2 Browsers + telefoon, maar kwam niet door Captcha heen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Blijven wachten!exploitz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:11:
Ik kwam prima door de captcha heen, 1 klik betalen met paypal en nu blijft die hangen op bestelling verwerken. Rip.
Laat het even zo, als je op PayPal ziet dat het is afgeschreven heb je geluk. Niet f5'en!exploitz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:11:
Ik kwam prima door de captcha heen, 1 klik betalen met paypal en nu blijft die hangen op bestelling verwerken. Rip.
hij blijft rond draaien en dan krijg je eerst "een moment we verwerken je bestelling"exploitz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:11:
[ Voor 28% gewijzigd door Waah op 21-11-2017 14:15 ]
ik kreeg deze melding helaas te zien..Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:14:
@eehbiertje nee hoor. Bij mij bleef die heel lang staan op "een moment we verwerken je bestelling" en na een paar minuten(!) was die opeens akkoord.
Nobody said it was fair possible easy.exploitz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:11:
[ Voor 4% gewijzigd door RangerBoBNL op 21-11-2017 14:18 ]
Heb op het forum een eufy robotstofzuiger gewonnen, geen idee welke
[ Voor 17% gewijzigd door exploitz op 21-11-2017 14:23 ]
Deze link werkte net weer bij mij in ieder gevalLeander465 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:08:
Daar is tie weer ibood paypal korting!
https://www.paypal.com/nl...ils&offerId=DB5F84RSD9XPN
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
* Waah twijfelt om een extra paypal te openen voor dit soort kortingenMaD_co schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:32:
[...]
Deze link werkte net weer bij mij in ieder geval
Ik betaal gewoon met PayPal waar een rekening aan gekoppeld is. Dat moet ook gewoon werken.eehbiertje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:34:
net de foto op canvas voucher gekocht..
nu blijkt dus dat je alleen met CC kan betalen met paypal en niet als je je rekening gekoppeld hebt..
gelukkig weet ik nu dat ik de ideal optie moet hebben voor als er weer een doos langs komt
Top, thanks!Leander465 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:08:
Ze komen ook al een jaar elke hunt langsMrHarry schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:37:
jeez ze moeten wel van hun oude dingen af, die synoligy NAS'en zijn van 2013 en 2014
dit account is van 2012 afgelopen jaar pas voor het eerst gebruik van gemaakt eigenlijk.Dennjos schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:38:
Is het al een oud PayPal account? Misschien zit er een limiet op?
Toen ik jaren geleden dit account aanmaakte zat er in het begin wel een limiet op volgens mij.
Ligt aan de hoogte van het bedrag en hoeveel "krediet" ze je willen geven (PayPal). Ooit eens contact met ze over gehad.eehbiertje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:36:
@Dennjos vreemd maar heb er vaker problemen mee.. dat ik niet kan betalen en er krediet op moet zetten.
terwijl hij andere keren (humble bundle bijv) gewoon van mijn rekening af trekt
Thanks!Leander465 schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:08:
Geen idee wat er allemaal gebeurd in de wereld van canvas, is het een beetje een goede deal? Ik wil wat vakantie foto's gaan ophangen, dus wil er een stuk of vier aanschaffen.eehbiertje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:42:
oke.. maar een canvas van 9.99 is goedkoper dan een bundle van 30 euro haha..
maakt verder ook allemaal niet uit. en even terug naar het topic!ik moet in ieder geval ideal gebruiken dus voor de volgende box
Surfin' paradise!
Vergeet niet de verzendkosten die nog betaald a 7,50 voor het versturen van het canvaseehbiertje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:52:
@Snappie88 even snel op de site gekeken daar kost zon canvas 40 euro.
nouja net vanmorgen de koopakte van een huis getekend.
dus kan ik direct wat leuks aan de muur hangen (en 9.99 is dan niet duur)
nu gaat dat waarschijnlijk een leuke foto van internet worden dan maar toch
taddaaaaArnieNFW schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:58:
chips...de synology gemist. Hoe duur was 'ie?
Gracias!
Komt nog wel een keer, al 3x langsgeweest dusArnieNFW schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:00:
[...]
Gracias!
Betaalbaar maar model 2014... nou ja, gemist
Tinusvolkel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:08:
[...]
Prima, dan hebben wij meer kans op een box
Hij is er nuAlxRoelofs schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:20:
Weet iemand wat de GoPro Hero 5 kostte?
Ik heb deze gemist en ben benieuwd of het interessant is om de website in de gaten te houden of hij nogmaals komt.
339 ipv 419 in de pricewatchAlxRoelofs schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:20:
Weet iemand wat de GoPro Hero 5 kostte?
Ik heb deze gemist en ben benieuwd of het interessant is om de website in de gaten te houden of hij nogmaals komt.
tijd voor wat klusjes!
Idd Yi 4k+ (4k 60 fps) voor 280 met de blackfriday aanbieding. Had zelfs op de Yi topic hier gezien dat die voor 250 euro te koop was via amazon.de.Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:23:
Goede deal wel. Maar er zijn genoeg betere alternatieven tegenwoordig
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja, greep er ook net naast. Was ook een echt goede aanbieding.Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:45:
True, ik wilde jamie oliver sevies omdat het goedkoop was maar die was dan weer wel snel weg
Ja ik omdat ik bezig was gratis verzending toe te voegenbarrymossel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:46:
[...]
Ja, greep er ook net naast. Was ook een echt goede aanbieding.
Kun je die nu nog gebruiken of is die nu ongeldig?Zspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:51:
[...]
Ja ik omdat ik bezig was gratis verzending toe te voegen
Beetje jammer.
Bestelling mislukte niet dus ik denk dat ie nog zou moeten werken, staat ook nog in mn mandje.m181087 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:52:
[...]
Kun je die nu nog gebruiken of is die nu ongeldig?
Zie nl mijn laatste post hierboven.
Was wel degelijk werkgerelateerd haha.Waah schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:57:
[...]
Je straf voor werken/sociaal doen/bewegen.
Streep maar door wat van toepassing is
Als het op dit tempo doorgaat, komen we aan de helft van de posts van de vorige hunt na 2 dagen + aftersales. Misschien komt het ook op een ongelukkig moment zo net voor Black Friday.Kenhas schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:42:
Heb de indruk dat de Hunt op sterven na dood is, toch op tweakers. Herinner me topics met tientallen en tientallen pagina's en nu zitten we nog maar op tien![]()
Ofwel dat het maar echt in gang schiet na het einde van de werkdag.
Moet zeggen dat ik nog niet veel speciaals heb zien voorbij komen.In het kader van "bij iedere hunt koop ik wel iets, al is het maar een prul" heb ik maar de tondeuse en twee rollen vacuum folie besteld die niet in de hunt
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Yorinn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:02:
En nee, dit is geen vrijbrief om nog meer onzin te posten.![]()
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De HUNT gaat morgen zeker gewoon nog even doorZspirit schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:12:
Op mijn kortingscode stond trouwens: "te gebruiken tijdens de hunt op 21 of 22 november" dus wellicht dat ze morgen nog een dagje doen!
Pff, ja het iBood hunt topic van 2015 (augustus meen ik), telde bijna 400 pagina's, nu pas 11 pagina's. De hunt is niet meer wat het geweest is. Vroegâh was alles betâh.Yorinn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:02:
[...]
Als het op dit tempo doorgaat, komen we aan de helft van de posts van de vorige hunt na 2 dagen + aftersales. Misschien komt het ook op een ongelukkig moment zo net voor Black Friday.
En nee, dit is geen vrijbrief om nog meer onzin te posten.![]()
Vroegâh had Noord Korea geen nucleaire wapens, dus vind iBOOD best vooruit gaan.Powder Toastman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:13:
[...]
Pff, ja het iBood hunt topic van 2015 (augustus meen ik), telde bijna 400 pagina's, nu pas 11 pagina's. De hunt is niet meer wat het geweest is. Vroegâh was alles betâh.
[ Voor 91% gewijzigd door Zspirit op 21-11-2017 16:32 ]
Yep de Hunt is wat mij betreft ruimschoots over zijn hoogtepunt heen, heb deze Hunt nog helemaal niet gekeken vorige Hunt zo af en toe. Terwijl ik een aantal jaar geleden ook het halve topic volgespammed heb en 10+ dingen bestelde per hunt.Kenhas schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:42:
Heb de indruk dat de Hunt op sterven na dood is, toch op tweakers. Herinner me topics met tientallen en tientallen pagina's en nu zitten we nog maar op tien![]()
Ofwel dat het maar echt in gang schiet na het einde van de werkdag.
Moet zeggen dat ik nog niet veel speciaals heb zien voorbij komen.In het kader van "bij iedere hunt koop ik wel iets, al is het maar een prul" heb ik maar de tondeuse en twee rollen vacuum folie besteld die niet in de hunt
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Toch weer snel een tientje bespaardFlagg schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:36:
[...]
Mijn vriendin kijkt nog wel af en toe en zag vanmiddag een combimagnetron voorbij komen terwijl onze 15 jaar oude Samsung het langzaam begint te begeven. Kom je erachter dat de fantastische aanbieding van 129€ excl verzenden, 149€ nieuw is inclusief verzenden bij de Mediamarkt.
Surfin' paradise!
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Als ik voor een tientje overgeleverd moet zijn aan de klantenservice van iBood mocht er iets misgaan dan kijk wel ff verder.Snappie88 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:40:
[...]
Toch weer snel een tientje bespaard
Begrijp mij niet verkeerd, de hunt is inderdaad behoorlijk prut aan het worden. Ik heb vandaag de mazzel dat ik thuis zit en wat zaken nodig heb (tandenborstel, dekbed) en dus de site half in de gaten houd. Maar de hysterie om het hele evenement heen snap ik voor geen kont.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Shit wilde net naar huisRickeeh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:30:
Binnen 20 minuten een box volgens de app
DoosRickeeh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:30:
Binnen 20 minuten een box volgens de app
[ Voor 95% gewijzigd door matroosoft op 21-11-2017 17:43 ]
kwam tot bestellen en betalen in 1 klik, maar dat leek niet te werken
Huh? Het 'bestelling verwerken' als in dat de 1 click buy knop grijs is geworden? Of de witte pagina met onderin een blauw linkje 'controleer of de betaling is geslaagd' of iets dergelijks?Junia schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:47:
Ik kwam zelfs voorbij de 1 click buy, en kreeg een scherm met "Bestelling verwerken!" maar toch geen succes, helaas!
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 21-11-2017 17:49 ]
Niet wegklikken of refreshen. Bij mij bleef die 5-10min hangen, uiteindelijk wel box gescoord.Junia schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:47:
Ik kwam zelfs voorbij de 1 click buy, en kreeg een scherm met "Bestelling verwerken!" maar toch geen succes, helaas!
Op mijn Android (S7) ruim van tevoren een melding.Jaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:50:
Even vraagje voor de mensen die de notificatie kregen: Gebruiken jullie iOS of Android?
Want bij Android krijg ik niks qua notificatie.
Android (op s7 edge), kreeg wel de notificatieJaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:50:
Even vraagje voor de mensen die de notificatie kregen: Gebruiken jullie iOS of Android?
Mijn Android (S8+) kreeg wel degelijk een notificatie. Ben je wel ingelogd?Jaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:50:
ik kwam tot een grijze 1 click buy knop.... betekent dat dat ie aan het verwerken is? of dat het niet werkt?Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:48:
[...]
Huh? Het 'bestelling verwerken' als in dat de 1 click buy knop grijs is geworden? Of de witte pagina met onderin een blauw linkje 'controleer of de betaling is geslaagd' of iets dergelijks?
In het laatste geval had ik vannacht geluk. Inderdaad zoals hieronder is gezegd: paar minuten wachten en dan een keer controleren.
Na het klikken op de 1 click buy knop kwam ik op de volgende pagina:Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:48:
[...]
Huh? Het 'bestelling verwerken' als in dat de 1 click buy knop grijs is geworden? Of de witte pagina met onderin een blauw linkje 'controleer of de betaling is geslaagd' of iets dergelijks?
In het laatste geval had ik vannacht geluk. Inderdaad zoals hieronder is gezegd: paar minuten wachten en dan een keer controleren.
Heb ik ook niet gedaan, maar na een minuut of 5 kwam ik bij mijn winkelkarretje uit die leeg was en geen order die bevestigd is, dus helaas dit keerexploitz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:48:
[...]
Niet wegklikken of refreshen. Bij mij bleef die 5-10min hangen, uiteindelijk wel box gescoord.
Dan moet je wachten en duimen tot het scherm in een wit scherm veranderd met wat tekst (dan post hij de betaling door naar Paypal). Dat witte scherm moet dan weer van Paypal horen dat de betaling geslaagd is (er zit een linkje voor onderin beeld) en dan is je aankoop gelukt.rvanderzon schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:52:
[...]
ik kwam tot een grijze 1 click buy knop.... betekent dat dat ie aan het verwerken is? of dat het niet werkt?
[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 21-11-2017 17:55 ]
Zelfs met de witte pagina met wat tekst er op heb je nog kans dat het niet is gelukt, zie mijn berichtRichh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:53:
[...]
Dan moet je wachten en duimen tot het scherm in een wit scherm veranderd met wat tekst (dan post hij de betaling door naar Paypal). Dat witte scherm moet dan weer van Paypal horen dat de betaling geslaagd is (er zit een linkje voor onderin beeld) en dan is je aankoop gelukt.
Als het witte scherm niet verschijnt en hij je in plaats daarvan naar een errorpage, homepage of winkelmand stuurt, heb je naast het net gevist.
Dat scherm heb ik dus vannacht ook gehad, moest 1x klikken op 'hier' (deed ik na een minuutje of 2) en toen was mijn bestelling geslaagd...Junia schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:52:
[...]
Na het klikken op de 1 click buy knop kwam ik op de volgende pagina:
[afbeelding]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
pffffff nou ja, wie weet volgende keer geluk. kwam best ver deze keer, ging als een trein tot 1 click buy knopJunia schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:54:
[...]
Zelfs met de witte pagina met wat tekst er op heb je nog kans dat het niet is gelukt, zie mijn bericht
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq