Ah... ik heb niet geklikt op controleer status.... shit, volgende keer maar proberen mocht het nog zo ver komen.Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:54:
[...]
Dat scherm heb ik dus vannacht ook gehad, moest 1x klikken op 'hier' (deed ik na een minuutje of 2) en toen was mijn bestelling geslaagd...
Jup, ben ingelogd maar kreeg niks. Ik houd dan gewoon dit gebeuren in de gaten. Vriendinlief wilde er toch opeens eentje, dus doe het maar casual. Misschien dat er iets leukers tussen zit dan de iBOOD doos.Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:50:
[...]
Mijn Android (S8+) kreeg wel degelijk een notificatie. Ben je wel ingelogd?
[ Voor 11% gewijzigd door Jaïr.exe op 21-11-2017 17:56 ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisThe_Worst schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:54:
Zie net pas dat er een hunt gaande is. Is er toevallig al een fatsoenlijk computerscherm langsgekomen? Dat is momenteel het enige wat ik zoek/nodig heb.
31,5" Benq curved scherm voor 375 en een 21,5" Samsung FHD schermpje voor 100
Edit @The_Worst @matroosoft deze staat bij de flashhunt: http://www.ibood.com/nl/n...7-4k-uhd-ips-monitor.html
[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 21-11-2017 18:08 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je hebt het scherm gesloten?Junia schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:55:
[...]
Ah... ik heb niet geklikt op controleer status.... shit, volgende keer maar proberen mocht het nog zo ver komen.
Misschien kan je het nog eens in je geschiedenis terugpakken en opnieuw proberen..?
Zijn ook wel twee extremen meteen.Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:56:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
31,5" Benq curved scherm voor 375 en een 21,5" Samsung FHD schermpje
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Even snel geprobeerd, maar kom dan in een leeg winkelmandje. Voor de volgende keer dus gewoon na een minuut ofzo op 'klik hier om je status te controleren'. Heb dit bij voorgaande hunts niet eerder gezien, dus durfde nergens op te klikken hahah.Richh schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:57:
[...]
Je hebt het scherm gesloten?
Misschien kan je het nog eens in je geschiedenis terugpakken en opnieuw proberen..?
Heeft iemand toevallig een gratis verzendingscode over?
EDIT; mag dit hier gevraagd worden?
EDIT; mag dit hier gevraagd worden?
[ Voor 26% gewijzigd door BramCoding op 21-11-2017 18:01 ]
Ik tot dusver Cinderella dekens en kussens gekocht.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Heb de kussens nog van de vorige hunt. Liggen echt lekker, goeie koop!Quad schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:03:
Ik tot dusver Cinderella dekens en kussens gekocht.
Ik heb ze zelf ook al, maar volgend jaar gaan we trouwen, dus hebben we extra nodig, en een fijn dekbed (heb daar de 1 persoons variant van).Jaïr.exe schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:03:
[...]
Heb de kussens nog van de vorige hunt. Liggen echt lekker, goeie koop!
Zijn fijn inderdaad.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Setup hier:

Heb de website van 1dagskoopjes even aangepast met wat custom css, lekker overzichtelijk zo.

Heb de website van 1dagskoopjes even aangepast met wat custom css, lekker overzichtelijk zo.
Ik kom er nu pas bij en zie dat er al een paar keer een Raspberry Pi B3 Incl. Accessoires voorbij gekomen is.
Weet iemand nog wat die koste en is het iets?
Ik wil het met name gaan gebruiken om mijn KlikAanKlikUit systeem samen te laten werken met mijn Google Home.
En als het dan nog een beetje werkt met KODI.
Ik wil het met name gaan gebruiken om mijn KlikAanKlikUit systeem samen te laten werken met mijn Google Home.
En als het dan nog een beetje werkt met KODI.
60 euro's... geen hele bijzondere deal imho.Ad de Jong schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:13:
Ik kom er nu pas bij en zie dat er al een paar keer een Raspberry Pi B3 Incl. Accessoires voorbij gekomen is.
En als het dan nog een beetje werkt ook nog met KODI.
Verwijderd
net de soundbar hw-j355 gemist tijdens het eten... Weet iemand de prijs hiervan? Anders moet ik blijven monitoren. Ik zag het al, 90 euro excl verzending... Mooie deal met de kortingscode...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2017 20:00 ]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:00:
net de soundbar hw-j355 gemist tijdens het eten... Weet iemand de prijs hiervan? Anders moet ik blijven monitoren.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Wat me opvalt is dat er ook vaak producten komen die al in de lijstjes staan op iBood.. van 30 euro.. en vanaf 100 euro etc.
Zoals die 4k Sony tv van 799.. kun je de hele dag al kopen. En die talloze bluetooth speakertjes.. beetje saaie Hunt idd
En deze : 3x Björn Borg Boxershort
😔😔😔😔 De 100e x vandaag..
Zoals die 4k Sony tv van 799.. kun je de hele dag al kopen. En die talloze bluetooth speakertjes.. beetje saaie Hunt idd
😔😔😔😔 De 100e x vandaag..
[ Voor 16% gewijzigd door Vis op 21-11-2017 20:22 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja vraag me nu wel af of we nog interessante deals mogen verwachten, het is nu heel veel herhaling of totaal niet interessant (voor mij).Vis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:19:
Wat me opvalt is dat er ook vaak producten komen die al in de lijstjes staan op iBood.. van 30 euro.. en vanaf 100 euro etc.
😔😔😔😔 De 100e x vandaag..
De box komt er weer aan.. maar heey, als iedereen weer een notificatie krijgt heb je lekker veel kans plus de server loopt weer plat 😂 succes allemaalLouw Post schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:25:
[...]
Ja vraag me nu wel af of we nog interessante deals mogen verwachten, het is nu heel veel herhaling of totaal niet interessant (voor mij).
Hier heeft net de hond van enthousiasme over het tapijt gekotst
-_-
Ik denk dat ik hem ga missen
Ik denk dat ik hem ga missen
Pffff... Wat een gedoe voor niks. Waarom probeer ik het überhaupt.
Daar is ie weer, eerste keer dat ik is iBood heb openstaan tijdens de Box, maarjaa aan het laden na het 'bestellen en betalen' dus kans is klein
Edit: Ennn winkelmandje leeg, maar toch altijd wel weer even leuk om het te proberen
Edit: Ennn winkelmandje leeg, maar toch altijd wel weer even leuk om het te proberen
[ Voor 23% gewijzigd door tomdg op 21-11-2017 20:42 ]
Heb er één te pakken!
Zag later pas dat het een 50 euro box was bij mijn afschrijving, jammer. Geen goede ervaring mee haha
Zag later pas dat het een 50 euro box was bij mijn afschrijving, jammer. Geen goede ervaring mee haha
Heerlijk, was ingelogd. Tot ik bij afrekenen kwam, schijnbaar ineens uitgelogd.
If it ain't broke, don't fix it
Weet iemand of ik de captcha moet laten laden of kan ik hem dan al afsluiten?
Had ik hier ook.. Inmiddels door naar de kaasplank.mprkooij schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:43:
Weet iemand of ik de captcha moet laten laden of kan ik hem dan al afsluiten?
man man man
[ Voor 89% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-11-2017 20:45 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Yep zie hem nu ook, de kaasplank.matroosoft schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:44:
[...]
Had ik hier ook.. Inmiddels door naar de kaasplank.
Binnen 5 seconden besteld, maar bij het verwerken was ik uiteindelijk toch te laat. Hoe snel moet je in godsnaam zijn? En welke betaal methode?
Vriendin heeft er ook eentje, wel de 50 euro doos, dus wordt spannend.

Zij maakte gebruik van de ''sticker op monitor'' techniek. Dus een sticker waar telkens de volgende knop komt. Dan kan je tijdens het laden met je muis ernaartoe. Diepe ademhalingen de afgelopen 15min terwijl je naar een knopje staart en bij iedere belgeluid drukt.

Zij maakte gebruik van de ''sticker op monitor'' techniek. Dus een sticker waar telkens de volgende knop komt. Dan kan je tijdens het laden met je muis ernaartoe. Diepe ademhalingen de afgelopen 15min terwijl je naar een knopje staart en bij iedere belgeluid drukt.
[ Voor 52% gewijzigd door Jaïr.exe op 21-11-2017 20:47 ]
Bestelling is doorgekomen.. Helaas alleen betaald voor de Tango Espana Voetbal..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Probeer het al sinds 2012... nog nooit een dood gescoord. Denk dat ik het moet opgeven.
Toevallig zit ik net op de site dat het langskomt en na weer de zoveelste faal vraag ik mij hetzelfde af...barrymossel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:42:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik hoop niet dat je dat wiltgebruikershaes schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:46:
Probeer het al sinds 2012... nog nooit een dood gescoord. Denk dat ik het moet opgeven.
Ik sinds 2013 denk ik, het laatste jaar probeer ik eigenlijk niet echt.
Er zullen vast wel mensen zijn die alsnog een script / bot gebruiken. Zou mij niets verbazen.
Kom helemaal tot de 1 click bestellen en betalen pagina, erop geklikt zsm en maar laden en laden en daarna je mandje is leeg.
Ga toch lekker weg man
Ga toch lekker weg man
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Hij doelde op de typfout die je had gemaaktangeluss schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:47:
Ik sinds 2013 denk ik, het laatste jaar probeer ik eigenlijk niet echt.
Oh lol
Dromen van karton, what am I doing wrong?
Als jij het weet, please tell me babe
Want ik heb nog steeds dromen van karton
En dagen zonder zon
Pak m’n hand, want ik ben bang
Dat ik er anders niet uitkom
YouTube: De Jeugd Van Tegenwoordig - Dromen Van Karton (Volledige versie)
Ik heb de hoop opgegeven hoor!
Als jij het weet, please tell me babe
Want ik heb nog steeds dromen van karton
En dagen zonder zon
Pak m’n hand, want ik ben bang
Dat ik er anders niet uitkom
YouTube: De Jeugd Van Tegenwoordig - Dromen Van Karton (Volledige versie)
Ik heb de hoop opgegeven hoor!
Het is mij één keer gelukt (van de 3x dat ik het probeer) en toen viel de inhoud wel erg tegen. Duurste was een paar draadloze oortjes van €150, die best prima klinken maar ik had meer verwacht. Verder zaten er nog 2 paar oortjes en 3 headsets bij, en dan een pan en verder allemaal zooigebruikershaes schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:49:
[...]
Oh lol. Naja voor m'n dood een doos scoren, maar hoe het nu gaat betwijfel ik of dat gaat lukken.
Nja ik had een paar jaar geleden geluk toen ik het voor een van de eerste keren probeerde, gelijk ook een goede doos. Maar daarna nooit meer gelukt. Terwijl ik best vaak heb geprobeerd. Blijft toch een beetje kwestie van geluk.
Tsja doos scoren is 1 ding idd en dan maar hopen dat je wat met de inhoud kan.
De Ibood app is wel erg traag, zowel op een Android als iOS toestel, daar vernieuwt hij pas heel laat, hoe kan dat? Zit niet op WiFi..
die lui van ibood mogen wel eens een keer een echte admin in de arm nemen om die prut servers van hun eens goed te configureren.
Hmm, dat doet 'ie nog steeds niet automagisch blijkbaar.
Eindelijk wat gekocht:
- Jamie Oliver 16-delige Serviesset 18 euri met gratis verzending is natuurlijk prima.
- schapenvachtje voor 17,45 met paypal en gratis verzending coupon.
- Jamie Oliver 16-delige Serviesset 18 euri met gratis verzending is natuurlijk prima.
- schapenvachtje voor 17,45 met paypal en gratis verzending coupon.
Ja dat heb ik inmiddels door. Maar refreshed hij bij jullie wel dan? Ik gebruik Firefox.
Chrome, werkt primamusicfreak schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:23:
[...]
Ja dat heb ik inmiddels door. Maar refreshed hij bij jullie wel dan? Ik gebruik Firefox.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Refresht prima met Firefox hier.
Door die verzendkosten worden de aanbiedingen trouwens wel een stuk minder...
Nog niet echt iets interessants gezien. De box refreshte bij mij ook weer naar de kaasplank.
Heb het wel weer gezien. Ga 'm zo maar afsluiten denk ik.
Door die verzendkosten worden de aanbiedingen trouwens wel een stuk minder...
Nog niet echt iets interessants gezien. De box refreshte bij mij ook weer naar de kaasplank.
Heb het wel weer gezien. Ga 'm zo maar afsluiten denk ik.
Volgens mij crashed de auto refresh van ibood altijd nadat er een box is gekomen of na een bepaalde tijd ofzo. Heb ik de laatste 2 jaar ook opgemerkt.
1dagskoopjes doet het bij mij heel de dag al prima
ja hier ook, ibood erbij als backupmatroosoft schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:53:
1dagskoopjes doet het bij mij heel de dag al prima
Geen hunt TV deze hunt?
[ Voor 28% gewijzigd door miicker op 21-11-2017 22:06 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Klik op de catcha met een een redirect naar de homepage.
Lekker honderd keer op het donkere vlekje drukken... Telkens weer een nieuwe.. Jammer dit..
Haha was even naar de wc, zul je altijd zien, ach ja, vandaag was ik bijna de hele dag weg. Morgen ga ik het proberen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Die Heos by Denon apparaten zien er ook wel chique uit:
Heos by Denon Heos Homecinema Set €499.95
Heos by Denon Heos 7 HS2 €399.95
Heos by Denon Heos 5 Multiroom-Speaker €299.95
Iemand ervaring mee? Lijken wel scherpe deals!
een kobo met 15% korting tov van de originele adviesprijs, echt?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Niet te positief zijn, hij is ook nog eens refurbished.
Op het moment dat je hoopt dat de Logitech Harmony 950 weer eens voorbijkomt, moet ik mijn geduld op de proef stellen.
Man man man
Man man man
Sonos wint het qua appbediening maar Heos weer qua geluid. Honestly, voor multiroom is het een mooie set.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:48:
[ Voor 51% gewijzigd door DaMarcus op 21-11-2017 23:06 ]
daar kan je toch een scriptje voor schrijven als IF %harmony% sound #alarm oid? In het gekste geval wordt je wakker voor een mondharmonika oid?DaMarcus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:05:
Op het moment dat je hoopt dat de Logitech Harmony 950 weer eens voorbijkomt, moet ik mijn geduld op de proef stellen.
Man man man
[...]
Sonos wint het qua appbediening maar Heos weer qua geluid. Honestly, voor multiroom is het een mooie set.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vooral dat ik niet meer 3 AB's nodig heb om Netflix te kunnen kijken (TV, aTV en surroundversterker) maar dat ik enkel op het touchscreen aangeef dat ik film wil kijken met een klik op de knop.franssie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:09:
[...]
daar kan je toch een scriptje voor schrijven als IF %harmony% sound #alarm oid? In het gekste geval wordt je wakker voor een mondharmonika oid?
ha, ik bedoelde meer een waarschuwing/alert voor de aanbieding op iBood.DaMarcus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:11:
[...]
Vooral dat ik niet meer 3 AB's nodig heb om Netflix te kunnen kijken (TV, aTV en surroundversterker) maar dat ik enkel op het touchscreen aangeef dat ik film wil kijken met een klik op de knop.
Voor wat betreft de multifunctionals, niet elke TV staat toe direct naar een input te gaan, en daar gaat het fout. Dus niet direct naar TV maar twee inputs sources terug
Ik heb een oude harmony die daarom ligt te roesten.
Is dit dan geen oplossing?DaMarcus schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:11:
[...]
Vooral dat ik niet meer 3 AB's nodig heb om Netflix te kunnen kijken (TV, aTV en surroundversterker) maar dat ik enkel op het touchscreen aangeef dat ik film wil kijken met een klik op de knop.
http://www.ibood.com/nl/n...ir-afstandsbediening.html
Ik ken t product niet, maar als ik zo de omschrijving lees is het een soort Harmony maar dan via je telefoon voor alle apparaten?
288 euro voor een Onkyo TX-L50 leek me een uitstekende prijs
Toen ik het zag dacht ik dat het een lichtschakelaar was.Vis schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:20:
[...]
Is dit dan geen oplossing?
http://www.ibood.com/nl/n...ir-afstandsbediening.html
Ik ken t product niet, maar als ik zo de omschrijving lees is het een soort Harmony maar dan via je telefoon voor alle apparaten?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hoe groot moet hun warenhuis wel niet zijn om al die oude lexmarks in op te slaan?
Daar zou een Harmony gewoon mee om moeten kunnen gaan. De PS3 laat dat ook niet toe (geen dedicated power off) maar door een bepaalde volgorde af te spelen (home, 1x rechts 4x down, 2x up 1x down ofzo) lukt het wel.franssie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:14:
[...]
ha, ik bedoelde meer een waarschuwing/alert voor de aanbieding op iBood.
Voor wat betreft de multifunctionals, niet elke TV staat toe direct naar een input te gaan, en daar gaat het fout. Dus niet direct naar TV maar twee inputs sources terug![]()
Ik heb een oude harmony die daarom ligt te roesten.
De Harmony weet ook voor een tv welke input er ingesteld is. Hij weet hoeveel er totaal zijn... En kan dus zo vaak naar links/rechts als nodig. Het gaat pas mis als je met een andere ab gaat prutsen . 1x Harmony betekend dat je ALLES met Harmony moet doen. Het apparaat moet weten waar het op staat. Als je zelf 8ets gaat veranderen (handmatig output verwisselen) gaat het mis. Automatisch switchen (bijvoorbeeld Chromecast via CEC) moet dus ook uit. De Harmony moet dan het juiste kanaal kiezen en niet automatisch laten doen via CEC.
Heb zelf een Harmony Smart control (hub met simpele remote) en een ultimate (voor boven, veel devices). En werkt uitstekend...
De Edifieers waren een goede aanbieding. Zolang ik de volwassen stereo nog niet heb ggebruik ik die maar.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Gewoon niet proberen.. Zonde van je geld en het is de laatste jaren nog een box met troep ook. Ik doe ook niet meer mee, na twee keer ben ik wel klaar met die dingen.barrymossel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:42:
Het lijkt idd wel op een kapotte platenspeler en na alle nummers beginnen we weer op nieuw!
Weer de leuke Bjorn Borg onderbroeken.
Met de kortingscode voor geen verzendkosten en de Paypal €7,50 actie samen, de 18-delige Bestekset voor minder dan 10 euro gescoord
Nice ik heb m ook gekocht maar ik ben dan wel gewoon 22,90 kwijtFleximex schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:33:
Met de kortingscode voor geen verzendkosten en de Paypal €7,50 actie samen, de 18-delige Bestekset voor minder dan 10 euro gescoord
En dat is dan mijn derde bestelling al. Groeperen van bestelingen zou wel mogelijk moeten zijn.
Maarja daar klaagt men al jaren over.
[ Voor 17% gewijzigd door Zspirit op 22-11-2017 09:34 ]
Die rasberry aanbieding is dat wat of niet?
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Alle extra's bovenop de Raspberry Pi zelf zijn niks waard. Misschien de adapter alleen. Maar aangezien je de Raspberry Pi als je goed zoekt voor 35 euro of minder kan krijgen is het niet echt een goede actie.icecreamfarmer schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:33:
Die rasberry aanbieding is dat wat of niet?
Volgens mij haalt iBOOD de grootste winsten op de verzendkosten bij producten onder de 100 euro. Dus dat gaat nooit komenZspirit schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:33:
[...]
Groeperen van bestelingen zou wel mogelijk moeten zijn.
Maarja daar klaagt men al jaren over.
[ Voor 31% gewijzigd door Fleximex op 22-11-2017 09:37 ]
PayPal korting is niet meer mogelijk helaas. Hij zegt: " limiet is bereikt" helaas.
Feeling lucky...Phunk
Nou, de gok vind ik wel leuk. Nee, het zijn niet de klappers meer van vroeger zover ik zie. Maar die 50-100 euro heb je er doorgaans wel uit, toch?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:11:
[...]
Gewoon niet proberen.. Zonde van je geld en het is de laatste jaren nog een box met troep ook. Ik doe ook niet meer mee, na twee keer ben ik wel klaar met die dingen.
nog steeds niemand die de boxen inhoud / ruilsheet heeft gezet in de opmerkingen
Zie pagina 2 voor het linkje!
Misschien even via een TR in de topic waarschuwing laten zetten?pvnzoest schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:15:
nog steeds niemand die de boxen inhoud / ruilsheet heeft gezet in de opmerkingen![]()
In de vorige posts stond hij altijd in het roze opmerkingen veldbarrymossel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:17:
[...]
Misschien even via een TR in de topic waarschuwing laten zetten?
Dat is de topic waarschuwingpvnzoest schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:18:
[...]
In de vorige posts stond hij altijd in het roze opmerkingen veld
weet iemand of deze Villeroy & Boch set de moeite is?
Heb al die goedkope jamie set gehaald maar dit is ook verleidelijk.
Normaal rond de 100 euro zover ik zie. Dus ja, is wel de moeite. Sowieso wel een prima merk geloof ik.Zspirit schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:20:
weet iemand of deze Villeroy & Boch set de moeite is?
Ziet er uit als een mooie deal zeg. Bij de andere shops €599,00 ipv €499,00.Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:48:
Kun je ergens zien of het gaat om refurbished of niet? Zie het in ieder geval niet bij productomschrijving.
Dit zetten we altijd duidelijk bij onze deals (o.a. in de titel). Bij deze deals staat het nergens aangegeven, dus dit zijn splinternieuwe productenIbin schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:52:
[...]
Ziet er uit als een mooie deal zeg. Bij de andere shops €599,00 ipv €499,00.
Kun je ergens zien of het gaat om refurbished of niet? Zie het in ieder geval niet bij productomschrijving.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...kpDJxodM/edit?usp=sharing