedankt voor het meedenken! Ik heb helaas al een veels te dure Apple oplader gekocht. :+

• Yesroff
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-12-2022
Heeft iemand die klikr remote gepaired gekregen met zijn telefoon? Hier lijkt hij het niet te doen. Heb ook al andere batterijen geprobeerd

• Foxl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Die standaard komt trouwens zonder kabel, voor het geval iemand 'm alsnog wil bestellen.
Maakt gebruik van de Apple Watch Magnetic oplaadkabel die wordt geleverd met de Apple Watch

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• iMaverick
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-08-2022
Hierbij mijn € 50,- box, ook via DHL bezorgd maar was prima dichtgeplakt.

Onkyo X6 Draadloze stereoluidspreker
Sitecom WLR-9000 AC1900
Altec Lansing Geemel Bluetooth Speaker
Tomtom Touch Cardio-Fitnesstracker
Oral-B Trizone 500
Zagg Folio Apple iPad Air 2
mr Handsfree Blue Biker
KlikR Universal remote control
The Gemseller 18K White Gold Plated 18 Inch Swarovski Crystal Pendant Necklace & 3 6mm Studs Multicolor
Akito Tanaka Vertical Zip Vest
Philips mini charger
Philips Avent Natural
Sleep4u dekbedovertrek
Haribo fantastics

Lijkt mij een prima doos voor € 50,-

[Voor 14% gewijzigd door iMaverick op 04-12-2017 19:13]

• richie1974
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
ach jee sorry dan heb ik verkeerd gekeken plaatje gezien ipv de tekst
Foxl schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:54:
[...]

Die standaard komt trouwens zonder kabel, voor het geval iemand 'm alsnog wil bestellen.

[...]

• Jelliuz
  • Laatst online: 09-12-2022
Zijn er nog mensen die hun box nog niet ontvangen hebben? Leverdatum was eerst voorzien voor 1 december. Op die dag veranderde die naar (vandaag) 4 december. Status op PostNL app staat sinds vrijdag op ‘In transit’ en nog steeds aangevend dat de box vandaag geleverd zou worden.

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:33
Bij deze de inhoud van mijn box, 1e box van de 2e hunt dag. Geen keiharde klappers, maar zeker niet de slechtste box van de hunt.

• Rwinio
Yesroff schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:54:
Heeft iemand die klikr remote gepaired gekregen met zijn telefoon? Hier lijkt hij het niet te doen. Heb ook al andere batterijen geprobeerd
Ja hier :w

Ik heb hem gepaired via de app, simpelweg het plastic labeltje eruit trekken en dan de stappen in de app volgen. Vind het overigens weinig toevoegen aan mijn leven, afstandsbediening kan je tenminste blind bedienen en werkt ook direct, dit ding moet eerst steeds opstarten en dan moet je steeds op je scherm kijken welke knop je wilt bedienen. Had gehoopt dat het via wifi/internet werkte zodat ik apparaten van buitenhuis kon bedienen, maar werkt via Bluetooth.

• Yesroff
Rwinio schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:08:
[...]

Ja hier :w

Ik heb hem gepaired via de app, simpelweg het plastic labeltje eruit trekken en dan de stappen in de app volgen. Vind het overigens weinig toevoegen aan mijn leven, afstandsbediening kan je tenminste blind bedienen en werkt ook direct, dit ding moet eerst steeds opstarten en dan moet je steeds op je scherm kijken welke knop je wilt bedienen. Had gehoopt dat het via wifi/internet werkte zodat ik apparaten van buitenhuis kon bedienen, maar werkt via Bluetooth.
Mijne werkt nu ook na 100x de batterij verwisselen. Je kunt maar 1 apparaat per KlikR aansluiten en dus niet al je apparaten als je maar 1 Klikr hebt. Beetje nutteloos op deze manier...

• Sjah
Glasya schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:13:
Bij deze de inhoud van mijn box, 1e box van de 2e hunt dag. Geen keiharde klappers, maar zeker niet de slechtste box van de hunt.

[afbeelding]
Mwa...wat zie jij ervan waarde in dan? Die netgear, maarja wie heeft nou geen router. Of ik moet niet herkennen wat die doos boven die outdoor camera is, misschien is dat superrr. Ok het zal wel een 50 euri doos zijn, maar toch, ik zou hier chagrijnig van worden.

• Titus
De 20.34 kg box:

De usual kinda useless stuff.

En waar kwam het gewicht vandaan?
Jawel, 6 flessen wijn(samen nieuw iets van 40 euro)
en de Edifier R1700BT's:
pricewatch: Edifier R1700BT
Opzich mooie speakers schijnt, maar heb ze helaas wel in het zwart....

Twijfel twijfel twijfel. Als er een ssd bij had gezeten was het een no brainer.

Nu is het eigenlijk de speakers voor 110 gekocht(net zoals ze bij ibood voorbij kwamen), maar dan helaas in het zwart. En verder wat spul erbij...

[Voor 19% gewijzigd door Titus op 05-12-2017 00:18]

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:33
Sjah schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:45:
[...]

Mwa...wat zie jij ervan waarde in dan? Die netgear, maarja wie heeft nou geen router. Of ik moet niet herkennen wat die doos boven die outdoor camera is, misschien is dat superrr. Ok het zal wel een 50 euri doos zijn, maar toch, ik zou hier chagrijnig van worden.
Heb er toch echt € 100,- voor moeten betalen. Boven de outdoor camera (€ 150,-) is een Sitecom AC1900

Ik heb hiervoor wel eens betere boxen gehad, en soms een slechtere, ik krijg het geld er altijd wel uit, en wat ik, mijn vriendin of familie kan gebruiken is altijd mooi meegenomen.

• Tec7lol
Iemand al antwoord van Ibood?

Kan me wel voorstellen dat ze een drukke week hebben nu.

• Jelliuz
  • Laatst online: 09-12-2022
Zopas mijn 100eur box ontvangen :

Apple Watch series 1 refurbished
Samsung SSD 500GB
ZIGG iPad Cover
Philips MyLiving Led armatuur
Philips Avent
KlikkR
Pierre Cardin XL onderbroeken
Guardo Fit Coach HR ONE Activity Tracker
2 glaasjes

• Niet online
KlikR
Google home speaker
Philips mini charger
Heritor horloge
IP camera
Wc bril
Onderbroeken Dekbed

Vandaag de Apple watch oplader gekocht, blijkt de Apple watch nog gelinked te zijn met de oude gebruiker. :|

Weet iemand hoe dat Ibood dit kan/gaat oplossen?

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:31
Anoniem: 818125 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:06:
[...]

Vandaag de Apple watch oplader gekocht, blijkt de Apple watch nog gelinked te zijn met de oude gebruiker. :|

Je mag alles terugsturen, dat is de oplossing die ze geven.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Yesroff
[...]

Fake factuur maken (grapje yorin)

• Richh

Je kan altijd contact opnemen met iBood, als de 'kiloknaller(s)' defect of iets dergelijks blijken dan kunnen ze soms wel iets voor je betekenen.

Zelf zou ik ook vooral contact opnemen met de totale lul die zoiets locked retour stuurt :+ mja, alle vooroordelen over de Apple-aanhang worden weer bevestigd :+

• Niet online
Richh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:09:
[...]

Je kan altijd contact opnemen met iBood, als de 'kiloknaller(s)' defect of iets dergelijks blijken dan kunnen ze soms wel iets voor je betekenen.

Zelf zou ik ook vooral contact opnemen met de totale lul die zoiets locked retour stuurt :+ mja, alle vooroordelen over de Apple-aanhang worden weer bevestigd :+
Contact opnemen met de vorige eigenaar gaat hem helaas niet worden, Apple toont namelijk niet het volledige email adres van die persoon.

Hopelijk kan iBood iets voor mij betekenen.

• van duin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2020
Via een ander kanaal ruimt Ibood zijn magazijn op(jouwveilingen.nl).Wil dus zeggen dat er nog heel wat staat na de hunt.Jammer dat de hunt enkel maar de boxen interessant zijn voor de meesten.Andere aanbiedingen tijdens de hunt hebben identieke prijzen als ze hadden als dagaanbieding of zijn niet echt spectaculair.Laatste hunts is het ook zo dat alleen de laatste uren een groot aantal boxen komen dus om kans te maken kan je beter alleen het laatste deel volgen.Mooi dat er mensen zijn die vaker boxen weten te scoren en anderen die er nooit in slagen.Ook daar is wel een reden voor.Vermits ze hier mee lezen hoop ik dat ze er iets mee gaan doen.

• blackadder91
van duin schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:00:
Via een ander kanaal ruimt Ibood zijn magazijn op(jouwveilingen.nl).W
Grote farce daar, die opruiming van iBood op jouwveiling! Allemaal dezelfde prijs als de dagaanbieding. Wel een mooie manier om een gemiste aanbieding alsnog aan te schaffen.

• Tec7lol
Ik heb eindelijk antwoordt ontvangen op mijn box die "open" werd geleverd, helaas niet het antwoordt dat ik verwacht.
Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te lezen dat de doos zo is aangekomen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. We begrijpen dan ook dat je wilt controleren of de doos compleet was.

We willen je daarom vragen een lijst op te stellen van alle producten en de merken daarvan, die je hebt ontvangen. Aan de hand van deze gegevens zullen wij dit door de juiste afdeling laten controleren.

Onze excuses voor het ongemak en we danken je vast voor je reactie.

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, laat het ons dan gerust weten!

Met vriendelijke groet,

Priscilla
Dat gaat dus niet gebeuren Priscilla.
Ik wil dat Ibood aan mij een lijst geeft van wat er in de box werd verstuurd, niet omgekeerd!

Met zo een antwoordt verwacht ik niet dat ze een idee hebben en dat ze gewoon op iedereen "Ja, de inhoud klopt meneer" antwoorden.

• jinks26
Tec7lol schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:50:
Ik heb eindelijk antwoordt ontvangen op mijn box die "open" werd geleverd, helaas niet het antwoordt dat ik verwacht.

[...]

Dat gaat dus niet gebeuren Priscilla.
Ik wil dat Ibood aan mij een lijst geeft van wat er in de box werd verstuurd, niet omgekeerd!

Met zo een antwoordt verwacht ik niet dat ze een idee hebben en dat ze gewoon op iedereen "Ja, de inhoud klopt meneer" antwoorden.
Exact hetzelfde probleem en hetzelfde antwoord heb ik terug gekregen..
Zeer jammer vind ik wat het zou mij verwonderen dat ze geen lijst hebben.
Zo kan iedereen dus uitnemen wat ze willen en deze gewoon terug opsturen eigenlijk ??
Want ja wie zegt dat jij er iets uitgenomen hebt.

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
Misschien hebben ze niet precies bijgehouden wie welke box kreeg, maar wel hoe ze de boxen hebben gevuld? :P

• Kraatzer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 05-12-2018
van duin schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:00:
Via een ander kanaal ruimt Ibood zijn magazijn op(jouwveilingen.nl).Wil dus zeggen dat er nog heel wat staat na de hunt.Jammer dat de hunt enkel maar de boxen interessant zijn voor de meesten.Andere aanbiedingen tijdens de hunt hebben identieke prijzen als ze hadden als dagaanbieding of zijn niet echt spectaculair.Laatste hunts is het ook zo dat alleen de laatste uren een groot aantal boxen komen dus om kans te maken kan je beter alleen het laatste deel volgen.Mooi dat er mensen zijn die vaker boxen weten te scoren en anderen die er nooit in slagen.Ook daar is wel een reden voor.Vermits ze hier mee lezen hoop ik dat ze er iets mee gaan doen.
Waar, en niet waar. Het klopt zeker dat de laatste avond van de hunt het beste is, maar dan zijn er ook de meeste mensen aanwezig. Er waren zeker momenten dat dozen werden aangeboden dat je kans er één te winnen veel groter was, mits je toen aan het hunten was. Ook zijn er wederom een aantal items voorbij gekomen die later niet meer verkrijgbaar zijn en echte superdeals waren. Zo heb ik zelf nog de Yamaha RX-V681 voor €380 gekocht, wat echt een serieuze topdeal was, en zelfs in de voorlaatste hunt bv. een Dali Lektor LCR voor €100 (waar nog, ongemeld, een rol Monster Cable t.w.v. ruim €100 bij zat). Ook waren er een paar zeer goede tv deals die ik op BF niet gezien heb.

• Richh
@Tec7lol @jinks26 heb je het al eens vanuit het andere perspectief bekeken? Als ze jou een lijst sturen is het wel heel makkelijk om te zeggen 'ja maar die heb ik niet in mijn doos gehad'! Sowieso heeft iBood zeer waarschijnlijk geen vervangend product (tenzij je de babyflesjes mist :+) en zullen ze je dus waarschijnlijk wat anders van waarde toesturen. Mocht dat dan opeens een SSD zijn in plaats van een actioncam, terwijl jij de actioncam wou, dan krijgen ze alleen maar meer gezeik.

Dit soort lijsten willen ze ook niet sturen omdat ze bang zijn dat consumenten dit als garantiebewijs gaan claimen bij fabrikanten, terwijl iBood Box artikelen overduidelijk zonder garantie worden verzonden. Ze willen later geen fabrikant horen die boos is dat ze een (bijvoorbeeld eerder geretourneerd) boxproduct hebben moeten repareren.

Denk ook niet dat de dozen voor de grap genummerd zijn, de lijsten zijn vast beschikbaar. Ook zullen ze op basis daarvan vast een claim bij PostNL/DHL indienen.

Ik zou er vooral niet teveel complottheorie achter zoeken en je lijst met inhoud toesturen, wat je natuurlijk al hebt nagewogen aan de hand van het gewicht dat PostNL meldde waar je sowieso al een vermoeden door hebt opgebouwd.

• Titus
Richh schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:30:
@Tec7lol @jinks26 heb je het al eens vanuit het andere perspectief bekeken? Als ze jou een lijst sturen is het wel heel makkelijk om te zeggen 'ja maar die heb ik niet in mijn doos gehad'! Sowieso heeft iBood zeer waarschijnlijk geen vervangend product (tenzij je de babyflesjes mist :+) en zullen ze je dus waarschijnlijk wat anders van waarde toesturen. Mocht dat dan opeens een SSD zijn in plaats van een actioncam, terwijl jij de actioncam wou, dan krijgen ze alleen maar meer gezeik.

Dit soort lijsten willen ze ook niet sturen omdat ze bang zijn dat consumenten dit als garantiebewijs gaan claimen bij fabrikanten, terwijl iBood Box artikelen overduidelijk zonder garantie worden verzonden. Ze willen later geen fabrikant horen die boos is dat ze een (bijvoorbeeld eerder geretourneerd) boxproduct hebben moeten repareren.

Denk ook niet dat de dozen voor de grap genummerd zijn, de lijsten zijn vast beschikbaar. Ook zullen ze op basis daarvan vast een claim bij PostNL/DHL indienen.

Ik zou er vooral niet teveel complottheorie achter zoeken en je lijst met inhoud toesturen, wat je natuurlijk al hebt nagewogen aan de hand van het gewicht dat PostNL meldde waar je sowieso al een vermoeden door hebt opgebouwd.
Dit. Stel je hebt de doos met de MacBook en ze geven die lijst en je zegt dat de MacBook er niet meer in zat, in de hoop er 2 te scoren.

Je kan wel een lijst opsturen en iets niet vermelden kijken wat ze dan zeggen. Maar een item niet vermelden om het te houden en de rest terug te sturen is not done.

Boxen is geluk of pech hebben. Ik vind het al heel wat dat ze terug gestuurd kunnen worden.

• Tec7lol
Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld, mij gaat het niet om de inhoud van de box opzich, ik had al gezegd dat dit soms een "mindere" box kan zijn en dat ik daar vrede mee neem.
Maar ik wil uiteraard wèl de box krijgen die ik bedoeld had om te krijgen.

Aangezien mijn box met één flap open werd geleverd (niet de schuld van PostNL maar van de plakploeg van Ibood, (de box was verder in uitstekende staat)) en er makkelijk dingen konden uitvallen, wil ik gewoon weten wat er effectief verzonden is.

Dit soort gezeik kan dus perfect vermeden worden als je de boxen "deftig" dichtplakt.
Ik bestel al jarenlang bijna wekelijks pakjes, nog nooit heb ik een doos "open" ontvangen.

• Richh
Tec7lol schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:12:
wil ik gewoon weten wat er effectief verzonden is.
Daar bieden ze je de kans op door even te mailen wat er in je box zat. Ik lees verder weinig in je betoog wat daar verder op tegen is? Je zegt dat het een 'omgekeerde wereld' is, en dat de open doos waarschijnlijk de schuld van iBood is, oke... maar waarom weiger je dan te sturen wat iBood je gevraagd heeft om het op te lossen?
Dit soort gezeik kan dus perfect vermeden worden als je de boxen "deftig" dichtplakt.
Dat hebben ze al toegezegd te verbeteren: Webcare iBOOD in "iBOOD Hunt 21 & 22 November 2017"

Maar dat lost je probleem op dit moment natuurlijk niet op.

• Tec7lol
Richh schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:18:
[...]

[...]

Daar bieden ze je de kans op door even te mailen wat er in je box zat. Ik lees verder weinig in je betoog wat daar verder op tegen is? Je zegt dat het een 'omgekeerde wereld' is, en dat de open doos waarschijnlijk de schuld van iBood is, oke... maar waarom weiger je dan te sturen wat iBood je gevraagd heeft om het op te lossen?

[...]

Dat hebben ze al toegezegd te verbeteren: Webcare iBOOD in "iBOOD Hunt 21 & 22 November 2017"

Maar dat lost je probleem op dit moment natuurlijk niet op.
Nogmaals, als ik verklap wat ik in de box heb ontvangen, dan is het wel heeeel makkelijk van Ibood om naar iedereen:
"dat klopt meneer, gelukkig is er niets verdwenen!" te antwoorden.

• Richh
Tec7lol schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:27:
[...]

Nogmaals, als ik verklap wat ik in de box heb ontvangen, dan is het wel heeeel makkelijk van Ibood om naar iedereen:
En andersom is het heel makkelijk zeggen "maar ik heb [insert product] nooit gehad". Dat is hoe dan ook een welles-nietes spelletje.
Daarnaast mag iBood om de hierboven genoemde 'garantie'-reden geen lijst meesturen.

Anyhow, vraag anders om iBood mij de lijst met spullen te mailen, waarna jij ook de lijst met spullen toestuurt. Ik wil best als onafhankelijke mediator optreden hoor :*)

• Tec7lol
Richh schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:33:
[...]

En andersom is het heel makkelijk zeggen "maar ik heb [insert product] nooit gehad". Dat is hoe dan ook een welles-nietes spelletje.
Daarnaast mag iBood om de hierboven genoemde 'garantie'-reden geen lijst meesturen.

Anyhow, vraag anders om iBood mij de lijst met spullen te mailen, waarna jij ook de lijst met spullen toestuurt. Ik wil best als onafhankelijke mediator optreden hoor :*)
Een onafhankelijke mediator zou nog wel eens een goed idee kunnen zijn! :P

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
Tec7lol schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:36:
[...]

Een onafhankelijke mediator zou nog wel eens een goed idee kunnen zijn! :P
Vrij normale reactie van ibood hoor. Wij doen soortgelijke dingen in een iets andere context puur om het risico van fraude uit te sluiten.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

nou zeg - vandaag mijn bestek binnengekregen met notabene DHL en gewoon op tijd en alles ... wow! Het is voor het geld best een redelijk goede kwaliteit, alles is per drie stuks verpakt dus ik ben nu garnalen aan het pellen zeg maar.
Happy camper hier! Nu nog een feestje bedenken waar ik voor ga gebruiken :+

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• reinders00
Tec7lol schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:27:
[...]

Het is heel simpel, stuur een lijst met producten naar ibood maar laat er 1 of 2 weg uit je lijst. Wanneer ze zeggen dat je lijst klopt dan zeg je dat het niet zo is omdat je producten hebt weggelaten om hun eerlijkheid te testen, dan kan je daarna je eisen op tafel leggen omdat je bewijs hebt dat ze liegen. Wanneer ze zeggen dat er 2 producten missen dan kan je daar naar vragen en dan weet je of je doos inderdaad volledig was.

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:21
Mijn 100 euro box ook toegekregen:

Samsung Evo 850 500GB
Sitecom dome cam
Sunrise 500 action cam
Contactloze thermometer
Uitbreiding van escape room
2 verschillende dekbedovertrekken
Klikr IR module
De papflessen-bundel
Bevestigings-plakkit
Batterijlader
2 maal de Ipad air 2 toetsenborden
Zwembroek Lacoste

Gemiddelde box neem ik aan?

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
Het schiet lekker op met mijn bestelling. Had tijdens de hunt de Jamo S628 HCS set gekocht (80KG totaal zag ik nu toevallig), maar deze is nog steeds niet bezorgd. Verzending was gepland ook dezelfde dag (21 November). Track&Trace destijds gekregen, maar tot nu toe nog niks (zending zit nog niet in sorteerproces volgens t&t). iBood hier voor gemaild en er is een onderzoek gestart bij PostNL, kan tot 4 weken duren... Hier kan iBood zelf weinig aan doen, maar gaat dan niet helemaal lekker daar bij PostNL. Was deze ook maar met DHL verzonden. :'(

Is er toevallig iemand die ook deze set had besteld en het wel heeft ontvangen?

• Brammos85
  • Laatst online: 12:25
Tec7lol schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:12:
Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld, mij gaat het niet om de inhoud van de box opzich, ik had al gezegd dat dit soms een "mindere" box kan zijn en dat ik daar vrede mee neem.

Aangezien mijn box met één flap open werd geleverd (niet de schuld van PostNL maar van de plakploeg van Ibood, (de box was verder in uitstekende staat)) en er makkelijk dingen konden uitvallen, wil ik gewoon weten wat er effectief verzonden is.

Ik bestel al jarenlang bijna wekelijks pakjes, nog nooit heb ik een doos "open" ontvangen.
Mijn god, stel je niet zo aan. Of je vertrouwt iBood, houdt de box en doet niets. Optie 2 is de lijst zelf toezenden aan iBood en hopen op een eerlijke reactie. Optie 3 is de box terugzenden en je geld terug krijgen. Mogelijkheden te over.

Snap sowieso al dat gedoe over die 'open' boxen hier niet. Iedereen heeft maar de illusie dat ze benadeeld zijn en dat er echt nog 3 macbooks, drones en iPhones in hadden moeten zitten. En dat terwijl je al een box hebt met winkelwaarde van RUIM meer dan wat je betaald hebt.

• Tec7lol
Brammos85 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:42:
[...]

Mijn god, stel je niet zo aan. Of je vertrouwt iBood, houdt de box en doet niets. Optie 2 is de lijst zelf toezenden aan iBood en hopen op een eerlijke reactie. Optie 3 is de box terugzenden en je geld terug krijgen. Mogelijkheden te over.

Snap sowieso al dat gedoe over die 'open' boxen hier niet. Iedereen heeft maar de illusie dat ze benadeeld zijn en dat er echt nog 3 macbooks, drones en iPhones in hadden moeten zitten. En dat terwijl je al een box hebt met winkelwaarde van RUIM meer dan wat je betaald hebt.
Nou, duidelijk heb jij nog geen box in "open" toestand ontvangen, anders zou je toon wel anders zijn! :(
Waah schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 13:20:
iedereen bang dat er wat gejat is... terwijl er volgens mij in de geschiedenis van de hunt nog nooit iets gejat is uit een box (aangezien iBOOD de inhoud zelf bijhoud).
Op de manier dat ibood die zaken regelt KAN er ook ook gewoon niets verdwijnen uit die boxen :+

[Voor 20% gewijzigd door Tec7lol op 07-12-2017 13:02]

• Rwinio

Verbaas mij echt over mensen die de nieuwprijs of zelfs meer vragen voor producten uit hun box. 8)7

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:09
Rwinio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:56:
[afbeelding]

Verbaas mij echt over mensen die de nieuwprijs of zelfs meer vragen voor producten uit hun box. 8)7
Wie niet waagt... haha.
Waarschijnlijk hopen ze dat er onder hun vraagprijs geboden wordt ;-)

• Richh
Rwinio schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:56:
[afbeelding]

Eigenlijk verbaast het me niks. De iBood box is de enige reden dat ik ongeveer één week per jaar op die verschrikkelijke site moet komen. Zeker met elektronica denkt men dat je op 50% van de vraagprijs kan instappen met bieden :+

De beste man weet dus dat er een bieding van 190 bij mijn advertentie stond en komt dan doodleuk met zo'n bedrag aanzetten. Geef het nog liever weg dan :P

Oh en vermeld nooit je telefoonnummer bij advertenties. Voor je het weet zit je een half uur met iemand aan de telefoon over een verhaal hoe belangrijk 'de bon' wel niet is. Of dat hij liever een zwarte heeft. Helemaal prima, maar daar kan ik nou net niks aan doen :')

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Modbreak:Kan de slowchat stoppen hier? Deze is alleen tijdens de hunt toegestaan. Tevens is dit niet het Marktplaats-evaringen-topic, deze mogen dus ook wegblijven.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Alright, een update vanuit mijn kant over mijn klacht over open box die is aangekomen.

(dit was 'm)
€50 Box nov 2017

Hieronder de reactie van de webcare van iBood.
...
Vervelend dat de doos op deze manier aangekomen is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij snappen dan ook dat je graag zeker wilt weten dat alles in de doos zat.

Helaas hebben wij van de iBood box geen lijsten met de exacte inhoud. Dit is omdat elke doos met iets anders gevuld is. We hebben echter wel foto's waarop we globaal kunnen kijken of er dingen ontbreken. Ik heb dan ook de foto van de doos die jij ontvangen hebt erbij gepakt en het nagekeken. Alles wat ik op de foto zag staat ook in het lijstje wat je hebt toegestuurd. Sommige producten van het lijstje kan ik niet op de foto zien, maar deze heb je dus wel ontvangen.

Voor zover we kunnen zien is de doos dus alsnog wel compleet.
...
Dus, ze houden GEEN lijstjes bij van de iBood box inhoud, maar maken een foto van de box als deze is gevuld. Niet per se 'hufterproof' if you ask me. Ik hoop alleen dat ze lering uit het proces van dit jaar trekken, maar als ik de berichten van iBood die hier geplaatst zijn mag geloven doen ze dat ook, mooi!

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-03 09:44
RutgervdZ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:01:
Alright, een update vanuit mijn kant over mijn klacht over open box die is aangekomen.

(dit was 'm)
[afbeelding]

[...]

Dus, ze houden GEEN lijstjes bij van de iBood box inhoud, maar maken een foto van de box als deze is gevuld. Niet per se 'hufterproof' if you ask me. Ik hoop alleen dat ze lering uit het proces van dit jaar trekken, maar als ik de berichten van iBood die hier geplaatst zijn mag geloven doen ze dat ook, mooi!
Goh ik heb dus precies hetzelfde antwoord gehad van ibood. Vraag je je wel af of dat ze het bestaan van de lijsten niet willen vertellen of dat ze iedereen maar afgeschepen met zelfde antwoord.

Al met al beetje teleurstellend.

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:18
Je kunt ook een lijst opsturen met een niet meegeleverd (groot) artikel. Als ze dan zeggen dat de lijst klopt, dan heb je iets meer bewijs dat ze niets controleren...

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:27

CyberDonky

DealBytes

RutgervdZ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:01:

(dit was 'm)
[afbeelding]

[...]

TiTbB schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 19:39:
[...]

Goh ik heb dus precies hetzelfde antwoord gehad van ibood. Vraag je je wel af of dat ze het bestaan van de lijsten niet willen vertellen of dat ze iedereen maar afgeschepen met zelfde antwoord.

Al met al beetje teleurstellend.
Dat is gek zeg! In deze mail zijn ze heilig overtuigd met wat ik heb gekregen ook daadwerkelijk had moeten worden geleverd.

Ik vind het maar vreemd.. ik stuur m'n box in ieder geval dan maar terug! Dit lijkt wel een 50 euro box.
"Bedankt voor je bericht, en goed dat je contact met ons opneemt betreft je iBOOD box.

Wij zien in onze gegevens dat de inhoud van je iBOOD box inderdaad overeenkomt met wat je ons beschreven hebt.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, en alvast een fijn weekend gewenst!

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, laat het ons dan gerust weten!

Met vriendelijke groet,

Customer Specialist iBOOD.com"

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:27

CyberDonky

DealBytes

@TiTbB @koendio @RutgervdZ

Hier wordt gezegd dat ze gebruik maken van een lijst en niet van een foto

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
CyberDonky schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:58:
@TiTbB @koendio @RutgervdZ

Hier wordt gezegd dat ze gebruik maken van een lijst en niet van een foto
[afbeelding]
Ik snap er werkelijk waar niks meer van haha 8)7

In mijn mail zeiden ze toch echt compleet het tegenovergestelde

• Tec7lol
Ik heb ondertussen ook antwoordt ontvangen van iBood...

Ik had hun gezegd dat ik negen artikelen had ontvangen in mijn box en vervolgens had ik er 8 van opgenoemd.
Aangezien ik mijn vertrouwen in iBood kwijt ben, had ik hun gevraagd om mij het 9de artikel te benoemen.
We hebben jouw lijstje naast de informatie die wij hebben ontvangen van de inhoud van de box gehouden. Op ons lijstje staan exact dezelfde 8 producten. Meer informatie hebben wij niet ontvangen. Nu is het mogelijk dat nádat ons distributiecentrum ons een overzicht van de producten heeft gestuurd er alsnog iets toegevoegd is wat niet door gecommuniceerd is. Helaas kunnen wij hierdoor dus niet het negende product opnoemen.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak, we hopen dat je desondanks tevreden bent over de inhoud van jouw iBood box.
Needless to say dat dit een broodje aap verhaal is 8)7

Bij deze de inhoud van mijn 100euro box:

1 smartwarez branddeken
2 zagg folio ipad air 2
3 philips avent flessenset
4 klikr remote
5 tuubje Olay bruincreme
6 Wpro ActivClean (ontkalkflesje voor strijkijzer?)
7 Sleep4u dekbedovertrek
8 Edifier r1700bt bluetooth speakers
9 Morpic horloge

Jammer dat ze bij ibood je vraag niet serieus nemen, nog jammer is dat dit pas na vele iboodhunts aan het licht moet komen. :(

Dus, als er ook maar de minste twijfel is dat je box is open geweest of de plakband wat losjes zit, NIET of NOOIT aanvaarden, de box weigeren en ibood vragen dat ze je een nieuwe gesloten box opsturen!

• Titus
Tec7lol schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:54:

Dus, als er ook maar de minste twijfel is dat je box is open geweest of de plakband wat losjes zit, NIET of NOOIT aanvaarden, de box weigeren en ibood vragen dat ze je een nieuwe gesloten box opsturen!
Doen ze toch niet in de regel, je krijgt gewoon je geld terug.
Dat wil niet zeggen dat je open pakjes moet accepteren, principieel niet namelijk :P

• lumian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-09-2018
Wanneer komt de nieuwe hunt?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De volgende HUNT is op: 30 & 31 mei!
bron: http://www.ibood.com/nl/nl/pages/hunt/

[Voor 5% gewijzigd door Viper® op 15-01-2018 15:48]

• Titus

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vermoed dat het oude poep is en ze nog de hunt van 2017 bedoelen :+
30 mei 2017 is wel een dinsdag

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Goed, gezien het vragen naar nieuwe hunts niet de bedoeling is en deze hunt nu wel is afgesloten, gaat hier een slotje op.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee