DS414, beetje stoffig waarschijnlijk
Ik stop ermee voor vandaag, geen beginnen aan!
Op de telefoon heb ik al een nieuwe hunt, terwijl de desktop amper vooruit te branden is..Morgen een nieuwe dag zullen we maar zeggen..
Op de telefoon heb ik al een nieuwe hunt, terwijl de desktop amper vooruit te branden is..Morgen een nieuwe dag zullen we maar zeggen..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik wilde eigenlijk rond 11 uur naar bed. Toen dacht ik oh ik kijk nog ff op youtube en daarna de begin van de hunt.
Om 12 uur opende de hunt met onderbroeken, of het waren sokken, toen ben ik direct maar gaan slapen
Om 12 uur opende de hunt met onderbroeken, of het waren sokken, toen ben ik direct maar gaan slapen
En heb je dus wel de box om 04:10 gemistViper® schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:51:
Ik wilde eigenlijk rond 11 uur naar bed. Toen dacht ik oh ik kijk nog ff op youtube en daarna de begin van de hunt.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Anoniem: 727534
Leuk hoor die led strip voor 70 euro en op internet zijn ze op andere sites ook 70 euro wat een mooie aanbiedingen zeg
Ja en mijn slaap
Nee de tijden dat de hunt cool was, goeie aanbiedingen voorbij kwamen en maar een dagje duurde zijn voorbij.
Toen kon je gewoon de hele nacht doortrekken met tweakers slowchat erbij
wow dat is wel een fors verschil inderdaad - dank! (wat een oplichters zijn het toch bij de mediamarkt)WhySoSerious? schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 01:31:
[...]
Ik zou hem annuleren. De prijs is namelijk €89,98 incl. bij Game Mania en op voorraad.
https://www.gamemania.nl/...endo-entertainment-system
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Op amazon.de goedkoper.Anoniem: 727534 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:53:
Leuk hoor die led strip voor 70 euro en op internet zijn ze op andere sites ook 70 euro wat een mooie aanbiedingen zeg
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Sony KD-55XE8096
kieskeurig > 899 overal
nette prijs
mag ook eens gezegd worden
twijfels, maar wil mijn epic old school HD ready 42 inch Panasonic niet weg doen
kieskeurig > 899 overal
nette prijs
mag ook eens gezegd worden
twijfels, maar wil mijn epic old school HD ready 42 inch Panasonic niet weg doen
[ Voor 33% gewijzigd door Viper® op 21-11-2017 09:59 ]
Er zitten wel meer aanbiedingen tussen die oke zijn
het schrappen van de verzendkosten scheelt al enorm.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het zit nu natuurlijk gewoon bij de prijs inRichh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:10:
Er zitten wel meer aanbiedingen tussen die oke zijnhet schrappen van de verzendkosten niet los vermelden van de verzendkosten scheelt al enorm.
[ Voor 4% gewijzigd door LordSinclair op 21-11-2017 10:12 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Logitech Harmony 950 voor 89,99 was een erg nette prijs. Ik heb die nooit goedkoper gezien dan €116 bij amazon.de. Ik hoop dat die nog een keer langs komt.Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:10:
Er zitten wel meer aanbiedingen tussen die oke zijnhet schrappen van de verzendkosten scheelt al enorm.
Mwah, vorige hunts ging een dergelijke zonnebril gewoon weg voor 39,95+5,95. Nu is 'ie gewoon 39,95LordSinclair schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:11:
[...]
Het zit nu natuurlijk gewoon bij de prijs in
Tuurlijk zit er genoeg marge op om ook de verzendkosten uit te halen, maar het maakt aanbiedingen in deze prijsklasse wel interessanter.
Oh, 1dagskoopjes faaltViper® schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:13:
Er staat toch gewoon verzendkosten 5,95 onder
Naja, bij het happy hour is het zonder verzendkosten
* ByteMe_ ziet bij de 1dagskoopjes een bijzondere omschrijving van Tweakers bij de mousehover op het logo
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 21-11-2017 10:15 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
@ByteMe_ Wat een lol...
"When you grow up your heart dies"
In het iBOOD kortingscodetopic staat volgens mij een code vermeld waarmee verzendkosten gratis zijn.Viper® schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:13:
Er staat toch gewoon verzendkosten 5,95 onder
Surfin' paradise!
Die werkt niet (meer) net geprobeerd.Snappie88 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:33:
[...]
In het iBOOD kortingscodetopic staat volgens mij een code vermeld waarmee verzendkosten gratis zijn.
Ik twijfel of ik deze aanbieding vandaag moet pakken
http://www.ibood.com/elec...-156-ideapad-i5-8-gb.html
pricewatch: Lenovo Ideapad 520-15IKBR (81BF006UMH)
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Als je er niet mee wil gamen of andere zware grafische taken op wil uitvoeren is ie prima.Tukk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:35:
Voorlopig denk ik niet dat je die i5 in een veel goedkopere laptop gaat krijgen... en 8GB RAM + 128GB SSD + dikke HDD... is een prima deal hoorTukk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:35:
wel gamen, maar niet de nieuwste games. Sims 4 zal der als eerste opgezet worden, ben ik bang.Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:37:
[...]
Als je er niet mee wil gamen of andere zware grafische taken op wil uitvoeren is ie prima.
Was ook mijn idee.Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:39:
[...]
Voorlopig denk ik niet dat je die i5 in een veel goedkopere laptop gaat krijgen... en 8GB RAM + 128GB SSD + dikke HDD... is een prima deal hoor
[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 21-11-2017 10:41 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Dan zou ik toch echt kijken naar een notebook met een betere (dedicated) videokaart.Tukk schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:40:
[...]
wel gamen, maar niet de nieuwste games.
[...]
Was ook mijn idee.
Maar daar betaal je natuurlijk ook weer voor.
De Alle Deals pagina geeft nu een "NotFound" op een wit achtergrond hier, meer mensen last van?
Lijkt wel mee te vallen, zeker in combinatie met de goede i5.Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:41:
[...]
Dan zou ik toch echt kijken naar een notebook met een betere (dedicated) videokaart.
Maar daar betaal je natuurlijk ook weer voor.
https://www.notebookcheck...s-and-Specs.239936.0.html
De sims 4 draait gewoon op HD redelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 21-11-2017 10:50 ]
Mooie 'deal' weer die Nintendo Classic Mini. Pff, valt me tot nu toe nog wel een beetje tegen als ik eerlijk moet zijn.
If it ain't broke, don't fix it
Was bij mij ook al zoLouw Post schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:47:
De Alle Deals pagina geeft nu een "NotFound" op een wit achtergrond hier, meer mensen last van?
Ik kan zelfs de productspecificaties van mijn bestelling niet eens meer opvragen. Gaat goeed daar.
Wordt tijd dat ik mijn Chrome auto refresher maar weer eens aanzet.
Zit de hele tijd tegen oude aanbiedingen aan te kijken, F5 en dan is er ineens een nieuwe.
dus website refresh werkt niet zo lekker volgens mij
Zit de hele tijd tegen oude aanbiedingen aan te kijken, F5 en dan is er ineens een nieuwe.
Klopt maar op 1dagskoopjes laad het allemaal wel prima.Viper® schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:03:
Wordt tijd dat ik mijn Chrome auto refresher maar weer eens aanzet.
Voor het eerst in JAREN weer eens wat gekocht.
200GB voor 55,45 is niet duur... goedkoper dan de goedkoopste prijs/gb in de PW
Die heb ik ook besteld, maar de pagina voor het verwerken van de bestelling blijft in een loop zitten. Nou ja, jammerdebammer.Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:19:
Voor het eerst in JAREN weer eens wat gekocht.
Is eenmalig. Overigens vraag ik mij af of ze al je bestellingen van zo'n hunt groeperen of blijf je verzendkosten betalen?
Zie Topic starticecreamfarmer schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:24:
[...]
Overigens vraag ik mij af of ze al je bestellingen van zo'n hunt groeperen of blijf je verzendkosten betalen?
je betaalt ze elke keer opnieuw.
Je blijft verzending betalen. ik wacht ook nog even af. Heb 2 dingen in mn mandje als ze uitverkopen jammer dan.icecreamfarmer schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:24:
[...]
Is eenmalig. Overigens vraag ik mij af of ze al je bestellingen van zo'n hunt groeperen of blijf je verzendkosten betalen?
Worden ze er niet opnieuw uitgekickt?Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:25:
[...]
Je blijft verzending betalen. ik wacht ook nog even af. Heb 2 dingen in mn mandje als ze uitverkopen jammer dan.
Die Samsung M.2 SSD had een goede prijs. Voor de rest zit er blijkbaar weinig in voor mij, nou ja, ik zal het traagjes blijven volgen hoewel de herhaling er deze keer erg goed in zit.
Net een Wera 10-delige bitset (http://www.ibood.com/nl/n...era-10-delige-bitset.html) in de flash hunt gekocht voor € 12,95 excl. verzending. Volgens mij wel een nette prijs.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
404?
En weer terug... hij blijft wel vaak hangen hier.
En weer terug... hij blijft wel vaak hangen hier.
[ Voor 88% gewijzigd door Arjant2 op 21-11-2017 11:32 ]
De betaalpagina bleef bij mij 20 minuten hangen voordat hij een confirmatie gaf. Extra tabje open zetten en geduld
Ik kwam tot de captcha, toen werd de checkout pagina geladen, "Winkel wagen leeg"
same.miicker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:57:
Ik kwam tot de captcha, toen werd de checkout pagina geladen, "Winkel wagen leeg"
Achja we gaan door!
Ik heb nog geen enkele echt interessante aanbieding gezien dus het is moeilijk om de aandacht erbij te houden. Uiteraard meteen geklikt voor de box, niet verder dan de Captcha gekomen. De lol begint er wel een beetje af te raken, ook omdat er nu elke maand wel een Hunt lijkt te zijn met elke keer sterk vergelijkbare deals.
Jep, heb hem binnen! Gaat mijn vriendin niet leuk vinden (vorige 2x verlies gemaakt en met troep blijven zitten).
Ach de voorpret is mij wel 8,95 waard i guess
Eerste keer zonder Script trouwens
Het kan dus wel
Ach de voorpret is mij wel 8,95 waard i guess
Eerste keer zonder Script trouwens
[ Voor 33% gewijzigd door Waah op 21-11-2017 12:00 ]
liep ik net even weg om wat drinken te pakken...
zal je altijd zien.
zal je altijd zien.
Helaas net de box gemist. Zul je altijd zien zodra je even iets anders gaat doen.
AMD Ryzen 5 2600 @3,4Ghz , 16GB DDR4, Gigabyte Aorus B450M, Gigabyte GeForce GTX1070TI 8GB, 240GB SSD, 1TB HDD, Windows 10 Pro
Er staat nu gratis verzending maar als ik iets wil bestellen komen er gewoon verzendkosten bij?
Hebben meer mensen dit?
Hebben meer mensen dit?
Via iboodhunt? daar staat nooit verzendkosten blijkbaar. maar das ook niet de officiele siteZspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:01:
Er staat nu gratis verzending maar als ik iets wil bestellen komen er gewoon verzendkosten bij?
Hebben meer mensen dit?
Ik heb het scherm gewoon open staan
en gemist 

1dagskoopjes is niet de officiële site. Development voor die site is stilgelegd dus kunnen er bugs zijn. Bij iBood zelf staan er wel verzendkosten weergeven (tenzij het Happy Hour is)Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:01:
Hebben meer mensen dit?
nee op ibood zelf nu. bij de sokkenWaah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:02:
[...]
Via iboodhunt? daar staat nooit verzendkosten blijkbaar. maar das ook niet de officiele site
Die komen ook zonder verzending in mijn mandje hoor
Hmm stom, dan komt het omdat ik andere dingen in mn mandje erbij heb denk ik... lameRichh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:03:
[...]
Die komen ook zonder verzending in mijn mandje hoor
De omschrijving van de doos trouwens ook http://www.ibood.com/nl/n...80/spullen-in-karton.html
Dat klopt inderdaad. De 'Gratis Verzending' geldt enkel voor de deal waar dit bij staat vermeld. Als je andere producten in je winkelwagentje hebt zitten, dien je daar wel 'gewoon' verzendkosten voor te betalen.Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:04:
[...]
Hmm stom, dan komt het omdat ik andere dingen in mn mandje erbij heb denk ik... lame
Ah jammer, bedankt voor je reactie.Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:05:
[...]
Dat klopt inderdaad. De 'Gratis Verzending' geldt enkel voor de deal waar dit bij staat vermeld. Als je andere producten in je winkelwagentje hebt zitten, dien je daar wel 'gewoon' verzendkosten voor te betalen.
Heuj iBood op TweakersWebcare iBOOD schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:05:
[...]
Dat klopt inderdaad. De 'Gratis Verzending' geldt enkel voor de deal waar dit bij staat vermeld. Als je andere producten in je winkelwagentje hebt zitten, dien je daar wel 'gewoon' verzendkosten voor te betalen.
Ach ik doe al jaren mee met de hunts, zo nu en dan koop ik wat, nu ook weer. Maar die box is me gewoon nog nooit gelukt. En zal waarschijnlijk ook nooit lukken.
Dus dat zeg ik ook tegen mijn vrienden, voor die box hoef je er niet te gaan zitten dat is kansloos en gewoon een lokkertje, maar soms komen er redelijk geprijste aanbiedingen voorbij.
Dus dat zeg ik ook tegen mijn vrienden, voor die box hoef je er niet te gaan zitten dat is kansloos en gewoon een lokkertje, maar soms komen er redelijk geprijste aanbiedingen voorbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Arjant2 op 21-11-2017 12:10 ]
Welkom!Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:05:
[...]
als je hier toch bent:
Vorige hunt kon je via een link 1-click payments aanzetten... kan dat nu ook weer?
Huh, tijdens bestellen stond er nog dikke doos. Nu zijn het spullen in karton geworden. Ook inRichh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:04:
De omschrijving van de doos trouwens ook http://www.ibood.com/nl/n...80/spullen-in-karton.html
@Webcare iBOOD Email zegt dikke doos, account zegt "patsyseppe stop met drinken en pak die doos!"
Welke wordt het
[ Voor 11% gewijzigd door Titus op 21-11-2017 12:15 ]
Het plan was om deze HUNT af te trappen met iets nieuws: Happy Hour. Een heel uur lang geen verzendkosten op de reguliere HUNT-deals! En dat hebben we dan ook groots aangekondigd. Overal. Aan wie het maar wilde horen. En dus was er vannacht een stormloop waardoor zo'n beetje alles énorm vertraagde. Daarom: Sorry. Heel erg sorry.
Om het goed te maken, het komende uur: een éxtra Happy Hour.
Komt allen! Happy Hour, Happy Hunting
Happy Hour is van toepassing op reguliere HUNT-deals, niet op aanbiedingen uit HUNT-flashsales en ook niet in combinatie met andere deals
Happy Hour is van toepassing op reguliere HUNT-deals, niet op aanbiedingen uit HUNT-flashsales en ook niet in combinatie met andere deals
Hoi
Bij het afrekenen van je eerstvolgende bestelling kun je de betaalmethode opslaan als je met Paypal afrekent. Het is deze keer niet mogelijk om dit op voorhand te doen.Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:14:
[...]
Welkom!
als je hier toch bent:
Vorige hunt kon je via een link 1-click payments aanzetten... kan dat nu ook weer?
Surprise surprise. Als je nog leuke ideeën hebt, laat maar horen! Ik zat zelf te denken aan "Blauw, groot, vierkant, kopen!"Titus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:14:
[...]
Huh, tijdens bestellen stond er nog dikke doos. Nu zijn het spullen in karton geworden. Ook in
@Webcare iBOOD Email zegt dikke doos, account zegt "patsyseppe stop met drinken en pak die doos!"
Welke wordt het
@Webcare iBOOD Top. Dat wordt dus iets kopen, betalen met paypal en dan annuleren
of was dat niet de bedoeling
Ik heb nog wel eentje voor de box:
Is it a bird? is it a plane? it's.... KOOPUHHHH
of was dat niet de bedoeling
Ik heb nog wel eentje voor de box:
Is it a bird? is it a plane? it's.... KOOPUHHHH
Is die doos in het verleden wel eens op herhaling geweest of is het één keer per Hunt?
* Edmin was net een boterham aan het smeren.
* Edmin was net een boterham aan het smeren.
kan een van de admins het linkje naar de dozen sheet even in de opmerkingen plakken?
https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
[ Voor 42% gewijzigd door pvnzoest op 21-11-2017 13:00 ]
Vast geen duur spul. Voor gratis, zou ik als ik iBOOD was er alle kleding en andere meuk in gooien.Jaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:59:
Vraag me af wat de inhoud is van de dozen die in Amsterdam werden gevonden.
Het waren 150 dozen die ze aan het vervoeren waren. Dus gewoon 2 gepakt uit de stapel?Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:01:
[...]
Vast geen duur spul. Voor gratis, zou ik als ik iBOOD was er alle kleding en andere meuk in gooien.
Oh wist niet dat het maar 2 dozen waren. Dan ben ik ook wel benieuwd. Al zegt het weinig... zie elke hunt 1 of 2 echt superdozen langskomen... en de rest veel kapotte meuk en sokken/kledingJaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:02:
[...]
Het waren 150 dozen die ze aan het vervoeren waren. Dus gewoon 2 gepakt uit de stapel?
Ben blij dat Paypal gratis retour aanbied.
Weet iemand wat de GoPro Hero 5 kostte?
Ik heb deze gemist en ben benieuwd of het interessant is om de website in de gaten te houden of hij nogmaals komt.
Ik heb deze gemist en ben benieuwd of het interessant is om de website in de gaten te houden of hij nogmaals komt.
340 euo, kun je hier terug vinden: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisAlxRoelofs schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:20:
Weet iemand wat de GoPro Hero 5 kostte?
Ah bedankt, die kende ik nog niet!Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:21:
[...]
340 euo, kun je hier terug vinden: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Zit ff wat aanbiedingen te bekijken, maar zo geweldig zijn ze niet:
-Samsung gear fit 2: NU €179! bij Bol.com €149.....
Lekker.
Zojuist een eerdere bestelling van iBood binnen gekregen.
2 sets LED-lampen besteld, krijg ik een Verfspuit apparaat
Maar even contact opnemen met de klantenservice.

Webcare iBOOD schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:53:
Het plan was om deze HUNT af te trappen met iets nieuws: Happy Hour. Een heel uur lang geen verzendkosten op de reguliere HUNT-deals! En dat hebben we dan ook groots aangekondigd. Overal. Aan wie het maar wilde horen. En dus was er vannacht een stormloop waardoor zo'n beetje alles énorm vertraagde. Daarom: Sorry. Heel erg sorry.
Jammer dat het niet geld bij de huntflashsales dan zou het pas echt happy hour zijn geweest.Weer een teleurstelling bij.
[...]
Hoi
[...]
Bij het afrekenen van je eerstvolgende bestelling kun je de betaalmethode opslaan als je met Paypal afrekent. Het is deze keer niet mogelijk om dit op voorhand te doen.
[...]
Surprise surprise. Als je nog leuke ideeën hebt, laat maar horen! Ik zat zelf te denken aan "Blauw, groot, vierkant, kopen!"
Denk dat de persoon die twee sets LED-lampen binnenkrijgt eerder teleurgesteld is. Verfspuit apparaat is best nice.m181087 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:33:
Lekker.
240 euro nieuwwaarde ipv de 25 euro aan lampjes.Jaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:35:
[...]
Denk dat de persoon die twee sets LED-lampen binnenkrijgt eerder teleurgesteld is. Verfspuit apparaat is best nice.
Desondanks wil ik toch graag mijn lampen; een verfspuitmachine heb ik niet nodig
Vroeger was de Hunt iets waarmee ze gewoon de restanten dumpte voor goede prijzen en weg was ook gewoon weg, als je pech had was ie ook zo weer voorbij en was alles echt op.pilskes schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:29:
Zit ff wat aanbiedingen te bekijken, maar zo geweldig zijn ze niet:
Na de overname is het gewoon matige aanbiedingen X dagen lang herhalen met heel soms een goede aanbieding tussendoor.
Heel eerlijk: voor de overname kwam deze praktijk ook al steeds meer voor.... Het is wel erger geworden.Powermage schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:39:
[...]
Vroeger was de Hunt iets waarmee ze gewoon de restanten dumpte voor goede prijzen en weg was ook gewoon weg, als je pech had was ie ook zo weer voorbij en was alles echt op.
Na de overname is het gewoon matige aanbiedingen X dagen lang herhalen met heel soms een goede aanbieding tussendoor.
En weer niet gelukt
Had m'n laptop net te ver weg staan om op tijd te zijn
Kwam weer tot en met de captcha.
ik kon op de one-click klikken maar toen gebeurde er niet veel, en daarna een lege winkelmand melding
je winkelmandje is.... leeg!
Nee zonder one-click onmogelijk. en je kan geen one-click instellen zonder iets te kopen...
Nee zonder one-click onmogelijk. en je kan geen one-click instellen zonder iets te kopen...
hmpf. ik kwam op het betaalscherm maar daar bleef dat ding dus weer hangen.Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:06:
Daar ging de box... maar zonder one-click is het sowieso onmogelijk volgens mij. Zag hoe snel die ging.
vastgelopen op het betalen..
helaas helaas..
helaas helaas..
Ik was redelijk snel...maar niet snel genoeg
Feeling lucky...Phunk
Ik werk hier op 3 monitoren en was even m'n muispointer kwijt... heeft me zeker 3 seconden gekost, ook tot de captcha gekomen maar wederom geen spullen in kartonmiicker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:06:
En weer niet geluktHad m'n laptop net te ver weg staan om op tijd te zijn
Kwam weer tot en met de captcha.

Insert vies grapje hier
wees gerust, ook als je hem niet kwijt was dan was je te laat... ik had hem open staan, klikte direct maar verder dan captcha niet gekomen.Blerp schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:07:
[...]
Ik werk hier op 3 monitoren en was even m'n muispointer kwijt... heeft me zeker 3 seconden gekost, ook tot de captcha gekomen maar wederom geen spullen in karton
Ik klikte direct, kwam heel ver, kon zelfs nog mijn gegevens invullen maar dat nekt je haha.
Dus wie nog geen one-click heeft ingesteld: doe dat eerst door wat te kopen en annuleren....
vind ik normaal niet netjes, maar hadden ze prima kunnen instellen net als vorige keer.
Dus wie nog geen one-click heeft ingesteld: doe dat eerst door wat te kopen en annuleren....
vind ik normaal niet netjes, maar hadden ze prima kunnen instellen net als vorige keer.
Als je nog je gegevens moet invullen en geen one-click hebt dan kun je de box wel vergeten overdags. Maak je s'nachts meer kans.Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:09:
Ik klikte direct, kwam heel ver, kon zelfs nog mijn gegevens invullen maar dat nekt je haha.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing